16 בספטמבר 2013

יצירה משתנה



אחד הדברים הכי מהנים בביוטי זה המשחק עם המוצרים, היכולת להתאים את הלוק בצורה המיטבית לסגנון שלנו. מוצרים בגימורים וגוונים שונים יעניקו לנו אינסוף מראות, מלוק טבעי רגוע ועד צבעוני פרוע. כידוע באופן אישי אני אוהבת את ההדגשות, הקישוטים והחידודים שהאיפור מציע, זה יכול להיות למשל בגימור או בצבע. משהו צריך להיות שם, לשדרג את הקיים. משחקי האיפור האלו כל כך מהנים שכנראה זו אחת הסיבות המרכזיות להתמכרות הגדולה הזו של רבות מאיתנו. גם מעבר בין עונות, כמו למשל בין הקיץ לסתיו עכשיו, משפיע על הסגנון, על בחירת הגוונים והמראה המבוקש. אז להפעם מספר מוצרים דומים אך שונים, שבחירה בכל אחד מהם תצור מראה חדש, משהו בין טבעי בוהק לצבעוני מודגש. פאן גלאם.

זה לא סוד שאני חושבת שמראה הסקין הוא הבסיס החשוב ביותר לכל איפור ולכן הטיפוח שלו הוא המהותי ביותר. אך תמיד יש מקום לשדרוג נוסף באמצעות האיפור ולאחר מוצר הבסיס שיכול להיות מייק אפ או BB Cream, ישנם מגוון חידודים והדגשות כמו ברונזרים והיילייטרים שאפשר לבחור בהם. אך מוצרים בסיסיים יותר הם הפודרה והסומק שאפשר לשלב ביניהם או להשתמש רק באחד מהם.

פודרה של שאנל: חוויה תודעתית אח"כ מעשית

ה- Les Beiges של שאנל זו פודרה שקשה להתעלם מהאריזה המהודרת החדשה שלה. במקום העיצוב השחור קלאסי קיבלנו מכסה בגוון שמנת שמוטבע עליו לוגו המותג בשחור במקום בלבן. יש בזה משהו מפתה ואפילו קצת מנקר עיניים, כלומר, את העיניים שלנו שבוהות כמהופנטות... אריזה כזו היא לא עניין של מה בכך, יש משהו מהותי שנלווה פתאום לכל חוויית השימוש במוצר. עוד לפני שמנסים אותה, היא משודרגת ומוצלחת תודעתית קודם כל בזכות המארז האטרקטיבי שמציע המותג שתמיד הקפיד על העיצוב השחור הכל כך מוכר. כשפותחים את המכסה הנקי והסופר יוקרתי הדבר הראשון שמבחינים זה בניחוח המודגש. יש כאלו שיתחברו לזה יותר ויש מי שפחות. בפנים נחה לה מברשת עגולה שטובה בעיקר לחידושים במהלך היום. הפודרה עצמה בעלת SPF 15, רכה ונעימה, היא פיגמנטית חצי שקופה ולכן אופציונלית לשימוש גם כבסיס (עם מברשת קבוקי) ולא רק מעל מייק אפ, למי שלא צריכה כיסוי כמובן (סרטון).
הדעות ברשת מעורבות מאוד, בעיקר סביב הקונספט. כלומר, הקטע של הפודרה לא מסתיים בעיצוב, אלא הוא בעיקר עניין הגוונים המוצעים (שבעה, מתוכם חמישה בארץ). אני למשל בכל מוצרי הבסיס של המותג מס' 30 ואם הייתי צריכה לבחור פודרה תואמת אז הגוון של ה- 20 היה סביר יותר. אבל הרעיון הוא לבחור בגוון שמיועד לנו, כלומר, מס' 30 שהוא עם גוון הרבה יותר חי מהגוון הטבעי שלי, זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו, מההנחה הראשונה שמים לזה לב (השוואה: תמונה, סווטצ'ים). המותג בעצם מעביר מסר, שגוון חי יותר משווה מראה בריא ומואר יותר לסקין (ואח"כ מתפלאים למה אני מכורה לברונזרים...). סקאלת הגוונים של הפודרה הזו שונה מהותית מפודרות אחרות, הגוונים (בעלי תת גוון משתנה) יותר חמים/כתומים ופחות צהובים/ורודים. לצורך הדוגמה, מי שתשתמש בפודרה כלשהי שכהה ממנה בשלוש דרגות נניח, זה יראה תלוש, אבל עם הפודרה הזו שלוש דרגות יותר, אפילו שתיים, זה יראה כמעט כמו ברונזר, הרמוני יותר (סווטצ'ים). יש לא מעט מוצרים שמכריזים על עצמם כבז'ים אבל בפועל יש להם תת גוון ורוד שחוטא לרעיון. בז' אמיתי זה לא פשוט למצוא ולשאנל זו לא הפעם הראשונה, ה- Lumiére D'Artifices Beiges למשל היא פודרה נהדרת שהיתה במהדורה מוגבלת בגווני בז' מדויק שכל הקיץ האחרון נהניתי ממנה (ולראייה - בקושי נותרה הטבעת פתית אחד בפלטה). עכשיו יש את ה- Les Beiges, מוצר חדש במרקם אחר לגמרי אבל עם אותו הרעיון. בשורה התחתונה, מדובר על מוצר לגימור חם וטבעי של הסקין. מי שמחפשת פודרה רגילה כדאי שתדלג על ה- Les Beiges, היא לא רגילה לא בקונספט ולא במחיר. מי שזורמת עם הרעיון של המראה החי שמאחורי הפודרה הזו, סביר שתהנה ממנה מאוד.

סומק מינרלי של סמאשבוקס: שלא יגמר לעולם

מי שבענייני חימום הסקין אבל גם מי שלא, סביר שעל הסומק לא תוותר. לסומק יש כל כך הרבה ורסיות מעוצבות ומהודרות בגימור דחוס, אבקתי, קרמי ונוזלי, שלפעמים אפשר ללכת לאיבוד בין כל המבחר. זה תמיד מוצר צבעוני ומושך אבל מסוג המוצרים שהכי צריך לדעת איך להשתמש בהם כדאי שלא יראו כמו כתם. וככל שהמוצר יותר פיגמנטי כך היד צריכה להיות יותר קלה עם המברשת. לאחרונה בסמאשבוקס השיקו סומק מינרלי חדש בסדרת ה- HALO שלהם, בהשראת הפודרה הידועה. ששה גוונים נהדרים ולי יש את ה- In Bloom, ורוד חי פיגמנטי מאוד בגימור מאט מוצלח (סווטצ'). הפורמולה טחונה דק, נוחה לטשטוש ובעלת עמידות נהדרת לאורך היום. העיצוב של הסומק שחור עגול קטן וחמוד כשהפלסטיק הפנימי בגוון שתואם את הסומק. האתגר המרכזי הוא בשימוש, קודם כל הדיסקית מוציאה חומר בצורה מדודה, מספיק לסובב מעט ויצא לנו מספיק חומר. רק שזה תמיד קצת יותר מדי, תמיד זה איכשהו מתפזר וקצת מלכלך. אז מצד אחד אין צורך לקחת איתנו בתיק כי הסומק בסה"כ עמיד ואין צורך לחדש. מצד שני מוצר כזה לא יתאים לכל אחת אלא בעיקר למשתמשות מיומנות יותר. אז מי שיכולה להתמודד עם האתגר תמצא סומק מינרלי נהדר שנראה שלא יגמר לעולם.

צלליות של שאנל: פתייניות

גם העיניים יכולות להיות מודגשות יותר ופחות ועם הצלליות ההורסת Illusion D'Ombre של שאנל קל לשחק עם זה. צלליות קרם מוס אבקתי שהמגע שלהן מרגיש כמו ספוג נימוח או משהו, רכות ומפתות כמו איזה טירמיסו מהפנט שקשה לדלג עליו בארוחה. במסגרת קולקציית העיניים האחרונה מתוכה כבר כתבתי על פלטת הרביעייה Fascination, יצאו גם שני גוונים בסדרת הצלליות בצנצנת (תמונה, סווטצ'ים), זהב חדש וכחול מחודש:
Convoitise #90 - צללית בגוון זהב טבעי בהיר בגימור פרוסטי-מטאלי (סווטצ'). היא חצי שקופה אבל אפשר לבנות אותה שתהיה אטומה. נעימה, מחמיאה, נוחה לשימוש מהיר. נהדרת גם בפני עצמה וגם בשילוב עם כל גוון שהוא. שילוב שלה מעל לצללית הסטיק Moon River הטאופית יוצר מראה כמעט של יהלומים שמקשטים את עיניים.
Apparition #91 - צללית בגוון כחול כהה יוקרתי בגימור פרוסטי-שימרי (סווטצ'). אטומה יחסית וניתנת לבניה, שעל העפעף נראית כחולה מפויחת כזו, אידיאלית למראה מעושן מתוחכם. בסיס קרם שחור דוגמת הסטיק Black Stream, יהפוך את הגוון הכחול לעמוק ודרמטי יותר.
עמידות הצלליות טובה, אבל אני בכל זאת משתמשת בפריימר לעיניים, לכל מקרה שלא יהיה. כך גם קל יותר להניח בצורה אחידה ולטשטש בצורה מחמיאה. הסדרה הזו היא אחת המוצלחות והמסקרנות שיש היום לטעמי. ולמרות שעוצמת הפיגמנט והגימור של הצלליות בסדרה משתנה, קשה מאוד לפספס איתן, הייתי שמחה לאמץ כל גוון חדש שיצא, חשבון הבנק שלי פחות.

מוצרי לנקום לשפתיים: צעירים ומדליקים

שפתיים זו חגיגה כמו תמיד ובמסגרת קולקציית In Love של לנקום יצאו לאחרונה ששה גוונים חדשים הורסים לשפתוני ה- Rouge In Love האיכותיים שכתבתי עליהם פה והכי כדאי לשים לב ל- Rose Flaneuse #345B ורוד סוכרייה (סווטצ' ימני) ול- Pink Bonbon #361M הסגול פוקסיה המיוחד (סווטצ').
בנוסף, הושקה סדרת גלוסים חדשה בשם Gloss In Love. סדרה חמודה וצעירה בכל פרמטר. העיצוב צבעוני מדליק עם לחצן קטן לשליפת המכסה, גאדג'טי כזה. מאוד אהבתי את המבנה של הספוגית שנוחה לשימוש, נעימה למגע ולא מוציאה הרבה חומר. הפורמולה ג'לית יחסית בעלת ניחוח מתקתק, לא דביקה מדי יחסית לגלוסים אחרים וגם לא נוזלת או נמרחת. בארץ נחתו תשעה גוונים (מתוך 12 במגוון) צבעוניים חצי שקופים, יש פיגמנטיים יותר ופחות, שרובם שימרים ברמה כזו או אחרת. כמו בלא מעט מקרים שהזכרתי בעבר (ותודה לדיילות המותגים שתמיד מעדכנות אותי בזמן אמת), גם הפעם יצא לי להגיע לדוכן המותג ברגע שהטסטרים נחתו (טוב, שנייה לפני שהם הונחו בחוץ), כך שיכולתי לחנוך את כל הגוונים ללא חשש. שני הגוונים שבאופן מובהק התחברתי אליהם בסדרה הם ה- Peach Show #146 אפרסקי בהיר עם מיקרו שימר מוזהב (סווטצ'), וה- Glitter Mania #144 קורלי שימרי (סווטצ'). בגדול אני לא טיפוס של גלוסים ומעדיפה יותר צבע ואטימות, כך שעם השפתונים היה לי רומן מושלם ועם הגלוסים זה יותר סטוץ מדי פעם. מה שבטוח זה שחובבות הגלוסים ימצאו פה מאהב לכל שעות היממה (סרטון סקירה של משתמשת מתלהבת).

ניחוחות חדשים: בין אנגרוגיניות משותפת לנשיות מובהקת

ולהשלמת הלוק אין כמו הניחוח שמגיע באינסוף ורסיות ולקראת השנה העברית החדשה נחתו פה כל כך הרבה בשמים שזה נראה לי טו מאץ' בכל פעם מחדש. אז אחרי שלל הסינונים בחרתי בשני בשמים שכל קשר ביניהם מקרי בהחלט, ניחוח שונה בעוצמה שונה ועיצוב ששונה מהותית.

סדרת בישום חדשה שנחתה פה וגרמה לי להתרגשות זו ה- Atelier Cologne שלמרות האימג'ים באתר שמעבירים תחושה של ותק, זו סדרה צעירה שקיימת בסה"כ מ- 2010 ויש סיפור מעניין מאחוריה. בתור חובבת קולונים, במיוחד הרמסיים, זו היתה לי בשורה של ממש. המותג מציע ניחוחות שמוגדרים כ- Cologne Absolue, כלומר קולונים עוצמתיים עם תווים רעננים בריכוז גבוה ולכן גם עמידים יותר. הבשמים מגיעים בבקבוקים של 100 ו- 200 מ"ל במחירים שמשתנים לפי ריכוז התמציות הטהורות בכל ניחוח. עשרה ניחוחות שונים בסדרה נחתו פה, ואני בדקתי אותם אחד אחד. יש כאלו שהאף שלי אהב יותר וכאלו שפחות. האהוב ביותר היה ונשאר ה- Bois Blonds, כן כן, נקרא עצים בלונדינים, אותו הרחתי ראשון מספר חודשים לפני שהגיעה הסדרה לארץ. זהו קולון בריכוז של 20% תמציות טהורות, בין היתר מורכב מנרולי, פלפל ורוד, ברגמוט, פרחי תפוז, פטיט גראן, קטורת, עצים בהירים, שורש ומוסק. ניחוח טיזינג מתוחכם, של ניקיון בשילוב עוצמה, ניחוח אירופאי של הביוקר. מגיע אלי בצורה מושלמת בפתחו של הסתיו.
מי שעד היום לא מאוד התחברה לקולונים בגלל הניחוחות הייחודיים והלא קונבנציונלים ו/או בגלל העמידות הלא גבוהה, כדאי לה לתת צ'אנס ולהריח את הקולונים החדשים שבעלי שרידות גבוהה יחסית. כמו כל סדרת קולון שמחשיבה את עצמה, זולה היא לא, וגם במקרה הזה הניחוח והעיצוב בקווים אנדרוגיניים ברורים, עיצוב שרחוק מלהיות נשי מפתה ומזכיר יותר עיצוב של אפטר שייב מפעם. אפילו בספורה הסדרה מקוטלגת תחת בשמי גברים כי צריך לשייך אותה למשהו...
בכל מקרה, בתחושה שלי בשמי קולון שהם בשמי יוניסקס שמיועדים לגברים ונשים, לא מאוד פופולריים בארץ (ובאופן כללי בשמי נישה), משהו בתפיסה פה לא עובר. זה סטייל מאוד אירופאי, ובארץ אוהבים מוצרים מגדריים מובחנים (לא רק במוצרי קוסמטיקה). לכן כשברשת אפריל עשו את הצעד הזה זה היה נראה לי מבורך אבל גם מפתיע, הם לקחו סיכון כשלא ברור האם השוק יזרום ויאמץ את הסדרה או יהיה קריר אליה. אבל כנראה שזה סיכון מחושב, הרי את סדרת הקולון של הרמס אפריל מייבאים כבר שנים, בטוח הם יודעים דבר או שניים על השוק המקומי. כל שנותר לקוות זה שמהלכי השיווק בהחדרת הסדרה יהיו יעילים כך שתהיה מודעות של הקהל הרלוונטי אליה, ואולי אז נתחיל להריח קצת יותר ברחוב ניחוחות ייחודיים ומפתיעים ולא רק מתקתקים פופולריים.

ואם אנחנו בענייני פופולריות, אז ניחוח נשי ומתקתק שללא ספק יהיה יחסית יותר קל להתחבר אליו זה הבושם החדש של ג'ימי צ'ו (Jimmy Choo) שלא הסתפק בבושם FLASH שהשיק לאחרונה. אחרי גרסאות ה- EDP וה- EDT משיק בית האופנה את ה- EDT בגרסת Exotic. הגרסה הזו באווירה אוריינטלית גם בעיצוב וגם בניחוח. העיצוב קיבל גוונים אדומים חמים והניחוח הפך ליותר פירותי שמורכב בין היתר מאשכולית אדומה, סורבה ענבי שועל, פסיפלורה, סחלב הנמר, פטל ופצ'ולי. ניחוח מתקתק עוצמתי וחושני. נשי מובהק ומודגש למי שהולכת על בטוח ורוצה לוודא שירגישו בנוכחות שלה.


ID

Les Beiges
Healthy Glow Sheer Powder
גודל: 12 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 450 ש"ח
Illusion D'Ombre
Long Wear Luminous Eyeshadow
Convoitise #90, Apparition #91
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 282 ש"ח

Halo Long Wear Blush
In Bloom
גודל: 2 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 212 ש"ח

Rouge In Love
High Potency Color
Rose Flaneuse #345B, Pink Bonbon #361M
גודל: 4.2 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 160 ש"ח
Gloss In Love
Sparkling Lipglaze Cocooning Feel
Glitter Mania #144, Peach Show #146
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 166 ש"ח

Cologne Absolue
Bois Blonds
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 500 ש"ח

Exotic
Eau de Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 564 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

94 תגובות:

  1. יאמי!
    כמה ממתקים במקום אחד :)
    חולה על הצלליות קרם של שאנל, אין להן תחליף מבחינתי. פשוט שלמות בצנצנת!
    אני ממש מסכימה איתך לגבי הפודרה של שאנל.
    לדעתי היא לא מביאה פה איזו בשורה חדשה, אבל מדהימה ביופיה (בעיקר בעיצוב :P)
    בחנתי את הסומק הזה של סמאשבוקס, כנראה אדגום אותו שוב כשאהיה בארה"ב הוא נראה חביב למדיי! (כאילו שחסרים לי סמקים, ג'יגס!)

    השבמחק
    תשובות
    1. ג'יגס גם אבל ג'יזס בעיקר :)

      מחק
    2. כן, כרגיל סכנת סכרת...LOL
      לגמרי מושלמות הצלליות, פינוק טהור בצנצנת!
      נכון, מי שלא זורמת עם הקונספט של השאנל לה בז' ובוחרת גוון מדויק ולא את הגוון המיועד לה אז זו עוד פודרה באריזה יפה, טוב, אריזה הורסססת!
      כל הסמקים המינרלים האלו כמו של סמאשבוקס נראים כמו גאדג'טים ממש, צעצועים מדליקים. כיף להתעסק איתם.
      חחח ג'יגגגגגגס!

      מחק
  2. אני חייבת להפסיק לקרוא פוסטים שלך כשאני בהפסקה מקניות! ובכל זאת, חייבת לציין שהסומק החדש של סמאשבוקס אכן קרץ לי מהדוכן כאן בדאגלס, ושאני מאוד אבל מאוד אוהבת את צלליות הקרם של שאנל. יחד עם זאת, איאלץ להסתפק באיפור שיש לי (ויש) לחודש הקרוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפסקה מקניות זה כבר חיובי, לקרוא זה בשביל הפינוק ;)
      בטוחה שיש לך מספיק איפור לשחק איתו, החודש ובכלל...LOL

      מחק
  3. חחח הטטי הזאת מצחיקה אותי תמיד,
    חיכיתי מלא זמן על הדיווח שלך לגבי הפודרה, ניסיתי אותה בניו יורק לפני כמה חודשים והיא הייתה נחמדה אבל לא נפלתי מהרגלים ולא קמתי יותר כמו בערך חצי מהמדווחות ביוטיוב, גרפתי אבל את הצלליות הקרם והסטיק באותו הדוכן :)
    בכול אופן, תודה! אלך לבדוק את הגלוס כי אני שונאאאאת גלוסים דביקים וזה נשמע כמו משהו שיטריד אותי פחות.
    חגים שמחים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, חח, טטי עפה על הגלוסים. זה מוצר מוצלח וחמוד למי שאוהבת ליפגלוסים.
      הפודרה הזו המתינה אצלי הרבה זמן אבל לא הרגשתי צורך למהר כי אין איזה ייחוד היסטרי בפועל. בגלל שהרבה שאלו באמת אז כבר רציתי לפרסם סקירה. כמו שכתבתי, הדעות עליה מאוד חלוקות, אלו שנפלו ממנה זה כנראה שילוב של העיצוב עם הקונספט החי, כי כפודרה פודרה היא.... פודרה!
      הצלליות סטיק של שאנל פנומנליות, נכון? התחושה הקרירה הזו על העפעף...גררר כתבתי על זה לא מזמן פה. איזה גוונים בחרת? האמת שכולם מאוד יפים.
      חג שמח :))

      מחק
    2. את המון ריבר כמובן ואת השחורה שאת שמה לא אזכור כי היא לא בתיק עכשיו :)
      האמת שאני לא סובלת גלוסים בד"כ בייחוד דביקים כמו של מאק למשל וקשה לי למצוא ליפגלוס שלא גרום לי לבחילה תוך דקות, לכן אם אני שומעת על אחד יחסית לא דביק אני שם לבדוק אותו :)

      מחק
    3. השחורה זו ה- Back Stream, אין דברים כאלה!
      כן, בסופו של דבר כל הגלוסים דביקים השאלה באיזו רמה, אלו יחסית סבירים, ממש לא דומים למאק שידוע שהם כמו דבק... ;)

      מחק
  4. כרגיל, התעלפתי ממוצריי העיניים... זה לא מפתיע כי זה האזור שאני מדגישה לרוב באיפור.
    בכלל, שאנל ואני - זה עוד יקרה.. עדיין לא נרגעתי מפלטת הצלליות מהפוסט הקודם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נראה כאילו שאנל לא מתאמצים, זה בא להם בטבעיות ואנחנו נופלות. אין מילים... ;)

      מחק
  5. תודה על ההנחה על הפודרה :) עודני מתלהבת מהאריזה המלהיבה וההדגשה של מי שמחפשת פודרה רגילה הרגיע קצת, אבוי קנקנים אבוי...

    אני עוד במקצה ראשון עם פודרה בתפזורת (מולח מאוד) ואת כבר בסומק, לא עומדת בקצב

    אני עדיין מול הצליות סטיק ואת מגיעה עם ממתקים חדשים, מתלבטת איזה גוון לבחור כשהזהובים קורצים (יותר נכון אריזת סטיק נוחה קורצת והגוון רצת משני ;) חכי קצת...

    בסדרה הזו ממש מוצלחת, השפתונים קצת "זוהרים/ניאוניים עלי, צבעים מקפיצים.

    אשר לג'ימי - פטל זה מה שנשאר לי בחתימת הריח והוא נשאר ונשאר ונשאר - יתרון אדיר לבקבוק יפיפיה עם נוזל בגוון יפיפה.

    ואם נשמע שאני רק מקטרת, אז לא ממש, רק מגרגרת בהנאה






    השבמחק
    תשובות
    1. קנקנים זו מכה רצינית מי כמוך יודעת, יש לי את הפודרה הזו כבר כמה חודשים ואני עדיין מתלהבת מהעיצוב כמו בפעם הראשונה...

      מוצרים בתפזורת זה נהדר, מבחינת נוחות שימוש זה קצת יותר מורכב ולנשיאה בתיק בכלל..

      הצלליות סטיק של שאנל הורסות! הן שייכות לקולקציית הקיץ אז עוד קצת התלבטות ולא יישאר לך בכלל. אולי זה לטובה ;)

      מסכימה, סדרת ה- Rouge In Love של לנקום נפלאה ויש מבחר גוונים מרשים.

      פטל, עוד קנקן מהפנט...

      אל תשכחי שאנחנו סובלות פה, כן?....LOL

      מחק
    2. וכך חזרנו לאמת, ההתמכרות היא קודם לקנקנים...

      מחק
    3. חח, כן, מעולם לא הכחשנו, להיפך, בעוונותינו הודנו בפה מלא... ;)

      מחק
  6. ממתקים מסקרנים יש לי את הפודרה, באמת פודרה האריזה מאלפת האודמים מעניינים אנסה אותם, אריח את הבושם אעפ שאני רוויית בשמים. הצלליות מדהימות יש לי אותן האודמים נאונים?

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו תמיד, את יודעת לפנק את עצמך, במיוחד בשאנל! :))
      עדכני מה דעתך על הגוונים האלו של השפתונים, אני מהמרת שאת תאהבי יותר את ה- Rose Flaneuse #345B כי ה- Pink Bonbon #361M צעקני יחסית.
      אגב בשמים, בתור חובבת טום פורד שתדעי שה- WHITE PATCHOULI נחת פה ;)

      מחק
    2. אני יודעת על הטום פורד יש לי אותו מזמן.

      מחק
    3. הגיוני לגמרי;)
      מה דעתך עליו יחסית ל- Neroli Portofino?...

      מחק
    4. הנרולי נעים ופרשי יותר אני מתחברת יותר אליו הויט פאצולי מוזר קצת לדעתי

      מחק
    5. אני מתה על הנרולי פורטופינו!
      אבל בגדול, הניחוחות שלו לא קונבנציונלים זה בטוח.

      מחק
  7. בגללך הזמנתי את הדוגמיות http://bit.ly/164MLEO :-P

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, זה נראה כל כך חמוד!
      חוץ מזה, המחיר שווה לגמרי.
      יש לך את כל הסדרה באפריל גם שאת יכולה להריח, אבל זה בהחלט יותר פינוק :)

      מחק
    2. מחיר מצויין! ואני כל כך אוהבת בשמים, מכורה קשות לריחות, ממש קשה לי לעמוד בפני בשמים.
      אהבתי את הבחירה שלך, פרשי ומרענן כזה.....סקרנית כבר להריח בעצמי :)

      מחק
    3. אם כך לגמרי התפנקת!
      זה גם נראה כל כך אסתטי, עושה חשק.
      עדכני בהמשך בגזר הדין, מה הכי אהבת :)

      מחק
    4. בהחלט אעדכן! אני משערת שפחות אוהב את המתוקים (ונילה אמבר וכו) אבל באמת היה שווה להזמין את כל הערכה במחיר הזה :)

      מחק
    5. כן, כל אחת יודעת מה הניחוחות שיותר מדברים אליה. אני לא יכולתי להפסיק לרחרח את הבלונדס עלי. אגב, כמו כל בושם זה מריח קצת שונה על כל אחת.
      אין ספק שהיה שווה במחיר וגם כי הערכה מדליקה ושימושית כי את יכולה קבוע לשים בתיק איפור משהו משם לכל מקרה ;)

      מחק
    6. החבילה שלי הגיעה !! כל כך מהר........איזו התרגשות :)
      כל דוגמית הגיעה במעטפה שקופה בצירוף גלויה משגעת ברוח הדוגמית המצורפת (שזו חוויה בפני עצמה).
      שתי דוגמיות היו ללא עטיפות, מצורפות כך מעל החבילה בתוך הקשר - הן היחידות שהגיעו עם ספריי, שאר הדוגמיות עם פקק נשלף.
      שמתי שרירותית את Sous le toit de Paris - ריח פרשי חמצמץ נהדר כמו שאני אוהבת......

      אוףף החיים קשים כשיש כל כך הרבה בשמים טובים שבא לי עליהם :)

      מחק
    7. איזה כיף לך!! למה החבילות שלי לא מגיעות ככה מהר??...
      אין ספק שעניין "ההגשה" הוא חלק מהותי ובלתי נפרד מחווית השימוש. נשמע מפתה ומפנק.
      פריז............ אלך לריח אותו שוב, אין סוף לניחוחות :))

      מחק
    8. היום ניסיתי את זה Trèfle Pur....מצויין!!! גם פרשי חמצמץ
      החיים קשים, כבר אמרתי? :)

      מחק
    9. עכשיו תורי להתלונן שאת מדרדרת אותי???
      אני צריכה ללכת עכשיו לאפריל לרחרח מחדש הכל!

      מחק
    10. חחחחחח תהני...... אגב, באתר אפשר להזמין גם 30 מ"ל :-P ואגב 2, המחיר לא קצת יקר לקולון?
      (סתם תהיה כי בטח יגיע הרגע שיבוא לי להזמין לפחות אחד מהם...:)

      מחק
    11. אגב 1 זה גודל מעולה 30 מ"ל. הבנתי שמי שקונה פה עכשיו גודל מלא מקבל גם גודל מוקטן כזה.
      אגב 2 כמו שכתבתי בפוסט על הסדרה - זולה היא לא. מיתגו את עצמם במחירי הרמס לגמרי. אם שווה או לא זה נראה איך השוק יצביע ;)

      מחק
    12. המחיר באמת היה נראה לי מוגזם למשהו שמתנדף די מהר....אבל הריחות...הריחות....והיוקרה הנודפת מהם...
      דנרה תודה על כל התגובות !! :)

      מחק
    13. נכון, אבל קולון זה משהו שנתפס כמסוגנן יותר, למביני עניין, לכן המחיר בהתאם.
      אם הניחוחות שווים אז בכלל....
      טופי המקסימה, תודה לך ! :)

      מחק
  8. הצלליות של שאנל מושלמות בעיניי,
    האהובה עלי היא ה- Illusoire
    אני שמחה לראות שיש גוונים חדשים
    וה- Apparision נראית מדהימה.
    באפריל הייתי בשבוע שעבר - קניתי את המטאוריט של גרלן ....
    אבל בפעם הבאה אני חייבת להריח את ה- ATELIER COLOGNE
    נשמע כמו בושם בדיוק בשבילי.

    השבמחק
    תשובות
    1. חייבת להסכים, מושלמות לגמרי הצלליות בסדרת Illusion D'Ombre.
      האהובה עלי זו ה- Epatant.
      הצללית הכחולה הורסת, אבל למי שיש עיניים כחולות כמו שלך (גררר) יש פטור ;)
      תתחדשי!! את מתכוונת לפודרה כדוריות? פינוק היסטרי! טוב, יש לי חולשה לכל מה שכתוב עליו מטאוריטים...
      תשמעי ממי, אני זוכרת שאת חובבת בין היתר בישום גברים (גוטייה..), אין לי ספק שבין הניחוחות האנדרוגינים בסדרה הזו בטוח תמצאי משהו שיפיל אותך!

      מחק
    2. כן קניתי את הפודרה כדוריות,
      מקווה שהיא לא תהיה שימרית עליי יותר מידי,
      אבל ממש הסתקרנתי כבר לנסות אותה אחרי כל המחמאות שהיא מקבלת ברשת.

      ולגבי הבשמים, את צודקת, בגלל זה אני מחכה כבר להריח אותם,
      לפי מה שאת כותבת, הם בדיוק בשבילי.
      :-)

      מחק
    3. רכישה מעולה הכדוריות, בטח קנית את מס' 1.
      אל תדאגי, היא ממש לא שימרית, שקופה עם גימור קטיפתי קורן כזה, כמו משי, יש כאלו שרואות נצנוצים קטנים, אני לא ממש רואה אותם.
      ואגב, אל תזרקי את הספוגית, היא אמנם מיותרת לשימוש אבל פרקטית כי מונעת מהכדוריות לזוז ומהלחות להיכנס. יש כאלו שזרקו אותה ובואי נאמר שכל הסיפור בפנים נהיה מפורק משהו... :/

      מחק
  9. חמדתי כמה מהקולונים האלה אבל הם יקרים נורא וקשה לבחור ביניהם. בסוף אני בטח אשבר

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, החלק הפחות כייפי זה בשמים סלקטיבים שלא משתתפים במבצעים...
      הופך את ההחלטה להרבה יותר קשה ;)

      מחק
  10. להתפנק דרך הכתוב :) אין, תענוג! ממתקים כאלה, שאולי יום יבוא ויוכלו להגיע על מדפי הצנוע ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הפינוק הכי טוב מותק, בלי הוצאות בכלל :)
      ומדפך הצנוע? עוד שניה הוא קורס מהכמויות...LOL

      מחק
  11. הגיפט קארד שקיבלתי במתנה מהעבודה, סופסוף ימצא את מקומו הראוי. כבר היום מתכננת לרחרח את הקולון. מדף הבשמים שלי לא צנוע כלל, אבל אני ממש נטולת אשמה בעניין זה (:תודה מותק, את תענוג כל פעם מחדש

    השבמחק
    תשובות
    1. יפה לך ג'ודי, נטולת אשמה זה ה-דבר!
      בתור מי שחובבת את ה- Jour d'Hermés החדש יחסית וה- L'EAU DE Chloé הירקרק, חייבים להודות שיש לך טעם משובח!

      מחק
  12. חיכיתי לסקירה שלך על ה-Les Beiges של שאנל... האריזה שלה מעלפת, והיא בהחלט גיוון עם כל השחור. לא מוצר חובה, אבל אחלה של קישוט.
    לעומת זאת, צלליות הקרם של שאנל הן דבר ממכר. על אף שכחול אינו הגוון שלי, אני יכולה להסכים ש-Apparition מהממת ביופיה.
    ה-Pink Bonbon נראה מושלם... אני מנסה לשכנע את עצמי שיש לי יותר מדי שפתונים, ואז את באה עם גוון כזה...

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט קישוט היסטרי בין כל השחור הזה ;)
      שאנל + צללית קרם = רשרוש בלב. זה לא ממש כוחות, ההתמכרות מובטחת... LOL
      אין צורך בשכנוע עצמי, יש לך יותר מדי שפתונים הורסים שאת צריכה לנצל! :)

      מחק
  13. היי
    תודה על פוסט צבעוני וכייפי.
    אמא שלי טסה שבוע הבא לארה"ב, יש לך המלצה לתכשיר שהוא שילוב של לחות לעור הגוף וגוון משזף שהוא לא כתום?
    תודה תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      לא הבנתי אם את מחפשת מוצר לשיזוף עצמי או תכשיר עם גוון שיורד במקלחת.
      בכל מקרה, הייתי מבקשת מוצר כלשהו של St. Tropez. תבדקי באתר שלהם: sttropeztan.com

      מחק
    2. היי
      תכשיר לשיזוף עצמי שלא יראה כתום מזויף כמו כולם ושעדיין יתן לחות. יש בכלל חיה כזאת?

      מחק
    3. תכשירי השיזוף העצמי הם לא מוצרים לחותיים באופן כללי.
      אלו שמגיעים בצורה של ספריי בכלל רחוקים מזה, אז עדיף לך קרם אם את רוצה אשליה של לחות... ;)

      מחק
  14. יואו כהר נפתח פהפה אתר ארכיאולןגי.
    הולכך לדגום אתפודרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אנחנו מומחיות בלחפור בתגובות...LOL
      דיגמי ותהני!

      מחק
  15. אני גם רוצה יהלומים על העיניים! נשמע מקסים השילוב של הצללית הבהירה והטאופית. צריכה לנסות את זה בגרסא האקונומית - טאופית של מייבלין ו-bikini tini של בנפיט. הא הא! כיף.
    אני ממש אוהבת את הסדרה של השפתונים רוז' אין לאב... כל כך נעימים על השפתיים ויפים ועמידים עליי :)
    כל מה שמורכב מדי בדרך כלל אצלי מוצא את עצמו שוכב במגירה, כך שגם הפודרה וגם הסומק נראים לי כאתגר. במיוחד כחובבת המראה הלבנבן שאני...

    השבמחק
    תשובות
    1. יהלומים בגרסה האקונומית...LOL
      אגב, ה- Permanent Taupe 40 של מייבלין אחת היפות שיש!
      עם הסקין הלבן צח שלך כנראה שכל גוון מדליק ב- Rouge In Love יהיה עליך נפלא!
      מודעות זה חשוב, לדלג ומהר, הסומק בהחלט לא מוצר לממהרות ;)

      מחק
    2. אחרי אין ספור ניסוי וטעייה איתה, היא הועברה כלאחר כבוד למאמו, ומשמשת אותה כצללית גבות. עכשיו אני קצת מתחרטת ועלולה לקחת אותה בחזרה :)

      מחק
    3. מה?? אבל הטאופית הזו כל כך יפה.... גם בפני עצמה וגם כבסיס לצלליות :)

      מחק
  16. אנונימי19.9.2013, 21:19

    פתרת לי את הקונפליקט עם הles beiges. אני מריירת עליה הרבה זמן, קצת בגלל שהיא שאנל וקצת בגלל האריזה. למען האמת, אני בכלל לא צריכה עוד פודרה, יש לי אספקה לכל החיים. אבל נראה שלא אמצא גוון בצבע קיר-רוח רפאים. אז אני ומשכורתי ההולכת ונעלמת מודים לך מעומק ליבנו!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפודרה הזו הכי לא מיועדת ללבנות-קיר, הקטע שלה זה לחמם את הסקין.
      בטח הגוון הכי בהיר יראה טיפה צהבהב עליך...
      קיצור, זה גם לא הקונספט, דלגי לגמרי, משכורתך כבר תתאדה על משהו אחר ;)

      מחק
  17. בצער רב, על גוון העור שלי, הפודרה של שאנל פשוט תחטיא את המטרה - ייראה כמו בדיחה יותר מהכל. אולי אולי גוון 10 יתאים לי, אבל גם אז הוא לא ייתן את החמימות המיועדת.
    הצללית של שאנל יפהפיה, אין הרבה גוונים של כחול שעובדים באופן כל כך מוצלח :-).
    בא לך על התערבות על המחיר של פלטת החגים של שאנל בארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה, זה ממש לא משהו את צריכה להתעכב עליו. נקווה שהם יוציאו פלטות אחרות בעיצוב החיצוני ההורס הזה.
      מרימה להנחתה?.. ;) ברור שבא לי התערבות!!
      אנחנו מדברות על ה- Ombres Matelassées Eyeshadow Palette in Charming, כן?
      אז ההימור שלי זה שאם בכלל היא תגיע לארץ (...) אז היא תעלה בסביבות ה- 450-480 ש"ח. מה דעתך?

      מחק
    2. לדעתי הכי נכון יהיה שהעיצוב הלבן ישמש לקולקציית לבנבנות חדשה, רצוי עם מיחזור של הסומק PINK CLOUD ושל Horizon האהוב.
      עם תמחור על כך מפרגן אני אתחיל לחשוד שאת עובדת בשאנל בסתר :-).
      Horizon עלה בארה"ב 58$ ונמכר בארץ ב-400 ש"ח - זה שער של 6.9
      הצללית סטיק עלתה בארה"ב 34$ ונמכרה בארץ ב-250 ש"ח - זה שער של 7.35
      ה-Les Beiges עולה בארה"ב 57.5$ ונמכרת בארץ ב-450 ש"ח - זה שער של 7.8 ש"ח.
      את שמה לב לעלייה בשער, כאשר מחוץ ל"עולם שאנל" הדולר דווקא צונח?
      קיצר, על פלטה שנמכרת בארה"ב ב-80$, אני צופה תג מחיר של לפחות 550 ש"ח.
      אבל את צודקת, יש בהחלט מצב סביר שהיא בכלל לא תגיע. לא שזה יהיה נורא, כי כבר יש לי וויש ליסט לקולקציית החגים של לורה מרסייה והוא לא דל במיוחד :-).

      מחק
    3. אני איתך, מה- Pink Cloud אמנם לא נפלתי אבל ל- Horizon אין תחרות!
      חחח, אהבתי את הנתונים הסטטיסטים המפורטים, בהחלט ממחיש איך השע"ח לא יציב בכלל במותג. אבל ההשוואה שלך לא נכונה בבסיסה כי מדובר על הדולר באותו רגע וזה פלוס מינוס כפול מהמחיר הנומינלי. לכן בשער של היום 480 נשמע סביר ביותר. טוב, אז הכל מתועד, נראה מה יהיה, עוד חודש וחצי בטח כבר יהיו לנו תשובות..................!
      מה סימנת בלורה מרסיה? הסתכלתי עכשיו על קולקציית White Magic, צלליות הסטיק נראות סבבה, אולי גם אחת מהצלליות הבודדת, אבל לא משהו ליפול ממנו. מה פיספסתי?...

      מחק
    4. ה- Horizon לגמרי הסומק האהוב עלי. מפחדת להשתמש בו יותר מדי :-).
      לא מסכימה בכלל, תתכונני לעוד קצת חפירות :
      ביום שבו פרסמת את ה-Horizon שער הדולר היה 3.77, כלומר 218 ש"ח נומינליים הוכפלו ב-1.83 והגיעו ל-400.
      ביום שבו פרסמת את ה-Moon river שער הדולר היה 3.59, כלומר 122 ש"ח נומינליים הוכפלו ב-2 והגיעו ל-250.
      ביום פרסום ה-Les Beiges השער היה 3.53, כלומר 202 ש"ח נומינליים הוכפלו ב-2.21 והגיעו ל-450.
      אז קודם כל, יש עלייה במקדם.
      מעבר לכך, ולפי אותו חישוב, 80$ הם 282 ש"ח נומינליים לפי השער של היום. נכפיל ב-2.21 כמו בהמרה האחרונה - וייצא שאפילו אני עשיתי לשאנל הנחה, כי המחיר הצפוי הוא 624 ש"ח!.
      ושלא תחשבי שלא שמתי לב שלא הכחשת את קשרייך הסודיים לשאנל !

      מה-White Magic לא התלהבתי בכלל, אבל לורה מרסייה תמיד מוציאה עוד מוצרים ברוח החג.
      יש פה למשל סט צלליות שנדמה לי שתאהבי -
      http://www.urbanretreat.co.uk/beautique/product/Laura_Mercier/Petite_Baked_Eye_Trio_Emerald.aspx
      ויש כרגיל גם מארזים של הסופלה גוף בניחוחות שונים, שאני פשוט מתה עליהם - למשל :
      http://www.urbanretreat.co.uk/beautique/product/Laura_Mercier/Souffle_Body_Creme_Sampler_Collection_.aspx
      ואני מניחה שיתווספו עוד פריטים במהלך השבועות הקרובים...
      חג שמח ?

      מחק
    5. נהדרת שאת! אהבתי את החישוב, הרבה יותר אמין וממחיש.
      אני רוצה להאמין שיש בשאנל הכרה בהגזמה פרועה במחיר ושתג מחיר של 624 לפלטה זה משהו שירעדו להם הידיים לפני שיקלידו אותו, אבל לכי תדעי...
      הנה אני מכחישה קבל עם ועדה כל קשר ואפילו יוצאת בקריאה נרגשת - קחי אותי קוקו ונרקום יחד קשרים לא סודיים בעליל!!!

      הבנתי אותך, באמת לא קולקציה משהו. הצלליות נראות מעניינות, אהבתי את הגוונים.
      אגב, את מודעת לעובדה שיש בדיוטי בארץ ארמאני?... אני לא יודעת אם להתרגש או מה בדיוק.
      חג שמח נחליט עוד חודשיים?

      מחק
    6. מודה לך מאוד :-).
      גם 80 דולר זה סכום שגורם לידיים לרעוד, לא ממש סכום מקובל בארה"ב רק על צלליות.
      יכול להיות שזה יגרום להם לוותר על הפלטה, היא יפה מאוד אבל לא מהסוג שמשתק במקום.
      עכשיו יש תחושה של אמינות באוויר, למרות שהייתי מוסיפה גם את הזעקה "קח אותי קרל".

      חבל שאת לא אוהבת ריחות חזקים, היית נהנית מאוד מהאיכות של הסופלה!.

      שמעתי על ארמאני, טרם זכיתי לראות...
      לא יכולה להגיד שיש שם משהו שממש עושה לי את זה כרגע. אולי המאסטרו.
      אגב, פעם ראיתי בארמאני ברונזר שכולו הפלח של ה-ebony שאת מפנטזת עליו :-).
      הייתי שמחה הרבה יותר לטום פורד או למארק ג'ייקובס :-). ממש חבל שלא התייעצו...

      יאללה, אחרי הבלאק פריידי אני מוכנה להרים כוסית לרגל מתיחת גבולות הקנייה אונליין :-).

      מחק
    7. ההבדל הוא שבארה"ב משתמשות יוותרו על המוצר בגלל המחיר, פה כולן מיליונריות וזה לא ממש קריטי מאה ש"ח לפה או לפה...
      אני בכל מקרה כידוע לא מתלהבת מגוונים חומים, הייתי מצפה למשהו יותר מרגש.
      קרל זה 1+1 עם קוקו ;)

      כן, לגוף קשה לי להתחבר לניחוחות דומיננטים באופן כללי, אז אם הם חזקים בכלל אפשר לוותר מראש.

      תשמעי, המסקרה eyes to kill מדהימה וגם הצלליות בצנצנת. המאסטרו פה מחכה שאתייחס אליו, זה יקרה עוד השבוע.
      יום אחד אני עוד אמצא שימוש הולם ל- ebony, גם אם המשמעות תהיה להשתמש בו בכל הגוף....LOL
      אני חייבת להסכים איתך, הליין של טום פורד היה עושה לי רשרושים ורגושים בלתי נשלטים כנראה. ממש גם יש לי חשק לליין החדש של מייקל קורס. מארקי אהובי, אני חייבת להודות לא עשה לי את זה, העיצוב של הליין ממש לא משהו. ציפיתי ליותר.

      נראה מה יהיה בבלק פריידי, סייבר מאנדי, פעם הייתי קונה יותר, היום אני מרגישה שהמבצעים ברשת דרדלה יחסית.

      מחק
    8. אלו חומים מאוד יפים, אבל כפי שכתבתי זו לא פלטה שגורמת להחסרת פעימה (כפי ששאנל יודעים היטב לעשות).
      אני לא בטוחה שקרל יסכים עם הקביעה הזו :-)

      הסופלה משאיר את העור כל כך רך, לא מוותרת עליו למרות שגם לי קשה עם שילוב בושם.

      מה עדיף למראה דרמטי - המסקרה של ארמאני או של YSL ?
      איזה מאסטרו יש לך - הנוזלי?. זה דווקא מוצר מאוד מעניין, כי טוענים שהמרקם שלו מרגיש כמו שמן, אבל שהוא בכל זאת מתאים לעור שמן.
      אם את עושה סקירה על המותג, את חייבת להכניס את ה-SHEER BLUSH (אהובי מס' 5), וגם ה-FLUID SHEER מס' 6.
      היום רכשתי את ה-00 והוא בדיוק כפי שתיארת.
      להתחיל לדמיין אותך מתחפשת לכושית עם הEBONY ?

      טום פורד בהחלט היה גורם לי לצאת לנופשון קצר מיידית.
      את יודעת מה עוד ממש בא לי לנסות - הקולקציה של Charlotte Tilbury. יש שם כמה פריטים שאהבתי.

      בבלאק פריידי סביר שאזמין כרגיל מ-KISS AND MAKEUP, שתמיד עושים מבצע - או משלוח חינם או 10% הנחה. לא מפיל, אבל יותר טוב מחוסר המבצעים הרגיל שלהם, וגם מחירי ארה"ב זה לא רע בכלל ליהודים.
      כבר בשנה שעברה לא מצאתי משהו מעניין מעבר לכך, ואני לא צופה שינוי מהותי.
      חוץ מסטרוברי, האתר החביב עלי הוא לוקפנטסטיק אבל אין להם מבצעים דרמטיים לבלאק פריידי.

      מחק
    9. אני אחיה עם חוסר ההסכמות ביני לבין קרל, טום יותר קריטי... ;)

      רק מהשם שלו - סופלה, זה כבר ברור שזה פינוק היסטרי, אבל זה סיכון מבחינתי, אצטרך להריח בהזדמנות הראשונה שתהיה לי ולראות אם יש חתונה.

      המממ, אני חושבת שאני הייתי בוחרת ב- YSL לדרמות, הארמאני יותר מדגישה ומעצבת, בשביל דרמות צריך יותר שכבות מאשר ה- YSL, לפחות במקרה שלי זה כך.
      כן, את המאסטרו הנוזלי, יש לי הרגשה שהגוון בהיר לי, כלומר בטח בגוון האמיתי שלי....LOL
      נרשמו שני המוצרים שלך, בהחלט צריכה להתעמק במותג יותר עכשיו.
      תתחדשי! בטוחה שתהני מהטרקוטה ניוד, בדיוק בשבילך.
      חח, לדמיין תמיד אפשר...

      בגדול אני מתרשמת שהליין של Charlotte Tilbury מאוד מאופק, מאוד בייסיק. זה פחות אני. למרות שאת הדואו ברונזר/היילייטר וגם את אחד הסמקים Cheek to Glow הייתי שמחה לנסות.

      כן, אלו המבצעים ברוב האתרים, לא איזה גליק גדול. לפעמים אני מזמינה מסיגמה באותו היום.
      כשאני חושבת על זה, אולי זו הזדמנות לעקוב אחרי מחירי ה- GHD בלוק פנטסטיק ובאתרים הבריטים האחרים, אולי יהיה מבצע שווה...

      מחק
    10. בהחלט טום, רק למה הוא משאיר אותנו מחוץ לתמונה?

      כן, זה מוצר יקר מדי לרכוש מבלי להיות בטוחה. כרגע אני ממש מאוהבת ב- almond coconut milk וגם הוניל ממש טוב (אבל מאוד ונילי).

      אני חובבת המראה הדרמטי בריסים, אז לפי מה שאת אומרת החצילית עדיין מנצחת :-). אבל בהזדמנות הבאה אנסה את הארמאני.
      הגוון האמיתי? מהר לערבב עם משהו:-)
      האמת ששיטת הגוונים במייקאפ הזה בכלל לא ברורה לי מהסווצ'ים באינטרנט, אולי תאירי את עיני בפוסט.
      תודה רבה :-).

      נכון, זה סוג של must haves לתיק הבסיסי, אבל את יודעת משהו - דווקא אהבתי את הפשטות. אם יש לי עיניים ירוקות אני קונה X ויודעת שזה הכי הולם אותי - מה יותר קל מזה?. אני דווקא מחבבת את הקולור קמיליון ב- AMETHYST, נראה לי מוצר מנצח. ויש שם גם גלוס בגוון סגלגל מהמם שאהבתי.

      מאז שסיגמא העלו את מחיר המשלוח בטירוף, בהחלט שווה להזמין מהם בבלאק פריידי אם יש לך משהו שאת צריכה.
      עד עכשיו לא זכור לי משהו שווה במיוחד לבלאק פריידי בלוק פנטסטיק, משהו ממש שונה מהמבצעים שהם מעלים בשיגרה. אני תמיד אורבת שם למבצע שווה של 25% הנחה על קרסטס + 20% קופון + מתנה מהליין של קרסטס. נוסחא מנצחת.

      מחק
    11. יש בדיוטי פרי רק את הלקים של טום, הכי לעשות לנו טיזינג. רוע לב!

      כתבתי על המסקרה של ארמאני פה בבלוג מזמן, גם שם ציינתי שהיא אחרי ה- YSL, אין מה לעשות...
      חחח, ברור!! הברונזרים הנוזליים שלי בהיכון לעירבוב!
      אעשה בדיקה על הגוונים, עוד לא נכנסתי לזה. מה שבטוח שיותר מסובך מהשיטה של אסתי לאודר זה לא יכול להיות...LOL

      אבל אנחנו משתמשות מתקדמות, אני מצפה לקצת יותר ריגושים ממישהי שמגיעה מהתעשייה, מהטרנדים. זה נראה לי קצת מפוספס בעיניים שלי, לא יודעת. לא שאני חושבת שהכל צריך להיות מדליק ומרגש אבל היה מקום לשילובים קצת יותר מעניינים פה ושם. גם ה- Amethyst Aphrodisiac, יפה ככל שיהיה, זה לא משהו שלא ראינו נניח במאק קודם. ובכלל תראי את בחירת הגוונים שלה של ה- Colour Chameleon, הכל טבעי זורם כזה, שום דבר פורץ דרך, בטוח כזה.

      אגב קרסטס, הם משיקים עכשיו את ה- Couture Styling בארץ, אני סקרנית לראות איך הסדרה הזו.

      מחק
    12. את נוסחת האטום של אסתי פיצחתי. את המאסטרו אני רוצה לקנות כבר כמה זמן, ואין לי אפילו הערכה מה יהיה הגוון שלי. אם רק הייתי ממשיכה לדוקטורט, הייתי עולה גם על זה.

      שוב, אני דווקא מעריכה את מה ששרלוט ניסתה לעשות - לתת פתרון בטוח לכל אחת. אני דווקא רואה בזה משהו חדשני, מתוך מקום של להעניק מוצר בהתאמה וודאית, לגרום ללקוחה להיראות טוב, לא לתת ללקוחה להתפזר סתם ולקנות משהו שבסוף לא יהלום אותה. צריך אומץ כדי לתחום מוצר ולכתוב עליו "לעיניים כחולות" כדי לתת התאמה טובה באמת, ולא רק למכור סתם.
      אין ספק שהגישה שהיא יודעת הכי טוב מה מתאים לכל אחת, היא קצת מתנשאת ומעצבנת. יחד עם זאת, לפעמים זה גם כיף שמישהו מכוון אותך בול למה שמתאים לך.
      יכול להיות שזו גם סוג של אמירה, שמעבר לכל הטרנדים והעיצובים, יש את הפריטים הבסיסיים שפשוט גורמים לנו להיראות הכי טוב, ושזו בעצם המטרה - בלי תחכום ופלצנות מיותרת.
      אגב, חוסר היכולת לתת המלצה מדויקת זה הדבר העיקרי שחסר בעיני לדיילות בארץ. קורה לפעמים שבא לי פשוט לבוא ולהתפנק, ושיראו לי משהו חדש ומעניין ומהמם (באמת) עבורי, בלי לנבור ולהתאמץ. אם אני ממילא צריכה להתאמץ - אז כבר אקנה באינטרנט ויותר בזול.

      הספריי מלח שלהם זכה לביקורות מצוינות, אבל אותי מסקרן דווקא המוצר לתלתלים. מה בא לך לנסות ?

      מחק
    13. פיצחת? כנראה שאת גאון או משהו, בחיי! כל הכבוד!
      בארמאני חוץ מחלוקה שרירותית של בהיר, בינוני כהה, באמת אין הסבר ברור על הגוונים. אבדוק את זה בצורה מסודרת.

      רק בעפרונות ג'מבו שמתי לב שיש הפניה לפי צבע עיניים, אבל בכל מקרה אני לא מאוד מתרשמת מזה, להיפך, זה קצת מזכיר לי את רבלון/לוריאל ושות' שעושים את זה לא מעט הזמן עם פלטות הצלליות למשל. זה מאוד מקבע ולא תמיד נכון.
      אני מסכימה איתך לגמרי שהיה נחמד אם היינו יכולות לבוא לדוכן ולקבל המלצה מקצועית אמיתית. זה גם פינוק וגם משחרר אותנו מתחקירים. אבל בארץ הדיילות הן גם לא ברמה מקצועית מספקת ואני מכלילה בזה גם מוכרות/מוכרים בחנויות/מותגי איפור. בנוסף בארץ כולם מוטי מכירה בצורה מאוד מובהקת, ככה בנויה שיטת התגמול. בחו"ל השיטה שונה לגמרי וגם אם יש נטיה לדחוף מוצר (כי כולם רוצים למכור, אף אחד לא עושה את זה לשם שמיים), התחושה היא שההדרכה שעוברת שם הדיילת ברמה גבוהה יותר ושהרצון שלה להתאים לך את המוצר הנכון הוא אמיתי ומקצועי יותר.

      לפי העיצוב בא לי הכל...LOL
      אבל נראה לי שבעיקר את הסרום והשמפו היבש.
      את מתכוונת ל- SPRAY À PORTER? נראה בהחלט המוצר הכי בולט בסדרה.

      מחק
    14. סדרי לי את המספר של הגוון הכי בהיר וניטרלי? אין לי כח לעוד מבחני אינטליגנציה.

      מה זה רבלון ?

      כן, זה הספריי שהתכוונתי אליו, והמוצר לתלתלים זה ה-Boucles D'Art.
      ה- Touche Finale נראה לי פצפון, רק 30 מ"ל....

      מחק
    15. ממה שאני מתרשמת מס' 3 הוא הכי בהיר ונייטרלי ומס' 2 הוא באותו עוצמת בהירות אבל עם תת גוון צהוב יותר. אין ספק שזה סיכון, אבל אני הייתי הולכת לבדוק את ה- 3.

      וזו האסוציאציה שלי מההתאמות לעיניים, כן??

      גם אני הייתי שמחה לנסות מוצר לתלתלים אבל המוצר הזה הוא מוס, אני לא מתה על מוסים.... טוב נראה כבר.
      לגמרי פיצי, לא ברור למה הוא לא 50 מ"ל כמו הסרומים האחרים....

      מחק
    16. תודה :-).

      יש לי הרגשה שהמוצרים של שרלוט יהיו קצת יותר מוצלחים, אצלי היא עדיין בוויש ליסט.

      אני חושבת שזה מוס מאוד לחותי וקליל ולא קראנצ'י, ה- Mousse Bouffante זה כבר מוס של ממש.
      נשבעת לך שבהתחלה, רק לפי התמונה, לא הבנתי למה קרסטס משווקים לק :-)).

      מחק
    17. חחח, לק!! אולי זה בכלל סרום לקיוטיקולות....LOL
      טוב, אם זו ההתרשמות שלך אולי אנסה את המוס הזה כשיגיע. הלוואי שיהיו הפתעות. אני פשוט לא יכולה לסבול מוצר שעושה קשה בשיער.

      מחק
    18. אייליינר סגול ?

      אני חושבת שכן. עוד משהו שאני יכולה להציע לך במוסים מסוג כזה, זה שאחרי שהמוצר קצת מתייבש בשיער ומקבל צורה, להרטיב שוב בעדינות עם הידיים בתנועות כיווץ - וזה משאיר רק את הצורה והברק בלי נוקשות בכלל.

      מחק
    19. סרום עיניים..... ;)

      אבל זה מדלל את החומר שמחזיק את הצורה, לא? לאורך היום העיצוב יהפוך למושי כזה, פתוח נפוח...

      מחק
    20. אדוויל סגול ?

      אצלי זה לא קורה, נסי פעם אחת ותראי איך הולך. אני משתמשת במעט מאוד מים, רק מרטיבה את הידיים ועושה תנועות כיווץ. אחרי שהייבוש הסופי כמעט מלא, אני מוסיפה קצת סיקרט וופן בתנועות כיווץ עם השיער הפוך, וזה גם תורם מאוד.

      מחק
    21. קפסולה מרוכזת....

      אחרי שיהיה לי מוס בהחלט אנסה את זה.
      ה- Secret Weapon של ג'ון פרידה מעולה!

      מחק
    22. חחחח...יאללה, שיתחילו למכור בטיפות בודדות לשימוש חסכוני :-)))

      עובד לי נהדר גם עם המוס קוקוס של פול מיטשל.
      הסיקרט וופן הוא מוצר החורף המנצח גם שלי :-)

      מחק
    23. מוס קוקוס?... בסוף עוד תגרמי לי להשתמש במוסים.... :P

      מחק
    24. יש מוסים, ויש את המוס קוקוס. זה לא אותו דבר, כי בשימוש בכמות סבירה הוא לא עושה שיער קראנצ'י.
      http://www.lookfantastic.com/paul-mitchell-sculpting-foam-200ml/10303574.html

      מחק
    25. סבבה, הלינק ששמת זה לקוקוס? מה קוקוסי בו?....

      מחק
    26. יש לו ריח של קוקוס.

      מחק
    27. הבנתי, נרשם!

      מחק
  18. אנונימי22.9.2013, 4:23

    מה עם פודרת רבלון איזה כיסוי היא נותנת?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מכירה את הפודרה קולורסטיי שלהם.
      מוצלחת למי שמחפשת גימור מאט בלי המראה המקומח.
      אין לה כל כך כיסוי, היא דקה יחסית לפודרות מהסוג הזה ועם פיגמנט סביר, מגיעה בכמה גוונים.

      מחק
  19. הסומק של סמאשבוקס עושה לי עיניים כבר הרבה זמן, אבל הצד ההגיוני שלי השתלט ואמר שיש לי יותר מדי סמקים במצב הנוכחי ואין מצב שאני מסיימת אותם as is. גם זה קורה ;)
    הגלוסים של לנקום נראים מפתים, אבל אני לא חובבת גלוסים אז זה יהיה מיותר לקנות אותם כנראה...
    אני ממש הגיונית היום ומוצאת סיבות למה *לא* להוציא כסף :P

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, הצד ההגיוני שלנו צץ מדי פעם, אולי כדאי שנקשיב לו לפעמים למרות שיותר כיף להתעלם...LOL

      מחק
  20. אחח...איזה פוסט..
    הסדרת צלליות הזו של שאנל - מושלמת. חייבת לאמץ לעצמי גם את הגוונים הללו...ממכר העניין :)
    אהבתי מאוד את כל הגוונים של השפתונים והגלוסים כאן, הזכרת לי שהגיע הזמן להתחדש בכמה מוצרים בגזרת השפתיים.
    ה Bois Blonds של אטלייה קולון הוא גם הפייבוריט שלי מכל הסדרה. ממש אוהבת את הניחוח שלו!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי ממכרות הצלליות של שאנל, בא לי אפילו על גוונים שאני לא אוהבת...LOL
      השפתונים בסדרה הזו זה משהו והגוונים האלו עושים הכי שמח, במיוחד הבונבון :)
      אני ממש שמחה שהביאו את סדרת הקולונים הזו, כל כך הרגשה של חו"ל!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails