19 באוגוסט 2013

שיער חופשי וטיפוח קיצי



בתקופת שיא החום שאנו חוות כרגע נראה שחוץ ממזגן שום דבר לא באמת חשוב. קשה לחשוב, לאכול ולנשום בלי משב הרוח הצונן שמאפס אותנו בחזרה. במצב לחותי כזה יש תופעות שלא פוסחות גם על השיער שנראה שמקבל חיים משל עצמו וגם על הגוף שדביק במיוחד. עם כל הקושי והתשישות הכללית, גם להם צריך לתת תשומת לב ולדאוג לטיפוח שכולל ניקוי ולחות ברמה הנכונה לעונה. זה אמנם לא פשוט, הרי חמש דקות אחרי שיוצאים מהמקלחת נראה כאילו צריך לחזור אליה שוב, אבל אם יש משהו שיקל ולו במקצת אז שווה בהחלט לשקול אימוץ, לפחות לתקופה הבוערת שלא נראה שתסתיים כל כך מהר.

שמפו טיפולי: לניקוי עמוק בקיץ

נראה שאחת הפעולות המרעננות ביותר בקיץ זה לחפוף את השיער. לכל אחת יש את השמפו האהוב עליה שמתאים ביותר לשיער שלה, אבל לפעמים זה לא מספיק. לפעמים יש תחושה שצריך ניקוי עמוק יותר ולשם כך צריך להשתמש בשמפו מיוחד. שמפו מהסוג הזה הוא לא לשימוש יומיומי כי מייבש מאוד את הקרקפת והשיער, ממש עושה ניקוי יסודי, מסיר את כל השאריות של השומן, לכלוך, חומרי עיצוב, כלור ומלח למי שבילתה בים או בבריכה. מדובר על שמפו שהוא תכשיר טיפולי לכל דבר שמחליף את השמפו הרגיל שלנו פעם בשבוע-שבועיים לפי הצורך. בשימוש בשמפו מהסוג הזה חייבים להשתמש מיד אחרי במרכך או במסכה להחזרת החיים לשיער, להשבת התנועה והברק שלו. ניסיתי הקיץ שניים טיפוליים כאלה.
ה- Clarifying Shampoo של Moroccanoil עושה ניקוי יסודי ביותר, סוס עבודה. יש לו ניחוח של תכשיר טיפולי ובחפיפה עצמה ממש מרגישים איך הוא סופח את כל הלכלוך. העובדה שהוא מכיל שמן ארגן, אבוקדו, קרטין, תמציות לבנדר, קמומיל וחוחובה לא מורגשת כלל כי הוא משאיר את השיער והקרקפת יבשים מאוד מאוד. חשוב ביותר להשתמש מיד אחריו במסכה עשירה שתחזיר לו את הגמישות. מומלץ לטעמי בעיקר למי שיש שיער שומני ולא לכל אחת.
ה- Detox Bath של שוורצקופף פרופשיונל קיבל שם עם המון קונוטציות ולא בהכרח נעימות במיוחד... אבל בדיוק כמו שמו הוא בהחלט עושה ניקוי עמוק לשיער מכל הלכלוך שהצטבר עליו. מגיע בעיצוב מושקע אבל לא מאוד נוח ברמה הפרקטית כי מאוד ארוך וצר. יש לו ניחוח של שמפו במספרה ובסה"כ נעים להשתמש בו. הוא מצליח יחסית לאזן בין התחושה היבשה מאוד של השיער לבין התחושה היבשה-סבירה של הקרקפת. לכן לטעמי הוא מומלץ לכל מי שרוצה לאמץ שמפו טיפולי כזה. 
אני מודה שזה קצת ממכר להשתמש בהם כי למרות שהם רחוקים מלהיות מפנקים, הם משאירים את השיער חף מכל שומן ולכלוך. אבל אני משתדלת לא להשתמש בשמפו כזה יותר מפעם בשבועיים. אגב, שמפו מהסוג הזה מעולה גם לכל מי שעושה פן. לחפוף איתו לפני מאריך את חיי הפן כי מתחילים ממש עם שיער נטול כל שמנוניות הכי קלה.

מסכה לשיער: להחזיר את החיים לשיער

מסכה לשיער זה משהו שחשוב להקפיד עליו, בטח ובטח אחרי שחופפים את השיער באופן תכוף בקיץ, שלא לדבר על שימוש בשמפו טיפולי כלשהו כמו שכאן. זה לא סוד גדול שאני מכורה למסכות של קרסטס (Kérastase) ומבחינתי כל מסכה חדשה שיוצאת אני הראשונה שמתנדבת לחרף את שיערי לבחינה לטובת המדע... אז בתור מותג שמייצר סדרות חדשות כמעט בקצב שלנקום משיקים קולקציות, חשבתי לעצמי שהמסכה החדשה Sensidote Dermo-Calm מסדרת Specifique נחתה בארץ ממש בזמן. היא מיועדת לכל סוגי השיער ולקרקפת רגישה, מוגדרת כמסכה מרגיעה עם אפקט קירור מיידי, ממש נשמע כמו מזגן אישי לשיער בקיץ הרותח. יש לה ניחוח מנטה מתקתק, בכלל קרסטס אלופי הניחוחות לשיער, אי אפשר לקחת להם את זה. לפי ההוראות מרחתי את המסכה לאחר החפיפה על כל הקרקפת ואז על שאר אורכי השיער ואחרי מספר דקות חפפתי. אפקט קירור לא נרשם. מה שכן, המסכה בהחלט נעימה לקרקפת, תרמה לגמישות השיער ולא נשארו משקעים לחותיים כמו עם מסכות אחרות. זה אידיאלי למי שיש קרקפת רגישה ושרוצה שיער נקי עם ווליום, כזה שהמסכה לא מפילה אותו ומורידה את הנפח שלו. המסכה הזו מאוד יקרה יחסית לכמות, יחסית לקרסטס ויחסית לבכלל (212 ש"ח ל- 200 מ"ל לעומת 250 ש"ח ל- 500 מ"ל למסכת ה- Nutritive הקלאסית של המותג). בגלל המחיר ובגלל שאין באמת אפקט קירור, אם לשקול לאמץ אותה אז אולי רק למי שיש קרקפת רגישה במיוחד. בכל מקרה לשיער שלי אני עדיין מעדיפה את המסכה הקלאסית או את המסכה לתלתלים שגם מרגיעות קצת את הנפח, שתיהן פנומנליות ביותר.

מוצרי עיצוב תלתלים: פיסולי שיער

אחרי שלב החפיפות מגיע שלב העיצוב. בקיץ זה באופן טבעי הרבה פחות מורכב ועמוס מבחורף, יש נטייה ברורה להשאיר את השיער משוחרר וטבעי ולא מפונפן ומעוצב. מי שיש לה שיער חלק יחסית סביר שהחיים שלה הרבה יותר קלים. אבל מי שהשיער שלה גלי ומתולתל צריכה יותר להשקיע. נדרשים מוצרים שיחזיקו את השיער בצורה מסודרת לפני שהלחות תעשה בהם שמות והשיער יקבל ברגע לוק של מטאטא עייף... שני מוצרים שאהבתי לאחרונה מוגדרים כ"מפסלי שיער" שמעניקים צורה שנשמרת ולא נכנעת ללחות כל כך מהר.
המותג הבריטי הידוע label.m נחת בארץ ואיתו מגוון מוצרים שווים. אחד המוצלחים ללא ספק זהו ה- Soufflé, כן, שם מדליק ביותר! מדובר על פורמולת קרם-ג'ל סמיכה מאוד עם ניחוח מעולה שמורכבת מאבוקדו, דובדבנים וזיתים. המוצר מיועד לשימוש על שיער לח, כדאי לקחת מעט ולהוסיף במידת הצורך. הוא בונה יפה את התלתלים בלי להכביד על השיער ולהשטיח אותו, כלומר, שומר על נפח טבעי. המראה הזה נשמר לאורך כל היום. מי שרוצה להוסיף ברק כדאי שתשתמש בספריי ברק בסיום או בשמן כזה או אחר לפני השימוש בסופלה.
מוצר נוסף שעושה עבודה נהדרת לתלתלים זה ה- Super Sculpt של פול מיטשל. אני מודה שהייתי מאוד סקפטית בנוגע למוצר, כל התשבחות שקראתי עליו בעבר לא שינו את העובדה שמדובר על גלייז שזה משהו שאני רחוקה מלחבב. כשהתחלתי להשתמש בו על שיער לח, אכן הג'ל הנוזלי הזה עם הניחוח החביב, הרגיש לי סופר דביק בידיים, אני פשוט לא יכולה לסבול את התחושה הזו. אבל על השיער כל הדביקות הזו נעלמת. המוצר הזה מעצב את התלתלים, מוריד קצת את הנפח של השיער ומשאיר אותו עם ברק. כל מי שיש לה שיער מתולתל מכירה את הקטע הזה שתמיד יש איזה גוש שיער פתוח כזה, שאין לו צורה, בדרך כלל מקדימה, זה מעצבן ברמות! אז אני לא אומרת שהמוצר הזה מעלים את הבעיה אבל הוא בהחלט מתמודד איתה בכבוד. בשורה התחתונה, למרות שידעתי שמדובר על מוצר מפורגן, עדיין הייתי מופתעת מהתוצאה שלו, השיער נראה פשוט נפלא. במחיר הנגיש שלו יחסית למוצרים מקצועיים אחרים הוא שווה אימוץ מהיר.

מוצרי עיצוב טבעי: קיצורי דרך

תמיד יש את מי שלא צריכה לשלוט במבנה השיער אלא מעדיפה להשאיר אותו טבעי לגמרי. מן טיפוח מהיר שלא דורש השקעה בכלל.
ה- Super Skinny Relaxing Balm של פול מיטשל אידיאלי לזה, מפזרים מעט ממנו על שיער לח והוא משאיר את השיער טבעי אבל קצת יותר עם צורה ותנועה. זה מן תחליב ג'ל עם ניחוח מתקתק יותר ששייך לסדרה של ה- Super Skinny Serum שהוא סרום משובח עם שם מדליק. אני משתמשת בסרום ומיד אחריו בתחליב הריכוך הזה. שילוב מופלא. הבעיה עם המוצר הזה זה שהוא ממכר ממש כמו אחיו הסרום. אז תהיו עדינות עם הכמויות, להוסיף תמיד אפשר, אל תציפו את השיער מההתלהבות אחר כך תאלצו להשתמש בשמפו הטיפולי פה יותר...
לבעלות שיער חלק עד גלי שרוצות להעניק מראה קצת יותר סמיך ועם ווליום, יכולות לאמץ את ה- Sea Salt Spray של lable.m. במשך שנים תרסיסי המלח כיכבו בחו"ל כשבראשם ה- Surf Spray של Bumble & Bumble, השנה אנחנו מתחילות לראות גם בארץ ניצנים של הטרנד הזה. אל תצפו לתלתלים מלאי נפח בשימוש אם יש לכן שיער חלק. ריסוס על השיער, עדיף לח אבל אפשר גם יבש, מעניק מראה גלי מאט כזה כמו אחרי בילוי בים ומכאן שמו. בהחלט פתרון טוב למי שסובלת משיער שמשתטח ברגע שנתקל בלחות.

פילינג ותחליב לגוף: כוסברה ולא בסלט!

גם הגוף צריך לקבל יחס מיוחד בקיץ, חמאות השיאה והשמנים לגוף ימתינו לחורף. בקיץ עם כל הלחות והזיעה מומלץ להקפיד על פילינג לפחות פעם בשבוע. לאחרונה בעודי חופרת במדפי Kiehl's ומגלה אוצרות, החלטתי שממש בא לי לנסות את הפילינג לגוף שלהם. באופן טבעי הייתי הולכת על הפילינג לבנדר, אבל אז נפלו עיני על הפילינג Coriander. כן, כוסברה ולא בסלט, מי היה מאמין... ברור שהחלטתי לאמץ אותו בו במקום. הפילינג הזה שמכיל גם אלוורה וקמומיל, סמיך ועשיר מאוד שנימוח לתוך העור ומשאיר אותו נקי אך לא מיובש. הניחוח מדליק, מרענן ומיוחד בהחלט. מי שרוצה יכולה להשלים את החוויה עם תחליב גוף וידיים תואם במרקם נעים שנספג מהר ומשאיר את העור נעים ולא דביק בכלל. הכוסברה מעולם לא היתה אטרקטיבית כל כך. אטרקציה!

טיפוח גוף מבושם: לנסיכות

לרוב אני משתדלת לסיים עם איזה ניחוח משלים ברוח הפוסט. אז להפעם לא סתם בושם אלא תרסיס גוף מבושם. ה- Eau Svelte של דיור הוא מוצר ותיק שעבר לא מעט גלגולים שלאחרונה חודש ואטרקטיבי מאי פעם. הוא מוגדר כטיפוח גוף מבושם עם תמציות צמחים שמרענן את העור ומותיר אותו קורן ונעים. ואכן מקיים. אחרי המקלחת מרססים על הגוף והוא נספג ברגע. מיד רואים איך העור מקבל חיים וברק טבעי יפה. אידיאלי למי שלא אוהבות להשתמש בקרם גוף בקיץ כי שומני להן ובמיוחד לחובבות הניחוחות המפנקים של הביוקר. למרות שהמוצרים של דיור ברובם מעוצבים בצורה פתיינית, כל סדרת ה- SVELTE (מצרפתית: המחטבת...) כולל המוצר הזה, מעוצבת בצורה מבוגרת וכבדה, אבל שזה לא יטעה אתכן. להיכנס למיטה בסיומו של יום קיצי ארוך ומתיש אחרי מקלחת מרעננת ושימוש בתרסיס, זה ממש להרגיש כמו נסיכה מהאגדות, אבל ממש!


ID

Clarifying Shampoo
For hair burdened by buildup
גודל: 250 מ"ל
ייצור: ישראל
מחיר: 94 ש"ח

Shea Hairspa Detox Bath
Deep Cleansing Shampoo
גודל: 200 מ"ל
ייצור: גרמניה
מחיר: 150 ש"ח

Sensidote Dermo-Calm
Soothing calming masque
גודל: 200 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 212 ש"ח

Soufflé
Loose curl and wave definer
גודל: 120 מ"ל
ייצור: בריטניה
מחיר: 120 ש"ח
Sea Salt Spray
Texturised volume for loose, natural, tousled waves
גודל: 200 מ"ל
ייצור: בריטניה
מחיר: 120 ש"ח

Super Sculpt
Quick-drying styling glaze
גודל: 250 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 69 ש"ח
Super Skinny Relaxing Balm
Smoothes and controls
גודל: 200 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 149 ש"ח

Gently Exfoliating Body Scrub Coriander
גודל: 200 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 149 ש"ח
Deluxe Hand & Body Lotion Coriander
גודל: 250 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 113 ש"ח

Dior Svelte
Eau Svelte
Body Treatment Fragrance
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 273 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

53 תגובות:

  1. דף טלי צריכה לדגום מהמרוקאי, כבר כמה מוצרים על הכוונת.
    מה שכן, אצלי, הלחות החלקית הזאת של ישראל גורמת לשיער להיות אבולה-לה. חייבת תכשיר להורדת נפח.

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, יש מצב שה- Super Sculpt של פול מיטשל יסגור לך את הפינה.
      הוא גם מעצב יפה את השיער, גם מוריד קצת את הנפח וגם המחיר שלו סוף!

      מחק
    2. צריכה מוריד הרבה נפח. יש לי שיער מלא.

      מחק
    3. ממליצה בחום על קרם לחות קשיו לשיער מתולתל של חברה בשם MY WAY, יוריד לך נפח וגם יתן צורה.

      מחק
    4. המלצת, השמשית, היה סבבה מינוס.כנל של גטאקולה

      מחק
    5. לא ניסיתי מוצרים של גוטוקולה, יש המלצות?..

      מחק
    6. היה הכי טוב עד עכשיו. גם השמן לשיער. לקרם ניחוח טוב, מעט אינטנסיבי לטעמי.

      מחק
    7. סבבה, נרשם!

      מחק
    8. בקיצור, אני מחפשת טיפול כולל לשיער, קרי, שמפו, מסיכה על תקן מרכך, שמן ו/או קרם שיתנו אפקט של השכבה לכיוון החלקה יפנית. לא עושה החלקה כי מעדיפה בלי כימיקלים על הראש. גם לא צובעת.

      מחק
    9. הבנתי, טוב אני ממש לא בכיוון של להחליק את השיער, או שאני משאירה טבעי או שאני עושה פן. ואני לא רואה איך חומרי עיצוב בלבד עושים אפקט של החלקה לשיער שאינו חלק.

      מחק
  2. פוסט מצוין שבא לי בזמן !!
    חייבת לנסות את השמפו הטיפולי מאחר שבקיץ לגמרי מרגישה שהשמפו היומיומי לא עומד בנטל ...
    וגם נרשמה התעניינות לגבי סדרת הסופר סקיני של פול מיטשל למרות שמכורה כבר שנים לגלייז שלהם .

    השבמחק
    תשובות
    1. מגניב :)
      לגמרי כדאי איזה שמפו רציני כזה שיהיה בבית, רק לא להשתמש בו יותר מדי..
      אני מכורה לסרום סקיני שנים, אחד המעולים שיש, שמחה שנתתי הזדמנות לגלייז בהחלט משובח!

      מחק
  3. אנונימי20.8.2013, 11:27

    איפה קונים SEA SALT SPRAY?

    השבמחק
    תשובות
    1. במספרות בלבד.
      יש למותג אתר מקומי ואפשר לראות שם: www.labelm.co.il

      מחק
  4. אני כ"כ אוהבת את הפוסטים שלך בנושא שיער! תענוג!
    ואם כבר, אז זו ההזדמנות להתייעץ - בתור מומחית למסכות של קרסטס (ובכלל:) - מה היית ממליצה לשיער ארוך ועבה (עם נטייה להתנפח..) ויבש מאד?
    כבר ניסיתי שתיי מסכות שונות שלהם, שלא עשו לי כלום :(

    השבמחק
    תשובות
    1. הו, ושכחתי לציין - השיער שלי חלק עד גלי בקושי :)

      מחק
    2. תודה יקירה! נושא לא פשוט במיוחד בקיץ ;)
      ממה שאת מתארת זה נשמע כאילו מסכת ה- Nutritive הקלאסית תתאים לזה, אבל סביר שניסית אותה כבר, לא? איזה שתיים ניסית?
      יש להם גם את הסדרה החדשה יחסית Cristalliste שמיועדת לשיער ארוך אבל עוד לא ניסיתי את המסכה שם, רק את הסרום שהיה מוצלח.

      מחק
    3. הקלאסית זו הכתום-לבן? אם כן, אז ניסיתי.. אותה ואת הירוקה...
      ראיתי שיש אחת לשיער עבה שהאריזה שלה היא בגוון חום-זהוב כזה.. מכירה?
      שמעתי על זו מהקריסטליסט, היא הבאה ברשימה שלי... אגב, את הסרום בדיוק רכשתי - איך את ממליצה להשתמש בו? על שיער לח? על כל השיער?
      זה אולי מוזר, אבל השילוב היחיד שאיכשהו מציל לי את השיער בקיץ אלו דווקא השמפו והמרכך של לאוקסיטן....
      יש לי שיער מפונק ;)

      מחק
    4. כן, שהמכסה כתום. שמתי קישור בפוסט לסקירה עם המסכה הזו.
      אם בחום-זהוב את מדברת על המסכה Elixir Ultime (השמן בסדרה אליפות!) אז היא לא ממש עשתה לי משהו מהותי ולי אין שיער "רציני" כמו שלך אז סביר שעליך בכלל היא לא תשפיע.
      יש את המסכה OLÉO RELAX SLIM לשיער מרדני ויבש כזה, שאני באמת צריכה לנסות ואולי תתאים לצרכים שלך יותר. היא מאותה הסדרה של המסכה הקלאסית NUTRITIVE.
      בסופו של דבר השמפו זה הכי חשוב, יפה לך הפינוק עם לאוקסיטן, אני מאוד אוהבת את האלביב של לוריאל הכתום שפעם גם כתבתי עליו פה. הכי משתלט לי על השיער.

      מחק
    5. טוב, את ללא ספק מומחית, אני כבר מזמן הלכתי לאיבוד בין כל הסדרות השונות :)
      קראתי קצת על המסכה שציינת (OLEO וכו' ;) והיא באמת נשמעת הכי מתאימה עבורי. תנוסה בקרוב..
      אגב, השמן שציינת יתאים לדעתך לשיער המרדן שלי?

      חח... כן, כל דבר של לאוקסיטן הוא ללא ספק פינוק, אבל לפחות פה מדובר בפינוק אפקטיבי :)

      מחק
    6. חח, לא מומחית, מנסה להתשלט על הסדרות, כתבתי פה בפוסט שהם מוציאים אותן בקצב היסטרי....LOL
      שמן לשיער זה לא לעיצוב, זה יותר לתת חיים, לריכוך ולברק. משתמשים בו לפני תכשיר העיצוב. לשיער שלך הייתי דווקא הולכת על אחרים שחזקים יותר, השמן של שוורצקופף הכתום או המיטיק של לוריאל פרופשיונל. על כולם כתבתי בבלוג, תלחצי על התווית OIL ותגיעי לפוסטים מהר.

      ל'אוקסיטן הכי פינוק שיש, פינוק ממכררררר.........................

      מחק
    7. מקווה שלא חפרתי, אבל יש לי עוד שאלה :)
      (אם ובתקווה שתראי את זה..)
      הספריי מלח ים - יתאים גם לשיער עבה? עד כמה הוא יוצר נפח?

      מחק
    8. מותק, נראה לך שחפרת???? תחפרי יותר... ;)
      הספריי מתאים לכל סוגי השיער, השאלה היא מה המראה שרוצים.
      הוא יוצר קצת נפח ובלאגן, מראה סמיך כזה ומאט יחסית.
      זה לא מוצר למראה מסודר.
      סביר שעם שיער עבה צריך להשתמש בקצת יותר ממנו.

      מחק
  5. אנונימי20.8.2013, 17:24

    איפה משיגים את פול מיטשל...?

    השבמחק
    תשובות
    1. במספרות וחנויות למוצרי שיער מקצועיים.

      מחק
    2. אנונימי20.8.2013, 19:02

      תודה!

      מחק
  6. פוסט מעניין כמו תמיד, אני עדיין לא מצאתי שמפו מצויין עבורי. אני כל הזמן מנסה אני עכשיו משתמשת בסדרת הזהב של קרסט היא בסדר, אך מפילה לי את השיער המסיכה החדשה המקררת מיועדת לשיער דק? בעייתי היא ששערי נראה שמן אחרי יום בלי חפיפה. אני רוכשת את המוצרים בדיזי גוף סנטר בחנות המשווקת למספרות הרבה יותר זול מאשר במספרות. הספריי לגוף מהמם השתמשתי בו בעבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, בהחלט לא פשוט למצוא שמפו מוצלח.
      אני ניסיתי לא מעט סוגים מהמותגים המקצועיים ולשיער שלי אין עדיין תחליף ללוריאל אלביב מהפארם...
      המסכה פה היא לכל סוגי השיער בעיקרון, אבל מיועדת בעיקר לקרקפת רגישה.
      יש לקרסטס סדרה לשיער דק, ניסית משהו משם?
      אני מכירה את החנות הזו, ואני בעד לקנות תמיד איפה שהכי זול.
      הכי מהמם המיסט הזה של דיור!

      מחק
    2. ניסיתי את הסדרה לשיער הדק, לא הזין את שערי מספיק, יד לי גם את השמפו לק רקפת ״ מבוגרת הספר טוען שהשמפו מונע שומניות. ניסיתי גם לאוקסיטן שמפו ומסכה היה בסדר.

      מחק
    3. הבנתי. בכל מקרה אין שמפו שמונע שומניות לאורך זמן.
      שמפו מנקה והגוף מייצר שומן כל הזמן.
      אגב, ככל שחופפים יותר כך יש יותר שומניות...

      מחק
  7. הכי קוסם לי כאן זה הספריי מי מלח. אני אוהבת בקיץ שהשיער נראה פחות עשוי עם פן, ויותר טבעי. אחפש אותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מוצר מגניב לגמרי למי שרוצה את הלוק הטבעי הפרוע ברגע :)

      מחק
  8. איפה משיגים את המוצרים של לייבל מ?
    כרגיל פוסט מעולה, והקיץ כאן והוא בלתי נסבל): (ואני חולה כבר פעם שנייה הקיץ... אז בכלל)

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל תרגישי טוב!
      תודה! הקיץ שלנו בהחלט לא פשוט, כל שנה זה סרט מחדש...
      את label.m אפשר להשיג רק במספרות נבחרות, ויש להם אתר מקומי: www.labelm.co.il

      מחק
    2. תודה מתוקה:)
      אנסה גם את המוצרים של פול מיטשל!

      מחק
    3. מוזמנת לעדכן במידה ויהיו תובנות והמלצות :)

      מחק
    4. קניתי את הסקאלפט של פול מיטשל, ואני רוצה להשתמש בו היום... את מניחה עוד משהו מעליו? מייבשת עם פן? בחיים לא השתמשתי בגלייז

      מחק
    5. תתחדשי מותק!
      אני לא מניחה כלום מעליו, הוא השלב הסופי שלי כי הוא מוצר עיצוב.
      לפני זה אני משתמשת בקרם לקצוות של שוורצקופף ובסופר סקיני סרום של פול מיטשל (על שניהם כתבתי בבלוג). אפשר כמובן להשתמש בכל סרום (או שמן) או בלי סרום בכלל. תלוי בשיער. צריך לשחק עם זה ולראות לאיזו קומבינציה השיער מגיב הכי טוב.

      מחק
  9. מזמן לא חפרתי, תתכונני:)
    אז ככה, קודם כל אני מתה על התיאורים המדוייקים שלך. אלו שנוגעים לליבה של כל אישה שיש לה יחסי אהבה אמביוולנטיים וטעונים עם שיערה:)))) אני מתייחסת לעניין המשקעים הלחותיים שמותירות לא מעט מסכות בשיער. זו בעיה ממש רצינית, אבל אני לאחרונה לא מצליחה למצוא מסכה שלא מפילה לי את השיער וover מרככת אותו, (אם את מבינה על מה אני מדברת) - תוצאה שאני ממש לא אוהבת. בכללי אני חייבת לציין שמאז שעשיתי את הבלונד פלטיניום ולשמחתי יצאתי מזה אחרי 4 חודשים והוספתי גוונים שאטניים חומים, השיער מאד נהרס ונעשה יבש. לא יודעת איך למען השם אני יכולה לשקם אותו ועם אילו מוצרים. בקיץ הנוכחי, הוא מחזיק מעמד יפה רק יום, גם זה במקרה הטוב אם אין יותר מידי לחות. למחרת אני קמה בבוקר כאילו התחשמלתי או שאני מינימום נראית כמו רוד סטיוארט:))))))) לגבי הגלייז של פול מיטשל אני משתמשת במוס האדום שנדמה לי שהוא מאותה סדרה. בעבר הוא היה לי טוב, היום הוא כבר לא ממש עושה את העבודה. גם איתו אני תמיד מרגישה את הנפילה הזו בה השיער נראה סביר אחרי החפיפה ובמשך היום הוא מתנפח וקשי כזה. אז מה עושים? אני כבר טובעת בים המוצרים ולא יודעת במה להתנסות. גם המיטיק אויל שרכשתי בעבר בהמלצתך מרגיש לי כרגע כלא מי יודע מה, אולי אני שמה יותר מידי אבל משתדלת לא להגזים מעבר ל 3 טיפות. ועוד שאלה: תמיד אומרים לא לשים את המסכה בשורשים, אני עדיין לא מצליחה להבין את הרזולוציות העמוקות של ההוראה הזו. האם זה אומר לא להתקרב בכלל לחלק העליון של השיער בעת השימוש וממש לשים רק בסוף, בקצוות? אני מתגעגעת למצב בו התלתול הגלי שלי מוגדר ומפוסל. נע בין קשיח כזה ורך אם את מבינה את הכוונה. ואגב, אני לא חובבת גלייזים כי הם מורידים נפח, לפחות במקרה שלי ומה שניסיתי עד עכשיו, כולל התפוח המפורסם של פול מיטשל. ולסיכום: על אף שאני בן אדם שלא נוטה להתחרט על מעשיו בחיים, על הבחירה בשינוי הקיצוני של הבלונד פלטיניום אני די מצטערת, בלשון המעטה.

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, אני בכוננות תמידית :)
      תודה יקירה, אכן יחסים אמביוולנטיים, לא פשוט...
      הבעיה היא שרוב המוצרים בהחלט לא מאוזנים, מסכה שמרככת הרבה פעמים גם מפילה/משטיחה את השיער ומשאירה משקעים שמנוניים כאלה.
      בלונד זה סרט, סרט יבש, אני לא אופטימית, אין הרבה מה לעשות עם שיער כל כך מובהר חוץ מ- ים לחות בשביל שיהיה גמיש ולא ישבר. קשה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה - רוצות בלונד, ועוד פלטינה - יש מחיר לזה. אני חושבת שהגוון מאוד מחמיא לך, גלאם כזה, אבל אין ספק שיש השלכות. מבחינת מוצרים, אני לא הייתי קונה שום דבר חדש כל עוד יש לך מספיק בבית, החכמה היא לדעת מה המינון הנכון מכל מוצר להשתמש ואיזה מהם לשלב.
      לא מומלץ לשים מסכה ובכלל מוצרי לחות כמו קרמים ושמנים קרוב לשורשים מהסיבה הפשוטה שזה גם חונק את הקרקפת כי משאיר משקעים ובמיוחד מפיל את השיער, מוריד לו את כל הווליום, את הצורה.
      אני גם לא אוהבת גלייזים ולכן שמחתי שאילצתי את עצמי לנסות את הגלייז הזה שהתברר כמוצלח מאוד. אני גם לא אוהבת מוסים בגלל ההרגשה הקשה הזו בשיער, אני אוהבת שהשיער שלי כשהוא גלי-מתולתל נשאר רך ונעים כזה, משוחרר וחופשי, כמו הכותרת של הפוסט ;)

      מחק
  10. אה, ועוד דבר אחרון ששכחתי לציין. כמה התרגשתי שהכנסת לפוסט הזה את המיסט של דיור. זו חתיכת נוסטלגיה. השתמשתי בו לפני המון, המון שנים. פשוט מוצר מדהים שעורר בי געגועים לריח ולתקופה מופלאה....:)

    השבמחק
    תשובות
    1. המוצר הזה אחרי כל הגלגולים שלו, הטכנולוגיה שהתפתחה וההיצע בשוק - נשאר מדהים!

      מחק
  11. אני גם משתמשת במוצרים של פול מיטשל. לעומתך לא נפלתי מהרגלים מגלייז, הסרום ושות'ֿ. לא עיצבו והנעימו לי את השיער יותר טוב ממוצרים אחרים. מה שכן - הגלייז הזה באמת פחות דביק לעומת השאר. כיף לך שאת נהנת מהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. בסה"כ נשמע הגיוני לגמרי, מוצרי שיער עובדים אחרת על כל אחת, בטח ובטח על שיער מתולתל שונה. אם יש לך המלצות למוצרים ספציפים ששווה לבדוק אז אשמח לשמוע כמובן :)

      מחק
  12. איפה אפשר לקנות את המוצרים של label m?

    השבמחק
    תשובות
    1. במספרות נבחרות, יכולה גם לבדוק באתר שלהם: www.labelm.co.il

      מחק
  13. היי דנרה!
    אני מחפשת כרגע מחליק שיער זמני עד שאשים את ידי על ה-GHD.
    וראיתי שפירסמת לפני כשנה פוסט על המחליק HP8290 של פיליפס.
    ראיתי שהתרשמת ממנו לטובה ורציתי לדעת האם אחרי שנה את עדיין חושבת ככה? את עדיין משתמשת בו? מה דעתך?


    תודה רבה ושבת שלום!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי הדר!
      אני עדיין משתמשת בפיליפס ומרוצה ממנו גם היום.
      יש בצדי הפלטות עכשיו קצת שחיקה אבל לא משהו בולט.
      אבל אם את מתכננת לקנות GHD אז למה לקנות משהו לבינתיים? זה לא זול גם ככה. את יכולה תמיד להזמין אחד דרך אחד האתרים.
      אגב, גם אני מתכננת להתחדש במחליק בקרוב, ממש בא לי, אבל לא החלטתי איזה.

      מחק
    2. אני ממש רוצה להזמין את ה-GHD!
      במיוחד עכשיו כשלא מזמן יצא אחד בזהב, מהמם בעיניי. בלי קשר לזה שהוא מחליק מעולה!
      http://www.lookfantastic.com/ghd-sahara-gold-gift-set/10641845.html
      אני מפחדת להזמין בגלל המכס הגנבים.
      אז אני מחכה להזדמנות שמישהו יטוס או שאני אטוס..

      אני באמת צריכה לשקול שוב את העניין,
      תודה רבה!

      מחק
    3. אוח.. הוא מהמם!!!
      בעיקרון במחיר הזה יש לך פטור ממכס אבל לא ממס קניה ומע"מ...
      תעקבי באתרים כי יש מבצעים כל הזמן ואולי המחיר ירד.

      מחק
  14. hamdam abdi28.8.2020, 15:28

    המשך בעבודה הטובה תודה לך


    بلیط هواپیما گرگان

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails