29 ביולי 2013

טוטאל סטיק לוק



אחד הטרנדים שתפס בצורה חזקה בשנים האחרונות אלו מוצרי האיפור בצורת סטיק. כולנו מכירות כאלו וכולנו כבר התנסינו וגיבשנו דעה האם אנחנו מתחברות לצורת השימוש הזו. בהרבה מקרים הסטיק מפשט את השימוש במוצר שלא לדבר על נוח מאוד לנשיאה בתיק האיפור. אבל ישנם מקרים שהוא רק מסבך את העניינים כי הפורמולה שלו לא מתאימה לצורה כזו או שזה מוצר למיומנות בלבד או שסתם הוא לא מוצלח. הסטיקים שבחרתי הם כאלו שנראה לי שהם מהפשוטים ביותר לשימוש אבל גם מהמוצלחים שכדאי לאמץ: מייק אפ, צלליות ושפתונים שמרכיבים לוק ואפילו ניחוח משלים. קיימים עוד מגוון סטיקים גם של קונסילרים, סמקים, ברונזרים, היילייטרים ומה לא. אבל צריך להתמקד כי כמו תמיד - אין לזה סוף...

מייק אפ סטיק של בובי בראון: הפתעה חביבה!

מייק אפ סטיק נתפס כמשהו מאוד מיושן, כבד ועיסתי, של פעם כזה. ולמרות שעם השנים הפורמולות הלכו והתפתחו, נראה שהתדמית הזו לא ממש עזבה את המוצר הזה שגם אין יותר מדי מגוון ממנו. אחד כזה הוא ה- Foundation Stick של בובי בראון שנמצא אצלי כבר המון זמן בראש באיזו פינה צדדית וחשוכה, ובכל פעם שנתקלתי במוצר הזה ברשת חשבתי לעצמי, טוב, יום אחד אנסה, בהזדמנות. אבל לא באמת התכוונתי לזה, הוא לא באמת עניין אותי, אין לחץ. מיושן כבר אמרנו? במותג גם כל הזמן מדגישים את הכיסוי הגבוה שלו ושלמרות זאת עדיין מצליח להיראות טבעי, ואני חשבתי לעצמי, כן כן... אז לאחרונה, כנראה בעקבות  מכת שמש או הזיית קיץ החלטתי לבדוק מה העניין ופשוט להוציא את זה מהסיסטם שלי, להתרשם ולהחליט שזה אכן מוצר כבד ומיותר. שריינתי למלאכה את מברשת המייק אפ השטוחה של המותג ובאדישות כללית השתמשתי בסטיק בגוון Warm Beige #3.5. כשסיימתי חשבתי לעצמי שהוא ממש נטמע יפה בסקין, הגימור מבריק אבל סביר יחסית והכיסוי קל פלוס ומאוד טבעי, כן ממש חיבבתי אותו. הדבר היחידי שלא היה ברור לי זה למה במותג כל כך מקפידים לציין שלסטיק יש כיסוי גבוה. ואז קלטתי - כיסוי גבוה "בשפת בובי בראון" זה במקרה הטוב בינוני בשבילנו. נכון, אפשר לבנות את הכיסוי אבל לא בצורה כזו שהוא גם יהיה גבוה וגם יראה טוב ולא בוצי. אחרי כמה ימים של ניסיונות, למרות שזה קיץ והעמידות לא מאוד גבוהה ושמומלץ לפדר מעל, הבנתי שאני ממש מתחברת למוצר הזה, אבל ממש! סביר שהוא יתאים לכל מי שאין לה עור שמן או נקבוביות פעורות. היתרון שלו זה שהוא גם מעולה To-Go לטאצ'אפים במהלך היום שה- Face Touch up Stick לא מספיק להם, אצלי למשל זה באזור האף והסנטר. חוץ מזה שביחס כמות למחיר הוא משתלם בהרבה מהסטיק הקטן (195 ש"ח ל- 9 גרם לעומת 145 ש"ח ל- 2.3 גרם!). עם מבחר הגוונים הרחב מדובר על מוצר שבהחלט שווה בדיקה, אבל רק כדי להוציא אותו מהסיסטם כמוני, כן?...

צלליות סטיק של שאנל: פנומנליות

צלליות בסטיק זה פאן ולטעמי גם מהיר ונוח בהרבה מצלליות קרם כי הן ממש פשוטות לשימוש, אם כי בהחלט יש כאלו שמאתגרות יותר לשימוש כמו למשל ה- Greasepaint Sticks של מאק להן שמור מקום חם בלב. אז כשיצאה קולקציית הקיץ L'Ete Papillon של שאנל ואיתה צלליות הסטיק Stylo Eyeshadow חשבתי לעצמי, אוקיי, איך אני מאמצת את כל הגוונים (כמו בסרטון בסוף הפוסט...) בלי שיחה מהבנק? בגלל שלא מצאתי תשובה, בחרתי את שני הגוונים השימושיים ביותר לטעמי מתוך הששה הקיימים (סווטצ'ים): Moon River #07 - טאופי שימרי מוזהב טבעי, לא אטום לגמרי אבל יוצר אשליה כזו, לגמרי סוגר את הפינה לאיפור עיניים מהיר בבוקר או ללוק קלאסי בערב עם שפתון אדום. Black Stream #57 - שחור מושלם עם שימר כסוף, אטום לגמרי ואידיאלי ללוק ערב דרמטי עם טוויסט בגלל הנצנוץ.
כל הגוונים בקולקציה הם שימריים מאוד ולכן מקפיצים ועליזים. מי שמחפשת מראה מתון או נקי, אלו לא הסטיקים בשבילה. הצלליות האלו רכות ונוחות למריחה, יש תחושה רטובה וקרירה כזו שלהן במגע עם העור, אין לי הסבר למה ואיך אבל זה פשוט מדהים! הן מתקבעות מאוד מהר לכן חשוב לעבוד איתן בזריזות ולטשטש את הגבולות (עם מברשת 217 של מאק למשל). העמידות פנומנלית בלי תזוזה בכלל כך שלהסיר אותן מומלץ להשתמש במסיר דו-פאזי או שמן הידרופילי. למרות שהן יכולות לשמש בסיס נפלא לצלליות אבן, הן פשוט מרהיבות בפני עצמן, עושות את הלוק ברגע וכדאי להשאיר להן את הבמה לכך.

צלליות סטיק של בובי בראון: מוצלחות

מי שבכל זאת רוצה את הלוק היותר קלאסי ופחות מנצנץ יכולה למצוא את זה בקולקציה החדשה יחסית Long-Wear Cream Shadow Stick של בובי בראון. צלליות נהדרות שנמרחות בקלות, קל לעבוד איתן ולטשטש כך שיצאו אטומות לגמרי או חצי שקופות, לשימוש בפני עצמן או כבסיס מוצלח לצלליות אבן. קיימים שמונה גוונים קבועים, חלקם בגימור מאט וחלקם שימריים/מטאלים (סווטצ'ים). אני באופן טבעי בחרתי את שני הגוונים האהובים עלי ביותר באיפור עיניים: Forest #5 גוון ירוק אמרלד שימרי מושלם ו- Shadow #7 גוון אפור עכבר מאט מדויק. עם זאת, אני בטוחה שהגוון הסגול Violet Plum יהיה מהפופולריים ביותר, כמו שקורה תמיד עם הגוון הזה (סרטון לוק). במותג מבטיחים לנו שמונה שעות של עמידות, זה יפה ואכן הצלליות עומדות בהבטחה, אבל כמו עם המייק אפ סטיק זו כנראה "שפת בובי בראון" כי לקרוא לשמונה שעות Long-Wear שזה אפילו לא מכסה יום עבודה מלא - זה קצת תלוש, במיוחד כשיש היום צלליות שעמידות גם ל- 12 ואפילו ל- 24 שעות. הן עמידות, לא סופר עמידות, נסגור את זה ככה. מה שבטוח זה שהן בהחלט בחירה טובה ולא מאתגרת לשימוש.

שפתוני סטיק של קליניק: עשו היסטוריה

לשפתיים זו בכלל לא היתה שאלה איזה לבחור ואולי הם בכלל היו צריכים להופיע ראשונים בפוסט. ה- Chubby Sticks של קליניק הם כנראה הסטיקים המפורסמים ביותר, שמהרגע שיצאו רק העצימו וחיזקו את טרנד הסטיקים, אולי בכלל הם אלו שהפכו את הסטיקים לטרנד, מי יודע. זה מפתיע במיוחד לאור העובדה שהם מגיעים דווקא ממותג שהכי לא מקושר לטרנדים. היום כבר מגוון מותגים יוקרתיים ועממיים כאחד מציגים את גרסת הסטיק לשפתיים שלהם, אבל הצ'אבי סטיק נותר עדיין חזק במעמדו כנחשק מכולם. אני יכולה להבין למה זה, בכל זאת מדובר על מוצר חמוד מאוד וצבעוני (לפחות מבחוץ...), גאדג'ט איפורי שכיף לזרוק ככה בתיק שיהיה איתנו. אני לעומת זאת בתור חובבת שפתונים אטומים ומודגשים לא התחברתי בכלל למוצר הזה שהוא שקוף כמעט לגמרי, על השפתיים שלי ההבדלים בין הגוונים היו זניחים שלא לדבר על העמידות הנמוכה. לא טרחתי מעולם לכתוב עליהן פה בבלוג חוץ מאיזה איזכור קל כשכתבתי על הסומק Fresh Bloom המוצלח של המותג. עם זאת, בעקבות "לחצים" כאלו ואחרים, אימצתי שלשה גוונים שהם לטעמי המוצלחים יחסית: Chunky Cherry #05 הוורוד, Oversized Orange #12 הכתום ו- Voluptuous Violet #16 הסגול. הם שקופים עם גוון קל ביותר שמתפוגג ממני די מהר. הם מוגדרים כבאלמים לחותיים אבל זה בטוח לא המוצר שהייתי בוחרת אם הייתי צריכה באלם לחותי אמיתי. מדי פעם אני נזכרת שהם קיימים ומשתמשת בהם בעיקר ליציאות קצרצרות מהבית. חיבור גדול לא נרשם פה. כן, אני יודעת שאני כנראה במיעוט.

שפתוני סטיק של קליניק: אינטנסיבים מדליקים

אבל אז קרה דבר. קליניק החליטו להוציא גרסה מודגשת יותר של הצ'אבי סטיקס שיתנו גם מענה למשתמשות כמוני והוציאו את ה- Chubby Stick Intense. אומרים ש"אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז ועושה קולות של ברווז, כנראה שזה ברווז". אבל במקרה הזה מדובר בכלל על ברבור... אלו שפתונים קרמים אטומים עם פיגמנט צבע חזק ומודגש כמו שאני אוהבת, לא דומים בכלום לגרסה הוותיקה הרגילה חוץ מהעיצוב הצבעוני החמוד. קל מאוד להשתמש בהם בצורה מדויקת ולכן לגמרי אפשר לדלג על עיפרון שפתיים. ששה גוונים קיימים, מאוד בסיסיים ולא פורצי דרך, אבל אין לי ספק שבהמשך יושקו גוונים חדשים אופנתיים ומרעננים יותר. שלושת הגוונים שאני הכי התחברתי אליהם: Mightiest Maraschino #03 האדום, Heftiest Hibiscus #04 הכתום ו- Plushest Punch #05 הוורוד. העמידות שלהם סבירה ומשופרת בהרבה מהצ'אבי סטיקס הרגילים כמובן. קליניק מגדירים גם אותם כבאלמים לחותיים, אבל גם במקרה הזה כדאי להתייחס למוצר כאיפורי ולא כטיפוחי, שלא יהיו לכן ציפיות. בשורה התחתונה אני באופן אישי עדיין מעדיפה שפתונים בצורה הרגילה שלהם ולא כסטיק, אבל בהחלט מדובר על מוצר מדליק שכדאי לאמץ איזה גוון ממנו. עכשיו נותר רק לחכות לצ'אבי סטיקס לעיניים המסקרנים שינחתו פה, איחור אלגנטי זה כבר לא יהיה.

בושם סטיק של סברובסקי: נשיות מתפרצת

לא תכננתי לשלב פה בושם אבל כשנתקלתי ב- Aura of Love החדש של סברובסקי ישר חשבתי על צורת הסטיק שלו, כך שיש אפילו ניחוח שילווה את "הטוטאל סטיק לוק" שלנו. יש לו מכסה מתכתי מאורך שמעוטר בקריסטל יחיד שמתלבש על מרבית הבקבוק, איכשהו תמיד יש לי תחושה שזה הולך להתרסק לי ככה, כי לא נשאר יותר מדי מהבסיס לאחוז בו. סביר שזה יקרה מתישהו. אעדכן כמובן... העיצוב שלו פאלי משהו, במיוחד לאור החידוד בקצה עם הקריסטל (...). אבל הוא עדיין מצליח להיות מתקתק ונשי בזכות העיטור בגוונים הוורדרדים ממש כמו הניחוח שלו, שאיך שהרחתי אותו ידעתי שזה מזכיר לי בושם פאלי אחר. שתי שניות של ריכוז והבנתי שהוא ממש דומה ל- Burberry BODY האהוב. ניחוח פרחוני מתקתק, מאוד נשי וחושני, שמורכב בין היתר מוורדים, שושנים, דובדבן ועץ אלמוג. כנראה שהניחוח הזה הולך יד ביד עם העיצוב שאינו משתמע לשתי פנים... הוא מוגדר כ- Light EDT כך שאפשר כבר להבין שהוא לא מאוד עמיד. ולמרות זאת, לפעמים הוא מרגיש לי כבר כעודף רומנטיות מתפרצת, אבל עוד לא קיבלתי תלונות על זה מאף אחד מסביב, כולם מהופנטים.


ID

Foundation Stick
Warm Beige 3.5
גודל: 9 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 195 ש"ח
Long-Wear Cream Shadow Stick
Forest #5, Shadow #7
גודל: 1.6 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 145 ש"ח

Stylo Eyeshadow
Fresh Effect Eyeshadow
Moon River #07, Black Stream #57
גודל: 1.4 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 250 ש"ח

Moisturizing Lip Colour Balm
Chubby Sticks
Chunky Cherry #05, Oversized Orange #12, Voluptuous Violet #16 
Chubby Stick Intense
Mightiest Maraschino #03, Heftiest Hibiscus #04, Plushest Punch #05 
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 126 ש"ח

Aura of Love
Light Eau de Toilette
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 363 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

69 תגובות:

  1. תאמת אני לא מתחברת למוצרים בסטיק אולי חוץ מהצ'אביס. וגם בצ'אביס לא הצלחתי למצוא גוון מפתיע - אלא אותם גוונים בנאליים, אפילו הסגול לא עשה לי את זה.
    אולי כי זה מזכיר לי שפעם לפני 15 שנה כשאני הייתי נערונת צעירונת, מייק אפ וקונסילר בסטיק היו להיט והיה לי סטיק אחד של מייבילין שהוא גם קונסילר, גם מייק אפ וגם פודרה. ממש צ'אק נוריס של עולם האיפור. אממה - הוא היה כבד, בוצי ודוחה ביותר. מאז אני לא אוהבת מוצרים שבאים בסטיק.
    את הבושם של סברובסקי אני מאוד מאוד מאוד אוהבת. אחד החביבים עלי...

    השבמחק
    תשובות
    1. הגיוני שלא מצאת, כי כמו שכתבתי, אין גוונים פורצי דרך בצ'אבים.
      אויש, התיאור שלך זו הקלאסיקה של הסטיקים, פלא שיצאה להם תדמית כזו, כמו שאמרתי - מיושן!
      מילא היו עושים אותם מקגייור...LOL
      עם זאת יש מצב שאהבי את הסטיק של בובי, אולי הוא הפתיע לגמרי!

      מחק
  2. יש לי בעיה עם מוצרי איפור בסטיק. לא אהבתי בכלל (!) את הצלליות של בובי וממש זממתי על אחת של שאנל, אבל תחת המיתון הכבד הן יחכו לביקורי בארץ האפשרויות הבלתי נגמרות (להלן ארה"ב :P )
    הצ'אבי סטיק של קליניק הרגילים ממש לא עשו לי את זה, האינטנס לעומת זאת ממש מוצלחים ומומלצים בחום! ממש עמידים והצבעים קייצים וכייפים!
    יש לי את הבושם AURA של סברובסקי והוא ממש אהוב עליי, לגבי הברברי... אני עדיין זוממת עליו (יום אחד אאזור אומץ!)
    סקירה מהממת כרגיל, נשיקות!

    השבמחק
    תשובות
    1. למה לא אהבת את הצלליות סטיק של בובי?... :O
      הסטיקים של שאנל מושלמים, ותזכרי שזו קולקציה מוגבלת כן?..
      אין בכלל מה להשוות בין הצ'אבי הרגילים לאינטנס המדליקים, אבל מבחינת גוונים כמו שכתבתי - אין בשורה לדעתי. סביר שתהיה בהמשך.
      ברור שאת אוהבת את הבשמים הפאלים הללו, שובבה ;)
      תודה ממוש, נשיקות חזרה!

      מחק
  3. אוהבת דווקא צלליות בסטיק מחכה לשאנל התחברתי לתכלת והטורקיז אלו הגוונים שלי. מיק אפ בסטיק טוב לתיקונים.בבושם עדיין לא נתקלתי אבדוק אותו. איך התכלת והטורקיז לדעתך בעיניי מדהים.

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש נוח צלליות בסטיק והשאנל נהדרות!
      גוונים מהממים שניהם, אהבתי במיוחד את ה- Jade Shore #37.
      עדכני מה חשבת על הבושם, אם את מכירה את ה- BODY של ברברי אז הם ממש דומים לדעתי.

      מחק
    2. אני אוהבת את הברברי!

      מחק
    3. אז אני די משוכנעת שתאהבי גם את הסברובסקי :)

      מחק
    4. פחות התחברת לתכלת? הירוק מהמם זה ברור.

      מחק
    5. יש בתכלת הספציפי הזה משהו שלא נראה לי מחמיא, או הרמוני עם הסקין, לא יודעת להגדיר למה... אולי אני טועה. שווה בדיקה כמובן.

      מחק
    6. תודה את עוזרת לי לסנן דברים אקנה את הירוק יש אופציה להפוך את השחורה לאיילנר?

      מחק
    7. בהחלט, הצללית השחורה מנוצנצת הזו מאוד פיגמנטית. אם את רוצה תיחום עבה/מטושטש אז ישירות עם הסטיק, אבל אם את רוצה יחסית דק ומדויק אז בעזרת מברשת.

      מחק
    8. אני אבדוק את זה אני משתמשת באילו ג׳ין דה אומברה השחורה כאיילנר ויוצא מדהים.

      מחק
    9. השאנל Illusion d'Ombre השחורה יוצאת מספיק חזק ככה?

      מחק
    10. כן זה יוצא מאוד יפה נראה לי שעם בסטיק זה בעייתי יותר, כי הצללית רכה יותר ונוחה למריחה.

      מחק
    11. אם את גם ככה נעזרת במברשת אייליינר בשביל התיחום עם הצללית, אז גם עם הסטיק זה יהיה לך מאוד קל עם המברשת.

      מחק
    12. נראה לי שאנסה ואוותר על הכחולה, גם אני לא התחברתי לצ׳אבי סטיק של קליניק, פעם השתמשתי במיק אפ סופטיק של שיסיידו הייתי די מרוצה, אך לדעתי מיק אפ בסטיק טוב לתיק לתיקונים.

      מחק
    13. כן, נסי את השחורה, אבל גם את הכחולה אם את בניסיונות, לא חייבים לקנות את יודעת.
      את צודקת, ממש מעולה לתיקונים במהלך היום המייק אפ סטיק, אני ממש הופתעתי שהתחברתי אליו.

      מחק
  4. נכון שהקרירות של השאנל זה מוזר? אין ספק שכייף ממש ככה אני מרגישה איפה בדיוק הצללית נמרחת אבל זו תחושה מממממממש מוזרה, גםלי יש את ה-moon, מדהיייים!

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש מדליק בטירוף! בכל פעם אני מחדש מופתעת מזה, מרענן :)

      מחק
    2. המרקם והעמידות של כל הסדרה מדהימים!!!

      מחק
  5. טוב הסטיקים מעולם לא עשו לי את זה, אבל הבושם של סווארובסקי:)))) הסתקרנתי קשות. איפה מוכרים אותו? באפריל? כי מעולם לא נתקלתי בו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוח, את והבשמים שלך! זה כזה את באמת!!!
      הבושם הזה נמכר רק ברשת סופר פארם.
      מחכה לגזר דין ;)

      מחק
    2. איזה סופר פארם? בסנטר אין.

      מחק
    3. אמור להיות בכולם כי זה בלעדי ברשת.
      סביר שזה יהיה גם באזור של קלרינס כי זה אותו יבואן.

      מחק
  6. התגובה היחידה שלי היא ששאנל פשוט עברו כל גבול עם התמחור של הסטיק צללית.
    הסטיק הזה עולה פאקינג 34 דולר בארה"ב, מחיר פרימיום בפני עצמו - אז להכפיל אותו ?
    יש לי קוויאר סטיק של לורה מרסייה, זו חברה יוקרתית ויקרה, הוא באיכות מעולה, אני חורשת עליו, ומחירו היה 90 ש"ח.
    איך לעזאזל מגיעים לתמחור של 250 ש"ח??
    אלוהי הבלוג והויזה שלי יודע שאני קונה מוצרים יקרים כל הזמן, אבל את זה אני פשוט לא מוכנה לקנות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל אבל אבל.... למה ללכת רחוק, מה עם ה- Illusion d'Ombre ב- 280 ש"ח?...LOL
      לורה מרסייה זו חברה יותר מקצועית מיוקרתית, כמו בובי בראון למשל והמחירים בהתאם. בקטע הזה דווקא ההשוואה לא נכונה לטעמי. תשווי לסטיקים של דיור נניח שעולים 180 ש"ח.
      מסכימה שצריך לשים גבול בסופו של דבר. ולקנות איפה שהכי זול זה עדיף תמיד.

      מחק
    2. אממ...את Illusion d'Ombre קניתי אחד בסטרוברי והשאר בחו"ל אז לא הרגשתי.
      כאן זה מאוד בוטה, כי הסטיק הזה נראה בול כמו הסטיק של לורה מרסייה.
      אני לא צריכה להשוות לדיור - אני משווה לשאנל עצמם, שמוכרים בחצי מחיר בארה"ב. גם שם שאנל לא בדיוק מנסה ליצור לעצמה חס וחלילה תדמית של דראגסטור!.
      אני לא מחפשת לקנות מוצרים זולים, וכבר עבר הרבה זמן מאז ימי קרליין, אבל התמחור הזה פשוט הזוי, ומעורר רק אנטגוניזם כלפי היבואן הגרידי כל כך.
      ההבדל הוא שאת לורה מרסייה אני קונה רק במחירי ארה"ב - ובהשוואה של מחיר הסטיק שלה, למחיר הסטיק של שאנל במחירי ארה"ב - הפער הוא לא כזה דרמטי.

      מחק
    3. מבחינת העיצוב החיצוני בהחלט דומה למרסייה, אבל מבחינת הסטיק זו פורמולה שונה לגמרי, אין מה להשוות בכלל, אופי שונה, ביצוע שונה, תוצאה שונה.
      מבחינת המחיר זה נכון כמעט לכל המוצרים של שאנל, שבארץ לעומת ארה"ב עולים כפול, מה התעוררת עכשיו גברת?... על התמחורים חפרתי במגוון פוסטים, הכי כואב לי זה המחיר של הלק דווקא, כי 160 ש"ח ללק זה מופרך לגמרי לטעמי.

      מחק
    4. ה-34$ בארה"ב כבר מבטאים את הפורמולה והתוצאה + מתח רווחים אדיר. ההכפלה במחיר לא מוסיפה לפורמולה, רק לכיס של היבואן.
      אני סופר מרוצה מהסטיק של לורה מרסייה, כך שאני לא מדברת במונחים של פשרה מול פורמולה אחרת. להפך, לטעמי הפורמולה של לורה מרסייה מעולה.
      התעוררתי כי זה מוצר במהדורה מוגבלת, אז פזלתי לקנייה בארץ ופשוט נשארתי בהלם מהתמחור.
      הלקים מאוד יפים, אבל אף פעם לא חשתי חשק אדיר לקנות, וב-160 גם לא הייתי קונה.

      מחק
    5. לא ירדת לסוף דעתי, כשכתבת שהסטיק נראה לך כמו שאנל כתבתי שרק מבחינה חיצונית. הם בפועל שונים מאוד בפורמולה. זה לא אומר שהמרסייה לא מעולה או שהשאנל יותר טוב, הם פשוט שונים אחד מהשני. כמו להשוות את השפתון שאנל קוקו שיין לאיב סן לורן רוז' וולופטה. שונים לגמרי בפורמולה.
      מבחינת פער המחירים בין המותגים, הסיבה העיקרית היא המיתוג לטעמי, כמו תמיד...

      מחק
    6. את צודקת התמחור של שאנל הזוי ועל מה? בכל העולם הרבה יותר זול באמת מוגזם אבל לפי הנסיון שלי העשיר אין תחליף למוצרי האיפור שלהם. אני לא מבינה את המדיניות הזו שאין אפילו חמישה עשר אחוז הנחה כמו בדיור.

      מחק
    7. אני קונה המון שאנל, בארץ ובחו"ל.
      אני יכולה לומר לך שכל פעם שקניתי בארץ אף פעם לא היה מחיר מלא, ישנן דיילות שעושות 10% הנחה באופן קבוע ומפנקות במתנות.
      פעם אחרונה קיבלתי תיק עם גלוס, מסקרה וקרם לחות בגודל מיוחד שאגב, בהרבה מקומות בחו"ל לא בהכרח מקבלים... פשוט צריך לדעת איפה לקנות.

      מחק
    8. נכון, אבל ההנחה זה בשושו ולא רציתי לגלות, כי פעם סיפרתי למשהי היא הלשינה ורצו להוציא את הנקודה מאותו מקום, יש מתנות אבל בקניה מרוכזת של 1000 ש״ח לפחות, לי יש מספר דיילות שמאוד מפנקות אותי, אך לדעתי צריך שתהיה הנחה קבועה כמו בדיור.

      מחק
    9. המדיניות של שאנל בכל העולם זה ללא הנחות בכלל, מחיר פיקס. פשוט ממדינה למדינה המחיר פיקס הזה משתנה דרמטית...

      מחק
    10. דנרה -
      שאנל זה בהחלט מיתוג. אבל את חושבת שכשהם מוכרים ב-34$ בארה"ב הם לא חושבים על המיתוג? שם הם לא ממקמים את המחיר בסקאלת הפרימיום ?. אז אם כאן מכפילים מחיר פרימיום, כנראה שכבר צריכים לספק לנו מטילי זהב ולא צללית :-).

      לילך וטלי -
      כן, המוצרים טובים מאוד. וההנחה כבר מזמן לא סודית, וגם לא הפינוקים :-).
      יחד עם זאת, לדעתי זה יכול רק להפחית במעט את תחושת הניצול והגרידיות שבתמחור כפול.

      מחק
    11. בדיוק כך צריך לעשות מספר קניות מרוכזות , וכך לא להרגיש ניצול.

      מחק
    12. רשף, נכון, אפשר להרים דיון שלם על עניין התמחור בארץ, הפערים האלו הרי לא רק בשאנל אלא בעוד הרבה מותגי יוקרה, פשוט באחרים אנחנו כביכול "סופגות" את זה כי יש עליהם הנחות משמעותיות, בשאנל לא.

      מחק
    13. לילך -
      נראה לי שממש לא הבנת את דברי.
      ההנחה של 10% ואיזו מתנה קטנה, ממש בטלים בשישים לעומת ההכפלה של המחיר.
      את באמת חושבת שכדי לא להרגיש שמנצלים אותי, אני אקנה מאותו יבואן שמנצל אותי, ועוד באלפי שקלים?!.
      וכל זה בשביל מה? כדי לקבל את אותה מתנה שאני יכולה לקבל גם בחו"ל, וגם לשלם בחו"ל הרבה פחות?.

      דנרה -
      אני מסתכלת על השורה התחתונה, וזה לא כל כך משנה לי איך הגיעו אליה.

      מחק
    14. רשף, זה ברור שהשורה התחתונה היא הקובעת. לכן כתבתי לך בתגובה הראשונה שצריך לשים גבול בסופו של דבר ולקנות איפה שהכי זול תמיד.

      מחק
  7. היי
    חייבת לשאול אותך אם את מכירה את המוצרים לשיזוף עצמי של Asyana האוסטרלי
    תודה !!!
    עמית

    השבמחק
    תשובות
    1. רק ברמת השם, אבל אם יש לך תובנות והמלצות אשמח לשמוע כמובן, במיוחד שזה שיזוף עצמי :)

      מחק
  8. בניגוד לרבות פה מעליי אני דווקא מאוד אוהבת מוצרים בסטיק, חוץ מקונסילר. מה שאת חשבת על המייק אפ לפני הנסיון איתו אני חושבת על קונסילרים בסטיק תמיד, ובכל פעם זה כך הם כבדים לי מדי ומציקים לי מדי. כיף לגלות שמוצר מפתיע אותנו לטובה כמו שקרה לך :) יש לי כמה כאלה ממתינים לנסיון...

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה מן קונספט שצריך להתחבר אליו אחרת זה פשוט לא...
      אני לגמרי מתחברת לצלליות בסטיק אבל פחות לשפתונים נניח.
      המייק אפ בהחלט הפתעה גדולה, הייתי בטוחה שמצפה לי שפיכטול רציני והתבדתי.
      אגב, כשכתבתי את הפוסט חשבתי על הקונסילר בסטיק של YSL שלך ;)

      מחק
    2. הוא היחידי שאהבתי! וגם הוא בסופו של דבר נזנח בדיוק בגלל השפכיטול. מישהו אמר יותר מדי כיסוי? כן, מסתבר שיש דבר כזה...

      מחק
    3. אוח.. לגמרי שפיכטול!
      בהרבה מקרים אנחנו צריכות הרבה פחות כיסוי ממה שאנחנו חושבות...:/

      מחק
  9. גם אני ניסיתי אץ הצאבי סטיקס ולא אהבתי בכלל. היחיד שהיה מענין בצבע הוא מס' 15 אבל גם הוא היה יותר מידי דומה לשילובים שאני יכולה לעשות לבד וברגע דהגעתי הביתה הורדתי אותו. לא היה לי נוח בכלל על השפתיים. מוזר. רציתי לאהוב ולא יצא לי :-)

    תודה על הסקירה xxx

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד נחמד שיש מי שמזדהה ;)
      באמת שרציתי לאהוב אותו כי הוא חמוד, אבל לא יצא...

      מחק
  10. סקירה כיפית, אבל למזלי הרב מקלות אף פעם לא הרשימו אותי במיוחד. מעדיפה לעבוד עם מברשות
    היחידים שעושים לי קצת חשק זה הצ'אביז אינטנס. נוצר אצלי הרושם שאין להם ממש מרקם אלא בעיקר פיגמנט, ז"א שהם פחות כבדים משפתונים. אני לא יודעת מאיפה הרושם הזה צץ ואם תגידי לי שאני טועה אז כל עניין הסטיקים האלו ירד אצלי לארכיונים באופן סופי ומוחלט

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, מקלות!!!
      תשמעי, בקשר לצ'אבים, יש את הרגילים שמופיעים פה בתמונה הראשונה שהם שקופים לגמרי, אבל אלו החדשים בגרסת האינטנס שמופיעים פה בתמונה השנייה הם פיגמנטים ואטומים. הם לא מאוד עבים אבל לגמרי מכסים.

      מחק
  11. היום בדקתי את הmoon river של שאנל היא מדהימה צבע מפיל יותר יפה בפועל מאשר בתמונה הבחירות שלך הכי טובות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה :))
      הוא פשוט מהמם, תמונות בהחלט לא מעבירות את הגוונים ואת הגימור שלהם בצורה ממחישה מספיק.
      מהצבעוניים הכי אהבתי את ה- Jade Shore #37.

      מחק
    2. בדיוק אלו השתיים הכי מדהימות השחורה טובה למי שיודע לעבוד עם צבעים כהים.

      מחק
    3. כן, השחורה מדהימה אבל היא לא יומיומית, בעיקר לערב.

      מחק
  12. יש לי כמה פוסטים להדביק, אתחיל באחרון. כותרת נהדרת וריכוז נהדר, מבחינתי יכולת להוסיף עוד כמה, הפייבוריט שלי בלו זה קיצרוי דרך.

    תמיד אהבתי מוצרים בסטיק, הן בשל הציפייה לקלות השימוש והן בשל הנשיאה בתיק. לא תמיד היו מוצלחים אבל גם תוצאה בינונית כשקל להשתמש ונוח בתיק זה נחמד טו גו.

    הסטיק של בובי סקרן מאוד, כמו שכתבת נחמד לטאצ' אפים וגימור קל בינוני, לא הספיק לי כמ.אפ עיקרי לכל היום, דגמתי אותו כשהייתי מכורה לשפכטל, עכשיו הערת את החשק לתת לו צ'אנס חוזר והבעיה!!! היא שזה ממש קל את יודעת, קל"ב...שהרי מ.אפ נוסף אני לא ממש צריכה עכשיו.

    הצלליות של שאנל עושות רושם נפלא, אני רואה את עצמי מתמכרת לזהובה, מאוד אוהבת. רק שאצלי באמת תהיה השלכה מיידית אל חשבון הבנק ;) עמידות זה שם המשחק בעיקר כחום הקיץ ולפי התיאור שלך הן מןשלמות, שוקלתלרכוש לי אחת אך המחיר מסמן לחשוב פעמיים.

    נשמע כאילו דיברת עלי שכן אני סימנתי את Violet Plum ברגע שראיתיה. לטעמי היא תשתלב עם גוונים רבים של צלליות, מעדיפה שיאמר 8 שעות ויתקיים מאשר הבטחות שווא, הסדרה העמידה של בובי נפלאה, לא רק הצלליות.

    כמוני כמוך, ברגע שהבתי שהם שקפקפים אפילו לא דגמתי איתם ופארתי אותם כלא בשבילי, אבל אירוע ההשקה הוכיח לי אחרת והיום אני אוחזת כבר בשישה מהם, 12 הוא המוצלח מכולם בעיני ו 11 אחריו, היות ואני לא מרבה להשתמש בבאלם, הלחות שהם נותנים מספיקה לי והקלות שבה אפשר להניחם גם בלי מראה בהחלט שדרגה אותם עד מאוד בעיני וכשקליניק השיקו את אותה אדרת בשינוי הגברת התאהבתי לגמרי, וקניתי לי את 6 ו 5 כאשר את 4 המהמם אני עדיין שוקלת כי רוב השפתונים שלי הם בגוונים האלה, קלות ההנחה היא נפלאה, קליניק מפציצה ללא ספק.

    האסוציאציות שלך הקבועות לבושם בגליל מאורך ;). הבושם מתוק בעיני ונהדר אבל...מתנדף מאוד מהר, אם יש עליו מבצע יפה הייתי הולכת על זה, אחרת מוותרת

    אז כמו תמיד, עונה לפי הדר במגילות וכמו תמיד נהנית לקרוא, כך התחלתי לקרוא את הבלוג שלך, מוצאת מישהי שמביאה את המחשבות שלי אל הכתב

    סופ"ש מהמם דנרה, לא עשיתי הגהה אבל אולי מאז שהחלפתי מקלדת LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאהבת, קיצורי דרך זה חשוב בהחלט :)

      הסטיק של בובי לא מתאים לחובבות השפכטל והכיסוי למרות שזה מה שחשבתי עליו עד שניסיתי אותו. אין קשר בין איך שהם משווקים אותו לאיך שהוא בפועל...:/

      הצלליות של שאנל מדהימות אבל המחיר כואב, כואב מאוד... שאנל כרגיל כמו שאנל..

      ברור שאת מאלו שהכי יאמצו את הסגולה של בובי :)
      לא בקטע של הבטחות שווא, אבל לקרוא לסטיקים Long-Wear כשמדובר על שמונה שעות בלבד זה מופרך. לקיץ זה ממש לא מספיק, לא מתאים לי לחזור הביתה בחצי כח, רוצה שהכל ישאר מושלם עד הערב.

      אני לא יודעת, שום אירוע לא ישנה את דעתי על מוצר, זה לא יכול לקרות, אני לא חובבת שקפקפים אם אין להם איזה משהו מעבר לתרום. האינטנס זה כבר סיפור אחר, הרבה יתר קל לי לחיות איתם. קליניק משתדלים בהחלט אבל יש להם עוד דרך ארוכה.

      חח, זה לא סתם בושם מאורך, גם הפעם מאורך עם שפיץ בקצה.. זה לא אני זה הם...LOL
      נכון, ציינתי שהעמידות לא גבוהה, כשזה גם EDT וגם לייט זה צפוי.
      המחיר יחסית לא גבוה ואם יש מבצעים אז הוא ממש אטרקטיבי.

      תודה יקירה, אני חופרת, את חופרת, ואולי יציעו לנו עבודה כארכיאולוגיות יום אחד...:P

      סופ"ש נפלא, זו לא המקלדת ממי, זו את LOL

      מחק
    2. הצחקת אותי עם החפירות וזה נחמד ללכת לישון עם חיוך על הפנים, נראה לך? שבציפרני העשויות למשעי יכנס חול ואבק? מקסימום מוכנה לקשט את ידי באיזו טבעת אבנים יקרות שמצאו שם אחרי שניקו וצחצחו אותה. (אגב מרוויחים שם משכורות חלומיות).

      זו אני אבל משופרת, רק כל משפט שני.

      שבוע מעולה :)

      מחק
    3. חס וחלילה חול ואבק, זה חפירות ארכיאולוגיות וירטואליות תיאורטיות, נראה לי שיש לנו מה לתרום שם, במיוחד אם יש אוצרות טבע...LOL

      אפרת גרסה 0.1 ;)

      שבוע טוב!

      מחק
  13. מייקאפ סטיק? מוצלח? לא מאינה :P
    הצלליות של שאנל עושות לי עיניים, במיוחד הטאופית.
    ועל הצ'אבי סטיקס אין לי מה לומר - היה מוצלח והפך לעוד יותר מוצלח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, אנחנו באותה הסירה ;)
      ממליצה לך להתרחק מהשאנליות, פתייניות חבל"ז!!
      חובבת צ'אבים את אה?.. בשפה שלי, היה לא משהו והפך מוצלח LOL

      מחק
  14. סווארובסקי: הזדמנתי הערב לסניף שבו היה, אבל, מוזר, היה בקבוק שלא נראה כמו מה שאת העלית ששמו Aura אבל Edp גודלו 75 מ"ל ומחירו 555 ש"ח. ניסיתי אותו והוא נפלא. היה בושם נוסף של סווארובסקי שצבעו לבן עם פרינט של עור קרוקודיל מוזהב גם מאד נעים אבל מתנדף מהר. נדמה לי ששמו Attention?

    השבמחק
    תשובות
    1. אלו הגרסאות הותיקות יותר, הבושם שפה הוא הגרסה החדשה והקלילה יותר לקיץ בגלל זה הבושם הוא Light EDT ולא EDP. בסיס הניחוח דומה. אני לא מבינה למה הגרסה הזו עוד לא הגיעה לכל הסניפים...

      מחק
    2. את יודעת, עכשיו שאני נזכרת, היה אותו אבל לא היה טסטר, רק הקופסא. ואיך העמידות שלו? אני בד"כ נמנעת מEDT.

      מחק
    3. יש לדיילות קטע שהן מחביאות טסטרים של בשמים בשביל שלא יגנבו אז צריך לבקש...
      הוא לא סתם EDT הוא Light EDT, לכן גם ציינתי בפוסט שהעמידות שלו לא גבוהה.

      מחק
  15. רגע רגע, מייקאפ סטיק שעובד? עד כה, כל אלו שניסיתי נראו עליי רע... מעניין!!
    צלליות סטיק הן חברותיי הטובות ביותר הקיץ, והגוונים שבחרת פשוט טעימים לי... אבדוק אותם!
    המעבר של קליניק לסדרת האינטנס היה מבורך... לא ברור לי איך לא עשו זאת קודם.

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק פיצ'!!! ולחשוב שלא רציתי לנסות אותו כי בבובי "מוכרים" לנו אותו ככיסוי מלא. ישר חשבתי על יציקה...LOL
      באמת לא ברור למה חיכו בקליניק ועכשיו אני מחכה שיצאו גוונים חדשים לאינטנס, בתקווה שיהיו הרבה יותר מעניינים.

      מחק
  16. אחח..הצלליות סטיק של שאנל ...(אייקון מרייר...)אהבתי אחת אחת, אפילו את הורדרדה!
    התמחור המוגזם כבר הפסיק להפתיע אותי...כך גם בצלליות קרם שלהם שעולות 280 שקל בארץ ובדיוטי בערך 33 דולר..
    גם אני שמחתי שגרסת האינטנס לצ'אבי הגיעה כי את הקודם לא אהבתי בכלל.
    התיאורים שלך והתגובות כאן הזכירו לי שיש לי דוגמית של הבושם של סברובסקי שדי זנחתי אחר התזה אחת כי זה הרגיש לי מתוק מידי..אמרתי שאם כבר יש דוגמית באמת שווה לתת לה עוד צ'אנסים, במיוחד כדי לראות את תגובות הסביבה.. P:

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד היה לך טעם טוב ממי, טוב, נו, בשאנל האמת זו לא חכמה...LOL
      כן, דיסקסנו פה בתגובות הרבה את המחיר, מחירי שאנל... לא פשוט..
      לגמרי הצ'אבי אינטנס לוקח, לא ממש כוחות..................
      אם יש לך את הגרסה של הבושם שפה אז את חייבת לתת לזה צ'אנס, את בטוח תקבלי תגובות, ממש כמו עם הברברי בודי, אין לי הסבר לתופעה. כשאני אגלה מה המרכיב שגורם לזה.....

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails