16 ביולי 2013

עמידות בקיץ ממיס



כל עונה מביאה לנו את בשורת האיפור שלה, אבל בקיץ לא מדובר רק על גווני איפור שונים או על פחות מוצרים להעמיס. הקיץ מזוהה עם איפור עמיד בגלל הטמפרטורות הגבוהות ובמיוחד הלחות שמכבידה על האיפור ועל ההרגשה. אקלים כזה מחייב אותנו לבחור מוצרים שיכולים לשרוד יותר מהזמן שלקח לנו להתאפר איתם. אני חייבת להודות שבאופן אישי איפור עמיד הוא ממש לא מהפייבוריטים שלי. אני מעדיפה להיעזר בפריימרים שונים לשיפור עמידות המוצרים ולא במוצרים עמידים בפני עצמם. בקיץ אני משתמשת יותר בפריימר לפנים לשיפור העמידות ותמיד מקפידה על פריימר לעיניים. אם אני צריכה לסווג את ההעדפה שלי במוצרים העמידים, אז חשוב לי שצלליות הקרם ועפרונות העיניים יהיו עמידים לעומת מסקרות ושפתונים עמידים שהם רחוקים מלהיות משהו שאני משתמשת בשוטף. אז הפעם על מוצרים עמידים שהם פשוט מתבקשים בקיץ, את חלקם אני מחבבת יותר וחלקם פה מתוקף היותם פופולריים במיוחד. כך או כך, סביר שבסופו של דבר לכל אחת יש את הפייבוריטים העמידים בלעדיהם היא לא שורדת את הקיץ.

מייקאפים עמידים: כי שפכטל הוא חברה הטוב ביותר של האישה

כמו תמיד הסקין הוא הבסיס החשוב ביותר לכל לוק רק שבקיץ נוצרת לנו דילמה מסוימת. מצד אחד, אנחנו רוצות בסיס דק קליל ונושם כמו למשל BB Cream, אבל העמידות של מוצרי בסיס כאלו היא לא מאוד גבוהה ובשילוב מאפייני הקיץ שמאיימים לחרב לנו את האיפור זה לפעמים כמו כוסות רוח למת. כך שמצד שני, אנחנו רוצות מייק אפ שיהיה כמה שיותר עמיד. מייק אפ מסוג כזה לרוב יהיה כבד, עם כיסוי גבוה יותר וגימור מאט. אבל מה לעשות, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. אז הפעם זה פשוט היה מתבקש לבחור שניים מהמייקאפים היותר ידועים בשוק מזה שנים רבות שההשוואה הקבועה ביניהם בלתי נמנעת, אחד יוקרתי והשני עממי: ה- Double Wear של אסתי לאודר וה- Colorstay של רבלון. אז קודם כל גילוי נאות - מדובר על שני מוצרים שהסיכוי לתפוס אותי בהם הוא כמעט אפסי. בתור מי שמחבבת גימור טבעי או קורן, אני פשוט לא יכולה לסבול את הגימור המאט-מת שלהם שמאוד מבגר. זה לא רק נראה מסכה זה גם מרגיש לי מסכה. ובסוף המגע קצת דביק לי מה שמאלץ אותי להוסיף עוד פודרה לניטרול וקיבוע של כל העסק. בדרך כלל אבחר באחת מאירה אבל זה לא באמת משנה. המסכה כבר שם. העמידות הגבוהה שלהם מרשימה לאורך כל היום, אבל הכי מעצבן זה כשצריך להסיר אותם. תמיד, אבל תמיד יש לי הרגשה שהם לא ירדו עד הסוף כמו שצריך ואז אני מתחילה להתקרצף שוב ושוב. העובדה שהם מגיעים ללא משאבה רק גורמת לי לחלחלה בכל פעם מחדש, זה גם לא נוח וגם לא היגייני בעליל. אבל עם כל הכבוד לדעתי עליהם, הם מקבלים יחס אוהד ומועדף משלל המשתמשות מה שמציב אותם כשניים מהמייקאפים הנמכרים ביותר בעולם. כן, בעבר כשכתבתי על המייק אפ הפנומנלי Le Teint Touch Eclat של איב סן לורן (YSL) ציינתי שעם כל הכבוד לענייני ההארה, סיבוב קל ברחובות תל אביב, פריז וניו-יורק מבהיר ששפכטל הוא חברה הטוב ביותר של האישה אח"כ אולי יהלומים... 

שני המייקאפים המדוברים שודרגו ממש לאחרונה וזו בכלל סיבה טובה נוספת לדבר עליהם לרגע. אז קודם כל על השידרוג של שניהם יש דעות חלוקות ברשת האם הוא מוצלח, ללא מעט מהמכורות שלהם יש אינספור טענות לגבי שינויי הפורמולות. אני לא ממש אכנס לזה, גם כי הגרסאות החדשות זה מה שיש לנו עכשיו על המדף ובעיקר כי בתור מי שלא מתה עליהם זה פשוט לא מאוד מעניין אותי...

רבלון קולורסטיי: מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא

השידרוג המיידי הבולט של הרבלון קולורסטיי זה שהוסיפו למוצר משאבה. כן, זהו. השינוי הקטן הזה אולי לא יגרום לי לאהוב אותו פתאום אבל בהחלט עשה שמח מאוד לכל המכורות שלו. ממש לא ברור למה הם חיכו עד עכשיו, אבל מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. המייק אפ מגיע בשתי גרסאות: לעור רגיל/יבש ולעור מעורב/שמן בה אני משתמשת. שתי הגרסאות שודרגו מ- SPF 6 שהוא מיותר לחלוטין ל- SPF 15 שהוא די פרווה. הגרסה לעור מעורב/שמן נחשבת מבין השתיים למוצלחת יותר מבחינת ההתאמה לסוג העור. יש מבחר גוונים טוב יחסית ומאוד קל להתמצא במספור שלהם כדי למצוא התאמה לגוון העור, לי הגוון 240 Medium Beige מתאים לקיץ. קל להבחין שהפורמולה התרככה וקל יותר לעבד אותה לתוך העור אבל השינוי הזה פגע לטעמי ברמת הכיסוי שהיתה לו, כך שעכשיו נדרשות יותר שכבות כדי להגיע לכיסוי גבוה. כן, משהו אחד בא על חשבון השני, יהיו כאלו שישמחו יותר וכאלו שפחות מזה.

אסתי לאודר דאבל וור: אינדקס מסובך וטרחני

השידרוג התמוה יותר הוא של האסתי לאודר דאבל וור אם אפשר לקרוא לו שדרוג בכלל. שם עוד לא שמעו על משאבה למרות שמזה שנים יש ביקורת בעניין ושעכשיו זו היתה הזדמנות מצוינת להוסיף אחת כזו. הגוונים כמו שהיו מוכרים לנו נעלמו. במקומם לא רק שיצאו גוונים בשמות חדשים אלא גם אלו שנשארו באותו השם שינו להם את הגוון (איך אומרים סטארט-אפ רק בהפוך?...). קמה משתמשת קבועה של המוצר יום אחד ומגלה עולם חדש, עכשיו לכי תמצאי לך גוון מתאים. אם היה אוסקר למייקאפים זה כנראה היה מקבל את האוסקר לסרט הטרחני ביותר. כשכתבתי על המייק אפ הקליל Invisible Fluid המוצלח של המותג (אפשר לקרוא כאן), ציינתי שבחיים שלי לא נתקלתי באינדקס כל כך מסובך למציאת גוון. לאודר אולי רצו לצאת מתוחכמים אבל לי יצאה הנשמה כבר. בחיי שצריך לעשות סטאז' שלם בעניין, אבל אני את התארים האקדמאים שלי סיימתי כבר. ברור שלא נמצאה דיילת אחת של המותג שידעה להסביר לי מה ההבדל בין האותיות למספרים ואם ציפיתי למצוא טסטרים מסודרים של כל הגוונים אז כמובן שהתבדיתי. השיא היה כשדיילת באחד הסניפים בישרה לי שאין טסטרים כי המותג לקח אותם לטובת אירוע ה- Beauty City של הסופר פארם שנערך באותם ימים. אכן, ללא מילים. ושימו לב - באסתי לאודר מספרים שממחקר עולמי שהם עשו עולה ש- 94% מהנשים משתמשות בגוון לא מתאים של מייק אפ. נו, ממש הרמה להנחתה, אם זה לא היה עצוב זה היה ממש מצחיק, הרי המותג עם אינדקס הגוונים שלו רק מקשה ומבלבל עוד יותר. לי יש את הגוון הכהה 3C2 Pebble 04 ואל תשאלו אותי מה זה אומר, השלמתי עם העובדה ש"יש דברים נסתרים, לא נבין, לא נדע". טוב, נמשיך הלאה. למייק אפ יש SPF 10 שמיותר לחלוטין, אפילו באירופה כבר הבינו מזמן שהם לא בדיוק יבשת קרה והגנה גבוהה היא בלתי נמנעת. כנראה ששדרוג הפורמולה דילג גם על הניחוח שנשאר מאוד מיושן, היום גם מוצרים נטולי בושם יש להם ריח נפלא. ולמרות החוויה שלי, מי שמרגישה שמשאבה זה מה שיהפוך לה את המייק אפ למושלם, יכולה להתאבזר באחת מתאימה בסניף מאק הקרוב לשידת האיפור שלה.

בשורה התחתונה, אם בכל זאת הייתי צריכה לבחור אחד מהשניים החדשים זה כנראה היה הדאבל וור. הוא גם נטמע בסקין שלי בצורה מוצלחת יותר והוא גם פיגמנטי יותר. כלומר, עם שניהם אפשר לבנות כיסוי גבוה, אבל עם הדאבל וור זה יותר פשוט ומהיר בגלל צפיפות הפיגמנט. כי אם כבר שפכטל אז עד הסוף. מי שאוהבת את המייקאפים האלו ועדיין רוצה לרכך את המראה יכולה לערבב את המייק אפ לפני ההנחה עם מעט קרם לחות / פריימר מאיר / שימר נוזלי. אופציה נוספת היא להשתמש בתרסיס לריכוך התוצאה כמו ה- Fix+ של מאק או מים טרמליים. לטעמי המייקאפים האלו מוצלחים יותר לשימוש מקצועי של מאפרים או לאירועים בהם מצטלמים ורוצים לצאת כמה שיותר מלוטשים ופחות לשימוש יומיומי. במקרה שלי גם אז הסיכוי שאבחר בהם לא מאוד גבוה.

צלליות קרם: יאמי יאמי!

נעבור למשהו עליז ושמח יותר - צלליות קרם! אם יש מוצר שחשובה לי העמידות שלו הרי שזה הסוכריות הללו ואני מאוד נהנית מהקרמיות בקיץ. אפשר להשתמש בהן בפני עצמן או כבסיס לצלליות אבן/אבקה. יש לא מעט צלליות קרם בשוק אבל כמו תמיד חשוב לבחור את המוצלחות והעמידות שבהן.

ה- Bare Study של מאק היא בגוון שמפניה מוזהבת-ורדרדה בהירה (סווטצ') ולגמרי מהאהובות עלי מבין צלליות ה- Paint Pot של המותג (תמונהסווטצ'ים). היא פיגמנטית, דקה ונוחה לשימוש ולהנחה עם האצבע או מברשת סינתטית. וכשמתקבעת היא לא זזה לאורך כל היום. הגוון שלה יפה ומקפיץ כל צללית שאניח מעליה. אני אוהבת להשתמש בה כשאני ממהרת, פשוטה לשימוש ומאירה את העיניים ברגע.

ה- Pink Zinc של אסתי לאודר היא בגוון חול טבעי שימרי עם תת גוון אפרסקי (סווטצ'). גוון בסיס יפה שיחמיא לכל אחת. היא רכה, נמרחת יחסית בקלות ועמידה. לא כדאי להעמיס שכבות כי היא תתייבש בצורה יבשה וגושית, מה שנקרא "כל המוסיף גורע". היא שייכת לקולקציית צלליות קרם חדשה של המותג בשם Stay-on Shadow Paint מתוכה הגיעו לארץ רק ארבעה גוונים מתוך תשעה קיימים (תמונהסווטצ'ים). חשוב לשים לב שעל אף הגוונים היפים בקולקציה יש פער איכות ביניהם. הצללית כאן היא בהחלט מהיותר מוצלחות בעוד ישנם גוונים כמו Steel, Bold Cobalt ו- Sinister שעל אף שהם מהממים כדאי לדלג עליהם כי יבשים וצ'אנקים במיוחד.

ליינרים עמידים: אין לזה תחליף

תיחום העיניים חשוב מאוד שיהיה עמיד. הכי לא כיף לראות אייליינר מרוח או עיפרון שפשוט נעלם והתפוגג לו במשך היום. פריימר לעיניים עוזר כמובן אבל הוא לא תמיד זה שיעשה את ההבדל כשמדובר על תיחום. אז השניים שבחרתי לגמרי אטרקציות בתחומם.
לנקום השיקו עפרונות עיניים עמידים בחמישה גוונים שהיפה ביותר בעיני הוא ה- Vert 05 הירוק כהה, חובבת ירוקים אני כידוע. זהו עיפרון דק ורך שקל להגיע איתו לתיחום מדויק. הוא מאוד פיגמנטי, אטום ומתקבע יחסית מהר. כלומר, זה לא עיפרון שמתאים לטשטושים ואפקטים שונים. בקצה השני של העיפרון חבוי מחדד קטן למי שממש רוצה קו דקיק. סדרה עמידה נהדרת ששווה לבדוק ולהתרשם ממנה.
האייליינר העמיד ביותר שנתקלתי בו זה ה- Liquidlast Liner של מאק בגוון Point Black שהכרתי מזמן דרך חברה שמכורה אליו קשות כל השנה. מדובר על אייליינר נוזלי עם פיגמנט שחור היסטרי וגימור מאט מחמיא. מהרגע שהנחנו אותו הוא פשוט לא זז, אפילו לא דוהה קצת, מדהים! הפורמולה שלו עשירה מאוד שנצמדת למברשת הדקה שלו מה שהופך את השימוש באייליינר למאתגר. צריך להיות מאוד זהירים איתו בשביל לא להכתים בטעות את העור מסביב. תמיד יש את האופציה להשתמש במברשת דקה נפרדת שהיא נוחה יותר. בכל מקרה, אין מקום לטעויות איתו ולכן מדובר על מוצר למיומנות יותר בינינו, אני עוד עובדת על זה ומקרה של טעות קלה תמיד אפשר להשתמש מעל בצללית מאט שחורה שתטשטש את זה. מי שמצליחה להתחבר אליו מרוויחה בגדול.

מסקרה עמידה: לפעמים פשוט אין ברירה

קשה לומר שאני מחובבות המסקרות העמידות אבל לכולנו יש את המקרים שברור שאם לא נבחר באחת כזו אז התוצאה תהיה עגומה במיוחד. הדיפולט שלי כבר שנים רבות זו ה- Sumptuous Waterproof של אסתי לאודר שהיא הטובה והידידותית ביותר שמצאתי. אני אגב אוהבת את המסקרה הזו מאוד גם בגרסה הרגילה שלה בכל צבע (שחור, חום, צבעוני). הפורמולה העמידה שלה מדויקת, לא סמיכה או דלילה מדי וגם לא מצטברת על המברשת. המסקרה מפרידה נהדר את הריסים, לא מקשה אותם מדי כך שנרגיש שעוד שניה הם נשברים, לא נמרחת ולא מתפוררת. שחורה חזקה ויפה. בניגוד לשאר מוצרי האיפור כאן, צריך להיות עדינים במיוחד בהסרה אחרת ניפרד בכל פעם מכמה ריסים וחבל. פשוט צריך להצמיד לעפעף (בלי להזיז) לכעשר שניות צמר גפן שספוג במסיר איפור דו-פאזי והכל ירד בקלות.

שפתוני גלוס עמידים: ניאונים לוהטים לקיץ

אני חושבת שהפופולריים ביותר מהמוצרים העמידים אלו השפתונים שלהם יש הכי הרבה מעריצות. אבל האמת שהכנתי כמה כאלו לכתוב עליהם פה, אבל קלטתי שאין לי ממש משהו חיובי לומר עליהם, זה לא מפתיע בהתחשב בעובדה שלומר שאני לא מתה על שפתונים עמידים זה באנדרסטייטמנט. לכן החלטתי לבחור ב- Liquid Lipstick העמידים של OFRA שקיבלו את מקומם פה בזכות הגוונים הניאונים הכל כך מדליקים (סווטצ'ים). האמת שהם יצאו בינואר, שיא החורף, לא ברור מה בעפרה חשבו לעצמם כשמיתגו אותם תחת "קולקציית החורף", הניאונים היו פשוט תלושים לגמרי. כך שמבחינתי הם נזנחו עד לאחרונה כשנתקלתי בהם שוב ומיהרתי לנסות. אז מדובר על פורמולה סופר פיגמנטית ועשירה, חשוב להיות זהירים במריחה בשביל שתצא מדויקת ובמידת הצורך תמיד אפשר להשתמש קודם בעיפרון שפתיים. הגוון נראה ניאוני היסטרי אבל מתייצב טיפה כשמתקבע ומאותו הרגע לא זז. לפי המותג העמידות הפנומנלית היא בזכות שעוות הקלנדולה הצמחית. גם כשהם מתחילים לדהות זה נראה סביר יחסית כי מכתימים את השפתיים. להסרה מלאה חשוב להשתמש במסיר איפור דו-פאזי ייעודי. העקב אכילס של המוצר כמו של הרבה מוצרי שפתיים עמידים זה שהם קצת מייבשים את השפתיים וטיפה מתכווצים אחרי כמה זמן מה שעוד יותר מחדד את החשיבות במריחה המדויקת. ומשהו שהיה לי מוזר, העיצוב החיצוני של שני הגלוסים שיש לי לא זהה לגמרי למרות שהם מאותה הקולקציה. בכל מקרה, שני הגוונים הממש מדליקים (כמו טוש מרקר על השפתיים) הם ה- Santa Monica הוורוד פוקסיה הבוהק המהמם (סווטצ'), גוון שהרבה אוהבות לאמץ. והכי אהבתי את ה- Sunset Beach הקורלי זוהר (סווטצ'), אין דברים כאלה, פשוט אין!

שמן הידרופילי: לחיים קלים יותר

כשאנחנו בוחרות להשתמש באיפור עמיד כזה או אחד חשוב שיהיה לנו גם מוצר איכותי באמצעותו נסיר אותו בלי שפשופים ומלחמות. מסיר איפור דו פאזי זה מאסט לכל אחת שתמיד יהיה זמין בבית. עם איפור עמיד ובשביל לעשות את כל ההסרה למהירה ונוחה אפשר להשתמש גם בשמן הידרופילי. בעבר השתמשתי בשמן של בובי בראון ובשמן המעולה של Shu Uemura אבל הוא ממש יקר וכשיש אופציות מוצלחות שנגישות וזולות ממנו אז אין סיבה לא להשתמש בהן. אופציה כזו היא ה- Cleanse Off Oil של מאק שגם הוא מיוצר ביפן (כן, הכל יכול להיות...). שמן ניקוי ביצועיסט במיוחד אותו אני מורחת עם ידיים נקיות על כל הפנים ומעסה בעדינות (מי שמעדיפה יכולה להשתמש בצמר גפן). הוא לא צורב לי בעיניים ולא משאיר לי "עננים". כשאני מרגישה שהוא כולו נספג אני מרטיבה קצת את הידיים ומעסה עוד קצת ואז שוטפת הכל. אין משהו שהוא לא מצליח להוריד. הוא מותיר את הסקין נעים ורך, לא שומני ולא מיובש. כשיש מוצר כזה בבית אז הבחירה להשתמש באיפור עמיד נעשית פתאום הרבה יותר קלה.


ID

Double Wear
Stay-in-Place Makeup
3C2 Pebble 04
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 232 ש"ח
Stay-on Shadow Paint
Pure Color
03 Pink Zinc
גודל: 5 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 170 ש"ח
Sumptuous Waterproof
Bold Volume Lifting Mascara
גודל: 6 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 171 ש"ח

Colorstay 24hrs Makeup
Combination / Oily Skin
240 Medium Beige
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 185 ש"ח

Paint Pot
Bare Study
גודל: 5 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 105 ש"ח
Liquidlast Liner
Point Black
גודל: 2.5 מ"ל
ייצור: איטליה
מחיר: 110 ש"ח
Cleanse Off Oil
גודל: 150 מ"ל
ייצור: יפן
מחיר: 131 ש"ח

Khol Hypnose
Waterproof
Twists and Turns Pencil
Long Lasting
05 Vert
גודל: 0.3 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 142 ש"ח

Long Lasting
Liquid Lipstick
Santa Monica, Sunset Beach
גודל: 8 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 104 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

70 תגובות:

  1. אני בחיפושים היסטריים אחרי שמן הידרופילי ביצועיסטי ולא יקר. אני בהחלט אנסה את מאק...
    אני ממש לא יכולה לסבול את המרקמים של המייקאפים הכבדים וכרגע נאמנה ללינג'רי של גרלן - הכיסוי שלו סביר וניתן לבניה, אני מניחה אותו בשניה עם מברשת שטוחה ואפילו לא מפדרת.
    אני בגדול לא חובבת מוצרים עמידים בטירוף כמו מסקרות עמידות וליינר עמיד במיוחד - ההסרה בעיני צריכה להיות מהירה וזה פשוט לא קורה עם המוצרים האלה. האמת היא שאני לא נמצאת באיזור לח אז אין לי בעית נזילות...
    השפתונים הורסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. מבין המותגים המקצועיים מאק יוצאים הכי משתלמים מבחינת המחיר חוץ מזה שהמוצר עצמו מצוין.
      גם אני ככה, מרגישה לא נושמת בתוך מייקאפים כאלה... הגרלן לנז'רי מייק אפ אליפות, אני מתה עליו. טוב למי שלא מחפשת כיסוי גבוה ורוצה גימור טבעי וקורן.
      בדיוק, להסרה יש חלק חשוב בבחירת המוצרים, גם אני מעדיפה כאלו שיורדים עם מים וסבון נוזלי.
      הם מהממים השפתונים, הסווטצ'ים לא ממחישים את רמת הניאוניות ההיסטרית שלהם!

      מחק
    2. אני מאוד אוהבת את השמן ההידרופילי DERMALOGICA PRECLEANSE.
      צריך לתפוס מבצע טוב בתותית (סטרווברי בעברית צחה, הברקה של מישהי מהקבוצות בפייס).
      לא לא מזמן קניתי 473ML ב-320 ש"ח (אחרי 20% הנחה, 10% של המבצע ועוד 10% הנחת נאמנות), אם את קונה דרך איבייטס אז המחיר הסופי יוצא 306 ש"ח והוא מספיק לה מ ו ן זמן.

      מחק
    3. תודה על ההמלצה!!
      נראה לי שזה גם אותו השמן שהזכירה רשף פה בתגובות :)

      מחק
    4. אכן, גם אני מתכוונת לאותו שמן בדיוק.
      אגב, תותית היה (או עודנו, לא עוקבת) אתר ישראלי, שפשוט הציע את המוצרים שנמכרים בסטרוברי בתוספת עמלה על זה שבעל האתר מזמין עבורך. פטנט ישראלי.

      מחק
    5. טוב העלתי פוסט בקבוצה בפייס לגבי שמנים הידרופיליים. זו כנראה תהיה הרכישה הרצינית הבאה שלי :)
      אני לגמרי עפה על שפתונים בוהקים בקיץ....

      מחק
    6. שמן הידרופילי זה הבסט למוצרים עמידים!
      מחכה לשמוע מה עלה אצלך בגורל :)

      מחק
  2. היי דנרה!
    מזדהה אתך לגמרי ולא אוהבת שפאכטלים על הפנים.
    הזויים שהם עוד לא שמו משאבה על הדייוור.
    העפרון העמיד של לאנקום שווה בדיקה וגם האייליינר של מאק. יש מצב שיילכו אתי הביתה.
    אני משתמשת בשמן ההידרופילי של בובי בראון ומרוצה מאד.
    קיץ נעים יקרה!

    השבמחק
    תשובות
    1. השפיכטולים האלו כל כך לא מחמיאים, איך אפשר להשתמש בהם ביומיום??
      כן, באסתי לאודר חיים בלה לה לנד...
      עדכני אם את בודקת אותם מה דעתך ואיך הגוונים של העפרונות. אני אהבתי גם את הכחול כהה.
      השמן של בובי בראון מעולה, הם גם רעננו אותו לא מזמן.
      קיץ כייפי שיהיה :)

      מחק
    2. בהחלט אעדכן...

      מחק
  3. הרגת אותי עם השפכטל - חברה הטוב ביותר של האישה! טוב נו, מה שנכון נכון ;)
    הגוון שלי בקולורסטיי זהה לגוון שציינת, וגם אני לא מתעטפת בו ביומיום, אלא רק ביציאות ובאירועים, פשוט כי הוא מעניק כיסוי גבוה יותר משאר המייקאפים שאני מכירה. הצללית של אסתי לאודר נראית סוף! אני מאוד אוהבת גווני אפרסק בקיץ :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, המציאות מכה לנו בפנים, הרחובות מלאים בשפכטלים...LOL
      בהחלט עדיף להשתמש במייקאפ הזה באירועים ולא ביומיום, זה כבד מדי לטעמי.
      הצללית של לאודר יפה, יש לה גימור מבריק מהמם כזה :)

      מחק
  4. דגם אני ניסיתי להתאים מייק אפ של אסתי. התייאשתי. מה שכן השמן ההידור פילי מעניין אותי וגם הגלוס ים. איפה מוכרים אופרה?

    השבמחק
    תשובות
    1. למצוא גוון של דאבל וור זה תיק רציני ואי אפשר לומר שאנחנו לא משתמשות מיומנות, מה שנקרא - "אם בארזים נפלה שלהב מה יגידו אזובי הקיר"...
      עפרה מוכרים אצל מאפרות וקוסמטיקאיות וגם בחנויות מקוונות כמו פרו שופ וסטייל ריבר אאל"ט. הכי טוב לבדוק באתר שלהם (יש לינק ברשימה בסוף הפוסט), יש שם גם טלפון, הם מאוד ידידותיים: ofracosmetics.co.il

      מחק
  5. מסכימה איתך מאוד לגבי השפכטל, זה כל כך לא מחמיא!. מקסימום מערבבת קצת דאבל וור עם מייקאפ קליל כדי לשפר את העמידות, וגם זה לעיתים ממש נדירות.
    מבחינת שיטת הגוונים של אסתי לאודר - שווה להיות הכי לבנה שיש. לקחתי 1n1 בלי להתלבט יותר מדי :-).
    בצלליות קרמיות אני תמיד נותנת עדיפות לשאנל ולבנפיט, כבר לא כל כך פוזלת לכיוון של חברות אחרות.
    יצא לי לנסות את השמן ניקוי של מאק ושל ל'אוקסיטן (ז"ל). לאוקסיטן ממש לא עשה לי טוב לעור, מאק היה יותר מתאים אבל עור הפנים שלי בכלליות כנראה לא אוהב שמן. עדיין נאבקת בפיתוי להתנסות בכל זאת בשמן של דרמלוג'יקה, כי שאר המוצרים שלהם ממש מתאימים לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, לא מחמיא וגם מבגר, זה הכי קטסטרוף. אבל נראה שיש כאלו שמרגישות נעים ונוח מאחורי המסכה...
      חח, יש יתרונות לערפדים ושלגיות :D
      טוב תשמעי פלצנית, לרגע לא חשבתי שתעברי לקולור טאטו של מייבילין, אבל יש צלליות קרם גם בעולמות מופלאים אחרים, ראי בובי בראון למשל (אמרה זו שהתאבזרה בשתי צלליות הקרם החדשות של שאנל...LOL)
      כן, המוצרים של דרמלוג'יקה מתאימים לכולנו, אבל למה בכח, תכלס אם שמן לא ידידותי לך אז דלגי.

      מחק
    2. כנראה שיש לנו מזל, והעור שלנו לא במצב מספיק גרוע כדי להרגיש ככה :-)
      לא ללכלך - יש לי צללית אחת של מייבילין בגוון ברונזה, והיא נחמדה ועמידה, אבל לא הייתי משתמשת בה לבד כפי שאפשר לעשות עם הצלליות של שאנל. את בובי בראון לא ניסיתי, אבל דווקא הזמנתי קוויאר סטיק של לורה מרסייה, אז אולי זה ייחשב לי כבדיקה של עולם מופלא אחר?
      ותתחדשי כמובן - לקחת את הזהובות החדשות ?
      אני ממש רוצה שהשמן יתאים לי, כי הוא מוריד איפור ביעילות ומהירות, וזה מאוד מתאים לעיניים הרגישות שלי. בינתיים אני מתאמצת לא להתפתות לעוד ניסיון.

      מחק
    3. נכון, באמת מזל. רק שיש כאלו שגם יכולות להרשות לעצמן להוריד מהמסכתיות אבל נראה לי שזה עניין של ביטחון או משהו.
      למה אי אפשר לבד עם הברונזית? עמידות או אטימות או מה?
      מרסייה, את יודעת מה להזמין... החיים הטובים! איזה גוון הזמנת?
      מצלליות הקרם Illusion d'Ombre של שאנל את ה- Convoitise #90 המוזהבת שהיא קלאסית חביבה ואת ה- Apparition #91 בכחול כהה הורס!
      נכון, יש יתרונות רבים לשמן אבל לפעמים צריך לשחרר. אולי עשי נסיון אחרון עם הדרמלוג'יקה ואם זה לא זה אז כנראה שבאמת חבל"ז. נסי להשיג דוגמית או משהו.

      מחק
    4. המצב של עור הפנים הוא עניין סובייקטיבי לחלוטין !.
      לא עמידות ולא אטימות, פשוט מרגישה שלשאנל יש יותר עושר בגוון.
      הזמנתי מלורה מרסייה את גוון amethyst, אני מתנסה במוצרים שלה לאט לאט והם נהדרים :-).
      הצללית הכחולה פשוט מהממת. תתחדשי ותהני :-).
      יש לי דוגמית בשקית, אבל העור מתחיל להגיב אצלי אחרי שבוע-שבועיים, אז הדוגמית לא מספיקה כדי להתרשם. עוד נראה מה ייסגר בעניין הזה :-).

      מחק
    5. לגמרי סובייקטיבי!
      וואלה, אני התרשמתי מהקולור טאטו בפני עצמן. הכי אהבתי את ה- Permanent Taupe #40.
      ל- Laura Mercier יש מוצרים מעולים, גם אני מרוצה מאלו שניסיתי שלה. עדכני מה את אומרת על ה- Caviar Stick אחרי שתתנסי.
      תודה! הכחולה באמת יפה ממש!
      הממ, מה זה אומר? שאת צריכה מספיק דוגמיות לשבועיים? טוב, מקווה שזה יעבוד לך הפעם.

      מחק
    6. הקולור טאטו מרגישות לי כמו בלוק של צבע אחיד, מין בסיס להנחת צלליות אחרות. בשאנל יש עושר גוונים מעורבבים בפנים, ולדעתי זה יוצר מראה הרבה יותר מרשים שיכול לעמוד בפני עצמו.
      בהחלט אעדכן, לפי כל הביקורות זה אמור להיות מוצר מצוין.
      אני מאוד אוהבת כחול, במיוחד כשמדובר על גוון עמוק ומיוחד :-).
      ת'כלס כן - אני צריכה דוגמית לשבועיים. בדיוק בגלל זה אני כל פעם מוצאת את עצמי משתמשת בחלק קטן מהשמן, והיתר מחכה לגואלת שתיהנה ממנו במקומי.

      תגידי, את אחראית לעובדה שלא ניתן להשיג החודש GO-STYLE? תודי כבר שקנית גיליונות לכל המשפוחה וחיסלת את המלאי !.

      מחק
    7. נכון, הן פיגמנטיות מאוד אבל הכל שאלה של איך מניחים אותן, עם מברשת 217 זה לא חייב לצאת כל כך רווי. כן כן, שאנל זה שאנל, עם או בלי עירבוב יש שם עושר (דו משמעי...LOL).
      על השמן אגב תראי מה גיליה כתבה בתגובות למעלה, נראה לי שזה אותו המוצר.

      חחח, את קולטת שהיה לי גיליון רק שבוע וחצי אחרי שהוא יצא?? לא יצא לי לקנות מהלחץ בעבודה, הזוי... בחודש הבא אני לא אתן לזה לקרות! אבל לגמרי היה פרגון גדול ואני יודעת שהרבה רכשו את הגיליון הזה :)

      מחק
    8. נכון, גיליה באמת התייחסה לאותו שמן. אני יודעת שיש עליו המלצות, זה חלק מההתלבטות.

      המלאי פשוט חוסל לגמרי, כנראה שאצטרך להרחיק לכת כדי להשיג גיליון ולפרגן גם אני :-).

      מחק
    9. את צוחקת או רצינית? באמת עוד לא ראית את הגיליון? את מפתיעה אותי!!!!!!
      מי אם לא ממך אני מחכה לפידבק, מיד!! :P

      מחק
    10. רכשתי צללית קרם של שאנל מס 90 מהממת מין בז פנינה שמשתלב מצויין עם כל צללית את מוזמנת לנסות

      מחק
    11. תתחדשי, הצללית Convoitise #90 פינוק לגמרי!
      כתבתי פה כמה תגובות למעלה שיש לי אותה וגם את ה- Apparition #91 בכחול כהה :)

      מחק
    12. יש לי גם את ה91 אני משתמשת בה בעיקר לאייל נר מדהים!

      מחק
    13. רעיון טוב!

      מחק
    14. לא - המלאי באמת חוסל !.
      מחר שוב אנסה להשיג :-).

      מחק
    15. וואלה....
      כשאני חושבת על זה גם אני קניתי את הגו סטייל בסוף בשופרסל, קלטתי אותו כשנתקעתי בתור לקופה ולא באיזה קיוסק...LOL

      מחק
    16. הוא פשוט אזל בכל הדוכנים הרגילים שלי, אבל בסוף מצאתי עותק במקום די מוזר :-).
      בכל אופן, היה כיף לצרוך אותך עוד קצת, והמון הצלחה עם הטור ובמגזין בכלל :-).

      מחק
    17. תודה יקירתי!!
      אגב, בגיליון הבא בנוסף למדור יהיו עוד הפתעות שלי :)

      מחק
    18. מחכה בקוצר רוח ! (סמיילי מחכך ידיים בהנאה).

      מחק
    19. נשמה ! (סמיילי נשיקה).

      מחק
  6. את הדאבל וור אף פעם לא חבבתי הוא עבה, יבש הגוונים היו בסדר הייתי לוקחת את הבהיר, תמיד לבסוף העברתי אותו הלאה. צלליות בקרם אני הכי אוהבת של שאנל ושייסדו, לא נסיתי של מאק. השמן נראה טוב לא שמן בקיץ? אני מורידה איפור עם מיי ניקוי כלשהם או שאנל או איב סאן לורן, לאחר מכן בקיץ אני שוטפת עם המוס המדהים של גרלן. הגלוסים נראים מדהים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מוצר שאנחנו מעבירות הלאה, ולא משנה מה הסיבה, זה אומר הכל...
      הקרמיות של שאנל אטרקציה לגמרי ושל שיסיידו כאלו יפות, זה משהו, אהבתי אותן בגרסה הישנה וגם בגרסה המחודשת :)
      הפיינט פוט הקרמיות של מאק לא דומות מבחינת הפורמולה לא לזה ולא לזה, מוצלחות בפני עצמן.
      השמן ההידרופילי ממש לא שמן, זה מה שאני אוהבת בו, ומשאיר את הסקין בתחושה נפלאה, לא משומן או מיובש. את יכולה לבקש שיביאו לך דוגמית ותנסי בבית.
      המוס של גרלן הכוונה לזה מסדרת Secret de Pureté? אחד המושלמים שיש!! כתבתי עליו בבלוג בזמנו.

      מחק
    2. כן בדיוק זה המוס והוא מדהים אני אוהבת גם את המוסים המקציפים של שיסיידוו. ברצוני לציין שהדאבל הוא חביב הקהל אין מי שמסביבי שלא מתה עלייו

      מחק
    3. אין, מוסים לניקוי זה פינוק חבל"ז!
      אני ממש לא מופתעת שהוא חביב הקהל, גם כתבתי בפוסט בהדגשה שהוא מאוד פופולרי ואחד מהנמכרים בעולם.

      מחק
  7. כרגיל את תענוג לעיניים ויודעת לדייק את הצרכים שלי לפחות. כמוך, לא אוהבת את המשפכטלים. לגבי שמן הידרופילי- שנים השתמשתי בכאלה שנמכרים על ידי קוסמטיקאיות. לפני שבועיים גיליתי מוצר של L'OREAL- הנקרא- 15 second miracle cleansing oil מאיזו סדרה חדשה, הנקראת skin perfaction. תשמעי- הפתעה נעימה ביותר. ל'אוריאל שינו את האריזות שלהם (הדו פאזי עכשיו מינימליסטי ומרובע) וכחלק מהקו הזה, גם המסיר הנוכחי. הוא מגיע בתרסיס, ריח עדנדין מאוד ועושה עבודה ביג טיים, כאחיו ההידרופילי. השוס הגדול זהו המחיר שלו. אחרי הנחות בסביבות ה-40 שח'. בהתחלה התייחסתי אליו בחשדנות ועכשיו נדמה לי שמצאתי מסיר אידיאלי שלא עושה לי עננים ולא משאיר שמנוניות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי :)
      איזה קטע שאת כותבת על השמן של לוריאל, בדיוק אתמול המלצתי עליו למישהי בפייס. מסכימה איתך, הוא בהחלט הפתעה מוצלחת, ממש חדש על המדף. חשבתי לשלב אותו בפוסט פה אבל עוד לא השתמשתי בו מספיק בשביל להתרשם שאפקטיבי עם כל סוגי האיפור ושאין תופעות או משהו. משתלם לגמרי!

      מחק
  8. בעפרון הירוק מהמם יש הנחות מדהימות במשביר שווה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מוצלח לגמרי, בכלל הגוונים של העפרונות העמידים של לנקום יפים ולבישים, לא צבעוניים מדי.
      יופי, לקנות רק בהנחות :))

      מחק
  9. אהבתי את הרשימה!
    הניאונים מדליקים שחבל"ז! איפה ניתן להשיג אותם?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      את השפתונים של עפרה אפשר למצוא אצל מאפרות וקוסמטיקאיות וגם בחנויות מקוונות כמו פרו שופ וסטייל ריבר אאל"ט. הכי טוב לבדוק באתר שלהם (יש לינק ברשימה בסוף הפוסט), יש שם גם טלפון, הם מאוד ידידותיים: ofracosmetics.co.il

      מחק
  10. לצערי, בימי הקיץ המהבילים (וכל עוד אני סטודנטית לחוצה) הפרצוף שלי דורש כיסוי מירבי בתקופה הזו, ולכן אני מוצאת את המענה הטוב ביותר בשני המייקאפים הללו.
    לא ברור לי למה רבלון המתינו כ"כ הרבה עם המשאבה, או למה אסתי לאודר לא מבינים את הרמזים העבים (טוב, בכל מקום יש דרישה לזה) ולא מוסיפים משאבה, או את הצעד ההזוי שלהם עם המספור... אבל אולי בעתיד... אולי...
    אני ממש מסכימה איתך שהקיץ גורם לנו לתמרן בין המוצרים העמידים, ואצלי בראש ובראשונה צלליות הקרם והסמקים הקרמיים.
    השפתונים הללו של עפרה מעלפים, במיוחד הכתום.

    *ולגבי המייקאפים- פרט להסרה הנוראית, לכי תנקי אותם אח"כ מהמברשת:)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא מפתיע ממי, הם מייקאפים פופולריים גם בזכות העמידות שלהם כמובן שהיא היתרון המרכזי בעיני, לכן גם נחתו פה לפוסט :)
      העיקר המותגים מדברים כל הזמן על חדשנות וטכנולוגיה, על פאקינג משאבה תראי איזה עיסוק יתר...פחחח
      נכון! צלליות וסמקים קרמים הכי פינוק :))

      *חח, כאילו לא הספיקו "דברי ההלל" שלי עליהם....LOL

      מחק
  11. מעמד הביניים19.7.2013, 1:58

    המוצרים הזולים יותר שלך... הם המוצרים היקרים יותר שלי :'(

    השבמחק
    תשובות
    1. המחיר לא חשוב, האיכות כן ויש לא מעט מוצרים מעולים במחירים ידידותיים :)

      מחק
    2. מעמד הביניים20.7.2013, 0:33

      אני אוהבת את הבלוג שלך, את הכתיבה והבחירות שלך, אבל לפעמים קשה לי לקרוא כי אני יודעת שכמעט כל מה שמופיע מחוץ להישג ידי (כינור קטן ברקע). חבל שאת לא רושמת דיופים יותר זולים/עממיים לכל הפנסי פנסי שאת מציגה, לטובת אממ... מי שלא יכול להרשות לעצמו ועדיין רוצה ליהנות מדברים שבחרת (אני בטוחה שאת משתמשת/קנית/מכירה חלק מהעממיים...).

      מחק
    3. קודם כל אני שמחה שאת נהנית מהבלוג.
      המטרה היא ממש לא לקנות את המוצרים אלא לקבל רעיונות לדברים שוונים ועדיף ממה שכבר יש בבית ולא צריך לקנות (תופים). זה יכול להיות למשל על אימוץ גוון מסויים, על לוק כלשהו או כמו פה על מוצרים עמידים. באיזה מוצרים להשתמש זה כבר בחירה של כל אחת. אם נניח היתה בפוסט המלצה לשפתונים צבעוניים בוהקים כי זה קיץ אז ממש לא משנה של איזה מותג, העיקר לחשוב בכיוון אם מתחברים לזה כי זה מאוד מדליק.
      אני לא נכנסת לעניין הדיופים, אין לזה סוף, אני גם לא מכירה את כולם אבל מי שרוצה יש לזה מספיק התייחסויות ברשת. אני יכולה לומר לך שהמותגים העממיים המועדפים עלי הם לוריאל, רימל ורבלון שהם גם היחידים שאני מסקרת פה לפעמים. יש עוד מותגים כמו מייבילין למשל, שמדי פעם אני נתקלת במוצר מוצלח שיוצא לי לנסות.
      את יודעת מה? אם יש מוצר שכתבתי עליו ויש לו דיופ שאת מכירה אז תמיד אשמח לעידכון ממך, הרבה קוראות ישמחו גם. ויותר מזה, תמיד טוב אם תמליצי על מוצרים חלופיים שרלוונטים לנושא הפוסט :)

      מחק
    4. מעמד הביניים21.7.2013, 13:52

      תודה רבה על ההתייחסות, את מאד נחמדה :)
      וזה רעיון טוב לחפש ברשת דיופים, לא חשבתי על כך.
      שבוע מקסים!

      מחק
    5. בכיף תמיד :)
      מחכה לשמוע ממך על תגליות מסעירות ;)

      מחק
  12. מסכימה איתך לגמרי . מעולם לא התחברתי לשפכטלים הכבדים . מעדיפה כיסוי קל- בינוני ( גם בגיל 40) ולמען האמת רק בשנים האחרונות התחלתי להשתמש במייקאפ . אוהבת מאוד את אלו מבית גרלן . בהמלצתך כמובן :-).
    אהבתי את הצלליות בקרם - מחייב ביקור במאק . כיום פחות משתמשת בסוג זה למעט הפיינטלי שלהם כבסיס
    אבל מאוד הייתי רוצה לנסות גם את השמן הידרופילי שלהם . בעבר השתמשתי בזה של לנקום . פחות אהבתי ובאחרונה משתמשת בזה של דרמלוג׳יקה שהינו מצוין ! (אני מכורה למוצרים שלהם ) אלא שהוא עומד להיגמר ואני מחפשת חלופה טובה אך זולה יותר

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, כשמתרגלים לכיסוי ממש קשה לרדת למשהו קליל יותר, אבל כשנותנים לזה צ'אנס מגלים לפעמים שזה גם נעים יותר לעור וגם לא פחות מחמיא. לגרלן יש לטעמי את המייקאפים הטובים ביותר בכל קטגוריה (למעט הלומייר/אקווה כפי שכתבתי עליו פה בזמנו...).
      שנים השתמשתי ב- Painterly של מאק עד שגיליתי את ה- Malted #17 של בובי בראון שהיא נייטרלית יותר בגוון ופחות קמחית. המלצתי עליה בבלוג אז את יכולה לקרוא. ה- Bare Study שפה מהממת, אגב הפורמולה שלה לא דומה בכלום לפיינטרלי למרות ששתיהן מאותה הסדרה.
      השמן של מאק במחיר ידידותי יותר ללא ספק חוץ מזה שהוא מצויין. גם גיליה ורשף הזכירו פה בתגובות את השמן של דרמלוג'יקה, נראה לי שאין מנוס ואני חייבת לנסות אותו גם :)

      מחק
    2. מאוד אוהבת את ה parure extreme אם כי התנסות ראשונה שלי היתה עם ה lingerie שמבחינת הגוון גם מתאים לי יותר בקיץ . גרלן אלופי הפיתויים ....
      אגב מסכימה עם מה שתיארת לגבי הפיינטרלי . בגלל זה מחפשת לה תחליף ( וגם כי הבן הקטן הרס לי אותה בכך שהחביא לי יום אחד את המכסה והיא התייבשה לגמרי ...כנראה מכוון מלמעלה lol ... אז אין ברירה ). אנסה את 2 ההמלצות
      תודה .

      מחק
    3. שני מייקאפים מהאהובים עלי ביותר :)
      טוב, בלי מכסה זו טרגדיה צפויה מראש...LOL
      בהחלט הזדמנות להתחדש או שוב בפיינטרלי או בבובי.
      אגב, מומלץ לשמור את צלליות הקרם הפוכות במגירה כך שהלחות לא יורדת רק למטה, אומרים שזה מאיט את קצב ההתייבשות שלהן.

      מחק
    4. תודה על הטיפ !
      והפעם נראה לי שאתחדש דווקא ב Bare Study של מאק . אהבתי את הגוון

      מחק
    5. לגמרי אחד היפים ומחמיאים :)

      מחק
  13. מעולם לא התנסיתי/רכשתי את הקולורסטיי ודווקא לאחרונה בעיקר בגלל המשאבה שהתווספה, התחשק לי. אבל הסקירה שלך הורידה לי את החשק:) לא סובלת שפכטלים, ובאותו הקשר מעולם לא התלהבתי מהדאבל וואר שהיה לי בעבר ומעולם לא נרכש בשנית. עדיין בחיפושים אחר מייקאפ מעניין ומפתה. אגב ניסיתי את האיידול של לנקום ולא נפלתי. בסוף תמיד חוזרת לגרלן:) ניסיתי השבוע את הלנז'רי ומאד אהבתי. על הכוונת לנסות את האיב סאן לורן מהסדרה של האקלה שנסקר רבות ברשת וגם אצלך. יש לך סקירה על המייקאפ של סיסלי?

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל אם קנית אז לא ניסית אותו קודם? בכל מקרה, שווה לנסות כי כמו שכתבתי הכיסוי שלו ירד כי הפורמולה השתנתה, אולי תתחברי לזה.
      באמת אין תחרות לאקסטרים של גרלן, הוא פשוט אליפות. גם הלנז'רי וגם הטוש אקלה נפלאים למי שרוצה מראה מואר.
      אין סקירה על הסיסלי, לא יודעת למה, אולי באמת אכתוב עליו בקרוב אם זה מעניין.

      מחק
    2. לא קניתי!!!!!! :))))))) חשבתי לנסות ואחרי הסקירה שלך אפילו את זה לא בא לי. זה מה שכתבתי:)האקסטרים אכן הורס וגם את הלנז'רי אהבתי. תגידי, את ה silk foundation של לאורה מרסייה יצא לך לנסות? שמעתי עליו הרבה דברים טובים ומישהי מקבוצת ההחלפות מוכרת אותה כרגע, רק שאני פוחדת לרכוש משהו מבלי שניסיתי, אפילו שקראתי הרבה סקירות וראיתי סווטצ'ים.

      מחק
    3. תכלס, עם המייקאפים שאת רגילה הוא לא ממש מתחרה, דלגי.
      ניסיתי את המייק אפ הזה של מרסייה לפני שנים. לא ממש זוכרת. מה שכן, רוב הביקורות עליו זה על כך שיורד בצורה לא אחידה. חוץ מזה בגדול אני מאוד אוהבת את המותג. בהחלט בעייתי לקנות מוצר בלי לנסות קודם, במיוחד מייק אפ שגם צריך התאמת גוון.

      מחק
    4. תודה, עזרת לי:)

      מחק
  14. שני המייקאפים האלה אף פעם לא משכו אותי יותר מידי אבל לאחרונה בא לי לבדוק אותם מקרוב רק מתוך סקרנות. אני בקיץ מעדיפה את הקלילים ולכן התחדשתי לי לאחרונה בגרסת הדאבל וור לייט. הויטה לומייר אקווה של שאנל גם בויש ליסט שלי אחרי שניסיתי אותו לאחרונה בסטנד ונפעמתי. חייבת לציין שאריזות הפלסטיק האלה (גם הביבי קרים שאני משתמשת בו לאחרונה) פשוט נוחות וזה עשה לי חשק לנסות גם את הלורה מרסייה.
    על השפתונים האלה של עפרה אני חמה כבר יותר מידי זמן. במיוחד על ה Santa Monica. אלך לבדוק גם את העפרון הירוק של לנקום!
    אה ועוד עדכון :) לאחרונה נרכש השמן Legendary Tan של לנקסטר שקראתי עליו בעבר אצלך, הוא היה במחיר מיוחד- 99 שקל (!) בסופר פארם. לקחתי ישר מבלי לשאול שאלות...כי זכרתי שהוא היה מאוד יקר בשנה שעברה. היו לי הרבה אירועי ערב השבוע והשתמשתי בו בכולם כי רציתי שהעור יראה שזוף (...) וחי יותר. אהבתי את זה שיש לו שפריצר ושהוא נמרח בקלילות ובנוסף העור נשאר נעים ורך למשך שעות רבות. המון תודה על ההמלצה! ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, בתור מי שמתעסקות עם ביוטי אלו בהחלט שני מייקאפים שצריך לסמן עליהם וי שבדקנו.
      ה- Vitalumiére Aqua של שאנל פשוט מדהים, אני חורשת עליו עכשיו, כתבתי עליו פה בזמנו וגם עשיתי השוואה שלו ל- Invisible של אסתי לאודר שגם הוא מוצלח מאוד.
      איזה שמן פינוק זה והמחיר ממש שווה! הוא ממש משדרג את המראה של העור, נראה בריא וחי כזה.
      כיף :)

      מחק
  15. ואני מזמן רציתי לשאול: על איזה מייקאפ תמליצי למבריקות שבינינו (עור מעורב-שמן)? מכל שיטוטיי בבלוגך המדהים מצאתי את האקסטרים של גרלאן כהמלצה שלך, או שפיספסתי משהו? ואם כבר- זקוקה גם להמלצה על קרם לחות לעור מעורב שמן רצוי עם כמה שיותר מקדם הגנה?

    באמת בלוג עם קלאסה :-)
    תודה,
    לילך

    השבמחק
    תשובות
    1. ראשית תודה על כל המחמאות לילך, שמחה שאהבת :)
      את צודקת, לדעתי הגרלן פרור אקסטרים הוא המומלץ ביותר. חוץ ממנו גם הקלרינס אוורלסטינג שווה בדיקה.
      בנוגע לקרם, אני בגדול מעדיפה לא להשתמש בקרם עם מקדם אלא בנפרד. בקיץ המקדם בדרך כלל גם מספיק לחותי בפני עצמו. המלצתי בלוג לא מזמן על ה- Ultra Light Daily UV Defense SPF 50 של Kiehl's שמוצלח כמחליף של הלחות והמקדם יחד.

      מחק
  16. הדאבל וור של אסתי לאודר היה המייקאפ הקבוע שלי שנים, כמעט עשור, ולפניו השתמשתי בקולורסטיי במשך שנה וקצת, אולי יותר. אני זוכרת שכתבת לי בזמנו שלא אהבת עלייך את הדאבל וור.
    הקולורסטיי כבד יותר עליי, אבל עם הדאבל וור אפשר להגיע למראה דקיק על העור, שנראה מאוד טבעי, הכל תלוי בהנחה שלו. יש לי תמונות עם הדאבל וור שבכלל לא רואים שיש עליי מייקאפ.
    אני מתה על צלליות קרם ומסקרן אותי מאוד לנסות את אלו של אסתי לאודר (כמובן....)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, כן, אני מאד עקבית בדרך כלל, אני ממש לא אוהבת את המייקאפים האלו. חוץ מהמראה הלא טבעי, ההסרה שלהם היא סרט, תמיד אני מרגישה שלא ירדו עד הסוף, זה נוראי. אבל בכל מקרה, למרות שינוי הפורמולה שלהם עכשיו עדיין לא בדיוק התחברתי...
      אני בגדול מהסדרה של הצלליות הזו של לאודר מאוד התאכזבתי, רוב הגוונים בלתי שמישים מבחינת הפורמולה. יבשים, מתפוררים ובלתי ניתנים לבנייה. זה מהגוונים היותר מוצלחים בסדרה מהבחינה הזו, חוץ מזה שגם הגוון יפה ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails