5 ביוני 2013

לוק יומיומי קורן



עם כל הרצון שלנו להשקיע מדי בוקר באיפור ולהפגין את היצירתיות הפורצת שלנו עם שלל המוצרים באוסף שמחכים ליחס, זה לא באמת קורה. בסופו של דבר אין לנו יותר מדי לחשוב על איזה מוצרים נבחר ליצירה היומית אבל לכולנו יש נבחרים בלעדיהם לא נצא מהבית. כבר כתבתי לא פעם שהמאסטים שלי הם: בסיס כלשהו (מייק אפ, קרם BB), מסקרה ומוצר לשפתיים. הלק כבר עלי והבושם עושה את הפיניש ברגע. לא משנה איזה מוצרים אבחר, אבל משהו יהיה שם. בדרך כלל אקפיד להוסיף גם צלליות וסומק אבל זה הלוק המינימלי הכי מהיר שלי שאיתו אני מרגישה נוח לצאת. להפעם בחרתי ללוק הזה מוצרים מוצלחים יותר ופחות שסיקרנו אותי, שמרכיבים לוק נקי ומהיר שסביר שיחמיא לכל אחת. אז אל תוותרו על עשר הדקות שלוקח להשקיע באיפור בבוקר, זה פשוט שווה את זה.

מייק אפ ופודרה של מאק: מינרלים לסקין

כשמאק השיקו לאחרונה את המייק אפ המינרלי שלהם Mineralize Moisture SPF 15 (סווטצ'ים) זה היה מסקרן במיוחד לאור העובדה שהוא נוזלי ולא אבקתי כפי שהורגלנו. מבחינתי זו היתה הזדמנות לאמץ מייק אפ מינרלי כי פורמולה נוזלית נוחה לי הרבה יותר לשימוש. לזכותו של המייק אפ אני חייבת לציין שיש לו ניחוח נעים בסה"כ ולא תעשייתי כזה כמו למרבית המייקאפים של המותג. למייק אפ המינרלי הזה נלוות מגוון הבטחות ואני מיהרתי לבחון האם הן ממומשות. ההבטחה למרקם נעים, קל וגימור סטייני טבעי בהחלט מתממשת אם כי הגימור מבריק מדי לטעמי. הבטחה נוספת היא לשמירה על הלחות של העור לאורך היום בזכות מינרלים מטפחים ותמציות מרככות השומרות על גמישות עור הפנים. הבטחה מעניינת שמצד אחד יחסית ממומשת אבל לא בצורה המיטבית בהכרח. כלומר, בגלל אופי הפורמולה למייק אפ הזה לוקח זמן להתקבע. התחושה שלי היא שלא משנה כמה זמן אחכה, עלי לפחות הוא לא מתקבע עד הסוף ולכן לא מאפשר לי לדלג על שלב הפידור. העניין הזה מוביל אותנו להבטחה נוספת להתמזגות מושלמת בעור הפנים, טשטוש פגמים והענקת מראה אחיד וחלק יותר. ללא ספק המייק אפ משפר את מראה הסקין שנראה אחיד וקורן יותר. אבל בגלל בעיית ההתקבעות שלו בניית הכיסוי באזורים נדרשים היא לא ממש אופציונלית מה שמותיר אותי עם כיסוי קל פלוס. כך שבשורה התחתונה מדובר במייק אפ שפחות מומלץ לטעמי לבעלות עור שמן או מעורב, הוא פשוט יהיה חצי כח ולא נהנה מהאיכויות שלו. לבעלות עור יבש כדאי לתת הזדמנות למינרלי הנוזלי.

פידור זה מאסט מבחינתי עם המייק אפ המינרלי כמו שציינתי על מנת לקבע אותו ולנטרל את העודף ברק שלו. אבל חשוב להתאים לו את הפודרה הנכונה. הפודרות המאירות הקלילות שאני כל כך אוהבת לא ממש רלוונטיות במקרה הזה. הן לא ממש יעשו משהו. בחירה בפודרה כבדה יותר או כזו לגימור מאט תעלים בעצם את האפקט המרענן של הגימור של המייק אפ, ובלי קשר אני לא אוהבת פודרות כאלו. אז למקרים מהסוג הזה תמיד טוב שיש את הפודרה המינרלית הוותיקה Mineralize Skinfinish Natural שהיא מהפודרות האפויות החביבות עלי ביותר במאק (סווטצ'ים). היא לא כבדה, דחוסה טחונה דק, הגימור שלה טבעי ולא מאט עייף, היא מקבעת בצורה נהדרת כל מייק אפ והפורמולה שלה רכה במידה הנכונה, לא רכה מדי שגורמת למברשת לאסוף הרבה חומר ויוצרת מראה קמחי. הפודרה הזו מגיעה בשמונה גוונים אבל היא יחסית שקופה ולא פיגמנטית מאוד, אני משתמשת בגוון Medium Plus שגם לא יצא לי מתיק האיפור בקיץ הקרוב. בשביל להגביר את האפקט הקורן של הסקין תמיד כיף לתת טאץ' נוסף עם ההיילייטר Soft & Gentle המוצלח שרק ישדרג ויאיר את הלוק הכללי שלנו.

מסקרה של ג'יבנשי: גימיק קוטור

יש מגוון מוצרי איפור לעיניים אבל המהותי ביותר היא ללא ספק המסקרה. היא מדגישה ותוחמת את העיניים, מעניקה מראה עירני. כמו שכתבתי בעבר, יש אינסוף מסקרות לכל מיני מטרות, לא משנה איזו תבחרו העיקר לא לדלג עליה כל בוקר. במקרה של ג'יבנשי המסקרה המזוהה ביותר עם המותג זו המסקרה הקיפודית המפורסמת. אז כשהמותג הוציא את ה- Noir Couture זה היה מסקרן לראות מה יש לה להציע. המסקרה הזו גדולה ומאסיבית יותר ללא ספק יש לה עיצוב יפה נקי ויוקרתי, לא היינו מצפות לפחות מזה מג'יבנשי. גם למסקרה הזו יש גימיק שבא לידי ביטוי במברשת הארכיטקטונית מאסיבית של שלשה כדורים, כאילו שלשה קיפודים כאלה, רק שבניגוד למסקרה הקיפודית המברשת של זו אינה סיליקונית. גרסאות של הגימיק הזה כבר ראינו למשל גם במסקרה של דיור וגם במסקרה של רימל. ברור רק מלהסתכל עליה שהיא מיועדת לבנייה רצינית של נפח הריסים (תמונה לפני/אחרי). לפי המותג זו מסקרה אחת לארבע פעולות: מבטיחה עיבוי והדגשה ואכן מקיימת, מבטיחה גם הארכה ועיגול ובזה היא לא מצטיינת. יש לה פורמולה סמיכה יחסית והשילוב שלה עם המברשת יוצר נפח די בקלות. בגלל הסמיכות מצטבר לעיתים חומר עודף על המברשת, במיוחד בקצה ולכן חשוב להסיר אותו לפני השימוש אחרת זה יכול להדביק את הריסים ואז אין מנוס מלהיעזר במסרק ריסים להפרדה. בעיקרון מדובר על מסקרה לא רעה אבל אני לא התחברתי אליה במיוחד, גם לא לגוון השחור שלה. היא גם פחות מומלצת לבעלות עור שמן כי עשויה להימרח במהלך היום. אני חושבת שעם פורמולה כזו מברשת סיליקונית היתה משפרת את הביצועים ואי אפשר לחשוד בי שאני מחובבות הסיליקון... אם מסקרה של ג'יבנשי אז אני בלב שלם בוחרת בקיפודית המדליקה.

נגיעות של צבע עם שאנל

נגיעת צבע לשפתיים זה מאסט, גם אם זה שקפקף וגם אם זה מודגש, ההבדל יעשה בכל מקרה. בגלל שאנחנו בענייני לוק יומיומי מהיר בחרתי בשני מוצרים שלא דורשים השקעה או דיוק בהנחה אבל בהחלט תורמים את נגיעת הצבע המצופה. שאנל הוציאו ממש לאחרונה גוונים חדשים במסגרת קולקציית Rouge Coco Shine. לומר שציפיתי והתרגשתי - ממש לא. זה הרי ידוע ששפתונים שקפקפים הם לא my cup of tea ולא משנה של איזה מותג הם. כבר כתבתי פעם (ולא ישכחו לי את זה לעולם כנראה..) שלהשתמש בלובלו (Lobello) זה טוב באותה מידה ועולה עשירית. נכון, יש לי את הגוון En Vogue #447 (סווטצ') מהסדרה קבוע בתיק האיפור והוא במצב משומש במיוחד, אבל אני לא נותנת לעובדה החריגה הזו לבלבל אותי - הרוז' קוקו שיין רחוקה מלהיות האהובה עלי מבין סדרות השפתונים של המותג. ואז קרה דבר. כמה גוונים חדשים שניסיתי השאירו אותי די מופתעת. המרקם נשאר זהה אבל משהו בפיגמנט השתנה, ללא ספק לא מדובר על שפתונים שנראים צבעוניים ועל השפתיים כולם חצי שקופים, אלא כאלו שבהחלט משאירים חותם מובהק של צבע (סווטצ'ים). הגוון המרשים ביותר הוא ה- Suspense #80 ורוד דובדבני מעט שימרי, ניחוח יאמי לגמרי, מהמם ומחמיא, פינוק לשפתיים (סווטצ', תמונה). הוא אוחז בגימור מבריק בריא ולא אטום לגמרי אבל בזכות הפיגמנט יש אשליה כזו. הייתכן שהגוון הזה גורם לי לשקול מחדש את היחס הפושר שלי לסדרה?... אני פשוט כל כך מופתעת אז אני לא אתעסק בכלל בשאלה הרת הגורל הזו עכשיו.
לטובת מי בינינו שמעדיפות ליפגלוס על שפתונים, יצאו לשאנל גוונים חדשים גם בסדרת Lévres Scintillantes (סווטצ'ים). אחד הגוונים היומיומיים שישתלבו עם כל לוק שנבחר הוא ה- Rose Sauvage #172 ורדרד אדמדם שימרי אבל בפועל חצי שקוף על השפתיים. כמו תמיד בסדרה מדובר על פורמולה מוצלחת שלא נוזלת ונמרחת. אם כבר גלוסים אז אלו של שאנל תמיד בחירה טובה. אבל בתור מי שמעדיפה שפתונים על גלוסים אני בינתיים נצמדת לרוז' קוקו שיין החדש שלי, כן, אני עדיין בהלם מכל זה...
הלק שלנו כבר על הציפורניים ולא מבזבז לנו רגע בשגרת הבוקר הלחוצה. מבין הגוונים החדשים של שאנל אין ספק שהמדובר ביותר הוא ה- Taboo #583 (סווטצ'), שדווקא הכי פחות עליז וצבעוני. זהו סגול אדמדם עם שימר ורוד וכחול. גוון הורס שלחובבות הלקים של המותג לא כדאי לדלג עליו. הפך בעולם לפופולרי ברגע ולא בכדי.

בשמים של קארבן וויקטור ורולף: סלקטיביים זה הכי אנחנו

לסיום הבושם שבלעדיו לא נצא מהבית. הוא זה שלוקח שניה להשתמש בו ושישלים לנו את כל הלוק עם הניחוח שמתמזג איתנו הכי טוב. בתקופה האחרונה עשו עליה שני מותגים סלקטיביים מאוד מפורגנים של בתי אופנה מצליחים ואני מקווה שזה סימן לבאות ושמותגים נוספים ינחתו פה, אנחנו הרי אומה אוהדת בישום ומאמצת אותם באהבה, לפעמים מדי...

המותג Viktor & Rolf של צמד המעצבים ההולנדים האהודים בעולם האופנה נחת בארץ עם הבושם הידוע FlowerBomb. הבושם הזה כבר בן שמונה ולמרות כל התהפוכות והחידושים בקטגוריית הבישום בשנים האלו הוא הצליח לשמור על מעמדו כבושם נשי דינמי נחשק. מדהים. הוא מגיע בבקבוק ורדרד מלוטש דמוי יהלום שאולי עוזר למיצוב הנחשקות לאורך זמן, הרי כמו שמרילין מונרו אומרת - diamonds are a girl's best friend, לא?... הבושם מחזיק בניחוח פרחוני מתקתק שמורכב בין היתר מברגמוט שמאוד מובחן, תה, יסמין, תפוז, סחלב, פרזיה, ורדים ופטצ'ולי דומיננטי. אני מודה שאני פחות מתחברת למתקתקות הפורצת שלו, כנראה שהאף שלי היה מעדיף שהדגש יהיה על ה- Flower ולא על ה- Bomb שהוא קצת יותר מדי עשיר בשבילי. אבל קל לגמרי להבין למה הוא כל כך מצליח, הניחוח הנשי עוצמתי המובהק שלו הוא מסוג הניחוחות שנשים תמיד ישמחו לאמץ. אני סקרנית לבחון איך השוק הישראלי יאמץ את הבושם הפרחוני-פצצתי שנחת בארץ בקול תרועה רמה ולהתרשמותי קצת גנב את הבמה לאחיו החורג שנחת במקביל אליו - המניפסטו של איב סן לורן החושני פנומנאלי. בנימה אופטימית זו, ברכות ליבואני הבושם על עלייתו ארצה של מותג שהוא ללא ספק אחד מבשמי התווך בפורטפוליו שלו, אני מאחלת להם ולנו שינחתו פה מותגים סלקטיביים שווים נוספים בעלי ניחוחות ייחודיים (רמז למשל: Maison Martin Margiela...) שנוכל להסניף אותם בהנאה.

מותג שווה נוסף שנחת פה (ברשת אפריל בלבד) ולא ברור איך לא היה פה קודם הוא CARVEN של בית האופנה העילית שחזר לאור הזרקורים והפך לאחד מהשמות החמים והמבוקשים ביותר בעולם האופנה. הבושם המיתולוגי Ma Griffe (משנת 1946!) הוא המזוהה ביותר עם המותג. זהו בושם בעל ניחוח כבד ויציב שנחת פה לצד בושם חדש לגמרי שמסמל את התקופה החדשה בבית האופנה ונקרא על שמו - CARVEN Le Parfum. הבושם מעוצב בדיוק כמו הבושם הוותיק רק בבקבוק זכוכית חלבי בגוון אפרסקי רך, מאוד רטרו שיק נקי כזה. ממש אהבתי. הניחוח שלו מורכב בין היתר מיסמין, ילנג ילנג, מנדרינה, יקינטון לבן, אלגום לבן, אוסמנטוס ופטצ'ולי אינדונזי. ניחוח ממכר שמתאים לכל עונה, נשי מפתה, אצילי ומרשים, מתוחכם ומסקרן, אלגנטי וזורם. בקיצור - מפיל. אם זה הניחוח שמלווה את קארבן כשהם כובשים שוב את מרכז הבמה אז קאמבק מעולם לא הריח טוב יותר.


ID

Mineralize Moisture SPF 15 Foundation
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 194 ש"ח
Mineralize Skinfinish Natural
גודל: 10 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 160 ש"ח

Noir Couture
Mascara 4 in 1
Black Satin #1
גודל: 8 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 210 ש"ח

Rouge Coco Shine
Hydrating Colour Lipshine
Suspense #80
גודל: 3 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 212 ש"ח
Lévres Scintillantes
Glossimer
Rose Sauvage #172
גודל: 5.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 182 ש"ח
Le Vernis
Nail Colour
Taboo #583
גודל: 13 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 161 ש"ח

FlowerBomb
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 560 ש"ח

Le Parfum
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 470 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

65 תגובות:

  1. תיארת מעולה את שגרת הבוקר שלי... בתאוריה- אני רוצה להשקיע וליצור מראה מיוחד. בפועל... למי יש כוח? לרוב אני בוחרת באותם המוצרים, ואם לא זה אז רק מייאקפ+סומק+מסקרה, ודי.
    לעניינינו- מייקאפ שלוקח לו זמן להתקבע בבוקר לא בשבילי. הכל בשיטת הסרט הנע ואין באמת זמן לזה.
    המברשת של המסקרה מעניינת...
    והצבע של הלק פשוט הורס!

    השבמחק
    תשובות
    1. בבוקר הכי אין לנו זמן לאסטרטגיות איפור מורכבות, לא פשוט...LOL
      זה בהחלט חיסרון גדול של המייק אפ המינרלי, אני מניחה שבעיקר בעלות עור יבש יחיו איתו בהרמוניה.

      מחק
  2. אנונימי6.6.2013, 7:27

    סיקרנת אותי על הבשמים בהחלט שווה לבדוק... יש לך האם נחתו בדיוטי פרי שלנו? ומה המחירים בערך?
    עפרה שמר

    השבמחק
    תשובות
    1. את הבושם של Viktor & Rolf יש בוודאות בדיוטי פרי, בנוגע ל- CARVEN אני לא בטוחה וגם לא יודעת מחירים. אגב, שני הבשמים האלו מתוקף היותם סלקטיבים לא משתתפים בארץ במבצעי ההנחות.

      מחק
  3. הקארבן מעולה. אני שוקלת לקנות אותו. את הפלאור בומב יש לי מגלוסיבוקס בדוגמית מלפני כמה חודשים. מדי פעם יש לי מצב רוח אליו, אבל הוא מתוק מכדי להפוך להולי גרייל שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. מדהים לגמרי הקארבן!
      תיארת במדוייק את ה- FlowerBomb, דעתי כדעתך :)

      מחק
  4. אנונימי6.6.2013, 12:11

    ניסיתי את הבושם של קארבן , הריח מעולה הבעיה שלדעתי מתאדה מהר

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא אכן נפלא, העמידות משתנה מאחת לשנייה, אני לא יכולה לומר שהוא סופר עמיד אבל ברמה המתונה שלו הוא מחזיק עלי יפה.

      מחק
  5. בבוקר מה שתיארת זה בהחלט המירב שאני מוכנה לעשות. הפודרה נשמעת מושלמת, על המייקאפ לדלג. ואם כבר בשגרות בוקר מהירות עסקינן- מעדיפה את המייקאפ שלי עם SPF מספיק גבוה כדי לקצר עניינים.
    השפתונים של שאנל מממ נשמעים טוב. אני דווקא תמיד בקטע של שקפקפים חסרי מעוף, לא יודעת למה, אבל בכל מקרה אין סיבה להתכחש לאהבה הזאת.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, בתיאוריה נשמח לצאת בבוקר מקושטות בכל טוב שיש לנו, אבל למי יש זמן?...LOL
      אני האמת מעדיפה מייקאפים בלי SPF בכלל משתי סיבות: אני בכל מקרה משתמשת במקדם גבוה הרבה יותר של לפחות SPF40 וגם זה לא מחוויר בצילומים, הרי לערב ה- SPF מיותר.
      חח, משהו השתנה בקוקו שיין, לפחות בגוונים החדשים שניסיתי, הם שקופים עם צבע, כך שאחת כמוני לגמרי יכולה ליהנות מהם. אז את בכלל... :)

      מחק
  6. אהבתי את הרכיבים העקרוניים לשגרת הבוקר, אבל יש לי העדפות משלי למוצרים הספציפיים :-).
    אני כבר לא מתייחסת למייקאפים של מאק בכלל. פשוט מצחיק אותי שחברה ברמה של מאק לא מצליחה לייצר מייקאפ אחד מכובד לתפארת קנדה. יש טובים בהרבה לגרלן וללורה מרסייה.
    לגבי הפודרה - כמובן שזה אינדיבידואלי, אבל עלי היא לא עמידה. אני מאוהבת בפודרה בתפזורת של שאנל - בעיני היא גם עמידה, גם מעניקה מעט זוהר ואחידות, וגם מכילה 30 גרם ומחזיקה המון זמן.
    לגבי המסקרה - אם את לא המלצת אז אין מה לנסות. המסקרה של YSL תישאר כאהובה הנצחית :-).
    לגבי הקוקו שיין - ממש אהבתי את גוון 80. אני דווקא חיבבתי את הסדרה גם בעבר, ויש לי את גוון BOY שהכי מתאים להכל בלי שום התלבטות ומאמץ. יש לי גם את גוון BONHEUR שאני מאוד אוהבת כנקודת צבע לפנים כאשר אין לי זמן להתעסק עם איפור עיניים.
    הלק של שאנל מהמם, אבל המחיר פשוט מוגזם לחלוטין. הגבול עובר ב-161 ש"ח ללק!.
    מאוד חסר לי סומק קליל ונייטרלי לשגרת הבוקר. כרגע האהוב עלי הוא הוא מס' 5 של ארמאני.

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור, חוץ מזה שהמוצרים הספציפים מתחלפים כל הזמן :)
      לא יכולת לנסח את זה טוב יותר, כשכתבתי את הפוסט קלטתי שעד היום לא מצאתי לנכון לכתוב על שום מייק אפ של מאק פשוט כי אין אחד כזה שאני אוהבת, שלא לדבר על הניחוח שהזכרתי כאן... לגמרי מפתיע שדווקא עם מותג מקצועי מוביל כזה זה קורה.
      בניגוד למייק אפ, הפודרה MSF הזו מעולה לי, במיוחד לקיץ, הפודרות בתפזורת של שאנל מושלמות אבל לא פרקטיות לנשיאה בתיק לחידוש.
      המסקרה של YSL היתה ונשארה הפייבוריטית! עם זאת יש מסקרות נוספות שאני אוהבת כמו ה- sumptuous של אסתי לאודר, הגרלן maxi lash, הארמאני eyes to kill, הדיור new look ולאחרונה גם הבנפיט they're real.
      השאנל קוקו שיין boy כל כך פופולרי, אבל שקפקף לי מדי.
      ממי, הגבול עובר הרבה לפני 161 ש"ח...LOL
      אצלי סומק זה לא מאסט למרות שכמעט תמיד אוסיף אותו, אבל אני יודעת שיש הרבה שיוותרו נניח על מייק אפ ולא על סומק.
      הסתכלתי עכשיו בסווטצ'ים, נראה מקסים הארמאני! הוא לא מאט לגמרי, נכון? אהבתי.

      מחק
    2. לטעמי מאק פשוט נשארו קצת מאחור בשנים האחרונות, במיוחד בגזרת המייקאפים, כאשר חברות אחרות השתדרגו מאוד במקביל.
      מסכימה לגבי חידוש הפודרה של שאנל, ולצערי עדיין אין לי פודרה קומפקט מנצחת למרות שנוסו לא מעט.
      תמיד חוזרת למסקרה של YSL, אני פשוט אוהבת בה הכל, ובמיוחד את הצבעים (5 אהובי. שמת לב שהמוצרים הטובים בגוון 5?).
      נסי את ה-BONHEUR, הוא הרבה פחות שקוף ולטעמי הגוון שלו מהמם.
      http://cafemakeup.com/tag/chanel-rouge-coco-shine-bonheur/
      לגבי הסומק - אני חושבת שאם משתמשים במייקאפ עם כיסוי בינוני ומעלה אז חייבים סומק כדי להחזיר קצת צבע לפנים. הארמאני טחון מאוד מאוד דק, ממש משי, ויש לו גוון נייטרלי ומתאים מאוד לבהירות. הוא לא מאט לגמרי אבל ממש לא מנצנץ. נקנה בהמלצת טוקית (ואחריו בעוד כמה גוונים), מה יותר מזה ?
      http://noasmolsky.blogspot.co.il/2010/02/giorgio-armani-sheer-blush-5-review.html

      אגב, יצא לך להתנסות במסיכה לשיער של סבסטיאן?. שמעתי עליה המון המלצות לאחרונה ואני מתלבטת.
      http://ilen.strawberrynet.com/haircare/sebastian/penetraitt-deep-strengthening-and/106729/

      מחק
    3. לדעתי עקב האכילס העיקרי שלהם זה המייקאפים, המסקרות וגם הלקים למרות שיש שיפור בפורמולה שלהם לאחרונה.
      המסקרה מושלמת ולמרות שאני לא חובבת ניחוחות במוצרים, הניחוח שלה זה שלמות! החצילית את אומרת?... אני הרוסה על הסגולה #4:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/01/blog-post_15.html
      כבר כתבתי לעצמי את הגוון שלך של הקוקו שיין, מה חשבת?...LOL
      אני רק מקווה שלא יראה עלי חום כזה...:/
      נכון, כי עם מייק אפ לבד הכל יראה חד מימדי, אבל בגלל זה אני עם ברונזר בדרך כלל, מכורה כבר אמרנו?... ;)
      וואו, הזכרת לי נשכחות עם המותג הזה, שנים שלא ניסיתי מוצר שלהם אבל בהחלט רק זכרונות טובים יש לי. אני לא מכירה את המסכה הזו, אולי יש אותה בגודל קטן יותר ואז עדיף לך מבחינת הניסיון..

      מחק
    4. מייקאפ ומסקרה זה הרבה מאוד לחברה כמו מאק.
      אני לא מזניחה גם את המסקרה בגוון 4, אבל 5 הכי יפה בעיני :-).
      תעדכני לגבי הקוקו שיין, מעניין אם תאהבי.
      עלי הסומק ממש לא חום, אלא טבעי עם ורדרדות. אם את חוששת אז תמתיני לנסיעה לחו"ל, כי הוא בהחלט יקר מאוד. יש גם גוונים אחרים מאותה סדרה עם אותו מגע משי.
      לי יותר קל להניח סומק יחסית לברונזר, אז מבחינתי הוא הרבה יותר מתאים ליומיום.

      נכון שסבסטיאן זה לגמרי מותג של שנות ה-80?. גם אני לא העליתי אותו בדעתי, אבל היו המלצות על המסיכה וגם במייקאפאלי היא קיבלה ביקורות טובות.
      גם אני חשבתי על לקנות את הגודל הקטן, אבל הוא ממש לא משתלם (הקטן של 150 מ"ל עולה 90 ש"ח, והגדול של 500 מ"ל 155 ש"ח).

      מחק
    5. בהחלט הרבה מאוד, אבל משהו שם לא זז כבר הרבה מאוד זמן, המייק אפ המינרלי הוא הראשן שאני מחבבת ואם הוא היה מתקבע כמו שצריך אז הוא בהחלט היה מומלץ.
      התכוונתי שהקוקו שיין הזה לא יראה עלי חום, יש לי שפתיים פיגמנטיות ולכן שקפקפים נראים קצת אחרת. כמובן שאעדכן :)
      הסומק בהחלט יחכה לחו"ל, עוד משהו לרשימה...
      את צודקת, זה ממש לא משתלם לקנות את הקטן. אבל זה נשמע כמו סיכון מבוקר אם יש כאלו המלצות, מה כבר יכול להיות?...

      מחק
    6. כשחברות דראגסטור מוציאות BB לפני מאק, אז ברור שמשהו תקוע.
      השפתיים שלי לא פיגמנטיות, ועלי ה-BONHEUR מתקבל עם נטייה לסגלגל, והגוון הרבה פחות שקוף מ-BOY.
      יש לך שתי עמדות של שאנל ליד הבית - זה הזמן להטריד קצת את אחת הדיילות.
      לגבי המסיכה - אני בהחלט בכיוון של לקנות, וגם ראיתי שיש 10% הנחה נוספת על מוצרי שיער בסטרוברי אז כנראה שאין יותר מדי מה להפסיד.

      מחק
    7. וגם כשהם מוציאים את ה- BB זה בשלושה גוונים בהירים מאוד. מוזר...
      חח, את יכולה להיות בטוחה שמקסימום מחר זה ייבדק ואני אעדכן אותך כאן. השאנליות מכירות אותי כבר...
      אם יש עוד הנחה אז בכלל שווה... יללה לכי על זה!

      מחק
    8. תיקון אפליה כנגד בהירות בישראל ?
      תמסרי ד"ש לזו מסניף כיכר המדינה :-).
      הולכת על זה!.

      מחק
    9. חח, זה בכל העולם יצאו ככה שלושת הבהירים, אז כתבתי בפוסט שבטוח הם יוציאו גוונים נוספים כי זה לא הגיוני ככה. ואז הם קראו את זה ועידכנו אותי שזה מה שאכן יקרה. מה שנקרא, איחור לא אלגנטי בעליל...LOL
      תתחדשי מותק, מחכה לעידכון אחרי השימוש במסכה.
      מעדכנת אותך פה אחרי הבדיקה של השיין :)

      מחק
    10. חבל שסיפרת, נראה שהמצב עגום משחשבתי.
      מחכה לך מחר !.

      מחק
    11. טוב, אז ברור שכבר בדקתי, חסרת תקנה שכמותי...LOL
      אז השאנל קוקו שיין Bonheur #61 שקוף עלי ועם מעט גוון בורדו כזה, לא הכי מחמיא לי. בטח לא לעכשיו שאני רגילה לכל הצבעוניים בוהקים. יש לו גוון סתווי יותר כזה. בכל מקרה, הוא דוגמה טובה להבדל בין הגוונים החדשים לקודמים, לא משנה איזה גוון תבחרי מהחדשים, הם כאילו יותר עם פיגמנט צבע. אגב, חוץ מה- Suspense #80 שפה יש לי גם את הגוון Ingenue #77 שהוא מן ניוד בז'י מהמם וגם לו יש פיגמנט מרשים יחסית לשקפקפים.

      מחק
    12. סקרנות זו תכונה רצויה :-)
      מצחיק כמה שאיפור יכול להיות אינדיבידואלי. עלי BONHEUR מתקבל אחרת לגמרי, וממש קייצי בגלל הסגלגלות והברק שלו. כנראה שאת קצת יותר כהה ממני, וגם שהפיגמנט בשפתיים משפיע.
      כבר סימנתי לי לבדוק את החדשים כמובן :-).

      מחק
    13. כן, הפיגמנט של השפתיים מהותי לגמרי, אני תמיד חושבת שאולי בגלל זה אני בגדול לא מתה על שקפקפים, הם פשוט לא נראים עלי טוב לטעמי.
      אני בטוחה שתאהבי את הגוונים החדשים, עדכני...

      מחק
    14. הגעתי לסופר פארם לדגום את Suspense, ונתקלתי בגלוס של שאנל בשם crushed cherry.
      רק לפי השם, היה לי ברור מיד שאין סיכוי שהוא יישאר בחנות.
      Suspense יוזמן מסטרוברי (כל הכבוד להם על העדכניות).
      http://www.nikkietutorials.com/site/2013/06/review-swatches-chanel-176-crushed-cherry-glossimer/

      מחק
    15. וואו, תתחדשי דרלינג, איזה קניות פינוק!
      אכן סטרוברי מפתיעים, הוא ממש חדש יחסית.
      הגלוס הזה אגב נראה סוף..........!

      מחק
    16. תודה, התחשק לי משהו שווה בדחיפות !.
      כיף לקנות מסטרוברי מוצרים שרק יצאו לשוק, ככה אני מרגישה בטוחה שהם חדשים וטריים.

      מחק
    17. לגמרי, זה בדיוק מה שאני תמיד חושבת...
      מוצרים חדשים בשוק אני הכי מזמינה בכיף, אבל אין יותר מדי כאלו שם, תכלס.

      מחק
    18. יש הבלחות מדי פעם, אבל צריך להיות ממש צמודה לאתר כל הזמן כדי לתפוס אותן.

      מחק
    19. נכון, לכן זה די נדיר שאני תופסת משהו...

      מחק
    20. עדיף שתמשיכי ליהנות מהחיים, ותשלמי קצת יותר בחנות (בחו"ל!) :-).

      מחק
    21. LOL!
      לעיתים רחוקות כשבא לי על מוצר ויש לי אורך רוח אז אני עוקבת אחריו ספציפית, אבל אין לי זמן לשוטט ולחפש מציאות...

      מחק
    22. אכן, המחיר האלטרנטיבי לפנאי צריך להיות מספיק שווה.

      מחק
    23. לגמרי! הלוואי והיה לי יותר ממנו.

      מחק
    24. תשמעי, המסיכה של סבסטיאן ממש ממש טובה.
      נכנעתי להוראות השימוש המעצבנות, והיא ממש מוסיפה נפח משמעותי ועובי לשיער, וגם המון ברק.
      אני מרוצה.

      מחק
    25. מה את אומרת!
      ממש טוב לשמוע, בהחלט מחיר אטרקטיבי מאוד אם כך.
      ובכלל, פתחת פה פרצה להזמנת מוצרים שלהם... ;)

      מחק
    26. מבחינת אפקט ומחיר - לדעתי היא עולה על קרסטס.
      החיסרון הוא תהליך השימוש המעצבן.
      פרצה קוראת למכורה?

      מחק
    27. חחח, גדול! הכי פרצה קוראת למכורה!!
      עולה על קרסטס? קרסטס??
      מה מעצבן בזה כל כך? משהו לא ידידותי יכול להפיל את כל העסק....

      מחק
    28. המסיכות של קרסטס מעולות, אבל אף אחת מהן לא הוסיפה לי נפח וברק ברמה של המסיכה הזו.
      מה שמעצבן הוא שהשימוש במסיכה נעשה מחוץ למקלחת. צריך לחפוף, לייבש במגבת, למרוח את המסיכה, לייבש במייבש שיער, לחכות, ורק אז לחזור ולשטוף.
      פעם אחת אפילו נרדמתי עם המסיכה, ובגלל משך הזמן ההשפעה של המסיכה היתה פשוט מדהימה.
      מעצבן, אבל לגמרי שווה את זה. אני משתמשת בה פעם בשבוע כטיפול אינטנסיבי.

      מחק
    29. טוב שפירטת על זה, זה מוצר קלאסי מהסוג שאני מתלהבת, משתמשת פעם אחת ואז הוא נזנח לדיראון עולם. אין מצב שאני מתמידה עם משהו שדורש ממני כל כך הרבה יחס. אולי אגב התהליך הזה יעשה עבודה טובה גם עם מסכות אחרות, העניין הזה של הייבוש עם הפן נראה לי שזה החלק שתורם גם לנפח.

      מחק
    30. התהליך הזה נדרש, כי לטענתם המסיכה מופעלת ע"י חום, וזה משהו שלא נתקלתי בו בהקשר של מסיכות אחרות.
      איך הייבוש עם הפן תורם לנפח, אם אחר כך שוטפים את המסיכה שהתייבשה מהשיער?. המטרה של הפן היא לחמם את המסיכה ולייבש אותה על השיער.
      התהליך אכן מעצבן, אבל התוצאות בינתיים בהחלט גורמות לי להתגבר על זה.

      מחק
    31. העניין הזה של החום זה בדיוק כמו שיש מסכות שאחרי שאת מורחת אותן אומרים לך לעטוף את השיער במגבת, זה על אותו משקל, החום מאיץ את פעילות/עומק החומרים. ממש כמו שעושים גוונים בשיער עם נייר כסף. לכן יש מצב לדעתי שהשיטה שלהם תעבוד עם מסכות אחרות גם.

      מחק
    32. הגיוני.
      כנראה שהמסיכות האחרות שואפות להשאיר אותנו באווירה של מקלחת קצת יותר :-).

      מחק
    33. או שהמסכה הזו פשוט בעניין של לסבך לנו את החיים...LOL

      מחק
    34. עשיתי אתמול את התהליך שדורשת המסיכה של סבסטיאן, עם המסיכה הכתומה של קרסטס.
      עדיין סבסטיאן מנצחת. מסובכת ומעצבנת, אבל יש שם משהו שמתאים לשיער שלי בול.

      מחק
    35. שמחה בשבילך, כנראה אני אשאר עם הקרסטס "הפושטית"...LOL

      מחק
  7. עד לרגע שבו כתבת שהמייקאפ לא מתקבע חייתי באשליה שאולי זה המייקאפ המושלם שלי :) אז כנראה שלא...
    אני תמיד משתדלת לתקתק את האיפור בבוקר, אבל אז מתחיל הסיפור של "טוב, אולי אני רק אוסיף צללית ואייליינר, זה רק 2 דקות". בסוף אני מוצאת את עצמי רצה לרכבת ומקווה שהיא לא תברח ושהאיפור לא יימרח.
    המסקרה של ג'יבנשי כרגיל עושה לי חשק. את צריכה להפסיק לכתוב על מוצרים כאלה יאמיים. תכתבי על דברים לא מפתים של ביוטיקייר במקום ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה לגמרי deal breaker בכל מה שנוגע למייק אפ, ממש פספוס, אולי על אחרות הוא יעבוד אחרת, לא יודעת... :/
      לא, הרגת אותי... אני נקרעת פה מצחוק... סיטואציה כל כך מוכרת! ואני "רק עוד טיפה מהטוש היילייטר, ועוד קצת סומק אבקה על הסומק הקרמי, וטיפה גבות..." כאילו אי אפשר לעשות אותם בהמשך מחוץ לבית. אבל תראי פה, אין מה לעשות חח:
      http://www.facebook.com/photo.php?fbid=219519711505883&set=at.168949686562886.12351.165083340282854.100001165210384&type=1&theater
      המוצרים היאמים הם חיינו, לא?...LOL ואם כבר הזכרת ביוטיקר אז דווקא כתבתי ושמתי קישור למסרק הריסים שלהם שהוא אגב באמת מומלץ...חח

      מחק
  8. למה אני תמיד רוצה לקנות בערך כל דבר שאת כותבת עליו???

    השבמחק
    תשובות
    1. ולמה בסטרוברי.נט תירגמו את זה גרוע ל"אודם קוקוס".
      http://il.strawberrynet.com/product-search/?searchField=Rouge%2520Coco%2520Shine&d=Rouge+Coco+Shine#&sort=6&page=1

      ולמה אין להם דווקא את סספנס מספר 80 ????

      אוףףףף

      (בקרוב סיבוב בסניף מאק הקרוב והעמסה על עגלת הקניות: מייקאפ מיראלי נוזלי, פודרה דחוסה, ושימר אפוי)

      מחק
    2. חח, את רוצה אבל את לא צריכה ממי, כולנו ככה תכלס...LOL

      אוי, מעולה, קוקוס!!! זה נראה לי תרגום גוגל אוטומטי כזה ולא תרגום שמישהו ישב עליו. קוקוס שאנל - הגרסה האקזוטית-טרופית...:D

      אין להם את ה- Suspense #80 כי הוא גוון ממש חדש שיצא רק עכשיו.

      נשמה, לפני ההעמסה במאק נסי במיוחד את המייק אפ, כן? או לפחות תקחי דוגמית איתך שתוכלי להתנסות בה לפני שאת פותחת את המוצר.

      מחק
  9. אין מצב שאני יוצרת מהבית בלי: בסיס, איזושהי צללית (כשאין כח אני שמה את paint pot rubenesque), איזשהו תיחום של העין, מסקרה וסומק.
    שפתון ממש לא מטריד אותי, למרות שאני חובבת שפתונים מאוד, במיוחד אם הם סגולים.
    לק באצבעות 90% מהזמן בערך...
    ובבושם אני משתמשת כל הזמן.
    אף פעם לא ניסיתי מייק אפ מינרלי...אני בהחלט אגש לראות על מה כל ההמולה

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור ממי, כי לכל אחת יש את המאסטים שלה :)
      שפתון למשל מהותי לטעמי כי השפתיים מרכזיות במראה שלנו, גם אם אשים עליהן רק באלם שקוף.
      לק זה מאסט גברת, לא מוותרת לך על זה...LOL
      המייק אפ הזה מעניין כי הוא מינרלי נוזלי, בדרך כלל הם אבקתיים.

      מחק
  10. בבוקר אני עובדת על אוטומט ובכל זאת תוך שטיפת הפנים וקפה (חצי) של בוקר שוקלת איזה איפור יקשט את פני היום.
    מ.אפ זה מאסט!!! ובמיוחד ליום ארוך,
    פודרה, סומק ושפתון פק"ל (ולו רק בשביל להשתמש בכולם)
    מסקרה 5 מתוך 7 ימים (וממש בזכותך, זוכרת את הדסקוסים בנושא?)
    כי בסופ"ש אם אין יציאה אני עם ביבי ושפתון.
    ביום חמישי מצב רוח חופשי - בד"כ קמה עם יותר אנאגיות ומניחה גם צלליות. כשחם הצלליות נשארות במחבואן.
    הפודרה של מאק מסקרנת. תמיד בחיפוש אחרי הפודרה הכי הכי.
    השפתונים של שאנל נהדרים. ממכורה לכיסוי מלא, למדתי להתחבר גם לפורמולה קצת אחרת. ורוד זה הכי עדיין!
    הלק מדהים, מאוד יפה עלייך! המחיר קצת פחות, מנסיוני הלקים של שאנל איכותיים מאוד, עדיין? מריחה חלקה ועמידות מצויינת? אך לא רואה את עצמי משלמת 160 שקלים על לק (ביננו - עד 100 על משהו שנטרפתי (עפתי?) עליו ואני יודעת שאשתמש בו בלי די, נראה לי שכן).
    הושם נהדר, גם הפרח וגם הבומם - בכל פעם שאני מתיזה עלי, מרחרחים אותי בלי די, רוב מי שאינו מעורה באופנה העולמית, אינו מכיר את המותג. הבושם של YSL, נפלא.
    אפרופו, זמן איפור, ככל שנקפו השנים גם איפור ליציאה שווה, אירוע - לוקח הרבה פחות מבעבר, הליינר, עדיין עקב אכילס.


    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מחשבות בוקר ברומו של עולם יש לנו....LOL
      יפה, עברת על כל המאסטים +, ברור שזוכרת את הדיסקוסים, איך אפשר לשכוח?? יפה גם שנתת לעצמך פטור של יומיים ;)
      צלליות זה בהחלט כבר יותר השקעה ויותר שמח. חוץ מזה, עם פריימר הן לא זזות, אז מה אם חם..
      הפודרה הזו מוצלחת במיוחד, עם הפודרה בלוט למשל לא תתפסי אותי. היא לא דומה אבל בפורמולה בכלל לפודרה שאת אוהבת של בורז'ואה.
      במקרה הזה השפתון של שאנל זה ממש להיראות עם ולהרגיש בלי, פורמולה לחותית ופיגמנטית נהדרת.
      כן, את צודקת, הפורמולה של שאנל נהדרת, הגוונים שלהם מדויקים, גם המחיר שאנל וזה.. ;)
      את מתכוונת ל- FlowerBomb אני מבינה, זוכרת שאת אוהבת אותו!
      אצלי ביציאה זה לא משתנה, אני יכולה שעה להתמזמז על האיפור בשביל הכיף.
      האייליינר היה ונשאר העקב אכילס של כולנו..:/ יום יבוא... אולי...

      מחק
  11. בבוקר אני כמעט ולעולם לא מוותרת על לחות,הגנה,מייק אפ,סומק,גוון שפתיים ומעדיפה גם להשקיע באיפור עיניים לרוב, אבל מודה שלא תמיד יש זמן. לק על אצבעות הרגליים מאסט שבמאסט אצלי ! וכמובן בושם :)
    אני די אהבתי את המסקרה הזו של ג'יבנשי שעשתה עבודה לא רעה עם הריסים שלי אבל היא אכן נוטה להיות סמיכה מידי. העיצוב שלה מהמם. את הקיפודית משום מה עדיין לא בדקתי...
    ריחרחתי את ה CARVEN באפריל לפני כשבועיים ואהבתי. אני צריכה כמובן כהרגלי לחזור ולבדוק עוד כמה פעמים כדי להחליט איך הוא עליי...
    הלק Taboo של שאנל הורס ביופיו ואהבתי גם את השפתון !

    השבמחק
    תשובות
    1. כזה לחץ בבוקר, מנסות להספיק כמה שיותר..
      זו מסקרה לא רעה אבל גם לא מדהימה, פשוט לא אטרקטיבית לטעמי יחסית למחיר ולמותג.
      איזה בושם זה! אני כל כך שמחה שהגיע לארץ :)
      כן, אין מי שלא אוהבת את הטאבו, לק מהמם!

      מחק
  12. מסכימה איתך לגבי המייקאפ של מאק. לוקח לו זמן להתקבע, העמידות שלא נמוכה מאוד, והוא מבריק מהר, גם עליי, שהעור שלי נוטה ליבש. עוד לא מצאתי מייקאפ של מאק שאני אוהבת... מאק בשבילי זה פינוקים אחרים...

    השאנלים האלו הורסים, מאוד אוהבת את הגוונים הקייציים של השפתון והגלוס.

    לא ניסיתי את הבשמים, אבל זה לא דבר חדש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק, גם לי אין מייק אפ פייבוריטי ממאק וזה ממש לא ברור איך זה קרה עם מותג מקצועי כזה שאמור להוביל בקטגוריה הזו.

      זה ששאנל הצליחו לגרום לי לחבב שפתון שקפקף זה כבר הישג בפני עצמו...LOL

      מחק
  13. היום לראשונה הרחתי את הבושם של קארבן. כל פעם שהסנפתי הוא מאד הזכיר לי משהו... לקח לי כמה שעות להבין... הוא מאד מאד מזכיר את הקוקו מדמואזל של שאנל. אחר כך כשהגעתי הביתה הרחתי את שניהם יחד והבנתי שכנראה לא טעיתי (-:

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כמו שאני חשבתי בפעם הראשונה שניסיתי אותו שהוא מזכיר לי את הבושם של נרסיסו רודריגז. אבל הוא לא ממש דומה, לא לנרסיסו ולא לשאנל לטעמי :)

      מחק
    2. טוב יש לך פז"מ איתו, אז אני משערת שאת הרבה יותר רגישה ממני לניואנסים :)

      מחק
    3. לפעמים גם הריחות שעלינו מתערבבים יחד וזה מבלבל.
      ממליצה לך לנסות אותו עוד פעמיים לפחות בזמן שאין עליך בושם אחר ולהתרשם איך הוא :)

      מחק
  14. טוב,לא יכולתי להתאפק יותר..... אחרי שבועות שאני מפנטזת עליו,
    קניתי היום את TABOO של שאנל!!!!!!!!!!!
    מחר על הציפורניים שלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, תתחדשי!!!
      שמחה שבכלל הצלחת להשיג אותו אחרי הרבה זמן :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails