23 במרץ 2013

ניקיון פסח



באווירה הכללית שלפני פסח, חג האביב, כשעולות תהיות כמו היכן לחגוג את ליל הסדר ואיזה מתנות לקנות, העיסוק בניקיון הבית הוא באופן טבעי פופולרי במיוחד. אז בהשראת ניקיון פסח (ושום מילה על העובדה שאני מכורה למוצרי ניקוי...) נראה שהגיע התזמון המושלם לדסקס בעניין, שהרי זה אחד משני שלבים מרכזיים בטיפוח העור לצד שמירה על הלחות

משלל מוצרי הטיפוח, אלו של הניקוי נגמרים אצלי בקצב היסטרי, כי למה להשתמש במוצר אחד כשאפשר בשניים בכל פעם, בוקר וערב, ככה ליתר ביטחון?... אז האמת שלא מומלץ לנקות יותר מדי את העור כדי שלא יישחק וישמור על רמת החומציות והלחות הטבעית שלו. המטרה היא לנקות את השומן והלכלוך ולא את שכבת ההגנה הטבעית שלו ולכן לא מומלץ להשתמש באופן תכוף בתכשירים אגרסיביים. בסופו של דבר זה משתלם, עור נקי ולח יהיה גמיש, אחיד ויראה מיידית קורן. כל השאר זה אקסטרה.

מוצרי ניקוי יומיומיים: יש תוצאות

הקבוצה הראשונה היא של מוצרי הניקוי הבסיסיים לשימוש יומיומי שמגיעים במגוון פורמולות: קרם, ג'ל, נוזל, תחליב, מוס. כל אחת צריכה למצוא את הסוג המועדף עליה ולהקפיד להשתמש בו לא רק בערב אלא גם בבוקר כששוטפים פנים להכנת העור לפני הלחות והאיפור. אין ספק ששמירה על שגרה כזו היא מהותית ויש לה תוצאות. אני משתמשת במוצרים האלו בערב גם לניקוי האיפור ובמידה ויש שאריות שלא הוסרו (בדרך כלל בעיניים) אז אני משלימה את הניקוי עם מסיר איפור ייעודי.

לא סתם בחרתי לפתוח עם ה- Cleansing Foaming Cream של גרלן מסדרת  Secret de Pureté. הוא הושק לפני בערך שש שנים ומאז אני מאוהבת בו קשות. מדובר על קצף מוס לניקוי הפנים בריח נעים שאפשר להשתמש בו גם על עור יבש וגם על רטוב (אני משתמשת בו רק עם עור רטוב מההרגל). הוא נמס מיד ומנקה ביעילות את העור ובסיום שוטפים במים. מותיר את העור צח. אני בכלל אוהבת מרקם מוס לניקוי, הוא נעים למגע ולא יוצר גירויים בכלל. למוס הזה יש גם עיצוב נקי יוקרתי יפה שזה אף פעם לא מזיק... האמת שזה מוצר הניקוי האהוב עלי ביותר ולטעמי מדובר על מוצר מושלם שהחיסרון היחיד שלו זה אולי המחיר שמחייב אותי   לחכות לאיזה מבצע שווה בשביל להתאחד איתו בכל פעם מחדש. מומלץ בחום!

מוצר ניקוי קלאסי יותר הוא ה- Radiance Cleansing Foam של איב סן לורן מסדרת Top Secrets הידועה (פריימר, רול-און). זהו קרם ג'ל לבן שמקציפים לתוך עור רטוב ומעסים בתנועות מעגליות לתוך העור ושוטפים. הניקוי שלו עדין ולא אגרסיבי, הוא על בסיס מים ואני משתמשת בו מדי בוקר עם שטיפת הפנים. הוא מותיר את העור נקי מלכלוך ושמנוניות ללא תחושת יובש, במצב מאוזן אידיאלי עבורי לפני הלחות והאיפור. עם זאת, פחות יתאים לבעלות עור יבש לדעתי. מתאים למי שרוצה לפתוח את היום, כל יום, עם מוצר היי אנד בשגרת הטיפוח וניחוח יוקרתי, עושה חשק להשתמש בו. חוץ מזה הוא נראה ממש יפה ליד כיור האמבטיה... כיף.

ה- Gentle Gel Cleanser של אוון הוא תחליב ג'ל בעל גוון אפרסקי (אופנתי...) ומיקרו גרגירים רכים שנמסים מיד במגע עם העור. גם אותו מעסים לתוך העור ושוטפים במים. הוא מנקה היטב את העור כולל את האיפור, מהיר, יעיל מאוד ונוח לשימוש עם המשאבה. יש לו ניחוח טבעי קצת מוזר, אבל כזה שמתאים למוצר דרמו-קוסמטי נטול אלכוהול. מיועד לעור רגיל עד מעורב ורגיש. כדאי להציץ מדי פעם על מדפי הקוסמטיקה בבית המרקחת בפארם.

מוצרי ניקוי משלימים: שימוש לפי הצורך

הקבוצה השנייה היא של מוצרי הניקוי המשלימים, כאלו שהם לא לשימוש יומיומי אלא לפעם-פעמיים בשבוע לפי הצורך. חשוב להשתמש בהם על עור נקי ונטול איפור, פעם חשבתי שזה ברור אבל מסתבר שלא... המוצרים האלו משלימים את מלאכת הניקוי היומית קצת יותר לעומק ע"י הסרה של שמנוניות יתר, ניקוי נקבוביות, תאים מתים וכו'. התחושה אחריהם זה של עור נקי, טהור וחלק יותר. פרייסלס.

מסכת ניקוי היא חלק מטקס הטיפוח השבועי ועכשיו לקראת הקיץ כשהעור הופך ליותר ויותר שמנוני היא הופכת עוד יותר להכרחית. ה- Purifying Mask של שיסיידו זה מקום טוב להתחיל בו. מסכת חימר לבן שמניחים בשכבה אחידה על עור יבש ומשאירים לחמש-עשר דקות עד שהיא מתייבשת לחלוטין ושוטפים במים. היא סופחת את השומנים שהצטברו על העור ומותירה אותו יבש אך לא מיובש שמוכן לקליטת הלחות בצורה יעילה. לא מפתיע שהיא מסיכה כל כך פופולרית ואהודה. ובכלל, מסיכות חימר הן מוצר נהדר ומהיר לניקוי קצת יותר עמוק.

פילינג הוא מוצר משלים נוסף לניקוי עמוק יותר שאפשר להשתמש בו לכל הפנים או לחלקים נקודתיים בלבד כמו בנקבוביות באף או באזור ה- T. ה- 7 Days Scrub Cream של קליניק הוא פילינג קלאסי ממוצע. קרם סמיך שמכיל גרגירים לא עדינים מדי מצד אחד או אגרסיביים מדי מצד שני. משתמשים בו בתנועות עיסוי עדינות כדי לא לשרוט את העור ושוטפים. חשוב לא להתקרב לאזור העיניים עם העור הדקיק והעדין שם. בנוסף, אני ממליצה להשתמש בפילינג גם באזור הצוואר שלא מקבל מספיק יחס וכמובן להשלים בלחות עשירה בהמשך. בעלות עור יבש/רגיש כדאי להן למצוא פילינג עדין יותר. לכל שאר סוגי העור - זה לא באמת פילינג לשימוש יומיומי כמו שמו גם אם ממש בא לנו...

פילינג מפתיע יותר הוא ה- Buffing Grains של בובי בראון, מותג מקצועי שטיפוח זה לא הצד המזוהה איתו, למרות שכתבתי בעבר על שמן הניקוי ההידרופילי שלו. הפעם חייבים להתחיל מהעיצוב המדליק בצנצנת זכוכית שקופה שמזכיר לי צנצנות תבלינים מפונפנות, כמו מלח ים, דקורטיבי לגמרי בחדר האמבטיה. הפילינג הזה הוא יבש, רק הגרגירים עצמם, בעלי ניחוח כמו של תערובת אגוזים עם ניצוץ קינמון. את הגרגירים אפשר להניח ישירות על עור רטוב או לערבב עם קרם/ג'ל ניקוי דוגמת אלו שפה למעלה. לטעמי מספיק לגמרי להניח אותם ישירות על העור הרטוב, הם מיד נמסים ומתחילים לפעול. הגרגירים לא מאוד אגרסיביים ואפשר לווסת את המינון בכל שימוש. סוג של גימיק שמאוד אהבתי. הבעיה המרכזית עם המוצר זה פתח היציאה שרחב מדי, לכן צריך לשים לב לא לשפוך יותר מדי בכל פעם אחרת זה יהיה שימוש בזבזני ויקר. מוצר הזה יתאים לדעתי למשתמשות מיומנות יותר, אחרת השימוש בו יהיה קצת messy. ללא ספק העובדה שמדובר על מוצר יבש אטרקטיבי שכן אורך חיי המדף שלו גבוה יותר. לייק לגמרי!

מוצרי הניקוי לפיניש: גם מפנקים

הקבוצה השלישית היא של מוצרי הניקוי לפיניש, רגע לפני שהלחות נטמעת בעור. מבחינתי הם הכרחיים לא פחות מהמוצרים האחרים, בלעדיהם יש לי תחושה כאילו העור לא באמת נקי עד הסוף. חוץ מזה שהם המוצרים המהירים יותר לשימוש וגם קצת מפנקים יותר.

במסיר האיפור לעיניים אני משתמשת במידה ומוצרי הניקוי בקבוצה הראשונה הותירו סימנים מהאיפור, הוא כבר יעלים כל זכר מהשאריות האלו. ה- Take It Away של אסתי לאודר הוא מסיר איפור קלאסי רגיל כזה. עושה עבודה מהירה בלי להשאיר את העור שמנוני מדי כמו שקורה לעיתים עם מסירי איפור, דוגמת הדו-פאזיים. אבל בגלל שהוא מסיר רגיל ולא שמן, הוא לא הכי יעיל בהסרת איפור עמיד למרות שהוא מוגדר ככזה, כך שמי שזה סוג האיפור שלה כדאי לה להתמקד במסיר דו-פאזי. בנוסף, הוא לדעתי פחות יתאים לבעלות עיניים רגישות. המסיר הזה מיועד גם להסרת איפור שפתיים, למרות שאם נודה על האמת אנחנו לא ממש מנצלות את המסירים לשימוש הזה. אבל הוא עושה עבודה טובה כשנמאס לי לראות שאריות צבע שנספגו בשפתיים.

השלב הסופי בניקוי העור אלו מי הפנים. יש מי שמדלגות על השלב הזה ממגוון סיבות, מבחינתי זה ממש לא בא בחשבון. מי הפנים מסירים כל זכר ללכלוך הכי קטן ובלתי נראה שנותר כפי שאפשר להתרשם מצמר הגפן בסיום השימוש. הם אלו שמרעננים את העור לפני קליטת הלחות. ה- Perfectly Clean של אסתי לאודר לעור רגיל/מעורב זו דוגמה למוצר מוצלח מאוד ולא אגרסיבי כמו למשל מי הפנים של קליניק שאני לא עוברת את הקיץ בלעדיהם. יש לו ניחוח נעים, הוא מנקה בצורה יסודית את השאריות מותיר את העור רענן, מרוכך וקורן.  משאיר אותו מאוזן ומוכן ללחות.

ה- Fresh Face Water של ל'אוקסיטן הם מי פנים נטולי אלכוהול. יש להם ניחוח נעים והעובדה שהם מגיעים בצורה של תרסיס מאוד מוצאת חן בעיני. זה גם נוח לשימוש וגם מאוד היגייני. מצדי שכל מי הפנים יגיעו כך. משום מה הם מוגדרים כאידיאליים להסרת איפור אבל זה רחוק מלהיות שימוש שהם מצטיינים בו. הם מי פנים נטו לפיניש של תהליך הניקוי. הם עדינים ויתאימו בעיקר לעור עדין ורגיש, כשלעור יבש הם לא מספיק לחותיים לטעמי. האמת שהם נהדרים גם כתרסיס רענון מתחת/מעל האיפור. מוצר חמוד ביותר.

מוצרי ניקוי לגוף: לא צריך לחכות לספא

הקבוצה האחרונה היא של מוצרי הניקוי לגוף שאי אפשר להתעלם ממנו. יש לכולנו את סבון הרחצה לגוף שבשימוש יומיומי ואת המוצרים היותר מיוחדים ומפנקים לגוף. אז אם אנחנו בענייני ניקיון וחג, אז זו הזדמנות להתפנק עם מוצרים חדשים שהושקו לאחרונה במהדורות מוגבלות.

סבון נוזלי לגוף זה בשוטף, אני מאוד אוהבת את הסבון של Dove ואין מצב שאין לי אחד קבוע באמבטיה. מדי פעם מזדמן לי לנסות סבונים אחרים כמו שקרה עם ה- Shower Oil של סבון. זהו תרחיץ גוף שמורכב מתערובת של שמנים: זית, אבוקדו, חוחובה ונבט חיטה. הניחוח שלו נהדר והוא מותיר את העור נעים למגע כאילו לא צריך בכלל קרם גוף (וכמובן שצריך, כן?...). העובדה שהוא מגיע בבקבוק זכוכית מרשים בצבע זהב מאט רק מוסיפה לכל חווית השימוש בו. ישר חיפשתי מוצרי שמן נוספים של סבון בעיצוב מוזהב דומה אבל מסתבר שהוא יחיד ומיוחד ולא שייך לסדרה מסוימת (סבון - לטיפולכם...). השילוב של המוצר המפנק עם העיצוב המדליק והמחיר הנוח הופכים אותו לסופר אטרקטיבי למתנה לעצמנו או לאחרות. יאמי!

כשאני רוצה מוצר מפנק אז הדיפולט שלי לרוב יהיה ל'אוקסיטן, תמיד אמצא שם משהו. לקראת האביב השיקו שם את סדרת Magical Leaves (עלים קסומים) הירקרקה שכולה בניחוח חמצמץ פרחוני מרענן כזה בהתאם לשמה. בתור מכורת מוצרי ניקוי מיהרתי לאמץ את ג'ל הרחצה שהוא בעצם פילינג רחצה יומי כי יש בו גרגירים קטנים. הוא מזכיר את פילינג הרחצה מסדרת השקד רק מעט יותר עדין ממנו. המוצר הזה מתאים לשימוש יומיומי וכדאי פעם בשבוע להשלים את ניקוי הגוף עם פילינג לגוף שישאיר את העור שלנו חלק ונעים. כי בשביל פינוקי גוף לא צריך לחכות לספא.

חג אביב שמח!


ID

Secret de Pureté
Cleansing Foaming Cream
Smoothes & Illuminates
גודל: 150 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 270 ש"ח

Top Secrets
Pro Removers
Radiance Cleansing Foam
גודל: 125 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 180 ש"ח

Gentle Gel Cleanser
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 140 ש"ח

The Skincare
Purifying Mask
גודל: 75 מ"ל
ייצור: יפן
מחיר: 297 ש"ח

7 Days Scrub Cream 
גודל: 100 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 180 ש"ח

Buffing Grains for Face
גודל: 28 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 210 ש"ח

Take It Away
LongWear Eye and Lip Makeup Remover
גודל: 100 מ"ל
ייצור: אנגליה
מחיר: 170 ש"ח
Perfectly Clean
Fresh Balancing Lotion
גודל: 200 מ"ל
ייצור: אנגליה
מחיר: 180 ש"ח

Fresh Face Water
Cleanses, Hydrates & Tones
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 110 ש"ח
Magical Leaves
Exfoliating Shower Gel
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 99 ש"ח

Shower Oil
Earth & Oceans
Green Rose & Bergamot
גודל: 300 מ"ל
ייצור: ישראל
מחיר: 45 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

52 תגובות:

  1. הפילינג של בובי בראון נשמע מסקרן מאוד. מזיכר בתיאור קצת את הפילינג של דרמלוג'יקה?

    השבמחק
    תשובות
    1. את בטח מתכוונת לפילינג אורז של דרמלוג'יקה שכתבתי עליו כאן:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/10/blog-post_24.html
      חוץ מהעובדה ששניהם מוצרי ניקוי יבשים שפועלים במגע עם המים הם לא ממש דומים.
      הדרמלוג'יקה זו אבקה שאפשר להשתמש בה מדי יום.
      הבובי בראון אלו גרגירים שמתאימים לשימוש פעם-פעמיים בשבוע.

      מחק
    2. הבנתי, תודה על ההסבר. 28 גרם זה הגודל הרגיל למוצר? נראה שזו כמות ממש קטנה.

      מחק
    3. גם אני חשבתי על זה בהתחלה.
      אני מניחה שזו כמות גרגיגים שמקבילה למוצר של כ- 100 מ"ל, נניח בדומה לגודל של הפילינג של הקליניק פה, פשוט בלי הקרם עצמו. זול זה בטוח לא...

      מחק
  2. תענוג! כיף לקרוא על מוצרים חדשים שטרם הכרתי. מסכימה אתך בהחלט לגבי הפילינג של קליניק, ממש לא 7 ימים... לגבי ניקוי הפנים אני בדרך כלל הולכת על תרחיצים המתומחרים נמוך יותר, מהסיבה שכמוך גם אצלי הם נגמרים מהר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      חחח, לגמרי לא 7 ימים אלא אם אנחנו רוצות לגמור על העור שלנו...
      יש בהחלט מוצרי ניקוי זולים ומוצלחים, למשל אני אוהבת את ג'ל הניקוי הירוק של גרנייה עם המשאבה.

      מחק
    2. כרגע אני בחיפוש אחר תרחיץ ג'ל חדש. הייתי מכורה לאשכוליות של ניוטרוג'ינה ועכשיו הוא מרגיש לי מייבש מדי. אני בוישי - תרחיץ מוס, אבל הוא עדין דין דין אולי מדי. יש המלצה פרט לגרנייה למוצר עממי יותר?

      מחק
    3. אני חושבת שהגרנייה הירוק הזה הוא המוצר העממי היחיד שניסיתי ואהבתי ממש. היה לי פעם תרחיץ ופילינג של לוריאל בשפופרת שמנה כזו שגם היו טובים אבל אני לא זוכרת את השם המדוייק שלהם.
      המוס של וישי נהדר וזה לא מוצר עממי. במחיר שלו את יכולה לרכוש את הג'ל של אוון שפה, במיוחד שיש עליו מבצעים מדי פעם.

      מחק
  3. מבין כל המוצרים מסתקרנת לגבי הג'ל של אוון,
    והמוס של גרלן למרות שאני לא כ"כ אוהבת מרקם של מוס,
    אני מעדיפה מרקם של ג'ל,כרגע יש על המדף שלי ארבעה מוצרי ניקוי לפנים,
    אז אני חושבת שאני אחכה למבצע מעניין של גרלן,
    :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כל אחת מאיתנו מתחזקת אוסף מוצרי ניקוי, נו לפחות הם כולם בשימוש ;)
      הגרלן הזה מדהים ובכלל אני אוהבת מוסים לניקוי. נעימים ויעילים.

      מחק
  4. מדמיינת את חדר האמבטיה שלך בגודל 100 מטר, שיהיה מקום לאחסן את כל המוצרים :)
    המסיכה של שיסיידו הי דה בסט, תמיד תמצאי אותה אצלי, גם את פילניג בגרגרים אני אוהבת, Poreness, תכלס יקר, אבל נהדר. מרגישים את התחושה של ניקוי בגרגרים אך הם עטופים ואינם שורטים.
    Take it away מוצר מוצלח, נהגתי להשתמש בו לא אחת אבל עם השנים וגילוי 3ב1 ...
    Shower Oil של סבון לגמר שווה במחיר בצבעו הזהוב ובתוצאה, אפשר גם לצוות לו משהו ולתת כסופר פינוק לחברה, האריזה...כבדה

    השבמחק
    תשובות
    1. מהפה שלך לאלוהים, הלוואי עלי כזה חדר אמבטיה גדול!!! :)
      בהחלט מסכת חימר מעולה, בכלל שיסיידו חביבים על שתינו מאוד.
      אני חושבת שאת ה- Pureness יש לי בגודל מוקטן מערכה שלהם לעור שמן, באמת אבדוק את זה...
      אני זוכרת שאת אוהבת מוצרים משולבים 3 ב- 1, את הלנקום ;)
      שמן הרחצה הזה של סבון מדליק, נראה כמו מתנה ומרגיש ככה. מתה על העיצוב שלו.

      מחק
    2. כן, אנחנו מחבבות את מה שנהדר אבל...יקר ;)

      מחק
    3. כן, לא פשוט העניין, אני עדיין מפנטזת על חדר האמבטיה הענק... LOL

      מחק
  5. תמיד כיף לקרוא את הפוסטים שלך.
    גם אני מכורה למוצרי ניקיון ..שמחה לדעת שלא לבד. אצלי מוצרי דרמלוג'יקה לרוב שולטים : ניקויים, פילינג אורז, מסיכת ניקוי ומסיכת ויטמינים . אבל בהחלט מסכימה לגבי המוס ניקוי של גרלן אי אפשר שלא ליפול ברשת . מותיר את העור נעים למגע שלא לדבר על הריח מדהים. רק המחיר חיסרון

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :))
      צריך לפתוח קבוצת שרוטות ניקיון (לא) אנונימיות....חחח
      דרמלוג'יקה נהדרים ויקרים אבל שווים את זה. אני בכל פעם מגלה עוד ועוד מוצרים שווים. לפילינג אורז (שגם כתבתי עליו בבלוג) התמכרתי לגמרי!
      איזה כיף שמישהי מכירה את המוס הזה של גרלן! גן עדן של ניקוי... LOL

      מחק
    2. הם אכן מעט יקרים לכן לרוב מזמינה אותם מחו"ל . בהזדמנות את צריכה לנסות את ה multivitamin power recovry masque . מסיכת לחות מדהימה שלהם!! לגבי מסיר איפור לעיניים - מעדיפה את זה של לנקום . מנסה כל הזמן תחליפים זולים יותר אבל הוא המועדף .
      ואם על פינוק גוף דיברת - לאחרונה גיליתי את שמן הרחצה של ל'אוקסיטן מסדרת השקד והוא פשוט ממכר. הניחוח מדהים והעור נשאר נעים כ"כ שלא מחייב קרם גוף גם בימי החורף היבשים..

      מחק
    3. תודה על ההמלצה למסכת לחות, נרשם!
      אני מניחה שאת מדברת על הדו-פאזי הכחול של לנקום שכתבתי עליו פה בעבר. הוא המועדף גם עלי.
      סדרת השקד היא בכללי סדרה מדהימה, שמן הרחצה הזה מעולה, אבל כמו שכתבתי פה פעם, אני מכורה לשמן גוף, סופני!!!

      מחק
    4. זוכרת שכתבת עליו ובהחלט עשית לי חשק...והנה עוד מוצר נוסף לרשימה המבוקשים :-)

      מחק
    5. אם כך השתווינו אחרי שהכנסת את המסכה של דרמלוג'יקה לרשימה שלי ;)

      מחק
  6. פוסט מקסים. עשית לי קצת סדר בראש בנוגע לסדר השימוש במוצרים.
    באשר לניקוי השפתיים עם מסיר איפור לעיניים, מומלץ בחום! אני עושה זאת כל הזמן ומופתעת כל פעם מחדש בכמות שאריות השפתון שיורדות, גם אם השפתון לא חודש מזה כמה שעות. מדהים.
    חג שמח :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יסמין, שמחה לשמוע!
      מה את אומרת... באמת צריך לנצל את המסירים האלו יותר לשפתיים, גם ככה זה נראה מוזר עם הכתמים האלה...
      חג שמח מותק :)

      מחק
  7. אנונימי24.3.2013, 9:31

    לא כתבת שאת מכורה למי פנים של קלרינס? אגב, שאותם קניתי בגללך...

    השבמחק
    תשובות
    1. את מתכוונת למי הפנים הירוקים שלהם, כן? הם עדיין לטעמי מי הפנים ללא אלכוהול הכי טובים שיש. מקווה שאת מרוצה מהם!
      הם אגב כבר לא נראים כמו בפוסט שכתבתי, שינו להם את העיצוב:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/12/blog-post_16.html
      העניין הוא שהם גם לא קיימים בארץ ולכן לא זמינים מתי שבא לי וגם אני תמיד מנסה במקביל עוד מוצרים, שיהיה מעניין :)

      מחק
  8. ה Cleansing Foaming Cream של גרלן נראה כמוצר מפנק במיוחד ששווה לנסות ואם את ממליצה לבטח ארכוש אותו אחרי שאסיים את נבחרת הניקוי שלי :-). אני כרגע משתמשת בין היתר בג'ל ניקוי של אוון שהופיע פה בפוסט ומאוד נהנית ממנו בפעם המי יודע כמה... (כבר רכשתי אותו מספר פעמים, דיסקסנו עליו פעם :-), מוצר עדין אך יעיל במיוחד ומאוד נעים לשימוש, הריח לדעתי לא מוזר כלל אלא פשוט עדין ונחבא אל הכלים כיאה למוצר דרמוקוסמטי :-) במסיכת החימר של שיסיידו אני כבר משתמשת שנים עם גיוונים פה ושם למסיכות אחרות אך בסופו של דבר תמיד חוזרת ורוכשת אותה שוב, מסיכה מצוינת.
    ה- Fresh Face Water של ל'אוקסיטן מסקרנים אותי למרות שאני לא חסידה של מי פנים, קראתי עליהם בעוד בלוגים וכולם רק משבחים אותם...ינוסו בקרוב. ה- Shower Oil של סבון נראה ונשמע טוב, אוףףף את עושה לי חשק לביזבוזים ;-) כל הזמן, מה יהיה? ועל סדרת Magical Leaves שמעתי רבות, עוד משהו שנוסף לרשימה...חג שמח יקירה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יש מישהי שתדע להעריך את המוס של גרלן הרי שזו את.
      האוון בהחלט מוצלח, אבל אני כנראה לא רגילה לניחוחות האלו של המוצרים הדרמו קוסמטיים, הריח שלו פשוט מוזר למרות שדי התרגלתי אליו כבר.
      המסיכה שלך שיסיידו ממש פופולרית, לא היה לי ספק שיהיו פה כאלו שיכירו אותה.
      תשמעי, כשכתבתי על מי הפנים את היית לי לגמרי בראש. אני זוכרת שכתבת שאת לא ממשתמשות מי הפנים וזה כל כך הדהים אותי איך אפשר לוותר על מוצר גם חשוב וגם כייפי שכזה, כך שמאז את לא יוצאת לי מהראש בהקשר הזה...LOL
      תרחיץ השמן של סבון הוא כייפי וגם במחיר לא רע בכלל, את תחיי ;)
      חג שמח נשמה ♥

      מחק
    2. אגב, תשלחי לי את המייל שלך, חייבת לשאול אותך משהו וסגרת את הפייס ;)
      danrasvault@gmail.com

      מחק
    3. מי הפנים היחידים שאני משתמשת בהם הם בעצם מי ניקוי של ביודרמה שאת בוודאי מכירה ומי ניקוי של וישי ואגב, גם את עולה לי בראש כל פעם שאני רואה איפושהו אזכור למי פנים...LOL ;)
      תוכלי בבקשה להציץ ברשימת המרכיבים של המוס של גרלן ולבדוק אם יש בו SLS או שהוא נטול SLS ודומיו?
      בתודה מראש ♥

      מחק
    4. חחח, אז את כן משתמשת במשהו! ;)
      אויש, זרקתי את הקופסה שעליה יש את המרכיבים. אבדוק את העניין ואעדכן!

      מחק
    5. משתמשת אך לא באופן יומיומי (יום כן יום לא ויום למה לא :). גם פילינג גרגרים עדין אני עושה אך לעיתים רחוקות יותר (פעם ב 3-4 שבועות). היו תקופות שהתנזרתי לחלוטין מכל המוצרים לפנים שמכילים גרגרים עקב רגישות יתר שהיתה לי (וחלפה תודה לאל). אשמח לעדכון המרכיבים של הקצף הנחשק :-) (את יכולה לכתוב לי למייל, כתבתי לך מייל היום אז יש לך עכשיו את הכתובת שלי)

      מחק
    6. בנוגע לשאלה שלך על ה- SLS, זו התשובה שקיבלתי מהחברה:
      מוס הניקוי אינו מכיל SLS, אלא נגזרת SELS.
      באופן כללי, בשני המקרים מדובר במרכיבים עם נגזרת דומה כש - SLS מוכר יותר היות והוא בשימוש נרחב זמן רב יותר מה- SLES.

      מחק
  9. כתבתי לך הרגע מייל. כן, סגרתי את הפייס :-)

    השבמחק
  10. אז ככה: לאחרונה אני נמנעת מלקנות מוצרי ניקוי ממותגים, בגלל המחיר.
    אפשר להסתדר גם עם מוצרים של ניוואה, גרנייה ושות'. אבל בהמשך לפוסט שלך, אם יש הנחות שוות, אז אני לא מוותרת. יצאתי לקנות היום קרם עיניים ומי פנים כי נגמר לי, ומה מצאתי? את מי הפנים המדהימים של לנקסטר 400 מ"ל ב 99 ש"ח, אז לוותר? ממש לא. וגם קרם עיניים מצוין שלהם שהיה גם במבצע 99 ש"ח.
    ועכשיו נעבור ל....הרמס:) הבושם אכן מריח נפלא, אבל לא נפלתי, גם מבחינת העמידות. כצרכנית בשמים שכמעט ולא היה בושם שלא עבר במחוזותיי, אני צריכה קיק ממש חזק כדי להתלהב. ומצאתי את מבוקשי לגמרי במקרה, פגשתי היום מכרה שהדיפה מניחוח ממסטל ומיוחד שהאיץ את קצב פעימות ליבי, כאילו שראיתי את האביר על הסוס הלבן. פשוט נטרפתי!!!!!!
    מדובר על בושם לא מוכר, שנקרה מולקולה 1, שמעת עליו? הביאו לה אותו מחו"ל. זה ריח נדיר דנרוש, איך שהגעתי הביתה גיגלתי וגיליתי אותו בקול פרפיום. אני הולכת לקנות אותו בלי להריח אפילו, הנה קישור בשבילך. וכמה הוא עולה? 545 ש"ח, לא זול אבל כפי שציינתי, אני על הקרשים.

    http://www.callperfume.co.il/molecule-01-by-escentric-molecules

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נכון לכל מוצר למעשה, תמיד אפשר למצוא חלופות במותגים העממיים. כמו שכתבתי בתגובה ל"השפנפנה" כאן למעלה, אני למשל מאוד אוהבת את ג'ל הניקוי הירוק של גרניה. אין ספק שלקנות מוצרי ביוטי זה בעיקר כשיש הנחות שוות. על לנקסטר ספציפית יש תמיד את ההנחות האלה בסופר פארם. לא ברור לי מה קורה עם מיצוב המותג הזה בשנים האחרונות.
      הייתי בטוחה שתאהבי את ההרמס, אבל שממש תאהבי. נו, לא נורא...
      איזה קטע שאת כותבת על הבושם Molecule 01, הוא באמת כל כך מתאים לך כי יש לך כזה טעם לא קונבנציונלי בבישום. יש לו ניחוח מאסקי נקי כזה. את יודעת שהעוצמה שלו מושפעת מחום הגוף? קטע! אגב, זה הבושם המולקולרי הראשון בעולם. אחרי הדור 01 שלו יש עוד שני דורות כשבכל דור יש שני בשמים בגרסת: Escentric ו- Molecule. כך שכדאי לך לוודא איזו גרסה הרחת מה- 01. אגב, את יכולה גם לקנות בחנות שלהם, בת"א למשל אני חושבת שבמארי בכיכר המדינה מוכרים את הבשמים האלה.

      מחק
    2. אהבתי את ההרמס, אבל שוב, לא נפלתי. בהתזה הראשונה מאד התלהבתי, אחרי כמה שעות, שאר התווים לא עשו לי את זה.
      קטע שאת מכירה את המולקולה, הייתה לי הרגשה. מסתבר גם שיש עליו הרבה סקירות ביו - טיוב. כן, קראתי לגבי עוצמת חום הגוף, וגם שהוא מורכב מתו אחד בלבד , seo משהו כזה..
      תודה שכתבת לגבי הגרסה, אברר את זה.
      על איזה מארי את מדברת? חנות הנעליים?

      מחק
    3. אבל ההרמס זה בושם ספירלה, הוא נשאר סטטי מההתחלה ועד הסוף...
      טוב שאת קוראת על זה, בישום מולקולרי נחשב למאוד שונה וחדשני. בנוגע לבושם 01, זו מולקלות ריח בשם ISO E SUPER.
      כן, רשת הנעליים מרי. בכלל בכיכר יש מן קטע שכל בוטיק שמכבד את עצמו מחזיק איזה בושם נישה יוקרתי. למשל ב- AMOR מוכרים את בשמי Kilian השווים שהכי זול שם עולה כ- 1300 ש"ח ל- 50 מ"ל...

      מחק
    4. קראתי על הבשמים של Kilian מאד רציתי ללכת לנסות אבל בגלל התמחור העדפתי לוותר:)))))) אפילו על להריח. זה מסוכן בשבילי הדברים האלה (צוחקת).
      כן, המולקולה הזו שציינת, על זה דיברתי. את יודעת, הביקורות עליו מאד חלוקות, הרבה כותבות שהוא הורס ואחד במינו, הרבה כותבות שבכלל לא מריחים אותו על הגוף, ורק מי שעובר לידך מריח. יש כאלו שציינו שהן משלבות אותו יחד עם עוד בושם. אחרות כתבו שזה כמו לקנות בושם בלי ריח.
      את סגורה על זה שזה במארי? כי נראה לי שאם יש לי את האפשרות, כדאי להריח לפני שקונים, בעיקר כי מדובר בבושם חריג.
      יש לקול פרפיום חנות בראשל"צ אבל אם יש בת"א אז עדיף.
      לך יצא להריח/להתנסות בו?

      מחק
    5. חחח, כנראה שעדיף כך. אני קפצתי לאמור להריח את הקיליאן ומרוב המבחר התבלבלתי. לפחות העליתי תמונה לפייס...חחח:
      http://www.facebook.com/photo.php?fbid=177267782397743&set=a.173983086059546.13431.165083340282854&type=3&theater
      בעיקרון כל מה שקראת על המולקולרי נכון, זה פשוט משתנה מאחת לשניה. והעובדה שזה מושפע מחום הגוף משנה מאוד את ההתנהגות שלו על כל אחת.
      לכן זה מאוד חשוב לנסות קודם לפני שקונים. אני כמעט בטוחה שיש במרי, את יכולה להתקשר לפני לוודא איתם.
      אני הרחתי אותו ממש מזמן, חשבתי אז שהוא לא ממש בשבילי, אני לא ממש זוכרת את ההבדלים בין כולם. אגב, שמעתי שבר רפאלי משתמשת ב- 02...

      מחק
    6. טוב, אני מתקשרת השבוע למארי. אני שוב חייבת לציין, כשהרחתי אותו על חברה שלי, נדהמתי! פשוט לא הפסקתי לבקש להסניף אותה.
      קראתי שזה גם ניחוח "דייטים" מומלץ בגלל הפרומון. חחח...אם זה יביא לי חתן אז זה כבר שווה:)))))

      מחק
    7. תעדכני אם מצאת אותו שם, אני כמעט בטוחה שמוכרים אותו שם.
      חחח, גם אני שמעתי על זה שהוא מעניק איכות פרומונית של משיכה. אבל לי זה נשמע יותר כמשהו שיווקי...:P

      מחק
  11. כמה אני אוהבת מוצרים כמו שסקרת פה, בעיקר כשמתחיל להתחמם ואני מרגישה שהעור שלי זקוק יותר ויותר לניקוי תמידי.
    סיקרנת אותי עם ה- Buffing Grains של בובי בראון וחבל רק שהוא לא ארגונומי, ובפעם האחרונה שנכנסתי לחנות של ל'אוקסיטן בחנתי את 2 הסדרות החדשות שהם השיקו,Magical Leaves הירוקה שהצגת ושאהבתי מאוד ו- marvelous flowers הורודה שפחות התחברתי אליה - אבל בגלל שדווקא בסדרה הורודה יש שמן גוף שימרי מעלף לקיץ, הוא זה שיצא איתי בסוף בשקית הביתה :)

    שיהיה לך חג שמח יקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! מוצרי ניקוי תמיד נותנים תחושה כאילו אנחנו דואגות ומטפחות יותר את הסקין :)
      נכון, זה בדיוק העקב אכילס של הפילינג של בובי... היה אפשר לדאוג לאריזה פרקטית יותר.
      וואו, זה בדיוק מה שאני חשבתי! לסדרה הירוקה "עלים קסומים" ממש התחברתי והסדרה הוורודה "פרחים מרהיבים" פחות בשבילי, מתקתקה כזו. ותתחדשי! גם אני הסתקרנתי מהשמן, אבל כשקלטתי את השימר המוזהב הבנתי שזה כנראה לא בשבילי. הוא לא טו מאץ' מנצנץ על הגוף? אולי הייתי צריכה לבדוק איך זה נראה בפועל...:/

      חג אביב שמח ממי!

      מחק
  12. אני די כמוך- נוטה לערבב ולהחליף כל פעם את מוצרי הטיפוח והניקוי כדי שחלילה לא ישעמם.
    אני חושבת שהתקופה הזו (יריקונת לפני הקיץ) גורמת ללא מעט נשים לפזול לכיוון מוצרי ניקוי הפנים (לפני שמתחילים להזיע).
    לא ניסיתי את המוצרים הנ"ל, אבל סימנתי לי כמה פייבוריטים.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט כיף לגוון! אני גם מרגישה שבאיזשהו שלב המוצר הופך לפחות אפקטיבי וצריך להחליף. כאילו העור מתרגל אליו או משהו..
      מסכימה לגמרי, זה הזמן להיערך לקטסטרופה שהולכת להיות לנו על הפרצןף... המוצרים הופכים ללא ספק להיות רציניים יותר ממוצרי הניקוי העדינים יותר של החורף.

      מחק
  13. קיבלתי תחושת רענון וניקיון רק מלקרוא את הפוסט הזה. אוהבת מאוד מוצרי ניקוי ובעיקר מתמכרת לכאלה עם גרגרים :)
    ה Buffing Grains של בובי בראון נשמע לי וגם זה של אוון. והמוס לניקוי של גרלן כמובן!
    הניחוח של ה Shower oil של סבון מצוין. המי פנים של לאוקיסטן מסקרנים. זה רעיון נפלא ונוח להפוך מי פנים לתרסיס..מקווה שעוד חברות יתחילו לאמץ זאת.

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, קיבלתי תחושת רענון וניקיון רק מלכתוב את הפוסט הזה ;)
      מוצרי גרגירים זה כזה ממכר, אני מחזיקה את עצמי לא להשתמש בהם כל יום...
      באוון יש גרגירים אבל זה לא פילינג, הם נמסים במגע עם העור, לגמרי מוצר לשימוש יומיומי.
      בהחלט רעיון נפלא שמי הפנים יגיעו בצורת תרסיס, זה גם מאוד נוח לשימוש.

      מחק
  14. ניקוי זה אחד החלקים האהובים עליי, במיוחד אם מוצר הניקוי ממש נעים על העור, כמו מוצרי קליניק (ובפרט הסבון משלושת השלבים שמשאיר תחושה קרירה ונקיה של העור).
    מצאתי גם שיש לי כמות די מכובדת של פילינגים, ובכל זאת בא לי ממש על הפילינג של בובי בראון. גרידי מצידי...

    סבון השמן של סבון של פעם ממש מעולה! בעבר קניתי אותו הרבה (יחסית), ואז נפל לי האסימון שהסבון שעולה 10 ש"ח בסופר/סופרפארם עושה עבודה לא פחות טובה ולפעמים מריח לא פחות טוב, ואין שום סיבה להוציא 45 ש"ח על סבון, שנגמר בסה"כ די מהר אם לא מתקמצנים עליו.

    השבמחק
    תשובות
    1. התחושה הקרירה הזו זה משהו שגם אני מאוד אוהבת במוצרי ניקוי, כאילו העור ממש עבר טיהור.
      חח, כמוך כמוני, אין סוף לפילינגים...

      נכון, בסופו של דבר הסבון שמן לא הכי זול, לכן כמו שכתבתי תמיד יש לי את הדאב בשוטף ולפעמים מגוונת עם מוצרים אחרים. צריך בכל זאת להתפנק מדי פעם ;)

      מחק
  15. תמיד כיף להכיר מוצרים חדשים אצלך על המדף ;).
    המסיכה של שיסיידו היא אחת המעולות בעיניי, ללא ספק עד כה, המועדפת עליי מאלו שהתנסיתי בהן.
    אני משוגעת על הסבונים של ׳סבון׳ גם מסוג ה׳חלב׳ וגם מבוססי השמן. בקבוק הזהב הזה כזה מעלף.. לחבק ולאמץ!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי, כיף לשמוע :)
      מסכה אליפות ללא ספק, שמחה שיש פה עוד מי שבתגובות שהמליצו עליה.
      סבון הרחצה הזה כזה פינוק, גם הניחוח והמגע מדהימים וגם הבקבוק כל כך יפה....

      מחק
  16. מאוד אוהבת מוצרי ניקוי לפנים. תמיד יש לי הרבה מהם. מאוד חשוב בעיניי.
    את מי הפנים של אסתי לאודר אני מאוד אוהבת, בגלל העדינות שלהם. בכלל זו סדרה מוצלחת בעיניי.

    מסקרן אותי כאן מוס הניקוי של גרלן, הגרגרים של בובי בראון ומי הפנים של לאוקסיטן, שכבר נמצאים ברשימת הדברים שאני רוצה לנסות...

    השבמחק
    תשובות
    1. אוח, גם אני, מכורה....!
      אני זוכרת שבכללי את אוהבת את הטיפוח של אסתי לאודר :)

      לא מופתעת ממה שציינת שמסקרן אותך, שווה! ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails