13 במרץ 2013

פינוקים יוקרתיים חגיגיים



מדי שנה בתקופה הזו לקראת האביב יש תחושה של התרעננות, כאילו אנחנו מקלפות את השכבות אט אט ובכל שכבה שירדה יש עוד ועוד אנרגיות חדשות. וכמו שהאאוטפיטים מתחילים להיות קלילים וזורמים כך גם האיפור שהופך להיות רך וקורן יותר. לא משנה אם האיפור ורדרד או ירקרק, מעודן או אפילו דרמטי, מה שבטוח זה שהוא מעביר תחושה יותר נינוחה ועליזה, ממש כמו של הפריחה.
באווירה החגיגית הכללית לקראת פסח - חג האביב, הכי כיף להתחדש במוצרים שווים. בדיוק לשם כך קולקציות האביב מציעות לנו שלל ממתקים בכדי לפתות אותנו ולספק את מאוויינו. כך שבסופו של דבר נמצא את עצמנו חומדות מוצרים מעוצבים שהם לא בדיוק מאסט ובטח לא זולים, אבל הם 100% פינוק. ואם לא נקנה לעצמנו, אז תמיד נוכל להכניס לרשימת המתנות לחג בשבילנו. כי אם לא עכשיו אימתי?...

פלטת הארה של שאנל: אולי תנוחו כבר?...

אני בספק אם יש מישהי שחיה בפלנטה הזו ולא נתקלה כבר ב- Poudre Signée De Chanel של שאנל מקולקציית Printemps Precieux, קולקציית האביב שהיתה הראשונה לנחות בארץ בזמן (סרטון לוק). כבר מספר חודשים שהפלטה הזו מככבת בכל פינה ברשת ואני חיכיתי לבחון אותה בלייב. במותג לא חסכו מאיתנו מבחינת העיצוב המפיל שנראה כתגליף היסטורי כאילו מינימום נשלף מאיזה מוזיאון. אבל נטולת סנטימנטים שכמותי, השתמשתי מיד בפודרה השימרית הזו שבינתיים שמרה על הצורה (כנראה שלא לאורך זמן...). יש לה גוון בז' ורדרד טבעי וגימור שימרי מעט מוזהב (סווטצ'). המרקם נוח לשימוש כך שניתן לשלוט בעוצמת ההארה, מתמזג נפלא בכל צורת הנחה. מדובר על היילייטר לכל דבר, לא משהו לפידור כל הפנים ואם תתפסו אותי ככה אני אכחיש... הפודרה הזו קלאסית לאביב, הגוון ניטרלי, לא קר מדי כמו בחורף ולא חם מדי כמו בקיץ. משהו באמצע, של מעבר, הברקה כזו של נשיקות השמש הראשונות בעונה. באביב שעבר המותג הסעיר אותנו כשיצא עם סומק האופק וגם הפעם הלך על כל הקופה. מהפינוקים הבולטים העונה.

סומק של סיסלי: הזברה מעולם לא נראתה מפתה יותר

כנראה שעל הסומק החדש של סיסלי נאמר "מים שקטים חודרים עמוק". בתור מותג סולידי אליטיסטי שממעט בחידושים וריגושים, יש להם לפעמים יציאות למות ובדרך כלל הן יהיו במסגרת הפלטות השונות. הפעם נחתה עלינו פלטת הסומק כרעם ביום בהיר, מכסה זברה בשחור לבן עם לוגו המותג באדום מטאלי. עיצוב מדליק וטרנדי מצד אחד אבל איכותי ורציני מצד שני עם תג מחיר שאינו משתמע לשתי פנים. לארץ הגיעו ארבעה גוונים מתוך חמישה (תמונה). לי יש את ה- Peach #1 שמורכב משני גוונים: גוון רוז כהה וגוון טבעי שיוצרים יחד גוון אפרסקי מעט, לא סופר פיגמנטי ומאוד הרמוני לסקין. הגימור שימרי קל, טבעי מאוד. סומק מהסוג המהיר לשימוש ולא גוון שצריך לשים לב שלא יצא חזק מדי או לא מספיק מטושטש. המברשת המצורפת די מיותרת כמו בכל מוצרי האיפור כך שהיה עדיף להקטין את הפלטה בחצי שתחסוך מקום בתיק האיפור, אבל אפשר להיעזר בה במקרה שצריך לחדש את הסומק במהלך היום. לפי המותג הסומק מכיל תמציות גרדניה ופריחת התרזה, לא ברור מה זה בדיוק תורם בפועל אבל בהחלט נשמע טוב... באנו בגלל הזברה, ניסינו לברוח בגלל המחיר, נשארנו בגלל העיצוב. ללא ספק פינוק סוחף בהגדרה.

מיסט של לנקום: לא צפוי

תרסיסי מים זה משהו לא מאוד צפוי כשמדובר על מותגי יוקרה אלא נמצא אותם יותר במותגים מקצועיים או דרמו קוסמטיים. והנה לנקום בקולקציית האביב הצעירה שלהם In Love עליה הרחבתי בפוסט "בסיס אחיד וקורן", יוצאים עם תרסיס שכזה. ללא ספק המוצר המסקרן בקולקציה לדעתי. לא מדובר על מים טרמליים לריכוך והרגעת העור אלא על Dewy Mist לרענון הסקין והאיפור. הוא מגיע בבקבוק זכוכית שקוף עם עיצוב מקסים של הקולקציה. אפשר להשתמש בו לפני המייק אפ כסוג של הכנת העור לקליטה שלו, אבל אני מעדיפה להשתמש בו לאחר האיפור. הוא מקבע מעט את האיפור ומרכך אותו שלא יראה מפודר מדי. כמובן שאפשר להשתמש גם במהלך היום לרענון. בגלל שמדובר על זכוכית (לא כבדה) כדאי להניח אותו בתיק בצורה בטוחה ומרופדת אם אפשר. מה שמיוחד בתרסיס הזה זה ללא ספק הניחוח. ציפיתי משום מה לניחוח מתקתק פרשי כלשהו אבל מדובר על ניחוח צמחים מובהק בזכות היותו מועשר בשמנים אתריים. אותי זה שימח אבל אני לא בטוח שישמח כל אחת כך שחשוב לנסות לפני. פינוק עונתי לא שגרתי.

שפתונים של YSL: למה בכלל צריך לבחור???

סדרת שפתונים חדשה שמושקת היא תמיד חגיגה. כשמדובר על סדרה של איב סן לורן אז זו בכלל אטרקציה. זה לא סוד גדול שסדרת השפתונים האהובה עלי ביותר היא ה- Rouge Volupté, אפילו ציינתי את זה באחד הפוסטים הותיקים ביותר בבלוג. כששמעתי שיצאה לסדרה הזו גרסה חדשה נוספת בשם Rouge Volupté Shine לא היתה סקרנית ממני לנסות אותה למרות שלא היו לי יותר מדי ציפיות כי מי צריך גירסה כזו כשיש לי כבר את הגרסה המקורית המושלמת? בתיאום מושלם עם דיילת המותג, התייצבתי בדוכן המותג מיד עם הגעתם וניסיתי אותם אחד אחד, כן כן, 19 גוונים... איזה כיף זה טסטרים חדשים נקיים שמחכים רק לי! זה ממש כמו מה שקרה כשהושקה סדרת Rouge Automatique של גרלן וכתבתי איך שנהניתי מטסטרים דנדשים. אבל בניגוד לאכזבה היחסית שלי מהסדרה ההיא, במקרה הזה נרשמה התאהבות קשה.
שפתוני ה- Shine הם משהו בין שפתוני ה-  Rouge Volupté הקלאסיים לשפתוני ה- Volupté Sheer Candy השקופים. המרקם שלהם לחותי ולמרות שהם לא אטומים ונראים כאילו שקפקפים, הפיגמנט העשיר שלהם מדמה כיסוי והגימור מבריק. יש להם גם את אותו הניחוח הנפלא של השפתונים המקוריים. כיפיים למריחה, נמסים ממש לתוך השפתיים. העמידות לא גבוהה אבל סבירה יחסית לשפתונים לחותיים. בגלל אופי השפתון אין צורך בעיפרון שפתיים. כמעט כל גוון שניסיתי אהבתי, לא פשוט בכלל. ועדיין הצלחתי לבחור את שלושת הגוונים שהכי אהבתי. 
Corail Incandescent #12 - אדום קורל נשי נפלא שקשה לפספס איתו.
Corail In Touch #14 - אפרסק כתמתם בהיר בוהק, גם אופנתי וגם מחמיא.
Fuchsia In Rage #19 - סגול פוקסיה נדיר ביופיו, לא כהה בפועל כמו שנראה, לביש וייחודי.
השפתונים האלו הם לגמרי הפינוק הכי יאמי שהושק לקראת האביב וכדאי לאמץ. האריזה המהודרת השווה בטח לא מקלה על גודל הפיתוי, רק מעצימה אותו. למרות המעידה האחרונה עם הבושם Manifesto החדש (ועדיין הוא מדהים), שוב המותג מצליח לעשות לי דפיקות בלב ועודף ריגושים שבטוח משפיעים על לחץ הדם שלי, שגורמים לי לתהות האם במסגרת הטיפול הכולל בלקוחה זה לא הגיוני שהמותג יממן לי ביטוח בריאות פרטי מקיף לכל התופעות האלו. יש גבול למה שאפשר לספוג וזה עוד לפני שנחתה פה קולקציית האביב, כן?... זהירות - ממכר!

לקים של דיור: להירדם יחד כפיות...

אם צריך לסמן את מותג היוקרה שהכי מחובר לכל מגמת הלקים הפושה במחוזותינו בשנים האחרונות, הרי שזה חייב להיות דיור. אין עוד שום מותג שמתאים את עצמו לקצב בו דיור מנפקים לנו שלל גוונים לציפורניים המתוקתקות שלנו. נכון, יש להם לקים לא זולים אבל לגמרי נחשקים. וכאילו זה לא מספיק, כשבמקום לקים מגרסת ה- Dior Vernis הם מוציאים מהדורה של לקים מסדרת ה- Diorific Vernis, זה נראה כמו ניסיון לגרום ללב שלנו להחסיר פעימה, ניסיון שכנראה מצליח שוב ושוב אצל כל אחת שנתקלת בהם, פלא שעוד לא שמענו על אירוע לב בעקבות הלק. נתחיל מזה שלא ממש משנה מה הגוון, העיצוב שלהם עושה לי חשק לחטוף אותם, כאילו הם מעוצבים בדיוק בצורה שתתמזג עם כף היד שלי כך שאוכל לאחוז אותם ולהירדם יחד כפיות.
קולקציית Grand Bal נחתה בארץ באיחור שרחוק מלהיות אלגנטי כמו המוצרים שבה. הלקים היו המאסטים שסימנתי לעצמי בקולקציה (וגם הפלטה וגם ה...), כי בתור מי שיש לה אוסף גדול (טוב, ממש ממש גדול) של לקים, אלו לגמרי הדובדבן שבקצפת. בכל זאת, לא כל יום דיור מוצאים לקים בעיצוב הזה ולא כל יום יש הזדמנות להתחדש בהם. מתוך ארבעת הגוונים בקולקציה לא היה ספק מה אני מעדיפה - את השניים בעלי הנוכחות (אדום ושחור) על פני השניים הבהירים אנמיים משהו (מוזהב ולבן). אותם אני אשאיר לאחרות שישמחו בהם, נשמה טובה שאני...
Marilyn #751 - אדום וינטג'י קלאסי עם מיקרו שימר אדמדם שבלתי נראה בפועל. מצד אחד לא גוון ייחודי, מצד שני סביר שהוא הפופולרי מבין הארבעה. למי שרוצה להרגיש הוליווד עם מרילין מונרו.
Diva #901 - שחור עם מיקרו שימר מוזהב וסגלגל שמורגש רק באור ישיר. גוון דרמטי נפלא שהשימר הקליל משדרג אותו פלאים. המוצלח ביותר מהרביעייה לטעמי. לא רק לדיוות.
הפורמולה שלהם דקה יותר מהפורמולה הרגילה של דיור אבל סמיכה ומאוד פיגמנטית, שתי שכבות לאחידות ואטימות. פינוק לא זול שעולה טיפה יותר מהלקים הרגילים אבל גם מכיל קצת יותר מהם. לאספניות לקים ואוהבות הפינוקים השווים.
להתחדש בלק של OPI זה בשוטף, אבל להתחדש בטופ עם פלייקים מזהב (18 קראט אומרים במותג) זה משהו של פעם בחיים כנראה וגם המחיר שלו כזה... הטופ הזה יצא במסגרת קולקציית Skyfall - ג'יימס בונד באריזה מיוחדת נפרדת וזכה לשם המפיל - The Man With The Golden Gun. כבר ממבט ראשון אפשר לראות שלמרות שהבקבוק הוא כמו של OPI הוא מוזהב כולו, לגמרי עושה את זה. את הטופ מורחים אחרי שסיימנו עם מריחת הלק. שכבה אחת שלו מביאה לתוצאה עדינה ושכבה נוספת לתוצאה מרשימה יותר. אפשר לשחק עם זה (תמונה, עוד אחת). בתור מי שלא מתה על יותר מדי קשקושים על הציפורניים, אני חייבת לציין שהאפקט מדליק וכל מי שרואה את הציפורניים שלי איתו בטוחה שממש היה לי מסובך להגיע לאפקט הזה. הכי אפקטים שווים למשתמשות כמוני. את הנייל ארט המושקעים אשאיר לחובבות המומחיות. בקיצור השם שלי לגמרי מרוח על הטופ הזה ואני תוהה למה 007 לא בא לבדוק שמרחתי אותו נכון או לפחות להעניש אותי שבזבזתי מקורות זהב שכאלה... גרר. אז למי שבא לגוון ממריחת הלק השגרתית מדובר על אופציה מפנקת לגמרי.

בושם של הרמס: פרחים בבקבוק וויסקי משובח

בכלל לא היה לי ספק עם איזה בושם אני רוצה לסגור את הפוסט. הוא סלקטיבי, נדיר, מעוצב, מתאים לעונה ואליטיסטי כמו  שבהרמס יודעים לנפק לנו. ה- Jour d'Hermés ("היום של הרמס") עושה לי טוב רק מלהסתכל עליו, עושה לי נפלא מלהריח אותו ועושה לי חיוך רק מלגלגל את השם שלו בלשון... כידוע בשמי הרמס שונים מאוד בנוף הבישום, הניחוחות מאוד ייחודיים ולא מהנפוצים שנריח על כל אחת. או שאוהבים את הסגנון או שלא. ולחובבות הרמס, כשיוצא ניחוח חדש, זו סקרנות גדולה לבחון מה יצר לנו "האף" ז'אן קלוד אלנה (Jean-Claude Ellena), בשם בית האופנה הגאון. הבקבוק הזכיר לי במבט ראשון בקבוק ווייסקי משובח רק במיניאטורה (ויש בדיוק כאלה). גם במבט שני ובעצם עד עכשיו זה מה שהוא מזכיר לי למרות שברור לי שזו לא היתה כוונת המעצב. הפקק הלבן עם הטבעת הלוגו המוזהבת רק מחדדים לי את האסוציאציה האלכוהולית הזו. הבקבוק עצמו שקוף עם בסיס זכוכית עבה. העיצוב נקי לגמרי ושם הבושם משתקף מתוך הבקבוק כשמוטבע בצדו השני של הבסיס. העיצוב רחוק מלהיות נשי קלאסי, נראה אפילו גברי משהו, הרי אנדרוגיניות זה לא משהו זר לבית הרמס, לא בעיצוב ולא בניחוח. מעצב הנעליים והאקססוריז של הרמס, פייר הארדי (Pierre Hardy), עיצב לראשונה בקבוק בושם למותג ונראה שחשב בדקדקנות על כל פרט ופרט, הכי בקבוק של הביוקר. את הניחוח קשה לי לתאר, משהו פרחוני פרשי-חמצמץ, צריך להריח ולהתרשם לבד. הניחוח הזה של הבושם מובחן מההתחלה והוא עמיד כך לאורך היום. אגב, כשהבושם מסתיים אפשר לקנות לו מילוי חדש, שווה בהחלט. הניחוח הזה מושק בתזמון מושלם לאביב/קיץ, ללא ספק אחד הבשמים המדהימים שהרחתי מזה זמן, ממש קולע לטעם שלי. ריח של חופש, ריח של ים. ריח של אושר. אני מריחה ומחייכת. הלוואי שאעבור את כל האביב עם החיוך הזה.


ID

Poudre Signée De Chanel
Illuminating Powder
גודל: 8 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 420 ש"ח

Phyto-Blush Eclat
with botanical extract
Peach #1
גודל: 7 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 425 ש"ח

Dewy Mist
Smoothing Radiance Enhancer
גודל: 25 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 220 ש"ח

Rouge Volupté Shine
Corail Incandescent #12, Corail In Touch #14, Fuchsia In Rage #19
גודל: 4.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 200 ש"ח

Diorific Vernis
Marilyn #751, Diva #901
גודל: 12 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 150 ש"ח

The Man With The Golden Gun
Real 18K Gold Top Coat
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 200 ש"ח

Jour d'Hermés
Eau De Parfum
גודל: 85 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 630 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

42 תגובות:

  1. פוסט נפלא ! נהניתי מאוד.
    עניינת אותי לגבי השפתונים החדשים של YSL, במיוחד הפוקסיה. נלך לראות :)
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רעותי :)
      הפוקסיה #19 פה הורס ויש אחד שאת בטח הכי תאהבי Violet Incognito #3, שזיפי כזה. לא שאני חושבת שאת צריכה עוד סגול שזיף לאוסף...LOL

      מחק
    2. חחחחח האמת שלא, די! יש לי כבר יותר מדי (אגב, קניתי בסוף את הלנקום שהמלצת לי!מדהים!). האמת שהתעניינת אותי עוד מהפוסט הראשון שכתבת על השפתונים של YSL, עושה ממש חשק. אבל אם אקנה, נראה לי שאלך על ורוד בוהק, משהו קיצי וכיפי. יש המלצות?

      מחק
    3. מצאתי את הקישור הזה:
      http://joeychong.com/2013/02/21/ysl-rouge-volupte-shine-in-n-3-6-12-13-19/
      ואת צודקת, השזיף נראה מדהים. אוף, עשית לי חשק! ראיתי את N° 13 Pink In Paris, עליה זה נראה ורוד בייבי, גם אצלך?

      רעות

      מחק
    4. חחח, כך חשבתי, יש לך הרבה שזיפים אבל עדיין הם מפילים אותך!!
      תתחדשי על ה- Prune Elixir #301 של לנקום, הוא פשוט גלוס נדיר ביופיו!
      שימי לב שאלו שתי סדרות שונות של שפתוני YSL Rouge Volupté למרות שהעיצוב זהה, אז תלוי איזה מרקם את מעדיפה, את הרגיל או את ה- Shine.
      ה- Pink In Paris #13 לא כזה בוהק בפועל כמו בסווטצ', אני חושבת שהתמונה שלו עליה ממחישה אותו בצורה סבירה בהחלט. כך שה- Fuchsia In Rage #19 הוא אופציה מאוד מלהיבה. קחי בחשבון שבסדרה החדשה פיגמנט השפתיים משפיע על עוצמת הגוון כי זה לא שפתון אטום.

      מחק
    5. אם הכוונה ב Shine לגימור מעט מבריק, אני יכולה לחיות עם זה. אם הוא ממש עם נצנוץ מסוים אז לא. אין לי בעיה עם רמת האטימות, הכל הולך מבחינתי. לא כל כך התחברתי ל- Fuchsia In Rage, הוא נראה בתמונות שלה מעין סגול (מהסוג הבהיר יותר, שאני לא אוהבת עליי). יש עדיין את הסדרה המקורית או שהיא מוחלפת כל פעם בגירסאות מתקדמות יותר?
      ולגבי השזיף. לא משנה כמה יהיה, זה כמו איפור מעושן בסגול, אני תמיד מחפשת תירוצים למה לקנות עוד גוון. אבל בהחלט קיבלתי את עצתך הנבונה, פחות בכמות ויותר באיכות :)

      מחק
    6. אז ככה, הסדרה המקורית וסדרת השיין חיות אחת לצד השניה, החדשה לא ביטלה את הקודמת. אנסה לתאר לך את ההבדלים. הפורמולה של השפתונים המקוריים הוא קרמי טיפקסי עשיר מאוד, לא כל אחת מסתדרת עם זה. שפתוני ה- Shine החדשים הם לא אטומים, הם מעט שקופים אבל בגלל שהפיגמנט חזק זה נראה כאילו יש להם כיסוי. חייבים לנסות כדי להבין את ההבדל, גם המגע על השפתיים שונה לגמרי.
      כן, נראה לי תשחררי מלקנות שזיפים (לפחות עד הסתיו...חח) חבל על ערימה של מוצרי שפתיים באותו גוון. תנצלי מה שיש לך. ואם כבר להתחדש אז במשהו קצת שונה, תבדקי למה את מתחברת, יש הפתעות. אל תפסלי גוונים קורלים שונים למשל, זה ממש יחמיא לך!

      מחק
    7. אלך לנסות! אני מאוד אוהבת גוון raspberry (כמו ה- raspberry pie בסדרה של הליפ באטר של רבלון שאת בטח מכירה). כשבדקתי אותו הוא היה 'נמס' מדי בשבילי אז לא קניתי. יש משהו דומה לגוון הזה בסדרה של YSL?
      לא פוסלת קורלים, אנסה גם אותם. לכי תדעי, אולי הם השזיפים 'החדשים' ;)

      מחק
    8. כן, אני יודעת, לגווני הפטל האלו יש נטיה ורודה, מאוד מחמיא.
      אני אוהבת את ה- Lip Butter של רבלון, גם כתבתי פה בזמנו על הגוון הכתום 15 Tutti Frutti המהמם. אבל מה הכוונה בנמס? אגב, שתי הסדרות האלו של YSL ורבלון נשענות בדיוק על אותו רעיון, לחות עם גוון. דומות מאוד מהבחינה הזו.
      חחח, הקורלים הם הכי השזיפיים של הקיץ!

      מחק
    9. לא יודעת להסביר. כאילו נוזלי מדי. אני אנסה שוב ונראה איך ההרגשה.
      נבדוק את הקורלים של YSL ונחזור עם רשמים :)
      טנקס!

      מחק
    10. אז אולי שפתונים לחותיים זה לא בשבילך.
      תבדקי את שתי הסדרות של YSL ותראי מה הפורמולה שמתאימה לך יותר.
      תהני, מחכה לעידכון :)

      מחק
  2. אנונימי13.3.2013, 18:51

    דנרה, זו דנה שיק שק שוק. משוםנמה באייפון הוא לאהמזהה אותי:)))) בכל מקרה, מדהים ההיילייטר של שאנל פשוט הורססס. אבל המחיר חולני. בכל מקרה זה נכנס לוויש ליסט לשלב מאוחר יותר לקנייה בחו׳׳ל. מסוג המוצרים שאפילו לא הייתי מנסה. הסוווץ, המותג והסקירה שלך מדברים בעד עצמם. אותו כנ׳׳ל לגבי הבושם של הרמס. צדקת! הבשמים שלהם באמת מיוחדים ויוצאי דופן, אין שום דבר שדומה להם. פעם היה לי את הז׳רדן מדיטרניין. אם אינני טועה כך הוא נקרא. אחד הריחות המדהימים שהיו לי מסדרת הפרשיים. אנסה אותו בהזדמנות. עדיין לא ניסיתי את המניפסטו, אגב.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני יודעת שאת מתה על המוצרים המעוצבים האלה, אין ספק ששאנל הפגיזו הפעם!
      תשמעי מכורת בישום שכמותך, הבטחתי לך בושם סופני לפוסט הבא, לא?... ;)
      יש להרמס ריחות נהדרים, לא לכולם אני מתחברת כמובן אבל אני מתה על הסגנון ועל העובדה שהם לא נפוצים. המניפסטו לא דומה לו בכלום כמובן, הוא כבד ומתוק וההרמס פרחוני עליז לגמרי. הכי הגיע בתזמון מושלם. מחכה לשמוע אם תאהבי משהו.

      מחק
  3. המוצרים הורסים, אבל המחירים- הורסים יותר...
    מודה שבעיני- אף סומק לא שווה 400 ש״ח, לא משנה כמה הוא מעוצב. וזה לא שחסרות אלטרנטיבות יפות ומגניבות במחירים שפויים יותר.
    בקיצור, אני מוותרת הפעם, ואפילו מרגישה כמעט חסכונית עם מוצרי האיפור שלי, לא הרגשה מוכרת בדר״כ :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. מבינה מה את אומרת מותק, בדיוק בגלל זה כתבתי בפתיחת הפוסט שאלו לא מוצרים זולים ובטח לא מאסט. ברור שיש להם חלופות, אבל הפוסט מדבר על פינוקים ומתנות לחג, לא על חלופות ;)
      אגב, אם כבר הזכרת את הסומק, אז אפשר להשיג אותו במבצעים גם ב- 50%, רוב המוצרים הרי נמכרים בהנחות כמו שאנחנו יודעות היטב לנצל :)

      מחק
  4. דנרה דנרה, את נשמעת קלילה ומחוייכת כיאה לאביב.
    הבושם ממש מסקרן אותי למרות שאין מצב שאני קונה בושם לפני שאני מצליחה לרוקן כמה בקבוקים...
    אוהבת את הרמס, הבושם הראשון שפילחתי מאמא שלי בגיל 15 היה אמאזון שלהם...
    מכל מקום התיאור שלו נשמע מהמם.
    מאד אוהבת את eau de merveilles שכתבת עליו וגם את faubourg שפעם קניתי לאמא שלי והוא הכי בושם של הביוקר הצרפתי הנשי בעיניי.
    את השפתונים אני חייבת לנסות, אוהבת את הסדרה הקודמת וגם אוהבת לחותיים אז בטח אתחבר. אחכה למבצעי 50 אחוז.
    ההיילייטר של שאנל נראה הורס...
    מאחלת לך שהחיוך ימשיך ללוות אותך!

    השבמחק
    תשובות
    1. דרלינג, אני נכנסת לאווירה האביבית, לפחות משתדלת ;)
      פשש, גם כשמפלחים צריך לדעת מה, יפה מאוד!
      טעם מסוגנן יש לך בבישום שלהם.
      חוץ מזה, לא צריך לקנות את הבושם בשביל להתרשם אם בא לך (על משקל: לא צריך לקנות את הפרה בשביל כוס חלב...LOL).
      אם את אוהבת שפתונים לחותיים אז אין לי ספק שתתחברי לאלו החדשים. ברור שרק במבצעים!
      אמן שהחיוך ילווה את כולנו :)

      מחק
    2. הבשמים שלהם נותנים לי הרגשה של שיק צרפתי הכי הכי ובטוח שארחרח אותו... מה גם שהתיאור נשמע כלבבי.
      לysl אין ספק שאתחבר. ראיתי את השפתיים של ליז בקפה מייקאפ ואהבתי.
      התיאור שלך לגבי התופעות הבריאותיות שנגרמות לך מהם הפיל אותי.
      מה שמזכיר לי סקירות של טום פורד שגרמו לעיניי לצאת מהחורים בעיקר סביב סמקים ושפתונים. יצא לך להתנסות?

      מחק
    3. לגמרי בשמים עם שיק ייחודי!
      ראיתי בקפה את השפתונים, אני חושבת שהם נראים יותר טוב במציאות מהתמונות אצלה שלא עושות איתם חסד, לא יודעת...
      חחח, כן, בהקצנה כמובן ;) אני ממש אוהבת את המותג הזה. ממש. מרגש אותי.
      אל תזכירי את TF בכלל, זה עושה לי כאבים בלב וחלושס בגוף בכל פעם שאני רואה סקירות. לך יש משהו? לי יש כמה פריטים שאני רוצה, מקווה שיצא לי בקרוב להתאחד איתם..

      מחק
    4. חלושס בגוף זה המונח המתאים. לי אין כלום שלו ומבחינתי מזל שהוא לא בארץ. משהו בפיגמנטים העזים שלו גומר אותי, בשילוב עם האריזות כמובן.
      איך עוד לא הזמנת לך מספורה????

      מחק
  5. יש לי את השפתון הזה של YSL והוא מדהים!
    כל כך נעים על השפתיים!
    מעניין איך נראה הסגול בפועל...

    השבמחק
    תשובות
    1. ה- Rouge Volupté באמת שפתונים מדהימים.
      השפתון שלך זה הקלאסי או ה- Shine החדש?
      את הסגול הזה כדאי לנסות ולהתרשם, גוון מדליק חבל"ז!

      מחק
  6. סיסלי באמת הפתיעו! איזו אריזה מדליקה (אני מתה על זברות ובכלל שילובי שחור לבן...) רק חבל באמת שהמברשת תופסת כל כך הרבה מקום..אני גם מעדיפה אריזות קומפקטיות..טוב..נו לא נתלונן...כי העיצוב באמת מיוחד.
    לפתות אותי עם עוד פלטה שימרית של שאנל זה הכי קל...אם כי אני עדיין מפנטזת יותר על ההיילייטר שכתבת עליו בשנה שעברה..אין לי מושג למה הוא לא שלי עדיין..
    השפתונים של YSL הורסים אחד אחד. מקווה להתחדש עם כמה גוונים לכבוד החג :)
    שמתי עין על הטופ זהב הזה עוד כשהקולקציה של ג'יימס בונד יצאה. אני מתה על זהב ונצנוצי זהב.
    אני בטוחה שהבושם ימצא חן גם בעיניי. מתה על הניחוחות השיקיים והמיוחדים של הרמס ועשית לי גם אושר וחיוך בלב עם כל התיאורים שלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הסומק זברה הזה הורס לגמרי. כל הפלטות של סיסלי ככה ארוכות, לפחות הפלטה הזו מעוצבת חיצונית מהמם אז מילא.
      במקרה של שאנל אולי כדאי פשוט להתעלם, זה רק הולך ומחמיר מקולקציה לקולקציה...LOL
      אני כבר לא זוכרת על איזה היילייטר את מדברת. ה- Soleil Tan de Chanel הנוזלי אולי? אם כן אז הוא במגוון הקבוע, יחכה לך למתי שתרצי ;)
      אם את מתקרבת לדוכן של YSL זה על אחריותך בלבד, הם מפתים!!
      למעט המחיר הגבוה הטופ זהב הזה מושלם. מעניין אם אפשר להשיג אותו במחיר נוח יותר.
      הרמס זה הרמס זה הרמס! שמחה שהחיוך שלי הדביק אותך, שישאר איתנו כל הזמן :)

      מחק
    2. כן :) Soleil Tan de Chanel! כבר כמה חברים בדקו לי כמה פעמים בנסיעתם לחו"ל והוא לא בדיוטי פרי משום מה.. היה איזה יום שדיילת שאנל הדגימה לי אותו בערבוב עם מייקאפ וזה היה מהמם..מחכה לאיזו הזדמנות טובה לקנות אותו במחיר שפוי.
      הלכתי לבדוק את ההרמס. אני מבינה למה התחברת אליו והבקבוק מדליק לגמרי :) לא הגיעו עדיין טסטרים של איב סאן לורן לאפריל בסנטר..אבל נראה לי שבמשביר כן ניתן למצוא טסטרים. פשוט לא הספקתי להגיע לשם הפעם..

      מחק
    3. חבל שאין את השאנל בדיוטי פרי, הכי מתבקש שיהיה שם!
      בערבוב עם המייק אפ ההיילייטר אכן מופלא. אין לי ספק שבסוף תשיגי אותו :)
      הכי מדליק שיש ההרמס!
      מה נסגר עם הרשתות והטסטרים החסרים לפני החג??? גם אפרת כתבה פה למטה שלא מצאה טסטרים של שפתוני השיין שפה והם כל כך חדשים...

      מחק
  7. הפגזת בפינוקיה! :)
    הכל מהמם. יש לי חולשה לדברים יפים...
    ההיילייטר של שאנל מהמם. ולסיסלי, עד כמה שהם מותג לא ממש מדובר בתחום האיפור, יש להם יציאות עיצוביות מהממות. אני רוצה סומק אורכידאה כבר מלא זמן.......:)

    השבמחק
    תשובות
    1. חג או לא חג? ;)
      לכולנו יש את החולשה הזו והם מנצלים את זה, חלשות אופי שכמותנו...LOL
      סיסלי לגמרי הפגיזו ביציאה הזו הפעם!
      ה- L'Orchidée שלהם יצא כבר פעמיים ועוד לא חזינו בפלא בארץ, מה יהיה?... :/

      מחק
  8. הלק זהב של אופי נראה מדהים ואני חייבת להשיג לי אחד כזה. נראה לי שהוא ישדרג כל לק למהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן שידרוג ברגע, מדליק לגמרי! :)

      מחק
  9. ניסיתי את המניפסטו היום. אז ככה, ממש, אבל ממש לא נפלתי וזה לחלוטין לא קשור לביקורת הנוקבת:)))) שהייתה לך על השיווק המוטעה שלו.
    זה התחיל מזה שאני תמיד מריחה את הבקבוק לפני שמשפריצה, כבר אז לא הרגשתי צורך להשפריץ. אבל אמרתי יאללה, רק בשבילך:) אפילו ברגעים אלו אני מריחה מידי פעם את פרק היד שלי ולא מסתחררת. הריח מתוק מאד, ולא שאינני חובבת מתוקים, אבל הפעם, לא! הוא מזכיר לי במקצת את הציפ אנד שיק של מוסקינו הראשון שיצא להם לפני הרבה שנים.
    לסיכום, ריח נחמד אבל לחלוטין לא בשבילי. מה שכן, הרחתי את הגוצ'י מהסדרה החדשה בה יש להם 3 צבעים, אחד מהם הוורוד משהו עם גרדניה פשוט מדהים! ומאד מזכיר לי את הדולצ'ה וגבנה limpreatrice שיש לי ואני מטורפת עליו, בשבועיים האחרונים, הוא לא יורד לי מהצוואר.
    אז הבא בתור הוא ההרמס, משום מה יש לי הרגשה שאני מאד הולכת לאהוב אותו:) עדכון בהמשך.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה, מעניין. ואיזה חירוף נפש בשביל החוו"ד, חחח, מלכה! :)
      אכן המניפסטו מתוק ואני להיפך ממך, בתור מי שלא מתה על מתוקים הוא הפיל אותי.
      תודה על ההמלצה, לא יודעת למה פסחתי על הגוצ'י, ייבדק בהקדם הוורוד :)
      ההרמס... אוח! עדכני...

      מחק
  10. תגליף הסטורי משקף את התחושה לגבי השאנלית המדהימה - זה מה יקרה לה אם היא תהייה שלי, אני אתבונן בה, לא אהין לקרב אליה מברשת ובעוד X מאות שנים ידעו מה היו הפיתויים בדורנו.

    הזברה מושלמת, מושכת תשומי מבחוץ, ומתפקדת מעולה בפנימה, המברשת זה בגללי, אני אשתמש בה :) (לא אמרתי כלום על המחיר)

    שפתונים של YSL - כתבתי פה כבר תגובה שנעלמה וכתבתי גם בפייס - אני הולכת לקנות לעצמי אחד לחג, כבר הלכתי לבחור לי גוון - אך למרבה הפלא בשיין היו לא כל הטסטרים ואילו בגרסת הכיסוי המלא היו חסרים לא מעט גוונים. למה אני קונה? 1. כי המראה שלהם מלבב 2. כי אם הם מקבלים כזה מקום של כבוד ולא רק אצלך כנראה יש דברים בגו, אז שלי לא יהיה? 3. כי יש מן תחושה של "שעמום" מכל השפתונים שנבחרו בכבידה, אז מתי אם לא בחג האביב יהיה הזמן לחדש? מתכננת גם על אחד מהגוונים של שיסיידו. מאוהבת בשפתוני המותג הזה (ולא רק) אז החלטתי שאם השפתון לא יהיה משהו אז בגללך קניתי ואם יהיה הצלחה אז בזכותך קניתי (שמתי עיני על 7 ו 13 , אבל אלך ליד הבית לראות עוד גוונים)

    לא תהיה ברירה ותפני אלי את סוכן הביוטח הרפואי שלי. השלמות הזו של הבקבוק, למי אכפת מה יש בתוכה, ראיתי אותם ורצתי מייד לקפה להירגע ולשתות מים. אין מצב שאני אקנה אותם בארץ אבל זה אחד הדברים היפים שראיתי בתיוןם הלקים אי פעם (מזכיר לי את הגלוס שפתון שהיה להם פעם זוכרת? הידית של המכחול נראתה כך) אם יהיה , הוא ישב לקישוט בסלון על מדף מיוחד עם ספוט!!!
    תנחשי מי קנה אותי? - רק אחד. אבל מה שיתנו אקח :)

    OPI - זהב או לא התמחור מטורף, ויחסית לשימוש שאעשה בו לא הצדיק. לק של דיור/שאנל/אסתי וכו' שאקנה, ישמש אותי לא מעט. האפקט - מדהים, ראתי בלייב וזה מאוד מיוחד

    רק כשהגעתי לסופו של הפוסט הבנתי מה האסוציאציה של הבקבוק - אכן אלכוהול משובח, הוא נמכר רק באפריל אאל"ט ולטרם הספיקותי להריח אבל לפי התיאור שלך לא אני במיוחד - מה שלא ימנע ממני לספק את סקרנותי לחתול שלום)

    אם תחליטי לעבור את האביב בחיוך כך יהיה - אשר לקיץ כל דבר בעיתו (לחות תל אביבית ארורה)

    חג שמח דנרה, כיף, ים חברים משפחה והרבה הנאה ושמחה


    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, הפלטה של שאנל הורסת. אבל לי אין סנטימנטים לדברים מעוצבים, תאמיני לי אם נשמור כך כל מוצר לא יהיה לנו בסוף במה להשתמש ;)

      אם המברשת של הסיסלי זברה בגללך אז אני לוקחת את הדברים שלי בחזרה...LOL
      (זה לא פוסט לדבר על המחירים...חח)

      מוזר שהיו חסרים טסטרים בשפתוני השיין כי הם ממש ממש חדשים, כבר שמעתי על גניבות טסטרים, אין לזה הסבר נורמלי אחר. אהבתי את ההסברים שלך למה תקני, אין כמו שכנוע עצמי, זה בסוף תמיד עובד! :)
      בגללי/בזכותי, לא משנה מה יהיה אני מקווה שתהני מהם, קשה לי להאמין שלא. גוון 13 מושלם בעיני, כתבתי עליו פעם בבלוג.

      סדרת דיוריפיק היא בכלל סדרה מפילה, אז כשיוצאים להם לקים זה עושה דפיקות לב לגמרי! הגיוני שביטוח הבריאות יכנס לפעולה...LOL
      וכן, ברור שעל הלק האדום כתוב השם שלך.

      האפקט של ה- OPI בהחלט מדליק חבל"ז, על המחירים הסכמנו שלא רלוונטיים לפוסט הזה אחרת ניכנס לבור.

      אם אני זוכרת נכון את אוהבת יותר מתקתקים אז ההרמס פה זה בהחלט בושם שפחות בשבילך, כמובן שמהסקרנות אנחנו מריחות הכל.

      אם החיוך ימשיך לקיץ אז מה טוב (ומזיע...)

      חג אביב שמח גם לך מותק, שיהיה רק טוב!

      מחק
    2. גם אני הופתעתי, במשביר בסנטר ולא הייתה דיילת.

      את מבינה אותי!
      דיוריפיק זה השם, הייתי מאוהבת בגלוסי/אודם שלהם, רק להוציא מהתיק עוד לפני שמרחתי זו הייתה חגיגה. וברור שהאדום :)

      לא שכנוע עצמי כי החלטתי זה סוג של תירוץ להסביר את החמדנות לא?

      מתוקים זה אני

      אמן!



      מחק
    3. חבל שלא הייתה דיילת, עד שכבר צריך אותן אז זה חוק מרפי שהן לא יהיו נוכחות...

      חחח, הסברים/תירוצים או לא העיקר שיהיה אצלנו ;)

      מחק
  11. זה לא סוד שאני עפה על סדרת ה"רוז' וולפטה" (סליחה על העצלות לעבור לאנגלית) והייתי מוכנה להקריב זבח כדי שכל הסדרה תשב על מדף האיפור שלי.
    ועכשיו שיש גוונים כאלו? אני יודעת מה לבקש לחג הקרוב.
    הלקים של דיור- עיצוב משגע! ממש פריט דקורטיבי לכל דבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמוך כמוני, חבל שצריך לבחור גוונים אני רוצה הכלללל בסדרה!!
      הלקים הלו כל כך חמודים, באמת הכי לעשות כפיות יחד...LOL

      מחק
  12. דנרוש, עשית לי חשק מטורף לבושם של הרמס!!! לא מכירה, לא הרחתי, לא פגשתי, אבל רק מהתיאורים המדהימים שלך הרגשתי שאני מכירה אותו כבר שנים :)))... יש בארץ?! יוו איך בא לי לשים אותו חחחח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, הרגת אותי!! LOL
      ה- Jour d'Hermés בדיוק בטעם שלי וזה גם ממש מרענן כשיוצא בושם בריח ייחודי כזה ולא עוד בושם מתקתק פופולרי לאביב.
      הבישום של הרמס נמכר בארץ רק ברשת אפריל אז את יכולה לקפוץ לשם לרחרח אותו.
      מחכה לעידכון אם עבר את המבחן שלך ;)

      מחק
  13. הבושם מעולה מאד אהבתי ...

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע, לגמרי בושם מעולה :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails