14 בפברואר 2013

בסיס אחיד וקורן



בכל מראה בו נבחר, סקין שמטופח ומאופר נכון יהיה הבסיס עליו ישען כל הלוק. בעונה הקרה, כשהעור שלנו נוטה יותר ליבש מאשר לשמן, נעדיף מוצרי איפור בסיס עשירים ולחותיים יותר שיתמזגו עם העור בצורה הרמונית יותר. לעיתים התוצאה תהיה חד ממדית גם מבחינת גוון וגם מבחינת גימור. בשביל לשבור את זה תמיד נוכל להשתמש בקישוטי סקין להצללות ולהארות, שיכניסו חיים למראה.
היום חל יום האהבה של העולם המערבי, ה- Valentine's Day עליו הרחבתי בסוף הפוסט. וכמו שבאהבה שומרים על איזון מתמשך כדי שהיא תפרח ותלבלב, כך גם עם הסקין הסוד הוא איזון בין שלל התכשירים שבחרנו כדי להגיע לתוצאה אופטימלית. כי לסקין מושקע, ממש כמו לאהבת אמת, פשוט אין תחליף.

מייק אפ שיסיידו: אטרקציה מחודשת

במקביל להשקת סדרת השפתיים המוצלחת Lacquer Rouge השיקו בשיסיידו את המייק אפ Radiant Lifting שהוא גרסה מחודשת ל- The Makeup Lifting. נדמה שכבר מזה זמן לא הושק מייק אפ חדש עם כיסוי גבוה ומסקרן היה לבחון מה הזדמן למחוזותינו הפעם, במיוחד לאור העובדה שמייקאפים מהסוג הזה הם פופולריים במיוחד (כבר כתבתי בזמנו שהשפכטל הוא חברה הטוב ביותר של האישה...).
נכון שקורה לפעמים שאנחנו קוראות תיאור של מוצר על גבי האריזה ולא תמיד יש באמת קשר בינו למה שקורה בפועל? אז הפעם שמתי לב שיש מתאם גבוה בין התיאור/ההבטחה לביצוע בפועל, רק זה לכשעצמו מרגש... מדובר על מייק אפ בעל SPF 15 שמיועד לעור רגיל עד יבש, אם כי לא הייתי ממהרת לפסול אותו לבעלות עור שנוטה למעורב. הוא בעל כיסוי גבוה מההתחלה שניתן לבנות למלא בלי יותר מדי שכבות. הגימור טבעי מואר שנוטה למאט. בעל ניחוח עדין, נעים למגע, לחותי ועשיר בפיגמנט, לא מדגיש פגמים או נכנס לנקבוביות. אפשר להניח אותו עם מברשת בצורה מהירה ונוחה, אני מצאתי שגם בהנחה עם האצבעות הוא מתקבל נפלא. הוא קרמי עבה אבל לא מרגיש כבד מאוד כמו מייקאפים אחרים בקטגוריית הכיסוי המלא ואף תורם לתחושה של מיצוק העור. משאיר סקין משודרג מאוד יחסית לנתוני הפתיחה שלנו כמובן, כל אחת והעור שלה. העמידות מוצלחת לאורך כל היום, אם כי בתנאי יובש קיצוני כשהעור סופח את הלחות, אולי כדאי לרענן אותו במהלך היום עם תרסיס מתאים כמו ה- Fix+ של מאק למשל שיעזור להחיות את המראה.
המייק אפ מוצע בארץ ב- 8 גוונים (מתוך 18 קיימים) כשמספר הגוון מייצג את עוצמת הגוון והאות מייצגת את תת הגוון. אני משתמשת בגוון O-40 שמתאים בצורה די מדויקת לגוון העור שלי בחורף. המייק אפ בעיצוב קלאסי של המותג מגיע בבקבוק משאבה פלסטי שאינו כבד ולכן נוח לנשיאה במקרה הצורך. היגייני ונוח לשימוש. המשאבה מוציאה כמות מדודה של חומר ואפשר בלחיצה עדינה לשלוט בכמות החומר שיוצאת אם צריך לבנות באזורים מסוימים. ובשורה התחתונה - בשוק שמציע לנו בכל רגע נתון מגוון בסיסים מוצלחים יותר ופחות שעושים המון רעש, פרסומי בעיקר, התגלה כוכב אמיתי. אני מודה שלמרות שמדובר על שיסיידו, לא ממש ציפיתי לביצועים כאלה ממנו ואין ספק שמדובר על אטרקציה. לטעמי זה לגמרי אחד המייקאפים המוצלחים ביותר שיש היום לבעלות עור רגיל/יבש שמחפשות כיסוי גבוה. 

מייק אפ גרלן: מאהב לפלירטוטים בשעות הפנאי

מייק אפ חדש נוסף שהושק ממש לאחרונה הוא ה- Parure De Lumiére בגרסת הקרם שהושק לצד המייק אפ הנוזלי עליו כתבתי בפוסט "אור לעור". כדאי לקרוא קודם שם כי אני ממשיכה את הסקירה הזו ברצף ישיר. אז במקרה של המייק אפ הזה קשה להתעלם קודם כל מהעיצוב, בניגוד למה שהיה לפני שני עשורים, היום זה ממש נדיר לראות מותג שמחליט להשיק מייק אפ בצנצנת. המשמעות היא בדרך כלל שהפורמולה היא מוצקה/יציבה/סמיכה יותר, כלומר קרם ולא נוזל, ועשירה יותר. שלא לדבר על העובדה שזו הצורה הכי לא היגיינית לשימוש במייק אפ, גם אם משתמשים בספטולה המצורפת. אבל איך שלא נציג את זה, הגרסה הזו מעוצבת בצורה יוקרתית פנומנלית כמו שרק גרלן הפתיינים יודעים להגיש לנו, שמשכיחה את כל הטרוניות ברגע. ממש עושה חשק להציב את המוצר במרכז שידת האיפור, שיעשה לנו טוב בעיניים באופן שוטף. העיצוב המלכותי הזה גרם לי ממש להנאה בכל פעם שמרחתי את המייק אפ עם הניחוח הנפלא, כאילו נתתי לו יחס אישי יותר, יש מצב שאפילו חייכתי אליו...
אבל חייבים לחזור למציאות ולהתייחס לביצועים. מצד אחד המייק אפ קרם הזה מזכיר את אחיו הנוזלי, לא רק מבחינת הניחוח אלא מבחינת הצורה שנמרח על העור, לא הכי אחיד ולא ממהר להתקבע. אבל מצד שני בניגוד לאחיו, אפשר להגיע איתו להיטמעות יפה שתחמיא לעור. זה דורש קצת יותר השקעה אבל בסוף יש תוצאות. בגלל שהמייק אפ בעל ה- SPF 20 אוחז במרקם עשיר יותר אז התחושה נעימה יותר לעור אבל הכיסוי עדיין עומד על קל פלוס עד בינוני. גם הגימור דומה, מאט שאולי קצת יותר מואר, אולי. המייק אפ הזה מוצע בארץ ב- 4 גוונים (מתוך 5 קיימים), כשגוון 02 מתאים לי לחורף. חשוב לשים לב שהכמות שלו היא 26 מ"ל ולא 30 מ"ל כמו שאנחנו מורגלות במייקאפים נוזליים. אין ספק שמבין שתי הגרסאות אני מעדיפה את הגרסה הזו ועדיין שינויים קלים בפורמולה היו יכולים להפוך את המייק אפ הזה למשודרג יותר. זה לא מייק אפ לשימוש מהיר מבחינתי, הוא דורש יחס כדי לעבד אותו וזמן שלא תמיד יש. אז אני לא יכולה לומר שזו אהבת אמת, אבל אני אסתפק ברומן בהמשכים, כשיש לי סבלנות וזמן "להתמזמז" עם עצמי... הרי לפעמים סטוצים מעלים את האדרנלין ועושים ריגושים כמו ששום שיגרה, נהדרת כלל שתהיה, לא תצליח.

פריימר לוריאל: הארה עכשיו ומיד

לא משנה באיזה בסיס נבחר, מייק אפ או BB Cream למשל, הגוון האחיד של העור יביא למראה חד ממדי שנרצה לשבור כדי שלא נראה "מסכתיים" מדי. חימום של העור עם ברונזרים ושלל ממתקים זה תמיד נפלא. אבל אפשר בנוסף או בנפרד גם להיעזר בהארות שונות שיקפיצו את המראה של העור, לפני או אחרי המייק אפ.

אז לפני הנחת המייק אפ אפשר להיעזר בפריימר מאיר. לרוב הפריימרים מהסוג הזה דלילים יותר ועם פיגמנטים בוהקים מובחנים. הפריימר LUMI Magique של לוריאל שייך לקטגוריה הזו אבל שונה מאוד מבחינת המאפיינים שלו. הוא סמיך יותר, עשיר מאוד בפיגמנט, בגוון לבן אטום יחסית (סווטצ'). הוא קל לשימוש ונעים למגע עם ניחוח מוצלח. הגימור הבוהק שלו מאוד בולט וקל להבחין בו, ממש גימור פנינתי לעור. אבל אין מה לחשוש, המייק אפ שנשים מעליו ינטרל את ההברקות המוגזמות שלו אבל יותיר את הסקין מואר באופן מיידי. אני, שלא ממש מתחברת לגימורי מאט שנראים לי מבגרים ועייפים, ממש הופתעתי מהפריימר הזה ונהנית להשתמש בו בכל פעם מחדש, גם אם הוא בשילוב של מייקאפים מאירים כמו למשל ה- NUDE של דיור. התוצאה איתו קורנת ומחמיאה ויש תחושה שהוא גם תורם במידה מסוימת ליציבות/עמידות של הבסיס מעליו. אפשר אבל לא הכי מומלץ להשתמש בו גם כהיילייטר מעל המייק אפ, כדאי לעשות את זה בעדינות ולטשטש היטב את הגבולות שלא יראה תלוש. פריימרים מאירים ניתן גם לערבב עם המייק אפ ואז להניח ביחד, אבל הפורמולה שלו לא ממש נטמעת בצורה הרמונית עם כל מייק אפ כך שזה גם שימוש לא ממש רלוונטי עבורו. לפי המותג אפשר להשתמש בו גם לבד ללא בסיס מעליו אבל אני ממש לא הייתי ממליצה לעשות את זה אלא אם כן בא לכן לאמץ מראה מזיע של "עכשיו חזרתי משיעור ספינינג היסטרי". בכל מקרה, מדובר על פריימר מאיר מוצלח ובמחיר נגיש (בהנחות כמובן) שמומלץ במיוחד לשימוש בחורף בגלל הגימור הסופר בוהק שלו. פריימר שתמיד יכול להיות פתרון טוב כשהסקין שלנו לא במיטבו ואנחנו רוצות להאיר אותו ברגע.

פודרה נוצצת של שאנל: קפיצה למסיבה

אם לא השתמשנו בפריימר מאיר לפני המייק אפ, תמיד אפשר לבחור אחרי המייק אפ בפודרה שתעשה עבורנו את העבודה. במקום פודרה מאט או פודרה שקופה, כדאי לבחור בפודרה מאירה כלשהי שתעניק גימור טבעי בוהק ומחמיא. הפעם בחרתי פודרה מסוג אחר ודי חריגה מבחינת גימור אפשר לומר. הפודרות בתפזורת Poudre Universelle Libre של שאנל ידועות כפנומנליות בקטגוריה, טחונות דק, ממש אבקתיות רכות, עם פיגמנט נהדר ובכמות היסטרית. במסגרת קולקציית Eclats du Soir לחגים/חורף יצאה הפודרה הזו בגרסה, איך נאמר, חגיגית, אולי חגיגית מדי. הפודרה בגוון הטבעי שקוף 57 Réverie בעלת גימור מאט טבעי אבל עם מיקרו נצנצים כסופים בתוכה (סווטצ'). כלומר, אם פודרות מאירות מכילות בתוכן פיגמנטים הרי שהפודרה הזו מכילה נצנוצים שאמורים גם להקפיץ את הלוק, והם מקפיצים all right... אני לא חובבת נצנצים גדולה, אם כי כשזה מגיע למשל בצלליות לערב אז בהחלט כיף לגוון. אבל במקרה הזה, במידה ונשתמש בפודרה כמו בייעוד המקורי שלה - לכל הפנים, התוצאה תהיה לטעמי די מוגזמת וחוטאת למטרה. בפודרה הזו אני הייתי ממליצה להשתמש רק באזורים שמצריכים הארה נקודתית כמו היילייטר, מעל הסומק לגימור מדליק ואפילו בעפעפיים מעל הצלליות. כמובן שהיא אידיאלית לשימוש גוף במיוחד באזור המחשוף (décolleté) למי שאוהבת את זה. אחרי לא מעט סקירות שקראתי ברשת אני יכולה לומר שישנה הסכמה כמעט גורפת לגבי האיכות המעולה של הפודרה, אבל יש מחלוקת גדולה לגבי צורת השימוש בה. האמת שכאלו שהיו מאוהבות בפודרה והמליצו להשתמש בה לכל הפנים הפתיעו אותי, אני פשוט לא מבינה למה שמישהי תרצה להיראות כמו כדור דיסקו מהלך. אבל בסופו של דבר אין חוקים וזו העדפה אישית של כל אחת איך להשתמש במוצר כזה שנחשב למאוד חריג כשהוא מגיע מבית היוצר של שאנל. אני מניחה שלא נראה סטיית תקן כזו שתחזור על עצמה בקרוב. או שלא.

היילייטר מאק: לאימוץ שוטף

גם אם ויתרנו על הפריימר ודילגנו על הפודרה, אפשר להשתמש בהיילייטר על מנת להאיר ולהרים אזורים מסוימים בפנים. יש לא מעט שחוששות להשתמש בהיילייטרים ואני יכולה להבין את זה, הרי שימוש לא נכון בהיילייטר יכול להיראות מופרך ולא מחמיא בעליל (סרטון הדרכה בסיסי). גם למצוא איזה היילייטר, של איזה מותג, באיזה גוון, האם אבקתי או נוזלי, זה משהו שלוקח קצת זמן כדי לגבש דעה מה הכי מתאים לנו ולצבור מיומנות בהנחה שלו. אז בחרתי הפעם בהיילייטר שבאופן יחסי להיילייטרים פשוט לשימוש, זה היילייטר שמומלץ לכל אחת וגם למתחילות לטעמי. ההיילייטר Soft & Gentle של מאק מסדרת ה- Mineralize Skinfinish הוא בעל גוון שמפניה מעודן, טבעי מאוד וחצי שקוף (סווטצ'השוואתי). לכן הוא נטמע בצורה מוצלחת כמעט בכל גווני העור ומותיר הברקה נהדרת. הוא מאוד נוח להנחה עם כל מברשת היילייטר/סומק שזמינה לנו. אל תהיו נדיבות עם שום היילייטר, גם לא עם ההיילייטר הזה שעשוי להיות שימרי/גליטרי/יבש מדי. בנגיעה קלה המברשת אוספת מספיק חומר ולכן כדאי לנער אותה קלות לפני ההנחה על הפנים. גם אם בטעות שמנו קצת יותר מדי ממנו זה לא נורא ויחסית קל לטשטש אותו. זהו מוצר בסיסי יחסית להיילייטרים המפונפנים בשוק, אבל חוסר המתוחכמות שלו זה מה שהופך אותו בעצם למוצלח. זה היילייטר שמשתלב באופן הרמוני בלוק ומהיר לשימוש. באוסף ההיילייטרים שלנו, כדאי לשקול נציגות שלו לכל מקרה.

לבבות באווירת הולנטיין דיי: קיטשי אבל תודו שחמוד

ולסיום בחרתי מוצרים לקישוט הסקין שהם באווירת חג האהבה של העולם המערבי, ה- Valentine's Day שחל היום. האמת היא שאני לא ממש מבינה למה אנחנו מציינים את היום הזה שנוגע בכלל לקדוש נוצרי, כנראה שכל סיבה לחגיגה טובה מספיק עבורנו ועבור החברות המסחריות שמוכרות לנו אהבה מתקתקה בשקל. אז כן, הכל ממש מקסים וחמוד סביב הולנטיין דיי ולעיתים בלי לשים לב אנחנו נסחפים באווירה הרומנטית. אפילו מצאה חן בעיני שרשרת בעיצוב "לב" של TOUS שבאופן נדיר לא נראתה לי דביקה מדי, אפילו לא עם המילה Love והדובי המפורסם של המותג שמוטבעים עליה. שוקלת אימוץ... באווירה הזו, לא מפתיע ששתי קולקציות אביב מתקתקות ודביקות סובבות סביב הקונספט של אהבה ופונות באופן מובהק לקהל צעיר.
קולקציית Archie's Girls של מאק היא קולקציה רחבה שסובבת סביב סיפור הקומיקס הוותיק על המשולש הרומנטי של ארצ'י-ורוניקה-בטי. קולקציה מאקית קלאסית שהפעם ממותגת כולה בדמויות מהקומיקס ומעוטרת בשלל לבבות ולנטיין כי האהבה פורחת כמובן. מוצר הכוכב הוא ללא ספק פלטת הלבבות Veronica's Blush בגוון ורדרד חיוור עם הטבעות לב בגוון ורוד (סווטצ') שמעוצבת בצורה מאוד מתוקה וצעירה. בגלל הגימור הבוהק והגוון הוורדרד קר שמתקבל בערבוב שני הגוונים (סווטצ'), הפלטה מתאימה בעיקר לשימוש כהיילייטר ולבהירות כסומק עדין. פלטה מוצלחת וחמודה ממש.
קולקציית האביב In Love של לנקום מציעה גוונים פסטלים רכים מתבקשים לאביב שכולה מגיעה בעיצוב ורוד ופרחים רכים עם שם הקולקציה שמוטבע על כל מוצר ומוצר. הכי ולנטיין שיש בלנקום. מוצר הכוכב בקולקציה הוא הסומק Blush In Love המרובע שמגיע בשני גוונים עם מראה חמודה שנשלפת. לי יש את הגוון Pommettes D'Amour 20 בשילוב של ורוד עם הטבעות פרחים וקורל עם הטבעת הלוגו (סווטצ'). ערבוב של שני הגוונים (סווטצ') יוצר גוון צעיר, מחמיא ומקפיץ, בהחלט מרגישים אביב.

לפנות לקהל צעיר וטרנדי זה מתבקש כשמדובר על מאק, אבל כשלנקום משיקים לאביב קולקצייה כמו In Love זה מפתיע במיוחד. קולקציה אביבית קלאסית עם גוונים פסטלים חמדמדים שכל קשר בין העיצוב שלה לעיצוב הלנקומי קלאסי מקרי בהחלט. במקום אריזות פלסטיק שחורות רציניות קיבלנו אריזות קרטון צבעוניות עליזות משל היו בנפיט (Benefit) או משהו בסגנון. האריזות עצמן מתאימות למחזור וזה מהלך שמתאים למגמה הסביבתית פופולרית, רק חבל "ששכחו" בהתאמה להצעיר גם את המחיר... וכאילו כל זה לא מספיק, הם גייסו בהתאמה את אמה ווטסון הצעירה לדגמן לנו את עצמה ואת המוצרים. מהלך שללא ספק ראינו כבר במספר מותגים בשנים האחרונות שבאופן ברור ומכוון מנסים להצעיר את עצמם כדי להגיע לקהל לקוחות חדש ורענן. רק בשנה האחרונה למשל לנקום השיקו את קולקציית השפתונים Rouge In Love והלקים Vernis In Love שפונות לקהל צעיר ואופנתי, אבל זה היה יותר מהלך של ניעור האבק והתנעת מנועים שהלקוחות יכולות להתחבר אליו. בהקצנה אומר שהפעם האחרונה שהיה מהלך הצערה כזה מובהק של המותג היה כאשר הושק לפני כמעט שני עשורים ה- Juicy Tubes שעשה מהפכה בעולם מוצרי השפתיים בכלל והגלוסים בפרט שאפילו לנקום לא חזו. אז נכון, לא סביר שזה מהלך עד כדי כך דרמטי הפעם אבל עדיין מאוד חריג ביחס לקהל המותג. מצד אחד זה מהלך הצערה לגיטימי לגמרי. מצד שני יש לקוות שזה מתוכנן לטווח ארוך ולא פאזה של "שכרון חושים" של איזה מעצב שלא תהיה לה המשכיות כי אז זה פשוט ייצג חוסר החלטיות של מותג לגבי המשך דרכו. אני בעד סטיות תקן שכאלה, זה כמובן לא אומר שלא נחזור ללנקום הקלאסית שעדיין שולטת ביד רמה, אבל כדי שהמהלך הזה יהיה אפקטיבי באמת, חשוב ליצור לו המשכיות רציפה כלשהי. אחרת זה יהיה סטוץ חד פעמי עם הלקוחות החדשים ולא חתונה. מחשבה ליום האהבה.


ID

Radiant Lifting Foundation
Firming and Anti-wrinkle
SPF 15
O 40 Natural Fair Ochre
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 349 ש"ח

Parure De Lumiére
Light-Deffusing Foundation
Moisture & Comfort
SPF 20
02 Beige Clair
גודל: 26 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 357 ש"ח

LUMI Magique
Pure Light Primer
גודל: 20 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 150 ש"ח

Poudre Universelle Libre
Natural Finish Loose Powder
57 Réverie
גודל: 30 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 323 ש"ח

Mineralize Skinfinish (MSF)
Soft & Gentle
גודל: 10 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 160 ש"ח
Face Powder Veronica's Blush
גודל: 10 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 160 ש"ח

Blush In Love
Gentle and Long-Lasting Powder Blusher
Pommettes D'Amour 20
גודל: 8.5 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 275 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


59 תגובות:

  1. פוסט מעולה! מתי יוצאת הקולקציה המאקית?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, קולקציית Archie's Girls של מאק תושק בתחילת מרץ :)

      מחק
  2. אוי, הרגת אותי עם הסקירה על המייקאפ של גרלן... את אדירה!! :)
    המייקאפ של שיסיידו נשמע כמו משהו שאבדוק בקרוב (יש לי מייקאפ אחר שלהם, שאני מאד אוהבת, במיוחד במזג האויר הנוכחי..)
    היילייטרים הם אהבתי הגדולה (אם כבר יום האהבה, שגם אני אגב לא מתחברת אליו בכלל..), ואחד הכוכבים באוסף שלי הוא סופט אנד ג'נטל האגדי..

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, שמחה שאהבת מותק :)
      המייק אפ של שיסיידו בהחלט נפלא לעונה עכשיו, אולי יש לך את הגרסה הקודמת שלו?
      היילייטרים זה כמו ממתקים של הביוקר והסופט אנד ג'נטל הוא ללא ספק מהמאסטים של מאק.

      מחק
  3. אחלה פוסט. מתאים נצנצים לולנטיין.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נטע!
      נצנצים בגלל השאנל? ומה עושים אחרי היום הזה?...:P

      מחק
    2. היום יש אסטרואיד בתשע וחצי. ג אפשר לנצנץ לו בחזרה.

      מחק
    3. למי שקמה בשישי מוקדם מספיק אז נפלא, מקווה שניצנצת לו חזרה.
      אגב, אני מחובבות האסטרונומיה אם כבר הזכרנו אסטרואידים ;)

      מחק
    4. תשע וחצי בערב, לא בצהריים ;)

      מחק
    5. משום מה חשבתי שאת מתייחסת למטר המטורף של מטאורי האש שהיה הבוקר ברוסיה...LOL
      מה שהיה הערב בתשע היה נדיר מאוד אבל לא מחזה מרשים למי שצפה בטלסקופ רגיל.
      אז נשאר עם השאנל המנצנץ ;)

      מחק
  4. היילייטר, מייק אפ בכיסוי גבוה ושאנל ...
    פוסט כלבבי !
    צריכה לנסות את המייק אפ של שיסיידו- נשמע מעולה !

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שלא יהיה - תמיד בסוף שאנל :))
      תודה יקירה!
      אם יש מי שתדע להעריך את המייק אפ הזה - זו את!
      אבל הוא לא ממש דומה לגרלן אקסטרים אם לזה את רומזת ;)

      מחק
  5. טוב, פוסט מופגז.. בהרבה אינפורמציה וגירוי.
    הכוכב השאנלי הזה... אפשר להשוותו קמעה למטאוריטס של גרלן, לא? רק שאולי פה מרכיב הנצנצים יותר בולט.
    נחמד לקרוא על מייקאפ חדש שעושה עבודה טובה כמעט כמו שהוא מבטיח, כי ה׳ יודע שחסרים כוכבים כאלה לאחרונה לאחר החלטת החברות להוציא מהשוק כל מיני מוצרים מכל מיני סיבות שלא מובנות לי.
    את הצלחת לבלבל אותי עם ההיילטרים. מעולם לא ניסיתי ומי יכול להחליט בכלל בין כל המבחר הזה? שנה שאני זוממת על ההיילייטר של שיסיידו כי העור שלי נוטה להבריק. האם אני רוצה היילייטר נוזלי, בקרם, מאק או שאנל /: שיסיידו או ...

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כבר גירויים אז שיהיה אינטנסיבי ומרוכז... ;)
      אפשר להשוות אבל הפודרות לא ממש דומות. הגרלן שקופה לגמרי בגימור מואר והנצנוצים שלה זניחים לגמרי, לא קיימים מבחינתי. השאנל בהירה בגימור יותר מאט ויש לה נצנצים כסופים מובהקים שקשה להתעלם מהם. כך שבניגוד לגרלן זו פשוט לא פודרה לכל הפנים בגלל זה, לא לי לפחות. תאמיני לי שכשכתבתי מראה של כדור דיסקו לא הגזמתי...LOL
      יש תחלופה שוטפת של מוצרים שיוצאים מהמגוון, פשוט צריך לחיות עם זה. יש מקרים של מוצרים מאוד פופולריים שאני לא מבינה למה להוציא אותם, אבל נו טוב, שיהיה.
      זה בדיוק מה שכתבתי על שימוש בהיילייטרים למי שרוצה להתחיל עם זה - מאוד מבלבל. את מתכוונת להיילייטר הלבן של שיסיידו שכתבתי עליו בפוסט "קישוטי סקין"? זה משהו אחר לגמרי מההיילייטר של מאק פה גם מבחינת גוון וגם מבחינת גימור. אני מניחה שאין מנוס להתנסות באופן אישי בכל היילייטר ולהתרשם איזה אפקט את הכי אוהבת ואיזה הכי מחמיא לך.

      מחק
  6. מיכאלה15.2.2013, 7:46

    דנרה יקרה,
    כיף להכיר מוצרים חדשים שווים.
    אני מתעניינת בפודרה האוניברסלית של שאנל.
    הנצנצים נראים לי טו מאץ׳. האם יש גרסה מתונה יותר שיש בה נצנוץ עדין? שאר הגרסאות הן בגווני העור, עם תת גוון אפרסקי משהו, נכון?
    בקיצור אני צריכה לבדוק בדוכן אבל מעניין לדעת אם יש עוד גוונים מעניינים בעינייך.
    כרגע משתמשת בפודרה סמאשבוקס הטחונה דק שגילית בפוסט שלך ומאד מאד אוהבת.

    איך הפורמולה של שאנל ביחס אליה?

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף תמיד מיכאלה :))
      הנצנצים בהחלט טו מאצ' לטעמי בפודרה הזו. יש לה כל מיני גרסאות שמדי פעם יוצאות. אבל בגרסה הרגילה קבועה מדובר על פודרה אולי מושלמת. היא דקיקה, עם גוון קל שמאזן את הגוון שלנון אבל שקופה יחסית, הגימור מאט אבל לא קמחי. משאירה את הסקין מהמם. גוון 030 NATUREL מושלם לטעמי אבל לבהירות ממש יש את ה- 020 CLAIR.
      הפודרה לא דומה לסמאשבוקס שהיא שקופה לגמרי כי יש לה גוון קל, היא טיפה מורגשת/אינטנסיבית יותר והגימור המאט שלה קצת שונה באפקט שלו. הסמאשבוקס שומרת יחסית על הגימור של המייק אפ, היא רק מקבעת אותו. זו עשויה לשנות את הגימור.

      מחק
    2. מיכאלה16.2.2013, 9:33

      תודה רבה דנרה.
      הנושא ייבדק...

      מחק
    3. אחלה, עדכני אם יש לך ממצאים והמלצות :)

      מחק
    4. מיכאלה20.2.2013, 7:55

      אעשה זאת. מתה על הריח של המוצרים שלהם...

      מחק
  7. כבר הרבה זמן שרציתי לנסות את הפריימר המאיר, נתת לי סיבה מצויינת. בסומק הלבבות של הסדרה של ארצ'י אני מאוהבת לגמרי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפריימר הזה של לוריאל שונה מכל הפריימרים המאירים שיש לי. העובדה שאפשר להשיג אותו ממש בזול בשלל המבצעים הופכת אותו לאטרקטיבי עוד יותר.
      לבבות, אה? אנחנו כאלו סאקריות של עיצוב!!! :)

      מחק
  8. הסדרה של שיסיידו מיוחדת, אך להתרשמותי (דנרה בלי מכות) היא ממש מקבילה לגלוס של קרליין שאני מאוד נהנית ממנו. ההבדל באריזה אך אותה התוצאה.

    המייקאפ של שיסיידו (מעט בניגוד לגרסתו הקודמת) ואני- אהבה ממגע ראשון. הכיסוי, חלק על הפנים, אריזת משאבה ואפשרות השכבות (שגם אם לא צריך פסיכולגית אני חייבת) והמראה הטבעי על הפנים - מושלם. הגוון שלי נשאר I20 למרות הפיגמנטציה שלי, לא מעט הודות למוצרי טיפוח מבהירים שבהם אני מתמידה בשנה האחרונה. עורי מעורב, שמן קלות ב T ויבש בשאר הפנים - לעונה הנוכחית הוא בול. עד שיגיע הקיץ הוא כבר יגמר מן הסתם :)

    מייקאפ בג'רה עושה לי צמרמורת, כל כמה שאני אוהבת את רה נוטריב של אסתי לאודר (לא ביום יום) תמיד מסתכל אותי הצורך לחפור בצנצנת.

    מסכימה עם כל מילה ומילה שלך על הלומי מג'ק - לדעתי כל הסדרה מכשפת. לא ניסיתי אותו על הדיור, אך אעשה זאת. הוא מוצלח החל מהאריזה הקלילה וכלה בתוצאה, לא משתמשת ביום יום בפריימר ומצאתי שבעבורי הוא פחות מתאים בחודשי הקיץ הלחים. בעלות עור שמן יאלצו לותר.

    לאחרונה אני נתקלת לא אחת בהמלצות על שימוש בפודרה בתפזורת - שוקלת לרכוש אחת אבל שתתאים ליום יום , לקיבוע ועמידות - תמליצי על אחת ידידותית ולא יקרה? החל באריזה וכלה בתוצאה? כזו שלהתחיל ממנה ולהתאהב?

    היום הלכתי לדגום את הסומק המלבב של לנקום, הייתה סחורה אך לא היו טסטרים, אריזה מקרטון, כיוון צעיר אבל במחיר בכלל לא, הייתי מצפה גם למחיר מושך (נכון יש מבצעים ועדיין)

    הסומק/היילייטר של מאק מקסים אבל לי עדיין יש בראש את הלבבות של פיוזישן פורמולה שחשקתי בהם אך נאמר לי שיפה זה כן, אך פיגמנטי זה לא, וויתרתי. אז אם כהיילייטר וסומן עדין, אני אשקול שוב...מזכיר לי שרציתי את השפתון מסדרת מרלין רק כפריט לאוסף וחברה גערה בי ובצדק אז התאפקתי...

    פוסט נפלא כדרכך.






    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, למה באלימות?... עם זאת, אני סקפטית לגמרי שהמסקנה שלי מהשוואה כזו תהיה זהה לשלך.

      אני מסכימה, המייק אפ של שיסיידו פנומנלי ובהחלט מתאים בעיקר לעונה הנוכחית בגלל זה הוא בפוסט חורפי :)
      ושאלה - מוצרי ההבהרה שהשתמשת גם הבהירו לך את כתמי הפיגמנטציה?...

      מייק אפ בצנצנת כמו שכתבתי זה לא נוח ולא היגייני, אבל מהמם, לפחות הגרלן שפה ;)

      הלומי לא על הדיור ניוד אלא מתחתיו, כן? עבד לי מדהים יחד. וברור שזה לא פריימר אידאלי לקיץ, לכן כתבתי בהדגשה שהוא מומלץ בעיקר עכשיו לחורף בגלל הגימור שלו. המוצרים פה מותאמים לעונה מן הסתם, זה שהם השיקו את הלומי בקיץ לא היה רלוונטי מבחינתי אז.

      צריך לאהוב פודרות בתפזורת, כלומר, ביקשת אחת ידידותית וזה הקטע שלהן - הן לא ממש ידידותיות בגלל התפזורת. אבל לטעמי שוות את המאמץ כי הטחינה שלהן שונה מפודרות אבן. יש כל מיני פודרות, למשל הפודרות השקופות של מאק או סמאשבוקס נפלאות.

      לא היו טסטרים בלנקום?... ממש מוזרים, והקולקציה רק יצאה.. אני ראיתי טסטרים של הקולקציה בקניון רמת אביב ובקניון איילון. אני מסכימה שהמחיר צריך להיות אטרקטיבי יותר בהתאם לאופי הצעיר של הקולקציה.

      הפלטה של מאק מקסימה אבל כמובן שהיא ממש לא מאסט, יש מגוון מוצרים דומים כאלה שיוצאים כל הזמן. הקטע שלה זה ללא ספק המיתוג הקומיקסי ולמי שזה לא עקרוני אז יכולה לדלג. ומסכימה עם חברה שלך ;)

      תודה רבה מותק :)

      מחק
    2. אני סקפטית אם תטרחי להשוות

      מבהירים לגמרי, ממש מפרקים את הכתם אבל...אבל רק כל עוד מתמידים, ברגע שהפסקתי, זה חוזר אט אט וכלן הפעם קניתי את הסרום של שיסיידו ומתכוונת להוציא ממנו את המירב שכן היתרון בו שהוא נקודתי.

      הכוונה הייתה לכתוב "עם דיור" במ' סופית.

      אני חושבת לקנות פודרה התפזורת ולתרגל/להתרגל לשימוש בה, כי ראיתי את ההבדל באיפור. אולי לא אתמיד אבל שתהיה אופציה.

      הייתי בקניון שבעת הכוכבים בשישי. (אולי עדיף שלא?) המחיר יקר.

      לימדתי את עצמי לשלוט בחיפוש אחרי הקנקון, לפחות באיפור ;)

      מחק
    3. את צודקת...LOL

      עלי שום דבר לא עובד בהבהרה מהתכשירים הקוסמטיים. היחיד שאני עוד שוקלת לנסות זה באמת את הסרום של שיסיידו. העניין הוא שאם הכתם חוזר אז ממש מיותר לי כל התהליך.

      אז להתחיל בפודרה שקופה בתפזורת זה רעיון טוב. הן גם במחיר סביר, בדרך כלל הפודרות בתפזורת מאוד יקרות. של שאנל ודיור מדהימות למקרה שתתמידי ;)

      טוב מאוד, מרוב קנקנים לא רואים את היער...

      מחק
  9. דנרה, פסוט נפלא! הסקין הוא חולשה ידועה שלי ובסיס בפרט. לכן השיסיידו ינוסה בהקדם.

    אך יש לי שאלה אלייך- האם תוכלי להמליץ לי על היילייטר בעל תכונות כשל המאק שציינת בפוסט אך של אחת החברות היוקרתיות האחרות? מאק אינה זמינה לי עתה ואני ממש צריכה (כן בטח, רוצה) היילייטר בדחיפות.

    אלפי תודות
    לירי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לירי :)

      למצוא אחד שדומה בגוון ובאפקט זה בהחלט לא פשוט. הייתי ממליצה לך לבדוק את זה של דיור, השם המלא שלו: Diorskin Nude Shimmer Instant Illuminating Powder. הוא מלבני כזה, הכי חדש שיצא בליין ה- NUDE. תסתכלי בגוגל איך הוא נראה שלא תתבלבלי עם שימרים/היילייטרים אחרים שלהם. אחרי הנחה הוא לא אמור לעלות הרבה יותר מהמאק.

      מחק
    2. תודה! הייתכן שדיור אחרי מקסימום 15% הנחה לא יעלה הרבה יותר מ160 ש"ח ?!

      מחק
    3. אני חושבת שהמוצר הזה עולה בסביבות ה- 250 ש"ח ועכשיו לקראת ההנחות של פסח סביר שתהיה הנחה של 20%. אז פלוס מינוס הגיוני לשלם קצת יותר על מוצר של דיור לעומת מאק ;)

      מחק
  10. פוסט נהדר! אני לחלוטין הולכת לבדוק את המייק אפ של שיסיידו! מחפשת מייק אפ חדש וטוב.
    אני עדיין תקווה שאוכל גם לרכוש את האקסטרים של גרלן שהמלצת עליו בזמנו..לקחתי אותו בקופסית ואהבתי ממש ואז כשחזרתי לרכוש גיליתי שהגוון שלי 04 חסר במלאים בכל החנויות..איזה מוזר....אם זה ככה אצטרך לחכות איתו לקיץ בתקווה שיהיה את 05..
    המייק אפ בצנצנת למרות אהבתי הטוטאלית לגרלן פחות נראה לי..אם כי רומן בהמשכים ורמת אדרנלין גבוהה נשמעת מפתה..הייתי יכולה לנהל אותו עם הפודרת האוניברסל הנוצצת של שאנל....נראית מרגשת..אך צריך להזהר לא להגזים איתה...LOL
    אגב, יש לי את הגרסה הרגילה של הפודרה הזו של שאנל והיא באמת מעולה, אהובה עליי מאוד ולא נגמרת..מבחינתי שווה את המחיר !
    משום מה השנה העיצובים הקיטשיים לכבוד יום האהבה דווקא מצאו חן בעיניי..מחכה לקולקציה הזו של מאק..נראית מדליקה בטירוף ! :)
    השרשרת של TOUS ובכלל התכשיטים והתיקים להם עושים לי את זה מאוד...אחח...געגועיי לספרד ולרחובות מלאים בנשים בשלל תיקי TOUS..בארץ לא רואים את זה בכלל..מעניין אם ומתי הישראליות תדבקנה בזה גם..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      המייק אפ הזה של שיסיידו מדהים ואם הוא מתאים לך לסוג העור אז ממש תאהבי אותו. אם הזכרת את הגרלן אקסטרים אז הוא עדיין האהוב עלי ביותר. בגדול, השיסיידו מיועד לעור רגיל-יבש והגרלן לרגיל-שמן, כך שאחד מהם צריך להתאים לך בטוח.
      נכון, זה הרבה פחות נוח מייק אפ בצנצנת, אין חכמות. עם הפודרה הנוצצת של שאנל ממש צריך להיות זהירים. אם הם היו נרגעים קצת עם הגליטרים היא היתה יכולה להיות מושלמת. הגרסה הרגילה שיש לך מדהימה ולגמרי שווה את המחיר.
      כן, העיצובים הקיטשים והמתקתקים מדברים קודם לעיניים שלנו ואכן הצליח להם השנה. קולקציית ארצ'י מדליקה וצעירה. אני ממליצה בחום על עפרונות העיניים, במיוחד הסגול, על הפיגמנטים השחורים מנצנצים ועל השפתונים Roonie Red האדום וה- Betty Bright הקורלי.
      זה מדהים איך תיאורטית העיצובים של TOUS מאוד חמודים וצעירים עם כל הדובונים אבל בפועל הם מותאמים לכל גיל. בתור מותג ספרדי זה די מתבקש שיהיו נפוצים שם, בארץ ייקח זמן אם בכלל עד שיאמצו אותם בהיקף כזה. המותג עוד לא מוכר כמעט בכלל לדעתי.

      מחק
  11. המייקאפ בקופסא האחרון שהיה לי היה של מייבליין, ודי התחברתי לרעיון.
    אם גרלן מוציאים גרסא כזו, כנראה שאשים את ידיי עליו.
    הפודרה של שנאל נקראת לי "טו מאצ", במיוחד שאני אוהבת את הפנים די מאטים.
    פודרת ארצ'י... אוי- כמה אהבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כך אז יתכן שתמצאי אהבה חדשה עם הגרלן לומייר הזה ;)
      הפודרה לגמרי טו מאצ', היא אמנם בגימור מאט אבל כזה שמקושט בנצנצים...LOL

      מחק
  12. אז זהו,. נתקעתי בלי שפכטל נורמלי.
    כלומר החורף עבר, ומאז הPARURE EXTREME , המופלא. יש לאמר
    לא עבר לי בידיים אחד שמשתווה לו..
    עם זאת הוא ניגמר, השארתי ממנו טיפה למזכרת וממש לא מזמן השתמשתי בו שוב פעם אחת ואחרונה
    ולא התבדתי. הייתי מבסוטה עליו כמו בפעמים הראשונות.
    אממה, הקיץ כבר דיי בפתח ... וידעתי שיגיע הזמן אני רוצה להתחדש עם דגם מפונפן
    עקבתי לי לאחרונה ובכלל , אחר השפכטל שיהווה , עבורי (!) , חדשות לבקרים
    סקירת ה Radiant Lifting , גרמה לי להתרגש...
    פתחתי בתחקיר מעמיק וקראתי היטב את החומר
    אז עשיתי מסע קטן , דרך ה radian lifting שמרשים אותי מאד. משם ל, Parure De Lumiére
    ראיתי גם ת'קרמי. ובחזרה לדיפרנציאליות, הייתה פגישה אקסטרימית :)... עיינתי גם ב PARURE GOLD ,
    ואז עברתי למחלקת הדיורים. מבית "קוסטה שיק" ו"להעצים את הטבע"...ניראה לי נכבשתי הפעם
    עכשיו, לצ'טוק ביזנס, הכיסוי של האקסרים מושלם מבחינתי ,
    מכסה ומתקבע על הפגמינטציה מעולה והוא גם נותן עבודה, מעל הצורך אפילו.
    הגוון 03, מתמזג לי מעולה עם העור והגימור יפה מאד, אינו כבד או מסכתי ולא מבליט נקבוביות , עם פרימייר הוא אף קטיפתי.
    אמנם הדרישות שלי עכשיו , הן לגימור פחות מאט ...
    כאילו, אם נגיד ש, אז כמו אקסטרים בצורת LINGERIE DE PEAU עם ה"גימור טבעי חי מדהים, מראה חיוני לעור"
    אבל בלי העור HD , ובתוספת תיאורי תור ד'פראנס של הגולד, עם מינון הלחות..
    בנוסף בסקירה של השיסיידו הכוכב החדש, כמעט ביקשתי חשבונית...אבל אני לא סגורה על הקטע של הסוג עור.
    אני יודעת שהפייבוריט שלך הוא דיור , לפחות בהקשרנו, ואיך שדיברת על הDiorSkin NUDE ועל השדרוג,
    זה פשוט אהבה.
    יש לי עור מעורב/ רגיל בחורף ,ובקיץ שמן באזור הטי ובשאר הפנים ניראה לי סבבה, לא רגיל אבל גם לא שמן במיוחד..
    המסע בין המילים שלך היה מרתק וגם מצחיק
    מסע קניות טירטורים בדיקות , עושה לי כאב ראש ... מתאים לי יותר להמר על כל הקופה, ולזכות. חח סתם סתם ...
    בכל אופן אני אבדוק , אין צורך לדאגה
    אז דנרה , חדדי לי בקצרה את הדברים ואת המחשבה..
    על פי הנתונים, על מה כאדי להתמקד?.. הדיור, השיסיידו , ... אני לא בלחץ מחכה למבצעים של פסח...

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, מסעות בזמן :)
      אני כל כך מבינה אותך, הגרלן אקסטרים הוא עד היום האהוב עלי מבין המייקאפים עם הכיסוי.
      מכל מה שכתבת אנסה לעשות סדר. השיסיידו פה אכן יתאים יותר לעור יבש ולתקופה הקרה. כך שאם את לא מאלו שמסיימות מייק אפ תוך חודשיים ומחפשת משהו שילווה אותך לקיץ אז זה לא נראה לי יתאים לך, את תמיד כמובן יכולה לקחת דוגמית ולנסות.
      הגרלן לנז'רי נפלא עכשיו ובכלל, אבל למי שיש עור שמן לא הייתי משתמשת בו בקיץ. קחי בחשבון שיש לו כיסוי קל פלוס, ממש לא כמו של האקסטרים, שני דברים שונים מהותית.
      הדיור ניוד נשמע נפלא למראה החי שאת כותבת שאת מחפשת, רק קחי בחשבון שיש לו פחות כיסוי מהאקסטרים ויותר מהלנז'רי. אם הטי שלך מאוד שמן בקיץ זה כמובן יפגע בעמידות.
      לסיכום:
      אם הכיסוי חשוב לך אז תשארי עם הגרלן אקסטרים - סוס מנצח לא מחליפים! ובקיץ בגלל הלחות הוא נראה טבעי יותר ומן הסתם יותר עמיד מהאחרים (אגלה לך שבחורף הבא אמורה לצאת גרסה חדשה לאקסטרים, איזה כיף!!).
      אם את יכולה לוותר על קצת כיסוי לטובת גימור יותר טבעי ומואר אז לכי על הדיור ניוד. ממליצה לך ללכת לנסות אותו קודם, לראות אם את אוהבת אותו, לבחון את העמידות שלו ולמצוא גוון מתאים.
      אבל יש קאטצ'... את הגרלן את יכולה להשיג במבצעים של 50% הנחה (ברשתות אפריל/משביר) ואת הדיור לא, מקסימום 20% (דיור נמכר רק במשביר/סופר פארם). אם בכל זאת בא לך על מייק אפ מואר ולגוון אז תבדקי את הטינט מירקל של לנקום (אל תתבלבלי עם הטינט איידול, על שניהם כתבתי בבלוג) שהוא נהדר ומשתתף במבצעים.
      אז קחי את כל זה בחשבון לפני שאת יוצאת גם למסע בדיקות שכזה...LOL

      מחק
    2. חחחח, דנרה קרעת אותי עכשיו בסוף עם היציאה למסע הנוסף.
      לקחתי פה הכל בחשבון . את אחלה!
      חופשי מסעות בזמן ...:)
      שאני אתחדש אני בוודאי אעדכן

      מחק
    3. בכיף ממוש.
      ושתדעי שמסע בדיקות מדי פעם זה נחמד, משחקים עם איפור...LOL
      מחכה לעידכונים :)

      מחק
    4. דנרה ,נפתח לי חלון הזדמנויות יחיד מסוגו , שיביאו לי היום את המייקאפ מהדיוטי בגרמניה...
      עכשיו בעיה...אני הולכת על הדיור. אבל עדיין לא בדקתי גוונים...
      אני זוכרת שאנחנו דיי דומות בגוון של האקסטרים...את משתמשת בגוון אחד יותר כהה ממה שאת צריכה נכון...עכשיו בדיור את 30...
      מה עושים?...

      מחק
    5. זה בהחלט הימור, גם לא בדקת אם המייקאפ מוצא חן בעינייך בכלל וגם הגוון.
      החלטה שלך מותק.

      מחק
    6. זה לא משנה, כלומר החלטתי , וזו מתנה אז מכפת לי
      מה עושים הכוונה מבחינה איזה גוון לבקש...
      תזכירי לי מה הגוון שלך באקסטרים רגע..

      מחק
    7. בגרלן אקסטרים אני 3 בקיץ שהוא טיפה יותר כהה מה- 30 של דיור ניוד.
      את הגוון של שניהם אפשר לאזן עם פודרה/ברונזר.

      מחק
    8. טוב אז גם אני 3...אז אני אבקש 30 ....
      אני צריכה לכתוב באנגלית את הפרטים המדוייקים אז להסתכל בדיור ניוד השידרוג?

      מחק
    9. כן, יש לך בסוף הפוסט של הדיור ניוד את הפרטים המדויקים:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/12/blog-post_21.html
      תשלחי למי שקונה לך גם תמונה אם אפשר. תצייני שאת רוצה את המייק אפ הנוזלי - Fluid, שלא יביאו לך את הדיור ניוד קומפקט הדחוס בטעות.

      מחק
    10. COOL . יופי תודה מאמי!

      מחק
    11. בכיף, תתחדשי מראש!
      תעדכני מה ההתרשמות שלך אחרי שתקבלי :)

      מחק
    12. והרי העדכון,
      ההתרשמות שלי שהסקירות שלך , במקרה זה לגבי הדיור ניוד, הן מדוייקות להפליא!!!
      מה שכתבת עליו זה מה שקיבלתי אין מה להוסיף.
      ובאופן אישי , זו לא הייתה אהבה ממבט ראשון כי זה כמו להתאהב בעצמי :)....
      כשהנחתי אותו לראשונה נתקעתי ארוכות מול המראה , לא ידעתי איך לאכול את זה
      ציפיתי לזה...
      זו הייתי אני עם הנמשים / נקודות חן רק עם מראה מטופח , עור קור יותר גוון אחיד ובמצב מוכן ומותר לצאת מהבית.
      הוא באמת ערום , מידי פעם חזרתי למראה לראות שהוא לא ברח ושאלתי את מי שבנמצא אם הוא עוד עליי ואיך הפנים שלי ניראות , התשובות היו חיובי חיובי חיובי.
      הוא תואם בדיוק את הסטייט אוף מיינד שלי ברוח התקופה וואט יו סי איז וואט יו גט (בערך כמובן כי בכל זה מרחתי שם משהו :)
      המשכנו לדייטים נוספים והפרטנרים הראו התלהבות :) ... העמידות סבבה לגמרי, מתאים לי ליציאות קלילות כאלה של כמה שעות שעוברות מהר וגם אחרי שיעור ריקוד מיוזע הבחנתי שהוא שיחק אותה. בכל אופן אני רוצה לרכוש שוב את הפרימייר של סמסבוקס.
      מהתחלה הבחנתי שבשביל להרגיש פיקס איתו אני חייבת קונסילר מתחת לעניים ומעל השפה ... אז אמרתי לעצמי ששילוב שלו ושל האקסטרים יהיה מנצח.
      עכשיו קראתי את הפוסט החדש "צבעוניות אביבית" עם הלקים היפים והעפרונות עניים ההורסים והקונסילר שם מאד מעניין אותי .... עם האקסטרים אגב אני לא משתמשת בקונסילר וזה בסדר גמור.
      מה עוד?.... הגוון, משתלב בול , באמת עשיר פיגמנטים , מה שגורם לי תמיד לרצות גוון אחד יותר בהיר... אולי זה עניין של הרגל... אני אוהבת לבן ... לא יודעת מה הקטע...
      מעבר לזה האריזה יפה , של הביוקר... כיף כזה לטקטק על הבקבוק עם הציפורניים ... את מבינה למה אני מתכווונת? :)...
      אז אני לא זונחת את האקסרים הוא נשאר נאמבר וואן שלי !!! כי איתו זה שלמות פיקציונלית .
      ולסיכום אני מבסוטה עליך אש כמו תמיד ! מילה זו מילה ! נשיקות ואהבה :)))))

      מחק
    13. איך אני שמחה לשמוע שאת מרוצה ממנו! עם מייק אפ זה הגיוני שצריך כמה פעמים לנסות עד שמוצאים את הצורה שהכי מתאימה לנו כך שישב עלינו בול. אין ספק שפריימר משפר עמידות וזה של סמאשבוקס השקוף מצויין!
      אני מניחה שאת מתכוונת לקונסילר Studio Finish של מאק שכתבתי עליו, קחי בחשבון שהוא מאוד כבד מתחת לעיניים, אם אין לך כהויות או פגמים להסתיר אז עדיף משהו אחר להאחדת הגוון. וכמובן שבכל מקרה עדיף קונסילר מאשר מייק אפ מתחת לעיניים. מחכה לשמוע שם בפוסט מה דעתך על שאר הדברים.
      אריזה של הביוקר זה תמיד כיף, כל השימוש הופך לחוויה בפני עצמה. אין ספק שהאקסטרים מושלם, שתדעי שלקראת סוף השנה גרלן יוציאו אותו בגרסה חדשה, אני כבר מתה לנסות!!
      כל כך שמחתי על העידכון, תהני נשמה :)

      מחק
  13. אני הכי פריקית של סקין. אוהבת איפור בכלל אבל הסקין הכי חשוב לי.
    מסקרן אותי מאוד מאוד מאוד המייקאפ הזה של שיסיידו, ורשמתי לי לנסות אותו. לא חושבת שניסיתי מייקאפ של שיסיידו אי פעם. אולי כשעבדתי בסופר פארם, אבל אם אני לא זוכרת, אז כנראה שהוא לא הרשים אותי.

    אני מאוד אוהבת את שתי הגרסאות של המייקאפ הזה של גרלן, כל גרסה והסיבות שלה, אבל אני מסכימה איתך שזה מייקאפ שצריך לעבוד איתו ולהטמיע אותו בעור, וזה לא מהמייקאפים המהירים של לשים ולצאת. ושמתי לב שככל שהעור עצמו לח יותר (ועכשיו אצלי הוא לח כי הטיפוח שלי עשיר יחסית), ככה המריחה פחות אחידה.

    ההיילייטר הזה של מאק מהמם, וגם הסומק של לנקום. לא החלטתי אם אני אוהבת את ההיילייטרים מקולקציית ארצ'י. קראתי כבר כ"כ הרבה על הקולקציה הזו שלא בא לי שומדבר ממנה....

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך קורינוש, הכי הכי חשוב זה הסקין!
      השיסיידו הזה פנומנלי, בזהירות אומר שהוא סטייל הגרלן אקסטרים רק לעור יבש. משהו.

      עם גרלן לומייר הנוזלי ממש לא הסתדרתי, אני פשוט לא מתחברת למייקאפ הזה בשום צורה, ממש כמו עם האקווה. הקרמי מוצלח יותר בשבילי אבל באמת צריך להשקיע בו וביומיום זו לא אופציה. את צודקת לגבי הלחות שמפריעה למריחה, בגלל זה כתבתי בפוסט על הנוזלי שללא פריימר שבעצם מנטרל את זה, אני לא מנסה בכלל למרוח אותו...

      המוצרים האלו הם מקסימים אבל צעירים מדי ומתקתקים מדי בשבילנו, לא? עדיף אריזות יוקרתיות מהודרות. ואני איתך בעניין של ארצ'י, יצא מכל החורים. כשכתבתי את הפוסט זה עוד לא היה המצב... :/

      מחק
    2. כן, לקח לי זמן להגיב. אני קוראת פוסטים מהחדשים לישנים, והיום סיימתי את כולם! :)
      העור שלי נוטה ליבד עכשיו אז הוא צריך להיות לי טוב אני מניחה. עכשיו בכלל נדלקתי.....

      מחק
    3. כל כך מזדהה, העור שלי בחורף הזה כמעט התפרק בגלל טיפול פיגמנטציה שעשיתי, אל תשאלי בכלל, גמרתי כל חודש צנצנת של קרם לחות. סרטים...

      מחק
    4. בגלל שהעור היה מיובש כמו עם כוויות הייתי צריכה קרם סופר לחותי.
      ניסיתי בערך עשרה(!) קרמים לעור יבש/רגיש ולא הסתדרתי איתם, רובם שרפו לי או לא היו מספיק לחותיים. הקרם שהיה לי מרופא העור היה דוחה ומסריח. היחיד שגם היה עשיר מספיק וגם לא שרף לי והרגיע זה ה- Moisture Surge Intense של קליניק (העליתי תמונה שלו בפייס/אינסטה). זה קרם שבשוטף אין לי מה להתקרב אליו בכלל.

      מחק
    5. נכנסתי עכשיו לראות :) שמעתי עליו הרבה דברים טובים, טרם ניסיתי אבל הוא ברשימה שלי כבר כמה זמן. כשאסיים את המלאי שלי אבדוק אותו. תודה!

      מחק
    6. בהחלט קרם מעולה, רק אל תתקרבי אליו בקיץ, יהיה כמו עיסה...LOL

      מחק
    7. הבנתי מהתגובה הקודמת שלך :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails