9 בינואר 2013

לוק מחודד ומקפיץ



כשחושבים על המראה החורפי הקלאסי אז הכי מתבקשים הגוונים הכהים: מעושנים, שזיפיים, סגולים, ירוקים, גם באיפור וגם באופנה. הגוונים האלו מאוד נפוצים ונראה אותם משתלבים בקולקציות העונתיות באופן קבוע. אבל גם לשגרת האיפור הזו מתחשק לפעמים להוסיף קצת קבע בוהק, משהו שיקפיץ את המראה, שיוציא אותנו מהאפלוליות מסביב. 
אז בחרתי בלוק נקי ומהיר של עיניים מודגשות באייליינר בגווני שחור או אפור, לחיים סמוקות ושפתיים בוהקות בגוון כתום לוהט. זה מן לוק שמתאים לכל עונה בשנה, מדליק, מרענן, מפתיע וקוצר מחמאות. כי בתוך כל האפלוליות הזו מסביב, קצת צבע לא יהרוג אף אחת...

אייליינרים של לנקום (למעלה) ולוריאל (למטה): תאומים זהים שהופרדו בלידתם בגרמניה

אייליינר הוא בחירה נפלאה כשרוצים להדגיש את העיניים ולא משנה אם זה פס דקיק, עבה או חתולי או אם השתמשנו באייליינר נוזלי, קרם, ג'ל. הוא מאפשר ליצור מגוון מראות. האייליינר השחור הוא קלאסי וגרסאות חדשות שלו צצות חדשות לבקרים כמו פטריות אחרי הגשם. לאחרונה הוציאו לוריאל ולנקום אייליינר בטוש וראו זה פלא - הוא פשוט זהה אינסייד אאוט. וכאילו זה לא מספיק הוא אפילו מושק בו זמנית, אין אפילו ניסיון להסתיר את ההעתק. אז נכון ששני המותגים מגיעים מאותו תאגיד (ומרבית הלקוחות לא מודעות לזה) ונכון שבאופן שוטף אנחנו נתקלים במוצרים דומים ממותגים שמגיעים מאותו בית. אבל באופן כזה בוטה מבחינת עיצוב ותזמון באותו השוק? מבחינתי זה סוג של זלזול בלקוחות, מעליב משהו. לא ברור למה לפחות למראית עין לא השקיעו בעיצוב קצת שונה, הרי יש להם מספיק משאבים לזה. שניהם יצאו מאותו מפעל בגרמניה עם הטבעת שם מותג כסופה ללנקום ומוזהבת ללוריאל. כבר ראיתי הרבה דברים דומים אבל דבר כזה מצליח להפתיע אפילו אותי. גם הגרסאות הקודמות של האייליינר היו דומות ובמיוחד האפליקטור אבל לא זהות ככה, לא בעיצוב ולא בפורמולה. האייליינר הזה הוא אגב דוגמה טובה להבדלים בצורת השיווק של מותג יוקרה מול מותג עממי. האייליינר של לנקום שנקרא Liner Plume (סווטצ') מגיע באריזת קרטון כסופה בדומה לשאר מוצרי המותג. לעומתו האייליינר Super Liner Perfect Slim של לוריאל (סווטצ') מגיע מנויילן עם שתי מדבקות כעורות עליו. המדבקות זה עניין שבשגרה על מוצרים עממיים וכבר הרחבתי על זה מספיק בפוסט "קולור בלוק". חווית קניה ושימוש שונה לגמרי שמתומחרת בהתאם.
בגלל שמדובר על מוצר זהה הביצוע די זהה. מדובר על אייליינר טוש מאוד נוח לאחיזה ולתפעול. בזכות צורת הטוש המוארך ומחודד ניתן לצייר גם קו דקיק במיוחד וגם עבה. יש לו פיגמנט שחור נהדר (הלוריאל  קצת יותר חזק) והגימור בעל ברק עדין מאוד. לא מאט לגמרי כמו של אייליינרים נוזליים אחרים אבל גם לא מבריק כמו של ה- Super Liner הוותיק המוצלח. גם העמידות טובה לאורך היום בלי מריחות והתפוררויות. אני מניחה שבקיץ ולבעלות עפעפיים שומניים העמידות תפגע קצת. בלנקום מגדירים את האייליינר כעמיד אבל הוא ממש לא יותר עמיד מזה של לוריאל ובכל מקרה שניהם יורדים במים. מי שמחפשת אייליינר טוש שחור חדש אז האייליינר הזה אטרקטיבי בהחלט. מבחינת איזה - של לנקום או לוריאל, שכל אחת תעשה את החשבון שלה. אני כידוע תמיד בעד מותגי יוקרה אבל אני באמת לא מבינה למה לרכוש את הלנקום כשאחיו התאום זמין לנו במחיר ידידותי יותר.

אייליינרים אפורים של בובי בראון: לצאת מהשחור

מי שרוצה קצת לגוון מהשחור יכולה לבחור באייליינר כהה אך צבעוני כמו למשל החום של קליניק, הירוק של איב סן לורן, הכחול של OFRA או הפלטה הצבעונית של סמאשבוקס. אני הפעם בחרתי באייליינר אפור שזה צבע אהוב עלי מאוד בכלל ובאיפור בפרט, כתבתי על זה בפוסט "אפרפרות מקפיצה". אפור הוא צבע נפלא ומפתיע שמצליח להדגיש את קו הריסים בצורה פחות "קשה" מהאייליינר השחור. אין מבחר מאוד רחב בשוק של אייליינרים אפורים אבל אפשר למצוא את הצבע למשל בסדרת ה- Long Wear Gel של בובי בראון שמציעה אייליינרים מהידועים ומוצלחים שיש היום. הם מגיעים בצבעים וגימורים שונים (סווטצ'ים) כך שכל אחת יכולה למצוא את השילוב שהיא אוהבת.
המותג מציע שני סוגי אפורים: ה- Granite Ink #6 אפור קרמי כהה מאוד (נטייה טאופית קלה) בגימור מאט וה- Graphite Shimmer Ink #15 גם הוא אפור כהה אך הגימור שימרי בוהק, כמעט מטאלי (סווטצ'ים). לשניהם פיגמנט נהדר, הם לא נראים שחורים דהויים אלא אפורים כהים אטומים. הפורמולה יחסית לאייליינרים ג'ל אחרים יותר סמיכה. הם נמרחים בקלות ולא משנה באיזה סוג של מברשת אייליינר אתן מעדיפות להשתמש. בפוסט "אימון מביא לשלמות?" אפשר לראות את הסוגים השונים. לצערי לבובי בראון אין מברשת קלאסית עגולה דקה להנחת אייליינר כמו שאני אוהבת. כך שאני כבר תקופה ארוכה צמודה למברשות האייליינר של OFRA עליהן כתבתי בפוסט "אוקיינוס כחול" ומאוד מרוצה. האייליינרים האלו נמרחים ממש בקלות ואפשר לעשות תיקונים עם שכבה מלמעלה בלי שהחומר יתפרק. עם זאת כדאי לעבוד איתם מהר כי ברגע שמתקבעים הם לא זזים כל היום. האפור מאט ידוע שהוא מאוד פופולרי וזה ממש לא מפתיע אותי. אני כמו תמיד נוטה יותר לאייליינרים עם ברק כלשהו ולכן מאוד מחוברת לאפור השימרי. בכל מקרה, תמיד טוב לרענן את המראה עם אייליינר ולא רק שחור.

סומק של אסתי לאודר: הגוון המומלץ ביותר במגוון המקומי

אחרי שהדגשנו את העיניים עם אייליינר נכניס קצת צבע ללוק עם הסומק שיחמם את המראה. בחרתי בסומק מהסדרה החדשה Pure Color של אסתי לאודר. הסומק הזה מגיע באריזה המוזהבת קלאסית של המותג אותה ראינו כבר בפלטות הפנים ופלטות העיניים. אך בניגוד לפלטות האחרות של המותג שהן סופר מעוצבות גם מבפנים, הסומק הזה חלק ולא מוטבע עליו שום דבר ועדיין הוא מצליח להיות מקסים. כשרואים את שלל הגוונים בסטנד זה בכלל מפעיל את בלוטות החשק. מה שמראה שגם בלי להשקיע מדי בעיצוב מוצר יכול להיות מאוד מפתה. הסדרה הזו מחולקת לשני גימורים: Shimmer ו- Satin. לארץ הגיעו מהסדרה תשעה גוונים (מתוך 16 קיימים). מההתרשמות שלי מהגוונים שהגיעו, אלו בגימור השימר אוחזים בפיגמנט צבע הרבה יותר מרשים ולכן הם איכותיים ומומלצים יותר לטעמי. כך שאני בחרתי מביניהם את ה- Wild Sunset #17 שהוא אפרסקי-קורלי כתמתם עם שימר מוזהב מעודן ולא בולט (סווטצ'). גימור מאוד מחמיא. הפורמולה שלו רכה ונעימה למגע, אפשר לבנות את הגוון בזהירות בשביל לא ליצור כתם סומק שקשה אחר כך לטשטש. הגוון הזה מומלץ ביותר מבחינתי גם בגלל הפיגמנט הנהדר וגם כי הוא יתאים לגווניי עור שונים.
אין ספק שמרגישים שבאסתי לאודר עושים בשנה-שנתיים האחרונות מאמץ מכוון להצעיר את המותג, לפנות לקהל אופנתי שמחפש חידושים וריגושים, עם צלליות צבעוניות מרהיבות בודדות או בפלטה, שפתונים בוהקים, ברונזרים לוהטים ומוצרים טרנדים כמו פריימרים ו- BB Cream. נכון, יש מביניהם מוצרים מוצלחים יותר ופחות, כי כידוע אם לא מעיזים לא מצליחים. אבל באופן כללי המגמה נכונה ויש תחושה שהם עלו על דרך המלך. אם פעם לא היינו מתעכבות יותר מדי ליד הסטנד שלהם במחלקת הקוסמטיקה, הרי שהיום אנחנו מנסות להתחמק ממנו כדי שלא נתפתה לעוד מוצר שעושה לנו עיניים. אם הם ימשיכו כך בצורה אינטנסיבית לאורך זמן, יש סכנה שיהפכו למותג פתייני מפיל ונחשק, איב סן לורן סטייל, ואני לא יודעת אם מבחינה נפשית אם אנחנו מוכנות לעומס פיתויים שכזה... אבל נתמודד, Bring it on!

שפתון כתום של שאנל: לוהטטטט!

את כתם הצבע הרציני שיקפיץ את הלוק הזה נשאיר לשפתון שיזרום עם גוון הסומק שבחרנו. אחרי שחרשנו על השפתונים הכהים, השזיפיים וכו' בחורף, יש חשק לגוון וממש אין צורך לחכות לקיץ. שאנל השיקו לפני מספר חודשים גוונים חדשים (סווטצ'ים) בסדרת Rouge Allure האהובה וגם שידרגו את הפורמולה שהפכה להיות יותר פיגמנטית. לפי המותג הפורמולה גם מועשרת ברכיבי לחות ונוגדי חימצון ומכילה שמני שקדים מתוקים ותמציות תה ירוק. אבל זה עדיין שפתון, כן?... לי בכל מקרה לא היה ספק איזה גוון אני הכי רוצה - Excentrique #96 (סווטצ'תמונה) בגוון כתום מנדרינה אופנתי עם נטייה צהבהבה שכמו שמו הוא חריג/ייחודי, לא רואים כזה כל יום. לא גוון לנחבאות אל הכלים או למי שהולכות על גוונים בטוחים. השפתון נמרח בקלות ונעים על השפתיים, המרקם קרמי עשיר ומאוד פיגמנטי, אטום לגמרי. למרות שהמרקם עשיר והגוון בולט, אפשר להשתמש בו ללא עיפרון שפתיים כי מונח בצורה מדויקת. אני חייבת לומר שבקיץ גוון השפתון נראה עלי מתון יותר ועכשיו כשעור הפנים חיוור יותר הגוון נראה הרבה יותר בוהק ובולט. ללא ספק הוא מועדף עלי עכשיו בגרסה הבוהקת. השפתון הזה בגוון לא צפוי, בטח לא בחורף, כך שכל מי שאני פוגשת מרגיש צורך להתייחס אליו, הוא מושך את כל תשומת הלב ולכן שאר האיפור נקי יחסית, רק אייליינר וסומק לחימום. הוא מגיע באריזת הקליק הקלאסית של המותג. לגמרי שפתון יוקרתי, חדשני ומתוחכם ולא רק בגלל שהוא שאנל.

Get Bold - Be Gorgeous!


ID

Liner Plume
Eye-Liner
High Definition Long Lasting
Noir 01
גודל: 1 מ"ל
ייצור: גרמניה
מחיר: 170 ש"ח

Super Liner
Perfect Slim
Slim Felt Tip Eyeliner
Precise & Intense Line
Intense Black
גודל: 1 מ"ל
ייצור: גרמניה
מחיר: 96 ש"ח

Long-Wear Gel Eyeliner
Granite Ink #6, Graphite Shimmer Ink #15
גודל: 3 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 125 ש"ח

Pure Color Blush
Wild Sunset #17
Shimmer
גודל: 7 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 210 ש"ח

Rouge Allure
Luminous Intense Lip Colour
Excentrique #96
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 235 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

20 תגובות:

  1. מיכאלה10.1.2013, 9:10

    תודה יקרה על האינפורמציה לגבי האייליינר. כמה נעים שיש חלופה זולה יחסית ובאמת הם בנו על זה שעם שפע המוצרים שיוצאים כל הזמן אנחנו נפספס את הקטע כנראה.
    מעניין אם גם בחו״ל ההשקה היתה בו-זמנית. קשה לי להאמין.
    האייליינרים יפים ובכלל בובי בראון מסתמן כמותג שווה ביותר, ככל שאני מתנסה יותר. מאד אוהבת את הצלליות קרם שלהם ויש לי גם אייליינר אחד.
    הסומק ממש יפה, איך הוא בהשוואה לגרלן שסקרת לא מכבר?
    נראה גוון דומה.
    השפתון נשמע מסקרן. יש עוד גוונים שאהבת בסדרה החדשה?
    חורף נעים ורגוע!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא יודעת על מה הם בנו עם האייליינר אבל זה יצא בצורה בוטה מאוד גם אותו מוצר, באותו עיצוב שמושק בו זמנית לאותו השוק. אין דברים כאלה!
      ממה שהתרשמתי מהרשת, אבל אל תתפסי אותי במילה, בחו"ל הלנקום הושק בסביבות יולי-אוגוסט והלוריאל כמה חודשים לפני. עדיין לא תירוץ.
      לבובי בראון יש כמה כוכבים בולטים מבין המוצרים שלהם ואין ספק שהאייליינר ג'ל הוא אחד מהם.
      הסומק של לאודר נהדר אבל כמו שכתבתי יש הבדלים בעוצמת הפיגמנט בין הגוונים שלהם. בנוגע להשוואה, הסומק פה הוא אפרסקי כתמתם בגימור מעט שימרי ואילו הגרלן הוא ורוד קורל בגימור מאט. לא דומים בכלל. תראי שוב את הגרלן פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/12/blog-post.html
      בסדרת השפתונים של שאנל אהבתי גם את ה- Rouge Noir #109 שעוד יהיה שלי :))
      חורף חמים ונעים מותק!

      מחק
    2. מיכאלה12.1.2013, 13:00

      תודה דנרה!
      אבדוק את הסדרת שפתונים הזו. ראיתי כבר את ה-coromandel והpirate שאהבתי.
      והסומק ייבדק בלייב... נראה כזה שיצלח את המעבר לאביב בכיף.

      מחק
    3. שני גוונים יפים בהחלט של השפתונים, מאוד נשיים.
      הסומק לגמרי זורם טוב לאביב ולכל השנה, באמת גוון מוצלח.

      מחק
    4. מיכאלה15.1.2013, 7:01

      בשנות השמונים היה לי שפתון בשם coromandel של שאנל, זה היה האדום שהשתמשתי בו. משמעות השם היא הפרגודים היפניים האדומים אאל״ט. מעניין שהם הוציאו שוב בשם הזה. יש לו גם תת גוון כתום. נראה לי שאזמין אותו.

      מחק
    5. וואלה? זה מעניין מאוד, במיוחד שבשנות השמונים היו בעיקר מספרים למוצרים.
      מעניין באמת מה הפרשנות, בדקתי בגוגל וראיתי שזה סוג של עץ עם פסים בשחור וחום מאסיה. לכי תביני אותם...
      בכל מקרה, הגוון נראה לוהט במיוחד, תראי אצל טמפטליה:
      http://www.temptalia.com/chanel-coromandel-rouge-allure-lipstick-review-photos-swatches

      מחק
  2. העניין של האייליינר הזהה מרתיח- אנחנו הקונות שואפות למוצרים הטובים ביותר ומאמינות שככל שזה יקר- זה יותר טוב. את מוציאה 80 שקלים יותר על מוצר כי את מאמינה שהוא עמיד יותר, בעל פגמנט יותר טוב ועיצוב שלו נח ובסוף מגלה שיכול לחסוך את השמונים שקלים האלה ולקנות מוצר זהה (להתעלם מן האריזה שבין כה וכה הולכת לפח אחרי הפתיחה ולא שווה 80 שקלים). הבעיה הגדולה באמת היא שזה קורה יותר מדי פעמים. תודה שהסבת את תשומת לבי :)

    נוי
    littlemissnoy.blogspot.co.il

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, זה מזלזל ומרתיח במיוחד כשלא טורחים אפילו לשנות פרמטר אחד.
      אין ספק שחשוב להיות מודעים למה שיש בשוק, חוסך הרבה כסף.

      מחק
  3. איך אני אוהבת כתום....ובאמת כמו שאת אומרת בחורף זה מושך תשומת לב רבה...
    אין על הסמקים של גברת לאודר! והשפתונים של שאנל היסטריים! למרות שמבחינת מחיר יש ממצאים לא שווים פחות בהחלט מוצרים הורסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא פחות שווים *** D:

      מחק
    2. מה זה תשומת לב, חלק בוהים בי והיו גם מי שעצרו אותי לשאול מה זה השפתון... LOL
      זה במיוחד בולט כשאני כולי לבושה עכשיו בחורף כהה מאוד ופתאום כתם הצבע הזה שקופץ לעין.
      אני מסכימה שתמיד יש אופציות בכל טווחי המחיר, אבל אין ספק שלהשתמש בשאנל זו גם חוויה מהנה :)

      מחק
  4. ממש זלזול בלקוחות. למה שמישהי תקנה את היוקרתי אם המוצר של לוריאל (אותו בית הרי) עולה רבע? (לא בארץ מן הסתם)...
    מהלך שיווקי הזוי משהו.
    האיליינרים של בובי מעולים! אם הייתי יכולה הייתי לוקחת הביתה את כולם!
    וואו השפתון! פשוט וואו! אני אוהבת מאוד שפתונים כתומים, ועוד בצבע המדוייק הזה... דלישס.

    השבמחק
    תשובות
    1. לאלהים הפתרונים... זה ממש יצא מוגזם השיכפול הזה...:/
      אוח... גם לי היה מתאים את כל האייליינרים ג'ל של בובי, פשוט הורסים אחד אחד!
      השפתון הזה מיוחד לגמרי ואני ממש לא רואה ברחוב כאלו שמתהדרות בגוון, אולי כי הוא נועז מדי.

      מחק
  5. כשפתחתי את הפוסט באייפון לפני כמה ימים נתקלתי ישר בהתחלה בתמונה עם הכיתוב "תאומים זהים שהופרדו בלידתם" ונקרעתי מצחוק עוד לפני שהתחלתי לקרוא..וכאמור אני מגיבה רק עכשיו כי אי אפשר דרך הנייד (אייקון שלא מבין מה נסגר עם הטכנולוגיה..)
    אכן קטע..בדרך כלל במקרים כאלו (לדוגמא ליפסטיינים של YSL והליפסטיין שיצא ללוריאל קצת אחרי..) דואגים להשמיד ראיות ולהכחיש כל קשר...אבל הפעם באמת כנראה שמישהו שם כשל בתפקידו..בכל מקרה טוב לדעת ותודה על המידע !
    קורץ לי מאוד מאוד האייליינר האפור שימרי #15 הזה של בובי בראון וגם הסומק של אסתי לאודר.
    הפתעת אותי פתאום באמצע החורף עם הכתום הזה של שאנל...האמת שעד שהפנמתי שזה חורף לקח לי זמן ורק בחודש האחרון ממש נכנסתי לעניין השפתונים הכהים והשזיפיים.. :)..אבל מוכנה לזרום אם מדובר בשאנל..כתום מנדרינה אופנתי בהחלט נשמע לי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, זה בדיוק מה שקרה, הופרדו בלידתם אי שם במפעל בגרמניה... LOL
      בדיוק, זה לא מפתיע מהבחינה שהם דומים כי זה קורה מדי פעם, אבל ככה זהים? שמושקים בו זמנית? לאותו השוק?...:/
      אז זהו שאני כבר מהסתיו עם כל השפתונים הכהים והרגשתי כבר שאני חייבת קצת צבע ומי אמר שאי אפשר צבע בחורף? תאמיני לי שזה ממש מדליק כשכל האאוטפיט אפלולי כזה ופתאום קופץ לו קצת צבע, שאנלי או לא ;)

      מחק
  6. קל לי יותר לצייר בטוש מאשר במברשת, הקו אמנם מתעבה בד"כ תוך כדי הנסיון אבל קיבלתי אישור שזה מתאים לי. הצטיידתי כבר בטוש של לוריאל טוב לדעת שהצליח לי.

    הסומר עושה רושם של גוון שעלול ליצור כתם על הפנים אם לא ננהג בו בזהירות, בשנה האחרונה לקחתי כיוון חד לורודים, למה? אין לי מושג. חובבת הסמקים של אסתי אנוכי (ובשעת צרה אצלי גם המברשת שבמארז תמלא את יעודה עבורי - סיכוי יותר גדול לכתם מן הסתם)

    השפתון מדהים, לא רק כי הוא שאנל אלא כי הגוון נהדר ואם קל לצייר קו שפתיים מדוייק על אחת כמה וכמה.

    איפה לקים :/

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שבאייליינר כל אחת צריכה למצוא את הסוג שהכי נוח לה. אצלי ללא ספק זה המועדף זה אייליינר ג'ל אבל אני מסתדרת גם עם השאר בלי בעיה. האייליינר טוש שפה של לוריאל/לנקום מוצלח מאוד.

      מהבחינה של לעשות כתם הוא כמו כל סומק אחר, עדיף לשים מעט ולבנות את הגוון מאשר להיות נדיבות מההתחלה ואח"כ להתעסק בלטשטש. אני נמנעת מלהשתמש באפךיקטורים האלו, כמו שאמרת - סיכוי לכתם, פיזור לא אחיד.

      אכן שפתון מדהים, לא חייבים עיפרון בגלל שקל לדייק בזכות הפורמולה, זה משותף למרבית הגוונים בסדרה.

      הלקים? שאלה טובה...LOL
      יש הצפת לקים בזמן האחרון, אני לאט לאט משתלטת על זה כך שיקבלו במה מתישהו בקרוב :)

      מחק
  7. מעצבן הקטע הזה של השוני במחירים בהתייחס לחברות. זה אפילו לא כמו תפירת קוטור, שנותנת מענה ללקוחות עשירים וקפדניים על סוג הבד והגימור ויחד עם זאת מוציאה ליין ready to wear לכל השאר או עודפי יצור לחנויות כלבו. אז מה כן השוני, ההטבעה על המיכלים? הדפס קוטור..
    הליינרים של בובי נראים משגעים..אני כ"כ אוהבת אפור!
    השפתון בגוון 'פאביולס' לדעתי, אבל השם הנוכחי גם די קולע ;)) אז מישהו כנראה ידע על מה הוא מדבר.
    קצת מטריד אותי לאחרונה טרנד הליינר החתולי עם שפתון בוהק שכולן החליטו לאמץ ללא הבחנה. אבל עם שינוי בגוונים,כמו שאת עשית ושינוי בטכניקה, אפשר לעשות עם זה משהו יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בדיוק מה שהפריע לי, הזהות בין הליינרים היתה כל כך מובהקת שזה פשוט זלזול בנו. שום התאמה ללקוחת המותג או משהו, כלום.
      אין כמו אפור, הכי צבע הדיפולט שלי באיפור :)
      בשאנל לגמרי שיחקו אותה, שם חזק לגוון השפתון!
      תראי, הלוק הנפוץ כידוע זה אייליינר שחור עם שפתון אדום, תמיד הוא יצוץ, קלאסי. אבל כמו שכתבת, באמת יש פה ניסיון לתת לזה ורסיה מרעננת ושונה. לפי התגובות שמתקבלות ממי שרואה את האיפור זה אכן לוק מפתיע ולא צפוי :)

      מחק
  8. אנונימי5.6.2013, 16:45

    חלום שלי לעשות איפור קבוע לאיילינר יואו.. זה אחד הדברים שיותר קשים לי לעשות אבל מפחדת שיום אחד זה פתאום לא יהיה באופנה כזה ואז.. מה אני אעשה?
    מישהי אמיצה עשתה? חח

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails