12 בדצמבר 2012

פינוקי שמן



עכשיו כשמתחיל כבר להיות ממש קר אנחנו מחפשות לא רק את הדרכים להתחמם אלא גם את הפינוקים שיעשו לנו נעים במיוחד. בהתאם לעונה מוצרי הטיפוח שלנו הופכים להיות יותר לחותיים ואינטנסיביים ומה יותר טוב ממוצרי שמן שהם גם עשירים וגם מפנקים? אם בקיץ הפנטזיה שלי היא לקפוץ לבריכת טרקוטה ממנה אצא שזופה מתמיד, הרי שבחורף אני מדמיינת בריכת שמן שתהפוך את העור שלי למבריק, רך ונעים. בשני המקרים מדובר על מראה סקסי ומפתה במיוחד.
אז היום יש גם תאריך מיוחד 12.12.12 וגם אנחנו חוגגים את חג החנוכה עם מוצרים טעימים ועתירי שמן כמו לביבות וסופגניות. אז נס פך השמן שלנו יכול להיות גם מוצרי טיפוח שמספיקים ליותר משמונה ימים וגם נטולי קלוריות שאינם מעיבים על המצפון שלנו בכל רגע שנבחר בהם. כי יאמי זה לא רק באוכל.

שמן שקד לגוף של ל'אוקסיטן: אחד השווים

אם יש פינוקים שאני מאוד אוהבת לגוף הרי זה שמנים. בתור מי שממש צמודה לקרם הגוף שלה ולא ממש מגוונת, שמן לגוף זו תוספת ברוכה לשגרת הטיפוח שלי בעיקר בעונה הקרה. את ה- Supple Skin Oil של ל'אוקסיטן אני מכירה ולא מהיום. זהו שמן שהכירה לי חברה טובה שכבר שנים מטביעה את עצמה בו כאילו אין מחר. יש לו עיצוב רטרו נפלא ומשאבה נוחה. בקבוק הזכוכית שלו מרשים מאוד אבל מועד לפורענות כי הוא כבד ועם פחד מתמיד שייפול ויישבר, דבר שקרה לכולנו מתישהו עם מוצרי זכוכית ושמן שמרוח בכל עבר זו לא חוויה מרנינה במיוחד. כך שהיה עדיף אם היה בבקבוק פלסטיק שקוף שגם יותר קל וגם אינו שביר.
בכל מקרה, מדובר זהו שמן גוף בגוון זהוב בהיר שעשיר בשמן שקדים ולפי המותג אינו מכיל שמן מינרלי ומועשר בשמנים אתריים לשיקום, גמישות והגנת העור: מנטה, פלמרוזה (למון גראס) ואימורטל. את השמן הזה ניתן למרוח גם על עור יבש אבל גם על עור רטוב כמו שמומלץ ברוב השמנים לגוף, זה גם יותר חסכוני. לאחר שניסיתי אני יכולה לומר שבשני המקרים הוא נספג במהירות, לא משאיר את העור שומני, דביק או מבריק מדי. ללא ספק אחד המוצרים השווים והמפנקים בקטגוריית השמן שגם יש לו ניחוח ממכר ומרגיע שמלווה אותנו ישר למיטה לחלומות נעימים.

תמצית שמן של פבוניה: ארומתרפי הרבלי טבעי

גם לפנים מגיע יחס ושמן פנים זה לא רק פינוק אלא סוג של מאסט שמלווה אותי תמיד בחורף ולאחרונה גם בקיץ, לרוב של דקלאור. אז הפעם ניסיתי את תמצית השמן Ligne Lavandou של פבוניה בוטניקה, מותג פרא-רפואי שאני מאוד מרוצה מהג'ל לעיניים והפילינג לפנים שלו. יש להם שמנים למגוון סוגי עור ואני בחרתי בשמן ארומתרפי טבעי לעור רגיש Huile Douceur שהכי מתאים לי עכשיו. השמן שלהם נטול גוון ומגיע בעיצוב קומפקטי עם משאבה ירקרקה רחבה. לפי המותג השמן הזה מרגיע ומרכך את העור, מזין ושומר על הלחות, הוא אינו מכיל שמן מינרלי ומועשר בשמני שקדים, וורדים, פרח תפוז וויטמין E. בנוסף תמציות לבנדר ונרולי להרגעה, ורד צרפתי לאדמומיות ושמן אגוז האילסר להזנה. זהו שמן לשימוש בערב, כך שלאחר המקלחת על עור נקי אני מניחה אותו, אחרי מי הפנים ולפני קרם הלחות. מספיקה לחיצה אחת שהיא כשלוש טיפות לכל הפנים, כדאי ללחוץ בזהירות שלא יצא יותר מדי. יש לו ניחוח הרבלי מובחן, הוא מאוד נוח למריחה, מאוד עשיר. מרגישים אותו ואת התרומה שלו להרגשה הנינוחה והנעימה של העור. יש תחושה מטעה כאילו אין צורך להוסיף קרם לחות אבל הוא קולט את הלחות באהבה לתוצאה אופטימלית.

שמן לשיער: כמו סופגניה

שמן לשיער זה אחד המוצרים האהובים עלי שבשימוש שוטף כל השנה ואני תמיד צריכה להיזהר מההתלהבות לא להיות נדיבה מדי ולהציף את השיער. הם תמיד נעימים וריחניים ומפנקים, הם אוהבים אותנו ואנחנו מחזירות להם אהבה. אחד השמנים היותר מפורסמים ופופולריים זה השמן הטיפולי Moroccanoil ששמות של סלבריטאים בינלאומיים רבים דבקו בו, אפילו מדונה אהובתי. האמת שזה עושה לי טוב שמוצר שמיוצר בישראל מקבל כזו תהודה בינלאומית ואני מאחלת את זה לכל המותגים הישראליים. אז השמן הזה מגיע בעיצוב הקלאסי של המותג, בקבוק בגוון דבש כהה עם תווית בצבע טורקיז ולוגו כתום. בניגוד לשלל השמנים לשיער שמגיעים בבקבוק פלסטיק, הפעם מדובר על בקבוק זכוכית. וכמו במקרה של השמן של ל'אוקסיטן פה, זה אמנם מרשים יותר אבל כבד וצריך להיזהר מהתרסקות כואבת. לשמן הזה מצורפת משאבה שניתן להבריג בקלות על המכסה לשימוש נוח ומדוד יותר.
לפי המותג השמן הטיפולי הזה עשיר בנוגדי חימצון של שמן הארגן ומעניק לשיער גמישות ברק וריכוך. ואכן מדובר על שמן עשיר שבהחלט מרכך את השיער ומותיר אותו נעים למגע. למרות שמיועד לכל סוגי השיער הוא בעיקר מתאים לדעתי לשיער צבוע, פגום או יבש והוא קיים גם בגרסת לייט לשיער דליל או דק. בשמן אפשר להשתמש על שיער יבש או לח. כמובן שצריך להיזהר כמו תמיד שלא להפריז בכמות כי אחרת השיער יהיה שומני וחסר צורה. אז אל תהיו נדיבות, ממש כמו בסומק - קל להוסיף קשה להוריד, בעצם במקרה של השמן, בלתי אפשרי... במידה ואני עם פן אני משתמשת רק בשמן  לאחר שמרחתי את הקרם לסגירת קצוות השיער של שוורצקופף. במידה ואני עם שיער טבעי אז אני משתלבת את השמן עם קרם לעיצוב השיער. מבחינת החוזק הייתי אומרת שהוא יותר דומיננטי מה- Elixir Ultime של קרסטס, דומה בעוצמה ל- Mythic Oil של לוריאל פרופסיונל ופחות כבד מה- Oil Miracle של שוורצקופף פרופסיונל. אני חושבת שמכל השמנים ובגלל ההילה שלו, השמן הזה הוא כמו סופגנייה ולא רק בגלל הריח מתקתק - גם אם ננסה להתחמק, בסוף נהיה חייבים אחד.

שמן רב שימושי של קריטה: הזמנה לחתונה

אחד מכוכבי השמן שעונה באופן ישיר להגדרה "פינוק" הוא שמן היופי Fluide De Beauté של קריטה. את השמן הקטלני הזה אני מכירה שנים רבות ולאחרונה התחדשתי בבקבוק חדש ואני ממש מרוצה. זהו שמן יבש רב שימושי ללחות רכות וזוהר שבעצם מציע פתרון לכל מה שהזכרתי פה: גוף, פנים שיער. הוא מכיל את פרח הורבנה שניתן להבחין בו מיידית בניחוח הסופני, ועל זה שאני מכורת ורבנה כבר כתבתי בפוסט "שוטף ניקוי" על המוצרים בסדרה של ל'אוקסיטן. אז לפנים ניתן למרוח מספר טיפות להגברת הלחות. לשיער יבש או פגום להגברת הזוהר מומלץ להספיג מספר טיפות, להמתין דקה ולשטוף. אבל אני משתמשת בו רק לגוף. יש לו שפריצר נוח שמפזר את השמן בצורה נוחה, באמצעותו אני מרססת על הגוף ישירות ואז מורחת. אני משתמשת בו אחרי המקלחת על עור מנוגב ובגלל שמדובר על שמן יבש הוא נספג ברגע, אינו שומני בכלל ומותיר את העור נעים וריחני שאין דברים כאלה.לכן אידיאלי לא רק בחורף אלא גם בקיץ. שוב גם במקרה הזה, כמו במקרה של השמן לגוף של ל'אוקסיטן, עדיף אם הבקבוק לא היה מזכוכית, יכאב הלב אם הדבר הקסום הזה יתרסק בטעות. אני חושבת שהדבר היחיד שמפריד בין המוצר הזה לשלמות היא העובדה שהוא מכיל שמנים מינרליים ולכן יש מי שידלגו עליו. בתור מוצר ותיק וידוע של המותג, אני לא ממש רואה איך הם משנים את הפורמולה שלו בקרוב, אבל בעידן של מודעות למרכיבים בעייתיים כאלו ואחרים נקווה שהם ימצאו את הדרך לשמור על האיכויות שלו בלי התוספת המינרלית הזו. לי כאמור זה פחות מפריע, כך שעבורי מה שבאמת מפריד בינו לבין שלמות זה המחיר הכואב כרגיל של מוצרי המותג האהובים. הוא מכונה שמן הפלא של קריטה ובצדק. will you marry me?...

תערובת שמנים של פיור אויל: שמן באוויר לאווירה

יש מגוון דרכים ליהנות מאיכויות השמן במסגרת הטיפוח ואפילו פירטתי בעבר על שימושיים בהם אפשר לנצל את שמן הזית שמצוי בכל בית (ויש גם סרטון פה בסוף). אבל את האיכויות של השמן אפשר לספוג גם ללא מגע ישיר. תערובת שמנים ארומטיים בשילוב מבער נהדרת במצבים בהם אנו שוהים בחדרים סגורים. לאחרונה הכרתי את המותג Pure Oil שמציע מגוון של כ- 70 שמנים אתרים (!), כשכל אחד מהם מאופיין ביכולת אחרת. לפי המותג, תערובת של מגוון שמנים תורמת לחיזוק המערכות הפנימיות של הגוף, למנוע הידבקות של מיקרואורגניזמים דרך האוויר ולא פחות חשוב - לשפר את מצב הרוח. למשל:
שמן אקליפטוס שהוא אנטי ויראלי להקלה על מערכת הנשימה ומונע הידבקויות.
שמן תפוז שמתאים לשיפור מצב הרוח, חוסר שקט ונדודי שינה. מקל במצבי הצטננות.
שמן לבנדר לאיזון הגוף והנפש, מחזק את המערכת החיסונית ומקל על מערכת הנשימה.
שמן רבנסרה שהוא אנטי בקטריאלי ואנטי ויראלי מרגיע שמקל על קשיי נשימה ואלרגיות.
ההצעה של המותג היא ליצור תערובת שמנים כזו ע"י ערבוב שלהם בבקבוקון נפרד: 5 טיפות שמן אקליפטוס, 25 טיפות שמן תפוז, 20 טיפות שמן לבנדר ו- 20 טיפות שמן רבנסרה. מומלץ לשים מדי ערב במבער מים רותחים ולטפטף לתוכם 6 טיפות מהתערובת שיצרנו לשעתיים בערך.
את השמנים ניתן למצוא באתר המותג או באזור בית המרקחת בסופר פארם בעלות של כ- 20-40 ש"ח (תלוי בסוג השמן) לבקבוקון של 10 מ"ל. מי שזה עושה לה חשק כדאי שתדע שעד סוף החודש קיימת ערכה לחורף כמו בתמונה של מבער עם ארבעת השמנים במחיר של 109 ש"ח שמוצעת באתר, ברשת ל'אוקיסטן וברשת בתי המרקחת פארמה תמר.
באופן המיידי התחושה שלי היא שהתערובת הזו תורמת בעיקר לאווירה נעימה ונינוחה ומבחינתי האמת זה  די מספיק. אם במשך הזמן היא גם מצליחה לשפר עוד דברים אז בכלל נהדר.


ואי אפשר חנוכה בלי נרות יפים שיפיצו לא רק אור אלא גם ניחוח נפלא. בתור מי שלא קלה בענייני ריחות, בטח לא כשמדובר בניחוחות מתקתקים, הניחוח של הנר מקולקציית Délice des Fruits של ל'אוקסיטן הפיל אותי מיידית! מה זה הדבר הזה בכלל? מתברר שהנר (111 ש"ח) בקולקציה שיצאה במהדורה מוגבלת יחד עם ה- Délice des Fleurs, נושא ניחוח של קליפות פירות מסוכרות, ממש אולטימטיבי לחנוכה עם המאכלים "הדיאטטיים" ובראשם הסופגניות עתירות הסוכר בפנים ואבקת הסוכר בחוץ. מזל שנרות לא משמינים... וכאילו בהתאמה לנס פך השמן, הנר הזה מגיע בקופסת פח עם מכסה בגווני שמן: כתום, חום, צהוב ותווית מוזהבת. הנר עצמו משעווה טבעית ופתיל שעשוי כותנה אורגנית, בערה לא מזיקה. אהבתי את העיצוב, אהבתי את העובדה שיש מכסה מאבק שגם שומר על הניחוח, ואהבתי את החומרים. מבחינתי זה הנר האטרקטיבי ביותר במגוון של המותג מכל בחינה שהיא. מי שמנסה להימנע מפיתויי הסופגנייה כדאי לה שתאמץ נר כזה וברגעי החולשה תרחרח אותו, הוא כבר ישכיח אותה. אבל תפרגנו לעצמכן לפחות סופגניה משובחת אחת בחג, כן?...

חג אורים שמח!


ID

AMANDE
Supple Skin Oil 
Firming and Smoothing
With Almond Oil
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 251 ש"ח

BOTANICA
Ligne Lavandou
Huile Douceur
Aromatherapy Face Oil
Sensitive Skin
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 179 ש"ח

Moroccanoil Treatment
For all hair types
גודל: 100 מ"ל
ייצור: ישראל
מחיר: 140 ש"ח

Fluide De Beauté 14
ultra-nourishing dry oil
face - body - hair
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 514 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


41 תגובות:

  1. הי דנרה,
    קודם כל מאחלת לך חג שמח וטעים. מקווה שאכן יישמת את טיפ הסופגנייה:)))) אני כל חג מפרגנת לי 2 מושחתות במיוחד. אז ממליצה על סופגניית הקרם בורלה של רולדין ומחר אני הולכת לפרגן לעצמי את הגנאש עם כוס אספרסו חזק בצד.
    מאד אהבתי את הפוסט הזה, אפילו שאני לא חובבת גדולה של מוצרים על בסיס שמן. אבל הוא כתוב נפלא, עם ווייב של החיים הטובים, פוסט כזה שעושה חשק לקפיצה קטנה לחו"ל:)
    מצא חן בעיני השמן של פבוניה אבל הוא מאד יקר כמו רוב המוצרים שלהם. מעניין לכמה מספיקה הכמות הזו. פעם פרגנתי לעצמי את התמצית של דקלאור. שהיא אגב מעולה. אני זוכרת שלפני 10 שנים המוצר הזה עלה 250 ש"ח אבל הכמות הייתה ממש סבירה, או 30 מ"ל או 40 מ"ל.זה היה לי מאד נעים ולא שמנוני מידי על הפנים. נראה שגם התמצית של פבוניה היא כזו.
    המוצר היחידי שאני באמת אוהבת, מכירה, בעבר השתמשתי בו ולאחרונה שוקלת שוב, זה השמן המרוקאי. הריח - אחד ההורסים!!! וכמו שכתבת ממש רצוי לא להגזים איתו, בעיקר למתולתלות ובעלות שיער גלי, מניסיון זה ממש מפיל את התלתלים ואת השיער. אבל הוא אכן מוצר מדהים.

    צ'או בינתיים
    דנה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. חג שמח גם לך דנה! אני לא ממש שומרת על קלוריות (וחבל..) ומבחינתי לאכול סופגניה כל יום, אבל זה לא ממש יוצא לי כך שעד עכשיו אכלתי רק אחת של רולדין. אני אוהבת את הרגילות, לא הטעמים. בטוחה שיצא לי לאכול עוד איזה אחת שתיים :)
      תודה, כיף לשמוע שנהנית מהכתיבה. בתפיסה שלי שמן = פינוק, אני פשוט הרוסה על מוצרים כאלו.
      אני דווקא חשבתי שהשמן של פבוניה ממש במחיר טוב יחסית, אני מעריכה שהוא יספיק לכל החורף כי הוא לשימוש רק בערב. את השמנים של דקלאור אני ממש אוהבת וגם שמתי קישורים אליהם מפוסטים קודמים. אבל בניגוד למה שכתבת שתדעי שגם הם בגודל 15 מ"ל ועולים כ- 460 ש"ח... פתאום הפבוניה נראית מציאה, אה?...LOL
      השמן מרוקאי לשיער נהדר ובאמת כדאי להיות זהירים, בגלל זה אני משתמשת במשאבה שלו.

      מחק
    2. וואלה!:) איכשהו זכור היה לי שהכמות יותר גדולה. כנראה הגיל עושה את שלו - חחח. את בטוחה שאין כאלה שהם כמות גדולה יותר? אכן הפבוניה נשמע כמציאה פתאום. אז הוא בעצם מחליף לך את הסרום בלילה?
      לגבי השמן המרוקאי, לא מכירה את גרסת המשאבה, מכירה רק את הבקבוק בלי שזה די מעיק. טוב לדעת.
      אגב סופגניות, אם את בעניין של הפשוטות, אלו של הבייקרי הכי טעימות שיצא לי לאכול.

      מחק
    3. זו הכמות הסטנדרטית של השמנים של דקלאור, תציצי בדוכן בהזדמנות ותראי. חחח, מציאה בהחלט, הפבוניה מחליף לי את הסרום כי הוא מאוד עשיר ודומיננטי. מי שחייבת את הסרום שלה אם הוא דק כמו נניח הג'ניפיק של לנקום אז כדאי לשים אותו לפני השמן.
      באריזת הקרטון של השמן מרוקאי היום מגיעה משאבה מצורפת שניתן להבריג במקום הפקק.
      אני מתה על הבייקרי, תודה על ההמלצה!

      מחק
  2. יש לי את הקרם מסדרת השקד של לאוקסיטן. באמת ריח ממכר. אני בכלל מאוהבת בחברה הזו

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני הרוסה עליהם, איך אפשר שלא?...

      מחק
  3. פוסט נפלא ומפנק:)חידשת לי עם הפבוניה ונראה לי שלגמריי מתכוונת לאמץ אותו..בכל מקרה בטוח לנסות:)

    חג שמח!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שול :)
      הפבוניה חידוש גם עבורי, בהחלט אופציה מרעננת למי שרוצה להעשיר את העור.
      חג שמח!

      מחק
  4. שמן השקדים של ל'אוקסיטן הוא באמת אחד המוצרים הכי מענגים שהתנסתי בהם בכל חיי. הריח של השקדים בכלל משכר ולטעמי זאת הסדרה הכי מוצלחת של ל'אוקסיטן. בעבר היו לי מי שקדים מאותה סדרה שתפקדו אצלי כבושם ולצערי הרב המוצר הזה ירד מפס הייצור של החברה.

    השבמחק
    תשובות
    1. השמן שקד הזה סופני לגמרי, אחד היותר ממכרים שניסיתי שלהם.
      ממש מבאס כשמוצר שאוהבים יוצא מהמגוון, במיוחד אם זה משהו בשימוש שוטף.

      מחק
  5. מעולה, כדרכך.

    היכן משיגים בארץ פבוניה?

    ד"א- יצא לך אולי להשתמש בsublime energy של RoC?

    אלפי תודות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לירי :)
      פבוניה מוכרים בעיקר אצל קוסמטיקאיות. יש להם אתר ישראלי אז את יכולה לבדוק שם איפה יש הכי קרוב אליך: www.pevonia.co.il
      לא ניסיתי את סדרת Sublime Energy של רוק, זו סדרת אנטי אייג'ינג להתחדשות העור, לא משהו שאני כל כך צריכה עדיין.

      מחק
  6. טוב, הפוסט הזה פשוט מושלם.

    בדיוק התחלתי לחשוב על מוצרים לקנייה הגדולה בל'אוקסיטן בחודש יום ההולדת, ושני המוצרים שקרצו לי היו השמן והנר (כבר רכשתי את קרם הגוף באותו ניחוח והוא מדהים), וההמלצה שלך לגמרי סגרה לי את הפינה הזו.
    גם הנר בניחוח יער חורפי קרץ לי, מכירה אותו במקרה ?
    יש לך עוד המלצות חמות במיוחד למוצרי ל'אוקסיטן ?

    גם סט השמנים של פיור אויל נראה לי בדיוק הדבר שאני צריכה עכשיו. אני כל הזמן מרגישה חצי מצוננת ובדיוק בימים האחרונים התחלתי לחפש באינטרנט משהו שיקל עלי, ולפי התיאור זה נראה הכיוון הנכון, וגם המחיר סביר בהחלט.

    אגב סופגניות, מתוקה הוציאו סופגניה ממולאת בקרם פטיסייר עם פרוסות תותים טריות - פשוט גן עדן. התמכרתי.

    נ.ב
    קיבלתי במתנה ליום ההולדת את פלטת ה-VIOLET של אסתי לאודר. כנראה שמישהו אי שם רומז לי שאין מה להתנגד להמלצות שלך. רק להכין מזומנים ולהתמסר.

    השבמחק
    תשובות
    1. די... תמשיכי... ;)

      נכון שיש ריח סופני לסדרת ה- Délice des Fruits הזו? גם לי יש את קרם הגוף, זה כאילו ריח גן עדן ממש!! לא ממש זוכרת את הריח של היער החורפי אבל ארחרח אותו בהזדמנות הקרובה. השמן שקד לגוף שפה ממש מאסט, כך גם קרם הידיים חמאת שיאה הקלאסי, כתבתי עליו פה בעבר, את יכולה ללחוץ על התווית של המותג בסוף הפוסט ותגיעי לכל הפוסטים איתם. אני מאוד אוהבת גם את הפילינג לגוף חמאת שיאה, בצנצנת לבנה ומכסה כחול עם כיתוב בתכלת. ואם בא לך להשקיע בכפות הידיים אז הפילינג לידיים הדו פאזי מדהים, כתבתי עליו באותו הפוסט של קרם הידיים:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/02/blog-post.html

      סט השמנים הזה מבחינתי ממש במחיר טוב ועושה כיף באווירה ואם הוא גם מקל על כל מיני תופעות אז מה טוב. ממליצה לך לקרוא את פוסט ההצטננות שלי אולי יהיו לך שם עוד רעיונות:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/01/blog-post_10.html

      וואו, זה נשמע טו-אוב, גם סופגניה וגם תותים, השם שלי כתוב על זה לגמרי!!!

      חחח, המון מזל טוב ליומולדת, מתנה שווה לגמרי, תהני מותק :)

      מחק
    2. הריח פשוט מדהים. רק תסבירי לי דבר אחד - למה יצא בושם רק לדליס דה פלור ? בושם בניחוח דליס דה פרוי היה יכול להיות פשוט מושלם. הצרפתים פספסו הפעם בגדול.

      קרם הידיים הקלאסי כבד לי מדי, אני מעדיפה אחת הקרם מסדרת הלבנדר שהוא במרקם קצת יותר קליל, ונספג יותר מהר לטעמי.
      יש לי את הפילינג לגוף מסדרת השקדים, את חושבת שהפילינג חמאת שיאה יותר טוב ממנו ושווה להשקיע בו ?
      הפילינג לידיים נשמע טוב...רשמתי לי לנסות בחנות.
      אגב, הלאקי באג חזרה. חבל שאין ספויילרים :-).

      קראתי את פוסט ההצטננות, אבל דווקא הפריטים שמצאו חן בעיני לא זמינים בארץ. חבל שכל כך הרבה אתרים מארה"ב לא שולחים לארץ...

      הסופגנייה המצטיינת שלי לשנת 2012. מזל שהחג נגמר ביום ראשון :-)).

      תודה רבה :-).

      מחק
    3. אני לא מאמינה, זה בדיוק מה שחשבתי כששתי הסדרות האלו יצאו - איך אין בושם דווקא לזו, איך?? הכי פספוס בעולם!

      נכון, הוא קרם ידיים מאוד עשיר, אני לא עוברת חורף בלעדיו. שאר הקרמים של הסדרות הם פלוס מינוס אותו הדבר לטעמי רק הניחוח משתנה, עדינים כאלו.
      לאיזה פילינג שקד את מתכוונת? אם לג'ל בשפופרת אז זה משהו אחר לגמרי כי הג'ל הוא לרחצה לשימוש יומיומי. אם את מתכוונת לקרם בצנצנת אז זה כבר עניין של העדפה אישית, החמאת שיאה יותר עשיר וסמיך ממנו, גם הגרגירים פחות מעודנים. תלוי מה את אוהבת. כשתהיי בחנות תרגישי אותו ותתרשמי מההבדל.
      אני מאלו שאוהבות ללכת על בטוח, לכן ההימור עם שקיות ה- Lucky Bag האלו לא מתאים לי. אבל אם ביקשת ספויילר אז קראתי שמישהי כתבה באיזו קבוצה שהיא וגם חברה שלה קיבלו סבון ידיים, קרם רב שימושי, קרם גוף מוקטן וקרם רחצה מוקטן.

      נכון, זה מבאס שיש מוצרים שלמרות שהם ממש זולים קשה להשיג בארץ. אגב, שמעתי שה- Rosebud Salve נצפה ברשת אמריקן אפרל, מה שמזכיר לי שרציתי לבדוק אם זה נכון.

      מחק
    4. ממש חבל. מעניין אם אולי היה בחו"ל ורק אלינו לא הביאו.

      קרם הידיים מסדרת הלבנדר טיפונת שונה, המרקם שלו טיפה יותר נוטה לכיוון הג'ל, ואני גם אוהבת את האפקט המרגיע שלו.

      התכוונתי לג'ל פילינג שקד בשפופרת, האמת שעד עכשיו ממש לא ראיתי בו פילינג יומיומי כי העור שלי מאוד דק ועדין. בהחלט אתרשם בחנות גם מהפילינג השני.

      אם במקרה תיזכרי איפה ראית את הפירוט של השקית, אשמח מאוד...
      פשוט השקית שיצאה לפני כמה חודשים הכילה בדיוק את הפריטים שציינת, אז מעניין אם היא התכוונה לשקית ההיא או לשקית הנוכחית. אני ממש מקווה בשביל ל'אוקסיטן שלא מדובר על מיחזור השקית הקודמת - שהתאכזבתי ממנה כבר אז (לעומת השקית של דצמבר 2011 שדווקא אהבתי).

      אשמח להתעדכן. אני משתמשת לפעמים במוצר דומה של בארט'ס ביז, אבל תמיד שמחה לנסות משהו חדש :-).

      מחק
    5. למיטב הבנתי לא קיים בושם כזה. חבל..

      הג'ל פילינג בשפופרת מאוד עדין, נחשב לג'ל רחצה. זה משהו אחר מהותית. יש אגב גם ל- DOVE קרם רחצה עם גרגירים, זה עובד על אותו עיקרון. גם עליו וגם על הדאב כתבתי בבלוג. אם העור שלך מאוד עדין אז אולי הפילינג שיאה לא בשבילך.

      אני לא זוכרת איפה ראיתי אבל אם אתקל בזה שוב אעדכן, זה בטח באחת הקבוצות בפייסבוק. בגלל שהשקיות רק חזרו עכשיו אז אני מניחה שעוד ניתקל בספוילרים. אני בכל מקרה אנסה לרחרח בשבוע הבא מה יש שם ואעדכן אותך פה.

      בפעם הבאה שאני בדיזינגוף סנטר (ורק אתמול הייתי, אוף...) אבדוק מה יש שם. בטח בימים הקרובים.

      מחק
    6. אני מאוד אוהבת את הג'ל פילינג, אבל לא לשימוש יומיומי, יותר לכיוון של פעם-פעמיים בשבוע. כיף שבל'אוקסיטן אפשר להתנסות, אז אני בהחלט אבדוק את הפילינג שיאה, לפי התיאור שלו כמלחח יש מצב שיתאים.
      העור שלי לא אוהב את המוצרים של דאב - כל מוצר שלהם תמיד גורם לי ליובש או לפריחה, יש שם משהו בסיסי שלא מתאים לי. כנראה שגם העור שלי אוהב פינוקים יוקרתיים יותר.

      ממתינה לעדכונים, במיוחד לגבי הל'אוקסיטן, אני זוממת למצות את הנחת יום ההולדת שם כמו שצריך :-).

      מחק
    7. נכון, העובדה שיש טסטרים מסודרים שאפשר לנסות זה נהדר וחוויה בפני עצמה שם.
      הפילינג שיאה הזה אגרסיבי יותר אבל גם יותר עשיר, אחרי שמשתמשים בו יש אשליה שלא צריך קרם לחות מרוב שהעור רך ונעים.
      וואלה, דווקא דאב? נו טוב, תתפנקי לך עם ל'אוקיסטן.

      בודקת ומעדכנת :)

      מחק
    8. אז ממה שהבנתי בינתיים יש בשקית שני מוצרים גדולים ושלשה מוקטנים לנסיעות.

      מחק
    9. כן, אתמול הלכתי לקנות ויצאה לי שקית עם הנר, ג'ל הרחצה והסבון המוצק מסדרת דליס דה פרוי, וג'ל רחצה וקרם לחות מוקטנים מסדרת הצ'רי פרינסס. מבחינתי השקית היתה מושלמת :-).
      וכמובן נרכשו עוד מגוון של פינוקים :-).

      מחק
    10. וואו, רק הנר כבר שווה את השקית הזו!
      אני פשוט מתה על הסדרה הזו, ממש הצליח לך.
      ועשית לי חשק לנסות את הסבון המוצק שלא ניסיתי, אני בטוחה שהוא מוצלח :)

      מחק
    11. הנר מדהים. בפירוש אחד הניחוחות היותר טובים של'אוקסיטן הוציאו בשנתיים האחרונות.
      כל הסידרה עושה לי חשק :-)

      והשקית - לגמרי עניין של מזל, השנה היה מבחר די גדול של שקיות...

      מחק
    12. ממש ניחוח מדהים, אני מאוד מקווה שיצא בקרוב ניחוח חדש שמתקרב לזה.
      בהחלט עניין של מזל, הרווחת לגמרי!

      מחק
  7. עם כול החצ'קונים שיש לי על הפנים קשה לי לקרוא את הפוסט הזה. סליחה.

    השבמחק
  8. חזקה עלייך שאם בקריאת הכותר אומר, שמנים. נו טוב נקרא, אזי בסוף הקריאה כבר אצרף לפחות אחד מהנ"ל לוויש ליסט. - לאוקיטן - שרק הדימוי של הבקבוק המתרסק ימנע ממני להביאו הביתה.

    את השמן של קריטה רכשתי לפני מספר שנים, הוא מפנק, הוא יוקרתי ונחמד, אבל לא עד כדי כך ששבתי לרכוש אותו. מה שכן אם מישהו יביא אותו במתנה...לא אסרב.

    ההחלטה הייתה סופגניה אחת בנר ראושן. הביצוע...נאכלו קצת יותר אבל מי סופר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הרעיון הוא בעיקר להעביר מסר שזה הזמן להעשיר את הטיפוח שלנו ושימוש במוצרי שמן ולא משנה איזה, זו אחת הדרכים. השמן של ל'אוקסיטן פנומנלי, אם הוא היה בבקבוק פלסטיק זה היה הרבה יותר נוח ללא ספק.

      השמן של קריטה אלוהי ממש לטעמי, אני הרוסה עליו ורק המחיר הורס אותי...

      באמת אין צורך לספור, בסה"כ פעם בשנה. אני לא ממש מגבילה את עצמי ועדיין היום אכלתי רק את הסופגניה השנייה... יאמי!

      מחק
  9. עשית לי חשק להיות מצרית ענוגה בתקופה רחוקה מרוחה משמנים ועטופה בקטיפה. לייק, כרגיל איתך.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, זה דומה למה שדמיינתי כשכתבתי את הפוסט. תודה ממי!

      מחק
  10. השמן לשיער נראה דיי מגניב ושימושי, למרות שהמחיר (אם הבנתי נכון וזה באמת הוא) לא הכי אטרקטיבי לחיילים :(
    זה אמור בתכלס לרכך את השיער, או שזה משו שנועד לעיצוב?
    אני עם שיער מתולתל-גלי, ככה שאני צריכה משו שיתן רכות (אסור לסרק שיער מתולתל, זה הורס את התלתלים) ויגרום לשיער להראות טוב D:

    אגב, פתחתי בלוג לקים (באנגלית), הייתי שמחה אם תבקרי בו (סורי על הפרסום, אני פשוט רוצה שמישהו יכנס כי אני מעוניינת להתחיל להכניס ללקסיקון הישראלי חברות קצת יותר... חו"ליות אפשר להגיד!) :)

    השבמחק
    תשובות
    1. השמן מרוקאי מוצלח, המחיר שלו הוא פלוס מינוס דומה לשמנים מקצועיים אחרים, בפארמים אפשר למצוא שמנים לשיער במחירים נוחים יותר.
      בעיקרון השמן תורם לגמישות השיער, לניטרול הפריזים ולברק. לכן כמו שכתבתי בפוסט, כשאני עם שיער טבעי אני חייבת לשלב אותו עם קרם לחות כי הוא לא מעצב את השיער.

      בהצלחה עם הבלוג החדש, הולכת להציץ :)

      מחק
  11. פוסט מפנק בהחלט..נרות ושמנים..כיף !
    זה היה אחד מחגי החנוכה עם הכי הרבה הפרזות בסופגניות..נדמה שמשנה לשנה המאפיות השונות מאתגרות אותנו יותר ויותר קלורית ...באמת..איך אפשר לעמוד בפני כל המבחר הזה..?

    קלעת בול עם השמן המרוקאי מבקבוק הזכוכית...הרצפה בחדר האמבטיה עשתה לו עיניים מהרגע שהוא הגיע עד להתרסקותו הבלתי נמנעת בדיוק אחרי שלוש פעמים של שימוש.. ;( המסקנה שלי היא וודאית - להזהר מהמשאבה..ואני אסביר: הבקבוק מגיע עם מכסה רגיל ומשאבה בצד..ואני חיש מהר הרכבתי אותה..היא הפכה לשומנית תוך זמן קצר ואז בפעם השלישית תוך כדי הלחיצה הכל החליק ועף לי מהיד..מזל שקיבלתי גם בקבוק מוקטן מתנה כדי לומר לך שבאמת יש לו ניחוח מדהים ותחושה נעימה..אבל להבא לא ארכיב את המשאבה...אלא אם כן יצרפו לאריזה גם איזו טרמפולינה מתקפלת..LOL..
    למרות כל זאת את השמן של קריטה אני חייבת לנסות ;) נשמע שווה ביותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי פינוק שיש :)
      אני מרגישה כאילו לא אכלתי מספיק סופגניות, ממש יש לי חסך בעניין...LOL

      אלהים ישמור, איזה סיפור מחריד, בחיי, מן הסתם זה אחרת לכתוב על זה ולדמיין מאשר כשזה ממש קורה. האמת שזו ממש בעיה עם בקבוקי זכוכית, חוץ מזה שהמבנה שלהם קריטי לגודל הסיכון.
      אין לי ספק שאת מאוד תאהבי את הקריטה, אגב הרבה יותר נוח להשתמש בבקבוק בזכות השפריצר והוא לא הופך להיות שומני בשום שלב.

      מחק
    2. בקטנה. לא התכוונתי להחריד חלילה..זה היה בהומור...זה מסוג ה "תאונות עבודה" שקורות אצלי לפעמים כשאני ממהרת..ובאותו יום חיכו לי למטה אבל אני הייתי חייבת טאץ' אחרון לשיער לפני שאני יוצאת..
      המון שמנים איכותיים של חברות שונות מגיעים באריזת זכוכית ואני די מקבלת את זה..פשוט באמת צריך להיות זהירים..
      שפריצר באמת נשמע יותר נוח. מקווה שהיום ייצא לי לנסות את הקריטה..מסוקרנת כבר..

      מחק
    3. חחח, תשמעי, אם זה היה קורה לי אז חבל"ז איזו דרמה....LOL
      דווקא שמני השיער של המתחרים כולם בפלסטיק ולא זכוכית - קרסטס, לוריאל פרופשיונל, שוורצקופף פרופשיונל. זה מאוד נוח האמת.
      אחרי שאת דוגמת את הקריטה אני מחכה לשמוע מה דעתך, אם נפלת כמוני...

      מחק
  12. חיכיתי לפוסט הזה שלך בחנוכה:)
    מתה על שמנים, לגוף, ובחודשים האחרונים גם לפנים. אכתוב על השמנים שלי גם, אבל מכאן אני מכירה את השמן לשיער של מרוקן אויל שהוא נהדר, והשמן לגוף של לאוקסיטן, שגם הוא נפלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הכי צפויה שיש, אה?...LOL
      גם אני הרוסה גם על מוצרי שמן, מחכה לקרוא את ההמלצות שלך!

      מחק
  13. מודה- שמנים לגוף הם לא ממש אני (מעצבנים אותי) אבל אני בהחלט מקנאה באלו שמתפנקות איתם.
    אבל- על שמני שיער אני חוגגת. השמן הזה מעולה (במיוחד להתעללות שאני עושה לשערי) ואני חושבת שמגיעים לי כמה אחוזים בחברה...

    וכרגיל עשית לי קרייבינג- הפעם על הנר....

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, יש גם מי שלא נופלות מהשמן כמוני, בגלל זה כתבתי אח"כ על שמנים ללא מגע ישיר.
      השמן מרוקאי בהחלט נפלא, אבל נראה לי שעדיף שנפסיק עם ההתעללות לא?...LOL

      אם את מריחה את הנר את נופלת, באחריות!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails