4 בדצמבר 2012

הדגשות מתבקשות



בכל שנה כשמתחילה העונה הקרה חוזרות ההדגשות השונות להיות מתבקשות מתמיד וכבר כתבתי על זה בעבר בפוסט "מגמה של הדגשה". הטרנד שהפך כבר למגמה מדבר על הדגשת הגבות/עיניים, הלחיים והשפתיים. כל אחת יכולה לבחור את ההדגשה הנכונה לה שמשתלבת בצורה מוצלחת בלוק הכללי שלה. בהתאם יוצאים המותגים עם מוצרים אטרקטיביים יותר ופחות שבאים לענות על הצורך הזה כשאת פלטות הצלליות לסתיו שבאות להדגיש את העיניים כבר ראינו. החכמה היא לברור מתוך ההיצע את המוצר המוצלח ביותר שישמש אותנו באופן שוטף, לא מוצר מלהיב שבעיקר יקשט את המגירה. ואם לא ממש התחברתן למגמת ההדגשה אז לא נורא, יש מספיק כיוונים אחרים ללכת בהם. אבל לפני שמחליטים לכאן או לכאן, שווה להתנסות פעם אחת לפחות, לפעמים יש הפתעות בדרך...

פלטה של לנקום: גם לעיניים וגם לגבות

די נדיר למצוא במסגרת קולקציות מוגבלות מוצרי גבות, בטח ובטח כשמדובר על מותגי יוקרה. לנקום באופן מפתיע ומרענן השיקו במסגרת קולקציית הסתיו שלהם Midnight Roses פלטה לעיצוב והדגשת העיניים והגבות בשם Le Regard Pro. הערכה הזו מורכבת מארבעה גוונים ניטרלים פיגמנטים ונוחים לשימוש: גוון היילייטר אחד בעיקר לעצם הגבה ומי שרוצה גם להגדרת גבולות הגבה ושלשה גוונים טבעיים מתוכם אפשר לברור את הגוון המתאים ביותר לגבות שלנו. בנוסף, מדובר למעשה על צלליות להדגשת וחידוד מבנה העין לאיפור יומיומי מהיר. זה יכול להיות האיפור בפני עצמו במראה טבעי או להשתלב עם צלליות צבעוניות אחרות. אבל מה שהיה חסר לי בפלטה על מנת שתהיה מושלמת זה מסרק גבות מוקטן ושעווה לקיבוע הגבות. כך שבמקום היילייטר רחב אפשר היה לחלק אותו לשניים ולשים שם שעווה. אז אמנם בלנקום הוציאו במסגרת הקולקציה הזו גם מסקרה שקופה שתשלים ותקבע את איפור הגבות, אבל במוצר כזה אפשר להסתפק גם בגרסה בסיסית יותר כי הביצוע די זהה.
עיצוב הפלטה הוא לנקומי קלאסי - שחור מבריק עם הטבעת הורד האייקוני בפינה. הפלטה עצמה קטנטנה ומאוד נוחה לנשיאה עם מראה רחבה. היא מכילה פינצטה סבירה ברמה מספקת למקרה הצורך ומברשת דו צדדית כשבצידה האחד מברשת לגבות ובצידה השני מברשת לעיניים. זה מוצר שמתאים לטעמי יותר למי שבאופן קבוע מקפידה על איפור הגבות ומעוניינת במוצר נוח שיהיה צמוד אליה, כמו שעיפרון הגבות נמצא קבוע בתיק האיפור שלי, במיוחד לאור העובדה שלא מדובר בדיוק על פלטה זולה. אבל בכל מקרה, יש מצב שזה המוצר הכי חמוד ומגניב שיצא העונה, גם מוצלח ופרקטי וגם סוג של גאדג'ט כזה. לייק ממש.

סומק דואו של גרלן: מרהיב שנולד מהואקום

על רקע החיוורון בעונה הקרה, כאשר הברונזרים המפילים של הקיץ נשכחים קצת בצד (שלא בצדק אם תשאלו אותי) עולה גדולתו של הסומק כמרענן הרשמי עם צבעים עמוקים ודומיננטיים יותר על מנת להקפיץ את המראה ולהוציאו אותו מהעמימות שלו. גרלן השיקו לאחרונה סדרת צמדי סמקים מרהיבה שמגיעים בששה שילובי גוונים מעניינים. ההשקה הזו היתה צפויה במיוחד לרגל הואקום של גרלן שבתור מותג יוקרתי במיוחד לא היה להם במגוון סומק שישלים את הטוטאל לוק שלנו. כן, לא להאמין אבל גרלן לא הציעו לנו כבר הרבה זמן מוצר כל כך מתבקש כמו סומק. זה ממש מזכיר את הואקום שאיב סן לורן מצאו את עצמם בו רק בגזרה אחרת - המייק אפ, ולכן השיקו לאחרונה את ה- Le Teint Touche Eclat. אז כמו שכתבתי בזמנו - בעידן של היום ואקום זה משהו ששום מותג לא יכול להרשות לעצמו.
אז בשיטה הפתיינית הגרלנית הושק הסומק החדש בעיצוב מהפנט ומושקע עם אריזה מוזהבת יוקרתית וניחוח מפיל כרגיל. אין דברים כאלה, באמת שאין. אז הצמד שאני הכי התחברתי אליו זה ה- Pink Punk #04, אפילו השם מדליק. הסומק העליון המרכזי מגיע בגוון ורוד קורלי (סווטצ'), הפיגמנט שלו לא רע וניתן לבניה, לכן גם לא דורש זהירות מיוחדת בהנחה או עבודת טשטוש מאסיבית. הסומק התחתון מגיע בגוון שזיפי (סווטצ') שנוטה למאט והפיגמנט שלו מסתמן כחלש יותר אבל בפועל על הלחיים בולט מספיק. בכלל חשוב לשים לב שבסדרה הזו של גרלן באופן כללי לא מדובר על סמקים עם פיגמנטים עזים, זו הסיבה שיש שילובים מוצלחים יותר ופחות מהבחינה הזו. לכן יש מי שהתלהבו מהם יותר כמו Temptalia ומי שפחות כמו Gossmakeupartist. אז הרעיון הוא להשתמש בכל גוון בנפרד או לשלב ביניהם (סווטצ') וכך נוצר גוון מדליק חדש. בדואו שיש לי אני בעיקר משתמשת בורוד קורלי ואת השזיפי אני מנחה בעדינות מתחת לקונטור, כמו הצללה, ומטשטשת כלפי מעלה, זה יפה ומחמיא.

שפתונים לסתיו של לנקום ואסתי לאודר: המיוחדים העונה

השפתיים הן ההדגשה המתבקשת והדומיננטית בחזית הלוק שלנו. קולקציות הסתיו תמיד משופעות במוצרי שפתיים בגוונים עמוקים מעניינים. לפעמים הגוונים שגרתיים יותר ולפעמים הם מיוחדים כמו למשל שני שפתוני המאט שבחרתי לפה.
השפתון של לנקום שממש אהבתי זה ה- Rose Aphrodisia #360 שיצא כחלק מסדרת המאט החדשה מסקרנת L'Absolu Rouge Mat במסגרת קולקציית הסתיו Midnight roses מתוכה כתבתי כבר על ההיילייטר השימרי וגם פה למעלה על פלטת העיניים. השפתון הזה עשיר בפיגמנט, אטום לגמרי ומרגיש קרמי קטיפתי על השפתיים, פורמולה באמת נהדרת. הניחוח שלו זהה לשפתונים בסדרה והגימור שלו לא מאט קלאסי, הייתי מגדירה אותו כגימור טבעי, לכן גם לאחר שמתקבע לא מרגיש עייף ויבש. הגוון שלו מיוחד ומאוד מתאים לעונה, מעין חום ורדרד, אין לי שום דבר שדומה לגוון הזה. הוא מצד אחד דומיננטי ומצד שני משתלב בצורה די הרמונית במראה הכללי. בהחלט גוון ששווה לבדוק ובכלל סדרת המאט החדשה הזו מוצלחת מאוד לטעמי.
השפתון של אסתי לאודר Violet Crush #05 יצא במסגרת קולקציית הסתיו Violet Underground מתוכה כבר ראינו את פלטת הצלליות המרהיבה והלק המושחר גותי. השפתון בגוון סגול פוקסיה עמוק מרענן. גם השפתון הזה ששייך לסדרת ה- Pure Color מוגדר כ- Velvet Lipstick כלומר - מאט. גם במקרה הזה מדובר על פיגמנט מוצלח ואטימות מלאה. הוא פחות קרמי עשיר מהלנקום פה, הוא דק יותר ועם גימור כמעט מאט לגמרי. יש לו ניחוח מוזר, לא משהו מתקתק וצפוי. מי שקשה לה להיפרד מהשפתונים הצבעוניים בוהקים של הקיץ או סתם רוצה לרענן את גווני הסתיו, כדאי לה לאמץ את הגוון שבאופן יחסי הוא הצבעוני בוהק לעונה הקרה. אטרקטיבי ביותר.

גלוסים לסתיו של לנקום וג'יבנשי: עושים חשק

מי שבמקום שפתון מעדיפה להדגיש את השפתיים עם ליפגלוס תוכל להבחין שיצאו לא מעט אטרקציות מאוד שונות אחת מהשנייה במסגרת קולקציות הסתיו.
לנקום הוציאו שלשה גוונים של קרם גלוס עשיר לשפתיים כחלק מסדרת L'Absolu Créme De Mat שמשמה אפשר להבין שגם הגלוסים האלו אינם מבריקים קלאסיים אלא נוטים למאט. המרקם קרמי אטום, ממש כמו של שפתון, אינו דביק ומאוד נוח להנחה מדויקת באמצעות הספוגית המחודדת בקצה. הגוון השווה ביותר לדעתי שפשוט צריך לחטוף פרונטו זה ה- Prune Elixir #301 שהוא סגול שזיפי כהה מאוד. גוון היסטרי ביופיו שלחובבות השפתיים הכהות זה פשוט מאסט. וואו!
ג'יבנשי בקולקציית הסתיו שלהם Acoustic Colors הלכו לגמרי על גוונים כהים במראה חגיגי שימרי מנוצנץ. ראינו את זה בפלטת הצלליות וגם בלק הכחול. הגלוס Acoustic Wild Rose #18 ממשיך את המגמה העליזה הזו. מדובר על גלוס שזיפי עם שימר ורוד מנצנץ. בפועל הוא חצי שקוף, כלומר הוא יכול להיות בפני עצמו או מעל שפתון אחר כמו אלו שפה בשביל להעניק גוון וגימור שונה. קצה המברשת שלו סיליקוני קשה, לא הבנתי למה זה ככה, ממש לא נוח וגם לא מתאים לפורמולה בכלל. האריזה עצמה מאוד יוקרתית ומפתה, במיוחד כשזה מגיע בכזה גוון יפה.

לקים לסתיו: הדגשה שהיא חובה

ואם הדגשות אז איך אפשר בלי הציפורניים? כמובן שהגוונים הכהים השולטים מגיעים בשלל ורסיות, ראינו את זה בקולקציות הסתיו של המותגים המקצועיים שהפתיעו בגיוון ובצבעוניות והמותגים היוקרתיים שהיו צפויים יותר. הפעם בחרתי בשלשה גוונים יחסית "בטוחים" שאי אפשר לפספס איתם מתוך קולקציות הסתיו האחרונות.
German-icure by OPI של OPI הינו בגוון בורגנדי שימרי עם תת גוון כתום מקולקציית Germany. פורמולה עשירה, אחידות ואטימות בשכבה ראשונה, שכבה שנייה להעמקת הגוון. אחד המיוחדים ללא ספק בקולקציה.
Recessionista של Essie הינו בגוון שזיפי סגלגל כהה מקולקציית Stylenomics. פורמולה נהדרת ונוחה למריחה. שכבה ראשונה לאטימות ושנייה לאחידות. בבקבוק לא נראה מרשים אבל על הציפורניים קוצר מחמאות. (תמונה מהממת כאן). גוון קלאסי, שיק!
Purr-fect-Plum של China Glaze הינו בגוון פירות יער מקולקציית On Safari. דומה ל- Recessionista אבל פחות כהה וסגול. פורמולה קרמית דקה יחסית, שכבה ראשונה לאטימות שנייה לאחידות. (תמונה נוספת כאן). גוון פופולרי שגרתי של סתיו/חורף.
לא משנה איזו הדגשה אתן מעדיפות - על הציפורניים פשוט לא מומלץ לדלג. תיהנו.


ID

Le Regard Pro
Eyes & Brow Kit
גודל: 3.8 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 260 ש"ח
L'Absolu Rouge Mat
Rose Aphrodisia #360
גודל: 4.2 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 178 ש"ח
L'Absolu Créme De Mat
Prune Elixir #301
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 165 ש"ח

ROSE Aux Joues
Blush Duo
Pink Punk #04
גודל: 6 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 316 ש"ח

Pure Color
Velvet Lipstick
Violet Crush #05
גודל: 3.8 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 150 ש"ח

Gelée D'Interdit
Smoothing Gloss Balm
Crystal Shine
Acoustic Wild Rose #18 
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 171 ש"ח

German-icure by OPI
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Recessionista
גודל: 13.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 50 ש"ח

Purr-fect-Plum
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 55 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

32 תגובות:

  1. ואווו עפתי מהלקים של אסי וצ'יינה גלייז!!
    יש בשניהם משהו עמוק..
    גם את שני השפתונים ממש אהבתי, יש לי גוון שדומה לשפתון של אסתי. השפתון של לנקום בהחלט שווה בדיקה, אני ממש מחפשת שפתון כזה שהולך עם כל לוק, והשפתון האהוב עלי ביותר בעולם הוא discontinued ולא נשאר לי ממנו המון, זה בהחלט יכול להיות המחליף.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הלקים האלו קרמים עמוקים, קלאסים מאוד יפים וגם לבישים.
      השפתונים האלו מיוחדים לגמרי. הלאודר לחובבות הסגולים והלנקום עם גוון מוזר כזה, ממש אהבתי אותו. נשמע מוכר, כל המוצרים הזמניים שאנחנו קונות ובעצם אי אפשר לחדש אותם.

      מחק
    2. ואוו בדקתי עכשיו סוואטשים של לנקום וזה באמת צבע יפה ומיוחד ומאוד מאוד לביש....
      דווקא השפתון שלי לא היה זמני (אני חושבת...קיבלתי אותו מתנה אז אני לא סגורה) פשוט לא רואים אותו יותר..
      והגוון והמרקם והריח שלו מושלמים..
      Rose sorbet - clarins
      אבל בזמן הקרוב אני אלך לבדוק את הלנקום!

      מחק
    3. מגניב לגמרי!
      אני לא יודעת אם הם ממש דומים, הסתכלתי על תמונות ונראה לי שהלנקום קרמי ואטום יותר. אבל אם תנסי אותו תעדכני מה את חושבת.

      מחק
  2. וואוו! כל המוצרים נראים מדהימים והצבעים נהדרים!!!
    עכשיו בא לי את כולם :-)
    נראה לי שהראשונים שיצרפו לאוסף שלי הם שני השפתונים, הגלוס של לנקום והלקים של OPI ו- Essie.
    אח"כ נראה איך נתקדם משם :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאהבת ורד :)
      חחח, אחרי שתדגמי את השפתונים תראי אם הם חביבים עליך בלייב.
      לקים זה תמיד כיף!

      מחק
  3. טוב, "קנית" אותי פה בכל הקטגוריות כמעט!!! ממש אהבתי את הפלטה של לנקום, רעיון מעולה!!! בעיקר בגלל האפשרות לאיפור טבעי ומהיר וכמובן עניין הגבות..:)
    הסומק של גרלן מהמם והאריזה בכלל פתיינית!!!
    אהבתי את השפתון של אסתי לאודר נראה פוקסיה מהמם!! והלקים של צ'יינה ואסי!!
    נו שוב את עם כל המוצרים האלה..שמאריכים לי בשנייה את רשימת הקניות:).. כמו תמיד, תענוג:)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו שול, הפתעת אותי, ממש טוב לשמוע שהתחברת לרוב המוצרים הפעם!
      הפלטה של לנקום גאדג'טית כזו, מדליקה לגמרי למי שמאפרת את הגבות בעיקר.
      הסומק אכן מפתה, גרלן ודרכם הקבועה להעלות לנו את לחץ הדם מהתרגשות...LOL
      זה הזמן להתפרע עם השפתונים והלקים, יללה בלאגן!
      טנקס :)

      מחק
  4. יצאו לי העיניים - הסמקים של גרלן והלק של אופי המיסו את ליבי. אמא'לה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הם לא עושים לנו חיים קלים...LOL

      מחק
  5. הגלוס של לנקום נראה מדהים, וכמו שאת יודעת- אני חובבת שפתונים וגלוסים כהים, וגוון כזה עמוק עדיין אין לי . הוא נראה פשוט מדהים! וכמובן שהלק של ESSIE נראה יפהפה ומיוחד. שוקלת ברצינות להוסיף את שני המוצרים האלה לאוסף שלי. פוסט מצוין דנרה! אהבתי מאוד

    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי, הגלוס של לנקום בהחלט גוון מדהים, מן סגול עמוק כהה. וכשאני זוכרת שאת אוהבת את השפתון ג'יגולו של גרלן ברור לי שממש תתחברי לגלוס הזה.
      הלק של אסי כזה שיק, קיבלתי עליו המון מחמאות, ולחשוב שממש לא התייחסתי אליו בהתחלה כי הוא נראה סתמי בבקבוק...
      תודה רבה מותק :)

      מחק
  6. אני חובבת סגול מושבעת, אז דאגתי כבר להצטייד בגוון כמו של אסתי לאודר. הגלוס של לנקום נראה לי באמת שווה בדיקה. אהבתי ממש את הגוון של Opi ממש מעריצה של הגוונים הכהים העמוקים האלה.
    בת-חן

    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי! שפתיים בסגול זה כזה מדליק ואני שמחה שלאט לאט זה חוזר להיות אופנתי כמו פעם. הגלוס של לנקום מפיל חבל"ז, בהחלט שווה בדיקה.
      הלק של OPI מיוחד והוא אחד המועדפים שלי בקולקציה.

      מחק
  7. דנרה מהממת אחת, הפוסט הזה צועק את שמי!!! זו קדם תגובה אבל, היממת אותי, נעתקו המילים ואני חייבת שתבואי איתי למנהל הבנק שלי, שיבין למה הוצאות סעיף יופי/טיפוח גדל אצלי בלי הפסקה.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, כיף לדעת שקלעתי לטעמך הפעם!
      האמת שהגוונים האלו פופולריים ומחמיאים, מאוד של העונה.
      אבל במצב שיש לנו כבר מעל ומעבר עדיף שסעיף ההוצאות יקטן ולא להיפך...LOL

      מחק
  8. אנונימי6.12.2012, 12:57

    זה בסדר לרצות את הכל, נכון?

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כל עוד זה רק לרצות אז זה בסדר גמור ;)

      מחק
  9. הגוון סגול- חצילי על זה... אני חושבת שלעולם לא ימאס לי ממנו.
    על אף שהפלטה לא עבורי (אני יכולה להלוות גבות למי שזקוקה) נחמד שחברה יוקרתית פנתה גם לתחום הזה.

    הסומק- אמרת מפתה? נפלתי ברישתו... הוא מעל. אבדוק אותו בפעם הבאה שאהיה בפארם (במיוחד שבעונה הזו שהעור כ"כ לבן).
    גם בשפתונים לא פספסת את הטעם שלי- הצבע של אסתי לאודר עושה לי עיניים.

    הלקים לא מחדשים הרבה, כנראה שיש דומים באוסף, אבל כמו שאמרתי, לעולם לא ימאס לי מהצבע הזה!

    השבמחק
    תשובות
    1. גוון מהמם ללא ספק, ממש בא לי טוב עכשיו.
      חחח, אני זוכרת שבורכת בגבות, יש לא מעט שהיו שמחות להתחלף איתך.

      כן כן, הגרלנים האלה, אם תראי את כל הגוונים של הסמקים האלו את תרצי את כולם, פשוט מהממים. אבל כמו שכתבתי, צריך לשים לב לעוצמת הפיגמנט כי משתנה מדואו אחד לשני.
      תשמעי, ככל שאני יותר ויותר משתמשת בשפתון של לאודר אני מבינה עד כמה מדובר על גוון נדיר. אפילו עברה לי בראש המחשבה לשריין ליתר ביטחון אחד נוסף כשברור לי שתכלס אין סיכוי שאסיים את זה...LOL


      נכון, לא גוונים פורצי דרך בלקים אבל תמיד באים טוב.
      האסי מפיל וה- OPI מיוחד.

      מחק
  10. אני רוצה לקנות מברשת סומק של מאק על מה את ממליצה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הכי אוהבת את ה- 168 הזוויתית ואחריה את ה- 116 הקלאסית. אם את מרגישה שהיא קצת קטנה לך אז ה- 129.

      מחק
  11. הנה משהו מצחיק - בד"כ האיפור בפוסטים מלהיב אותי, הפעם איכשהו אני לא רואה פה שום חידוש או גוונים שאין לי (וכמה עותקים זהים מחברות שונות של אותה צללית יכולים להיות לי?) או גוונים שהייתי מורחת על השפתיים או סומק שקורא בשמי. מצד שני - הלקים לגמרי לטעמי (במיוחד הקרמיים), כשבד"כ הלקים פחות מעניינים אותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, איך הפעם אנחנו הפוכות, דווקא לי נראה שהלקים ממש צפויים והאיפור מדליק יותר.

      מחק
    2. מה אני יכולה לומר? :)
      אני אוהבת לקים בגוונים צפויים ;)

      מחק
    3. צפויים אך מהממים! ;)

      מחק
  12. איזה גוונים יפים ועמוקים ! אהבתי את כ-ל המוצרים ! לגמרי.
    הפלטה לגבות של לנקום לגמרי חמודה ומדליקה. השפתון הזה של אסתי לאודר ובכלל כל המוצרים בקולקציה מאוד מצאו חן בעיניי.
    על הסומק של גרלן אני מתעלפת בכל הזדמנות שאני רואה אותו..פשוט מושלם וזה לא כנראה לא הולך להסתיים בבחירת גוון אחד כי פשוט קשה לבחור.. ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע! גם אני מתה על הגוונים האלו.
      נראה שהשתדלו במיוחד עם הפיתויים הפעם, אה?...LOL
      הסומק של גרלן כל כך יפה וכשרואים אותם יחד בסטנד ממש בא את כל הגוונים, קשה לבחור, קשה... אבל בגלל זה חשוב לנסות כי כמו שכתבתי הפיגמנט שונה בכל אחד וכדאי לשים לזה לב.

      מחק
  13. אנונימי11.12.2012, 15:43

    היכן ניתן להשיג את הבאלם של דיור בארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הכוונה לבאלם לשפתיים Créme De Rose של דיור?
      בכל דוכן שלהם במחלקות הקוסמטיקה בסופר פארם ובמשביר.
      כתבתי עליו בפוסט פה אם את רוצה לקרוא:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/12/blog-post_16.html

      מחק
  14. בחרת כאן חלק מהגוונים האהובים עלי לאחרונה. מאוד נמשכת לסגולים, בורגונדי וגווני יין למיניהם בחורף הזה (בניגוד לחורפים קודמים...)
    הכל נראה טוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאהבת, לגמרי גוונים שבאים טוב עכשיו :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails