14 בנובמבר 2012

מיקס אנד מאטצ'



בכל פעם שאנחנו בוחרות מה ללבוש אנחנו חושבות על התאמה מסוימת של הפריטים, שיהיה קשר ביניהם, כשלפעמים חוסר הקשר בין הפריטים הוא המעניין. הכוונה היא לא מבחינת התאמת צבעים אלא על האופן שיביא לתוצאה נכונה והרמונית בלוק הכללי. כך ממש גם באיפור. זה לא שיש חוקים כי לטעמי ממש אין, אבל עדיין התוצאה צריכה להיראות מוצלחת ומחמיאה. וממש כמו באופנה, לפעמים שילוב שיראה מפיל על אחת יראה קטסטרופה על אחרת. הכל מתחיל בהבנה של מה מחמיא לנו ובמיוחד - מה לא. אז כשאתן עושות מיקס אנד מאטצ' ומשלבות מדי יום צלליות, סומק ושפתון, תחשבו על התוצאה הסופית הכוללת. לפעמים מה שבתיאוריה נראה יפה, במציאות יוצא די מופרך. נו, לפחות את הלקים שצמודים אלינו בכל פעם למספר ימים אנחנו ממש לא צריכות להתאים לשום דבר.

צלליות של אסתי לאודר: מפילות

נדמה שבצלליות יש מבחר אינסופי של גוונים, גימורים ומרקמים. אבל למרות המגוון לכל אחת כמעט יש את הצלליות המועדפות עליה, כאלו  שהיא מרגישה בטוחה איתן וגם אלו שמדי פעם כיף לגוון איתן אם זה בערב או באירועים שונים. לפעמים אנחנו נתקלות בצלליות שמלהיבות ומרגשות אותנו ואנחנו מיד רוצות אותן בלי שום קשר לכלום. כך קרה לי כשנתקלתי לראשונה בצלליות המטאליות Gelée Powder של אסתי לאודר שהן ממש במרקם של הפלטות ג'לי לפנים של המותג. בהתחלה הצלליות יצאו במהדורה מוגבלת בחו"ל במסגרת קולקציה בשם Cyber Eyes אבל עכשיו הן נכנסו לקולקציה הקבועה של המותג יחד עם גוונים חדשים ולשמחתי חלקן גם נחתו בארץ במסגרת קולקציית Vivid Shine. אז נכון, רק חמישה גוונים מתוך 16 (!) הגיעו לארץ, אבל הי, לפחות מתחילים מאיפשהו... בחרתי שני גוונים מהממים מתוך החמישה שכדאי לשים אליהם לב.
למרות שהצבע הסגול הוא פופולרי ביותר כשזה מגיע לאיפור בכלל ולצלליות בפרט, אני לא חושבת שצריך להיות חובבת הגוון בשביל להבין שה- Cyber Lilac (סווטצ') זו צללית שאנחנו פשוט חייבות שתהיה שלנו. גוון סגול אפרפר הורס שאפשר לאמץ אותו גם ליומיום בצורה הנקייה שלו וגם למראה מעושן דרמטי בשילוב צלליות כהות יותר. המרקם רך (ג'ל אבקה בהגדרת המותג), ההנחה נוחה והטשטוש קל. הגימור מבריק (לא גלוסי) ומעט מנצנץ.
צלליות ירוקות הן הפייבוריטיות שלי כידוע וגם ממש מתאימות עכשיו לעונה. כך שברור שהבחירה שלי ב- Cyber Green (סווטצ') פשוט מתבקשת. אבל למרות השם שלה, היא אינה ירוקה מובהקת, היא מעין חאקי מושחר מאוד או אם תרצו שחורה עם שימר מוזהב. המרקם שלה שונה משאר הצלליות בסדרה, וכך גם הגימור שלה שהוא יותר שימרי מנצנץ מאשר מבריק. היא סופר אטומה עם פיגמנט עשיר. צללית מושלמת גם למראה מעושן וגם לשימוש כאייליינר מודגש.
כמובן שכמו תמיד מומלץ להשתמש בפריימר לעיניים לפני השימוש. מצאתי שנוח לי יותר להשתמש בצלליות האלו עם מברשת סינתטית ולא טבעית בגלל אופי הפורמולה. אפשר לעבוד איתן גם בצורה רטובה למראה מטאלי מבריק במיוחד (סווטצ'ים). אריזת הצלליות מהודרת כרגיל וטוב היו עושים אם היה אפשר לראות את גוון הצללית דרך התחתית השקופה, אחרת צריך לנחש איזה גוון זה... ולמרות זאת כל הצלליות יפות ממש בגלל המרקם, ההטבעה והעיצוב ואני מקווה שינחתו פה בהקדם גוונים נוספים.

שפתוני גלוס של שיסיידו: מפתים

השפתון הוא המוצר הנשי ביותר ביחד עם הלק לציפורניים. אין מצב שאנחנו מוותרות עליו. אבל אם אנחנו בענייני הרמוניה בלוק אז ברור שאם בחרנו בצללית סגולה אז שפתון סגול זו לא בדיוק תהיה בחירה אולטימטיבית. צבעים מנוגדים מתחברים ממש טוב, כך לדוגמה צללית סגולה עם שפתון אפרסקי/ניודי או צללית ירוקה עם שפתון ורדרד/קורל. לקראת הסתיו/חורף השיקו בשיסיידו קולקציה חדשה ומבטיחה לשפתיים בשם Lacquer Rouge ומהרגע שהיא הייתה מרוחה בכל מקום ברשת, חיכיתי כבר שתנחת בארץ. מוצר בשם "לק לשפתיים" זה בהחלט מסקרן, ולא יכולתי להתעלם מהעובדה שזה שם שמזכיר לי את הגלוסים של שאנל שנקראים Rouge Allure Laque. אז הקולקציה של שיסיידו שכוללת שמונה גוונים (מתוך 12 במגוון) נחתה בארץ ומהרגע שהחתימה דרכון התלבטתי איזה גוונים אני הכי רוצה. הרי מבט אחד בהם מבהיר שאני פשוט רוצה את כולם, מה עושים?... (סווטצ'ים).
הגוון היחיד שלא היתה לי התלבטות לגביו הוא ה- RS 404 Disco. זהו ורוד אדמדם בוהק, גוון נשי, סקסי ואופנתי. לטעמי המאסט בקולקציה. 
הגוון השני שבחרתי הוא ה- RD 305 Nymph. מן גוון רוז, ורוד עתיק שכזה, מתון וניטרלי יותר שיתאים לשימוש יומיומי כמעט עם כל לוק שנבחר.
בהתחלה אפשר היה לחשוב שמדובר על ליפסטיינים שהושקו כחלק מהטרנד החזק בשנה האחרונה, כמו הליפסטיינים של YSL למשל. אבל מדובר למעשה על שפתונים לכל דבר שמגיעים באריזה כמו של ליפגלוס. הם אטומים, עם פיגמנט עשיר, נמרחים באחידות ודי במדויק באמצעות המברשת הנוחה. אינם דביקים או נוזלים ובעלי עמידות די מרשימה. מבחינת הגימור הם קרמים נקיים ברובם, נטולי שימר ושאר מנצנצים, מאוד קלאסיים, מאוד מפתים. האריזה שלהם שחורה נקייה ומותאמת לקו העיצובי המחודש של המותג - הייטקי פרקטי. בדומה לעיצוב המחודש של צלליות הקרם, האריזה קיבלה את עיצוב פרח הקמליה (ה- Camellia שמזוהה עם המותג הינו פרח אסייתי שנחשב למרהיב ונחשק). חבל רק שחיצונית אי אפשר להבחין בין הגוונים, המיכל אטום ואין מדבקה בגוון שונה. גם שם השפתון אינו מופיע - רק המספר. כך שלמי שיש יותר משפתון אחד תצטרך פשוט לנחש. בכל מקרה, אני חושבת שהתשבחות ששפתוני הגלוס האלו קיבלו ברשת בהחלט מגיעות להם. שוקלת איזה עוד גוון לאמץ.

סמקי קרם של סמאשבוקס: חגיגה

לא במקרה הסומק מופיע כאן אחרי איפור העיניים והשפתיים. הסומק חייב "לדבר" באותה השפה של המראה שבחרנו. כך שמבט אחד במראה אמור להבהיר לנו איזה סומק ישתלב בלוק הכללי. שפתון ורוד בוהק עם סומק כתום פשוט לא בא בחשבון, לא אם זה לא פורים. ואם בא לכן שהסומק הוא יהיה המרכיב המרכזי בלוק המודגש, אז עדיף ששאר האיפור יהיה מתון יותר. במסגרת קולקציית הסתיו של סמאשבוקס Image Factory (שם מדליק!) יצאו שני סמקי קרם בשם Air Blush Whipped Cheek Color שבאים להשלים לנו את הלוק בעונה הקרירה (סווטצ'ים). אנחנו הרי ממש אוהבות מוצרי איפור בקרם ובמיוחד סמקי קרם, אז לגמרי חגיגה! 
הגוון הראשון הוא ה- Dusty Rose למרות שמו הוא יותר אפרסקי בפועל. זהו גוון ניטרלי יחסית שיתאים כמעט לכל מראה ולכל אחת. מן גוון שתמיד טוב שיהיה לנו אותו. יש לו פיגמנט רגוע שאינו כתמי ומאוד נוח לבניית הגוון ולטשטוש.
הגוון השני הוא ה- Berry Bliss שהינו פטל אדמדם עמוק יותר למי שמחפשת את המראה הקורן או הסומק הדומיננטי ולבעלות עור כהה יותר. הפיגמנט שלו יותר עשיר ומרשים. 
פעם היה לי את הסומק הקרמי Irresistible של המותג (שמיועד גם לשפתיים) במרקם קרם ג'ל שפשוט חיסלתי אותו במהירות כזו שלא היה לו סיכוי מולי! הסמקים האלו לא דומים לו בכלום, המרקם הוא כמו של קרם מוס עשיר שנטמע בעור והגימור טבעי-סטייני. בגלל אופי הפורמולה, פחות יתאים לבעלות עור יבש או בעל פגמים. הסומק הזה נפלא גם בפני עצמו וגם כבסיס לסמקים אבקתיים. חשוב לזכור שבניגוד לסמקי אבקה מניחים את הסומק הקרמי ישירות מעל המייק אפ לפני הפידור. חייבים לציין את הכמות היפה והמשתלמת (135 ש"ח ל- 8 גרם) לעומת סמקי קרם אחרים כמו של איב סן לורן (220 ש"ח ל- 5.5 גרם) ובובי בראון (160 ש"ח ל- 3.7 גרם), למרות שמדובר על מוצרי קולקציה עונתיים, יש רמיזות ברשת שמדובר על מוצר שיכנס למגוון הקבוע של המותג. נקווה שאכן כך.

לקים לסתיו ממותגי היוקרה: קלאסיים

ולא משנה איזה מיקס אנד מאטצ' עשינו באיפור הפנים, בלקים אין לנו שום מגבלות, הכל הולך עם הכל. ולמרות זאת, נראה שבניגוד לקולקציות הלקים של המותגים המקצועיים שהפגינו צבעוניות מרשימה בסתיו הנוכחי, מותגי היוקרה הולכים כולם בכיוון אחד - כהה וצפוי. מן גוונים מתבקשים כאלו, קלאסיים ברובם שקשה לפספס איתם מצד אחד, אבל סביר שלכולנו יש כבר משהו דומה מצד שני. מעייף או מרגש?


Vertigo #563 של שאנל הוא חום שזיפי מושחר ומעושן כהה עם שימר שבלתי נראה בפועל. הגרסה המושחרת של ה- Paradoxal המדובר (סווטצ' השוואתי). פורמולה עשירה בפיגמנט ונוחה למריחה מדויקת באמצעות המברשת הדקה, שכבה ראשונה לאחידות ואטימות, שכבה שנייה להעמקת הגוון. חשוב לציין את העמידות המרשימה הפעם. הורטיגו הוא לק בגוון מהמם לעונה הקרה אבל לאור המחיר שלו שהוא היקר ביותר מבין הלקים של מותגי היוקרה, הוא מומלץ רק למי שאכן הוא מצליח לגרום לורטיגו או מינימום סחרור קל.

Rouge Expressioniste #32 של איב סן לורן הוא אדום חם כהה. פורמולה נפלאה, מאוד נוחה למריחה עם המברשת המדויקת באורך וברוחב שלה. אחידות ואטימות בשכבה ראשונה, שכבה שנייה להעצמת הגוון (תמונה ממחישה). מסוג הגוונים הפופולאריים שנחשבים תמיד לבחירה בטוחה באוסף.

Bengal #615 של דיור הוא חום כהה קר עם תת גוון אפור. כמו תמיד גם הפעם פורמולה משובחת עם פיגמנט עשיר, אחידות ואטימות כבר בשכבה הראשונה, שכבה שנייה להעמקת הגוון (תמונה ממחישה). לק שמכניס ישר לאווירה חורפית גם אם עדיין סתווי חמים בחוץ. שיק.

Black Iris #E1 של אסתי לאודר הוא שחור שזיפי נקי. פורמולה קרמית שנוטה לג'ל נוחה למריחה, אטימות בשכבה ראשונה, שכבה שנייה לאחידות. על האריזה שלו מצוין שהוא Top Coat אבל במותג לא ידעו להסביר לי למה... לק בגוון מסתורי אוונגארדי, גותי משהו.

Acoustic Purple #180 של ג'יבנשי הוא כחול דיו כהה עם שימר ורוד/סגול, גוון אינדיגו כהה. פורמולה עבה ודביקה עם מברשת קצרה. אטימות בשכבה הראשונה, שכבה שנייה לאחידות. לטעמי הגוון היפה והמיוחד מהלקים בקולקציות הסתיו של מותגי היוקרה שלפחות קצת יוצא מהאזור הבטוח. אממה, אם חשבנו שהשאנל ורטיגו הוא הלק היקר מכולם כאן, הרי שבמונחים של כמות למחיר הלק הזה יקר בצורה שבאמת גורמת לורטיגו. לק לאוליגרכיות בלבד?...


ID

Pure Color
Gelée Powder EyeShadow
Cyber Metallic
Cyber Lilac #03, Cyber Green #05
גודל: 9 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 146 ש"ח
Nail Lacquer
Black Iris #E1
גודל: 9 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 85 ש"ח

Lacquer Rouge
RS 404 Disco, RD 305 Nymph
גודל: 6 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 190 ש"ח

Air Blush Whipped Cheek Color
Dusty Rose, Berry Bliss
גודל: 8 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 135 ש"ח

Nail Colour
Vertigo #563
גודל: 13 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 161 ש"ח

Nail Lacquer
Rouge Expressioniste #32
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 90 ש"ח

Nail Lacquer
Bengal #615
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 137 ש"ח

Nail Lacquer
גודל: 5.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 131 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

38 תגובות:

  1. אני חייבת לנסות את הסמקים האלה. בעיקר את הברי

    השבמחק
    תשובות
    1. הם גם איכותיים וגם משתלמים.
      ה- Berry Bliss הוא בהחלט יותר pay off מבחינת פיגמנט.

      מחק
  2. מי שלא יודעת לעשות ערבוב והתאמה לכדי הרמונייה שתוותר מראש.
    אהבתי, ואני כבר התחלתי להתפרע גם בשילובים של בגדים, נעליים וכד'.
    כבר אין את ההתאמות השבלוניות (רק לפעמים, וכשזה ממש מתבקש ךטוטאל לוק)- ותמיד זה נראה כאילו שככה זה אמור היה להיות מלכתחילה.

    השבמחק
    תשובות
    1. די, נו, הגזמת... מה שתוותר מראש? שתתייעץ עם מישהו שמבין בזה, שתלמד. יש סטייליסטים, מאפרים ואנשי מקצוע. מה עדיף להיות בהזנחה?... לא חבל?
      כן, זה כיף כל מיני שילובים, האמת שבגלל שאלו צבעי סתיו אז בכלל כיף לשחק עם זה, להכניס קצת עניין בלוק.
      השבוע ראיתי מישהי שלבשה הכל שחור-אדום בהתאמה, זה היה פשוט מחריד, ממש שנות השמונים סטייל.

      מחק
    2. כשתחיי בארץ התאונות אופנה ושילובים, כמוני, תביני אותי יותר.
      יש מי ששומעים, מקשיבים, מפנימים, ומבצעים בצורה יותר מידי יוצאת מן הכלל.

      מחק
    3. מותק, אנחנו לא חיות באותה מדינה או שפיספסתי?
      אני מסכימה שיש קורבנות אופנה אבל זו התוצאה של חוסר ההבנה...

      מחק
  3. ממש בא לי לנסות את הסמקים של סמאשבוקס!

    השבמחק
    תשובות
    1. שווים נסיון לגמרי, יש לי תחושה שהם הולכים לככב!

      מחק
  4. השבוע עברתי ליד APRIL בקניון השכונתי וחשבתי שנה שלמה שאני כאן וטרם נפגשנו, הכיצד? מכאן נזכרתי כמה אני סקרנית לדגום את שפתוני סמאשבוקס שראיתי אצלך בבלוג ואז התחילה ההתלבטות, עוצר מול סקרנות. המשמעת העצמית ניצחה ולא נכנסתי - הדרך היחידה שלי שלא לקנות היא להימנע מפיתויים. אבל עכשיו שראיתי את החמדמדה הזו של אסתי לאודר, עולים בי הרהורי כפירה. שלא לדבר על השפתונים של שיסיידו - זה כאילו תיארת את אלה ש"שמי מרוח עליהם" אחד לאחד. אז עדיין לא, אני אתאפק עוד קצת אך בוויש ליסט 2 הללו קפצו לתחילת הרשימה.אשר ללקים אהובי, בטוחה שאת יודעת האיזה הייתי בוחרת, זה קל...

    השבמחק
    תשובות
    1. הפתעת אותי אפרת! שנה לא נכנסת לאפריל? שנה? לא בשביל לקנות סתם לסיבוב. אני מנסה לדמיין את עצמי מחזיקה חודש ויש לי צמרמורת בכל הגוף...LOL
      אוי, הזכרת לי את השפתונים ההורסים של סמאשבוקס, אל תשאלי, מרוב שחרשתי על ה- Melondrama בסוף שברתי אותו וכמעט נשבר לי הלב. זה פשוט השפתון הפייבוריטי שלי בקיץ האחרון. בכלל אני אוהבת את הפורמולות הקרמיות נקיות של השפתונים שלהם.
      מהצלליות של אסתי לאודר צריך להיזהר כי הן ממש מהפנטות, את נוגעת בטסטר וזה נמס לך על האצבע... בחיי, אולי טוב שהביאו רק חמישה גוונים, חחח
      תכלס השיסיידו זה באמת כמו שכתבת הכי בשבילך.
      אבל חייבים להתאפק, אין לזה סוף (לפחות עד שיש מבצע שווה חבל"ז...).
      אני מהמרת על הלק של איב סן לורן, יפתיע אותי אם תצביעי על לק אחר ;)

      מחק
    2. שנה שלמה אני גרה בקרבת הקניון **וטרם נפגשנו" את ואני בקניון השכונתי, זו אני שמתפלאה עלייך. לא תדיגי שוב שלא כתבתי ברור...

      הם באמת מהממים השפתונים, מתכוונת לדגום אותם בקרוב, שכן עוצר האיפור נשבר בקול ענות חלושה.

      היה ברור לי שתדעי שזה ה YSL אבל הכחול קורץ לי, כתבתי לך שאת משפיעה עלי לטובה ;)

      מחק
    3. הממ, יש בזה משהו ואני מאמינה שזה עוד יצא, והתחמקת יפה מהעניין...LOL

      ממש שמחה לשמוע, ה- YSL היה צפוי אבל הג'יבנשי טרנדי ומרגש. לטעמי אפשר למצוא גוון דומה עם פורמולה מוצלחת ונוחה יותר למריחה וכמובן - מחיר ידידותי יותר - הרבה יותר....

      מחק
  5. מיכאלה15.11.2012, 7:14

    אהבתי את הכל... הסמקים ממש בגוונים מעניינים ולא צפויים והתיאור של השפתונים נשמע מסקרן ברמות. גם הצלליות, בעיקר הכהה יותר, עושות לי את זה.
    אני מחכה לראות את הפאן באחד מהמוצרים שלי כי בשנה האחרונה די התפרעתי... אבל יש מצב שהבלאשים יצליחו להשתחל לקולקציה על תקן ״את הגוון הזה אין לי״...

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה, הצליח לי הפעם :)
      האמת שהפעם יצא שכל המוצרים באמת מוצלחים ויפים.
      חחח, תמיד יש איך לתרץ קניה אבל למה שלא באמת תחכי לפאן? אני לפעמים מחליטה שלא נתתי מספיק יחס למוצר כלשהו ואז חודש לא עוזבת אותו כדי להרגיש שנוצל כהלכה....LOL

      מחק
  6. מיקסים ומאטצ'ים זה הכי כיף , וזה כל הקסם....פתאום נזכרתי בשיר של נמרוד לב ואורלי פרל :)
    כי מה נישאר לנו בעצם , הכל כבר הומצא והכל וורסיות שונות של אותו דבר , ולערבב , להתאים וליצור זה המשחק הכיפי!
    כן, לפעמים צץ בראש איזה רעיון שילובי , ואנו אומרות לעצמנו ... , כן! גאונות! , אני פשוט כישרון וכאלו..., והביצוע לבסוף מוביל
    לחשבון נפש טרגי ובדיקות שפיות וכאלו..., לי זה לא קורה כמובן.
    D:
    את צודקת לגמרי , צריך ללמוד מה באמת מחמיא לנו ואז הדברים הרבה פחות מסובכים.
    אהבתי את הצלליות! בגירסא הרטובה יותר והירוקה ניראית ממש מיוחדת . את שדה דנרה , שדה! :)
    הסווטצ'ים של סידרת השפתונים , ניראים אחלה כולם, נעימים כאלו וטעימים . אני חובבת הגימור הקרמי הנקי ופלוס לא דביק ,
    לא נוזל ועמידות מרשימה , זה פלוס פלוס פלוס....
    קרץ לי הגוון RD203 Portrait . מה דעתך, יחמיא לי?
    מה זה הסווטצ'ים האלו של הסמקים??? אני דורשת הסבר למיצג! .... סתם אני לא. דורשת.
    טוב, ת'שמעי ת'שמעי ת'שמעי, מעייף. וזה גם לא מומלץ לי .
    אממה , האדום ניראה מהשווים. עכשיו לגבי הכחול, לפני שקראתי ת'פוסט , ראיתי שהעלת אותו לוול , על אצבעותייך השוות בעליל!
    והכתובת הייתה על הקיר. לא עפתי, חשבתי לי לתומי, נו מה חדש בזה...., ואז את , באה לך בקלילות וחיוניות נוצצת שכאזת
    וזורקת לי מילים - כחול דיו , שימרים ורוד סגול, אינדיגו, ורטיגו....כאילו כלום!
    וזה תמיד קורה איתך! מה שהיה סתמי שכזה או עוד אחד, נופל לך לידיים , עובר כישוף לא מוסבר והופך לסטאר!
    באופן רישמי ומדעי קוראים לזה מובילת דעת קהל.
    תגידי, את השיר " יד ענוגה הייתה לה...." , כבר הקדישו לך? .... אני בתגובה לפוסט החדש , כבר יודעת איזה שיר אני הולכת לשים לך.
    היה תענוג . להתראות קוסמת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן זה כל הקסם :) אפשר להרכיב וליצור אינספור מראות מערבוב נכון.
      חחח, הרגת אותי. לכולנו זה קורה, השילובים שנראים תיאורטית מתוחכמים להפליא ובמציאות כמו תאונה קשה....LOL
      בתור שדה אני אומרת לך שהצלליות מסוכנות ממש, רטובות או לא - הן מהפנטות!!
      השפתונים יאמי לגמרי, ממש קשה לבחור, כולם יפים ממש.
      ה- Portrait גוון יפה אבל בהיר, יראה מאוד טבעי עליך, אולי מדי. אבל בהחלט שווה ניסיון להתרשמות.
      חחח, הסמקים האלה גם כן....
      נשמה, בקשר ללק הכחול, אומרים חיים ומוות ביד הלשון, כן? מצד שני אומרים תמונה שווה אלף מילים, אז במקרה הזה המילים נגעו בך יותר :))
      העיקר שירים!
      נשיקות מותק

      מחק
    2. !!!!All right

      מחק
  7. הצלליות של אסתי לאודר מפתות מאוד, במיוחד הירוקה. הן מזכירות לי במראה את הצלליות המטאליות של מאק שעשו קאמבק לאחרונה ואני מאוד אוהבת את המרקם שלהן.
    גם השפתונים של שיסיידו מסקרנים מאוד, מה יהיה עם כל החידושים האלו לאחרונה?! :) הרשימה לא נגמרת.
    לקים "חורפיים" הם האהובים עלי ביותר. הנבחרת שהצגת מאוד לטעמי, במיוחד החלק הטאופי וגם הלק הכחול. ג'יבנשי נשחפו קצת עם מחיר הלק, למרות שאני בטוחה שיש לזה קהל יעד מסויים ואולי אפילו לא רק אוליגרכיות אלא נשים ש"מותג" עושה להן את כל ההבדל.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך, הרשימה לא נגמרת, פשוט אין לזה סוף! ולא רק זה, בא לי על הכל, למה רק שני שפתונים של שיסיידו אם אפשר הכל?... וברור לי שממש אני לא צריכה את זה, אבל הפיתוי....אוח!
      מה זה נסחפו ג'יבנשי, זה באנדרסטייטמנט. תשמעי, ברור שצריך להיות חובבת מיתוג, סבבה, אבל כל הלקים פה ממותגים לא פחות מהם, שאנל בכלל הכי יוקרתי ועדיין לא בכזה פער של כמות למחיר. הייתי בהלם כשקלטתי את זה.

      מחק
  8. אהבתי את הכל!!! הצלליות מהממות,השפתונים נראים מעניינים ויפים ,הלקים אין על מה לדבר,מפתה מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך - מפתה מאוד, לכן חשוב תמיד לדעת מה הכי מתאים לנו ולא להתפתות סתם ;)

      מחק
  9. שכחתי לציין שהסומק הקרמי נראה מיוחד למרות שאני משתמשת בסומק אבקה.הייתי רוצה לנסות לפני שאני רוכשת כי בתחושה שלי למרוח סומק קרמי על מייק אפ יוצר מין דביקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מניחה שאם לא השתמשת אף פעם בסומק קרמי אז זו מסקנה די הגיונית.
      השימוש בסומק קרמי אינו דביק כי רובם הופכים למעין אבקתיים במגע עם העור, או נטמעים בו בצורה כלשהי. גם אם נשארת תחושה קרמית כלשהי אז הפודרה אח"כ מנטרלת אותה.
      בהזדמנות נסי סומק קרמי כלשהו בחנות גם בשביל להרגיש איך הוא על העור וגם בשביל להבין איך מניחים. אפשר עם האצבעות ואני מעדיפה עם מברשת דואו פייברית קטנה כמו המאק 130.

      מחק
  10. הפורמולה של הצלליות של אסתי לאודר זהה לזאת של אקסטרה דימנשיין של מאק? :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הפורמולה של ה- Cyber Metallic ושל ה- MAC Extra Dimension מאוד דומה למרות שהמרכיבים לא זהים. גם הגוונים לא מקבילים. זה לא מאוד מפתיע כי שני המותגים שייכים לאותו תאגיד - אסתי לאודר.

      מחק
  11. בא לי על הלק השחור של אסתי לאודר, הכי כיפי שחור! (ממש עכשיו ציפורניי משוחות בלק שחור מנצנץ אבל ממש לא אסתי לאודר).

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמה, לאודר או לא, העיקר שיש לנו לק שחור :)

      מחק
  12. הצלליות של אסתי לאודר נראות נפלא :) עם כל המבצעים שיש כרגע ברשתות אפילו שווה לקנות אותן :)
    לסמאשבוקס יש לי מקום חם בלב. מאוד אוהבת את החברה הזו, למרות שלא כל מה שהם מייצרים מוצלח (אבל זה נכון לגבי כל חברה).

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך לגמרי, במבצעים השווים שיש ממש כדאי לקנות צללית ג'לי כזו, חבל שאין עוד גוונים בארץ.
      אני גם מאוד אוהבת את סמאשבוקס ואין מותג שכל המוצרים שלו מעולים, יש נפילות. אבל אני תמיד שמחה לאמץ את המוצלחים של סמאשבוקס כמו הסמקים האלו שהם נהדרים.

      מחק
  13. הצללית הירוקה הזו מהממת. ממש אני...
    הסמקים של סמאשבוקס נראים מעניינים. עוד לא יצא לי לראות אותם בלייב.
    חיכיתי לסקירה של השפתונים האלו. רציתי לראות אם הם יותר כמו הלק פיבר של לנקום או הגלוסי סטיין של YSL. אני מניחה שהם כמו הלק פיבר... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את תאהבי את הצללית הזו חבל"ז!!
      סמקים מדליקים ושווים, לטעמי המוצר הכי שווה בקולקציית הסתיו שלהם.
      בדיוק, אלו ממש לא גלוסטיינים אלא יש להם מרקם עשיר ונעים כזה והם אטומים לגמרי. אני ממש אוהבת אותם :)

      מחק
  14. מחכה כבר הרבה זמן לשבת ולקרוא את הפוסט המעלף הזה כמו שצריך וסוף סוף אני מוצאת זמן עכשיו לאחר תקופה לחוצה במיוחד :)

    הצלליות ההורסות של אסתי לאודר כבר מזמן בויש ליסט שלי ואני כל כך שמחה שהן כבר הגיעו ארצה. מחכה בקוצר רוח גם לפלטת צלליות ג'לי לחורף..כל פעם שאני קופצת לאחת החנויות זה הדבר הראשון שאני בודקת אם הגיע..

    בסוף אני אשתכנע לאהוב סמקי קרם...את עושה לי חשק...כמו שאמרתי לך בעבר...קשה לי עם אופן השימוש ביד קלה..אבל אי אפשר איתך...הם באמת נראים שווים.

    הלקים הורסים אחד אחד... הלק של ג'יבנשי הזה כמעט הפך לשלי במבצעי המשביר האחרונים (בהם "נפלתי" הפעם על הסטנד של ג'יבנשי :)) אבל לצערי הוא לא נכלל בהנחות הגדולות ונאלצתי להשאיר אותו שם בצער וביגון..המחיר באמת היה מוגזם לטעמי...אבל אם מדברים על מחירים אז המחיר של הלק (ההורס) כאן של שאנל באמת גורם לורטיגו קשה...
    האדום הזה של איב סאן לורן באחת התמונות שהעלית לפייסבוק לאחרונה נראה מהמם עלייך.

    הליפגלוסים של שיסיידו חדשים לי לגמרי וחייבים להיבדק מקרוב וכמה שיותר מהר !

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שמצאת את הזמן הזה, בהחלט מוצרים שווים אחד אחד :)

      אסתי לאודר ללא ספק לוחצים חזק עם כל הג'לי הזה על בלוטות הפיתוי שלנו, יללה שירגיעו...LOL

      תשמעי, סומק קרם זה לא מאסט, אבל זה פשוט מחמיא כי זה תמיד נראה כמו הסמקה שפורצת מהלחיים בגלל שהם נטמעים בעור ולא יושבים על העור כמו סומק אבקה. אני לא מניחה אותם באמצעות אצבעות למרות שזה אפשרי בהחלט. אני מעדיפה להשתמש במברשת סטיפלינג כמו המאק 130 כך שתוך כדי הנחה מתבצע גם טשטוש. את פשוט צריכה לנסות ולראות אם את מתחברת בכלל לפורמט הזה ואם לא אז ממש לא נורא.

      וואלה? הלק של ג'יבנשי לא במבצע, מוזר. אבל זה לא ממש הפסד גדול כי כמו שכתבתי הוא מאוד יקר וגם הפורמולה שלו לא משהו עם הדביקות הזו. חחח, שאנל מתמחים בלגרום לנו לורטיגו באופן שוטף...
      תודה, בהחלט לק אדום מוצלח מאוד של YSL. יש קישור פה לתמונות בפייס כמובן.

      שפתוני הגלוס האלו מדהימים, אין לי ספק בכלל שתאהבי אותם!

      מחק
    2. כן, היו מבצעי חמישים אחוז במשביר לכמה ימים ומשום מה סירבו להכניס גם את הלק של ג'יבנשי למבצע..לא ברור למה..וחבל..לגבי שאנל..אחכה שמישהו מהחברים ייסע לחו"ל כי הוא באמת יפה (או אולי יקרה נס ואני אסע כבר..)

      היום בדקתי את שפתוני הגלוס של שיסיידו מקרוב ! הורסים. אני מחכה עכשיו למבצעים...בשנה שעברה זכור לי שהיו מבצעים ממש שווים ברשתות בדצמבר..נראה מה מתכננים לנו השנה..

      מחק
    3. הסיפור עם ג'יבנשי ממש מוזר, אני כבר הפסקתי לנסות להבין את ההיגיון של הרשתות ממזמן.
      ממוש, נראה לי שעד אז הלק של שאנל יהיה רק זיכרון מתוק, כבר היום הוא סולד אאוט כמעט בכל מקום. אבל אין מה להפסיד בלנסות כמובן, יש הפתעות.

      אני שמחה לשמוע שסוף סוף שפתוני הגלוס הגיעו לסניפים, הם נהדרים ממש, יש עכשיו 40% באפריל ואין לי ספק שיהיה איזה 50% בקרוב שם או במשביר.

      מחק
  15. l i r o n i t27.11.2012, 19:56

    אה!! הצלליות של אסתי?? עכשיו הן נזכרות להגיע?? :/
    כשהן רק יצאו רציתי אותן ממש (בדיוק את השתיים שציינת פה), ובזמנו הבנתי מדיילות המותג שהן לא צפויות להגיע. בכלל..
    מאז עברו המון צלליות בנהר ;) ויצאה אז הקולקציה ההיא של מאק עם המרקם הדומה, וקניתי ממנה (בעוונותיי) 6 צלליות (מתוכן הסגולה שדיי דומה לזו..)
    אז הן כבר לא עושות לי את זה :)

    לעומת זאת..... השפתונים של שיסיידו - כן. בהחלט כן :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שכתבתי פה, הצלליות שיצאו בזמנו היו שייכות לקולקציה מוגבלת, עכשיו הן נכנסו באופן מחודש בכל העולם לקולקציה הקבועה וגם נחתו פה.
      את בטח מתכוונת ל- MAC Extra Dimension, אכן דומות. בסופו של דבר הם שייכים לאותו תאגיד...

      שפתוני הגלוס האלו של שיסיידו יאמי לגמרי!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails