12 בספטמבר 2012

בייסיק חגיגי



הסתיו רשמית עוד לא כאן והאמת שעוד ממש חם, אבל אי אפשר להתעלם מהרוחות החדשות שנושבות וממזג האוויר הנעים בערבים. אולי בכלל זו אווירת החגים שבפתח, אותה אווירה שמשרה עלינו את החשק להתחדש ולהתיפייף (טוב, תמיד אנחנו באווירה הזו, אבל עכשיו יש תירוץ טוב...). חוץ מזה שעכשיו כשהלחות מתחילה להירגע אין התחושה שכל האיפור "נוזל" לנו מהפנים כמו בשיא הקיץ, כיף להתאפר ולהשקיע בלי לחשוש שנצא עם ונחזור בלי... 
כמו כל שנה, בין התוכניות בחגים של מה לקנות מתנות ומה ללבוש, כל אחת מאיתנו גם חושבת איך להתאפר. מה יהיה הלוק איתו היא תפתח את השנה. יש אינסוף מראות אפשריים אבל מה שמאחד את כולם זה הסקין. אז נכון שמייק אפ הוא מוצר פחות סקסי ממוצרי האיפור הצבעוניים, אבל לא משנה אם נבחר בצלליות שחורות או סגולות או אם נבחר בשפתון אדום או ורוד, לסקין יש מקום מרכזי בלוק, לא רק בחגים אלא בכלל. אז במקום לבחור לוק מרכזי להתמקד בו השנה, בחרתי להתמקד בסקין עם מוצרים קרמים על מנת להדגיש שאם הסקין יהיה עשוי בצורה מוצלחת אז כל הלוק יהיה מוצלח. פתיחה טובה לשנה החדשה, נכון?...

אז בתקופה האחרונה יצאו באופן לא מעט מייקאפים חדשים ממגוון מותגים. ממש לא פשוט לעמוד מול המבחר הזה ולהבין מה הייחוד והייעוד של כל אחד מהם ואיזה מהם הכי נכון עבורנו. אשתדל לתת לרובם בסופו של דבר ביטוי בבלוג, כשהפעם בחרתי בשני מייקאפים מוצלחים ושונים מאוד אחד מהשני שמיועדים לצרכים שונים של המשתמשת.

טוש אקלה - המייק אפ וטוש ההארה: יאמי!

כשיש לך מוצר אייקוני מנצח אז למה לא להמשיך ולרכב על גב ההצלחה שלו? הגיוני בהחלט וזה בדיוק מה שאיב סן לורן (YSL) עשו בעקבות הצלחתו הפנומנלית של הטוש המאיר Touch Eclat, כשהחליטו ליצור מייק אפ שנושא את אותו השם בדיוק במטרה לנכס את ההילה של הטוש המפורסם. כי כמה כבר אפשר עוד לחדש עם הטוש, עוד גוונים? אפילו עיצוב הורס במהדורה מיוחדת ליומולדת 20 שנה לטוש (כמו בתמונה) כבר יש. הרי הוא את המקום שלו בהיכל התהילה של האיפור כבר הבטיח. אבל אם נודה על האמת, ניצול הפופולריות של הטוש אקלה זה רק מהלך שיווקי (לא רע בכלל האמת) שבא לפתור בעיה שהמותג מצא את עצמו בה. בואו נשים את הקלפים על השולחן, המותג YSL הוא לא שחקן בתחום המייק אפ, אין לו באמת שום דבר להציע לנו. נכון, יש לו איזה מייק אפ אחד או שניים, אבל עם יד על הלב, מישהי יודעת איך קוראים לו? שלא לדבר חשבה לנסות אותו? אז ברור שזה לא זה, אפילו שבזמנו כתבתי על ה- Matt Touch (מומלץ להציץ בתמליל המשעשע/עצוב בסוף שם) שברור שהוא לא חלב ולא בשר, אבל עד היום אני בדעה שיש לו את הפורמולה הנעימה ביותר למגע שנתקלתי בה EVER במייק אפ. אז כן, ההיצע שלהם מיושן ולא קיים בכלל במודעות. האמת שלומר YSL ומיושן באותו משפט זה קצת כואב והרבה מפתיע, כי איך ייתכן שמותג היוקרה האהוד עם המוצרים המדליקים והטרנדיים ביותר שמפתים אותנו בצורה שקשה לעמוד בפניהם, לא מציע לנו מוצר כל כך בסיסי שישלים את הטוטאל לוק שלנו? אני לא יודעת מה יותר גרוע, להיות כמו אסתי לאודר שבלטו בתחום הבסיסים ואז חידשו לאחרונה עם שני מוצרים מאכזבים או להיות YSL שבתכלס במשך שנים היה להם ואקום בתחום. ובעידן של היום ואקום זה משהו ששום מותג לא יכול להרשות לעצמו, ובדיליי ניכר הושק המייק אפ החדש הזה, נו טוב, אומרים עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא. 

לפני יותר מחצי שנה שמעתי על המייק אפ הזה ומאותו הרגע התחלתי בעבודת הבילוש שלי, מייק אפ חדש ל- YSL?... הממ, מסקרן! ביום שהיצור הזה נחת בארץ הקודש והחתים דרכון בנתב"ג אני פשוט לא יכולתי לחכות עוד רגע עד להשקה הרשמית, כי עם כל הכבוד, אני עם הדבר הזה לא אחכה יום אחד נוסף! במשך שנים של ואקום חיכיתי וחצי שנה זה זמן ארוך מספיק שהייתי צריכה להתמודד עם גירויים חיצוניים כמו פרסומות במגזינים הבינלאומיים וסקירות של בלוגריות מחו"ל. אז שאני אחכה? אין מצב YSL! אז בשבועות האחרונים השתמשתי במייק אפ הזה שנושא את השם Le Teint Touche Eclat וכשהתאימו לי גוון שזוף מחמיא (BD50) כמו שאני אוהבת, לא היתה מרוצה ממני! האמת שכשמצפים למשהו הרבה זמן בונים סביבו ציפיות שלא תמיד הוא יכול לעמוד בהן. ואז מגיעה אכזבה, אכזבה קשה. אבל הפעם משהו היה שונה. כלומר, אני אחרי עבודת הבילוש כבר ידעתי באופן תיאורטי בדיוק איך המייק אפ - מוצלח. ומה בפועל? הוא היה עוד יותר טוב מזה. אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה זה קרה...
אז מדובר על מייק אפ שנשען על הערך המרכזי של הטוש: הארה. הוא מורכב מ- 10% פיגמנטים 8% לחות ו- 40% מים (כשבמייק אפ ממוצע יש 20% מים) ומרגישים את זה. יש לו פורמולה קלה אבל עם פיגמנט די מרשים שיוצרת אשליה של כיסוי קצת יותר טוב מהכיסוי הקל שלו. אפשר גם לבנות את הכיסוי עד שיגיע כמעט לבינוני. יש לו עמידות מוצלחת (פריימר לפנים בהחלט עוזר), הוא מאוד קל ונושם על העור עם גימור טבעי וקורן. הכי מסוג המייקאפים שאני אוהבת שעושים מעין ליטוש לסקין. הוא יתאים לכל סוגי העור למעט בעלות עור שמן שעדיף שידלגו עליו. יש לו SPF 19, לא 15 ולא 20, 19! מאיפה הם שלפו את המספר הזה, מצחיק/מוזר קצת, לא?... בכל מקרה, זה מסוג המייקאפים שאינם מחייבים פידור ומי שממש מרגישה חייבת עדיף שתבחר בפודרה שקופה מאירה וקלה בשביל לא לפגוע בגימור הקורן. הוא מאוד מזכיר את המייק אפ המשובח Lingerie De Peau של גרלן, שניהם אגב גם דורשים ניעור של הבקבוק לפני כל שימוש בגלל האופי שלהם. באמת שהרבה מחמאות אני יכולה לכתוב על המייק אפ הזה, אבל מה שהכי אהבתי זה את הגוונים וזו מחמאה גדולה מאוד. אני חושבת שכמעט עם כל מייק אפ יוקרתי ולא משנה איך הוא, אני מזכירה את בעיית הגוונים. כלומר, לא רק שלא כל המגוון מגיע לארץ אלא שגם הגוונים שנבחרים לרוב די תמוהים (אני מתה לפגוש את מי שבוחר/ת עבורנו את הגוונים בכל מותג...). הפעם באופן חריג חייבים לשבח את ההיצע הרחב מאוד של הגוונים (16 בארץ מתוך 22 קיימים) וגם את הגוונים בפני עצמם שאינם כתומים, ורודים, כחולים (סתם בדיקת ערנות..) מדי. אלו גוונים ניטרלים עם תתי גוונים חמים מוזהבים וקרים ורודים מדויקים. מי שבחר אותם עשה עבודה מצטיינת הפעם וזו לגמרי אחת הנקודות הקשות ביותר להצטיין בהן. שאפו.
להפתעתי העיצוב זה בעצם הדבר המרכזי שלא נפלתי ממנו. למרות העיצוב הנקי של בקבוק הזכוכית והפקק המוזהב, הוא לא משדר לי יוקרה, או יותר נכון, לא משדר לי פיתוי שזו ההתמחות של המותג בעיצוב המוצרים שלהם (צלליות, אייליינר, מסקרהסומק, ברונזר, שפתון, ליפגלוסליפסטיין). אני מרגישה כאילו התאמצו מדי לעצב משהו שמזכיר את הטוש המפורסם אבל זה יצא קצת מאולץ ולא הייתי מתפלאת אם היו מוסיפים לו מברשת כמו של הטוש בדומה לפריימר Top Secret שלהם, או כמו של המייק אפ הנשכח שלהם Perfect Touch. העיצוב קלאסי ונקי אבל אולי נקי מדי. גם מאוד הפריע לי שהוא גבוה/ארוך מדי ואני לא יכולה להעמיד אותו עם אוסף המייקאפים שלי אלא הוא חייב לשכב אחרת המגירה בשידת האיפור לא נסגרת. אז חייבת להודות שהעיצוב Plain מדי לטעמי (לא Simple פשוט או Basic בסיסי, פשוט לא מצאתי מילה מדויקת בעברית...). אבל בואו נסתכל על הצד החיובי - העיצוב הפעם לא משבש לנו את ההתייחסות למוצר ומאפשר לנו להתפקס על האיכויות שלו. כך שבשורה התחתונה, מדובר על מוצר משובח לחובבות קטגוריית המייקאפים הטבעיים מאירים. ההשקה שלו נעשתה אולי באיחור אלגנטי יחסית לעולם אבל בתזמון מדויק במיוחד לקראת העונה הקרה בה גימורים מאירים פשוט מתבקשים והפופולריות שלהם עולה. בין המייקאפים המוצלחים שיצאו השנה. וואו.
ההימור שלי זה שאם YSL מילאו מצברים והתניעו בתחום הבסיס, אז המייק אפ הבא יהיה דומיננטי עם כיסוי גבוה יותר, כי עם כל הכבוד לענייני ההארה והליטוש, סיבוב קל ברחובות תל אביב, פריז וניו יורק מבהיר ששפכטל הוא חברה הטוב ביותר של האישה (אולי ימציאו שפכטל עם יהלומים להארה...). 

מייק אפ של בובי בראון: "מייק אפ מקצועי לפנייך"

מייקאפים מאירים לא מתאימים לכל אחת בטח לא למי שמחפשת כיסוי גבוה יותר ובעלות עור שמן שעבורן השיק המותג בובי בראון (Bobbi Brown) מייק אפ עמיד חדש עם SPF 15. הוא בעל פורמולה סמיכה יחסית, הגימור מאט טבעי והכיסוי כמעט בינוני כבר בשכבה הראשונה. כמובן שאפשר לבנות את הכיסוי באזורים נדרשים כך שמתקבל כיסוי בינוני טבעי יפה. האמת שהמייק אפ הזה מזכיר לי את ה- Teint Idole של לנקום, אבל בעוד הלנקום לא עושה חסד לבעלות נקבוביות, הבובי מצליח להתגבר על זה בצורה לא רעה. המגע שלו לאחר המריחה וגם לאחר ההתקבעות מאוד דביק לטעמי ולכן מומלץ לפדר בסיום בשביל לנטרל את זה. מבחינת עמידות הוא בהחלט מחזיק עלי מעמד לאורך כל היום גם בתנאי לחות, ממש כמו ההבטחה שלו. את המייק אפ הזה ממליצים בבובי בראון להניח עם מברשת המייק אם השטוחה שלהם (שבתמונה), היא אכן מוצלחת אבל מאוד יקרה (250 ש"ח). אני תמיד משתמשת במברשת ייעודית למריחת מייק אפ ובמקרה הזה אפשר להגיע לתוצאה יפה גם עם האצבעות.
גם המייק אפ הזה מרשים מבחינת היצע של 18 גוונים בארץ (מתוך 20 קיימים), אבל ממותג מקצועי לא הייתי מצפה למשהו אחר. חשוב לציין שבובי בראון מדגישים תמיד שהם מאמינים בגוונים צהובים ושכולנו בסופו של דבר מתחזקות עור צהוב להפליא. האמת שזה משהו מאוד מהפכני יחסית להגיד אחרי ששנים "מחנכים" אותנו שלל המותגים להבחין אם תת הגוון שלנו ורוד/צהוב/נייטרלי וואטאבר... האמת שלמרות שאני לא ממש מתחברת למסר הצהוב הזה של בובי, ואי אפשר לחשוד בי שאני לא אוהבת צהוב (...), זה עובד להם איכשהו. כלומר, הגוונים שלהם בהחלט מוצלחים וכל אחת יכולה למצוא לעצמה גוון מתאים ולא משנה אם היא סופר בהירה או סופר כהה.
העיצוב של הבקבוק מאוד משדר "מייק אפ מקצועי לפנייך", כלומר, העיצוב לא פשוט מדי וגם לא נוצץ, מקצועי. בקבוק מזכוכית חלבית עם מכסה משאבה שחור. נוח לשימוש עבורי למרות שאני מניחה שמאפרות היו מעדיפות שלא יהיה מזכוכית כדי שלא יישבר בנשיאה וגם בגלל המשקל הכבד במזוודה. מי שמחפשת כיסוי מוצלח ועמידות גבוהה כדאי לה שתבדוק  אותו, אידיאלי לימי הקיץ החמים ולבעלות עור שמן שמחפשות מייק אפ שישרוד עליהן קצת יותר מחמש דקות (בהקצנה, כן?...).

היילייטר של YSL: תעוזה של אמזונה

היילייטרים זה מוצר מבורך וכל מי שקוראת בבלוג יודעת עד כמה אני אוהבת גימור קורן וחי לסקין. היילייטרים אפשר למצוא במרקם אבקתי וקרמי/נוזלי. אולי האבקתיים נוחים יותר להנחה לרוב המשתמשות אבל ההיילייטרים הקרמים הם יותר ורסטיליים, כלומר, יש להם שימושים רבים יותר. אין ספק שהיילייטר הוא לא מוצר מאסט אבל הוא בהחלט מוצר שמשדרג את הלוק אם משתמשים בו נכון. בקולקציית הסתיו של איב סן לורן שנקראת Contemporary Amazon ("אמזונה עכשווית", אללי, איזה שם, אה?... חבל שלא לקחו אותי לדגמן את הלוק ההורס) השיקו שלשה היילייטרים תחת השם המדליק Dare To Glow: ורדרד, ברונז ומוזהב, שמגיעים בשפופרת נוחה (סווטצ'ים). המרקם שלהם די סמיך, מוסי כזה עם ניחוח מתוק חמוץ שמזכיר ליקר שזיפים. הפיגמנט יחסית מודגש והגימור שימרי-מטאלי. נדרש מעט מאוד חומר בשביל להגיע לאפקט ההארה הרצוי, אם זה מעל עצמות הלחיים, גשר האף, עצם הגבה והם גם מתאימים לשימוש על השפתיים. אבל אל תהיו נדיבות, להוסיף תמיד אפשר עוד אבל כשמניחים יותר מדי קשה מאוד להתמודד עם זה ולטשטש כמו שצריך. אפשר להניח את ההיילייטר הזה עם מברשת מתאימה או עם האצבע לפי ההעדפה, אבל מה שחשוב זה לעבוד על הטשטוש מהר לפני שהחומר מתקבע, שלא יראה כמו כתם בוהק על העור... בנוסף לשימוש הקלאסי כהיילייטר זהו מוצר שאפשר לערבב מעט ממנו עם המייק אפ שלנו לקבלת גימור קורן יותר. מי שמשתמשת במייק אפ בגימור מאט, מוצר כזה יכול בהחלט לרענן לה מהותית את מראה הסקין. לי יש את הגוון המוזהב Tempting Glow והאמת היא שזה גוון מאוד טריקי כי בדרך כלל הוא לא מאוד הרמוני לעור, הוא יותר מדי צהוב או כתום. הפעם מדובר על גוון מוזהב מוצלח מאוד, נייטרלי, גוון חול-זהב שיכול להשתלב בהצלחה על טווח רחב של גווני עור. כדאי לשים לב גם לגוון הוורדרד Naughty Pink המוצלח שיהיה נהדר לבהירות.

סמקים קרמים של בובי בראון: סוכריות

סומק זה מוצר שרובנו לא מוותרות עליו בשוטף. הוא מעניק לסקין מראה בריא וחיוני ומוציא את החד-ממדיות של הסקין שהמייק אפ יוצר. סמקים קרמים אני מאוד אוהבת, הם מוצלחים גם בפני עצמם וגם כבסיס עמיד לסמקים אבקתיים מעליהם. להפעם בחרתי את סמקי ה- Pot Rouge של בובי בראון שלאחרונה רעננו את עיצוב המוצר. בעבר הוא הגיע בצנצנת עגולה שקופה עם מכסה שחור מתברג, נראה כמו באלם כזה. בגרסה הנוכחית החדשה  שלו הוא מגיע בפלטה עגולה דקה עם מכסה שנפתח ומראה פנימית (שדווקא לא רעה בכלל). חידוש פרקטי ונוח יותר לשימוש ללא ספק.
הפוט רוז' החדשים מגיעים בעשרה גוונים שונים ומה שמיוחד בהם זה שהם מיועדים לשימוש גם בלחיים וגם בשפתיים. אז לשפתיים זה בעיקר כתמי צבע, משהו קליל. מן הסתם ככל שנבחר גוון יותר דומיננטי בסדרה כך הוא יהיה קצת יותר מודגש ובולט על השפתיים, אבל בכל מקרה מדובר על מרקם שאינו אטום לגמרי. אני פחות התחברתי לייעוד של המוצר לשפתיים אבל כסומק הוא פשוט משובח ולכן אני מתייחסת אליו רק ככזה. אז בחרתי בשני גוונים מוצלחים לטעמי לשימוש יומיומי, כאלו שאפשר לנצל עם כל לוק ולא ישכבו במגירה (סווטצ'ים). הראשון ולטעמי השמיש והמוצלח ביותר בקולקציה זה ה- Powder Pink 06. יש לו מן גוון ורוד עתיק עמוק כזה, מאוד טבעי וניטרלי, לא בהיר ולא כהה מדי (תמונה יותר ממחישה של הגוון). נטמע בעור בצורה מאוד הרמונית, נראה כמו הסמקה טבעית. הגוון השני Fresh Melon 24 הוא גם מדליק וגם אופנתי (גם צעצוע וגם שוקולד...). פשוט גוון אפרסקי משגע שנותן חיים ללוק ברגע, גוון צעיר מוצלח. יתאים בעיקר לבהירות, על כהות עור כמעט לא יהיה לו אפקט. יש בקולקציה עוד גוונים שכדאי לשים אליהם לב: Calypso Coral - קורל סלמוני מושלם, ולכהות עור ה- Raspberry היפה. אני מעדיפה להניח סמקים קרמים עם מברשת סטיפלינג או פלאפית צרה. אבל גם עם אצבעות אפשר להניח את המוצר וכמובן לדאוג לטשטש היטב. אופציה נוספת היא להניח אותו עם מברשת מייק אפ שטוחה (כמו זו בתמונה למעלה) בתנועות טפיחה ואז להפוך את המברשת לצד הנקי שלה מסומק ובטפיחות לטשטש. סומק קרמי מומלץ להניח אחרי המייק אפ ולפני הפידור כי הוא אמור להיטמע בעור בצורה טבעית (סרטון איך להניח סומק קרמי). הגימור של הפוט רוז' מבריק וגם לאחר הפידור אפשר לשים לב שהסקין נראה שם קורן יותר משאר הפנים.
מי שמחפשת להתחדש בסומק קרמי כדאי לה לבחון את האופציה הזו ולמרות שכל הסמקים נראים כמו סוכריות ובא לנו תמיד על הסוכרייה הכי צבעונית, כדאי להתייעץ במידת הצורך בנוגע להתאמת הגוון עם מישהו מצוות המאפרים ובהחלט מומלץ לנסות את המוצר ולראות איך הוא "יושב" על העור גם מבחינת גוון וגם מבחינת ההשתלבות שלו בסקין. זה מה שאני עשיתי בחנות המותג וטוב שכך.

בשמי פנדי לאשה ולגבר: מסוגננים של הביוקר

אז בגדול המייק אפ, ההיילייטר והסומק הם מוצרי הסקין המרכזיים שיש וחשוב שבמראה שנבחר תמיד ניתן לסקין את המקום המרכזי שלו. ואם כבר חגים ושנה חדשה אז ממש מתבקש לא לדלג על הבישום כי לא משנה מה הלוק האיפורי שלנו, על בושם לא נוותר, לסקין מגיע גם ניחוח לא?... מתקפת הבשמים בחגים זה משהו שלא פשוט להתמודד איתו. כל מי שרוצה להתחדש נתקלת במגוון עצום ומאוד מבלבל, במה אפשר להתפקס קודם? אז אני ידעתי יופי במה כי כששמעתי שלבושם Fan di FENDI שאני כל כך אוהבת יצאה גרסת אקסטרים (EDP), מיד דאגתי להצטייד בו. העיצוב של האקסטרים זהה לגמרי רק שהחזית המתכתית קיבלה צבע שחור והמכסה מוזהב עם כיתוב שחור. גרסת האקסטרים של הבושם היא בעלת ניחוח שדומה לבושם המקורי אבל עדיין קצת שונה. הניחוח לא רק יותר עז ויותר מודגש, הוא מרגיש כאילו הוסיפו בנדיבות ברגמוט למרכיבים. אה, באמת הוסיפו... אז הבושם הזה כולל בנוסף לברגמוט גם מנדרינה, יסמין, לבונה, פקעות פרחים, וניל ופצ'ולי. הוא נשי, אנרגטי וחושני ללא ספק (סרטון הפרסומת המדליק). 
חידוש נוסף השנה הוא לא רק ניחוח חדש ועוצמתי לבושם, אלא גם יצאה גרסה ראשונה לגברים (EDT). כנראה שדברים טובים צריכים לבוא בזוגות. אז הניחוח של הפנדי הגברי מוצלח גם כן לטעמי, הוא מתחיל חזק ועצי ומהר מאוד מתפוגג ונהיה עגול יותר, מעט מתקתק עם חריפות מסוימת. ניחוח זורם שמאוד קל להתחבר אליו. הוא כולל בין היתר מנדרינה, ברגמוט, בזיליקום, שושנים, גרניום, זרעי טונקה ופצ'ולי. במותג אומרים שיש לבושם ניחוח כריזמטי עם שיק איטלקי ואני די זורמת איתם הפעם, בטח, למה לא?... מבחינת העיצוב, בניגוד לבושם המלבני הנשי, הגרסה הגברית מרובעת לגמרי והחזית אינה מתכתית אלא סורלין, פלסטיק קרמי שחור מבריק. לבושם אין מכסה נשלף אלא הלחצן כבר מובנה במכסה הקבוע. מעניין למה זה... אולי הגברים עצלנים מדי אז מקצרים להם תהליכים שלא יהיה תירוץ לא להשתמש? הממ. בכל מקרה אפשר לראות שבשינויים קלים בלבד בעיצוב (צורה וחומר) המראה הופך מנשי לגברי לחלוטין. אני חייבת גם כמה מילים על הפריזנטור של הבושם הגברי החדש. פנדי בחרו את המוזיקאי מארק רונסון (Mark Ronson) המוכשר והמסוגנן וזו בחירה מפתיעה ומיוחדת, מאוד לא צפויה, נכון?... אני בטח הייתי בוחרת לבושם הזה מישהו בסגנון של ג'ורג' קלוני, כן, זה מה שעובר לי בראש כשאני מחפשת שידוך הולם לבושם (ולי...).
שלל בשמי Fan di FENDI הם לטעמי לגמרי ברמת הבישום הסלקטיבי למרות שאינם שייכים לקטגוריה. הם מציעים ניחוח שווה מאוד של הביוקר עם עיצוב סופר גלאם יוקרתי. אבל נראה שהם לא מקבלים מספיק את הבמה שמגיעה להם, את האהדה הכללית, אולי זה מחוסר מודעות אולי זה מסיבה אחרת. מה שבטוח זה שאני, שכבר כתבתי שאני הכי Fan di FENDI ב- Via Condotti ברומא, על ניחוח חדש שלהם לא אדלג, בטח לא בפתחה של שנה חדשה.

אני מאחלת לכל קוראות הבלוג danra's vault שנה מלאת ניחוחות מפנקים, 
שנת יופי, אושר, אהבה, שגשוג והצלחה.


ID

Le Teint Touche Eclat
Illuminating Foundation
Daimensional Radiance
Weightless Perfection
BD 50 Beige Doré
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 275 ש"ח
Touche Eclat
Collector, Highlighter
Radiant Touch
גודל: 2.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 240 ש"ח
Dare To Glow
Silky Highlighting Veil
01 Tempting Gold
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 220 ש"ח

Long-Wear Even Finish Foundation
Warm Beige 3.5
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 220 ש"ח
Pot Rouge for Lips and Cheeks
Powder Pink #6, Fresh Melon #24
גודל: 3.7 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 160 ש"ח

Fan di FENDI Extreme
Eau De Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 595 ש"ח
Fan di FENDI Pour Homme
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 555 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות

49 תגובות:

  1. ורדינה12.9.2012, 13:17

    שנה טובה דנרה!!!!
    שנה של המון בראונים :))

    השבמחק
    תשובות
    1. שנה טובה ומתוקה עם בראוניס...LOL

      מחק
  2. שנה טובה
    המון פוסטים מעניינים ויפים
    הרבה הצלחה במה שרק תרצי
    ורק טוב♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה,
      שנהנה ונצליח כולנו ♥

      מחק
  3. שנה טובה.
    משפט אחד לפנתיאון " ראית מזה? תמיד כל הדברים הטובים בעולם, הבריקו לאנשים על סמים".


    LOL!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, מעולה שאת!
      אם הגעת לפה מהר זה אומר שהסרטים נגמרו?...P:
      שנה טובה ממי :)

      מחק
    2. לא. נגמרו רק היום לפנות בוקר. אבל החלטתי לעשות פאוזה לפני שיוצאת מדעתי קומפליטלי.
      ומצאתי איפה לתקן.

      מחק
    3. מצוין, העיקר שנגמרו!
      מקווה שהפוסט עשה לך הפוגה מוצלחת :)

      מחק
  4. שנה טובה גם לך. המשיכי בעבודתך הטובה והחשובה ותעדכני אותנו בכל הדברים הטובים, המשובחים והנהדרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לעשות את זה כשיש פרגון כזה, שנה טובה יקירה :)

      מחק
  5. שנה טובה מותק
    איך את תמיד מצליחה לגרום לי לחשקים מוגברים
    שוב אני לא רגועה...

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמתי, שתהיה לך שנה מדהימה,
      העיקר שאת גם נהנית מהחשקים בסוף ;)
      נשיקות

      מחק
  6. התחברתי מאוד לכל מה שכתבת ודעתי כדעתך לגבי שני המייקאפים. תודה על פוסט נפלא ושנה טובה ומתוקה יקירה עם המון וואן פיסים בצבע צהוב ויופי אינסופי! נשיקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע, בהחלט מוצלחים שניהם.
      חחח, אמן ואמן, שנה טובה ומאושרת גם לך יקירה :)

      מחק
  7. רכשתי לי מכנס שחור מזארה - בייסיק הכי חגיגי שיש. יורדת לסוף דעתך בשם הפוסט - לא יודעת אצלך, אבל לי תמיד קשה לבחור שם לפוסטים שלי ולכן בד"כ נשארת עם הבאנלי.

    כמו שאת יודעת אני כלכך שמחה שעדין חם והסתין לא ממהר להגיע, אני מוכנה שישאר כך כל השנה, ובלבד שלא יגיע החורף (שונאת!). אך בהחלט יש מעט הקלה, במיוחד בערבים.

    התחברתי לבחירות שלך במ.אפים שכן אני משתמשת בשניהם.
    לטוש אקלה חיכיתי בסקרנות רבה והוא מצדיק את הציפיות, בניגוד אלייך, מסתדר לי יופי העיצוב, נוח ופרקטי - זה מוצר בסיס, מה שכן אל הפנים הוא מרגיש, מואר, איכותי, יקר ונהדר - בזכותך יאמר שירדתי מהקנאות שלי לשפכטלים ואני יודעת להעריך מוצר שנותן מראה עם כיסוי חלקי אבל יפה וטבעי. (חכי עוד קצת וגם לק צהוב יתנוסס על ציפרני).

    במ.אפ של בובי התאהבתי ממגע ראשון, הוא מענה לכל דרישותי, מפדרת היטב ושוכחת מתיקונים עד לסוףהיום מש כמו הצהרת היצרן. מה שכן למרות שהבחנתי בהבדל, אני עדיין מרמה ולא מניחה אותו עם מברשת, אלא באצבעות. אל תגלי.
    אף פעם לא הבנתי עבור מי מייצרים גוונים ורודים ולא התחיברתי לזה כך שהזדהיתי עם הכוון הצהוב...

    את המוצרים הקרמיים שכבר דובר בהם לא אחת אצלך בבלוג "גיליתי" מחדש השנה, אמנם הוא לא ממש מיועד לשמש כשפתון אך בשעת הדחק, זה נחמד שיש פתרון.

    אשר לבשמים, הטעם שלנו די שונה , אבל בעיצוב הם בהחלט מושכים את העיין.

    דנרה יקירה, שתהיה לך שנה מלאה בשמחות והצלחות,בריאות, אהבה והתגשמות כל משאלות הלב לטובה!

    שלך אפרת



    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי על המכנס, אני תמיד משתדלת שכותרת הפוסט תשקף בצורה מסויימת את הנושא. בייסיק כי הסקין זה בסיס וגם הדבר הכי בסיסי שיש באיפור וחגיגי זה בגלל התזמון לחגים.

      עכשיו זו תקופה בהחלט עם מזג אוויר נהדר (חוץ מהאלרגיות של עונות הביניים שמתחילות...). האמת שאני די אוהבת את כל העונות.

      שפכטלים אולי נותנים לנו הרגשה/אשלייה של ביטחון מסויים, כשהכל מוסתר ואין פגמים, אבל המראה לא יהיה טבעי ומחמיא כמו עם מייקאפים אחרים. אני חושבת שלכל הסוגים יש מקום, כל סוג לתזמון ולייעוד שלו.

      אני לא מוצאת שום בעיה עם להניח מייק אפ עם האצבעות. הכי חשוב שכל אחת תניח איך שהיא אוהבת. אני רואה כאלו שמניחות עם מברשת וזה נראה לא משהו. הכל זה עניין של טכניקה בסוף.

      מוצרים קרמים זה כל כך הרמוני וטבעי לסקין, אין ספק שהם קצת יותר מתוחכמים לשימוש אבל כשקולטים את הקטע זה נפלא. הסמקים פה דווקא מיועדים לשפתיים אבל אני ממש לא מוצאת להם שימוש ככאלו.

      כן, בושם זה ממש אישי. בתור מי שאת רוב הבשמים מעבירה הלאה, יש לי שלשה בשמי פנדי לנשים והם לא הולכים לשום מקום ;)

      מאחלת לך בחזרה את כל האיחולים, שתהיה לך שנה מתוקה ומוצלחת מותק :)

      מחק
    2. הצעתי את עצמי לא אחת לרשימה של "הלאה", אני רק במועמדות? (זה מה שורה כשכל בני הבית נמים ואני על בקבוק של דיאט קולה...)

      מחק
    3. לא דואגת, יש לך מספיק...P:

      מחק
  8. מיכאלה14.9.2012, 8:28

    דנרה יקרה!
    תודה על ההמלצות. אני עם הלנז׳רי דה פו אז כרגע אין לי צורך במייק אפ נוסף. (הלואי שיכולתי לומר כך על צלליות ושפתונים)
    בובי בראון מותג מוצלח מאד, מתחברת אליו.
    לפני שהם הגיעו לארץ היה לי מין דימוי עליהם שהם רק צבעים נטראליים ומשעממים קצת אבל זה ממש לא נכון!
    רציתי לאחל לך שנה נפלאה והתגשמות כל משאלותייך או רובן לפחות... הרבה אהבה ממני אלייך

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכאלה דרלינג,
      הסקירות זה לא בשביל לשכנע מישהי לקנות, כן? אני עוד לא מקבלת אחוזים על זה (חבל...LOL).
      הטוש אקלה כאן כמו שכתבתי מאוד מזכיר לי את הלנז'רי, אני מאוד אוהבת את שניהם.
      הדימוי הזה שאת מדברת עליו הוא בדיוק מה שהם משדרים - מראה טבעי. גם אם יש להם מספר מוצרים צבעוניים עדיין הלוק השולט תמיד יהיה הטבעי אצלם. לקונספט הטבעי הזה אני לא מתחברת אבל בהחלט יכולה ליהנות מהמוצרים בשילוב אחרים.
      אמן ושנה מופלאה גם לך יקירה :))

      מחק
    2. מיכאלה16.9.2012, 7:19

      כן ברור שאת לא מקבלת אחוזים וחבל... או שלא.
      בכל אופן מעדיפה כיסוי טבעי ולשמחתי יכולה (עדיין) להרשות לעצמי.
      ושני המייקאפים נשמעים מעניינים ומוצלחים.
      נראה, עד שאצטרך מייקאפ בטח ייצאו עוד מסקרנים...
      לגבי בובי בראון: במבט מקרוב יש הרבה דברים מעניינים מבחינת צבעוניות ובגלל שאני התבגרתי אז אני גם מתעניינת יותר בגוונים muted.
      פעם זה הכי לא עניין אותי.
      היום אני מחפשת את התחכום בגוונים.
      האם בובי בראון ממתג את עצמו לגילאים הבוגרים או שזה רק נדמה לי?
      שנה נפלאה ומוצלחת שוב...

      מחק
    3. המייקאפים הטבעיים מאירים האלו (כמו הטוש אקלה/לנז'רי) הם האהובים עלי ללא כל ספק.
      מסכימה שההעדפות שלנו משתנות עם הזמן ועם הגיל לצד המצב רוח והחשק.
      בעיקרון נראה שבובי בראון מכוונים לכל מי שמתחברת לרעיון המראה הטבעי הזה שלהם בכל הגילאים. אבל אני לגמרי יכולה להבין למה הם נתפסים אולי קצת כמותג בוגר יותר, אין שם את הצבעוניות, הטרנדיות והריגושים כמו למשל במאק שנתפס כמותג צעיר ובועט. כמו שתיארת - muted...
      שנה טובה :)

      מחק
  9. הי דנרה,
    כמו תמיד הפוסטים שלך מלאים בחשקים ופיתויים אפילו שלא תמיד הכל מדבר אלי:) המייקאפ של בובי בראון הוא הבא שארצה לנסות אחרי שאסיים את הפריור אקסטרים של גרלן עליו אני מטורפת. לפנדי פחות התחברתי על אף שהוא בהחלט בושם עם ריח של יוקרה ורחוק מניחוחות השטאנץ.
    חוץ מזה, מאחלת לך שנה גליטרית, שימרית ומלאה בפיגמנט:)))

    נשיקות
    דנה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דנה, זה בשביל שיהיה מגוון,
      תארי לך מה היה קורה אם הכל היה מדבר אלייך?...LOL
      אוח, הפרור אקסטרים של גרלן זה אולי האהוב עלי ביותר. מייק אפ מדהים!
      הפנדי בהחלט לא שטאנץ אבל אין ספק שצריך חיבור טוב לניחוח ברמה האישית.
      שנה מנוצנצת גם לך מותק :)))

      מחק
  10. איזה פוסט!
    איך אני אוהבת את האירגון שלך! אין יותר חשוב מעור הפנים כמה שזה נדוש את לגמרי צודקת עם בסיס רע כלום לא רלוונטי.
    למרות שאני מכורת YSL אני אחכה לגרסת השפכטל עם היהלומים לא כי אני מהמטייחות אבל אם כבר מייקאפ יוקרתי אז כזה שמכסה היטב ככה שאפשר לשלוט בו ולהנות ממנו יותר זמן בטח לא על בסיס מוגזם של מים...
    בד"כ אני משתמשת בהיילייטרים באבקה אבל מלא זמן רציתי לנסות אחד קרמי האמזונה נשמע ונראה ששווה בדיקה כך גם עם הסמקים הקרמים של BB והבושם של פנדי תמיד חודש ההולדת שלי זו תקופה של חידושים (:

    שתהיה שנה טובה מלאה בחידושים, פתרונות יעילים ויצירה...וחג שמח! (:

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע, תודה אלה!
      לגמרי אין יותר חשוב מהעור, הוא פשוט יכול להרים ולהפיל את כל הלוק שלנו.
      השפכטל עם היהלומים......... טוב קרעת אותי מצחוק עכשיו!!!
      הלוואי שהתחזיות שלי נכונות ואכן יצא מייק אפ כזה, אני הראשונה לאמץ אותו בשמחה.
      בגלל שההיילייטר הקרמי כאן מגיע בשפופרת אז זה בסה"כ היגייני ואפשר לנסות בדוכן המותג ולבדוק איך הוא. שימי לב שיש שלשה גוונים אז מה שהכי יתאים לך תנסי.
      וואו, מצאת לך חודש חגיגי במיוחד להיוולד בו, הכי כיף להתחדש בחידושים :)

      שתהיה באמת שנה מאושרת, שנה של שגשוג והצלחה, חג שמח ומזל טוב דרלינג :)

      מחק
  11. אנונימי14.9.2012, 21:23

    היי דנרה, האם אפשר לקבל טיפים ממך לקנייה בדיוטי פרי בדגש על מוצרים לקראת החורף שיבוא עלינו לטובה? איזה דברים שווים יש שלא ניתן להשיג בפארמים או שקיימים רק במחירים ממש יקרים?
    ** יש לנו עור דומה, כזה שנוטה להיות שמנוני. אשמח לעזרתך!!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאני לא קונה בכלל בדיוטי כי הוא יקר.
      זה משתלם במקרים מסויימים אם משתמשים במבצע שלהם של ה- 3+1.
      קונה בעיקר בארץ במבצעים השווים ובחו"ל.
      סביר שבדיוטי כדאי לך להתמקד במותגים שאין עליהם הנחות משמעותיות או אין הנחות כלל כמו שאנל ודיור.

      מחק
    2. אנונימי15.9.2012, 0:02

      תודה דנרה!
      האם מוצרי הקוסמטיקה בדיוטי יותר יקרים מהסופר פארם, למשל?

      מחק
    3. במחיר הבסיס שלהם הם יותר זולים יותר, אבל ברגע שיש הנחות של 30% ומעלה ברשתות אז זה כבר לא יותר זול בדיוטי וכשיש 50% על מוצרים בדרך כלל ברשת אפריל או במשביר אז בכלל עדיף לקנות בארץ. ויש פה מבצעים שווים באופן די תכוף.

      מחק
  12. קיבלתי את הפוסט שלך למייל אתמול וכרגיל לא הצלחתי להגיב מהנייד..
    בכל מקרה הספקתי היום במהלך סיבוב הקניות שלי לחג לנסות את הבשמים, תקשיבי הניחוח של הגבר מהמם, השפרצתי אותו עליי בטעות בהתחלה במקום את זה של האישה והוא עליי עד עכשיו (והתקלחתי מאז כמובן..) מה יהיה..גם הבושם של קלווין קליין לגברים שכתבת עליו באחת הסקירות האחרונות הוא מעולה. את של הנשים פחות אהבתי, בכלל לוקח לי הרבה זמן למצוא בושם נשי שאני אוהבת, אבל לפחות כך מכירים את כל הניחוחות בדרך כי אני מנסה בכל הזדמנות למצוא את הבושם הבא שלי ;) ( בינתיים בדרך אני מגלה בעיקר בשמים גבריים מעולים !) אגב, הרמס תה ירוק שדיברתי איתך עליו פה באחת התגובות בפוסטים הקודמים בדרך אליי לכבוד ראש השנה. איזה כיף :)

    מה קרה ל YSL עם העיצוב של הבקבוק הזה באמת..? אני מדמיינת לעצמי סיטואציה כזו שאחרי שהם סיימו לעצב את הליפסטיינים המהממים בשנה שעברה ולתכנן עוד קולקציה של צבעים חדשים לחורף, המעצבים התותחים יצאו לחופשה בקריביים והשאירו את המתלמד שיעצב איזה בקבוק זכוכית מהיר כי מחכים להשקה של המייק אפ החדש...
    טוב..בכל זאת שווה בדיקה, ההיילייטר הזה גם מגניב ואני אוהבת את אריזת השפורפרת שנראית נוחה בהרבה יותר מאריזת ההייליטר של שאנל שכתבת עליו פה שהחיסרון שלה הוא הבקבוק זכוכית ללא משאבה, אבל הוא בכל זאת עדיין בויש ליסט שלי ! זה לא סותר את זה שהוא מהמם !

    איכשהו אני לא מגיעה לבובי בראון...דווקא הייתי בקניון רמת אביב השבוע, אבל ביליתי שעות בחנויות אחרות ולבובי בראון הגעתי עייפה מידי מכדי לנסות משהו, מחכה כבר שהם יפתחו עוד כמה סניפים כדי שתהיה לי גישה נוחה יותר כמו שיש לי למשביר והפארמים.

    דנרה יקרה, שתהיה לך שנה נפלאה ומבורכת מלאה בעוד ממתקים והפתעות מעולם הביוטי ושתמשיכי לכתוב לנו פוסטים נהדרים ומעשירים ! מאחלת לך המון הצלחה וסיפוק בכל התחומים שחשובים לך !! חג שמח !

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כבר מזמן התייאשתי מלהגיב מהנייד, הכי מעצבן זה לכתוב תגובה מפורטת ואז היא נמחקת...
      טוב שנפלת על הבישום הגברי, הפנדי לגבר מעולה וגם ה- Encounter של קלווין קליין נהדר.
      לא פשוט למצוא בושם נשי שיקלע בדיוק לטעמנו, זה מאוד אישי, לכן החיפוש לא נגמר, חוץ מזה שכיף תמיד להתחדש בניחוח חדש :)
      תתחדשי! איזה כיף לך, בושם של הרמס זו תמיד חגיגה!

      חחח, קרעת אותי מצחוק!!! כנראה YSL באמת היו תשושים כבר מכל העיצובים הפתייניים של המוצרים האחרים אז היו זקוקים להפוגה. בואי נאמר שהמתלמד הזה לא יקבל בונוס שנה....LOL
      אבל בלי קשר לעיצוב המייק אפ עצמו מ ד ה י ם ! ולמרות העקיצות שלנו זה באמת מה שחשוב :)
      ההיילייטר פה והנוזלי של שאנל מאוד שונים אבל אם לבחור אחד הייתי לגמרי בוחרת בשאנל כי הוא פשוט מושלם מכל בחינה שהיא (חוץ מעניין המשאבה...).

      מסכימה שצריך לבוא עם אנרגיות לבובי בראון ובכלל למקומות כאלה שדורשים סבלנות וזמן אחרת זה לא זה. נראה לי ייקח עוד זמן עד שבובי יפתחו חנויות נוספות.

      תודה רבה נשמה, מאחלת לך את כל הממתקים האלו בחזרה, שתהיה שנה נפלאה ומאושרת :))

      מחק
  13. היי דנרה שנה טובה!

    סיקרת אותי עם המייקאפ הזה של אס"ל איך הוא לעומת הניוד של דיור לטעמך? גם ההיילטר נשמע מסקרן אוהבת מוצרים קרמים הם נראים מאד טבעיים:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. שנה טובה טלי!

      הניוד של דיור יותר קרמי מבחינת מרקם ואולי עם טיפה יותר כיסוי.
      זה של YSL יותר מאיר ודק.
      מסכימה שהמוצרים הקרמיים נטמעים בצורה מאוד טבעית בעור. מאוד הרמוניים.

      מחק
    2. מממ סיקרנת אותי אני עם הניוד כבר כמה שנים ומסתקרנת לנסות…תודה על הסקירה:-)

      מחק
    3. אז תשמעי, תחכי קצת כי בקרוב ממש יוצא הניוד בגרסה חדשה, אעדכן פה כשזה יקרה כמובן ;)

      מחק
    4. באמת? וואי זה נשמע מעניין! מחכה לעדכון!:-)

      מחק
  14. שנה טובה! :)
    המייקאפים והסמקים עושים לי חשק, כרגיל ;)
    עם היילייטרים התחלתי קצת להתיידד לאחרונה. עד עכשיו לא ממש השתמשתי בהם.
    עם כל המחמאות שהמייקאפ של בובי בראון מקבל, אני עוד ארים את הכפפה ואנסה אותו ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. שנה טובה אירנה :))
      כן, היילייטרים זה לא משהו מאסט, בעיקרון הם תמיד עושים לנו עיניים אבל בפועל נראה שהרוב לא ממש משתמשות בהם באופן שוטף. אולי זה כי לוקח זמן להתחבר ולהבין איך הם עובדים ומה הכי מחמיא לנו, שלא יצא מופרך...LOL

      מחק
  15. שנה טובה ומתוקה. כמו תמיד בלוג מושקע ואיכותי. תענוג לקרוא.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אביבה, כיף לשמוע!
      שתהיה לך שנה טובה ומאושרת :)

      מחק
  16. המייקאפ הזה של YSL מסקרן אותי מאוד ויבדק בהקדם. אני מאוד אוהבת את הלינז'רי של גרלן, אז אם המרקם דומה, אני צפויה לאהוב גם אותו (ואם יש גוון שזוף אז בכלל.... LOL)

    מסכימה עם מה שכתבת לגבי המייקאפ של בובי בראון. כשהתאימו לי אותו בחנות לא הניחו לי מספיק פודרה (תמיד עושים את זה כשמאפרים בחנויות. אולי כדי להשאיר אפקט של גלואו שיגרום לך להתחבר יותר למוצר...). כל מה שרציתי ביום הזה זה להגיע הביתה ולהוריד את הדביקות הזו מעליי :) בסופו של דבר רק פידרתי כשהגעתי הביתה, והפידור הזה שינה כליל את התחושה של המייקאפ על העור.

    שתהיה לך שנה נהדרת מלאה בממתקים!

    השבמחק
    תשובות
    1. המייק אפ של YSL באמת מדהים ואת תהני מאוד מהגוונים, זה ברור לי....P:

      המגע הדביק הזה של המייק אפ יכול לשגע אותי, אני לא מבינה איך אפשר להשתמש בו בלי פודרה...

      שנה נפלאה קורינוש :))

      מחק
  17. ובכן, אמנם לאחרונה אני יותר בפורומים של סלקלים ועגלות תינוק, אבל מידי פעם מציצה כאן לשם השפיות;)

    באשמתך או בהשראתך, דנר'הלה, קניתי לי את הפאן-די-פנדי במתנה לחג! בחצי מחיר!
    Happy me
    and a HAPPY NEW TEAR!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לך, תתחדשי מותק, ממש שווה!
      ותכלס, למי שכל היום עם חיתולים בהחלט מגיע, חוץ מזה שזה חג ;)
      שנה טובה ממוש :)

      מחק
    2. טרם חיתולים, רק בחודש שביעי:)
      אבל את לא מאמינה כמה שאנל אפשר לקנות בסכום של ה"סל הממוצע לקראת תינוק"! LOL!

      לפחות זו תהיה תינוקת, ונכניס אותה מהר מהר לעניינים ;)

      שנה טובה בהחלט (שוב, כי מקודם יצא לי TEAR..)

      מחק
    3. מה את אומרת, וואו!!
      תשמעי, אני מניחה שזה ים הוצאות, אז בכלל אני שמחה שפינקת את עצמך עכשיו כי אח"כ לכי תדעי מתי יהיה לך זמן...

      תינוקת אה, אני כבר צופה מכורה כבדה מלידה...LOL

      מחק
    4. רגע!
      ואף מילה על הבושם?
      הורס את הבריאות, מטמטם, מהריחות המתוחכמים האלה, שמטרידים אותך בלי שאתה באמת מבין שהם מטרידים אותך. ואיכותי.
      עד כדי כך איכותי שהדיילת בס"פ אמרה לי שאני מבין הבודדות שבכלל שמעו עליו ולקחו אותו ליד.
      דנרה, את היא מפיצת הבשורה האמיתית ;)

      מחק
    5. תיאור מדויק! ראית שכתבתי פה שיש לו ניחוח של הביוקר אבל לא מקבל מספיק במה? אז כזה. פשוט לא ברור לי איך הבושם הזה לא מקבל את הריספקט שמגיע לו. ועוד במחיר כזה...
      חחח, חן חן על מפיצת הבשורה, כשהושקה הגרסה הזו היה צריך להיות הרבה יותר רעש!
      וזה הופך אותך ל- early adopter, סופיסטיקייטד משהו, את יודעת...

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails