18 ביולי 2012

הנבחרת הקיצית - הטרילוגיה (שיער)



מזג האוויר הקיצי מורגש היטב גם בהשפעותיו הלא פשוטות על השיער שלנו שאחראי באופן מהותי על הטוטאל לוק שלנו. הלחות לא מותירה לנו הרבה ברירות ומחייבת אותנו בעיצוב שיער שמותאם לעונה, יותר טבעי ופחות עשוי. כך שהחלק הזה של הטרילוגיה לקיץ יעסוק בעיצוב השיער לצד החלקים האחרים שעוסקים בטיפוח ואיפור. אין ברירה, ההיערכות הינה משולבת, מזג האוויר לא פוסח עלינו משום כיוון. ללא ספק זוהי עונת השיער הטבעי שהרי כמעט כל עיצוב מעבר למה שהטבע חנן אותנו נידון לכישלון מראש, פשוט לא יחזיק מעמד. כל מי שנהנית מהשיער הטבעי שלה באופן קבוע זורמת עם הקיץ קצת יותר טוב, שיער טבעי מעניק לנו מראה יותר חופשי, צעיר וזורם. מכורות הפן מבינות שהשיער המוחלק שאנחנו כל כך אוהבות ומעניק לנו מראה מסודר, לא ממש מחזיר לנו אהבה באותה המידה, הלחות ההיסטרית פשוט חוצצת בינינו לבין הפנטזיה החלקה. גם אני מטפחת את השיער הטבעי שלי הרבה יותר בתקופה החמה הזו מאשר את הפן. אז זה לא שאני מוותרת לגמרי על הפן, הרי בסופו של דבר פן זה כמו ללכת על עקבים. אנחנו נראות אחרת ומרגישות אחרת. אבל כמו עם עקבים - אי אפשר לסחוב ככה לאורך זמן, בטח לא כשהתנאים הסביבתיים נגדנו... זה למעשה מותיר אותנו עם מה שהטבע נתן ואנחנו יכולות לשדרג את זה כמה שניתן. 
לתחזק שיער טבעי שאינו חלק זה לא פשוט ואני תמיד מחפשת את המוצרים שיהיו הכי אפקטיביים לשיער הטבעי שלי. מוצרים לשיער הם מאוד טריקים במיוחד אם מדובר על שיער מתולתל ברמה כזו או אחרת, מגלי ועד מקורזל. השיער של כל אחת מאיתנו מתנהג באופן שונה לגמרי ולכן גם המוצרים משפיעים עליו בצורה שונה. זה כמו עם מייק אפ או מסקרה, אין דין אחד לכולן. לכל אחת שגרת טיפוח שיער שונה לגמרי. מה שכן, גזירה של הקצוות הכרחית לא רק למראה הבריא של השיער אלא גם לתנועתיות ולעיצוב שלו. זה האמת סוג של פרדוקס, כי מצד אחד בעלות שיער מתולתל לרוב חוששות להסתפר באופן תכוף כי סנטימטר אחד יותר מדי וכל השיער מתכווץ עוד יותר, ועד שהשיער יארך - להשתגע! מצד שני, תלתלים שלא מספרים אותם נוטים להיפתח ולאבד את העיצוב המסודר שהופך לפרוע. אז בסופו של דבר כל אחת מכירה את השיער שלה ומה הכי טוב לו, אני כל ארבעה חודשים בממוצע מקפידה להסתפר, גם אם זה רק לגזור קצוות מה שמסדר את המבנה של השיער. כך שבקיץ אני משתדלת לשמור על עיצוב טבעי לשיער עם מוצרים מתאימים אבל יש כמובן גם פתרונות ל- Bad Hair Days שלפעמים בקיץ שלא יעברו לעולם...

קרמים לשיער: כל תלתל והסרט שלו...

עיצוב השיער בקיץ נראה כמאתגר במיוחד. בתור מי שנהנית משיער שיחסית נוח לעיצוב אני לא משתמשת בחומרים כמו מוס, גלייז ושאר חבריהם שהופכים את השיער אולי למאוד מעוצב אבל גם מותירים אותו קשה ודי חסר תנועה, אני אוהבת את השיער שלי רך ונעים. בניגוד אלי יש לא מעט שמאוד אוהבות את המוצרים האלו כי הם עמידים ומפסלים יותר את השיער. כך שקרמים לשיער הם ללא ספק המועדפים עלי למרות שאין לי נאמנות מובהקת לאף אחד מהם. כל הזמן אני בודקת מה קיים בשוק שעוד לא ניסיתי בשאיפה שבסוף אמצא את הקרם המושלם לשיער שלי. כן, אין ספק שמשלל מוצרי הטיפוח שלי, מוצרי השיער תופסים נתח לא קטן בכלל... בחרתי להפעם שלשה קרמים שמיועדים לשיער מתולתל/יבש/עייף. כולם מבטיחים עיצוב, לחות וברק אבל לטעמי כל אחד מהם מתאים לשיער ברמת תלתול שונה. אתחיל מהקליל יותר ואסיים בחזק יותר יחסית. עם כולם אני משתמשת על שיער לח בשילוב קרם לקצוות Sealed Ends של שוורצקופף ובשמן כלשהו לשיער הכי הברק שלהם לגמרי לא מספיק. לפעמים אני מוסיפה ספריי לשיער בסוף שיקבע את העיצוב. ואגב, למרות העיצוב המקצועי המפונפן שלהם, הייתי שמחה אם שלושתם היו מגיעים בעיצוב עם משאבה, זה הרבה יותר פרקטי ונוח לשימוש.

הקרם של קרסטס הוא חלק מסדרת ה- Oléo-Curl הידועה. מדובר האמת על תחליב יותר מאשר על קרם, כמו סרום עשיר. הוא דליל ואוורירי עם ריח מוצלח של תפוזים ממותקים או משהו בסגנון. הקרם הזה מיועד לשיער מתולתל עבה אבל לטעמי יתאים לשיער מחלק מבולגן נפוח ועד גלי. פחות יתאים לבעלות שיער מתולתל סבוך ומלא. הפורמולה הקלה שלו פשוט לא ממש תצליח להשפיע עליו. אמנם לשיער הנכון הוא ידאג לעיצוב טבעי אך מסודר יותר, אבל מבחינת תמורה למחיר הוא הכי פחות מוצלח כאן. בשביל תוספת ברק ושיער גמיש יותר אני משלבת אותו עם שמן לשיער, בדרך כלל עם ה- Elixir Ultime.

הקרם Spiral Splendour של לוריאל הוא קרם במרקם יותר נוח לשימוש, לא דליל כמו הקרסטס, עם ריח של סוכריות של הביוקר. לטעמי יתאים בעיקר לשיער גלי ומתולתל רגיל. למרות שהוא קרמי לא הייתי משתמשת בו על שיער מתולתל מאוד שדורש קרמים יותר חזקים לעיצוב. הקרם הזה לא רע אבל הייתי שמחה אם היה מעניק יותר ברק. גם אותו אני משלבת עם שמן לשיער, ה- Mythic Oil המשובח. כן, אני אוהבת לשלב מוצרים מאותו המותג אם אפשר למרות שזה ממש לא מאסט.

הקרם Curl Me Soft של שוורצקופף מסדרת OSIS+ הוא קרם עשיר וסמיך, קרם קלאסי לתלתלים שמגיע בעיצוב מדליק שמזכיר לי פחית דיאט קולה. יתאים לכל מי שמחפשת עיצוב מתולתל מוקפד יותר שאינו מפיל את השיער. הריח שלו לא משהו אבל הוא ביצועיסט במיוחד וגם הופך את השיער שלי לקצת יותר מתולתל מה שהוא באמת. לפעמים כשאני נדיבה יותר מדי ממנו הוא מעט מקשה את השיער אבל זה מתפוגג מהר בלי לפגוע בעיצוב. את הקרם הזה אני משלבת עם השמן Oil Miracle של המותג.

שמן לשיער של שוורצקופף: פינוק, איכות, ביצוע

אני מאוד אוהבת שמנים כידוע, לפנים, לגוף ולשיער. מוצרי שמן איכותיים הם מבחינתי פינוק רציני ונמצאים בשגרת הטיפוח היומיומית שלי. לאחרונה השיקו שוורצקופף את ה- Oil Miracle, קטע איך תמיד לשמנים יש שמות מיסטיים שכאלו. השמן הזה בדומה לשמנים איכותיים אחרים לשיער מרכך אותו, תורם לתנועה שלו ומוסיף לו ברק אבל לא מפיל אותו ולא משאיר תחושה שומנית. השמן הזה מוצע בשני סוגים לפי סוג השיער. שמן לייט בגוון צהבהב שמיועד לשיער דק ושביר ושמן קלאסי בגוון כתמתם לשיער רגיל עד עבה שזה הסוג שבחרתי. הוא מכיל שמן ארגן ולפי המותג מסייע בחיזוק שכבת המגן הטבעית של השיער כך שיהיה מוזן, רך ומבריק. לשמן הזה יש ריח דבש נעים והמרקם שלו סמיך יותר מהשמנים האחרים שלי לשיער. מרגישים שהוא יותר אינטנסיבי. העיצוב שלו מקסים, כמו איזה כד שמן קטן. חבל שאין לו משאבה כמו לאחרים, זה היה יותר נוח לשימוש. השילוב שלו עם הקרם לתלתלים של המותג נפלא, ובכלל גם עם כל קרם אחר. מעט ממנו עושה פלאים לגימור השיער לאחר הפן, אם כי כמו תמיד חשוב מאוד לא להתקרב עם השמן לשורשים על מנת שלא יפיל את השיער ולא יגע בקרקפת. שמן נהדר במיוחד לבעלות שיער עבה ומתולתל, בעלות שיער שמן ודק עדיפה להן גרסת הלייט. מוצר שחובבות השמנים לשיער ישמחו לאמץ.

מסכה לשיער של קרסטס: יחס אישי לתלתלים

בנוסף למוצרים לעיצוב השיער חשוב שתהיה לנו מסכה מוצלחת שגם תזין אותו וגם תתרום לעיצוב שלו אם אפשר. בזמנו כבר כתבתי שאני מחוברת לגמרי למסכות של קרסטס. הזדמן לי לאחרונה להשתמש בפעם הראשונה במסכה מסדרת ה- Oléo-Curl, אותה הסדרה של קרם הלחות כאן. זו מסכת הזנה אינטנסיבית שמיועדת לשיער עבה, יבש, גלי עד מתולתל. היא מכילה תערובת שמנים מזינים ומרככים ומטרתה לתרום לעיצוב התלתלים שלנו. אז נתחיל מהניחוח המפיל שמזכיר לי את אחד הבשמים של נרסיסו רודריגז, בחיי! בנוסף יש לה מרקם סמיך ועשיר יותר מהמסכה הרגילה שלי וגוון כתמתם. התחושה היא שהמסכה נמסה לי לתוך השיער, כן. לפי ההנחיות לא מספיק להניח אותה על השיער לאחר החפיפה, להמתין ולשטוף. צריך לאחר ההנחה לכסות את השיער במגבת חמה למשך עשרים דקות. לי כמובן אין סבלנות לדברים האלו והשתמשתי בה כמו עם כל מסכה אחרת. מבחינתי זה היה מספיק טוב. השיער מאוד רך ונעים. אני לא חושבת שהיא יותר מזינה מהמסכה הקודמת שלי אבל היא כיפית קצת יותר. כך שאם אני כבר עם שיער טבעי רוב הקיץ, אז למה שגם המסכה שלי לא תהיה מותאמת לזה?

טיפול לקרקפת של שמן מרוקאי: כל עזרה לשומניות מבורכת

ה- Oil No More של המותג שמן מרוקאי (Moroccanoil) הוא מוצר שמאוד סיקרן אותי. זהו מוצר שמטפל בשומניות של הקרקפת, קלאסי לקיץ. כמובן ככל שהקרקפת שלנו יותר שומנית השיער הופך נפול ונראה עייף, חסר חיים כזה. המוצר מכיל בין היתר שמן ארגן ושמן ג'ינג'ר אורגני שמותאמים לאיזון הקרקפת ולהחייאת השיער. הטיפול הזה מומלץ  על שיער יבש לפני החפיפה. באמצעות הפיפטה (טפטפת, Pipette) מפזרים כמה טיפות ישירות על הקרקפת ומעסים אותה. מסרקים את השיער לפיזור החומר ומשאירים אותו לעשר דקות ואז חופפים כרגיל. החומר הזה למעשה עוזר לנקות את הקרקפת מהשומניות שנראה שלרובנו בקיץ היא מתגברת באופן טבעי. לאחר כשני שימושים במוצר מתחילים להרגיש שהקרקפת נקייה יותר ולכן גם השיער נקי יותר משומניות. למרות שזה מפתה לא הייתי ממליצה להשתמש במוצר הזה למי שאין באמת קרקפת שומנית וגם לא להשתמש יותר מפעם בשבוע בשביל לא לייבש את הקרקפת ובעצם לגרום לפעולה הפוכה של הגברת ההפרשה השומנית. אגב, שימוש נהדר נוסף שמצאתי למוצר הזה זה עבור המפנפנות. במצב שאנחנו רוצות להחזיק את הפן כמה שיותר והרי מה שמחרב אותו זה בין היתר השומניות של הקרקפת ולכן אנחנו נעזרות בשמפו יבש. כך שכדאי לפני הפן להשתמש במוצר כך שהקרקפת תהיה נקייה במיוחד. בקיץ כל תרומה הכי קלה למצב הפן מבורכת.

ווקס של אינדולה: אם כבר קוקו אז שיהיה כמו שצריך

מי שאחרי הכל עדיין השיער שלה עדיין לא מסתדר תמיד יכולה לעשות קוקו, כי עם או בלי Bad Hair Day זה גם ככה המצב של רובנו בקיץ, לפחות אלו עם השיער הארוך. כל השיער שהלחות מדביקה לנו לעור זה ממש לא הכי נעים שבעולם גם ככה. חוץ מזה ששיער אסוף זה נוח, זה עוד יותר יפה אם אוספים אותו נכון. לבעלות השיער החלק כמו תמיד זה יותר פשוט, לבעלות שיער גלי ומתולתל זה כבר יותר מורכב. תמיד יש את השערות הלא קשורות האלו שיוצאות, כמו פריזים כאלו. כך שבמקרה והחלטנו ללכת על שיער אסוף כדאי למרוח קרם שיחזיק לנו את השערות האלו וגם על הדרך יעניק ברק. אפשר להשתמש בכל קרם שיש לכן כבר, סביר שהוא יעזור ברמה כזו או אחרת. אני במקרים האלו משתמשת בווקס כמו ה- Texture של אינדולה שמועשר בשעוות דבורים כי זה מוצר עיצוב שלא עושה קשה בשיער, שכמו שהזכרתי קודם, אני ממש לא אוהבת את זה. יש לו אחיזה טבעית לשיער ולא מלאכותית קשה. לאחר שעשיתי קוקו מתוח אני מניחה מעט על השיער והוא מחזיק לי אותו בצורה נהדרת בלי להיות דביק או קשה ומותיר גימור מבריק בריא יפה כזה ולא מבריק גלוסי מופרך. מהריח הסתמי של המוצר אפשר להבין שזה לא מוצר שמיועד בעיקר לנשים כמו מרבית המוצרים האחרים פה, זה מוצר לכולם. בסה"כ הוא מחזיק לי את השיער מסודר לכל היום ומתמודד בסה"כ יפה עם הלחות שמאיימת לחרב לי גם את הקוקו... לפעמים זה מפתה למרוח קצת יותר מהמוצר במחשבה שאולי יחזיק יותר או יהיה יותר מבריק, אבל באמת שאין צורך, כמות קטנה ממנו ממש עושה את העבודה ובקיץ לא כדאי להעמיס מכלום.

כובע של פוצ'י: רענון צבעוני כשהשיער ברוגז איתנו

עם ובלי קשר לעיצוב השיער כדאי שבחשיפה ממושכת לשמש נשתמש בכובע או אפילו מטפחת מדליקה. השמש מייבשת לנו את השיער והופכות אותו ליותר עייף ושביר. נכון שזה מאוד אופנתי ללכת ברחוב עם כובע רחב שוליים מהמם, אבל זה בעיקר בתיאוריה, אני לא באמת רואה יותר מדי כאלו שמסתובבות בחוץ עם כובע, זה בעיקר בים ובבריכה. גם אותי די נדיר לתפוס עם כובע, זה קורה או כשאני בים ואז הכובע רחב שוליים או כשהשיער באמת מקבל חיים משל עצמו ואז אני עם משהו נוח וקטן יותר כמו כובע הלקוסט (Lacoste) שלי או כובע הפוצ'י (Emilio Pucci) שמשתלב יופי עם הגוונים שלי וסוחט מחמאות כשאני בכלל כבר שכחתי שהוא על הראש... כן, במקרים שהשיער עושה איתנו ברוגז או שסתם בא לגוון קצת, כובע מדליק מכל סוג שהוא יהיה רענון מבורך, גם בריא שמגן על השיער ועור הפנים וגם אופנתי מדליק. בשילוב משקפי שמש שווים ושפתון בוהק, זה לגמרי מוסיף עניין וצבע למראה הקיצי שלנו.


ID

Nutritive
Oléo-Curl
Curl definition cream
גודל: 150 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 155 ש"ח
Nutri-softening curl definition masque
גודל: 500 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 260 ש"ח

Professionnel
tec-ni-art
hair mix
spiral splendour
nutri-control cream for dry curly hair
גודל: 150 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 85 ש"ח

Professional
OSIS+
Curl me Soft
Velvet curl cream
גודל: 150 מ"ל
ייצור: גרמניה
מחיר: 92 ש"ח
BC bonacure
Oil Miracle
Finishing Treatment
גודל: 100 מ"ל
ייצור: סלובקיה
מחיר: 155 ש"ח

Oil-No-More
Professional Scalp Treatment
גודל: 45 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 140 ש"ח

Innova
Wax Texture
גודל: 75 מ"ל
ייצור: גרמניה
מחיר: 95 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

58 תגובות:

  1. הכובע של פוצ'י הוא הקליימקס של הפוסט הזה:)))))
    לאור הסקירה אני רוצה דווקא לנסות את האליקסיר של לוריאל עליו קראתי בסקירה אליה הבאת קישור. שמעתי עליו הרבה וממה שתיארת הוא נשמע נהדר. בגזרת הקרמים, האינטואיציה שלי אומרת שהשוורצקופף פחית דיאט קולה יהיה מעניין להתנסות בשבילי. אני חייבת מוצרים עם אחיזה חזקה - בעיקר בקיץ, אם לא אני מקבלת תסרוקת אפרו. ארכוש אותו אחרי שאסיים את הקרם להזנת תלתלים מסדרת השמן המרוקאי בו אני כרגע משתמשת. מסכה - בעבר ניסיתי מסכה של לוריאל מסדרת oleo ולא אהבתי, לא זוכרת אם זו אותה אחת. אני אגב, לא מסוגלת בלי מוס, משתמשת כבר יותר משנה במוס של פול מיטשל - sculpting foam, האדום, חוזק בינוני והוא המוס הטוב ביותר שהיה לי אי פעם וניסיתי הרבה. הוא לא דביק ומקשה ומשאיר תחושה משיית על השיער. כסרום משתמשת בג'ון פרידה - כשאסיים אקנה את האליקסיר של לוריאל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דנה! אני מתה על הכובע הזה :))
      האליקסיר מדהים אבל קחי בחשבון שהשמן של לוריאל יותר עשיר ממנו ולכן אולי יתאים לך יותר.
      את צודקת, מהמוצרים שכאן אין ספר שהשוורצקופף הכי רלוונטי אליך.
      היה לי פעם את הקרם הזה של שמן מרוקאי ואני לא זוכרת איך הוא היה בכלל... קטע.
      המסכה שפה מ ד ה י מ ה לדעתי, מעניין אם זו אותה המסכה שאת מדברת עליה.
      תודה על ההמלצה על המוס של פול מיטשל, לא מקשה את השיער? אני לא נתקלתי במוס כזה אף פעם, אבדוק את העניין.
      אני מאוד אוהבת את הסרום של ג'ון פרידה, גם עליו כתבתי בבלוג בעבר, הכי אני אוהבת את הסגול למרות שכולם אותו הדבר פחות או יותר.

      מחק
    2. האליקסיר של לוריאל שאני רוצה זה ההוא שעשית אליו קישור. התכוונת שיתאים לי יותר השמן של שוורצקופף?
      אני לא זוכרת אם זו המסכה הזו. זה היה אולאו, גם בצבע כתום. לפני 10 שנים. היא קיימת 10 שנים?
      המוס הזה אכן לא מקשה את השיער. אני הולכת לסיים אותו עוד מעט ושוקלת לנסות את הכחול שהחוזק שלו בדרגה גבוהה יותר. אבל אני תמיד שמה עם קרם לחות. יש לי את שיטת שלושת השלבים: 1. סרום/שמן. 2. מוס. 3. לחות. הוא יבש מאד ופגום, עבר התעללויות ואני גם צובעת אותו אחת לחודשיים.

      מחק
    3. ה- Elixir Ultime הוא של קרסטס ולא של לוריאל. אני התכוונתי שה- Mythic Oil של לוריאל הוא אינטנסיבי קצת יותר מהאליקסיר. יש קישורים לכולם איפה שכתבתי על הקרמים.
      וואו, עשר שנים זה המון זמן, הטכנולוגיה של המוצרים משתנה דרמטית בעשור כך שבכל מקרה זה לא אותו הדבר בדיוק.
      את שמה לחות אחרי המוס? מה זה עושה? זה לא מבטל את הפעולה אחד של השני בעצם?

      מחק
    4. קרסטס זה לא סדרה של לוריאל? אני שנים השתמשתי בצהובה הקלאסית של קרסטס. היא זכורה לי כטובה ויקרה מאד. תמיד הייתי בטוחה שזו סדרה של לוריאל. אני הולכת לחפש את הקישור ולקרוא עליו.
      כן, שמה את הלחות אחרי המוס. ממש לא מבטל את הפעולה של השני. זה מחזיק יותר את התלתלים. יוצר מסגרת מרככת ונפח נכון. שיטה של הספר שלי. המוס נותן את העיצוב הראשוני - שתי לחיצות בגודל של פחזנית בינונית, יחד עם הלחות - שתי לחיצות גם, זה סוגר את העיצוב, מחזיק אותו כהלכה בעיקר בקיץ הארור הזה. אבל אני גיליתי לאחרונה את השמפו של וישי "דרקוס" והוא...עשה לי פלאים. אין דברים כאלה. מאז שאני משתמשת בו, מרגישה שינוי מהותי.

      מחק
    5. כן, קרסטס זה מותג של לוריאל כמו שלוריאל פרופסיונל הוא מותג של לוריאל. כך שהכוונה היא שהאליקסיר הוא של קרסטס ולא של לוריאל פרופסיונל.
      תודה על ההסבר, כנראה שזה משהו שיהיה טו מאץ' לתלתלים שלי, יש לנו שיער מאוד שונה.
      וואלה? לי יש את הדרקוס המינרלי, מגיע בבקבוק שקוף כחול עם משאבה, נחמד, לא יותר מזה לשיער שלי.

      מחק
    6. או.קי אז נראה לי שירדתי לסוף דעתך. בכל מקרה רשמתי לי אותו. מעניין עם במקום בו אני קונה יש טסטר, סביר להניח שלא. הוא שומני מאד, מאד? הג'ון פרידה בעיני לא היסטרי בשומניות ואני אוהבת את זה. יש לי יחסים אמביוולנטיים עם שמנים. יש בו משהו טיפה משיי במרקם?
      את מתולתלת? בתמונות המועטות שיש לך - מסתורית אחת - lol , השיער שלך נראה חלק ועבה. השיער שלי דק ועדין, בקיץ אני צריכה ממש לטפח אותו ולהזין אותו ב"שטויות" - lol.
      אני מכירה את הדרקוס שלך. שלי הוא לבן והכיתוב באדום כסף. הוא טיפולי יותר. התלבטתי בין שניהם ושמחה שבחרתי בו. אני זuכרת שכתבת באחד הפוסטים שאת אוהבת את אלביב.

      מחק
    7. במספרות משתמשים במוצרים האלו ושם אפשר להתנסות, אני מניחה שגם במספרה שלך יש משהו. השמנים ממש לא שומניים למגע, הם ממש מתמזגים בשיער. אם הם היו שומניים לא הייתי מסוגלת להשתמש בהם.
      הג'ון פרידה זה סרום, זה משהו אחר לגמרי. אני השתמשתי בו בעיקר לסגירת הקצוות.
      חחח, אם לא הייתי מתולתלת איך הייתי כותבת פוסט כזה או פוסטים על פנים? יש לי שיער גלי מתולתל, קצת דליל, דק בגלל הגוונים שאני עושה בשיער. הוא מאוד רך ונוח לעיצוב בעיקרון. לא תלתלים "רציניים" או משהו... עדיין דורש יחס רציני :)
      כן, אני מאד מאוד אוהבת את האלביב. אולי בהזדמנות אנסה את השמפו VICHY DERCOS שלך. זה שאצלי אפשר לדלג עליו...

      מחק
    8. אף פעם לא קונה במספרות. הם שוחטים במחירים. ולספר שלי עד כמה שידוע לי אין אותו. אם זה מעניין אותך אני קונה בחנות למוצרי שיער באבן גבירול 42 או 38 אני אף פעם לא סגורה לחלוטין על המספרים. אין לה שם, בצמוד לה יש מספרה ששייכת לאותו בעלים. המחירים שלהם מצויינים! מעניין אם שם המחיר של השמן נמוך ממה שציינת, אאעדכן.
      זה באמת הפליא אותי לגבי השיער שלך, בתמונות הוא נראה חלק ואת באמת כותבת הרבה על מתולתל.
      ממליצה על הווישי וגם הריח מדהים.
      אגב, הפוסט הראשון שלך אליו הגעתי היה על מוצרי שיער. זה היה בתקופת ההחלקות שלי, חיפשתי מידע על ספריי שמחזיק טוב, הגעתי לפוסט שכתבת על האינפניום של לוריאל ורצתי לקנות אותו. היום כבר לא משתמשת בו, נתתי לספר שלי מתנה, אבל הוא באמת זכור לי כמעולה ועם ריח מדהים.

      מחק
    9. לא אמרתי שתקני במספרה אבל שם את יכולה לנסות כי ספרים משתמשים במוצרים האלו, הרי בחנויות אין טסטרים שלהם. תודה על ההמלצה לחנות, המוצרים האלה לא זולים, גם לא ברשת, ותמיד טוב לקנות אותם איפה שהכי זול.
      כן, אני כותבת על שיער מתולתל או על איך אני מחליקה את השיער כי רוב הזמן אני עם חלק (חוץ מבשיא הקיץ...).
      אני מתה על הספריי הזה של לוריאל! הוא אגב מעולה עכשיו עם הלחות, מחזיק את השיער. למה לא השתמשת בו? חבל....

      מחק
    10. השתמשתי, בתקופה הקצרה שהתמכרתי להחלקות. לתלתלים הרגשתי שהוא פחות חיוני לי. אבל הוא באמת מצוין.

      מחק
    11. הבנתי, כן, הצרכים שלנו לתלתלים ולפן שונים בהחלט.

      מחק
  2. היי דנרה, פוסט לשיער לגמרי בא בטוב עם הלחות המטורפת שיש היום! אני בעלת שיער מתולתל, ארוך, יחסית מלא לא מקורזל או משהו סתם תלתלים פתוחים חביבים ואני תוהה אם יתאים לי שמן או שזה לא ממש יתפוס? כי כיאה לכל המתולתלות גם אני נתקלת הרבה בבעיית השוונצים העפים או סתם מראה יבש מרגיז….

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה טלי, לפחות משהו בא לנו טוב עם הלחות...LOL
      שמן יהיה לך מעולה אם את רוצה להוסיף לגמישות ולברק של השיער, מראה חיוני כזה.
      אבל לטעמי בשיער מתולתל כזה שמן לא עומד לבדו, כדאי לשלב אותו עם מוצר עיצובי כלשהו (קרם/מוס/גלייז), זה מה שאני עושה. אפשר להניח אותו לפני או אחרי, מה שנראה יותר טוב לשיער. במה היום את משתמשת? אם יש לך המלצות למוצרים לתלתלים אז את יותר ממוזמנת לשתף, "צרת רבים" את יודעת :)
      השוונצים האלו... להשתגע! זה מה שהכי מעצבן אותי כשאני משאירה את השיער טבעי ולשנייה לא נותנת לו יחס...

      מחק
    2. את יודעת זה מצחיק הרבה פעמים שאני סתם בבית השיער נראה לי נחמד ואז כשאני מסדרת אותו ויוצאת אחרי כמה שעות הוא כבר נראה יבש….די מרגיז! ולא תגידי שיש פה מזגן כל היום…אולי המראות בבית יותר סלחניות:-) בכל אופן, כיום אני משתמשת בקרם של קרמה לשיער מתולתל, אוהבת מאד את הsecret weapon של ג'ון פרידה הוא לגמרי משדרג את השיער בשנייה! קונה אותו רק במבצעים כי הוא יחסית יקר לכמות…גלייז אני פחות אוהבת, האמת שזה טוב לבעיית השוונצים אבל כמוך לא אוהבת שהשיער נהיה נוקשה….אבחן את נושא השמן ברק זה תמיד רצוי! מכירה שמן מומלץ שנמכר בפארמים?

      מחק
    3. ככה אני לפעמים מרגישה, בבית השיער מיליון דולר, אחרי שעה בחוץ כמו סחבה. אין, הלחות הזו קטלנית פשוט!
      את הקרמה אני לא מכירה, תודה! את הסיקרט וופן אני מאוד אוהבת, כתבתי עליו באחד הפוסטים הקודמים לשיער. בהחלט רק במבצעים, הוא מהיקרים שיש בפארם.
      כן, גלייז זה לא אני, אני מניחה שבעלות שיער מתולתל יותר משלי אוהבות את זה.
      לא זוכרת שניסיתי שמן מהפארם, אני יודעת שיש לסטייל או ללייף משהו ויש גם את השמן של מישל מרסייה ששמעתי עליו דעות לכאן ולכאן. בנוסף, לוריאל פריז השיקו החודש שמן חדש לשיער בסדרת אלביב שנקרא Extraordinary oil. מסקרן, עוד לא יצא לי לנסות אותו.

      מחק
    4. תודה על ההמלצות! אבחן את הנושא בביקור בפארם, בתקווה שאולי אמצא גם שמנים מעניינים בטיול המתכונן לאוסטריה בקרוב…:-)

      מחק
    5. בכיף! תעשי חיים ואם יהיו מציאות תעדכני..;)

      מחק
    6. בשמחה! מקווה שאכן יהיו מציאות….מתכננת כבר לבחון את הליפסטיקים של איב סאן לורן מהפוסט הקודם….:-)

      מחק
    7. תזהרי, שפתוני הרוז' וולופטה של YSL ממכרים...LOL

      מחק
  3. מן הסתם זה גם מה שכתבתי בפוסט נהקודם אבל עם השיער הגלי/מתולתל יבש ודליל שלי כל שאני צריכה זה חפיפה לא תכופה מסיכה טובה וקרם שיער בכמות קטנטנהואני מוכנה לדרך

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לך שהשיער שלך כל כך נוח לסידור ואת לא צריכה לתת לו התייחסות מיוחדת בקיץ.
      לי הלחות משבשת את השיער לגמרי...

      מחק
    2. כיף לך שהשיער שלך כל כך נוח לסידור ואת לא צריכה לתת לו התייחסות מיוחדת בקיץ.
      לי הלחות משבשת את השיער לגמרי...

      מחק
  4. מיכאלה19.7.2012, 9:18

    היי דנרה! וואו, מאתגר השיער בימים אלו.
    אני משתמשת בג׳ון פרידה ונורא מרוצה ממנו. שמפו, מסיכה של דקה, סרום וג׳ל. זה מסדר לי את הפריז סבבה.
    רואה אצלך ובאתרים את השמנים לשיער וסקרנית לנסות אבל לא סגורה על מה המטרה שלהם ואיזה מהם הכי מתאים להרגיע פריז.. השיער שלי מתולתל.
    ייתכן שאתנסה בהם יותר לכיוון החורף כי בחום הזה אני חוששת מעוד הברקות ושומן... מה דעתך?
    תודה על הפוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הכי מאתגר שיש...
      את מתכוונת ל- Secret Weapon של ג'ון פרידה? מעולה!
      המוצר האולטימטיבי להרגעת פריז זה שמן לשיער, בנוסף השמן מרכך את השיער, הופך אותו לגמיש יותר ועם ברק. כל שמן של כל מותג עושה את הדברים האלו במינונים שונים. בעלות שיער חלק מאוד יכולות להסתפק רק בשימוש בשמן, לא צריכות עוד השלמות כמו מתולתלות.
      השמנים לשיער הם ממש לא שומניים אחרת זה היה בלתי אפשרי להשתמש בהם, בטח לא בקיץ.
      הכי טוב זה שתנסי במספרה שלך את השמן שיש שם ותראי אם את בכל מתחברת למוצר הזה. הכי התלתלים של כולנו שונים ולכן מגיבים אחרת לכל מוצר. אצלי שמן זה בשגרה קבועה כל השנה.

      מחק
  5. אנונימי20.7.2012, 9:43

    פוסט יפה! היה נחמש אם הייתה גם התייחסות לאביזרים מדליקים לשימוש בימי הקיץ החמים ומוצרים לבעלות שיער חלק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      אין התייחסות לאביזרים כי אני פשוט לא אוהבת כאלו לשיער, כובע או מטפחת זה המקסימום מבחינתי.
      השמן של שוורצקופף, הטיפול של שמן מרוקאי והווקס של אינדולה מתאימים גם לבעלות שיער חלק. ובכל מקרה זה פוסט על שיער טבעי ובעלות שיער חלק לא באמת צריכות את אותה ההשקעה. בנוסף כתבתי מספר פוסטים על מוצרים לשיער מוחלק ואת מוזמנת לקרוא אותם.

      מחק
    2. אנונימי20.7.2012, 15:30

      אוקי, תודה בכל אופן. בתור בעלת שיער חלק באופן טבעי דווקא יש גם לי לא מעט צרות להתמודד עימם בקיץ הישראלי החם כל כך!!

      מחק
    3. כן, גם לחלקות אני מניחה שלא פשוט אבל זה מה שנקרא "צרות של עשירים"... ;)

      מחק
  6. שאלה :]
    איך מורחים את האוייל מיסטיק ואת הספירל ספלנר של לוריאל?
    ז"א, למרוח את השמן, לחכות שזה ייספג, ואז למרוח את הקרם?
    את יכולה להסביר לי איך זה הולך? :]

    השבמחק
    תשובות
    1. בעיקרון אין לזה חוקים כי השיער של כל אחת מגיב אחרת למה שמים קודם.
      במקרה שלי אחרי שחפפתי והסתרקתי אני מנערת את השיער קצת ואז מניחה על השיער הלח את השמן (לא משנה של איזה מותג) ומיד אח"כ את הקרם (לא משנה של איזה מותג) על השיער בתנועות כיווץ שייצור לי כמה שיותר צורה לשיער הגלי לכיוון תלתלים (כל אחת יחסית לסוג התלתלים שיש לה). אחרי שהשיער מתייבש (באופן טבעי, לא עם פן) אני מוסיפה לו עוד קצת שמן או קרם, מה שבא לי לפי הצורך.
      תמיד שווה לעשות ניסיון ולראות אם לשיער שלנו יותר טוב קודם שמן ואח"כ לחות או ההיפך.

      מחק
  7. אני אהרוס כאן קצת ואגיד שבורכתי (?) בשיער יותר מידי חלק שפשוט מסרב להתבלגן אפילו קצת :P

    אני לא משתמשת בכלום. פרט לפן..
    אבל זה כי אני מכורה ולא יכולה בלי

    יש לי את המסכות של שוורצקופף הכתומה והאדומה, את השמן לא הכרתי.
    מה שכן המסכה הכתומה באמת עושה פלאים..

    השבמחק
    תשובות
    1. החיים שלך דבש מותק, תאמיני לי :)

      בשביל מה את צריכה פן אם הוא חלק? לא הבנתי.

      האדומה לשיער צבוע? והכתומה שפה לתלתלים או זו עם המכסה הכתום ללחות? בכל מקרה המסכות של קרסטס מדהימות ממש!

      מחק
    2. זו שריטה עמוקה מאוד שיש לי.. ובהחלט היא דורשת טיפול ודחוף! חח

      כן האדומה לשיער צבוע.
      ויש כתומה לקצוות מפוצלים ושיער ארוך במיוחד - בזו אני משתמשת
      ועכשיו אני שוקלת לנסות את השמן שהצעת כאן, הכתום, להשתמש בו אחרי הפן את אומרת?

      מחק
    3. קרועה! טוב נו, כל אחת והשריטה שלה...LOL

      אם השיער שלך כל כך חלק אז הייתי הולכת על גרסת הלייט שלו הצהובה או על האליקסיר של קרסטס. ממש קצת אחרי הפן (לא קרוב לשורשים), זה יעשה לך את השיער עוד יותר חלק, נטול פריזים ומבריק בריא כזה בטח. אוף איתך!!!...P:

      מחק
    4. עוד יותר חלק? אהבתי!
      רשמתי לפניי.. או יותר נכון לפני אבא. לטיפולו :P

      מחק
    5. חחח, ברור שאהבת, גם אני הייתי אוהבת...D:

      מחק
  8. בהחלט תקופה מאתגרת לשיער!
    אסוף בהחלט אופציה מעולה, אבל לאחר זמן מה מתחיל לכאוב לי הראש.
    בגלל שאני עם החלקה קבועה, לרוב אינני מוסיפה מוצרים כבדים, אלא רק נגיעות קלות לברק.
    הטיפות של Oil-No-More נשמעות כמו משהו שיתאים לי- במיוחד שאני לא חופפת כל יום.
    גם את המסיכה אני רוצה לנסות- אהבתי את הצבע הכתום שלה=]

    השבמחק
    תשובות
    1. אוח, לגמרי מאתגרת, להשתגע...!
      כן, מכירה את ההרגשה כשנמצאים יותר מדי עם קוקו...
      אפשר לומר שהחלקה די מסדרת אותך ובאמת אין לך צורך ביותר מדי חומרי עיצוב.
      הטיפול הזה של שמן מרוקאי נהדר למי שצריכה להחזיק את השיער ללא חפיפה, אבל כדאי רק למי שבאמת יש קרקפת שומנית.
      המסכה הזו מדהימה, אבל אם את עם החלקה אולי כדאי לך ללכת על המסיכה הרגילה ללחות וברק.

      מחק
  9. אילנית22.7.2012, 10:18

    חייבת לראות אותך עם הכובע הזה... פוסט מהמם כהרגלך

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, האמת שזה מדליק עם הכובע ;)
      תודה מותק!

      מחק
  10. אנונימי23.7.2012, 15:39

    אני חושבת שזה הפוסט הכי טוב שלך שקראתי.
    ותיארת בדיוק את כל הבעיות, עם השוונצים בשיער אסוף והמרדף אחרי הקרם השווה ושהשיער חסר ברק.
    אני גם מפנטזת על המסיכה הזו, חבל שלא ציינת מחירים (למשל באינטרנט) כי אצל הספר שלי זה בטוח יקר יותר.
    אז יש חי ברשימת קניות מסיכה, סרום או משהו לברק וקרם טוב לתלתלים (חשבתי שאולי כדאי מוס כי השיער שלי כבר הפך לגלי עם השנים)
    בכל מקרה יש מצב שאנסה משהו מההמלצות שלך אז תודה.
    Moka (לא מחוברת)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי טוב? איזה כיף, תודה מוקה!
      כן, כולנו באותו סרט עם השיער, אי אפשר לברוח מזה...
      בנוגע למחירים, אם תבדקי תראי שהמחירים, במיוחד של הקרסטס, יקרים בכל מקום, אין יותר מדי מציאות לצערי. אני זוכרת שרציתי לקנות עוד שמן של קרסטס וקלטתי שבארץ (בחנויות של מוצרי שיער, לא במספרות) זה הכי זול יחסית מה שאומר שעדיין יקר...
      אם את אוהבת מוסים אז זה בהחלט מוצר שיותר מחזיק את השיער ומעצב אותו.
      גם פה בתגובות יש עוד המלצות כמו על המוס של פול מיטשל.

      מחק
    2. אנונימי23.7.2012, 17:10

      יש לי את הלחות של פול מיטשל (זה נקרא קונדישינר) וזה מעולה למי שרוצה לחות טבעית, לא שומנית ונעימה לשיער. הבעיה שזה אומר שהשיער פחות מתולתל ככה וזה נחמד גם לפעמים שהוא גלי, אבל אם אני רוצה להדגיש תלתלים אז אני חייבת למצוא מוצר שמעצב אותם.
      ואז הבעיה השנייה היא שאני לא אוהבת שיער קשה (לכן הקונדישינר מעולה כי הוא עושה את השיער כמו משי)
      אז המוס של פאול מיטשל בא בחשבון בהחלט.

      שאלה - מה ההבדל בין שמן לשיער לבין סרום? והאם הם נותנים תחושה שמנונית כי בתור אחת שנוגעת בשיער ונוגעת בפנים זה מקור לחצ'קונים. (גם לגבי הווקס אגב)

      האם אלו מוצרים שרק קיבלת לסקירה או שאת גם אימצת אותם לשימוש שלך?

      מחק
    3. הקונדישינר שלו נהדר אבל בהחלט פחות חזק בעיצוב, מטרה אחרת.
      המוס שהומלץ בתגובות בהחלט מעניין גם אותי אם הוא לא עושה קשה בשיער.

      השמנים ממש לא גורמים לתחושה שמנונית אחרת לא הייתי מסוגלת להשתמשת בהם, גם לא בחורף. הם נספגים מיד בשיער ומשאירים אותו משיי כזה, כדאי לך לנסות לפני שאת קונה, נניח במספרה או משהו. ההבדל בגדול זה שהשמן הוא יותר למראה ולתנועה והסרומים הם כביכול טיפוליים למשהו מסוים. בניגוד לשניהם הווקס הוא לגמרי מוצר עיצוב.

      בדרך כלל המוצרים שאני סוקרת הם מוצרים שאני מאמצת לשימוש אישי. אם יש לי כמה דומים אני מעבירה הלאה בדרך כלל. במידה וכתבתי שלא אהבתי מוצר מסויים זה אומר שהוא גם לא נשאר אצלי... המוצרים שפה אומצו לגמרי. כולם.

      מחק
  11. יש פה מוצרים שהייתי יותר משמחה לנסות כי הגוונים שלי זקוקים לזה!
    פוסט מעולה, כרגיל!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, מוכר, גוונים זה קטלני לשיער שלנו...
      תודה יקירה :)

      מחק
  12. כבר מגילת תגובות באורך הגלות.
    אני חייבת קרם אינטנסיבי שיפיל את השיער,
    הוא גלי, מלא ועבה, אז בלי משהו מסיבי עליו, הוא הופך לפריזי בלי הכרה.
    אז ככה, אחרי הטוש... מה שאריות של השמן גוף שנשארות לי בידיים, אני מחליקה אותן על השיער,
    אחר כך קרם אנטי פריז של פרידה, ואחרי שמתייבש קרם שכל הזמן משתנה.
    כרגע זה איזה קרם ידיים ל חברת תרופות מחו״ל, שממש לא מובן לי איך אמורים לנשום איתו על העור, אבל לשיער הוא עושה ניסים.
    בברלנטין, מזמן שכבר לא משתמשת.

    השבמחק
    תשובות
    1. והכובע, הכי מדליק. סחטיין

      מחק
    2. הפתעת אותי! שמן לגוף וקרם ידיים?? לא במשמרת שלי...
      לפי התיאור של הקרם האינטנסיבי שאת צריכה לשיער, ממליצה לך בחום לנסות את קרם הלחות של My Way לשיער מתולתל על בסיס שמן קשיו, גם אם אין לך שיער מתולתל ממש. את יכולה לראות אותו באתר המקומי שלהם. פשוט נפלא!! חוץ מזה שהוא מגיע בגודל של 500 מ״ל ועולה כחמישים ש״ח. שווה חבל״ז.
      תודה, מתה על הכובע הזה! :)

      מחק
    3. למה הפתעתי? קרמים לפרצוף שלא עושים לי טוב עוברים לרגליים...
      השמן גוף של לבידו מסמיק לי לשיער, כשאני כאילו מנקה את השמן שנשאר לי על הידיים.
      והכובע.....גם יגאל בשן לא חלם על אחד כזה.

      מחק
    4. לרגליים זה משהו אחר.
      לא יודעת, אין מצב שאני שמה על השיער שלי מוצר שלא מיועד לשיער בהגדרה.
      חחח, מתכוונת לשיר ״מכת שמש״ של יגאל בשן, כן? הכי ״שימו כובע על הראש״!
      כרגיל רק את יכולה לבוא עם האסוציאציות האלה... LOL

      מחק
  13. אנונימי1.9.2012, 9:52

    היי=) איזה כיף שנתקלתי בבלוג הזה (ובפוסט הזה... נראה שמסע המתולתלות לעבר קומבינציית השמפו/מסיכה/קרם לחות המושלמת לא תסתיים לעולם). אני בד"כ משתמשת בקרסטס (אולאו קורלס) היקרה אך הטובה להפליא, בעיניי. מה שכן, חסרה לי לחות/ברק/אנטי קירזול דווקא באזור השורש הקרוב לקרקפת, איפה שאת מציינת לא שים חומר, בגלל שהשיער "יפול". מה בכל זאת אפשר למרוח שם כדי שהאזור הזה גם הוא יהיה מעוצב? ועוד דבר - מה עושים בבקרים?...למי יש כח לחפוף כל בוקר?...תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף באמת שהגעת :)
      כן, המסע שלנו לעולם לא ייגמר לצערי, כל מתולתלת מרגישה את זה יופי בעצמה ;)
      את משתמשת בקרם שפה? גם אני מאוד אוהבת אותו.
      השיער באזור השורשים משתנה ממתולתלת אחת לשניה. אצלי למשל הוא יחסית צומח חלק. מי שאצלה זה אחרת אז אני הייתי מעדיפה להשתמש בסרום (לא בנדיבות) ולא בשמן או קרם שהם יותר כבדים (אפשר אולי גם קצת מהקרם במקום). למשל הסרום של פול מיטשל "סופר סקיני סרום" או הסרום הסגול של ג'ון פרידה. על שניהם כתבתי פה בפוסט. תעזרי בתוויות בסוף הפוסט (או בטור השמאלי בבלוג) כדי למצוא אותם. תלחצי פשוט על התווית "שיער" ותגיעי לכל הפוסטים הרלוונטיים.
      אני לא חופפת בבקרים. אני חופפת והולכת לישון והשיער בבוקר מהמם. אני יודעת שיש כאלו שאם הן יעשו את זה השיער יראה מחושמל ועקום. אז הרבה מספרות שהן פשוט עם הידיים מרטיבות קצת את השיער בבוקר, להחיות אותו ואז מוסיפות קצת מתכשיר העיצוב שלהן. לא פשוט להיות מתולתלת... ;)

      מחק
  14. שיער מתולתל זה שיער מיוחד !!! אך מה לעשות נשים רבות חולמות על שיער חלק שופע ובריא שמסתדר בקלות , חסכון בעליות ללא שימוש בחומרי טיפוח לשיער , הנה פתרון מושלם עבורכם נשים יקרות , החלקה יפנית על ידיי מעצב שיער מומחה להחלקות שיער ושיקום שיער ,רכש טכניקות עבודה ונסיון רב שנים , מעצב שיער אחד הטובים בארץ בתחום החלקה יפנית , היכנסו לאתר ותתרשמו
    החלקה יפנית

    השבמחק
  15. אנונימי16.2.2013, 18:00

    If sοmе οne wishes еxpert viеω about running a blog afteгward i advise him/her to visit
    thiѕ blog, Keep up the good worκ.

    Fеel free to visit mу wеbѕitе .
    .. visit the next page

    השבמחק
  16. אנונימי23.2.2013, 2:02

    Valuablе infогmаtion. Foгtunate me I found your ѕite unintentiοnаllу, and I am shocked why this аcсident
    didn't came about in advance! I bookmarked it.

    Here is my site; Read the Full Piece of writing

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails