28 בפברואר 2012

תופעות רב-עונתיות



שגרת הטיפוח המתוקתקת שלנו שאנחנו מקפידות עליה בדבקות ובאדיקות (או לפחות משתדלות...) משתנה מאחת לשנייה בהתאם למוצרים שאנחנו בוחרות ולמותגים המועדפים עלינו, יש כאלו שיתמקדו בעיקר בטיפוח ממותגי יוקרה ויש מי שיסתפקו בטיפוח ממותגים עממיים, כל אחת והבחירות שלה בהתאם להעדפה וליכולת. אבל יש מי שהחלופה המועדפת שלהן תהיה תמיד מותגים דרמו-קוסמטיים, פרא-רפואיים או טבעיים, כאילו שמה יהבה על המותגים שאולי פחות מפתים אבל איכותיים למרות שלא בהכרח מקלים על הכיס... אבל גם אם אנחנו לא ביניהן, תמיד יש תופעות בלתי צפויות שנגרמות עקב מזג האוויר או אלרגיות שונות שמאלצות אותנו לקחת לרגע פסק זמן מהמוצרים הקבועים בשגרת הטיפוח שלנו ולמצוא פתרונות אחרים. אני חושבת שזו הזדמנות נפלאה להתמקד לרגע במוצרים האלו שמציעים פתרונות נוספים, טובים יותר ופחות כמו כל מותג, ולאמץ אותם לתועלתנו, אולי יהיה חיבור גם בהמשך הדרך. התופעות האלו יכולות להופיע בכל זמן במהלך השנה, אבל עכשיו נראה לי תזמון נכון במיוחד להתמקד במוצרים האלו. עכשיו בחורף כשהעור באופן טבעי נוטה ליובש (לעיתים קיצוני) ולפני האביב שמביא איתו אלרגיות בלתי נסבלות, טוב לדעת שיש מוצרים זמינים שמציעים פתרונות למצבים קיצוניים שאנחנו לא מורגלות בהם בשוטף, אקסטרה לחות מתאימה שמתמודדת עם היובש ומוצרים נטולי בישום כי כל ניחוח כמעט מגרה ובלתי אפשרי במצב שהעיניים שלנו דומעות וכשהאף שלנו מקבל חיים משל עצמו...

 מזה תקופה ארוכה ניסיתי לא מעט מוצרים של מספר מותגים בולטים בתחום, את המוצלחים אליהם התחברתי בחרתי לשתף פה בפוסט בשאיפה שאם תרמו לי אולי יתרמו גם למישהו נוסף. בחרתי למעשה בכל קטגוריה את המוצר שעבר אצלי את מבחן המציאות - זה שאני באמת משתמשת בו, ולמרות שאני בטוחה שיש מוצרים מוצלחים נוספים אני בטוחה שיהיו עוד הזדמנויות בהמשך לתת להם במה. חלק מהמוצרים פה בפוסט בחרתי לאמץ במסגרת הטיפוח השוטף שלי וחלקם יהיו בשימוש בעיקר בתקופות שנופלות עלי התופעות האלו שציינתי קודם, הרי אלו לא בדיוק תופעות שקל לחמוק מהן אבל בהחלט אפשר להתמודד איתן. רובם ככולם היפו-אלרגנים ונטולי פארבן (חומר משמר) שמקפידים לציין את תאריך התפוגה של המוצר. לצערי חלקם מכילים שמנים מינרלים וזה קצת הפתיע אותי, אולי כי ציפיתי שדווקא מותגים כאלו יהיו נטולים. בנוסף, לשמחתי רובם מיוצרים בצרפת, מדינת הייצור המועדפת עלי לכל מוצר ביוטי שלא יהיה...

מוצרי ניקוי פנים ואיפור: השלב החשוב

מוצרי ניקוי הפנים הם שלב מהותי בשגרת הטיפוח שלי, אני מאמינה שמוצרי ניקוי מוצלחים מכינים את הסקין בצורה אולטימטיבית לקליטת הלחות שבאה אחר כך. האמת שבתור מכורה למוצרי ניקוי, זה השלב שהכי נהניתי לבדוק את המוצרים בו והאמת שדי הופתעתי מההיצע שיש לכל מותג בקטגוריה הזו.

ה- Purifying foaming water של וישי (מותג דרמו-קוסמטי,  (VICHYהוא למעשה מוצר ניקוי פנים שנראה נוזלי בבקבוק אבל הוא הופך למוס ברגע שיוצא, אותו מעסים על עור לח ושוטפים. המוצר הזה מתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש, הוא אינו מכיל פארבן ונטול סבון. המותג מגדיר את המוצר כמי פנים מקציפים לניקוי והשבת הברק לעור. אז לברק אני לא יודעת להתייחס אבל מבחינת ניקוי המוצר הזה עושה עבודה מדהימה בניקוי והסרת האיפור מהפנים והעיניים שלא לדבר על ניחוח עדין ונעים, מה שכן הוא אינו מיועד להסרת איפור עמיד במים. אני חושבת שמכל המוצרים שניסיתי זה אולי המוצר המעוצב ביותר שהעיצוב שלו תורם לכיף של להשתמש בו. לגמרי נכנס אצלי לשימוש שוטף!

מי שמעדיפה ניקוי על עור יבש תמצא מזור ב- Extremely gentle cleanser של אוון (מותג דרמו-קוסמטי, (Avéne. זה סוג של חלב פנים רק בפורמולת ג'ל לניקוי הפנים והעיניים שמניחים ומסירים באמצעות צמר גפן. ללא ספק משאיר את העור נקי למשעי מכל איפור ולכלוך הכי קטן. גם המוצר הזה מיועד לעור רגיש ומגורה שהכי סובל משימוש במוצרי ניקוי אגרסיביים, ולמרות שהוא נטול בישום עדיין יש לו ניחוח צמחי משהו. מוצר ביצועיסט שמסתמן כפתרון טוב במקרים שהעור כבר לא יכול לספוג שום דבר אחר.

במידה ובחרנו להשתמש במוצרי איפור לעיניים שעמידים במים חשוב שנעזר במוצר ייעודי כמו ה- Waterproof eye make-up remover של וישי במקום לשפשף במרץ את העור העדין שם. זהו מסיר איפור דו-פאזי (דו שכבתי: שמן להסרה ומים ללחות) שיש לנער ולערבב לפני השימוש שמסיר ביעילות את האיפור, אם כי משאיר תחושה מעט שמנונית שנעלמת תוך זמן קצר. גם המוצר הזה נטול פארבן ובתור מי שמרכיבה עדשות מגע הוא עשה עבודה נפלאה בלי לגרום לי לרגישות או לעננים. אם לא הייתי צמודה ל- BI-FACIL של לנקום יש מצב שהמוצר הזה היה יכול לתפוס את מקומו כקבוע.

מוצרי לחות: הקטגוריה הכי מושקעת של המותגים

מגוון המוצרים המלחלחים שמציעים שלל פתרונות לעור הפנים שלנו נראים כאין סופיים במותגים הללו, אבל בניגוד למוצרי הניקוי במקרה הזה לא הופתעתי. זה אולי הייעוד המרכזי של המותגים האלו, להעניק לנו לחות מדויקת בהתאם לצורך הנוכחי שלנו. פה הבחירה היתה מאוד קשה, ניסיתי מוצרים ממש מעולים, יש תחושה כאילו המו"פ (מחקר ופיתוח) העיקרי של המותגים מתבצע בקטגוריה הזו.

על מי הפנים כבר אמרתי לא אחת שאני לא מסוגלת לוותר למרות שברור לי שיש לא מעט כאלו שמסיבותיהן מדלגות על השלב הזה. במי הפנים אשתמש תמיד אחרי שלב הניקוי ולפני שלב הלחות. תמיד. זה כאילו הפיניש של הניקוי שגם מלחלח את העור. מי הפנים Physiological soothing toner של לה רוש-פוזה (מותג דרמו-קוסמטי, La Roche-Posay) עם השם היומרני משהו, נעימים וקלילים לשימוש ומותירים את העור צח ונעים בתחושה. הם מיועדים כמובן לעור רגיש, נטולי אלכוהול, סבון ופארבן ועם ניחוח נעים ומרגיע במיוחד.

על קרם עיניים לא נרצה לוותר אבל בהנחה שיש לנו עיניים רגישות שלא ממש סובלות כל דבר חשוב לבחור במשהו שלא יגרה אותן יותר אלא ילחלח תוך הרגעת האזור. ה- Evolutive eye gel של חברת פבוניה (מותג פרא-רפואי, (PEVONIA הוא אחד המוצלחים שניסיתי. מרקם הג'ל שלו קריר ומרגיע, הוא נמרח בקלות ונטמע במהירות. הוא מתאים לכל סוגי העור ואינו מכיל בישום ופארבן. לפי ההבטחה הוא משמש כבסיס מוצלח למייק אפ ולשמחתי הוא לגמרי מממש את ההבטחה הזו. בתחילה נרתעתי מהמוצר בגלל המחיר (350 ש"ח). אבל כשהבחנתי שמדובר על כמות של 30 מ"ל שהיא כפולה מזו שבקרמי עיניים אחרים חשבתי לעצמי שהוא אפילו משתלם. בהחלט מוצר לאימוץ שוטף, במיוחד לעונת הקיץ בה אנחנו מחפשים פתרונות קלילים שנספגים מהר ולא צפים על העור.

לבחור קרם לחות היתה המשימה אולי הכי קשה, היו הרבה מוצלחים לבחור מהם. אז בחרתי באחד שהוא גם מוצלח וגם חדש, ה- Tolérance extréme cream של אוון שבלי יותר מדי התחכמות עושה עבודה נפלאה בהענקת לחות וגמישות לעור. הקרם מיועד לעור רגיש ואלרגי, הוא נטול חומרים משמרים ובישום ולשמחתי גם אין לו ניחוח בכלל אבל מכיל שמן מינרלי. אהבתי שיש לו פטנט פנימי מיוחד ששומר על סטריליות המוצר, כך שכשמוציאים את הקרם יש פיה קטנה שמתרוממת ופולטת את החומר ומיד נאטמת. אבל עם כל הפטנטים והמוצר הבאמת מעולה, בסופו של דבר לפתוח ולסגור את המכסה החיצוני של השפופרת היה כל כך קשה, לא ממש ברור לי למה. בכל מקרה מדובר על קרם במרקם קציפתי כזה שנעים למריחה, נספג במהירות ומשאיר את העור רגוע, בוהק ונעים. בנוסף חי מצוין עם איפור מעליו.

טיפוח הגוף: התופעות מגיעות גם לשם...

גם את עור הגוף אי אפשר לזנוח שהרי הוא אינו חף מתופעות כמו יובש, פריחות ושאר רגישויות. ה- Lipid -replenishing body balm של לה רוש-פוזה הוא קרם גוף מזין שמיועד לטיפול נגד גירויים וגרד לעור יבש מאוד, נטול בושם ופארבן אבל מכיל שמן מינרלי. הוא מתאים גם למבוגרים וגם לילדים ולתינוקות כך אפשר לומר בביטחון שאם המוצר הזה היה קיים כשהייתי ילדה אז אין לי ספק שאמא שלי היתה מחזיקה סטוק ממנו בבית... המוצר הזה מרגיע את העור ומעניק לו בוסט רציני של לחות והזנה. העור נשאר חלק ואינו דביק מדי. בניגוד למוצרים אחרים אני לא רואה סיבה ממשית להשתמש בשוטף במוצר כזה אם העור שלכם אינו יבש. אבל כן הייתי משלבת אותו בעונה הקרה לשימוש פעם פעמיים בשבוע במקום קרם הגוף הקבוע. העובדה שהמוצר מגיע עם משאבה הופכת אותו לאטרקטיבי ונוח במיוחד לטעמי.
.
יש מי שאזורים מסוימים בגוף כמו מרפקים וכפות הידיים והרגליים מגיעים למצבים קיצוניים ממש מבחינת יובש, אדמומיות וסדקים. מן הסתם קרם הגוף הרגיל שלנו פשוט חסר אפקטיביות במקרים כאלה. הג'ל של קאמדיס (מותג דרמטולוגי, Kamedis) שמבוסס על תמציות צמחים מיועד לטיפול במצבי קיצון שכאלו הרי אף אחת לא רוצה להתהדר בסדקים בשום מקום בגוף, זה גם לא אסתטי, גם מגרה וגם פתח לבקטריות שונות. מדובר על ג'ל עשיר ודביק בגוון חום בהיר ללא ריח כמעט אותו אני ממליצה למרוח בתנועות עיסוי שיעזרו לספיגה שלו שלוקחת מעט זמן.  הקרם הזה למרות שאולי לא הכי מפנק בעולם בשורה התחתונה עושה את העבודה במידה ומקפידים למרוח אותו לפחות פעמיים ביום כשהאזור נקי. זה מוצר אידיאלי לשימוש למי שיש לה פיצוצים קבועים בעקבים ובכרית כף הרגל, אך כמובן שאינו פוטר מפדיקור שוטף. בנוסף, זה מוצר שגברים שסובלים מעור ידיים יבש וממש "גמור" יכולים להיעזר בו בלי להרגיש שמשתמשים במוצר נשי.

ואיך לא, גם על קרם ידיים לא נדלג שהרי שום לק ושום תכשיט לא יראה נפלא אם כפות הידיים אינן מטופחות כראוי. ה- Cold Cream לידיים של אוון הוא קרם לטיפוח והגנה לעור יבש, סדוק ומגורה. גם מי בינינו שמתחזקות כפות ידיים מטופחות להפליא נתקלות לא אחת בבעיות של יובש מוגבר בגלל מזג האוויר, שימוש תכוף בידיים או חשיפה לחומרים שונים. הקרם העשיר הזה נמרח באהבה יש לו ניחוח עדין נעים ואחרי מספק דקות נטמע לגמרי בעור ומשאיר את הידיים רכות ונעימות (ביחס למצב הראשוני שלהן...). חשוב לציין שבדומה לקרם הגוף גם המוצר הזה מכיל שמן מינרלי. בכל מקרה, אצלי לפחות הוא מונח קבוע על השולחן בסלון כך שכשאני צופה בסרט הידיים שלי יכולות לנוח גם כן.

טיפוח השפתיים: מאף אחת לא נחסך "התענוג" של היובש

אולי המקום הנפוץ ביותר עליו היובש (בשילוב גירויים כאלו ואחרים) לא מדלג על אף אחת אלו השפתיים. נדמה שיש אינסוף באלמים ושלל מוצרים טיפוליים לשפתיים אבל האפקטיביות שלהם משתנה בצורה קיצונית מאחד לשני. יש מוצרים להענקת לחות, יש טיפוליים לתיקון ויש גם מוצרים לניקוי והסרה. בקטגוריה הזו בחרתי מוצרים שאינם מהמותגים המדוברים למעלה (נרכשו כולם בחו"ל למעט הבליסטקס) אבל מה שבטוח זה שאף אחד מהם לא דומה בשום מימד לבאלם ההורס Créme de Rose של כריסטיאן דיור...

ה- CARMEX (כ- 1.5 דולר ל- 10 גרם) הוא ליפ באלם עממי מפורסם שמטרתו להעניק לחות גם בשוטף ובמיוחד כשהשפתיים שלנו עושות סימנים של יובש. הוא אינטנסיבי ויותר אפקטיבי בהרגעה מאשר בטיפול. יש לו ניחוח וניל וטעם מנטול, שילוב שאולי מרגיע את השפתיים אבל אולי עושה קצת בלבול לחושים... יש לו עיצוב מאוד פשוט וזול, הוא שקוף לגמרי עם גימור מבריק.

ה- Smith's Rosebud Salve (כ- 6 דולר ל- 15 מ"ל) הוא ליפ באלם מופלא לטעמי ומאוד אהוד. מורכב מתערובת שמנים עם ניחוח של דבש. מרגיע ברגע שפתיים מגורות, אני מכורה לגמרי למוצר הזה. כתבתי עליו בפוסט הצינון וזו למעשה הגרסה שלו בשפופרת נוחה יותר. יש לו עיצוב רטרו מדליק, הוא בעל גוון כתמתם אבל שקוף כמעט לגמרי על השפתיים עם גימור מבריק במיוחד. פינוק!

ה- Blistex Lip Relief Cream (כ- 30 ש"ח ל- 6 גרם) הוא משחה טיפולית לשפתיים יבשות וסדוקות בניחוח מנטול מודגש. הוא אולי לא הכי מפנק בתחושה ומעניק לשפתיים גוון לבנבן עד שנספג, אבל מדובר על אחד המוצרים הבודדים שמצליחים להחזיר לי את התחושה בשפתיים. בניגוד לליפ באלמים הקודמים ולמרות שמכיל ,SPF10 בגלל התכונות שלו האלו זה אינו מוצר שאסתובב איתו אלא מוצר שאשתמש בו בעיקר בבית או לפני שאני הולכת לישון. בבוקר אני כבר אקום עם שפתיים משוקמות יותר.

לפעמים לא מספיק לדאוג ללחות ולתיקון של השפתיים. לפעמים צריך לעזור לשפתיים שלנו על ידי הסרת העור היבש לפני הלחות. אני כבר מספר שנים משתמשת ב- CO Bigelow - Mentha Lip Buffer (כ- 7.5 דולר ל- 14 גרם) אותו אני קונה ב- Bath & Body Works. זהו פילינג לשפתיים שמספיקה כמות קטנה ממנו כדי להסיר את שכבת היובש הבולטת של השפתיים. יש לו ריח מנטול עדין ופורמולה עשירה שמכילה שמן מנטה וחמאת שיאה. האמת שאני משתמשת בו לא רק לטיפול ביובש אלא כדי להחליק את השפתיים במיוחד לפני שימוש בשפתון אדום או שפתון בגימור מאט. יש לו גם ליפ בלאם מנטול גלוסי נפלא מאותה הסדרה שהייתי ממליצה לא לדלג עליו באותה ההזדמנות.

אי אפשר שלא להתייחס לעיצוב כלל המוצרים בקטגוריה הזו. בניגוד למוצרים של מותגי יוקרה שמעוצבים בצורה מודרנית מפתה משהו, המוצרים של המותגים הדרמו-קוסמטיים ודומיהם ברובם מעוצבים בצורה שתזכיר לנו משהו רפואי, הם בדרך כלל יהיו לבנים או שקופים עם הרבה טקסט בחזית. בנוסף הם נמכרים בעיקר בבתי מרקחת פרטיים או של הפארם ובמכונים מתמחים. אולי בשביל להעביר תחושה שהם יעילים באמת ועושים בדיוק את מה שהם מבטיחים. לאמור – אנחנו לא פתיינים שמבזבזים זמן על עיצוב אנחנו ביצועיסטים שמשקיעים במחקר ופיתוח, בטכנולוגיה. מכאן שברור שהם לא יהיו בהכרח זולים יותר ממותגי היוקרה, ממש לא, ובדומה למותגים האחרים גם במקרה שלהם מומלץ לרכוש בעיקר במסגרת מבצעים שונים על מנת ליהנות מהנחות במוצרים שלרוב אינם זולים כלל. אם הם מצדיקים את המחיר, אתן תחליטו. אבל אם מנטרלים את כל הסממנים, אני חושבת שלא כדאי שעיצוב כזה או אחר (יוקרתי/רפואי) יבלבל אותנו ויוסיף קרדיט למותגים. כל מוצר צריך להיבחן בפני עצמו ולהצדיק את ההבטחה שלו - הכי אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. יש מוצרים מוצלחים יותר ופחות לכל מותג, החכמה היא לדעת לעשות את הבידול הזה. למרות שאני מאמינה שאין כמו ניסיון אישי, אנחנו לא באמת יכולות לנסות הכל כך שחשוב להתרשם גם מניסיונן של מי שיש להן מאפיינים דומים לשלנו ואין כמו מחקרון מהיר ברשת כדי להגיע למסקנות. ואם כבר אז לטעמי תוצר לוואי של העיצוב הרפואי משהו, זה שגברים יכולים להרגיש נוח יחסית להשתמש במוצרים האלו, כי הם מבחינתם משתמשים במשהו שהוא רפואי/טיפולי, במשחה לא בקרם...

מפיצי ריח של סבון: ניחוח כביסה מפיל ומרגיע

ואם נחזור לתופעות המקוריות אז אחת הבולטות זה רגישות היתר לריח. יש כאלו שאפילו נמנעות משימוש בבושם לתקופה מסוימת כי זה מעיק מדי. אבל ניחוח הוא משהו שיכול להקפיץ את ההרגשה ותעניק תחושה כללית מרגיעה. אז גם אם אנחנו בוחרות במוצרים נטולי בישום ואפילו נמנעות מבושם, עדיין אין סיבה שלא יהיה לנו בבית ניחוח מרגיע באוויר. יש מי שיבחרו שכל מיני ניחוחות של שמנים, ניחוחות ארומטים או מה שלא יהיה. אני אוהבת ניחוח של כביסה, ניחוח של ניקיון כזה שלכל אחד קל להתחבר אליו, מרגיע, ריח של בית. יש לי כל מיני מוצרים עם ניחוחות כאלו, אבל בחרתי שני מוצרים של סבון (סבון של פעם, SABON) שמעבירים את הניחוח הזה בצורה מוצלחת, אגב שניהם רעיון למתנה נהדרת. הראשון הוא ה- Fabric mist בניחוח Linen (כ- 62 ש"ח ל- 350 מ"ל) אותו ניתן לרסס על בגדים, מצעים ובדים שונים בלי שיגרם להם נזק והוא יעניק להם ניחוח של "הרגע יצאתי מהכביסה". ניחוח מאוד מרגיע שילך איתנו לאורך היום. אגב הוא מגיע בבקבוק זכוכית כבד ומרשים עם שפריצר נוח. לבית אני אוהבת את מפיץ הריח Aroma בניחוח White Blossom (כ- 92 ש"ח ל- 250 מ"ל) עם ניחוח דומה של כביסה נקייה. לגמרי אחד המוצלחים והמפילים שיש, הניחוח שלו שמופץ בחלל החדר באמצעות מקלות הנצרים מורגש לאורך זמן. אני ממליצה להניח אותו בחללים גדולים פתוחים כי הוא באמת אינטנסיבי, קשה להתעלם ממנו, כייפי ומרגיע. בדומה למוצרי הטיפוח כאן אפשר בהחלט לומר שזה מוצר שמיועד להרגעת תופעות רב עונתיות שונות רק שבמקרה הזה מדובר על מצבי רוח, תזזיתיות ועצבנות. מוצר להרגעת הנפש והנשמה.


ID

Purete Thermale
Purifying Foaming Water
Radiance Revealer
גודל: 150 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 125 ש"ח
Waterproof Eye Make-up Remover
גודל: 150 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 129 ש"ח

Eau Thermale
Extremely Gentle Cleanser
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 140 ש"ח
Tolérance Extréme Cream
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 200 ש"ח
Cold Cream - Hand Cream
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 75 ש"ח

Physiological Soothing Toner
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 120 ש"ח
Lipid-Replenishing Body Balm
LIPIKAR BAUME AP
גודל: 400 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 145 ש"ח

"C" Evolutive Eye Gel
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 350 ש"ח

KAMEDIS
Topic Medic
Rich Gel
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ישראל
מחיר: 60 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים (למעט השפתיים) נשלחו אלי מהחברות


Print Page

71 תגובות:

  1. אוח, יובש זו צרה צרורה !
    אבל גרוע מזה- אלו שמזניחים את העור !
    פוסט סופר-חשוב ואינפורמטיבי. כמו תמיד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גולדי, לגמרי צרה צרורה, זה גם לא אסתטי אבל במיוחד לא נעים ולא בריא.
      לא מבינה את מי שמזניח ובואי נאמר שזה לא נדיר לפגוש כאלו...
      תודה מותק :)

      מחק
  2. משום מה זה מזכיר לי את הפוסט החשוב לא פחות שלך על היגיינה נשית, שגם בנושא זה רבות חוטאות בהזנחה מטופשת.
    בדיוק בגלל זה, מעבר לאיכות, ידע וטעם טוב, את מביאה הרבה ערך מוסף לבלוג שלך. בטוחה שזה מדליק אצל לא מעטים/ות כמה נורות הארה (שלא לומר אזהרה)..

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כל כך נכון, היגיינה זו היגיינה! למה אני לא חשבתי על זה?....
      תודה ממוש, זו הכוונה, שיהיה תמיד ערך מוסף מעבר לעוד צללית ועוד מוצר כי אין לזה סוף. בלי טיפוח והיגיינה אישית אנה אנחנו באות?..LOL
      חחח, מקווה שאת צודקת וכמו שאומרים, "המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו", הרי חוץ מזה שזה טוב שכל אחד יטפל בעצמו גם אנחנו לא צריכים לסבול מאיך שזה נראה...

      מחק
  3. עניין אותי לקרוא מה את כותבת על הנושא,
    בעיקר בגלל בעיית יובש קיצונית בידיים,
    שמטרידה אותי מאוד כל שנה ברגע שהחורף מגיע ונעלמת מיד בקיץ.
    אני מכורה לקרם ידיים, וקונה החל מקרמי ידיים פשוטים ועד יוקרתיים,
    מנסה כל קרם שאני חושבת שיפתור לי את הבעיה, כולל רפואיים.

    אני מאלו שמוותרות על מי הפנים :-)
    אבל תמיד על המדף יש את מי הפנים של קליניק,
    לימים בהן אני לא מוותרת על השלב החשוב.

    פוסט מאוד חשוב ,שבטוח יעניין הרבה קוראים וקוראות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אורלי, היובש הזה בידיים זו בעיה אצל רובנו בחורף, לכל אחת זה מגיע ברמה שונה. העובדה שאני גם שוטפת את הידיים המון רק מחמירה את את זה. כתבתי בזמנו בפוסט על קרמי ידיים שתמיד לפני השינה אני מורחת את הפנג'ל, הוא אולי לא מפנק אבל עושה עבודה שלא הרבה קרמים אחרים עושים. ממליצה לך באותה הזדמנות לקרוא את הפוסט ההוא כי כתבתי שם גם על הקרם של אליזבת ארדן 8 השעות שצמוד אלי בחורף.

      אני מאוד אוהבת את מי הפנים של קליניק אבל משתמשת בהם רק בקיץ אחרת מייבשים לי את העור בגלל האלכוהול.

      תודה רבה יקירה, בהחלט עניין חשוב :)

      מחק
  4. הקארמקס מעולה! אני משתמשת בקלאסי שמגיע יותר מרוכז בתוך צנצנת קטנה, הוא מרגיש לי יותר אפקטיבי מהבאלם שיש לך כאן. נותן תמורה מלאה עבור מחיר פעוט.

    השבמחק
    תשובות
    1. הבאלם שמופיע כאן הוא הקלאסי של המותג, מכירה את זה בצנצנת, מעולה לגמרי, אבל שמתי לב שכשאני בוחרת בכאלו בצנצנת אז הם פחות בשימוש בגלל הקטע של לדחוף את האצבעות. יש להם גם את זה הסטיק הוורדרד הגלוסי שהוא מפנק יותר אבל פחות ביצועיסט. לגמרי מחיר משתלם, בכל זאת מוצר עממי.

      מחק
  5. ורדינה28.2.2012, 17:27

    וואו, איזה פוסט חשוב.
    גם אני סובלת לפעמים מסימפטומים של עור פנים רגיש. משתמשת במוצרים של אוון שכתבת עליהם ומאד ממליצה. גם קרם הידיים שלהם מעולה. לאור ההמלצה שלך על מוצר הניקוי של וישי שיוצא כמוס בא לי לדגום אותו ומבטיחה לעדכן אחרי ההתנסות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ורדינה!
      המוצרים של אוון ממש מוצלחים, זה מותג שמאוד הפתיע אותי. אני גם שמחה שהוא זמין לרכישה בפארם, זה נוח.
      המוס של וישי מדהים, אני מאוד מרוצה ממנו, גם מפנק וגם עושה את העבודה.

      מחק
  6. תודה על הפוסט המקיף והממצה, כהרגלך. טרם יצא לי להשתמש במוצרים מחברות אלו ונחמד לקרוא עליהם.
    את הבליסטקס אני מאוד אוהבת וזה מציל לי את השפתיים. נכון, יש בהתחלה קצת צבע לבן אבל אח"כ הוא נעלם והשפתיים נשארות דווקא ורדרדות עם נצנוץ קל וזה יפה. חוץ מזה שבמשך היום אני מורחת עליו שפתון אז לא רואים כלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. ניבה, תודה רבה!
      אלו בהחלט מותגים שמשום מה אנחנו פחות מתמקדות בהם אבל ללא ספק הם איכותיים ומציעים פתרונות מוצלחים.
      לגמרי עושה את העבודה הבליסטקס הזה, אם לא היה לו את הקטע הלבן בהתחלה אז זה היה מעולה, רק בגלל זה אני לא יוצאת איתו מהבית. את מורחת עליו שפתון? בואי נאמר שאם בחרתי להשתמש בבליסטקס הזה אז השפתיים שלי לא ממש במצב לקלוט שפתון...

      מחק
  7. פוסט נהדר.

    אני אופן אישי היפוכונדרית חובבת, ככה שמוצרי טיפוח רפואיים מארגזמים לי שתי פנטזיות.
    "למזלי" אני גם אלרגנית בטירוף.

    לשפתיים מעדיפה דווקא את ה- COLD CREAM של AVENE או עכשיו קניתי אחד של סבו קאלם- נהדר.
    ויש גם משחה טיפולי ליובש היסטרי של דקלאור.

    לעיניים יש לי קיהל'ס (בעצם גם לשפתיים היה לי פעם) ופילוסופי- האחד היה פעם סמי רפואי והאחד רק התחפש לכזה.

    ניקוי, נאמנה לכריסטינה, קליניק ומופה בסדר הזה.

    פיובנה - יש לי הנחת סלב אצל אחותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה נטע!

      איך את יודעת לנסח בצורה כל כך מפתה משהו בנושא כל כך משמים!
      בכל מקרה חשבתי שתתחברי לפוסט הזה.

      מניחה שאת המוצר לשפתיים של אוון קנית בחו"ל, לא נתקלתי בו בארץ.
      מה השם של המשחה של דקלאור?

      ניקוי של MUFE?... ממתי הוא?

      לפבוניה יש מוצרים מעולים, הנחה זה תמיד טוב, המחירים שלהם רחוקים מלהיות זולים.

      מחק
  8. 1. בבקשה.

    2. א. דא! ב. דא בה דא!

    3. א. בפריס, אבל יש גם כאן.
    ב. מחר, כי זה למעלה ואני למטה.

    4. ממתי שסגרו את החנות מפעל לא רחוק ממני וזה היה בגרושים.

    5. היא מחסלת מלאי במחירי עלות, אם תרצי /ירצו בנות, ניתן לפנות אליי. או אליה היא מתוייגת בלינק לפוסט בפייס.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא ראיתי כאן את השפתון של אוון, את בטוחה??
      בסדר, כשתוכלי תעדכני.
      תשמעי, הטיפוח הזה ישן מאוד מהחנות שסגרו, את בטוחה שזה עוד טוב להשתמש בו?

      מחק
    2. סגרו לפני 8 חודשים בערך וזה נשמר בקירור. יש לזה גם עוד תוקף בתאריך וגם לפי הריח זה עוד טוב. דברים מקולקלים או ישנים מידי אני מעיפה בלי למצמץ.

      בקשר לאוון, עכשיו ממש התקלת אותי, נדמה ללי שראיתי בס"פ, אח"כ כשאלך לסופר אז אבדוק.

      והדקלאור נקרא aromatic balm, משום מה לא מופיע באתר החברה, אבל נקנה ממש עכשיו בחוצלארץ.

      מחק
    3. ברור לי שאת יודעת מתי זה מקולקל, פשוט זה כבר היה ממש מזמן.

      אם תראי את אוון תעדכני כי אני לא חושבת שיש את השפתון שלהם בארץ.

      יש לי את הבאלם Neroli essential של דקלאור מסדרת ה- AROMA NIGHT שכתבתי עליו בפוסט על טיפוח חורפי. אני הרוסה עליו. אולי הם דומים.

      מחק
    4. תבואי ונשווה.

      לא נכנסתי בסוף לס"פ - הייתה רוח מידי.

      8 חודשים זה ממש מזמן בשבילך? זה גם שאני לא משתמשת בו קבוע ןגם שמספיק ממש קצת.

      מה שכן מיצי עם חגיגות הפורים גילתה את המסיר הזה והתלהבה, גם לעשות עם צמר גפן לפרצופי שלה, עאז כנראה שיתחסל כבר בשבוע הבא.

      מחק
    5. את מתכוונת שמונה חודשים מאז שקנית את המופה? את יודעת ממתי הוא? לפחות בן ארבע לפני שהגיע לשם. אז טוב אם יתחסל בקרוב בהחלט ;)

      מחק
    6. הבנתי אותך. יחוסל בקרוב, מאוד!!

      מחק
  9. נהנתי לקרוא!
    ממליצה לך אם יש לך יובש קיצוני בשפתיים לנסות את שפתון הלחות של ג'ק בלאק, השפתיים שלי סופר יבשות ואחרי שאני שמה אותו הוא משקם לי אותן לגמרי והשפתיים נשארות ככה ליומיים שלושה מבלי לשים שוב, דבר שבחיים לא קרה לי עם שפתון לחות אחר... צריכה לחדש אותם כל כמה שעות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, כיף לשמוע!
      על הג'ק בלאק כבר כתבתי פה בבלוג בפוסט מוצרים לגברים:
      http://danrasvault.blogspot.com/2011/09/blog-post.html
      למרות ההייפ שיש סביבו מבחינתי מדובר על באלם מוצלח אבל לא איזה משהו פנומנלי ובטח לא משהו טיפולי שיכול לטפל לי בשפתיים יבשות. כנראה זה עובד אחרת על כל אחת.

      מחק
  10. פוסט נהדר, כרגיל.
    בחודשים האחרונים אני ממש בפרץ רגשות כלפי חברות דרמו-קוסמטיות. והחביבה עליי מכולם היא לה רוש פוזה! מוצרים נפלאים! מאוד ממליצה לעיין בחוברת שלהם ולבקש דוגמיות של המוצרים המעניינים אתכן (אני אני יודעת הזוי שיש דוגמית LOL, למשל דוגמית סבון של 7 מ"ל מה שמכונה אצל החברות בפארמים "גודל מיוחד"), יש להם כמה סדרות מעולות. כמובן שוישי זו אהבה ישנה. את אוון אני כל הזמן רוצה לנסות ולא יוצא לי.. בהחלט עשית לי חשק.
    לגבי יובש אני מאוד ממליצה על חמאת שיאה פשוטה של סבוקאלם מתאימה גם לאזורים כמו מרפקים, יש גם שפתון שיאה שיותר נוח לנשיאה.

    פתרון קסם לשפתיים יבשות אין לי (למרות שיש לי עשרות מוצרים שניסיתי), ממליצה לנסות משחה לפטמות (על בסיס לנולין טבעי, כן זה נשמע דוחה אבל זה עובד) למי שסובלת מיובש וקילופים חזקים.
    לליחוח לפני שפתון אני אוהבת את השפתון של וולדה (חברה מדהימה) כי הוא מאוד "יבש" (עד כמה שזה נשמע לא הגיוני) ביחס לשאר השפתונים. חייבת לציין שבזמן האחרון באלמים עם גימיק מאוד עושים אל את זה ולאחרונה אני ממש מכורה לeos!
    אני מחפשת בנרות פילינג לשפתיים טוב עדין ונגיש במחיר, חוץ מאיביי מאיפה ניתן לרכוש את ה- CO Bigelow - Mentha Lip Buffer? והאם יש לך המלצות לפילינג נגיש בארץ?
    אגב (במאמר מוסגר) אני חשובת שראיתי את השפתון של אוון בארץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      איזה יופי לשמוע שיש קהל אוהד למוצרים של המותגים הדרמו קוסמטיים.
      תרגישי חופשי להמליץ על מוצרים ספציפיים של לה רוש פוזה שמבחינתך מעולים אחרת יש המון... מפתיע לטובה לגמרי עניין הדוגמיות, תודה על העידכון!
      אם את אוהבת את המותגים האלו אז ללא ספק כדאי לך לנסות את המוצרים של אוון, בינתיים כל מוצר שלהם שניסיתי הייתי מרוצה ומקווה שכך ימשיך.
      חמאת שיאה זו המלצה מצויינת למרות שאני יודעת שיש מי שנרתעות מהריח/מרקם.

      שמעתי על המשחה הזו כבר שיש כאלו שאומרות שזה מה שעזר להן. קטע...
      את הוולוודה אני לא מכירה, אולי אני נרתעת מהם בגלל קרם הידיים שלהם, לא יודעת. אבל מסכימה שאם לחות אז עדיף כמה שפחות שומנית ויותר יבשה לפני שפתון.
      גימיקים זה נחמד כל עוד הם גם עושים את העבודה. דווקא ל- eos ממש לא התחברתי, רק גימיק בלי שום תרומה. מדהים הפער בין החוויות שלנו.
      כמו שכתבתי בפוסט אני קונה את הפילינג הזה ב- Bath & Body Works בקנדה. אין לי מושג איך משיגים אותו מפה, איביי נשמע לי האופציה היחידה אם יש שם. בארץ אני לא ממש יודעת על קיומו של מוצר כזה. אני חושבת שהיה לי פעם של לאוקסיטן אבל אני לא סגורה על זה. אברר.
      נטע כתבה שיש את השפתון של אוון אבל אני חייבת לציין שמעולם לא נתקלתי בו בארץ...

      מחק
    2. אנונימי29.2.2012, 9:26

      linn@
      לא הבנתי מאיפה את מבקשת את הדוגמיות של לה רוש פוזה?

      מחק
    3. לה רוש פוזה נמכר בבתי מרקחת פרטיים, את יכולה לבקד מהרוקחת/דיילת שיש במקום

      מחק
    4. אנונימי29.2.2012, 10:28

      תודה! אני אבדוק בשור טבצניק היום או מחר

      מחק
  11. אני חולה על באלמים לשפתיים. יש לי המון. את בליסטקס לא אהבתי בכלל. בינתיים בעבודה אני חורשת על קרמקס עם גוון. אני כבר המון זמן רוצה לנסות עוד כמה מוצרים של וישי ולה רוש. אנצל את המבצע שיש עליהם מדי פעם בהזדמנות.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אוהבת באלמים.
      הבליסטקס פה הוא לא באלם, הוא משחה, התפקיד שלו לא לעשות נעים כמו באלם אלא לטפל ביובש. הקרמקס הוורדרד ממש נעים וגם מבריק.
      כן, גם אני מעדיפה לנצל מבצעים כי אלו לא ממש מוצרים זולים.

      מחק
    2. אתמול בדקתי ויש 20% הנחה על לה רוש פוזה ו25 על וישי. לא זוכרת אם היה על אוון

      מחק
    3. תודה על העידכון!
      על האוון יש מבצעים משתנים בסופר פארם.

      מחק
    4. אני תמיד שוכחת שיש אוון בפארמים... עכשיו עשית לי חשק לקפוץ לשם!

      מחק
    5. חחח, כן, לטעמי הזמינות של אוון בפארם נהדרת, הרבה יותר נוח לי מבתי מרקחת פרטיים כי זה "על הדרך" בקניות שאני גם ככה עושה בפארם.

      מחק
    6. כן, בהחלט יותר נוח.. רק זה מה שחסר לי.. עוד סיבה להיכנס לסופר פארם...LOL

      מחק
    7. אויש, לגמרי...LOL
      אבל האמת שבאמצעות העלון שלהם אני גם עוקבת אחרי המבצעים שיש ומגלה מתי יש הנחות רציניות ויש לפעמים מוצרים מסויימים במחירי מציאה וכזה. בבתי מרקחת קשה לעקוב. היה מבצע על וישי 1+1 (או 50%, לא ממש זוכרת) לפני איזה שבוע ועד שגיליתי את זה נגמר המבצע. בפארם זה לא היה קורה לי.

      מחק
  12. סדרה מאוד מומלצת מלה רוש פוזה היא הcicaplast מקווה שרשמתי נכון, המוצר לא לידי.
    לעור שמן יש גם effaclar/
    אני מאוד אוהבת את המים הטרמליים של כל שלושת המותגים, אבל של לה רוש עושים תחושה מאוד "נוחה" ומרגיעים את עור הפנים.
    את השפתון של אוון ראיתי באתר של סית מרקחת כלשהו, אנסזה להיזכר ולשלוח לך.
    לא מכירה את הקרם ידיים של וולדה (מכירה רק את המשחת החתלה שלהם LOL)
    לגבי החמאת שיאה של סבוקאלם מגיעה בריח וניל, והמרקם הוא כזה שבמגע עם עור נהיה רך כמו באלם.
    על איזה מוצרים נוספים את ממליצה של אוון?
    לגבי הפילינג, מאוד לא משתלם באיביי .. ):

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על ההמלצות! אברר על כל מה שכתבת ובהחלט יש מצב שאנסה כמה מוצרים.
      בגדול אני לא מתחברת למים טרמלים אבל אולי בקיץ הקרוב אתן לזה עוד צ'אנס, נראה מה יהיה.
      מבחינת אוון התחברתי כמעט לכל מוצרי הניקוי שלהם, אהבתי מאוד את הטריקסרא שהוא קרם לטיפול ביובש, כתבתי עליו בפוסט טיפוח חורפי פה. בנוסף לקרם העיניים בשפופרת. בקיץ גם מקדם ההגנה שלהם לפנים מעולה אבל יש כאלו שמרגישות שהוא מבריק/שמן מדי בשבילן.
      אם באיביי לא יצא משתלם הפילינג לשפתיים אז זה בעיקר לבקש ממישהו שטס לארה"ב/קנדה שיביא. אבל בטוח יש בארץ משהו, אני ממש סקרנית עכשיו...

      מחק
    2. האמת שאני ממש מחפשת משהו טוב ליובש נקודתי, ובא לי לנסות משהו מהמוצרים של דארפין (שעד כמה שידוע לי מאוד דומים לדקלאור). לגבי הקרם לעניים- אני בדיוק מסיימת ורוצה לנסות משהו חדש.. אולי זו תהיה הזדמנות טובה להכיר את אוון לעומק, נשמע מאוד הגייני שהקרם בשפורפורת.
      לגבי המקדם הגנה, לקחתי לנסות את המקדם של לה רוש פוזה והוא היה לי כבד מדי, אבדוק את הטסטר של אוון ונראה אולי האו פחות שומני על העור שלי, או שאולי כל החברות הלאה עשוות אותם שומניים...
      לגבי הפילינג אם את מוצאת משהו אז אנא עדכני!

      מחק
    3. טוב אמרת את מילת הקסם - דקלאור, אני הרוסה על המותג הזה!
      אם זה היה תלוי בי אז מבחינתי שכל הקרמים יגיעו באריזות שפופרת, זה יותר היגייני, נוח לשימוש, קל לנשיאה, לא שביר. קיצור אולי פחות מעוצב אבל יותר שווה.
      בהחלט שווה לנסות קודם כל בטסטר (או דוגמית אם יש בטעות...). בעיקרון כל קרמי ההגנה יותר שומניים ככל שמקדם ההגנה גבוה יותר. אבל יש כאלו שנטמעים טוב בעור יותר מאחרים. אני גם תמיד בודקת איך הם חיים עם מייק אפ מעל כי אם הם לא חיים טוב איתו אז אין מצב שאשתמש בהם.
      הפילינג לשפתיים זו משימה בשבילי, לא רק למצוא מה יש בארץ אלא גם למצוא משהו טוב. stay tune... ;)

      מחק
  13. I LOVE this post,excellent products...Vichy and Avene are one of my favourites brands among of few others :) Great job !

    השבמחק
    תשובות
    1. Thanks Michelle, I’m glad to know you liked my post.
      I agree with you, Vichy & Avéne are excellent brands, I’m satisfied with the products I tried.

      מחק
  14. פוסט נהדר, נהנתי כרגיל. אני מכורה לבאלם, אבל מכל אלה שניסיתי זה של weleda היחיד שלא גורם לי להרגשת יובש אחרי כמה דקות... אולי אני אנסה את אלה שכתבת עליהם, חוץ מבליסטיקס לא יצא לי להתנסות איתם.

    השבמחק
    תשובות
    1. טל, לא טך :-P

      מחק
    2. תודה רבה טל!
      גם linn פה המליצה על השפתון של וולדה, אני מבינה ששווה בדיקה.
      האמת שאני מאמינה שכל שפתון משפיע אחרת על כל אחת ולכן חשוב למצוא מה הכי אפקטיבי עבורנו.

      מחק
  15. איזה פוסט נהדר!
    אני סובלת כבר חודשים מיובש בשפתיים, ניסיתי בערך 10 סוגים של באלמים ולא מצאתי את הישועה עדיין :)
    עכשיו יש בדרך אליי את BURTS BEES, אבל נראה לי שאחפש בגוגל גם את קרמקס וגם את הפילינג לשפתיים שנשמע מעולה.

    גם עשית לי חשק רציני למסיר של אוון. אני חייבת איזשהו מסיר על יבש כי בחורף כלכך קפוא לי להרטיב את הפנים בערב שלפעמים אני מוותרת ומסירה עם מגבונים להסרת איפור וזה גם לא משתלם וגם אני משערת שלא להיט מבחינת התגובה של העור.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      באלמים משפיעים אחרת על כל אחת, באמת לא פשוט למצוא משהו יעיל באמת עבורנו. מה גם שלטעמי באלם לבד לא עוזר כי הוא יותר לחלול/הרגעה/פינוק, חייבים משחה טיפולית או משהו אינטנסיבי יותר. ה- Burt's Bees אחד המעולים שיש, מקווה שיעזור לך.

      לנקות את הפנים על יבש עם מוצר כזה זה בהחלט יתרון כשלא רוצים לשטוף את הפנים מהקור, מה גם שכל השטיפות האלו מייבשות את העור. אני אף פעם לא הסתדרתי עם המגבונים להסרת האיפור, אני לא מרגישה שהם מנקים בצורה יסודית אף פעם, אולי זו תחושה. מסכימה איתך שזה בזבזני ולא משתלם בעליל.

      מחק
  16. אנונימי2.3.2012, 17:21

    היי דנרה,
    אני מאוד אוהבת את הבלוג וצורת הכתיבה שלך,
    אבל דבר אחד מתחיל קצת להפריע לי - לאחרונה הפוסטים שלך הם כמעט רק על מוצרים מיוחצנים מהחברות ומאוד חסרה החוות דעת האמיתית והאובייקטיבית, ולא מדור פרסומי..
    בכל מקרה, אני עדיין מאוד אוהבת את הבלוג והכל רק משהו שתקחי לתשומת לבך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה.
      חבל שתמיד תגובות כאלו הן אנונימיות, מעניין למה...
      בכל מקרה, הסיבה שיש גילוי נאות זה בשביל שקוראות יוכלו להחליט בינן לבין עצמן כיצד להתייחס לסקירה.
      את המוצרים ברוב הפעמים אני בוחרת ולא החברות, יש מוצרים שאני מחליטה בכלל לא לכתוב עליהם כי אינם ראויים לבמה, לכן מבחינתי זה אחרת לגמרי ממקרים אחרים שאת מכירה. תזכרי שאין לבלוגרית אפשרות לקנות את כל המוצרים ואת כקוראת מצפה לחידושים ודברים מעניינים. לקרוא לפוסט שלי מדור פרסומי עם כל הכבוד זה מופרך.
      בנוסף, נדירים המוצרים שיוצאים אצלי בלי ביקורת שלילית בכלל. גם כאן לכל מוצר כמעט יש את הנקודה שציינתי שפחות התחברתי אליה וזה יכול להיות בפורמולה, בעיצוב, בנוחות, במחיר וכו'.
      שוב תודה על התגובה, מקווה שתמשיכי ליהנות ונראה לי ראוי שבפעם הבאה שתבחרי להגיב זה לא יהיה בצורה אנונימית.

      מחק
  17. כתמיד, את הפוסט הזה קראתי בשקיקה לפני מספר ימים ואולם השארתי את התגובה לזמן פנוי יותר. הרבה מידע שימושי וטיפים איכותיים יש בו וחבל היה לי לפספסם.

    הרגשתי היטב על עורי, את שאת מתארת בפתיחה בעת המעבר לתל אביב. ביננו הדבר היחיד!!! שהטריד איתו בשיקולי המעבר הוא מזג האויר. אכן בעת שהעור שלנו חווה תופעות יובש/טראומה/קילופים שלעיתים הם מבחוץ (מזגן, קור, רוחות ועוד)לעיתים פנימה (תזונה, הורמונים, מתח ועוד) זה הזמן לשאול את עצמנו את כל השאלות האלה וקיבלתי כאן לא מעט מידע על חברות שהכרתי/השתמשתי/משתמשת בהם ובכל זאת לא מודעת למוצרים כולם.
    כמו שספרתי לא אחת, אני אוהבת את ריח הפארם וקוסמטיקה יוקרתית מתאימה בעיניי מכל הבחינות. לא היתה לי מודעות לפרבנים/שמנים/משמרים ועוד שאר מרעין בישין עד שהגעתי לבלוגיה ולמרות שאני נהנית להשכיל ולקרוא את המידע, העור 5 5 לא מתלונן אז בנתיים אני נשארת בשלי.

    במותג "וישי" השתמשתי לא מעט שנים, החל בניקוי וכלה בטיפוח, כל החבילה. אז עוד מכרו אותו בסופר פארם. מאוד נהניתי, העור נראה טוב והמחירים היו סבירים, השתמשתי במוצרים המבוססים על מים. יום אחד המוצרים נעלמו מהמדפים הפארם ואני נדדתי למחוזות אחרים.
    אחד המוצרים שאני זוכרת לטובה זה 3 ב 1 - הבקבוק הורוד.(קיצורי דרך לעור נקי)

    השימוש ב"אוון" הוטל עלי בהוראתה של רופאת העור - מסנן קרינה 50 (כתום). אני קונה אותם בזוגות (1+1)והם חלק קבוע בשגרת האיפור שלי. אל שאר המוצרים לא שמתי ליבי ועכשיו אני מגלה בזכותך שיש לחברה עוד דברים להציע הן בתחום הפנים והן בתחום הגוף.

    קרם עניים במרקם ג'ל איני אוהבת, תמיד אעדיף בקרם.

    CARMEX - ראיתי וחשקתי אך באריזה של שפתון (יקר!!!) האם את ממליצה גם עליו?

    דנרה, היה זה פוסט ארוך מאוד, מלמד ומיידע, עכשיו מזגו לי תה ועוגה, אלך לנוח ולהתרגע.

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, תודה, אני תמיד בעד לקרוא ולהגיב מתי שנוח.
      הרעיון הוא בהחלט לנצל את המידע לתועלתנו האישית.

      ללא ספק שינויי אקלים לא רק בין עונות אלא גם בין אזורים משפיע באופן מהותי על העור. כשבמשך שנים שדילגתי בעבודה בין תל אביב לירושלים זה היה משהו שהרגשתי באופן יומיומי. קטסטרופה לשמה! כך שאני מאוד מזדהה איתך בעניין.
      ללא ספק ההעדפה הברורה שלי כפי שניתן להרגיש בבלוג זה למותגי היוקרה למרות שאני מאמינה שבכל קטגוריה שאינה בהכרח יוקרתית אפשר למצוא מוצרים מוצלחים כמו שיש מוצרים כושלים ביוקרתיים. עם זאת מצאתי שבקטגוריה הדרמו קוסמטית יש מוצרי נפלאים שיכולים לשמש אותי ושאני נהנית מהם.

      וישי ללא ספק מותג שווה, אם המותג הזה ואחרים נוספים היו נמכרים בפארם הם היו נגישים לי הרבה יותר ללא ספק. נשמע דרמטי המעבר שלך מחבילה שלמה של מותג אחד לאחרים.

      לאוון יש מוצרים שהחיבור שלי אליהם היה מאוד טבעי, אני מאוד אוהבת מוצרים נטולי בישום וללא ריח (כמו קרם הגוף הקבוע שלי הלבן של וזלין שכתבתי עליו בעבר). בינתיים ממה שניסיתי הייתי מרוצה ואין לי ספק שאנסה בהמשך עוד מוצרים. בקיץ הקרוב אני גם רוצה לנסות את קרם ההגנה שלהם אבל לא עם מקדם כל כך גבוה כי אני לא אוהבת את הקרמים שומניים ככה.

      בנוגע לקרמקס, הפורמולה בגרסת הסטיק קלאסיק זהה כמעט לגמרי לפורמולה בשפופרת, היא פשוט מוצקה ופחות מבריקה. זה עניין של העדפה ונוחות אישית בשימוש. יש גם סטיקים עם מעט גוון אבל זה משהו אחר. לא הבנתי למה התכוונת כשכתבת יקר. המוצר הזה עולה דולר וחצי.

      שמחה שמצאת את הפוסט אינפורמטיבי ומעניין. תתפנקי לך למה לא :)

      מחק
  18. המידע בפוסטים שלך מביא לי גם תועלת טיפוחית נהדרת וגם השראה כפי שאת שמה לב.

    כתבת "דילגתי" בעבר משהו השתנה?

    לא הייתה לי ברירה, עם שני תינוקות להגיע לבתי מרקחת מסויימים ברחבי העיר פחות נגיש מאשר לחנות בקניון היכן שיש את כל השירותים הנדרשים ולרכוש בפארם. האמת שגם הייתה לי תחושה שצריך לעלות כיתה ולהשתמש במוצרים יותר אפקטיביים מ"על בסיס מים" (בת +30 הייתי...)

    המרקם לא ממש שומני, אך אילו היה לי הייתי שמה 100. יש לי עור מצויין, (5 5 ,אגב הספרה חמש תמיד הייתה מספר המזל שלי, לא חושבת שידעתי בהתחלה. LOL)
    צעיר מאוד לגילו, בלי אף קמט אבל הפיגמנטציה...אין מילים)
    סקרנת אותי עם אוון.

    קרמקס בשפתון ראיתי ברשת ב 7 יורו, איפו הוא עולה דולרים בודדים? אמרי ואני שם.

    צנועה שכמותך, מלבד אולי פוסטים או חלקים על השיער, מתי לא התענגתי על הפוסטים המושקעים וכת
    ו.בים
    בחן
    ו+ני - 3 שורות אלו זה כלבנו פרינס מבקש את התשומי שלו, טיול לפני שינה, למד שטפיחה על השכם כבר לא מספיקה להזיז אותי מהמקלדת אז הוא טופח על המקלדת.

    וכתובים בחן בבלוג שלך? מתי?

    שבת נהדרת וחמימה שתהיהלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע, יש הרבה בדיקות ומחקר שאניי עושה לפני שאני מפרסמת כל פוסט, ובפוסט כזה בכלל...

      לא חושבת שזה קשור לגיל של המשתמשת הבחירה במותג כזה או אחר אלא יותר מה שנכון לעור שלך. גם למותגי הדרמו יש פתרונות לעור מבוגר.

      בקיץ אנסה את קרם ההגנה של אוון ונראה. ידוע שככל שעולים במספר המקדם כך הקרם יותר שומני, לכן קרמים עם מקדם גבוה שומניים. זה לא מתאים לי כי לא עובד טוב עם המייק אפ.

      קרמקס עולה דולר וחצי בארה"ב שם אני קונה. אפילו באסוס זה עולה 2.5 פאונד. תבדקי שם.

      את אמרת עלי צנועה?? או שזה בציניות או שאת חולה. הרי מי כמוני זוכרת את מה שאמרת ואני מצטטת: "צנועה את לא"....P:
      בכל מקרה תודה, אני יודעת שאת נהנית ואני שמחה מזה.
      ד"ש לפרינס.

      מחק
    2. ציניות קלילה באהבה גדולה יקירתי. טפו טפו אני לא חולה, הספיק לי החורף הזה. מוסר האו האו

      שבוע נפלא!

      מחק
    3. לזה כוונתי, גם באסוס לא דולרים בודדים - שווה?

      http://www.asos.com/Carmex/Carmex-Moisture-Plus-SPF-15-Hydrating-Lip-Balm/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1823227&SearchQuery=CARMEX&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Sheerpink

      מחק
    4. זה סטיק עם גוון ו- SPF, בלאם נעים ומפנק, לא משהו טיפולי.
      אני מאוד אוהבת אותו, חברות כבר החרימו לי שניים כאלו...

      מחק
    5. לשמחתי איני נדרשת למפנק, יותר לטיפולי. בטוחה שהן מחרימות לא רק את זה LOL. תודה

      מחק
    6. חחח, בהחלט לא מחרימות רק דברים כאלה...

      מחק
  19. היו לי כמה וכמה נסיונות מוצלחים עם מוצרים של וישי.
    אני לא זוכרת את כולם אבל זוכרת בברור שהשתמשתי ב-Purifying foaming water.
    בזמן האחרון עברתי למוצרי ניקוי של Dermalogica - ממליצה בחום על הסבון שלהם והפילינג.
    וסתם שתדעי... סיימתי לקרוא את הפוסט ומיד רצתי ל'סבון של פעם'
    ה - Aroma White Blossom כבר עומד בגאווה בסלון שלי.
    שתהיה לך שבת חמימה ונעימה יקירתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. שרון, כן, אני חושבת שמכל המותגים פה הרוב ניסו את וישי. יש להם באמת מוצרים ממש מוצלחים. היית מרוצה ממוס הניקוי הזה? אני ממש אוהבת אותו!
      תודה על ההמלצות, רציתי להכניס גם את דרמלוג'יקה לפוסט אבל היה נראה לי כבר עמוס, בפעם אחרת.
      די! אבל האמת שזה מוצר מדהים ואני לא מאלו שמתלהבות מניחוחות בבית. נכון הריח שלו מדהים? כאילו הבית נקי כזה?
      שבת נעימה (ומושלגת) גם לך :)

      מחק
  20. פוסט מלמד ועוזר.
    אני לא משתמשת בקביעות במי פנים.אלא בסבון נוזלי.מין תחושה שעור הפנים יותר נקי לפני הנחת קרם לחות.
    צריכה באופן קבוע למשוח קרם ידיים,מישהי המליצה לי לשים בכמה מקומות שרואים ולא שוכחים למרוח מספר פעמים.
    לגבי המוצרים שהמלצת,הם פשוט מעולים אך קצת יקרים
    אם המחיר היה יותר זול,זה היה מושלם.
    לגבי תגובת האנונימית-תמהה אני מדוע אין שם.
    דברים חשובים היא ציינה,לטעמה,כן? מין הראוי שתציג את עצמה.כמו כן כקוראת נלהבת של הפוסטים שלך,לא פעם נתת ביקורות לא תמיד מחמיאות לגבי המוצרים,כך שהיא לא דייקה וחבל!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בק, שמחה שמצאת את הפוסט מוצלח.
      כן, יש לא מעט שמוותרות על מי הפנים, אני לא ביניהן. אחרי הסבון הנוזלי אני חייבת מי פנים שיכין את העור ללחות.
      המלצה טובה מאוד קיבלת, קרם ידיים זה מאסט, מקווה שאת מיישמת את ההמלצה.
      ללא ספק כמו שכתבתי בפוסט, הם ממש לא זולים המוצרים ובכלל העולם היה נחמד יותר אם הכל היה יותר זול :)
      בנוגע למגיבה האנונימית, אין לי שום בעיה עם ביקורת, אבל ברגע שהביקורת מגיעה בצורה אנונימית זה גורם לי לתהות במניעים של מי שכתבה את זה ולהתייחס לביקורת בפחות רצינות. שמחה ששמת לב, יש מוצרי יוקרה שלכאורה נראים שווים מאוד שקטלתי לגמרי למרות שקיבלתי אותם, אבל יותר נוח להציג תמונת מצב אחרת, שוב - ממניעים שלה.

      מחק
  21. אנונימי3.3.2012, 19:10

    דנרה, את כותבת שאין לך שום בעיה עם ביקורת אך מצד שני כותבת שיש לי מניעים נסתרים ונוח לי להציג תמונת מצב אחרת.
    אני מבינה שכנראה את לא רגילה לקבל ביקורות אבל זו לא סיבה לחפש "מניעים נסתרים" בביקורת מסויימת, כתבתי אותה בשביל שתשימי לב לזה, ואם תרצי תוכלי גם לשנות את זה, אם את לא חושבת ככה אין שום בעיה. לא "התלוננתי" על הבלוג, הוא שלך ואת תעשי בו מה שאת רוצה, גם כתבתי שאני אוהבת את הבלוג ואמשיך לקרוא בו, זה לא כזה אישיו גדול. יכלת פשוט לכתוב שאת מקבלת את הביקורת אבל לא מסכימה איתה, ולא שיש לי "מניעים נסתרים" ואני באה להשמיץ לך את הבלוג או משהו. אני מגיבה כאנונימית כיוון שאם אני אכתוב "הילה" ולא אנונימית לא ישנה משהו במילא, כי אנחנו לא מכירות ואני לא מגיבה כמעט אף פעם. איך זה מעיד על מניע כלשהו?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהתגובה שכתבתי לך יותר מראויה, עניתי לה בכבוד וברצינות ולא בזלזול. למה את חושבת שאני לא רגילה לקבל ביקורות? אני אולי לא מקבלת יותר מדי אבל כשאני מקבלת משהו בסגנון שלך זה תמיד בצורה אנונימית. גם מגיבות קבועות כותבות לי מדי פעם ביקורת ואני חיה איתה בשלום ולוקחת אותה לתשומת ליבי.
      ואגב, את רק מחזקת את מה שאני כתבתי, שכן אם את מעידה שאת לא מגיבה אף פעם מה היה דחוף לך כל כך להגיב דווקא עכשיו על עניינים שכאלו? מי שקוראת את הבלוג בקביעות יודעת שהוא משולל כל מניעים מסחריים ועד היום לא היתה בו פרסומת אחת מה שאי אפשר לומר על בלוגים אחרים. לכן אני סקפטית אם את קוראת קבועה ובתור שכזו אני לא מוצאת סיבה להתייחס לביקורת שלך בלי להיות סקפטית וכשאת אנונימית זה רק מחזק את דעתי. אם היית קבועה היית יודעת שיש גם אופציית "השב" לתגובות כך שיכולת לענות לי למעלה. בכל מקרה, מי שקוראת קבועה ויש לה מה לומר שתגיד תמיד, גם לחיוב וגם לשלילה. את בחרת להגיב רק כשהיה לך משהו שלילי לומר, מה זה אומר בעצם? ושלא תחשבי שאני מחפשת רק חיזוקים חיוביים יש לי עודף מכאלו. אני שמחה לקבל כל סוג של פידבק. שבוע טוב.

      מחק
  22. הי, נחשפתי לאחרונה לבלוג שלך, ואני מאוד מאוד נהנית ממנו! לגבי קרם הגוף Lipid-Replenishing Body BalmLIPIKAR BAUME AP. קיבלתי עליו המלצה מרופאת עור לביתי בת ה-4 שסובלת מעור יבש ומגורה בחורף. אני מורחת לה כל יום אחרי המקלחת, וזה פשוט תענוג צרוף! הקרם נספג מהר, לא שמנוני והעור פשוט רווי לחות. ממליצה בחום! לגבי המוצרים של VICHI , ציפור קטנה לחשה לי שביום האישה הבינ"ל (8.3 אם אני לא טועה), יהיו מבצעים שווים ביותר כמו 1+1 והנחות מצויינות. שווה בדיקה. ושוב, נהנית מהכתיבה שלך... :-) עדי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה עדי, כיף לשמוע!
      קרם הגוף הזה בהחלט נפלא למי שסובל מעור יבש ומתאים גם לילדים כמו שכתבתי. מעניין לדעת שרופאה המליצה עליו. יפה.
      תדה על העידכון במבצע. על וישי ושאר המותגים פה יש הנחות טובות מדי פעם פשוט צריך באמת לעקוב כי המוצרים לא זולים ומומלץ לקנות בהנחות.
      :)

      מחק
  23. אחלה פוסט!

    מהמעטות שאני קוראת אותן בשקיקה..

    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מינרלית!
      כיף לשמוע :))

      מחק
  24. אני לא זוכרת מתי אי פעם עור הפנים שלי היה יבש בצורה כה קיצונית. ביום שישי הייתי אצל רופאת עור שהמליצה לי על המוצרים של לה רוש פוזה. בינתיים קניתי רק את קרם ההגנה 50 SPF לגוף (של הילדים) ועדיין לא ניסיתי אותו. חייבת לציין שעוד בבית המרקחת כשהסתכלתי על המוצרים שלהם, הייתה לי הרגשה שמדובר במוצרים שאני עלולה מאוד לאהוב :)
    אני מקווה לקנות בקרוב גם את קרם ההגנה 50 SPF שלהם לפנים, מסדרת אנתליוס ועכשיו הכנסת לי לרשימה גם את קרם הגוף שלהם.

    בקיצור, החורף הזה אני ממש מזועזעת מהזוועות שקורות לי בעור הפנים, מקווה מאוד שזה יעבור במהרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בדיוק הקטע, זה מגיע אלינו פתאום בלי שום הכנה ולא ברור לנו איך להתמודד עם זה בעזרת הטיפוח הקבוע שלנו. איכותי ככל שיהיה הוא לא מיועד לתופעות חריגות כאלה.
      אני שומעת על לא מעט רופאים שממליצים על המוצרים של לה רוש פוזה, מעניין...
      המוצרים שלהם אולי לא מפנקים במראה ובניחוח כמו שאנחנו רגילות אבל הם ממש ביצועיסטים וזה מה שחשוב בשורה התחתונה.
      טוב שהזכרת לי את קרם ההגנה שלהם לפנים, יש כמה קרמים שאני רוצה לנסות הקיץ וזה אחד מהם. מקווה שה- SPF הגבוה לא גורם לו להיות שומני מדי.

      מאחלת לך שהיובש הזה לא יחזור בעתיד, אבל אם כן לפחות תדעי איך להתמודד עם איתו. מקווה שבסופו של דבר קנית משהו שיעזור לך.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails