1 בפברואר 2012

עליה צבעונית ועליזה



עם כל מגוון המותגים שיש בארץ עדיין קיים מבחר עצום בחו"ל ותמיד יהיו מותגים מוספים שהיינו רוצות שיגיעו לארץ כך שהמוצרים שלהם גם יהיו זמינים לנו יותר, גם נוכל להרגיש אותם לפני שקונים וגם נרגיש שסופרים אותנו למרות שאנחנו מדינה קטנטנה באמצע שום מקום. כשנודע לי שצ'יינה גלייז (China Glaze) החליטו לעשות עליה ממש התרגשתי וחשבתי לעצמי, נו, אולי מישהו בכל זאת מקשיב שם למעלה או לפחות קורא על משאלות לבנו ברשת... האמת שהגיע הזמן לתת לנו יחס, לא? טוב שנזכרו, במיוחד אחרי שהמותג כבר משווק במעל 90 מדינות (!)... מה שבטוח זה שמדובר בהחלט על ציון דרך חגיגי, צבעוני ומשמח וכולי תקווה שהוא יהיה סימן לבאות, כלומר סלי קליטה למגוון מותגים נוספים ואם ממש נעיז לחלום אז אולי אפילו איזה סניף שווה של SEPHORA בלב תל אביב...

האמת, לא נראה לי שיש צורך להציג את המותג צ'יינה גלייז שכן כל מי שמעודכנת בעולם הביוטי בכלל והלקים בפרט מכירה היטב את המותג על שלל הקולקציות שלו. אבל בכל זאת אציין שמדובר במותג לקים אמריקאי שמחובר מאוד למגמות ולטרנדים העכשוויים עם קולקציות מדליקות שצצות חדשות לבקרים, אבל בו בזמן פונה גם למשתמשת הסולידית עם לקים בגוונים פופולריים כמו אדום, ורוד וטבעי. אני לא יודעת אם כל הקולקציות של המותג יגיעו לארץ, אבל אני מקווה שלפחות הקולקציות המדליקות והחזקות יגיעו, ריגושים זה הכי אנחנו! הלקים של צ'יינה גלייז הם 3Free, כלומר נקיים משלשה רעלים: Formaldehyde, DBP (Dibutyl Phthalate), Toluene, שהרי כל מותג לקים שמכבד את עצמו כבר מזמן דאג להיות נקי כזה. הפורמולה של הלקים משתנה מעט בין לק אחד לשני (בהתאם לפיגמנט, לגימור). בגדול היא נחשבת לפורמולה עבה יחסית אבל בסמיכות שמאפשרת מריחה נוחה באמצעות מברשת לא שמנה במיוחד, באורך שמאפשר שליטה ועם ידית בסה"כ נוחה לאחיזה. בדומה ללקים מקצועיים אחרים המותג יימכר במכוני יופי והמבחר העשיר שהוא מציע בהחלט מאפשר לכל אחת בכל גיל למצוא את עצמה עם לק לכל מצב רוח ולכל אירוע, בשלל גוונים ושלל גימורים, אולי אפילו לטבוע במבחר הזה...  אז הנה דוגמית קלה להמחשת המגוון הזה וכמובן שאפשר להתרשם גם מהלקים ההורסים של המותג שכבר הופיעו במגוון פוסטים בבלוג, כמו למשל  ה- Flip Flop Fantasy המרהיב שהצליח לחדור לפנטזיה הקיצית שלי...

China Glaze: HeavenHigh HopesSalsa

Salsa – אדום חם לוהט ממש כמו שמו. פורמולה קרמית עשירה ומשובחת, מריחה אחידה ואטומה מהשכבה הראשונה, שתי שכבות לגוון עמוק ומפיל. לגמרי לק בגוון פופולרי: סופר קלאסי, סופר נשי.

High Hopes – קורל אדמדם בוהק קרמי, שהרי לא ייתכן פוסט מרוכז על לקים בלי לק קורלי אופנתי אחד. פורמולה עבה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. הלק ההורס הזה יצא במסגרת קולקציית Up & Away והשתלב מיד בטרנד הגואה של הצבע הקורלי. הכי לק לפשיוניסטות מוקפדות או לפרחות שמבינות.

Heaven – גוון טבעי חיוור בגימור פנינתי, וגימור כזה בשילוב גוון בהיר מעניק לרוב לוק דודתי משהו... פורמולה שקפקפה יחסית, מריחה נוחה ואחידה. שלוש שכבות לאטימות. הלק הזה קלאסי וכשאני אומרת קלאסי אני הפעם מתכוונת לא לגוון אלא לזה שהוא הכי כזה כמו של פעם כשהיינו ילדות קטנות והרשו לנו למרוח לק לבד... לחובבות המראה הטבעי נקי אולי הוא יהיה גן עדן כמו שמו, עבורי כל הטבעיות הזו בטוח גיהינום... שתי דקות יותר מדי איתו ואני ישר לאשפוז במחלקה הסגורה...

China Glaze: Light As AirGrape Pop, VII

VII – סגול שחור קרמי. פורמולה עשירה מריחה נוחה, שכבה ראשונה אטומה, שכבה שנייה לאחידות. גוון מסתורי , מצד אחד זורם עם לוק גותי מסקרן מצד שני חורפי קלאסי מחמיא.

Grape Pop   סגול ענבים כהה עם תת גוון אפור שכולנו ידענו להעריך מקולקציית Up& Away כי פיגמנט סגול משובח זה לא משהו טריוויאלי. פורמולה עבה מאוד עם פיגמנט מרשים שדואגת לאטימות ואחידות כבר מהשכבה הראשונה, שכבה שנייה להעמקת הגוון. לק אהוד, הכי ללכת על בטוח.

Light As Air
 – סגול לבנדרי עם תת גוון אפור סופר חיוור בעל גימור קרמי על גבול הטיפקסי. פורמולה עשירה בפיגמנט צפוף שמקשה קצת על המריחה, שכבה ראשונה אטומה, שכבה שנייה אחידה. נציג נוסף כאן לקולקציית Up & Away. לק מהמם, הכי של ילדות שמנת, הכי של פיות מודרניות.


Black Diamond
 – אפור שחור בעל תת גוון ירוק בגימור פנינתי מטאלי, אחד היפים לגמרי מקולקציית Ski הותיקה. באור יום מרהיב ממש כששלל הגוונים שכלואים בו בוהקים. האמת שלפי איך שהוא נראה יותר היה מתאים לקרוא לו Black Pearl... הפורמולה שלו דלילה יחסית, שכבה ראשונה אחידה, שכבה שנייה אטומה. אני הוספתי שכבה שלישית לגימור עוד יותר עמוק. כלומר, ההבדל בין שתיים לשלוש שכבות במקרה הזה הוא כמו ההבדל בין פנינה שחורה מזויפת לאחת אמיתית. והרי פנינה אמיתית זו אני!

It’s Alive – ירוק אפל עם גליטרים גסים בירוק רעל. פורמולה עבה שנדבקת למברשת, שכבה ראשונה אטומה, שנייה לאחידות. מתייבש מהר. הלק המוצלח ביותר לטעמי בקולקציית ה- Halloween האחרונה, צעקני, מהמם ומיוחד. ההסרה כמו כל לק גליטרי שמכבד את עצמו - מהגיהינום, קשה ומחרידה במיוחד.

Trendsetter – ירוק חרדלי עם שימר מוזהב. פורמולה דלילה יחסית, נוחה למריחה, שכבה ראשונה אחידה ואטומה, שכבה שנייה לאחידות והעמקת הגוון. זהו הלק שהכי סיקרן אותי בקולקציית Metro, אין ספק שזה לק בגוון מיוחד מאוד שטרם נצפה במחוזותינו שאוחז בצבע שמזכיר נזלת דלקתית או הפרשת גוף אחרת... ממש לא לק לכל אחת. צבע חריג מאוד ששואב תשומת לב מרובה. למחפשות הצומי.

לקים China Glaze: לטבוע במבחר הגוונים!

במקביל להתרגשות הגואה, כמו עם כל מותג חדש בארץ, קיים עניין התמחור שאי אפשר להתעלם ממנו. השוק המקומי בשנים האחרונות חווה פריחה בתחום ונראה שלקים אפשר למצוא בטווח מחירים רחב מאוד. עם זאת מותגי הלקים המקצועיים נעים בטווח מחירים של 25-70 ש"ח וכל אחת יכולה לעשות את השיקול שלה. כששמעתי שצ'יינה גלייז מגיעים לארץ אחד הדברים הראשונים שחשבתי לעצמי זה שמעניין מה יהיה המחיר שלו בארץ, זול בטוח לא. ועדיין כשנודע לי שהמחיר עומד על 55 ש"ח מאוד הופתעתי והיה נראה לי שהוא גבוה. אבל כשמותג כמו Essie נמכר (נכון להיום) ב- 65 ש"ח ו- OPI ב- 59 ש"ח, אני כבר לא לא בטוחה למה צריך לצפות. מותגי הלקים בארץ כולם נמכרים במחירים גבוהים ממחירם בארץ המוצא שברוב המקרים היא ארה"ב. האם זה אומר שלא קונים אותם פה? ברור שלא. הרי כמו תמיד, כשזה מגיע לפינוק האישי שלנו ובטח אם זה תוך כדי טיפול יופי כלשהו, דחיית סיפוקים לא באה בחשבון, הרי אין מחיר להנאה שלנו, לא?... 

לקים חדשים ואופנתיים כמו אלו של צ'יינה גלייז יראו יפים ומרשימים יותר אם נתחזק כפות ידיים מטופחות ואסתטיות. ידיים כאלו רק יכולות להעצים את המראה של הלק ובהתחשב בעובדה שזה אחד האזורים הראשונים שמסגירים את הגיל שלנו, כדאי לתת לכפות ידיים שלנו תשומת לב מיוחדת. יש מבחר מרשים של מוצרים ייעודיים שקיימים בשביל לעזור לנו לשמור על ידיים מטופחות כאלו וכתבתי על זה לא מעט פה בבלוג. הפעם בחרתי בשלשה מוצרים של ל'אוקסיטן (L'OCCITANE) שלגמרי יכולים לסגור לנו את הפינה ובצורה איכותית ואפקטיבית במיוחד. שלושת המוצרים (נטולי שמנים מינרלים) מכילים חמאת שיאה שמורגשת מאוד בניחוח שלהם. בכלל, להשתמש בהם נותן את התחושה שזה מוצר טבעי אמיתי ואיכותי, לא ריח סינתטי מתקתק ומתאמץ. מצד שני הריח של חמאת שיאה אינו ריח סטנדרטי כך שסביר שלא כל אחת תתחבר לזה (ויש כמובן ניחוחות נוספים לבחירה), אני ממש כן. מרשימה מאוד העובדה שעל כל המוצרים מופיע תאריך תפוגה בצורה בולטת וחד משמעית בנוסף לציון תפוגת המוצר מרגע הפתיחה. מקווה שמוצרי הקוסמטיקה של שלל המותגים באשר הם יעברו לשיטה הזו ולא יסתפקו במה שהחוק מחייב - תפוגה מתאריך הפתיחה.

קרם ידיים ל'אוקסיטן: אהבה נצחית

האסוציאציה הראשונה שלי תמיד כשאני שומעת ל'אוקסיטן זה קרם הידיים הקלאסי המופלא שלהם. לא יודעת למה, הרי יש להם מוצרים מדליקים ומפתים בהרבה, אולי זה בגלל שזו הייתה ההתנסות הראשונה שלי עם המותג לפני המון המון שנים, הרבה לפני שקמו כל הרשתות המתחרות המקומיות ולפני התעצמות המגמה הטבעית. אהבתי אותו אז ואני עדיין אוהבת אותו היום, עבורי זה מוצר הדגל של החברה ותמיד כשאשתמש במוצר הזה ארגיש כאילו אני באמת ממש מטפלת ועל הדרך גם מפנקת את הידיים שלי. הקרם הקלאסי של המותג מכיל חמאת שיאה ועוד כל מיני דברים טובים כמו דבש, שקדים מתוקים, תמציות יסמין וויטמין E. הקרם העשיר והסמיך הזה גם מרכך, גם מזין וגם מגן על העור העדין הזה, במקרי יובש הוא ממש מרגיע, אפשר להרגיש את זה בכל שימוש מחדש. אני הרוסה על עיצוב הרטרו של הקרם, בשפופרת מתכתית עם תווית נייר ממוחזרת, כמו קרטון כזה ועליה הטבעה כחולה עם כל הפרטים (על אריזות המוצרים יש גם כתב ברייל). האריזה שלו לא רק יפה אלא גם איכותית ואם קרה לי בעבר שאריזות דומות של מותגים אחרים נקרעו לי באמצע השימוש (מביא את הסעיף כי זה אומר שהקרם הולך לפח כי יתחמצן), לא קרה לי מעולם עם האריזה של ל'אוקסיטן והספקתי לחסל לא מעט קרמים כאלו שלהם.

פיליג ידיים דו-פאזי ל'אוקסיטן: כמו לקבל ידיים חדשות

אם קרם הידיים הוא מוצר מתבקש ומאוד פופולרי, הרי שהפילינג לידיים One Minute - Hand Scrub של ל'אוקסיטן הוא מוצר שמעיד על יותר טיפול והשקעה בטיפוח. עדיין זה לא מוצר שהייתי מדלגת עליו ומספיק להשתמש פעם אחת בלבד בשביל להבין למה, התחושה היא כאילו קיבלנו ידיים חדשות וצעירות, ממש ככה. אז אתחיל במה שאהבתי ממש - הפילינג הזה הוא דו פאזי (דו שכבתי: שמן להסרה ומים ללחות), שלרוב זה משהו שמוכר לנו ממוצרי ניקוי כמו מסירי איפור או מי פנים. אז בתור מוצר ניקוי אולי זה רק מתבקש שגם הפילינג יהיה כזה, הוא מורכב מסוכרים אורגניים ושמן שיאה בריח דומיננטי ומטרתו להסיר לכלוך ותאים מתים ותוך כדי להחדיר לחות. אני הייתי ממליצה להשתמש בו פעם-פעמיים בהתאם למצב הידיים, לא יותר מזה. בעזרת כפית הפלסטיק המצורפת (בתמונה) מערבבים את החומר שבפנים, לוקחים מעט ומתחילים לעסות בין כפות הידיים. בהתחלה גרגירי הסוכר אגרסיביים וצריך לשפשף במתינות כדי לא לשרוט את העור אבל תוך כדי הסוכר נמס ולאחר דקה אין גרגיר אחד והידיים מרגישות כמו חדשות, כאילו כמה לכלוך הורדנו מעליהן... גם אם הידיים היו יבשות ומחוספסות, הן ממש הופכות לחלקות ומיד לאחר ששטפנו את השאריות של הפילינג מהידיים העור מרגיש לחותי ורענן, מדהים! ממש קטיפתי כזה, קשה לתאר את התחושה. עדיין למרות שלא ממש מרגישים צורך, חשוב למרוח קרם ידיים מיד אחרי ומרגישים איך הוא ממש נמס ונספג. זהירות - פינוק ממכר!

קרם קיוטיקלס ל'אוקסיטן: הפרטים הקטנים (והיבשים...)

המוצר השלישי מיועד לטעמי למשתמשות "מתקדמות" יותר, במיוחד כאלו כמוני שכמעט ולא עושות מניקור במכוני יופי אלא עושות הכל בעצמן. זהו מוצר לעור הקרני (Cuticules), העור סביב הציפורניים, שמשתמשים בו לפני מריחת הלק ואמור למלא שני ייעודים. הראשון הוא להמסת עור יבש כך שיהיה יותר קל להסיר אותו, לא מומלץ למי שאינה מיומנת. הייעוד השני הוא לטיפוח העור הקרני כך שיהיה רך ובריא ולא יבש מה שיצריך שימוש במוצר הראשון. יש מוצרים שמתמקדים בייעוד אחד ויש מוצרים שמשלבים בין שני הצרכים האלו. אחד מהם זה ה-  Cuticle & Nail Cream של ל'אוקסיטן, שלפי הגדרת המותג הוא מיועד גם לריכוך והזנת העור הקרני וגם לחיזוק הציפורניים. הוא מכיל בין היתר חמאת שיאה, שמן גזר ודבש. הוא למעשה מן משחה סמיכה ועשירה שמעסים לתוך העור הקרני ולאחר הספיגה דוחפים את העור היבש באמצעות מקלון מניקור ואם צריך גם מסירים אותו. ההבדל בין ציפורנים שנוקו מעור קרני כזה לבין כאלו שלא הוא הבדל תהומי. ושוב - זהו מוצר למיומנות בלבד אחרת יש סכנה של פציעה וחתכים מיותרים. למבינות דבר - קרם קיוטיקלס טבעי איכותי.

מי לא אוהבת מתנות?...

שונאת מתנות תחיה או אוהבת מתנות תחיה יותר טוב?  בינינו, לא נראה לי שיש מישהי שלא כיף לה לקבל מתנות גם אם זה במסגרת יומולדת או אירוע וגם אם סתם כך לפינוק. אין ספק שמתנות פופולריות מאוד אלו מתנות מעולם הקוסמטיקה של מוצרי איפור, טיפוח ובישום. אני תמיד חשבתי לעצמי שזה קצת עקר שיקנו לאחת כמוני מתנות כאלו, הרי זה יהיה מאוד קשה לקלוע לטעם שלי שלא לדבר על הכמויות שיש לי גם ככה, כך שסביר שכל מתנה תצא מפוספסת, אם בגלל שהיא לא לטעמי או שבגלל שאין לי עניין במוצר או במותג. אממה, כשראיתי את מוצרי טיפוח הידיים האלו של ל'אוקסיטן הדבר הראשון שעלה לי לראש זה שאם הייתי מקבלת מתנה כזו אז לא רק שהייתי מופתעת כי זו היתה פגיעה מדויקת בטעם שלי, אלא שזה אפילו היה מצליח לרגש אותי. מקרה נדיר בהחלט. בשילוב הלקים המרהיבים של צ'יינה גלייז, זה כמו הדובדבן שבקצפת, כך שאני בכלל מרגישה מסודרת. פאן.


ID

Nail Lacquer with Hardeners
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 55 ש"ח

Hand Cream
Dry Skin
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 95 ש"ח
Hand Scrub
One Minute
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 99 ש"ח
Cuticle & Nail Cream
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 95 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים נשלחו אלי מהחברות


Print Page

118 תגובות:

  1. מבחינתי אין שום משמעות לעליה שלהם לארץ, בדיוק כמו עם אסי ו-OPI. לא כל הקולקציות מגיעות והמחירים לא שווים אפילו התייחסות, אז מה הועילו חכמים בתקנתם?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ציפיתי ממך לתגובה אחרת...
      זה יפתיע אותך אולי אבל יש לא מעט משתמשות שרוכשות בארץ ולכן יש חשיבות גדולה למבחר שקיים פה.
      בנוגע לקולקציות, דווקא ב- ESSIE ו- OPI רוב הקולקציות מגיעות לארץ, לא חושבת שזה יהיה שונה עם צ'יינה.

      מחק
    2. זה לא מפתיע אותי שיש מי שקונות, אבל לזה אני אומרת שפראייריות לא מתות אלא רק מתחלפות וחבל מאד שכך. אם קונים יש הצדקה לתקוע מחירים כאלה. למה אורלי יכולים להרשות לעצמם למכור ב-20 ש"ח לק אבל חלילה ל-OPI, אסי וצ'יינה? הרי הם מיובאים בדיוק כמוהם.
      ואחרי שעבר לי התקף הזעם - לוקסיטן זה יאמי!

      מחק
    3. לא חושבת שזה עניין של פראייריות, ראשית לא כולן קונות און ליין ממיליון סיבות, בטח לא כאלו שאינן מכורות לקים וקונות בכמויות. שנית, בשביל לקנות לק אחד כל כמה זמן ההבדל במחיר זניח. שלישית, דחיית סיפוקים זה לא בלקסיקון בכלל...
      אורלי לא באותו מעמד של אסי או OPI, לא מוצאת מקום להשוואה, הם גם מותג פארם והמחיר בהתאם. מזכירה לך שאורלי רשמית עולים כביכול 40 ש"ח ותמיד במבצע של 25 ש"ח, מותגים שהם לא בפארם אין עליהם מבצעים והנחות בכלל. עדיין עניין התמחור של המותגים לא ממש ברור לי וכמו שכתבתי בפוסט, כשהמותגים האחרים נמכרים בכאלו מחירים, אז כל מותג חדש שיכנס יישר איתם קו.

      מחק
  2. ספורה באמצע תל אביב ? אני מוכנה ! :-)
    מצטרפת להמלצה על קרם הידיים של ל'אוקסיטן, הוא מצוין.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, אורלי, כולנו מוכנות לסניף כזה, רק שיגיע!...LOL
      בהחלט, ממש ללכת על בטוח עם הקרם הזה.

      מחק
  3. יפה לדעת שעושים עלייה.
    אבל נראה מה יהיו המחירים...

    אין על ל'אוקסיטן!!!

    סניף של ספורה?? נראה לי רחוק.

    נ"ב המשביר הוציאו את ג'ולייט מהמגוון :(

    השבמחק
    תשובות
    1. נטע, בהחלט משמח שמגיעים, וכתבתי פסקה שלמה על התמחור בארץ.

      לגמרי אין על ל'אוקסיטן!!

      תהיי אופטימית, לכי תדעי, אולי יקרה נס ואפילו יפתחו לכבודך סניף של ספורה באור יהודה...P:

      באמת? למה הוציאו? איך את יודעת?...

      מחק
    2. כי שאלתי את הדייל של החברה, היא לא ידעה להגיד לי למה.

      ראיתי את המחיר עכשיו, משום מה כל הפסקה נעלמה לי בקריאה הקודמת.

      מחיר סביר בהתחשב ב"שכונה".

      ספורה..... אהמממ... חייבת להגיד שאחרי ששנה שלמה גרתי ליד שלושה סניפים!! התרגלתי לא לבקר בהם (פשוט כי הייתה אלטרנטיבה טובה יותר)

      מחק
    3. אני אבדוק את העניין עם היבואן של הבושם. ממש מבאס, גם ככה הם לא בדיוק הכי נגישים.

      נעלמה אה? לפעמים אנחנו מדחיקות דברים כמו המחיר...P:
      חוץ מזה תמיד בסוף הפוסט אני כותבת את כל הפרטים כולל המחיר. שכונה?...

      תמשיכי ככה ובסוף בגללך לא יהיה פה שום סניף של ספורה!

      מחק
    4. מי צריך ספורה כשיש את סופר ברקת? ;) D: חחח.

      מעדיפה את מחלקת הקוסמטיקה של רובינסון או סניף של גארדיאן.
      כן, כן השתנו לי ההעדפות.

      מחק
    5. חחח, קרועה!

      את והעניינים האסייתיים שלך...
      מילא היית אומרת לי Neiman Marcus או Saks Fifth Avenue....

      מחק
    6. P: צולע, צולע....

      הייתי מוכנה עכשיו גם לביקורון של 20 דק' מחלקת הפארם של מוסטפא סנטר.
      ואת לא תאמיני מה הייתי מעמיסה ראשון לעגלה.

      מחק
    7. מאיפה את מביאה את השמות האלה? בהתחלה סופר ברקת ועכשיו זה?....
      אין לי מושג איך את מגיעה אליהם אז שאדע מה היית מעמיסה?
      יש שם לקים אדומים עם נצנצים כחולים?...P:

      מחק
    8. א. זה בסינגפור.
      2. יש גם יש, כי הבעלים הודי, אז כל לק עם נצנצים מכל סוג שהוא קיים במלאי.
      3. ואני הייתי קודם לוקחת מרכך פלקס של רבלון.
      4. למרות הגודל והעומס העצום של החנות הזאת, אני מסוגלת לצאת תוך שעה וחצי עם כל מה שאני צריכה. אגב, מוכרים שם מבשר טרי ועד ג'אנטים לרכב.

      מחק
    9. עברת מאותיות לספרות?...P:
      א. ברור, מה חשבתי לעצמי בכלל, שזה סופר ברקת?...
      2. הגיוני שיש, טעם טוב זה לא נראה לי הצד החזק שם.
      3. האמת? גם אני! געגועים לילדות...
      4. בדיוק סוג המקומות שלא תתפסי אותי מתה שם...

      מחק
    10. הפסד שלך. לא תאמיני מה אפשר למצוא שם. במיוחד מהפעם השנייה. הפעם הראשונה מלווה בד"כ בהלם תרבות ויוצאים עם 3 קילו מקלות קינמון, אח"כ כבר באים מתורגלים ויש המון מציאות, יחסית בזול ועל יד יש מסעדה נהדרת.
      דווקא עושר ציבעוני הודי, חלק בטעם בללעע וחלק דווקא יכול לבוא טוב.
      הרבה לקים גליטריים שיצאו "חדשים" בחברות הגדולות, הם חדשות ישנו אצל מוסטפא.

      מחק
    11. עדיין... ביקור במקום כזה עבורי זה מהסוג של חוויה חד פעמית להתרשמות אולי, קשה לי עם הכל מכל. מעדיפה מקומות ממוקדים יותר.

      מחק
    12. זה גם מה שאני חשבתי אחרי הפעם הראשונה. הפעם השנייה הייתה בלילת ברירה, כי הייתי חייבת טחינה גולמית שיש רק שם (מסעודייה- משובחת ביותר) ואח"כ זו פשוט התמכרות... במיוחד גם שהמחירים שם, במיוחד על קוסמטיקה של החברות הגדולות, זולים עד 40% משאר האי.

      מחק
    13. טוב, אם כך כנראה שעד שלא אראה לא אדע... ;)

      מחק
    14. עכשיו רק צריך תירוץ לטוס.

      מחק
  4. איפה רוכשים את צ'יינה בארץ? בכל אופן המחיר ממש מוגזם! המוצרים של לאוקיסטן נראים טוב וזה מעולה שהם מייעדים מוצרים לידיים, אפילו לקיוטיקלס.

    השבמחק
    תשובות
    1. מרינה, כמו שכתבתי הם יימכרו במכוני היופי כמו שאר המותגים המקצועיים.
      המחיר גבוה, אבל את לא מופתעת מזה, נכון?...
      כן, האמת של'אוקסיטן הפתיעו אותי עם הקרם לקיוטיקלס, וכשהם עושים מוצר אז צפוי שהוא יהיה מוצלח.

      מחק
  5. Glad to hear China Glaze are arriving, LOVE their colors, thank you for the update, you are the best :)

    השבמחק
    תשובות
    1. Thanks for the compliments Michelle!
      I'm happy too, Great colors :)

      מחק
  6. אנונימי1.2.2012, 13:44

    נמשיך לקנות בחו"ל.... כמו שעשינו עד עכשיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. מי שקנתה עד עכשיו בחו"ל הגיוני שתמשיך.

      מחק
  7. אין לי ספק שאת יודעת היטב מה תהיה התגובה שלי ובכל זאת
    ישששששששששששששששששששששששששששששש.
    הלקים של צ'יינה הם פייבוריטים שלי. החל מעיצוב הבקבוק שהוא לטעמי, המשך במברשת המצויינת וכלה בפורמולה הידידותית (אף מילה על פיצ'י קין).
    מה גם שמאוד רציתי שיהיהו לי לקים משלהם ולקח זמן רב עד שזה קרה.
    אשר למחיר, חמשה חמשה. אנחנו משלמות על כוס קפה ועוגה בלי להניד עפעף, קונות שטויות בקופה בסופרפארם שלפעמים לא נשתמש בהן. זול זה לא, אבל למי שלא מזמינה ברשת או שאוהבת כאן ועכשיו זה פינוק אמיתי. ובכלל...אנחנו על המפה!
    עכשיו שציינתי את הצבעוניות העליזה שהבאת ליומי החורפי והאפור (לא האפור מהפוסט המקסים שלך), אני יכולה להתפנות ולקרוא שוב את כל הפוסט בנחת ובפרוטרוט)

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, זו גם הייתה התגובה שלי כששמעתי על ההגעה שלהם - יש!....LOL
      וואלה? לא ידעתי שהם הפייבוריט שלך! אז בכלל מגניב!
      אני מסכימה איתך בנקודה הזו, בשביל רכישה פעם בכמה זמן המחיר הוא לא ממש שיקול, בטח לא יחסית להנאה שזה גורם לנו. חוץ מזה שזה זמין כאן ועכשיו, משתמשות כמוך שאוהבות "לצאת עם שקית" או שלא רוכשות ברשת שמחות על הנגישות של המותג בארץ.
      חחח, בהחלט ניוז צבעוני ומשמח ביום החורפי מאוד הזה.
      תהני מהפוסט, בטוחה שיהיו לך פידבקים נוספים ;)

      מחק
    2. אןלי לא הרבה אבל תובנות נוספות יש:

      אילו נקלעתי לחנות של צ'יינה גלייז במחירים שלהם לפני משלוח ברשת, הייתי מזמינה קונטיינר, לוקחת את כל הגוונים כולם ולא צריכה יותר מאף חברה, כי יש להם הכלללללל.

      פרחה - לא נשמע מעליב בהגדרה שלך, נשמע אפילו מחמיא "אחת שמבינה".
      אני לכל מקרה התחברתי ל"ילדת שמנת/פיה המודרנית" - תני קצת זמן לוונדר אוורירי יהיה שלי.

      כבוד על הסבלנות שלך להגדרות, איך שאני מכירה את עצמי, היית מאבדת את זה ובאמצע הדרך. מוחקת את הקודמות שלא אידרש לכתיבת הבאות. כבר קרה לי :)

      פילינג - אני בעד פילינג, יש לי לא מעט כאלה.

      קוסמטיקאית. טובה יש לציין, אמרה לי בצעירותי שלא כדאי לעשות פילינג לידיים כי זה פוגע בהגנה הטבעית של העור. איכשהו זה נחקק בתודעה.
      עכשיו כשאני מגלה את הפילינג שלך ומסתכלת על הידיים המטופחות, אני עושה 1+1, לא רק פנג'ל עושה את העבודה. מתעתדת לדגום את הפילינג הזה ובמהרה, אצלי הרי זה קל"ב.

      אשר לקיוטיקלס - קניתי קרם של Poshe בשפופרת צהובה, אני משתמשת בו ואז דוחקת/מסירה מעט את העור. אני גם מעסה לפעמים בעת המתנה למשהו/מישהו סביב לציפורן והוא נספג ומרכך.

      עד כאן להיום, בוקר טוב/שבת שלום

      מחק
    3. אפרת, אני שמחה מאוד שהתחלת לאחרונה להזמין מהרשת וראית שהשד לא כזה נורא. אפילו להיפך, פותח לך אופציות שלא היו קודם. המבחר של צ'יינה בהחלט עצום, זה כיף גדול.

      פרחה זה לא בשביל להעליב, פרחה זו מציאות ;)
      זוכרת שאת אוהבת את הלבנדרים והרכים האלו.
      הדימויים הם המצאה אסוציאטיבית שלי כמובן, גם מי שלא מתחברת לדימוי אבל מתחברת לגוון אני בטוחה שתהנה מהלק.

      כן, פילינג זה מאסט, העיקר שיש משהו מתאים בבית.

      יש קוסמטיקאיות שעדיין אומרות את זה. אני חושבת שלומר דברים בצורה גורפת זו טעות. כל אחת צריכה לדעת מה מתאים לה. אם נעשה פילינג כל יום, אז זה גם יפגע בהגנה הטבעית וגם ישרוט את העור ויזקין אותו. החכמה היא תמיד באיזון ולדעת איך להשתמש בכל מוצר. לכן כתבתי להשתמש רק פעם-פעמיים בשבוע בהתאם למצב העור. לא יותר למרות שזה מפתה. כמובן שקרם ידיים עשיר זה מאסט אח"כ. עדכני אחרי שתדגמי מה את חושבת על הפילינג הזה. דו פאזי מדהים.

      עם הקיוטיקלס צריך ממש לעבוד בעדינות, חשוב שיהיה משהו איכותי. ובהחלט כדאי להשתמש בו גם לריכוך והזנה.

      יום נעים שיהיה :)

      מחק
  8. אוווייי גוועלד זה הולך לכאוב לחשבון בנק שלי. דנרה לא יפה מצידך. באמת שלא.

    השבמחק
    תשובות
    1. שחר, יא מנשנשת ציפורניים שכמותך, אם זה מה שיגרום לך לגמילה ארוכת טווח (והוכחת שזה שווה את זה!) אז דיינו :))

      מחק
  9. זה אולי נחמד שסופרים אותנו, אבל 55 ש״ח ללק שעולה 3-4 דולר...? מופרך בעיניי.
    מי שמוכנה לשלם פי 3-4 בשביל הסיפוק המיידי- סורי, בעיניי היא ממש פראיירית. ההפסד, ד״א, הוא של כולנו- כי כל עוד יש מי שיקנו במחירים האלו, מן הסתם אין סיכוי שהם ירדו.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה תמיד נחמד שסופרים אותנו.
      מסכימה איתך על המחיר, אבל שימי לב שבחו"ל המחיר הרשמי של צ'יינה 6 דולר, וכשאסי נמכר בחו"ל ב- 8 דולר ובארץ ב- 65 ש"ח, זה מפתיע שצ'יינה תומחר ב- 55 ש"ח?...
      ברור שיש מי שיקנו במחירים האלו, בדיוק כמו שקונות אסי ו- OPI.
      לא כולן רוכשות בחו"ל, חשוב לזכור את זה.

      מחק
  10. מהשלישיה הראשונה שום דבר לא העיף לי את הפוני אולי חוץ מ Heaven
    השאר בעיניי יפים מאוד אבל לא מחדשים לי

    מהשלישייה השני, VII :)

    מהאחרונה... אני אגיד ש Black Diamond
    רק בשביל להיות נחמדה

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, חילקתי את הלקים לקבוצות בשביל להראות את המגון ושכל אחת יכולה להתחבר למשהו אחר.
      אהבת את ה- Heaven? הוא מזעזע לטעמי...LOL
      חחח, הרגת אותי עם ה- Black Diamond! אני האמת ממש אהבתי אותו.
      נו, הטעמים שלנו לא תמיד מתחברים, אה, בעצם התחברו עם ה- VII ;)

      מחק
    2. כן הוא כזה רך וכל החרטא הזה :)

      מחק
    3. חחח, בדיוק! הפתעת אותי איתו.
      ובתור מי שאוהבת צלליות אדומות היה ברור לי שלק אדום זה לא את ;)

      מחק
    4. אני מלאה הפתעות אני P:
      לק אדום זה סופר אני, רק שזה לא בדיוק המצאת הגלגל ;)
      לכל חברה שמכבדת את עצמה יש אדום ובורדו

      מחק
    5. די!!! איך לק אדום פופולרי ונפוץ משתלב עם הלוק המיוחד שלך?
      הכי הייתי מחברת אותך ללק לקים כהים כמו ה- VII.
      לגמרי הפתעת אותי עכשיו!

      מחק
    6. האמת שעדיין לא חשבתי על זה, אבל עכשיו כשזה קורה שמתי לב שיש לי נטייה להתאים צללית לציפורניים :ם

      מחק
    7. המממ, מה את אומרת!
      אני מקווה שהמודעות הזו תעזור לך לתקן את המחדל. או שלא...P:

      מחק
    8. יש איזה חוק יסוד שאומר אחרת? P:

      מחק
    9. אין חוקים לכלום, הכי אנרכיה בביוטי... ;)

      מחק
    10. lol
      http://www.youtube.com/watch?v=L397TWLwrUU

      מחק
    11. Breaking The Law!!!
      מעולה שאת!

      מחק
  11. אני כמובן לא ידעתי מכל הדבר הזה :) שמחה שהם עשו עלייה ומאחלת להם הצלחה רבה.
    אני בטוחה שיש פה הרבה בנות ששמחות לראות עוד מותג מצוין בארצנו .

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך, מאוד שמחה מהמהלך ומקווה שיצליחו.
      בהחלט מותג נפלא ועכשיו גם זמין שנוכל לגוון איתו.

      מחק
  12. היי ברח לי לפני הסוף! באשר ללאוקסיטן , כרגיל אבקש לארוז לי יפה יפה בשני סרטים :-P מתה על המוצרים שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, מוצרים אליפות הל'אוקסיטן!
      את הקרם לידיים הכרתי אבל הפילינג והקרם לקיוטיקלס הפתיעו אותי.

      מחק
  13. אני מוכנה לקבל מתנה כזו ... גם בלי שום סיבה אני יודעת שהמוצרים האלו ממש טובים אבל כרגע אני משתמשת בקרם ידיים של חברת "PENTA" ואני מאוד מרוצה.

    יום חמים
    מיכל - http://matryoshkachic.blogspot.com

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכלי, כן, מתנה כייפית ממש!
      והמוצרים בהחלט מעולים, אני מאוד אוהבת את ל'אוקסיטן.

      מחק
  14. אני כזו סאקרית של ל'אוקסיטן. לפעמים אני לא מעזה אפילו לעבור ליד החנות מרוב סאקריות. קונה כל מה שנותנים לי.
    הם מעולים, ואגב, לא רק בגזרת הטיפוח. יש לי כמה מוצרי איפור שלהם (שני ליפסטיקים ושני עפרונות עיניים) ואני מרוצה מאד מאד.

    וצ'יינה גלייז!
    ווהוווווו!! אני מתה עליהם ולא יכולה להחזיק אותם כי אני לא קונה ברשת (מתוך עיקרון והפחד לאבד שליטה על עצמי אני לא מחזיקה כרטיס אשראי). ועכשיו יהיה לי! יהיה לי! :)

    דנרה, אשת בשורות טובה שכמוך!
    (רותם)

    השבמחק
    תשובות
    1. רותם יא מלכה!
      מאיפה הבאת את הקצפת הזו?? יאמי, עשית לי חשק (התחת שלי לא מודה לך כמובן...).

      את האיפור של ל'אוקסיטן אני לא מכירה ומבטיחה לנסות בהקדם.
      אבל מסכימה עם כל מה שאמרת על הטיפוח. המותג הזה עושה לי חלושס לגמרי.
      בהחלט כדאי להימנע מלהיכנס לחנויות שלהם אחרת המצב קשה מאוד כשאין לנו שליטה על עצמנו ככה...;)

      איזה כיף שצ'יינה פה, נכון??? אני ממש שמחה!
      ברור לי שיש המון שלא קונות ברשת (מהמון סיבות) וזו בשורה גדולה בשבילן.
      כיף גדול!!! מחכה כבר לקבל ממך המלצות לגוונים חדשים!

      ותודה נשמה אין כמוך :))

      מחק
    2. קצפת זה שנים אחורה:)
      זה הכינוי הכי אוורירי ונימוח שהיה לי ;)

      מחק
    3. זה נראה לי הכינוי הכי אוורירי נימוח, מדליק ומשמין EVER!

      מחק
    4. וזה לא רק קינוח, זו דרך חיים ;)

      (ההשמנה היא מנחת, מנחת! יודעים מתי הפתיחה החגיגית של חנות CG?)

      מחק
    5. חחח, החיים שלך דבש! אה... קצפת...

      אין חנות של צ'יינה, כמו מותגים מקצועיים אחרים הם יימכרו כבר מהשבוע במכוני ציפורניים, מכוני יופי וספא, מספרות ובתי מרקחת פרטיים.

      מחק
  15. אנונימי1.2.2012, 19:22

    נהניתי לקרוא, אני מאוד אוהבת את המוצרים של לאוקסיטן :-)
    לאחרונה התמכרתי לשמפו ולמרכך שלהם, והם פשוט שינו לי את השיער לחלוטין. ממצב של שיער קש הוא הפך לרך ומבריק.
    אשמח אם תפרסמי פוסט המלצות על מוצרים נוספים שלהם, אשמח להכיר מוצרים מנצחים חדשים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אנונימית! (מוזמנת להגיב עם כינוי)
      מה את אומרת! זה דרמטי מה שאת כותבת, באיזה שמפו ומרכך שלהם השתמשת? מאיזו סדרה?
      ובכיף, אני מנסה מוצרים שלהם כל הזמן וכאלו שנראים לי שווים בהחלט יקבלו במה בפוסטים נוספים בבלוג :)

      מחק
    2. אנונימי1.2.2012, 21:35

      אני משתמשת בסדרה לשיער יבש ופגום (המדבקה בגוון האדמדם). המוצרים נמכרים גם בשקיות אקולוגיות, שמורידות מאוד את המחיר (100 ש"ח ל-500 מ"ל במקום כ-140 ש"ח לאותה כמות), ו...אהמ...השמפו משתתף במבצע החדש שהם העלו לפברואר אז שווה לקנות (ככה אני מוכרת את זה לעצמי - לא רע, נכון ?).

      מחק
    3. נשמע מעולה אך לא זול, תודה על ההמלצה. ייבדק העניין!

      מחק
  16. beauty_mark1.2.2012, 20:16

    נחמד שעוד חברות עושות עליה לארץ (סניף של ספורה נשמע לי רחוק אלפי שנות אור...(-:
    אבל...אני השאיר את הרכישות שלי און ליין, מה שכן מעניין זה אם יעלו גם קולקציות, אצל OPI אני רואה שהרבה כן מגיע לדוגמא.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה תמיד נחמד שיש חברות בינלאומיות חדשות פה.
      כולן סקפטיות פה על ספורה, ככה בטוח הם לא יגיעו...LOL
      מי שרוכשת און ליין סביר שזה לא משהו שישנה את ההרגלים שלה, אלא אם כן בא לה על לק כאן ומיד.
      לפי מה שהבנתי יגיעו קולקציות אבל נצטרך בהחלט לראות בעצמנו מה קורה בפועל.

      מחק
  17. כיף לקרוא שהם הגיעו לארץ
    פחות כיף לקרוא על המחיר...

    אין עוררין שהלקים הללו מצוינים, ויש מגון עצום של צבעים
    אבל אני אמשיך להזמין לי אותם כנראה

    אבל אנחנו נהיה פחות מיוחדות, כי לעוד בנות שלא משתמשות ברשת לרכישות- יהיה אותם גם!

    השבמחק
    תשובות
    1. פיצ'ה, מסכימה איתך לגמרי, אבל אני לא ממש מופתעת מהמחיר, בטוחה שגם את לא...

      כן, הלקים נהדרים ונחכה לראות איזה קולקציות יגיעו.

      חחח, ממש מבאס הקטע הזה אה? לא נוכל לומר אני עם הפיצ'י קין או עם האהוי אבל זה מחו"ל...LOL

      מחק
    2. על זה אמרו חכמים: "יאללה יאללה.." ;)

      מחק
    3. חחח, קרועה!

      מחק
    4. תמיד הייתי משוויצה לחברות שלי! עכשיו אני אשאל אותן עם מה הן!

      מחק
    5. נכון! ואם יש לך תגליות מעניינות אז ברור שתרוצי לספר לחבר'ה, כן?...;)

      מחק
  18. פיצ'ה, זה רק מציב לנו אתגר ליבא לעצמנו חברות אחרות מקוריות ואיכותיות יותר או פחות שטרם "שמעו" על ארצנו הקטנטונת. מילני, זויה, Finger Paints וכדומה

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוואי ויבואו עוד אבל נראה לי שהשוק רווי כבר בשביל מדינה קטנה כמונו.
      מילאני דווקא לא דוגמה טובה כי מדובר על חברת איפור עממית שיש לה גם לקים ואני לא רואה את המותג הזה מגיע לפה. ובואי נאמר שזה גם לא הפסד גדול. לעומת זאת מוצגים כמו זויה, נובר ודבורה ליפמן היה בהחלט נחמד אם היו באים לביקור ;)

      מחק
    2. כתמיד אינני בהירה לך: כוונתי הייתה שנזמין לקים אחרים שאינם זמינים הארץ כדי להמשיך להרגיש ,מיוחדות".

      לא זוכרת אם אצלך כתבתי: לאוקיטן הייתה חברה אהודה עלי הן לידיים והן לגוף כשהייתי קונה בנסיעות או מבקשת שיביאו לי מפריס. ברגע שהיא הפכה רשת פרושה מרחבית בארץ ובמחירים לא ממש ידידותיים, ירד לי קצת.

      מחק
    3. אה.... חחח, עכשיו הבנתי :)
      מסכימה איתך, אני בעד להזמין כל מה שאינו נגיש לנו.

      וואלה? לא ידעתי. בהחלט מותג מוצלח ואהוד. אני לא זוכרת שהם היו אי פעם במחירים מאוד ידידותיים, תמיד היו יחסית יקרים. מניחה שירד לך מהמותג בגלל התמחור, כן? כי מבחינת איכות לטעמי לפחות הם סוף!

      מחק
    4. לא רק, הוא הפך נגיש תחת כל עץ רענן לכולם = פחות מיוחד.

      מחק
    5. נכון, עכשיו הוא יהיה נגיש לכולם, אבל מעשית המחיר עדיין עושה את ההבדל.
      בנוסף, זה אינו מותג שיימכר בפארם בתפוצת נטו, אז בכלל...
      כך שלטעמי עדיין הוא מותג ייחודי יחסית.

      מחק
  19. אנונימי2.2.2012, 0:06

    מה המדיניות שלהם ביחס לניסויים בבעלי חיים? לא מצאתי אותם ברשימות של PETA.

    השבמחק
    תשובות
    1. שאלתי את החברה ואעדכן פה ברגע שאקבל תשובה מהם.

      מחק
    2. קיבלתי תשובה רשמית שהם אינם עושים ניסויים בבע"ח.
      cruelty free :)

      מחק
    3. אנונימי3.2.2012, 21:38

      יופי תודה:)

      מחק
  20. אני רוצה שמישהו [אולי את] יגלה לי, אחת ולתמיד איפה נמכרים לקים של OPI תמורת 59 ש"ח?
    בתל אביב, אני מוצאת אותם ברשתות סלוני מדי-פדי אקספרס כאלה ואחרות והוא תמיד עולה 65 ש"ח. במגזינים נוהגים גם כן לפרסם שOPI עולה 59 ש"ח, רק אף פעם לא כותבים איפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. את יודעת, אני זוכרת שפעם את או מישהי אחרת סיפרה על זה. אז הלכתי ובדקתי מה זה הסיפור הזה. מה שהבנתי זה שהמחיר של OPI גם הרשמתי וגם בפועל כמעט בכל המקומות הוא 59 ש"ח. יש מקומות כמו הפי האוור (happy hour) שמעלים אצלם את המחיר כי הם גם רוצים להרוויח יותר וגם כך הם משווים את המחיר ל- ESSIE. כך שכשתבוא לקוחה לקנות המחיר זה לא מה שישנה לה בין שני המותגים.... גרידיות במיטבה. אני לא הייתי קונה שם OPI מתוך עיקרון.

      מחק
    2. בקניון רמת אביב יש femme spa (לא בטוחה שאני מדייקת בשם), זה לא צמוד לרזילי ולחנות הקונספט של פיג'ו, ושם מוכרים OPI ב 59.

      אגב, ראיתי OPI ב 40 שקלים במכון של Nail studio אי שם בפרברים. אולי גם בתל אביב זה כך..

      מחק
    3. כן, קוראים להם femme clinic פאם קליניק בקומה השניה בסוף.
      בעיקרון הרוב מוכרים ב- 59 ש"ח, יש רשתות מסויימות שמעלות את המחיר.

      בנייל סטודיו ב- 40 ש"ח?... זה מחיר למקצועיות, לא? הרי הם היבואנים. בת"א הם לא מוכרים לקהל במחיר כזה. בדוק...

      מחק
    4. לא ידעתי שבfemme clinic מוכרים ב 59 ש"ח. נכנסתי לשם בדיוק פעם אחת וזה לא מצא חן בעיני, אז גם לא חזרתי. אולי בשביל הלק אשוב, כי זה קרוב אלי. נחמד לדעת, תודה.

      מחק
    5. כנראה שבפרובינציה המצב גרוע והם מוכנים למכור לכולם (פעם הסתכלו עלי כאילו נפלתי מהירח כשהסכמתי לקנות ב 40). חבל שהמבחר מבייש.

      מחק
    6. Dush - אם תגלי שגם שם העלו מחיר בטעות אז תעדכני... אני גם אבדוק אותם בפעם הבאה שלי בקניון.

      katzefet - חחח, לא מופתעת... האמת שאין מה להשוות בין נייל סטודיו ת"א לאחרים, יש סניפים שכלל לא מחזיקים OPI. אחרי שראיתי את סניף ירושלים באיזו הזדמנות וקיבלתי חום לא נראה לי שאלך לסניפים מחוץ לעיר...

      מחק
  21. אהבתי ותמיד אוהב את המוצרים של לאוקסיטן! אין עליהם!

    השבמחק
    תשובות
    1. מדהימים לגמרי. הנאה צרופה בכל פעם מחדש.

      מחק
  22. ווואי סוף סוף הם מגיעים לארץ רק חבל שהם עולים כל כך הרבה,
    זה מבאס שעד שמביאים מותגים מחו"ל לארץ הם מעלים את המחירים כ"כ גבוה...

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט כיף שהם כאן איתנו!
      בואו נאמר שאני אהיה מופתעת יותר אם מותג יגיע לארץ ולא יעלה את המחירים משמעותית ;)

      מחק
  23. גם אני שאלתי למה לא מביאים כבר את ספורה, אבל הרי גם אם יביאו - הכל יעלה פה הרבה יותר.. לא רוצה לבאס, כמובן..
    בקשר ללקים-מכיוון ואני עדיין רוחצת בקבוקים ועושה ספונג'ה כל יום אחרת הקטנה תזחל על חול, אני לא מורחת לקים על ציפרני ידיי אלא רק רגליי, ושם כל לק של chic עושה את העבודה מעולה וגם מחזיק מעמד שנה בערך.. אז זה לא כ"כ משנה לי אבל לגבי לאוקסיטן אני אספר לבעלי כי כפות הידיים שלו חרוצות (מהמילה חריצים-למרות שהוא גם חרוץ..) אז אולי הפילינג יעזור לו.

    השבמחק
    תשובות
    1. ניבה, קודם כל שיהיה פה סניף של ספורה ושיהיו לנו זמינים מותגים נוספים, את עניין המחירים אני מדחיקה...P:
      במקרה שלך הייתי הולכת על לק ג'ל, אידיאלי למי שעובדת הרבה עם הידיים.
      ובנוגע לבעלך, עם כפות ידיים כאלו בהחלט מומלץ גם פילינג וגם קרם ידיים עשיר מאוד. זה גם יהיה לו יותר נעים ובריא וגם יותר אסתטי.

      מחק
  24. קרם הידיים שלי! :)אחד הקרמים הטובים שניסיתי.
    לא ידעתי שיש להם קרם לקיוטיקלס. אולי כי זה לא משהו שאני מחפשת בדר"כ, אבל נשמע ממש טוב.
    לפילינג בידיים אין לי סבלנות. הידיים עושות פילינג כבר כשאני עושה איתן פילינג לכל חלק אחר בגוף :)

    הגיע הזמן שיביאו צ'יינה גלייז ארצה :), אפילו אם אפשר להשיג אונליין. והמחיר הוא כמו כל מותג אחר (ואפילו יותר זול בכמה שקלים).
    גם ESSIE אפשר להשיג אונליין ועדיין אני קונה אצל הספר שלי או כשאני עושה אצל הבחורה שאצלו מניקור. נכון שזה יותר יקר מאשר להזמין אונליין, אבל זה חלק מהחווייה אצלי של להתפנק לי אצל הספר, ובלי קשר למוצר עצמו.

    השבמחק
    תשובות
    1. קורינוש, לגמרי אחד הקרמים המעולים!
      גם אני לא ידעתי שיש להם קרם לקיוטיקלס בגלל זה ממש הופתעתי וכאמור לטובה :)
      זה הגיוני מה שאת כותבת ואני בעד. אני לא עושה את זה בדרך כלל עם פילינג לגוף כי זה ממש שורט לי את הידיים ויש לי עור דק שם.

      ידעתי שאת במיוחד תוכלי להעריך את העלייה הזו של צ'יינה!
      גם חשבתי עליך כשכתבתי פה שאין כמו להתפנק בלק תוך כדי טיפול יופי כלשהו וחוץ מזה שהמחיר זניח אם קונים פעם ב... פינוק אמיתי!

      מחק
  25. צ'ינה גליז עושים עליה? ואללה. טוב לדעת :)
    למרות שאין מצב שארכוש אותם במחיר של 55 ש"ח.. גם םא אסי ו OPI יותר יקרים...

    היתה לי תקופה שחיפשתי לק לבנדרי כמו light as air די ברור למה לא הגיע אלי אחד שכזה בכל זאת נכון? ;)
    אולי בסוף אעשה את הצעד הזה, לכי תדעי חחח

    יש לי את הגירסה המוקטנת של הקרם ידיים הזה. ולומר את האמת - אני לא סובלת אותו...
    לוקח לו מאתיים שנה להספג. וגם למרוח אותו מעצבן בגלל שהוא חמאתי כזה.
    מעדיפה בהרבה קרמי ידיים יותר קלילים שלהם..

    הפילינג ידיים השמע מאוד מעניין.. לא הייתי חושבת על מוצר כזה..

    מעניין שהקרם של לאוקטין לא מכיל AHA. מהניסיון שלי משימוש בקרמים אחרים שלא מכילים את החומר הזה
    זה פשוט לא זה. מרכך, כן. אבל לטווח קצר. ולא עושה שום עבודה בטווח הארוך.

    תתחדשי! תמיד כיף לקבל מתנות!

    השבמחק
    תשובות
    1. מיטלי, עשו עלייה ואני מקווה שעוד מותגים יעלו במהרה.
      כן, המחיר לא זול ומן הסתם את תמשיכי לקנות ברשת.

      בסוף איך שלא יהיה אני בטוחה שיגיע אליך לק לבנדרי מעודן כזה ואת תתרגשי ממנו ואח"כ תהני לקטול אותו (ראי הצ'יינה פאפיה פאנצ'...). אני כבר מחכה ;)

      קרם הידיים הזה בהחלט לא קליל ולכן מאוד מתאים לעונה, אני ממש אוהבת אותו.
      למרות שהוא כבד יחסית לטעמי הוא נספג מהר ומשאיר את העור עם ברק בריא כזה.
      אבל למי שיותר קל בהחלט עדיף שתבחר בקרמים קלילים יותר, עניין של תחושה אישית בעור, אין מה לעשות.

      הפילינג הזה ממש הפתיע אותי, במיוחד שהוא דו פאזי. אם אפשר לנסות אותו בחנות שלהם אז אני ממליצה לנסות שם ולהרגיש.

      לא הבחנתי בתופעות מיוחדות עם הקרמים. מעניין.

      תודה, הכוונה שלי הייתה למתנות שכולנו מקבלות בימי הולדת וכזה, כן? אם הייתי מקבלת מתנה ממישהו את שלושת המוצרים פה של ל'אוקסיטן זה היה מפתיע אותי הדיוק בבחירה.

      מחק
    2. כי אני תמיד מתפתה לקנות דברים שאני בעצם לא רוצה..
      יש עוד אחד כזה, שרציתי, וחמדתי, אפילו עד מאוד, והיום אני לא מחבבת אותו בכלל, ואפילו לא בא לי להסוויץ אותו.. אני שטחית ופזיזה. זה מה יש :)

      אין ספק שאחרי שהוא נספג הוא משאיר הרגשה נהדרת לעור! אבל אין לי סבלנות לחכות את הזמן הזה חחח אני מאוד אוהבת את הקרם שושנים שלהם, גם ריח למות, וגם קליל מספיק בשבילי.

      את יודעת מה, שכחתי שאפשר לדגום בחנות חחח את רואה מה זה כשמתרגלים לרשת! אם כך בטוח יבחן ובקרוב!!

      דווקא מישהו שמכיר אותך יכול לבחור בדיוק את המוצרים שתאהבי. אם זה שלכל החברות היום יש כל מיני מארזים שונים ומשונים, תמיד אפשר להרכיב :) ובשביל מישהי מיוחדת, אני תמיד עושה הרכבה משל עצמי.

      מחק
    3. פיתוי זה חלק מהעניין. מה שטוב זה שתמיד אפשר למכור/להעביר הלאה. תסוויצ'י פעם אחת, מה אכפת לך? אפילו אם זה לטובת הכלל....P:

      קרם ידיים בהחלט חשוב שייספג מהר אחרת זה מעיק, אצלי זה עובד איתו למרות שהוא כבד, אבל העיקר שיש לך אחד שאת יותר מרוצה ממנו. זה מה שחשוב. והריחות שלהם גומרים גם אותי, לא סינתטים ומוגזמים כאלה שעושים לי בחילה...

      הרגת אותי! אנחנו כבר שבויות של הרשת! הכי כיף להיכנס לל'אוקסיטן ולהתחיל לחפור שם (וזה גם מסוכן כי מפתה..). בכל מקרה עדכני...

      לא יודעת, נראה לי שמאוד קשה לבחור מתנה מעולם הקוסמטיקה למישהי כמוני. אף פעם זה לא יוצא טוב... חוץ מזה עם הכמויות שיש לי עדיף שיתמקדו במתנה מסוג אחר...;)

      מחק
  26. אני חושבת ש"עליה" של מותגים חדשים זה תמיד דבר חיובי וככל שיהיה כאן מבחר גדול יותר של מותגים ומוצרים אנחנו בתור צרכניות (לרוב "צרכניות כבדות" :) רק נרוויח מזה.
    צ'יינה גלייז התבקש כאן כבר מזמן. אני כמובן אמשיך להזמין מחו"ל במחירים הרבה יותר אטרקטיביים, אבל הבנות שלא עושות את זה בהחלט יהנו כי זה מותג מעולה!
    מהלקים שהצגת יש לי רק את High Hopes שאני נורא אוהבת והוא שמור לתקופת הקיץ.
    עדיין לא ניסיתי את המוצרים של לאוקסיטן, אבל טוב לדעת שהם עושים גם מוצרים יעודיים לידיים ואני בטוחה שיש להם גם מרכיבים משובחים. מתישהו אפנק את עצמי שם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עדן, אני מסכימה איתך, קודם שיעלו ואח"כ נראה מה המשמעות ונבקר אותם. אנחנו בהחלט יכולות רק להרוויח מזה.
      אין ספק שמי שמורגלת בהזמנות מחו"ל אין לה סיבה לשנות את ההרגל, בטח לא בתמחור כזה. אבל יש המון שזו האופציה היחידה שלהן להשיג את הלקים ואני מאוד שמחה בשבילן.
      ה- High Hopes מהמם! בהחלט לק לקיץ. הורס למניקור ולפדיקור. מה שבא.
      כמו שאני מכירה אותך את מאוד תאהבי את המוצרים של ל'אוקסיטן, יש להם גם מגוון סדרות וניחוחות לבחור כך שכל אחת יכולה למצוא את עצמה שם.

      מחק
  27. אנונימי4.2.2012, 2:48

    איפה משיגים את הלקים?

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שכתבתי בפוסט אפשר להשיג במכוני ציפורניים, מכוני יופי וספא, מספרות ובתי מרקחת פרטיים.

      מחק
  28. לגבי הלקים - טוב ויפה למי שקונה רק בארץ. ליתר לא נראה לי שזה משנה כ"כ :)
    המוצרים של לאוקסיטן עושים חשק מטורף. נכנסתי לחנות שלהם בקניון רמת אביב כבר כמה פעמים אבל אני לא מוכנה כרגע להוציא כאלה סכומים על קרם ידיים..

    השבמחק
    תשובות
    1. אירנה, אלו בהחלט חדשות טובות למי שעד עכשיו לא היתה לה האפשרות להשיג לקים של צ'יינה.
      מי שמורגלת ברכישה ברשת סביר שתמשיך.
      כן, לל'אוקסיטן יש מוצרים מאוד מפתים וממש לא זולים. לכן מי שרצה יכולה להתפנק בקיטים מיוחדים שיוצאים מדי פעם במחירים אטרקטיביים יותר.

      מחק
  29. בדיוק שבוע שעבר קניתי את הקרם ידיים שלהם, שיצא במהדורה מוגבלת :)
    (ועוד כמה מוצרים כי לא יכולתי להתאפק..)

    הקרם לקיוטיקלס והפילינג לידיים בהחלט ייבדקו בביקור הבא בחנות!
    יש להם מוצרים מעולים ואיכותיים שתמיד עושים חשק לעוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. המהדורה האפריקאית המוגבלת שלהם מעוצבת בצורה פשוט הורסת!
      איזה ריח קנית? אני סקרנית לגבי ההיביסקוס.

      אלו שני מוצרים מפתיעים ששווים בדיקה בהחלט.
      לגמרי דברים איכותיים ומפתים...

      מחק
    2. העיצוב באמת הורס, אי אפשר שלא לקנות :)
      אני קניתי את ורד המדבר הריח מדהים בעיני, עדין ונעים

      מחק
    3. נשמע ממש טוב!
      אני חייבת להריח אותם!!

      מחק
  30. לא מרגש ב כ ל ל..
    המחירים בארץ לא עושים חשק לקנות, ולמזמינות מהרשת אין שום ערך מוסף בזה שהם כאן. בעצם, אולי רק כדי לראות קודם את הגוונים במציאות..
    מה שכן - השלישיה של ה- Light As Air, Grape Pop, VII ממש עשתה לי את זה..

    השבמחק
    תשובות
    1. חן, אין ספק שמי שרכשה עד היום ברשת לא תשנה את ההרגלים.
      זול זה לא אבל זמין למי שלא הייתה לה את האופציה לקנות צ'יינה גלייז.
      השלישיה הסגולה הזו בהחלט מהממת, אהבתי מאוד את שלושתם.

      מחק
  31. אנונימי15.2.2012, 21:10

    OMG!!! Gorgeous colors!!!

    השבמחק
  32. אני בדיוק מחפשת קרם ל- cuticule , את ממליצה על הקרם שלהם?
    יש לי את קרם הידיים שלהם, שאני חורשת עליו ואני מאוד מרוצה.
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. אני משתמשת בו גם היום, הוא מוצלח ולא דביק כמו מוצרים אחרים ובגלל זה אני אוהבת אותו.
      הוא לא מאוד חזק להמסת העור, יותר מוצלח כמרכך ומטפח.

      מחק
  33. אני שמה כל יום שמן מיוחד כדי לרכך את ה- cuticule, אבל אמרו לי שזה לא בהכרח מספיק בשביל להמיס את העור ושצריך מוצר ייעודי. אני מתלבטת אם לקנות את הקרם הזה שאת מציעה. מה את אומרת?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא בטוחה שהקרם יעשה את ההבדל. ספציפית להמסה יש מוצרים מקצועיים ייעודיים. אני לא מאוד ממליצה להשתמש בהם כי זה חודרני מדי. מספיק לרכך במים חמים בשילוב מוצר קיוטיקל ולהסיר את עודפי העור לטעמי.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails