23 בינואר 2013

פריזורה מטופחת



זה לא משנה באיזה סוג שיער אנחנו מתהדרות, הוא דורש יחס וטיפוח באופן שוטף. בחורף באופן טבעי הטיפוח יתרכז יותר במוצרים להענקת ברק וגמישות וכאלו שינטרלו את הפריז שנוצר אם באופן טבעי ואם בגלל היובש של הפן. אם יש משהו שממש לא מחמיא לשיער זה הפריז, החשמל הסטטי, ולכן תמיד נחפש דרכים לנטרל אותו. ממש כמו שעם עור הפנים בחורף אנחנו מרגישות צורך במוצרים עשירים יותר כך גם השיער שמושפע ברמה כזו או אחרת ממזג האוויר ולנו נותר בעיקר לנסות ולאזן את ההשפעה הזו. כשהשיער שלי במצב הטבעי שלו בעיקר לדאוג שיהיה יותר רך ופחות פריזי וכשהוא עם פן אז בעיקר לדאוג לאקסטרה ברק שלא יראה דהוי. הרי כל האיפור הכי איכותי לא יעזור ללוק שלנו אם השיער לא יקבל יחס ויראה עייף. אם יש מוצרים ששווה להשקיע בהם לטעמי הרי שאלו מוצרי השיער כי אין תחליף לפריזורה מושקעת כדי לשוות לנו מראה כללי מטופח.

קרם הגנה מחום: הגנה שהיא מאסט

אני חושבת שהיום זה כבר מאוד נפוץ להשתמש במוצרי הגנה ממכשירים חמים לפני ייבוש שיער עם פן או עם מחליק. אצלי לפחות זה מאסט. שוורצקופף פרופסיונל השיקו לאחרונה קרם הגנה מחום במסגרת הסדרה החדשה לשיער צבוע Color Freeze. הוא מגיע באריזת שפופרת נוחה וכמו קרמים דומים גם את הקרם הזה יש למרוח על שיער לח אחרי החפיפה. הוא במרקם קרם ג'ל חלבי עם ריח מתקתק נעים. יש לפזר אותו על השיער והוא נספג מהר ולא משאיר תחושה דביקה או שומנית. כמובן שצריך לשים לב לא להיות נדיבים מדי עם הקרם במיוחד לא בשורשים כדי לא להפיל את הנפח של השיער. הקרם הזה מיועד לשיער צבוע אבל מן הסתם כל אחת יכולה להשתמש בו. בסה"כ מדובר על קרם מוצלח שמותיר את השיער רך, אוורירי, רגוע מפריזים ותורם לברק הטבעי שלו.

פריז קונטרול: "חשמל זורם בכפות ידך..."

באופן טבעי בחורף השיער יהיה פריזי יותר ואם עשיתי פן אז בכלל, מן חשמל סטטי בעיקר בגלל היובש. בדיוק למטרה הזו קיים הפריז קונטרול של Moroccanoil שמגן מתנאי מזג אוויר של יובש או לחות. הוא מגיע כתרסיס שיש להתיז אותו על השיער לאחר החפיפה כך שכשיתייבש לא יהיה פריזי. אני מוסיפה מעט ממנו אחרי שהשיער יבש כי נותן תחושה שמשלים את הפעולה של השליטה בפריז. יש לתרסיס הזה ריח נעים וגם במקרה הזה חשוב להשתמש בו במידה ולא להיות נדיבים מדי כדי שזה לא יפגע בעיצוב השיער. לא מרגישים אותו בשיער, הוא קל ואינו מכביד. מומלץ בעיקר לבעלות שיער יבש או פגום שמאופיין בחשמל סטטי מוגבר. אחרי השימוש בו אפשר להוסיף את קרם הלחות או כל מוצר עיצובי אחר.

קרם לסגירת הקצוות: כדאי לכל אחת לאמץ

עיצוב השיער שלי תמיד יתחיל בקרם לקצוות השיער שהם פריזים בדרך כלל ובחורף החשמל הסטטי הזה בולט יותר. לכן קרם מתאים ישלוט בהם כך שהשיער יראה אחיד ורגוע. כבר כתבתי בעבר שאני משתמשת בשוטף ב- Sealed Ends של שוורצקופף פרופסיונל ולאחרונה הקרם הזה יצא גם בסדרת Color Freeze אותה הזכרתי בתחילת הפוסט, ונקרא Colored Ends לבעלות שיער צבוע. אז החלטתי לנסות את הקרם בגרסה החדשה ולהתרשם מההבדלים. הקרם מגיע באריזת שפופרת דומה, יש לי ניחוח מתקתק יותר והוא קצת אוורירי יותר. הייעוד של שני המוצרים דומה - להעניק מראה סגור לקצוות השיער. לטעמי הגרסה החדשה מעודנת יותר, היא מתאימה למי שמחפשת פיניש מוצלח לעיצוב השיער. הגרסה הותיקה יותר היא אינטנסיבית יותר ולמי שיש קצוות יבשים מפוצלים עדיף לבחור בה. אני עדיין מאמינה שכדאי לכל אחת להשתמש בקרם קצוות כי התרומה למראה הסופי משמעותית.

סרום לשיער ארוך: קטגוריה מעניינת

לאחר קרם הקצוות ולפני קרם הלחות אני משתמשת במוצר מרוכז כלשהו, שמן, תמצית, סרום. בשעה טובה נחתה בארץ סדרת הקריסטליסט (Cristalliste) המדוברת של קרסטס שמיועדת לשיער ארוך, קטגוריה מעניינת לכל הדעות. בנוסף לשמפו ולמרכך, קיים רק מוצר טיפוח אחד בסדרה ה- Lumiére Liquide. זהו סרום מרוכז במרקם של תמצית דלילה שמטרתו להעניק ברק מוגבר לשיער ארוך שנראה עייף אם לא מטפחים אותו. את הסרום הזה צריך למרוח על שיער לח ואפשר לחדש במידת הצורך לאחר שהשיער יבש. השיער מרגיש קליל ואוורירי יותר ולכן יש לו יותר תנועה. לכן לטעמי יתאים יותר לבעלות שיער חלק/גלי ופחות למתולתלות. הברק שהוא מעניק אינו ברק גלוסי שמנוני אלא כמו של שיער טבעי בריא. מוצר שסביר שמי שקשה לה עם מוצרי עיצוב כי מרגישים טו מאץ' תוכל להתחבר אליו. הקאטצ' המרכזי הוא המחיר. נכון שמוצרים של מותגי שיער מקצועיים כמו כל אלה שבפוסט יקרים ממוצרי שיער שבפארם ומיועדים לקהל מאוד ספציפי. אבל הסרום הזה יקר במיוחד, מדי לטעמי. כך שכמו במקרים אחרים ואפילו יותר, מומלץ קודם להתנסות בסרום הזה במספרה ולבחון את האפקטיביות שלו על השיער. בכל מקרה, אני מקווה שיצאו מוצרי טיפוח מוצלחים נוספים בסדרה הזו.

שמן לשיער: גם איכות גם פינוק

לרוב המוצר המרוכז שקשה לי לדלג עליו לפני קרם הלחות יהיה שמן לשיער. על האליקסיר אולטים (Elixir Ultime) הממכר כבר כתבתי בהרחבה בפוסט "החלקה זמנית". וכשמוצר הופך לפופולרי אז כידוע נשענים על ההצלחה שלו ומשיקים מוצרים נוספים בשמו. וכך בנוסף לשמן הקלאסי בבקבוק המוזהב נולדו שלשה שמנים חדשים בעיצוב זהה ורק הגוון משתנה: ירוק לשיער פגום, סגול לשיער דק וורוד לשיער צבוע שזה מה שיש לי. לפי המותג השמן The Impérial לשיער צבוע מועשר בתמציות תה לבן לזוהר וברק ובחומרים נוגדי חימצון להגנת השיער. יש לשמן ניחוח נפלא, זה לא ממש מפתיע בהתחשב בניחוח של השמן המקורי ובעצם בכלל במומחיות של המותג לנפק ניחוחות שווים של הביוקר. הוא מרגיש לי קצת יותר אינטנסיבי וקצת יותר מבריק מהשמן הקודם. בכלל במוצרים לשיער צבוע יש הרגשה שמשקיעים בברק שלהם מאוד. אני חושבת שבגדול לשיער בעיצוב טבעי אני מעדיפה את הגרסה החדשה כי היא עשירה קצת יותר אבל לאחרי הפן אני מעדיפה את הגרסה הרגילה. איך שלא יהיה אני אסתדר טוב עם כל אחת מהגרסאות, זה מוצר עיצוב איכותי עם פינוק בצידו.

מסכת לחות והזנה: שיער מאוזן

ואם כבר מוצרים פופולריים שמותגים נשענים על ההצלחה שלהם, אז סביב השמן מיטיק אויל (Mythic Oil) של לוריאל פרופסיונל, צמחו לא רק עוד שמנים לסוגי שיער שונים אלא סדרה שלמה של מוצרים לשיער. ביניהם גם מסכת הזנה שמיועדת לכל סוגי השיער, ואין ספק שבמיוחד בחורף מסכת הזנה זה משהו שכדאי לאמץ. את המסכה הזו יש להשאיר על השיער שלוש דקות ואז לשטוף. תהליך מאוד מהיר שבסיומו מובטח לנו שיער מאוזן שקל לשליטה ומלא ברק. אז למסכה יש ניחוח נעים ומרקם קרמי מאוד מאוד סמיך שיש להחדיר טוב לשיער כדי להשיג פיזור טוב. היא אינה נמס לתוך השיער כמו מסכות אחרות במרקם רך יותר. לאחר השטיפה מרגישים שהשיער קצת יותר מרוכך. אני חושבת שזו מסכה סבירה בהתחשב בתוצאה ובמהירות השימוש בה. אבל ציפית ליותר מזה. היא בטח לא מסכה מדהימה כמו שאני יכולה לומר על המסכות של קרסטס גם זו לשיער יבש וגם לשיער מתולתל. אולי התרגלתי למרקם הרך שלהן שממש נמס לתוך השיער. אני חושבת שהמסכה הזו פחות תתאים לבעלות שיער יבש ופגום כי היא אינה עשירה מספיק עבורו. זו מסכה שתתאים למי שלא אוהבת טיפת שמנוניות בשיער ורוצה לשמור על הנפח של השיער שלה ולכן מחפשת מסכה שתרכך מעט את השיער ותהפוך אותו לנעים וקל יותר לסידור.

בשורה התחתונה מה שחשוב זה בעיקר למצוא את מוצרי הטיפוח, גם לטיפול וגם לעיצוב, שהכי מתאימים ואפקטיביים לסוג השיער שלנו כי רובנו לא נולדנו עם שיער מבריק וגולש כמו בפרסומות.


ID

Professional
Color Freeze
For colour-treated hair
Thermo-Protect Cream
גודל: 125 מ"ל
ייצור: גרמניה
מחיר: 106 ש"ח
Colored Ends
גודל: 75 מ"ל
ייצור: סלובניה
מחיר: 96 ש"ח

Frizz Control
Anti-Frizz, Anti-Static
For all hair types
גודל: 100 מ"ל
ייצור: ישראל
מחיר: 110 ש"ח

Cristalliste
Lumiére Liquide
Luminous Perfecting Essence
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 199 ש"ח
Elixir Ultime
Oléo-Complexe, The Impérial
גודל: 125 ש"ח
ייצור: ספרד
מחיר: 169 ש"ח

Professionnel
Mythic Oil
Nourishing Masque
For all hair types
גודל: 500 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 195 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

30 תגובות:

  1. אנונימי23.1.2013, 15:02

    בא לי את כל המוצרים של קארסטס ...
    מאז שאני קוראת בבלוג שלך (שנה בערך) אני רק מוציאה כסף על טיפוח ואיפור!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מבינה אותך, המוצרים שלהם מדהימים, חשוב כמובן לבחור רק כאלו שממש מתאימים לנו בשוטף כי זולים הם לא.
      מה את אומרת... תזכרי שעדיף לקנות מעט אבל איכותי. אין צורך להתפתות לכל מוצר שיוצא כי אין לזה סוף.
      ובכל מקרה תתחדשי בטוחה שאת נהנית מהרכישות :)

      מחק
    2. גם אני מאוהבת במוצר של קארסטס . הספר המליץ לי עליו והוא נראה לי לא מתאים ולא קשור לשיער שלי ומה אני צריכה אותו ולמה לשלם 179 שקל על בקבוק ,לא ממש גדול.
      אבל החלטתי לסמוך על הספר אחרי הכל הוא עשה לי תסרוקת שווה אז הוא בטח מבין דבר או שניים בנושא....
      אבל אני ממש ממש מרוצה ומאושרת איתו וגם הוא מחזיק המון זמן.

      מחק
    3. איזה יופי, כיף כשמקבלים המלצה מוצלחת!
      נכון שהמוצרים יקרים אבל אני מסכימה שבשימוש נכון הם מחזיקים המון זמן וכך מתאפשר לנו להשתמש במוצרי פרימיום איכותיים.
      כבר השקענו בתספורת/צבע/גוונים ומה לא, אז לא נשקיע במוצר מוצלח שהוא גם פינוק?:)

      מחק
  2. מסקרן אותי השמן.
    אחרי ההמלצה שלך ל- MY WAY קרם ע"ב קשיו- השיער שלי "נשכב" ממש יפה.
    אחרי שהוא חצי יבש טיבעי, אני רק מרססת ספרי לשיער, מברישה, ויוצא "כמעט פן". וברבע זמן עבודה- זה כדאי לי ביום-יום.
    עוד המלצה, שמפו ומרכך הוואי בבקבוק חום- זנחתי את האלביב לטובתו- התוצאות כמעט זהות- הריח משכר.

    השבמחק
    תשובות
    1. יפה שמצאת לך דרך מהירה ומוצלחת.
      הלוואי שזה היה מספיק בשביל השיער שלי להיראות כמעט פן.
      אם אני רוצה חלק אז אין מנוס מפן/מחליק.
      וואו, עשית לי ממש נוסטלגיה, אני זוכרת שלפני המון שנים הייתי משתמשת בהוואי הירוק, איזה ריח מדהים היה לו!

      מחק
  3. מסיכה מעולה זה בדיוק מה שהייתי צריכה, וכיף לקבל המלצה ממך, גם אם דרך פוסטים אחרים ולאו דווקא הספציפית הזו. אני מאמינה שזה גם תלוי שיער, יש מוצרים שטובים יותר לאחת, ויש כאלה שלאחרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך לגמרי, זה מאוד אינדוודואלי האפקטיביות של מוצר מסויים.
      חוץ מזה, הרבה מהמוצרים שאני משתמשת בהם היו בעקבות המלצות :)

      מחק
  4. לאחרונה אני מרגישה שהגיע הזמן להתחיל לשנות קצת שגרת טיפוח שיער. הפוסט הזה הגיע בזמן. אהבתי את השם..! LOL
    את המסכה של קרסטס שהזכרת פה מאחד הפוסטים הקודמים ניסיתי בעבר..אבל אז השיער שלי היה ממש בהיר.. (כן..כן..היו ימים..) צריך לראות איך היא תשפיע עליי עכשיו.
    כרגע יש לי את המסכה לשיער של Morrocanoil שקניתי כסט יחד עם השמן המצוין שלהם עליו השלום...P; והיא מעט שומנית עבורי. אה..ועכשיו נזכרתי שהלכתי להריח את השמן קריטה שהמלצת עליו באותו פוסט של השמן המרוקאי...הריח שלו מפיל..עדיין לא נרכש לצערי..אבל נכנס לרשימה :)
    בכל מקרה אולי ה Mytic oil דווקא יכול להתאים לי..אני מחפשת מסכות קצת יותר קלילות עכשיו..
    הסרום לשיער ארוך נשמע לי מאוד מענייו, גם ייבדק.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, שם רטרו, מצחיקה אותי המילה פריזורה...LOL
      בהחלט טוב להיות מודעים לצרכים של השיער שלנו ולבחור את מוצרי הטיפוח בהתאם.
      אני חושבת שהמסכות של קרסטס מדהימות, ניסיתי כמה סוגים ומכולם הייתי מרוצה. אם את צריכה מסכה טובה אז זה בהחלט מקום טב להתחיל בו. למרות שלפי מה שאת מתארת אולי באמת המסכה שפה תתאים לך יותר, לא הייתי קוראת לה קלילה בגלל שבמרקם היא מאוד סמיכה, אבל אני לא הרגשתי שהיא מדי עשירה.
      שמחה שבדקת את השמן של קריטה, אחד המוצרים היותר מפנקים. הבעיה המרכזית היא המחיר שמונע מאיתנו להתקלח בו... :D

      מחק
  5. אנטנימי24.1.2013, 10:50

    מרוב פריז פריז פריז בא לי לטוס לפאריז אילנית

    השבמחק
    תשובות
    1. אילניתוש, את קורעת אותי מצחוק עם האסוציאציות שלך!!

      מחק
  6. אנונימי24.1.2013, 19:05

    אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך, הוא מדהים מאיפה ניתן להשיג את המוצרים של שוורצקוף ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, כיף לשמוע :)
      את המוצרים של שוורצקופף פרופשיונל אפשר להשיג במספרות ובחנויות למוצרי שיער מקצועיים.
      יש להם גם טלפון שאפשר לברר בו נקודת מכירה קרובה: 1-800-33-33-22.

      מחק
  7. אני אנסה את המסיכה (בדיוק נגמרה לי שלי... הם מחזיקות אצלי נצח!).
    אני ממש אוהבת את ספריי הברק, הוא גורם לשיער שלי להראות כ"כ טוב.
    מבחינת קרסטס- אני מתה על הריח... יכולה לשבת ולהסניף אותו שעות!

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי לך המסכה הזו תהיה יותר טובה מלי. אכן מחזיקות נצח!
      לאיזה ספריי ברק התכוונת? לסרום לשיער ארוך?....
      כנ"ל, הריחות של קרסטס מפילים אותי, מדהימים!

      מחק
    2. אני מאמינה שכן, אני מחפשת משהו שלא גורם לשיער להראות שמנוני.
      התכוונתי לספריי ברק של מרוקאנאויל:)(אח לאנטי פריז שהתחבב עליי מאוד לאחרונה)

      מחק
    3. אה, ספריי הברק שלהם בהחלט מוצלח למי שצריכה להפיח חיים בשיער :)
      באמת נראים מאוד דומה חיצונית.

      מחק
  8. אנונימי25.1.2013, 9:00

    סקירה מצוינת!
    לא ניסיתי עדיין את מוצרי קרסטס, מאוד סקרנית לגביהם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      אין לי ספק שתאהבי אותם, קשה שלא...

      מחק
  9. ד״ש לזאביק...

    השבמחק
  10. האמת היא שאני בדרך כלל לא משקיעה הרבה זמן ומאמץ בטיפוח השיער. ובדרך כלל המוצרים הסטנדרטיים עושים את העבודה.
    בגלל שהיתה לי נשירה מזעזעת שלא ניתן לתאר עד לא מזמן, יש לי עכשיו שוונצים כאלה של שערות קצרות. אני מתגברת עליהן בעזרת קונדישינרים ללא שטיפה למיניהם.
    לגבי מסיכה - חמותי הביאה לי מסיכה (נראה לי של שוורצקוף) מהמספרה שלה, כמות אסטרונומית שתספיק לי לפחות לשנה, ככה שאני מכוסה בעניין הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולה, כנראה שיש לך שיער שנוח לסידור.
      זה באמת לא משנה איזה מוצרים העיקר שהם מוצלחים עבורך.
      אויש, השוונצים האלו זו מכה, גם לי יש כאלו וכמובן שהם נוטים לפריז...
      אם המסכה שקיבלת תהיה מומלצת מבחינתך אז תעדכני :)

      מחק
  11. מכורה בחודשים האחרונים למסיכה - Chroma Riche של Kérastase - מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מפתיע, המסכות שלהם ממכרות!!! :)

      מחק
  12. שלום דנרה, כמו תמיד הכתיבה מעלפת ומענגת
    שאלה לי על ההבדלים בשימוש בין

    Kérastase Elixir Ultime שמן שיער, לבין

    Kerastase Cristalliste Serum Lumiere
    נראה ששניהם עושים בדרכם יופי ובריאות לשיער, לכן מקשה על הבחירה וההבנה מה מבין השניים , כמובן פרט למחיר...
    לשיער יבש , מתולתל קלות(בעזרת קרם עיצוב) מלא וארוך , מה יהיה נכון מעשיר ויפה יותר.
    תודה שבוע פורח ונפלא

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה דולי :))

      אלו שני מוצרים שונים, במרקם ובתוצאה.
      השמן עשיר מאוד, יותר מרכך, נותן גמישות לשיער ומעניק ברק מודגש.
      הסרום דליל, גורם לשיער להיראות יותר אוורירי והברק שלו טבעי.
      אני חושבת שלסוג השיער שלך השמן הרבה יותר רלוונטי כי הוא עשיר ואינטנסיבי יותר (שימי לב שיש בבלוג סקירות על מגוון סוגי שמנים לשיער). אני מורחת את השמן על השיער ואח"כ מוסיפה את הקרם. אפשר גם לערבב אותו קודם עם הקרם ואז למרוח את שניהם יחד. משחקים עם זה ורואים איך הכי אפקטיבי לשיער שלנו. אם יש לך אפשרות אז הכי טוב זה לנסות את המוצר קודם כל במספרה.
      שיהיה שבוע נעים :)

      מחק
  13. הסתקרנתי לגבי המסיכה הזו של המיטיק אויל. יצאו כ"כ הרבה מוצרים משלימים לסדרות השמנים של קרסטס ושל לוריאל שזה ממש מעניין לנסות אותם.
    את המוצרים של שוורצקוף אני מאוד אוהבת בדר"כ, ולגבי הסרום של קרסטס - עוד לא ניסיתי אותו, אבל לא נתקלתי בסרום שלהם שלא היה לי טוב, והם נותים חות או יותר אותה תוצאה

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף להתנסות במוצרי שיער חדשים, במיוחד של המותגים האלו. המסכה של המיטיק לא הפילה אותי, לא מוצלחת עבורי כמו השמן.
      אני מסכימה, הסרומים של קרסטס מעולים, זה כמו שבשמנים הם פחות או יותר סביב אותו ביצוע.

      מחק
  14. אנונימי5.6.2013, 16:41

    זה מוצרים אדירים והם היחידים שהצליחו לסדר לי את השיער בתקופה שלא הייתי עדיין עם החלקה יפנית אבל מאז שעשיתי את ההחלקה הכל בסדר חחח
    תכלס זה חסך לי גם כסף אבל עשיתי את זה רק כי היה לי ממש מתולתל, השמנים עצמם תכלס הם מעולים.. אני עדיין שמה חלק אבל פחות :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails