1 בנובמבר 2011

הפכפכות סתווית



כשמזג האוויר בחוץ הפכפך ולא יציב כמו בכל סתיו, נראה שזה משפיע עלינו במישורים נוספים: מצב הרוח, איפה לבלות, מה ללבוש וכמובן גם איך להתאפר. מן תקופת ביניים כזו ששום דבר בה לא מוחלט. האם להמשיך עם גווני הקיץ הצבעוניים או שכבר לעבור לגוונים הכהים של החורף? אז ברוח העונה הסתווית והצבעים שלה אולי זה טבעי שגם אם אני לא ממש רוצה להיפרד מהר מהצבעוניות של הקיץ, עדיין חשוב שאמתן אותה משמעותית, לעבור בשלבים לגוונים הכהים והחמים יותר. כך שבין היתר אני נצמדת לצבעי החום והכתום האופנתיים, יותר לגוונים הנעימים והרכים בצבעים האלו ופחות לגוונים הקשים והכהים יותר של החורף. כמובן שלאו דווקא אותם בלבד אלא תמיד אפשר ומומלץ לשלב עם צבעים נוספים. סוג של לוק טבעי יומיומי אבל משודרג ומודגש מעט יותר. זה גם נעים למראה וגם אפשר בקלות להפוך אותו למראה לערב כך שמשתלב טוב באווירה ההפכפכה הזו.

OPI - Shim-merry Chic, China Glaze - Peachy Keen

אז כמו תמיד הלקים הם המקום הראשון והנוח ביותר לאמץ כל צבע ויש כל כך הרבה גוונים לבחור מהם! החומים והכתומים קורלים הם צבעים גם מאוד מחמיאים ואופנתיים וסביר שבגלל זה גם פופולרים, ונראה שכל אחת יכולה למצוא את הגוון שלה בצבעים האלו. בחרתי שניים שאני אוהבת, האחד מוכר יותר השני פחות.

Peachy Keen: פופולרי

Peachy Keen של China Glaze הוא קורל אפרסקי כתמתם בהיר יחסית ורך. בעל פורמולה קרמית עבה עם פיגמנט מרשים שדורשת הנחה מהירה כדי להימנע מסימני מריחה. שתי שכבות לאטימות מלאה וייבוש מהיר יחסית.  גוון פופולרי במיוחד, מעוד מעודן, מזכיר במבט ראשון את ה- Essie Tart Deco האגדי שנוטה לורוד יותר, אפשר לראות השוואה מעולה ביניהם כאן. גוון נקי ונפלא שבא טוב כמעט בכל עונה.

Shim-merry Chic: קרמל סתווי

Shim-merry Chic של OPI חום קרמל פנינתי עם חתיכות שימר בגוון משתנה של כתום-זהב-ירוק שמזכיר קצת את השימר האופלי בלקים של Nfu.Oh. שתי שכבות לאחידות ואטימות. שכבה שלישית להעמקת הגוון שאינו כהה במיוחד. כמו לא מעט לקים עם יותר מדי מאפיינים, גם ללק הזה לא מצאתי תמונה ממחישה ממש ברשת שאפשר להתרשם משלל הצבעים, בכולן הוא נראה פשוט חום מטאלי/שימרי, התמונה הזו אולי הכי קרובה. בכל מקרה אין ספק שזהו לק שמאגד בתוכו את כל צבעי הסתיו גם יחד.

MUFE Star Powder: נראית צעקנית, בפועל מעודנת

כבר כתבתי כמה אני אוהבת את צלליות האבקה שמכונות Star Powder של Make Up For Ever. הן לא רק איכותיות אלא גם מגיעות בצבעים מהממים אחד אחד. כשרואים את הצללית #953 היא נראית כתומה בוהקת לגמרי, לא משהו מעודן או משתלב במיוחד. אבל כשמניחים אותה מגלים את הגוון האמיתי שלה. באתר של MUFE הם מגדירים אותה כצללית בגוון אפרסק עם שימר ורוד וזה פשוט תיאור מדויק, אפשר לראות המחשה בתמונה בלינק הזה. צללית קורלית שמוסיפה למראה רך ונעים, מעודנת ומשתלבת טוב כמעט בכל לוק שנבחר. ממש באה לי טוב בסתיו!

אייליינר ג'ל של קליניק: מהמשובחים שיש

אייליינר חום כהה הוא בעצם סוג של תחליף לאייליינר השחור הנצחי (שכתבתי עליו בפירוט בפוסט "אימון מביא לשלמות") ובמשך היום אני מעדיפה להיצמד אליו. האפקט הוא הוא כמו של השחור - מודגש אבל פחות "קשה", יותר חם. אחד האיכותיים והמוצלחים לטעמי הוא האייליינר brush-on של קליניק ששייך לקטגוריית האייליינרים הקרמים/ג'לים ולא אלו הנוזליים. הפורמולה שלו היא אחת המשובחות, רכה מאוד עם פיגמנט עז, נוחה למריחה ואם רוצים אז גם לטשטוש. לאחר הקיבוע לא זזה בכלל ולא מתפוררת. האייליינר הזה מגיע עם מברשת אייליינר קטנטנה ומיותרת שמעולם לא ניסיתי וגם אין לי כוונה לנסות. אני מעדיפה להניח את האייליינר באמצעות מברשת דוגמת ה- E05 (לשעבר ה- ss209) של סיגמה, אבל כל אחת יכולה להניח עם מברשת שנוחה לה כמובן. בהחלט אחד האייליינרים המומלצים ביותר שלי וגם במחיר מעולה, החיסרון היחיד שלו זה שהוא אינו קיים במגוון בארץ.

מסקרה של Cover Girl: עממית איכותית

ואיך אפשר בלי מסקרה כמובן, אז כמו עם האייליינר, גם מסקרה חומה באה לי ממש טוב עכשיו במשך היום. האפקט עלי דומה לזה של מסקרה שחורה אבל יותר חם ומחמיא. משתלב טוב עם האיפור שבמהלך היום הוא יחסית מעודן ורגוע יותר ובטח עם האייליינר החום. אז בהמשך ישיר לשימוש שלי במסקרה חומה בקיץ, אני משתמשת בה גם בסתיו ברמה היומיומית.
אני חושבת שאין כמעט חובבת איפור שלא נתקלה בהמלצות גורפות על המסקרה Lash Blast של Cover Girl אבל כמעט תמיד ההמלצות מתייחסות לצבע השחור. אז בחרתי עבורכן לפה את המסקרה בגוון החום שלה. המסקרה הזו היא מסקרה לעיבוי ואפקט דרמטי ומבחינתי התוצאה איתה מתקבלת מאוד יפה בגרסה החומה שלא נופלת מהשחורה בכלום. מסקרה איכותית שללא ספק נותנת תמורה למחיר.

מסקרות אחיות: הופרדו בלידתן?!

אממה,  מהרגע שהיא נחתה אצלי היתה לי תחושת דז'ה וו (Déjà vu) שאת המסקרה הזו אני מכירה מאיפשהו. זוכרות שכתבתי על המסקרה False Lash Effect של מקס פקטור בפוסט "מה שיותר עמוק יותר כחול"? אז מדובר על אותה המסקרה בדיוק! אותה מברשת, אותה פורמולה ואפילו בדיוק אותו עיצוב חיצוני שמתחדד למעלה. רק הגוונים של האריזה שונים והמחיר - המקס פקטור יקרה יותר בכ- 30% מזו של קאבר גירל. בדיקה קצרה בגוגל העלתה שלמרות שחשבתי "שגיליתי את אמריקה", היו כבר לא מעט קולומבוסיות מחו"ל שגילו את זה לפני ורובן, ממש כמוני, חושבות שהמסקרות זהות לגמרי. בכל מקרה את הדמיון המדהים ביניהן אפשר לראות למשל בתמונות בפוסט בלינק הזה.
אז רק לידיעה כללית, Max Factor ו- Cover Girl הן חברות אחיות ששייכות שתיהן לקונצרן הבינלאומי פרוקטר אנד גמבל (P&G, Procter & Gamble). הייתי מצפה מקונצרן בסדר גודל כזה להתאמץ קצת יותר כשמשווק לנו את אותה מסקרה רק עם שם מותג אחר אך לצערי זו אינה תופעה ששמורה רק למקרה הזה, יש עוד לא מעט מקרים כאלו, גם בתחום הקוסמטיקה וגם בתחומים אחרים. אבל אם נחזור לעניינינו, אז בכל מקרה מדובר על שתי מסקרות מוצלחות ופופולריות כך שלא מפתיע ששתיהן נחשבות ל- Best Seller.


ID

Peachy Keen
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 6.5 דולר

OPI 
Shim-merry Chic
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59 ש"ח

Star Powder
#953 Peach With Pink Highlights
גודל: 2.8 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 19 דולר

brush-on
cream liner
04 deep brown
גודל: 5 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 15 דולר

lash blast volume
Brown
גודל: 13.1 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 7.5 דולר


Print Page

105 תגובות:

  1. צבעים נפלאים! אפשר סוואצ' מהMUFE Star Powder?

    השבמחק
  2. שמחה שאהבת ליאן, בהחלט צבעים נהדרים.
    אארגן איזה סווטצ' בכיף :)

    השבמחק
  3. ליאן, מצאתי סווטצ' מעולה בספקטרה, אכניס אותו לפוסט.
    תראי בקישור הזה:
    http://www.specktra.net/t/95642/mufe-swatches/30
    צללית יפהפייה, נכון?

    השבמחק
  4. אני זוממת על האייליינר הזה של קליניק כבר המון זמן, אבל ממש קשה למצוא אותו... אפילו שאלתי בדף של קליניק בפייסבוק אבל ללא הועיל :)

    השבמחק
  5. שירי הוא ממש משובח, את תאהבי אותו בטוח.
    באיזה דף של קליניק? קליניק ישראל או העולמי?
    כי כמו שכתבתי אין אותו במגוון בארץ.

    השבמחק
  6. וואו!!! איזה צבע נפלא!!!

    השבמחק
  7. נכון! ידעתי שתאהבי :)

    השבמחק
  8. בקליניק הישראלי. ניסיתי לשאול האם הם מתכננים להביא אותו לארץ אבל נעניתי בשלילה

    השבמחק
  9. הבנתי... מבאס הבחירות שהיבואן עושה, כזה מוצר שווה...
    מה שאומר שפשוט צריך לבקש ממישהו שנוסע לארה"ב שיביא מספורה כשיש הזדמנות.

    השבמחק
  10. אני בעד צבעים דומיננטיים בסתיו הזה. בגלל שהכל נהיה אפור וחושך בחוץ בשעה 5 (!!!) ועוד מעט גם יהיה גשום, אז בא לי על דברים עם קצת יותר צבע. בלקים ואיפור זאת לא בעיה, עם בגדים מסתבר שכן. ברוב החנויות אני רואה צבעים מדכאים, אפורים וחומים למיניהם, במקרה הטוב כחול וגם הצפה לא פרופורציונלית של גווני החרדל.

    פיצ'י קין הוא אחד הלקים האהובים עלי וזה לא תלוי בעונה. את ה-Chimerry Chic אני לא מכירה, הוא נראה מעלף בלינק שנתת.

    בצלליות אני נצמדת יותר לגווני חום-ברונזה ואיפור עיניים שנוטה יותר למעושן. בתקופה האחרונה ניסיתי איפור עיניים עדין יותר בשילוב עם שפתון דומיננטי וממש אהבתי את התוצאה.
    האיילינר של קליניק מושלם מכל הבחינת! מעניין מה התירוץ שלהם שלא מביאים אותו לארץ. ותכלס, גם אם היו מביאים, בטח היה עולה הון (יחסית למחיר בארה"ב).
    פעם השתמשתי במסקרה חומה על בסיס קבוע. היום אני חושבת שהשחורה נראית עלי הרבה יותר טוב, כי נוטנת מראה יותר מודגש. בפעם הבאה אזמין לי את קובר גירל, חייבת לנסות אותה אחרי כל ההמלצות שאני קוראת.

    השבמחק
  11. עדן, לגמרי בא צבע עם מזג האוויר הזה, קצת להכניס חיים לאווירה.
    באיפור זו אכן בחירה שלנו והיא קלה יותר, בבגדים זה יותר קשה בהחלט, כל הקולקציות כבר חורפיות למדי, קשה למצוא משהו שבאמת יפיח רוח חיים באפרוריות הזו...
    חרדל? לא בבית ספרנו!...LOL

    ה- Peachy Keen אהוב גם עלי וכמו שכתבתי גם לדעתי הוא מתאים כמעט לכל עונה.
    בסתיו בהחלט יש לו מקום של כבוד כשמכניס קצת צבע.
    ה- Shim-merry Chic באמת לא קיבל בארץ יותר מדי יחס כשיצא אז החלטתי לתת לו יחס עכשיו ;)
    בהחלט מגיע לו, הוא מאוד יפה ונעים בעין, אפילו יותר יפה ממה שאת רואה בלינק, עם כל מיני צבעים כאלו עליו.

    כן כן, כבר שמענו איך בחרת להתאפר גם עם הירוקים, ואני עד עכשיו עוד מחכה לתמונה.. ;)
    את? עם שפתון דומיננטי? באמת?? בטח נראה סוף!

    שירי בדיוק כתבה פה בתגובות שהיא שאלה את קליניק ישראל בפייסבוק על זה.
    אני ממש לא מבינה מי בדיוק אחראי על בחירת המגוון בקליניק, מה שבטוח שלפספס כזה מוצר שווה ולהביא מגוון די משעמם של איפור בסיסי ולא מרגש לפה זו בחירה תמוהה ביותר.
    המחיר ברור... היה עולה פי שתיים והינו קונות במבצעים... LOL

    את יודעת שכשאני חושבת על זה רוב הזמן אני לא עם מסקרה שחורה...
    מאוד נוח לי עם חומה או אפורה (וגם ירוקה וכחולה כשצריך), מרגיש יותר טבעי ויפה לי בשוטף, אולי בגלל שהריסים שלי מאוד ארוכים, לא יודעת...
    הקובר גירל נהדרת, ממש תמורה למחיר. שווה בדיקה שלך בהחלט.

    השבמחק
  12. הלק של OPI מפתיע!אין על לאש בלאסט (במקרה שלי-בשחור בלבד). עושה כל מה שמסקרות הרבה יותר יוקרתיות עושות ואפילו מעבר. היום התנסתי בדיוק באיילנר ג'ל חום והופתעתי כי הוא נראה לא פחות טוב משחור!

    השבמחק
  13. ברור לך שהדבר הראשון שקפץ לי לראש כשראיתי את הפוסט הזה היה - HALLOWEEN! כל הכתום כתום הזה פשוט מתחבר לי בתקופה הזאת לדלעות :-)
    על המסקרה הזאת אני שומעת ניסים ונפלאות כבר המון זמן - חייבת לנסות אותה!
    מרגיז שיש לך את אותו הדבר בגרסת מאקס פאקטור, אבל כמו שאמרת זאת לא תופעה חדשה.. ע"ע מוצרי לנקום שנכנסים אחרי חודש/חודשיים לליין של לוריאל רק בשינוי אדרת....
    חבל מאד שאת הג'ל ליינרים האלה של קליניק לא ניתן להשיג כאן. לעולם לא אבין את ההגיון של יבואני המותגים כשהם מחליטים מה להביא ומה לא.
    שיהיה סתיו נעים לכולנו :-)

    השבמחק
  14. @marina

    מרינה, בהחלט ה- OPI לק מפתיע, אהבתי את הקטע האופלי שלו.
    באמת? אני חושבת שזו מסקרה מעולה אבל לא ממש ברמה של ה- YSL או הארמאני.
    אבל את יודעת, כל אחת ומה שהיא מחפשת לריסים שלה...:)
    את כל כך בהירה, סביר שאייליינר חום יהיה לך ממש יפה ומודגש מספיק.

    השבמחק
  15. נראה שתופתעי לדעת שאני כבר לא כל כך בהירה ;) היום לדוגמה במאק "הלבינו" אותי מעט אפילו

    השבמחק
  16. נראה מעניין האייליינר הזה של קליניק. למה לא מביאים לכאן את הדברים המעניינים? :)

    יש לי כמה גוונים מהצלליות האלו של MUFA וגם את הכתומה הזו. היא מקסימה אבל הרבה מאוד זמן לא השתמשתי בה (מרוב דובים לא רואים את היער :)...
    הזכרת לי אותה. נראה לי באמת מעניין לשלב אותה עם גוונים טבעיים עכשיו בסתיו... שילוב שמזכיר קצת את השדרות בניו יורק בתקופה הזו

    השבמחק
  17. @IsraelMakeup

    ישראלה - יפה! ברור Halloween :)
    זה מה שהיה בראש שלי ובגלל זה התזמון של הפוסט (הרי היה אתמול ה- Halloween), גם רציתי לשים פה סרטון בסוף של לוק ערפדי מפחיד או משהו, אבל אמרתי מה עכשיו שטויות, עדיף לוק סתווי מהמם שאפשר ללמוד ממנו משהו :)
    המסקרה ממש טובה, לגמרי תמורה למחיר.
    חשבתי שממש יש לי תגלית עם שתי המסקרות! חחח...
    וואלה? איזה מוצרים לדוגמה את מזהה בלוריאל כמו לנקום? (גם הם הרי מאותו בית...)
    חבל באמת על האייליינר, ההיגיון נשגב מבינתי גם כן.
    סתיו נעים ורומנטי גם לך :)

    השבמחק
  18. @marina

    מרינה, וואלה? את נראית בתמונות אפילו על סף החיוורת.
    אבל אני זוכרת שאנחנו בערך באותם גוונים של מייק אפים אז זה רק אומר שאת לבנה כמוני, לא סיד...LOL
    אויש.. למה הלבינו אותך?....
    אני אישית לא מסוגלת להסתובב עם הלובן שלי ותמיד אדאג שהגוון יראה כהה יותר וחם יותר, להעלים את הורדרדות...

    השבמחק
  19. זה לא שממש הלבינו אבל יכלו לעשות מעט יותר כהה ועדיין זה היה עובד מצוין. בכל אופן אני שונאת שפנים לא נראות באותו גוון כמו הצוואר ולכן תמיד דואגת להתאים. הצללות וסומק מוסיפים צבע. אל תשכחי שתמונות תמיד "מעדנות" איפור ככה שבמציאות הכל נראה יותר צבעוני וחי.

    השבמחק
  20. @קורין - ריסים ורסיסים

    אויש, קורינוש, שאלה מה זה טובה על האייליינר...
    כל התגובות פה שואלות את השאלה הזו...LOL

    עם כמויות האיפור באמת לא רואים כלום.
    פלא שזו פשוט משימה בלתי אפשרית לסיים מוצר איפור?....
    תשלפי אותה מהבוידעם, פשוט מהממת!
    באה ממש טוב עכשיו עם הגונים הטבעיים, הכי צבעים של סתיו בניו יורק :)

    השבמחק
  21. @marina

    מרינה, את צודקת, זה באמת לא יפה שהפנים והצוואר לא באותו הגוון.
    זה עדיין לא מפריע לי לצאת עם כמויות ברונזר בלתי סבירות בעליל...LOL
    תמונות זה בהחלט דבר טריקי, אני ברוב התמונות למרות האיפור נראית כמו ערפד, לבנה לגמרי...
    זה משגע אותי!

    השבמחק
  22. @danra
    וזה בגלל הפלאש בדרך כלל ו/או מקדם הגנה. תאורה הכי טובה לצילום פנים היא בחוץ עם הרבה אור. ככה נראים הכי טוב!

    השבמחק
  23. @marina

    ברור, תמיד אמרתי שה- SPF כל כך מיותר במייק אפ.
    גם ככה הוא לא מספיק לכלום וצריך מוצר נפרד.
    אבל אצלי זה איכשהו אקסטרה, כאילו אני מחזירת אור או משהו.
    וכשמצטלמים סתם כך עם חברים אלו לא תמונות מקצועיות, רק לפאן, ועדיין גם אם אני לא הכי לבנה מכולם אני יוצאת הכי לבנה בתמונות... הזוי!

    השבמחק
  24. איזה כיף זה להיכנס לבלוג לרפרוף שגרתי ולגלות פוסט חדש כל פעם, אפילו עוד לפני שאת מפרסמת את זה בפורומים השונים :P

    אני מתה על הסתיו, תמיד נעים בחוץ והגשם עדיין מלהיב בכל פעם שהוא יורד, שלא כמו בחורף, שהגשם נהפך לחיסרון (לא לכינרת, לי).

    הOPI הורס, מזכיר לי קצת את rockin' rocket של אורלי. הפיצ'י קין וכל האפרסקיים למיניהם קצת נמאסו עליי, מזל שהגיעה עונה חדשה :).

    הצללית והאיילינר הפתיעו אותי. ממש אהבתי את שניהם. אתחיל מזה שבכלל לא ידעתי על קיומו של איילינר ג'ל של קליניק. טוב לדעת שהוא גם ממש טוב, אתחיל לחקור עליו קצת. הצללית הכתומה נראית טוב, אני בכלל אוהבת את הצלליות של MUFE, למרות שיש לי רק צלליות אבן ולא באבקה. באסה שכבר אין בארץ!

    איזה קטע עם המסקרות! את ממש גשש בלש ;) יש לי את הלאש בלאסט. האריזה יפה וססגונית, המברשת סופר נוחה לדעתי (אני לא חובבת גדולה של מברשות מפוצצות בשיערות שלא מאפשרות להגיע לאיזורים הבעייתיים בעין) אבל לא אהבתי את המסקרה עצמה. הריסים שלי נראים סתמיים לגמרי עם המסקרה הזאת.. נו שוין, אני אשאר לנצח כנראה עם הטלסקופית של לוריאל :)

    הא, ומקסים הרקע הסאטני הזה! יש לי צללית ממאד מינרלס בדיוק בצבע הזה, מעלף!

    השבמחק
  25. ליטל - איזה כיף לשמוע את זה :)
    האמת שמבחינתי תמיד יש קדימות למנויות ולעוקבות של הבלוג לפני הפורומים.

    גם אני אוהבת סתיו (האמת שנרא לי שאני אוהבת את כל העונות....) אבל האלרגיות גומרות אותי.
    מבחינתי שיגיע החורף כמה שיותר מהר, אין לי שום בעיה עם גשם ;)

    מעניין... תראי, ה- OPI ממש מיוחד, אבל הוא לא דומה בכלל ל- Orly Rockin' Rocket שהוא יותר בורדו, אדמדם כזה. ל- OPI יש גם שימרים הולוגרפים ירקרקים ומוזהבים שאין אותם באורלי. את יכולה לראות תמונה שלי איתו וגם סווטצ' בקישורים ששמתי פה.

    האייליינר ג'ל הזה של קליניק פשוט מעולה, כמו שכתבתי חבל מאוד שאין במגוון בארץ.
    הצללית של MUFE פשוט מקסימה (ראית את הסווטצ' בקישור?).
    גם את צלליות האבן אני אוהבת ומן הסתם גם קל יותר לעבוד איתן.
    מצטרפת לבאסה שלך - ממש חבל שיצאו מהארץ. ממש!

    חחח, הכי גשש בלש אני, הכי הרקול פוארו/שרלוק הולמס...LOL
    אני מאוד אוהבת מברשות שמנות, והמברשת הזו של המסקרה מצויינת.
    עם או בלי שערות זה מאוד תלוי מבחינתי במבנה של המברשת.
    אבל כנראה הריסים שלנו מאוד שונים.
    בכל מקרה, תנסי לבנות אותה, תניחי שתיים שלוש שכבות.
    לא יכול להיות שאחרי כמה שכבות הריסים יראו סתמיים, לא?

    ותודה מותק, אני מתה על זה שתמיד את שמה לב לפרטים ולדברים שמעבר, מאוד משמח אותי!
    הרי רקע אחר היה יותר אווירה אחרת בפוסט לגמרי!

    השבמחק
  26. אנונימי2.11.2011, 11:39

    וואו, אני זוממת על האיליינר של קליניק, יש המלצה לאתר שאוכל להזמינו לארץ?

    השבמחק
  27. כן, הוא מדהים!
    לא מכירה אתר, צריך פשוט לבדוק באיביי ובאתרים אם הוא מוצע שם.
    אני קניתי בספורה.

    השבמחק
  28. אנונימי2.11.2011, 12:19

    הזמנתי הרגע מאיביי :) יגיע אלי בטח בשבוע הבא,
    ותודה על ההמלצה, אני אישית מאוד אוהבת חומים לשעות היום, ומסכימה איתך שלשעות היום הם יותר רכים וחמים..
    המון תודה על ההמלצה
    :)

    השבמחק
  29. איזה כיף לך, תתחדשי!
    במהלך היום זה הרבה יותר נעים בהחלט בלי לוותר על אפקט ההדגשה.
    בכיף :)

    השבמחק
  30. אין על הסתיו....לגמרי הולכת לנסות את האיליינר של קליניק!

    השבמחק
  31. בהחלט אין על הסתיו....
    מסתמן שהאייליינר החום הוא הכוכב של הפוסט :))
    תהני טל!

    השבמחק
  32. כרגיל, הפוסט כיפי :)
    עשית לי חשק לקנות את האייליינר והמסקרה (שגם ככה בווישליסט).
    אבל יש לי שאלה - מה עם הקרם הסתווי? אני מתייבשת פה P:

    השבמחק
  33. תודה אירנה :))
    האייליינר והמסקרה החומים האלו השם שילוב מוצלח במיוחד!
    ואת צודקת, אבל אם אני זוכרת נכון אמרתי לך אז שרק בחורף אני אעלה מה שאומר שיקח עוד טיפה זמן.
    אני פשוט גם עוד לא סגורה על איזה קרם אני רוצה להמליץ.
    יש לי שלשה עכשיו שאני בודקת ושלשתם יקרים, לא עממיים.
    חשוב לי לא להמליץ על משהו יקר שלא שווה את זה.
    מה שאני כן חושבת זה שאולי כדאי שתוסיפי לפני קרם הלחות שלך שמן או סרום עשיר לפנים.
    לדוגמה השמן/תמצית של דקלאור שהמלצתי עליו פה.
    הוא לא שומני ותורם לגמישות של העור ומעליו את מניחה את הלחות ומתאפרת בלי בעיה.

    השבמחק
  34. אני סקרנית לראות את האיליינר על העיניים שלך, הוא נראה איכותי ויפה. דווקא יש לי משהו דומה של איל מקיאג' (אם אני זוכרת נכון), אבל לא השתמשתי בו עדיין. אני נדבקתי לאיליינר שחור וקצת קשה לי לזוז ממנו.

    השבמחק
  35. הוא אייליינר מדהים באמת, ממש נהנית ממנו ואני לא מאלו ששמות אייליינר דקיק, כן?...
    למה את מחכה? תשתמשי במה שיש לך, את יודעת, הם לא לכל החיים ;)
    כן, מכירה הרבה שתפיסתית לא יכולות לחשוב על משהו אחר מהשחור.
    אני אוהבת אייליינר בכל הצבעים כמעט.
    אני בעד לנסות ולראות, הרבה פעמים יש הפתעות. לפעמים לא.

    השבמחק
  36. כל פעם שאני רואה מוצר של MUFE
    נחמץ לי הלב שלא הצליח להם פה בארץ,
    אם היו מביאים לפה מוצרים חדשים שלהם....
    אין לי שום צללית בגוון הזה, נראה מאוד מיוחד.

    השבמחק
  37. איזה מוצרים
    פרט ללק של אופי (לא חובבת חומים)
    מאוד אהבתי את כולם.
    את האייליינר אני מחשבת איך אשיג- היה לי איילינר חום של איל מקיאג' (קיבלתי מתנה) והוא בהחלט טוב ליומיום ומחמיא מאוד לצבעי החורף.
    גם את המסקרה אני מעוניינת מאוד לדגום
    והצללית בכלל מיוחדת ויפיפיה

    השבמחק
  38. @עדי שובל

    עדי, כמוך כמוני... ממש מבאס שמייק אפ פוראבר כבר לא בארץ.
    יש להם כאלו מוצרים מעולים!
    הצללית הזו ממש יפה ומעודנת, מבינה שראית את הסווטצ' :)

    השבמחק
  39. @Peacha

    פיצ'ה, כן, מוצרים כיפים לעכשיו.
    לא חובבת בכלל לקים חומים?
    האייליינר החום נהדר ליום, אנונימית כתבה פה שהזמינה באיביי בעקבות הפוסט אז שווה בדיקה.
    את המסקרה את יכולה לדגום בקלות ובזול דרך האיביי :)
    הצללית ממש יפה, מניחה שראית את הסווטצ' ששמתי.

    השבמחק
  40. איזה כיף לדעת שלקליניק יש אייליינר ג'ל!
    שימי לב רק שCover Girl ו-MUFE עורכים ניסויים בבע"ח / משתמשים בחומרים שנוסו על בע"ח.
    האם צלליות אבקה ומסקרה באמת שוות את זה?

    השבמחק
  41. תמיד נעים לקרוא את הפוסטים שלך.
    אני קצת מופתעת מעניין המסקרות. לא ידעתי שיש כאלה חיקויים גם בענף האיפור (בטח לא בין חברות כאלו גדולות..) יש לי את הקאבר גירל ואני מאד מאד מרוצה ממנה. מסקרה נהדרת במחיר מעולה!
    שיהיה סופ"ש מקסים!

    השבמחק
  42. @אפרת.

    אפרת, בהחלט יש לקליניק אייליינר ג'ל רק שימי לב שלא נמכר בארץ לצערי.
    בנוגע לעניין הניסויים בבע"ח, אני משאירה לכל אחת לעשות את הבחירות שלה בנושא.

    השבמחק
  43. @ענת

    ענת, תודה רבה, כיף לשמוע :)
    כן, יש כל כך הרבה חיקויים/תואמים בענף הזה, אין לזה סוף, גם באיפור וגם בטיפוח.
    המסקרה הזו בהחלט תמורה למחיר!
    סופ"ש מקסים גם לך :)

    השבמחק
  44. אהבתי!!
    איזו צללית מ-א-מ-מ-ת! איך אני אוהבת ת'צבעים האלה.גם את הלקים אהבתי. אני רואה ש"זנחת" בינתיים את מראה השיש ;)

    השבמחק
  45. תודה :))
    הצללית הזו פשוט משהו משהו!
    המממ, מה הכוונה מראה השיש?...

    השבמחק
  46. הלק של OPI הורס ! ממש אהבתי

    השבמחק
  47. כן, ה- OPI ממש מדליק,
    האפקט האופלי זה מה שעושה אותו כל כך מיוחד.

    השבמחק
  48. עד שאני מצליחה להגיב- סיוט.
    בבלאק ברי מופיע לי למטה "5 תגובות מעניינות" שזה מעלה תהיות ושאלות מסויימות.

    ולעיניינו- סתיו. לפני יומיים בדיוק הוצאתי וחנכתי את חולצת הטרה-קוטה שלי, ביחד עם הג'קט טוויד החום עם נגיעו ירקרק, חזרתי לתיק סל החום, והכנתי גם את האפור מלבד. וגם הצלחתי למשוח את האינגריד. למעט אתמול כבר שבוע שיש מזג אוויר סתווי ונעים, שחוץ מזה שהוא מייבש לי את העור בטירוף(חלק מאלרגיות של עונות המעבר שלי) הוא הכי כיפי שיש.
    מצטרפת לגמרי למעבר למסקרה חומה או בורדו- למעשה זו מסקרת הקייץ שלי, וכמובן לכתומים העמוקים הלא בוהקים.

    לשפתיים דווקא מתאים איזה גוון של חציל בהיר בתקופה הזו, לטעמי.
    ואגב, ע"ע סאגת הרוז' קוק ודחיית הסיפוקים שלי, מדדתי..
    ומשהו בפורמולה לא הסתדר לי- תוהה אם זה בגלל ההבדל באקלים בין כאן לשם או בגילו של הטסטר. בכל אופן, כל עוד מסודרת על אדום מדהים מה"גלוס" הקרמי שלי והמחיר הוא 220 ש"ח, אני מורידה אותו לתחתית הרשימה, בשלב זה.

    והכי ע"ע סתיו- קניתי פקעות חדשות לתה וקיבלתי מתנה מאחותי קומקום, מדהים בפשטות הרטרו שנות ה-80' שלו, מתנה לטובת הפקעות הללו. הכי יוגה שלי בשקעת שקיעה על הגג. הילדים מצטרפים עם תה בבונג ודבש.

    השבמחק
  49. נטע, העיקר שהצלחת בסוף להגיב.
    אם במקום 49 תגובות עכשיו מופיע לך 5 זה רק אומר שלא ריפרשת... ;)
    אולי בגלל זה היה קשה לך להגיב.

    פשש, איזו הכנה עשית לסתיו, כולך חומה? ותיק סל זה לא לקיץ?
    אני מתה על האינגריד של צ'יינה, פשוט הורס! אחד הלקים החומים האהובים עלי ביותר.
    גם אני אוהבת את הסתיו, אבל האלרגיות האלו של עונת המעבר גומרות אותי!!!
    המסקרה כמו שכתבתי, המשך ישיר למסקרה החומה שלי של הקיץ. עדיין מתאים ובא לי טוב.
    בנוגע לבורדו/חציל, מסכימה לגמרי, חכי לפוסט הבא ;)

    העיקר שניסית את השתון גבריאל של שאנל סוף סוף! לפחות אין לך כבר את ה"קריז" לנסות ולהשיג.
    ואם משהו לא מסתדר הייתי מוציאה אותו לגמרי מהרשימה. יש מספיק אחרים שיסתדרו לך מושלם.

    איזה פינוק עם התה, וואו!
    אין ספק שזו קצת יותר השקעה להכין תה כזה מאשר תיונים אבל זה לגמרי שווה את זה.
    מה זה יוגה, נשמע הכי פינוק שיש!

    השבמחק
  50. @danra
    הכוונה הייתה לציפורניים, אין פה לק במראה איטלקי ;)

    השבמחק
  51. @my beauty point of view

    טוב, אני מרגישה דפוקה לגמרי (אולי אני צריכה איזה שנ"צ...), עדיין לא הבנתי....

    השבמחק
  52. @danra
    זה היה הניסינות מהבלאק, מהמחשב זה הרבה יותר פשוט.

    תיק סל- הכוונה לגיזרה שלו, הוא מעור מלא וביטנת ברוקרד.

    ולגבי התה, כן זה הטיפול נרוונה שלי, אני לא באמת עושה יוגה, מרוב רוגע זה מעצבן אותי.

    והשפתון ירד לתחתית הרשימה עד שננסה אותו במקום אחר ונראה אם זו אכן הפורמולה או הטסטר הספציפי, מה שכן, הדודא נרגעה.

    השבמחק
  53. @Neta

    נטע, הבנתי שזה היה מהנייד, ואני כבר כעסתי על הבלוגר....;)

    אה לגזרה, הבנתי, גם אני עכשיו עם תיק אחד כזה בסגנון מעור חום, משהו בסט.

    מסכימה, יוגה מלחיץ גם אותי, חוץ מזה שאני משתעממת.
    הולכת מיד לארגן לי איזה כוס נירוונה גם....

    השבמחק
  54. @danra
    באמת אולי!
    שיש איטלקי על הציפורניים.. לקים במראה שבור, לא אחיד, משובש..? (איף)

    השבמחק
  55. @my beauty point of view

    חחח, אוקיי אוקיי!
    חשבתי בהתחלה שאת מדברת על הקראקלים אבל הנחתי שזה לא יכול להיות כי 99% מהזמן אני לא איתם.
    הם זנוחים תמידית ;)
    מדי פעם אני מעלה תמונות שלהם לגלריית הלקים שלי בפייסבוק.
    ממשיכה בניסיונות ובודקת איזה אמוציות הם מוציאים מאחרות......
    ואיזה שידרוג עשית להם! איטלקיים! פששש

    השבמחק
  56. @danra
    לא שזה קריטי אבל אני שמחה (חח) לדעת שאת בוחנת את הקראקלים רק בשביל ההתנסויות והאמוציות כי יש לי בעיה אמיתית איתם :)על הציפורניים, כשבעצם הם לא אמורים לצאת מתחום המטבח,בשיש זה יכול להיות מ-א-מ-ם.
    אני בעד קצת נצנוצונים כי אין בהם שום רע,להיפך.
    דיבורים על שיש הפכו אותי לרעבה, אני אלך לדפוק קצת שניצלים : )

    השבמחק
  57. @my beauty point of view

    אם רק היית יודעת איזה חירוף נפש ואיזה דברים אני מנסה בשביל הבלוג....LOL
    יש מעט קראקלים שאני אוהבת אבל זה מבחינתי לעולם לא יהיה משהו שאני מתחברת אליו עד הסוף.
    טרנד You know, זורמים...
    אגב נצנוצים, נראה לי שעם הזמן אני מתחברת אליהם יותר ויותר כשפעם לא יכולתי לסבול את זה.
    מה קורה איתי, מה??????
    בתאבון, רק אל תדפקי אותם על השיש האיטלקי היפה ;)

    השבמחק
  58. @danra
    איזה תיק? של מי?
    שלי של מותג פרטי ומהדורה מוגבלת, אז צילמתי אותו.

    השבמחק
  59. @Neta

    התיק שלי הוא של FURLA. אני קונה שם יחסית הרבה.
    מה הכוונה צילמת? איפה אני רואה את התמונה?....

    השבמחק
  60. אנונימי3.11.2011, 19:47

    פוסט מקסים, עושה חשק לסתיו :)
    ומצטערת אבל ממש הפריע לי בעין השגיאה בפיצ'י קין "מאוד מעודן", אני בטוחה שזה typo אבל שתהיי מודעת לתקן אם את רוצה.

    השבמחק
  61. תודה רבה אנונימית, הסתיו כבר פה :)
    זה לא typo, מה השגיאה בדיוק לא הבנתי.
    הפיצ'י קין והא גוון מעודן ונעים ויחסית לגוונים של הסתיו בכלל...
    יש קישור על השם שלו ואת יכולה לראות תמונה.

    השבמחק
  62. אני לגמרי מוכנה לקבל את זה שהסתיו מביא איתו הפכפכות כי להרגשתי מהרגע שהתחיל הסתיו אני לחלוטין לא החלטית ולא יודעת מה לעשות עם עצמי בכל ההיבטים.
    אני רק זוכרת את סופשבוע שהגדרתי לעצמי לסדר את הארון (הפיכת ארון קיץ לחורף) כבר נכנסתי לדיכאון לא ידעתי איך אני עושה דבר כזה כשחם מידי לחשוב על לשים דברים של חורף במקום נגיש, אבל לא מספיק נוח ללבוש את הגופיות האהובות עלי..

    כידוע אפילו אני הצלחתי לאהוב את הפיצ'י קין. יש בו משהו כ"כ נעים שפשוט אי אפשר להגיד לו לא. בטח שלא במזג אויר כזה. עשית לי חשק למרוח אותו.. נראה אם המצב יחזיק עד מחר.. ;) (הפכפכית או לא? :))

    את השימרי שיק לא אהבתי. חום? לא אצלי.

    הצללית של מופה מעלפת!!!! מזמן טענתי שאני חייבת לשים את ידי על המוצרים שלהם ומשום מה לא ממש יוצא לי (אולי כי הם לא נגישים :/) וזה לגמרי גוון שאין לי וחייב להיות לי באוסף!
    ולדעתי הצללית הזאת תבוא טוב תמיד :P לא משנה מה ולא משנה מתי אפשר לעשות בה שימוש.

    לאחרונה התחלתי להשתמש באייליינר האפור (זה שכתבתי עליו היום) הוא גם מרוכך ועדין יותר מאשר השחור. אבל ללא ספק החום הולך לשרת אותי נאמנה גם כן בתקופה הקרובה.
    אני לא מכירה את המוצר הזה של קליניק אבל האמת שהם מתומחרים כ"כ גבוה בארץ שממש לא עושה לי חשק אפילו לבדוק אותם (גם לא באתרים כאילו סוג של ציפיה שהם יהיו בכל מקרה יקרים)

    ממש הקטע עם שתי המסקרות הזהות. וגם די דבילי מצד הקונצרן.. :/ אישית, לא אוהבת מסקרה חומה. אני מעדיפה לשים פחות מהשחורה מאשר לשים חומה. הריסים שלי כ"כ כהים גם ככה שזה לא יתן כלום.

    השבמחק
  63. את מתעלה על עצמך בבחירת השמות לפוסטים. הפכפכות זו המילה! יצאתי היום לדרכי בשמלה ובתיק מטריה וקרדיגן. אחה"צ המטריה יצאה מתיק, הקרדיגן לא - הפכפך מזג האויר הזה. (קונה בחו"ל מטריות בגודל ארטיק, הן מחזיקות די יפה,לדחוף לתיק)

    סוף סוף התיישבתי בנחת לקרוא:

    לפני שאני מגיע לחשוב על הצבעים, אני חושבת על עובי הבד ואורך השרוולים. יש לי לא מעט חולצות, סריגים וקרדיגנים בשרוול 3/4 ביניים כזה שמכסה קצת יותר, אז פחות קר. יש גם עובי בד שונה: ממכנס כותנה דק ועד מכנס צמר או בד טווידי עבה שכזה. בהדרגה. קניתי לי בארה"ב שני זוגות מכנסיים זהים לחלוטין בדוגמת פפיטה-גם יפים גם חמים וגם נוחים, חרשתי על אחד עד שהוא ממש נשחק, החורף יש לי חדש ומוכן את השני...

    Peachy Keen - גוון מושלם, מרקם קצת פחות.
    החום מוזהב של OPI - אני מאוד אוהבת חום, גוון שמאוד הולם אותי בשל הבלונד. דווקא בלקים פחות. התמונה נראית כלק שהוא לטעמי אך חייבת לראות במו עיניי...

    אחד היתרונות של קוור גירל הוא המחיר הנוח - והתמורה הנאה למחיר. לא חושבת שיצא לי להתנסות במסקרות שלהם, קניתי מקס פקטור ומייבלין. מסתבר שלא הלכתי רחוק LOL.

    מסקרה חומה הכי פופולרית אצלי אם כי בזמן מבצע טוב לא אבחל בשחורה כלל וכלל. כרגע אני עדיין במסע חיפוש אחרי מסקרה ירוקה מוצלחת.

    אהבתי את הרקע של הס'ווצים, יש לי כרבולית חמימה ונעימה שהביטנה שלה נראית כך, רק בצבע דבש בהיר.

    סופ"ש נעים ורגוע.

    השבמחק
  64. @Meital

    מיטלי, לגמרי... ההפכפכות הסתווית הזו משבשת לנו את החיים במקביל....
    מקווה שהארון כבר מסודר ;)

    הפיצ'י קין בהחלט גוון שבא טוב עכשיו, איפשהו זה גיוון מהצבעים שמתכהים להם במהירות אבל משאיר את הזיכרון הצבעוני של הקיץ.
    יללה תמרחי אותו! או שלא....

    הצללית של MUFE מהממת בהחלט. את מתייחסת לגוון הכתום שלה או לסווטצ' שיש בקישור ששמתי?
    כי הרי את אוהבת את הצבעים הנועזים והיא ממש לא נועזת בהגדרה.
    היא אגב משתלבת עם כל צבע כמעט, גם עם הפיינטפוט הכחול החדש שלך :)

    אפור וחום הם הטבעיים שלי. מתה על אייליינר ומסקרה בצבעים האלו.
    האייליינר הזה של קליניק הוא אולי האייליינר הכי טוב שתנסי.
    בכל מקרה, אין אותו בארץ כך שזה לא רלוונטי המחירים פה גם ככה...
    כמו שכתבתי הוא עולה 15 דולר ושווה את זה חבל"ז!

    הקטע הזה שהמסקרות תאומות הרג אותי.... פשוט אותו הדבר.
    וממי, זה שאת לא אוהבת מסקרה חומה זה בסדר, אבל מה הקשר ללשים פחות מהשחורה? זה עדיין שחור אז אם לשים שיהיה כמו שצריך...LOL

    השבמחק
  65. נדיר שאני מתלהבת מצלליות כתומות, אבל זו פשוט מטריפה, ממש עשית לי חשק :)
    לגבי המסקרה של קאבר גירל- אני מתלבטת אם לנסות אותה או לא... אני לא בטוחה שהיא מה שאני מחפשת, מצד שני שמעתי עליה כ"כ הרבה מחמאות...

    השבמחק
  66. @Efrat

    חן חן אפרת :)
    מזג האוויר הזה מחייב אותנו להיות ערוכים לכל דבר, קצת מעיק להסתובב עם כל מיני "תוספים" כל הזמן אבל אין ברירה...

    נשמע שמבחינת אאוטפיטס את די מאורגנת. אני לא יכולה לומר שיש לי יותר מדי בגדי ביניים כאלו.
    כך שרוב הזמן אני פשוט עם קרדיגן. מכנסיים עבים מאוד לא באים לי טוב גם בשיא החורף. לא יודעת למה. אבל אני מסתדרת.

    הפורמולה של הפיצ'י בהחלט לא פשוטה, סמיכה יחסית כמו שכתבתי, אם לא מורחים מהר יש סימנים.
    לקים חומים באים טוב בחורף, מתאימים לבלונדות בהחלט.
    סוג של איזון עם הבלונד (בניגוד לאדום שזורם עם הבלונד).

    כל המותגים האלו הם מותגים עממיים אבל בינלאומיים רציניים מאוד, לא "פושטים".
    כך שאפשר בהחלט למצוא מוצרים איכותיים שלהם במחירים נוחים.

    כשתמצאי מסקרה ירוקה מוצלחת תעדכני אותי.
    מאז שהפסיקו לייצר את זו של אסתי לאודר, אין לי אחת משובחת להצביע עליה.

    את מתכוונת לרקע של המוצרים כן? בהחלט מוסיף חמימות כזו ללוק של התמונות. תודה.

    סופ"ש נעים גם לך :)

    השבמחק
  67. @אלטר אגו

    אלטר אגו - אני ממש כמוך ועוד יותר, ממש לא מתחברת לצלליות כתומות!
    אבל הצללית הזו קורלית מעודנת מהממת, בטוחה שראית בקישור לסווטצ'.
    בנוגע למסקרה תראי, מצד אחד זה תלוי מה את מצפה מהמסקרה שתעשה ואיזה ריסים יש לך.
    מצד שני בשביל המחיר הזה תמיד אפשר לנסות, מקסימום...;)

    השבמחק
  68. זו הסיבה שאני מחפשת "תוספים" (מזכיר לי דלק, אז רגע הולכת לתדלק עצמי במנת גלידה) קומפקטיים, גם ככה כל הבית שלי ואשתו בתוך התיק.

    תנסי פעם שרוול 3/4, ממש כיפי, ותמיד אפשר להוסיף קרדיגן עליו. אני אוהבת מכנסיים עבים, מבדים גמישים כל עוד אינם דוקרים, קניתי שחור כזה במייסיס והוא נהדר. (ירושלמים צריכים בגדים עבים...)

    אולי אין לי גאוות מולדת, אך העממיים מתוצרת ארה"ב: מייבלין, מקס פ., רבלון, קוור גירל ודומיהם איכותם כיוקרתי יחסית לעממים תוצרת ארץ - וזו הכללה, אין לי ספק שפה ושם יש הבלחה מוצלחת.

    מאז שהמלצת לי על הירוקה של אסתי ואין למצוא אותה...אני בחיפוש ללא מנוח

    לילה טוב.

    השבמחק
  69. אויש, אפרת, גם אני סוחבת את כל הבית בתיק, זה נוראי ואני לא מצליחה להיגמל מזה!
    ומה גלידה עכשיו? רציני? גם קר וכבר 2AM...

    זה לא שאין לי בכלל חולצות עם שרוולים כאלו, פשוט משום מה אני לא משתמשת בהן, לא יודעת למה.
    ירושלמים בהחלט צריכים להתארגן על מלתחה אחרת לגמרי, אבל את כבר לא ירושלמית, תתרגלי :)

    לצערי אני מסכימה יחסית למה שכתבת, המותגים המקומיים פשוט אין להם את זה.
    רבלון ולוריאל הבינלאומיים הם העממיים הראויים כמעט היחידים מבחינתי בארץ.

    השבמחק
  70. דנרה יקירתי, תודה רבה שוב על פוסט ניפלא ועדכני!
    הציינה גלאז הורס, הצללית מפילה והאיילינר חובה להשלים ת'תמונה....ואם בתמונה עסקינן ..הפעם בחרתי להגיב לפוסט הזה יחד עם כל הפוסטים של הסתיו ב..תמונה!
    תמונה של אאוטפיט , שעבורי היא הכי את.. והעדכניות , היופי והרמה שהצבת בכל פירסומי הסתיו שלך....לפחות ככה זה ניראה מהצד שלי ...נפלא..מקווה שתקבלי זאת באהבה <3....התמונה בדף הפייס שלך (מגזין אלל ספטמבר 2011)

    השבמחק
  71. הארון כבר מסודר מזמן.. ואני כבר דוגמת בגדים חורפיים.. נגמר לי השרוולים הקצרים.. זהו..
    אתמול היתה לי נסיעה. בחזרה ככל שאני מצפינה חזרה לכיוון נתניה אני קולטת איך לאט לאט השמים מאפירים ומתכהים, כשממש הגעתי לאזור נתניה, כבר לא היה צורך במשקפי השמש והמזגן שהיו נוכחים באזור תל אביב.
    כשיצאתי מהעבודה הביתה, אולי שעתיים אחרי, נסעתי על 20 קמ"ש אולי, במבול שוטף שלא ראיתי כלום לפני!
    אז הנה - החורף כבר כאן!

    הסתכלתי גם על התמונה שלך של הצללית וגם על הקישור. בדיוק כמו שכתבת אני חושבת שזאת צללית שאפשר לעשות איתה הכל. פשוט השאלה עם מה משלבים.
    זה מזכיר לי צללית אחרת שאני מאוד אוהבת (שהיא בכל מקרה פחות כתומה ויותר מממ לא יודעת עדינה בכל מקרה חח) - מוטיף של מאק. כמו סוג של קורלי עדין שאפשר להוסיף לכל איפור ואפשר לשים פשוט על גלגל העין ואיזה תיחום וסגרנו עניין. חוץ מזה שהיא אולטרה כך שאפשר לשים אותה עם בסיס כהה ולקבל עניין אחר.

    יש מותגים שבגלל תג המחיר שלהם בארץ הם מרגישים לי "יקרים מידי" ולכן אני לא מחפשת אותם בחו"ל. זאת קצת טפשי, אני יודעת. 15$ זה באמת כלום.

    אפשר לשים מסקרה וליצור אפקט "ואו" ואפשר לשים מסקרה וליצור מראה מודגש. נכון שאפשר להשתמש במסקרות שונות. אבל אני לא מוצאת מטרה להחזיק 2 שחורות לאפקטים שונים כי בגדול אני לא אוהבת מסקרות שמדגישות יותר מידי..
    וכיוון שהריסים שלי כ"כ כהים, אף אחד לא ישים לב אם שמתי מסקרה חומה.. כולם יניחו שהיא שחורה וזהו..

    השבמחק
  72. @מיפז

    מיפז, תודה כיף לשמוע :)
    כן, המוצרים האלו ממש כייפים מחמיאים.
    וואו, תמונה, מה את אומרת! הולכת מיד לבדוק בפייסבוק.
    תודה רבה :)

    השבמחק
  73. @Meital

    מיטל, מה את אומרת! יפה לך. רק אני כנראה ממשיכה ללכת עם חולצות קצרות ולא מבינה למה קר לי ממש....
    איזה סיפור, אפרופו הפכפכות... אז גם בת"א היה מבול לא רק אצלכם ואני יצאתי לבלות עם סנדלים... ;)

    כן, הצללית מאוד ורסטילית. נהדרת!
    ה- MAC Motif יותר טבעית וחמימה ופחות כתומה מה- MUFE כאן. אבל גם סוג של צללית שמשחקים איתה כדי לקבל אפקט אחר.

    ממי, אם תלכי לפי תג המחיר אז גם כל העממים פה עם התמחור המטורף שלהם יראו לך יקרים...
    לא מפתיע שיש הנחות רציניות עליהם כל הזמן.

    אם יש לך ריסים כהים אז את די מסודרת גם ככה.
    גם אני לא מוצאת סיבה להחזיק במקביל שתי שחורות, פשוט למצוא את השחורה הכי מתאימה.

    השבמחק
  74. הולכת לחפש לי את הגוון של הצ'ינה גלייז, פשוט מהמם!
    סופש חורפי וחמים לך!!

    השבמחק
  75. מזל שלי שהייתי באוטו! לא יודעת איך הייתי מתמודדת עם המצב אם הייתי הולכת רגל!
    ואגב, כשכמעט נהייתי חולה לפני משהו כמו שבוע וחצי וישר התנפלתי על סוכריות הפלא שלי הבנתי שחובה לעבור לבגדי חורף ומיד! פיכסה להיות חולה! לא כיף!!

    זהו, שמבחינתי המחיר ה"רגיל" הוא המחיר אחרי ה 1+1 וכיוון שקלרינס בקושי עומדים על גג 15% פעם במאתיים שנה, אז הם מתומחרים יקר חחח

    הריסים אכן כהים מאוד ובאמת שמסקרה חומה לא מורגשת עליהם (נראית בדיוק כמו השחורה אני משערת) אבל ללכת בלי זה בלתי אפשרי במיוחד בגלל שאני מידי פעם צובעת אותם במייקאפ חחח אל תשאלי איך, יש בקרים שדברים מאוד מוזרים קורים..

    השבמחק
  76. @efrat

    חח, תהני עם הפיצ'י אפרת, בהחלט מהמם!
    סופ"ש נעים גם לך :)

    השבמחק
  77. @Meital

    מיטל, באמת טוב שהיית באוטו, זה כל כך מבאס ללכת ברחוב עם כזה מבול!
    להיות חולה זה בהחלט לא כיף, ומה זה סוכריות הפלא שלך?....

    הבנתי למה את מתכוונת עם המחירים למרות שהתבלבלת בטעות בין קליניק לקלרינס ;)

    איך קורה בדיוק שהמייק אפ מגיע לריסים? איך??? את הורגת אותי!

    השבמחק
  78. @danra

    מתי שהוא עם הלק הכאמל הופיע בפייסבוק ועכשיו מנסה למצוא.

    השבמחק
  79. @Neta

    הבנתי, אחפש אצלך בתמונות בפייס!

    השבמחק
  80. כתבתי פעם פוסט על סוכריות הפלא שלי.
    קוראים להן אוסיליו משהו.
    כשאת מרגישה שאת הולכת להיות חולה (מרגישה קצת קווץ' והגרון מתחיל קצת להרגיש מוזר) לוקחים את הסוכריות האלה (6 בסה"כ, 3 ביום) ואז המחלה עוברת במקום להופיע..
    העניין הוא שצריך לתפוס את זה בזמן לפני שממש חולים אחרת זה לא עובד..

    בבקרים שאני ממש, אבל ממש עפוצה אני מורחת את המייקאפ עם הידיים... ובדר"כ מדובר על ה BB שהוא יותר דביק כזה ואז דברים קורים שאין להם הסבר..
    בימים כאלה אין איפור עיניים (חוץ מהמסקרה..) וטוב שכך..
    אני לא טיפוס של בוקר, כבר אמרתי?

    השבמחק
  81. את מספרת לי אני רואה את התיקים שלך, אני משתדלת להצטמצם ולמצם מרחמים על כתפי הדואבת, אצלך הם רק גדלים (גם יפים, לא סותר). עכשיו זה הזמן לאכול גלידה, היא לא נמסה בצ'יק.

    מאז קניתי מסקרות של מייבלין במשקל בדראגסטור, יש לי פינה חמה גם למייבלין האחות הקטנה של לוריאל. המחירים שם היו מצחיקים. קניתי מייקאפ שלהם, עפרונות עיניים ושפתונים. תמורה נאה למחיר רק במבצעים. שפתון של מייבלין ב 90 ש"ח? נו באמת.

    השבמחק
  82. כן, התיקים שלי ענקיים, לרוב מחזיקה ביד, הכתף לא תמיד עומדת בזה....
    מייבילין גם חברה עממית איכותית. לגמרי אין מה להשוות למחירים פה. מופרך לגמרי...

    השבמחק
  83. האמת שתיק שלא ניתן לשאת על הכתף יעבור אצלי רק אם הוא לשעות הפני, או שאיני עומדת בפניו, נוח לי שהידיים פנויות (מפתחות רכב, ארנק, מ. שמש, גומי לעיסה, נייד - תמיד צריך לאחוז במשהו.

    שבת שלום, נהנתי כרגיל. הפעם באמת הלכתי לישון (קשה לי להתנתק מהמחשב, לא מספיקה לדקוא דואר, וכל פעם נזכרת בעוד משהו שרציתי לבדוק. לילה טוב

    השבמחק
  84. אפרת, אצלי מהעומס של המשקל זה פשוט בלתי אפשרי. בדרך כלל אני עם תיק ביד.
    גם אם הוא על הכתף הוא מהר מאוד עובר ליד.
    שבת שלום ולילה טוב :)

    השבמחק
  85. @Meital

    מיטל, איך פיספסתי את התגובה הזו שלך?....
    וואלה, אבדוק על הכדורים האלה. מעניין.
    צריך מרשם לזה?

    בוקר זה תירוץ טוב לכל מיני דברים אבל את זה עוד לא שמעתי...LOL

    השבמחק
  86. הפוסט הזה התחרבש (הוא בין הפוסטים שאני צריכה לתקן) אבל בכל מקרה בהתחלה כתוב על הסוכריות האלה..
    וממש לא צריך לזה מרשם.
    http://as-deep-as-shallow.blogspot.com/2011/05/4.html

    השבמחק
  87. בהחלט התחרבש. גם התגובה הראשונה שלי נעלמה.
    כל כך מתאים לי להגיב ולכתוב שאני מוכנה לנסות כל תרופה רק לא להרגיש רע לרגע...

    השבמחק
  88. חחחחח

    תנסי את זה. מומלץ!

    השבמחק
  89. @danra
    לא מצאתי בעצמי בינתיים.

    השבמחק
  90. הצללית של MUFE מקסימה. יש לי גוון דומה של שאנל 63 abricot (מהסדרה של ombre essntielle צלליות שבאות כיחידות)אם כי הצללית של שאנל אולי טיפה פחות כתמתמה. לא יודעת אם הגוון הזה עדיין במגוון קניתי בדיוטיפרי של מילנו איטליה בשנת 2008. שני הלקים מהממים!!! האייליינר של קליניק מעניין, אף פעם לא ניסיתי אייליינר חום, עפרונות יש לי לא מעט ואני מרבה להשתמש בהם, עם אייליינרים אני משתמשת פחות (יש לי 2 שחורים של מייבלין, אולי הגיע הזמן לנסות גם חום). מסקרה חומה לא רואים עלי כי יש לי ריסים די שחורים, אם זאת זהה למסקרה של מקס פקטור אז לבטח היא נהדרת. מתה על מסקרות של מקס פקטור. בעבר כשנמכרו בארץ המוצרים של מקס פקטור הייתי משתמשת בעיקר עם המסקרות של מקס- הן נפלאות. פוסט מקסים כתמיד דנרה יקירה. תגידי גם אצלכם יורד גשם זלעפות? אצלנו מבול אמיתי....המשך שבת נעימה.

    השבמחק
  91. לידיה, הצלליות בהחלט דומות רק השאנל יותר נייטרלית ופחות כתומה. אכן יצאה מהמגוון השאנלית.
    האייליינר של קליניק נפלא, זה חום כהה כך שיש לו את תכונות ההדגשה של השחור רק פחות "קשה" ממנו.
    גם לך יש ריסים כהים? גם מיטל כתבה שיש לה ריסים כהים. כיף לכן!
    המסקרות פשוט תאומות, קטע לגמרי! גם אני אוהבת את המסקרות של מקס פקטור, נהדרות!
    תודה רבה יקירה, שמחה שנהנית מהפוסט :)
    בתל אביב לא היה גשם היום ואפילו השמש יצאה פתאום, אבל יש מצב שהגשם יגיע אלינו עוד מעט...

    השבמחק
  92. השאנל אכן נייטרלית. מדהים שהיא עדיין טריה מאוד למרות שקניתי אותה ב 2008 היא כמו חדשה ונמרחת נפלא. כן ריסים כהים זה יתרון, אפשר לא לאפר אותם לעיתים קרובות, לפעמים אני פשוט מעגלת עם מעגל ריסים ויוצאת בלי מסקרה בכלל.
    הריח של הגשם באוויר נהדר ועכשיו יצאה פה השמש סוף סוף...שבת של סתיו :-)

    השבמחק
  93. צלליות אבקה איכותיות אמורות להחזיק המון זמן. סביר שהיא תחזיק לך עוד לא מעט שנים :)
    באמת? בלי מסקרה? לא יודעת, זה נראה לי מאסט בכל מקרה לפיניש אם מאפרים את העיניים.
    איזה כיף זה גשם! אתמול היה פה מבול חבל"ז, ישבנו בצהריים קפה והיתה כבר ממש אווירה של חורף.

    השבמחק
  94. אין ספק שהיא צללית איכותית מאוד כמו רוב הצלליות של שאנל :-)מסקרה לפיניש אם מאפרים את העיניים היא מאסט, מסכימה איתך. אבל כשלא מאפרים את העיניים מעגל ריסים עושה עבודה נהדרת...אצלי בכל אופן :) משתמשת במעגל של רבלון, 20 שניות נותנות מראה נהדר.

    השבמחק
  95. אני מעדיפה את הצלליות האלו של שאנל מאלו האפויות, יותר רכות נוחות לשימוש.
    אם זה עובד אצלך בלי מסקרה אז סבבה.
    נשמע נהדר המעגל הזה. אני משתמשת במעגל של shu uemura. כתבתי עליו פה בפוסט על ריסים.

    השבמחק
  96. לא יכולתי להגיב לך עד לרגע זה . לא ברור לי איפה היתה התקלה , אצלי או אצלך. לא חשוב.
    א. סחתיין על הסאטן ברקע :-P
    ב. פוסט מעניין.

    הסתיו מביא איתו כ"כ הרבה דברים נעימים וזה תמיד כיף. על האייליינר הזה של קליניק שמעתי המון דברים טובים אבל כמו שאמרת , אין להשיג אותו בארץ וגם אם היה המחיר שלו היה לפחות משולש מ-15$ [וזה מעצבן אותי רק בגדר מחשבה].

    על המסקרה של מקס פקטור ושל קאבר גירל גם קראתי מיליון תגובות אוהדות אבל אני חושבת שיש לנו כזה מבחר מצויין בארץ שאחת מהן תירכש רק אם אהיה בחו"ל והיא תיפול לידיי באחד הדראגסטורים ורק אם באמת יהיה לי צורך היסטרי לחדש מלאי מסקרות . אני בעד חברות דראגסטור כשזה מגיע למסקרות.

    השבמחק
  97. הבולשת יקרה, מנפלאותיו של הבלוגר, את מופתעת בכלל?
    אני הפסקתי להתיימר להבין מה קורה איתו....
    תודה רבה מותק :)

    הסתיו זה מן גלולת הרגעה לאנרגיות של הקיץ, אה?...
    כמו שאמרת, אם היה את האייליינר בארץ המחיר היה כזה שהינו קונות אותו רק במבצעים או מזמינות מחו"ל. אז שיחפשו גם ככה....

    המסקרות האלו בהחלט מוצלחות, לא צריך לחכות לחו"ל, יש אותן באיביי במחירים זולים במיוחד.
    מסכימה איתך שיש מספיק מבחר פה, אבל זה לא מונע מאיתנו לנסות כל הזמן דברים אחרים שאין פה... P:

    השבמחק
  98. הגיע האייליינר של קליניק...הוא באמת נראה לי מעולה..גם הפורמולה וגם הגוון

    השבמחק
    תשובות
    1. טלי, האייליינר באמת מעולה!
      מה הכוונה הגיע? לארץ?
      אם את מתכוונת לחום שמופיע עכשיו זה במסגרת קולקציית חורף וזה לא האייליינר החום שפה אלא זה אייליינר עם פורמולה שונה עם שימר. גם השם שונה.

      מחק
    2. הגיע בגוון black honey ולדעתי הוא מהמם! בטוחה שהפורמולה שונה? כי באתר הבי"ל של קליניק זה פשוט גוון אחר ממה שמופיע פה...
      בכל מקרה - מאחר שאני בעוצר קניות קשוח (חוץ מהמייק אפ והמסקרה שקניתי אתמול, זה לא נחשב אם זה במבצע ממש טוב), לא קניתי.

      מחק
    3. בטוחה לגמרי! אם תבדקי תראי ששניהם מופיעים עכשיו באתר של קליניק.
      ה- black honey שהוא עם שימר שייך לקולקציה הזמנית וה- deep brown שפה הוא קרמי ושייך לקולקציה הקבועה.
      אני לא אומרת שזה מהקולקציה לא טוב, הוא פשוט שונה.
      עוצר קניות, יפה לך! גם ככה כדאי לקנות פה רק אם יש הנחה משמעותית כמו שיש עכשיו על המייקאפים והשפתונים של 50%.

      מחק
    4. כן לכן קניתי את הטיינט מירקל (117 שח יצא - כמעט כמו מייק אפ דראגסטורי).
      שפתון קניתי לאמא (גם של לנקום, יצא 70 ומשהו)...לי יש משמעת אודם חלשה מאוד - אני שמה רק בבוקר וזה מחזיק לי שניה וחצי עד הקפה הראשון..אבל אני עובדת על זה.
      ומסקרה - באמת הייתי צריכה! this is not a drill!
      עם המבצע של לנקום של "קני ב-400 שלמי 300", יצא לי שני מייקאפים + אודם + מסקרה ב350 שח

      מחק
    5. איזו רכישה שווה!
      הכי כיף כפל מבצעים, לא מרגישות שסוחטים אותנו...
      לשפתון צריך להתרגל, אין ספק, אבל גם לבחור מרקמים יותר עמידים ופחות לחותיים (אני לא מתכוונת לשפתון עמיד).
      חחח, ברור שהיית צריכה מסקרה, גם אני צריכה כל הזמן מסקרה (למרות שיש לי איזה עשר סגורות)....LOL
      הכי דוגמה מופתית לעוצר קניות....P:

      מחק
    6. כן העניין עם אודם (ועם לק) זה שאם זה לא מרוח בצורה מושלמת, זה נראה רע. לכן צריך משמעת לק ומשמעת אודם. אני חסרת משמעת...אני אוהבת להתאפר בבוקר וזהו...
      אבל באמת יש לי מספיק איפור...אני לא קונה יותר!
      וזה כמובן, עד חודש הבא ששמעתי שיפתח סניף מאק בעיר שלי (באר שבע).

      מחק
    7. מסכימה איתך, אין ספק שצריך למרוח שפתון ולק כמו שצריך אחרת זה נראה ממש לא טוב. מצד שני זו מיומנות וככל שמשתמשים יותר כך הביצוע נראה טוב יותר.
      כל הכבוד שאת לא קונה יותר (ורק מכינה את הרשימה לחודש הבא)!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails