1 ביוני 2011

יומולדת שנה: סוגסטיה במיטבה?!



היום הבלוג מציין שנה בדיוק להקמתו מה שהופך אותו לפוסט חגיגי במיוחד. התלבטתי האם לציין את האירוע ואם בכלל להקדיש לו פוסט. בסוף החלטתי שכן, הרי יום הולדת שנה יש רק פעם בחיים, זהו היומולדת הראשון שאפשר להסתכל אחורה ולהסיק מסקנות לגבי העתיד. כשהקמתי את הבלוג ידעתי איך אני רוצה שהוא יהיה אבל לא ידעתי איך הוא יתקבל והאם יהיה פופולרי בקרב חובבות האיפור. לשמחתי הוא נראה כמו שרציתי ופופולרי עוד יותר ממה שציפיתי. אני זוקפת את זה לזכות העובדה שהבלוג ייחודי מכל כך הרבה בחינות ושיש מספיק מי שיודעות להעריך את זה.
ראשית, הוא בנוי בצורה יותר מגזינית נושאית ומאוד קל להתמצאות. לא בלוג סוגסטיבי של סקירת מוצרים אלא של רעיון, קונספט. אם אני ממליצה למשל על מוצר מסוים הכוונה שלי היא לא לגרום לקוראות ללכת לקנות ספציפית אותו אלא לבחון האם היא בכלל מתחברת לרעיון מאחורי הפוסט ואם כן אז למצוא את המוצר הדומה שנכון לה מהמותג שחביב עליה במחיר שמתאים לה. הרי לכל מוצר יש תחליף (גם אם לפעמים נראה לנו שלא...).
שנית, אמנם מדובר על ביוטי בלוג שבתפיסה זה עולם האיפור והטיפוח, אבל בהגדרה שלי ביוטי זה כל מה שיפה בעיניי, גם אם זה אנשים ושירות, גאדג'טים או מזון.
שלישית, אני מנסה באמצעות הבלוג לשלב מעט ידע שהוא מעבר לעניין המיידי במוצרים כמו לדוגמה כשכתבתי על ערפדיםרנסאנס, ש"י עגנון, אקווינוקס, מוזיאון ישראל ועוד.
ובנוסף, אין לי גם שום בעיה לבקר מותגים או יבואנים כשצריך, לדוגמה: הכישלון של רשת אפריל בהחדרת המותג סמאשבוקס לארץ, המועד הלקוי במיוחד שבחר היבואן אלקליל להשקת סרום הבהרה של קליניק, התמחור המופרך של היבואן אלפא למוצרי אליזבת ארדן וההתנהגות הבלתי נסבלת בעליל של מרבית דיילות היופי ברשתות השונות.

העובדה שבחרתי לא להיחשף עם תמונות אישיות שלי בבלוג ולהדגים את המוצרים מחייבת אותי בשימוש בשפה שתצור מספיק עניין ותמחיש בעזרת הצילומים (שבהכרח אינם של יח"צ) את איכויות המוצר/השירות. לא מעט פעמים קיבלתי "תלונות" על חוסר החשיפה הזו מקוראות, יכול להיות מסיבות של סקרנות ויכול להיות מסיבות אחרות. אבל לטעמי מה שצריך להיות בפרונט זה הקונספט ולא אני, חוץ מזה שאני בנאדם פרטי שבוחר לא להיחשף ולא לקשט את הרשת בתמונות של עצמו. כמו כן יש לי מקצוע שאינו קשור בשום צורה לעולם הביוטי כך שגם אין לי אינטרס עסקי בבלוג שאולי היה מחייב חשיפה שכזו, לגמרי בלוג לפאן שהמסרים שיוצאים ממנו הם של משתמשת בלתי תלויה. אולי זה גם עניין של אופי. יש כאלו שחשיפה אישית נראית להן נכונה ועבורי זה לא מתאים ולא בטוב טעם. בכל מקרה, חשיפה אישית לא תקדם יותר את הידע שעובר בטקסט ובתמונות שהרי מה שנכון ומחמיא לי לפי המראה והטעם האישי שלי לא יכול להשליך על אחרות ולהיפך. הרעיון הוא לתת כיוון ושכל אחת תמצא את הדרך שלה בעצמה.



אבל לא הכל ורוד. בשנה הזו נוכחתי לדעת שיש קוראות שמבחינות ברמה הגבוהה של הבלוג ומוצאות שהוא איכותי וסלקטיבי במיוחד (ויכול להיות שהן טועות...), אבל יש גם מי שלצערי אינן יודעות להבחין (ואני מנסה להיות כאן פוליטיקלי קורקט) בין איכות לצבע. להבחין בבלוגים חובבניים מינוס שבמקרה הטוב הם חסר ידע אמיתי והבנה בתחום ובמקרה הרע מטעים. או כאלו הנשענים על קבלת מוצרים מתנה מהחברות, לעיתים בחוסר מידתיות משווע ובדרך כלל ללא גילוי נאות לקוראת שיכולה להחליט אם להתייחס לביקורת המוצגת כאובייקטיבית או לא. אולי בעצם אין צורך לייצר בלוג איכותי ומושקע? אולי כמה תמונות וטקסט קצר יכולות לספק את הסחורה ואם כן אין לי עניין לכתוב בלוג כזה. כך שלעיתים זה מתסכל, הרי ההשקעה שלי מאחורי כל פוסט בהתנסות האישית ולאורך זמן של כל מוצר, בכתיבה, בעריכה ובצילום היא אדירה ללא כל ספק. בהשקעה כזו אין לי יכולת להעלות פוסט מדי יום כמו בלוגים אחרים. אבל כל פעם מחדש כשאני רואה את כמויות התגובות לכל פוסט וההתייחסות הרחבה ברשת (בפורומים השונים באתרי ביוטי ובפייסבוק), שלא לדבר על סטטיסטיקת הכניסות לבלוג וכמות המנויים בהרשמה במייל, זה מעודד ומעלים כל הרגשה לא נעימה ברגע. אני שמחה גם שבמהלך השנה אני מקבלת מדי פעם פניות מעיתונאיות בתחום השיווק, הצרכנות והביוטי שמתייעצות איתי בנושאים שונים לפני שהן כותבות עליהם, מבינות שהקשר הבלתי אמצעי היחסי עם קהל הצרכניות יכול לתת להן זווית יותר מציאותית ממה שהחברות מנסות למכור להן. אז אם מומחיות כמותן מוצאות לנכון להתייעץ עם ביוטי בלוגרית כמוני, כנראה שעשיתי משהו נכון. לאורך השנה גם נתקלתי לא מעט פעמים בבלוגים שהגבול בין השראה להעתקה מהבלוג שלי היה דק במיוחד. אין ספק שזה מאוד הכעיס אותי, למרות שהבנתי שאם מעתיקים אז כנראה שהצליח לי... עדיין, זה מקומם ולא לעניין.

לסיכום ולקראת השנה הקרובה, חשוב לי להדגיש שתגובות ביקורתיות או בדעות הפוכות מאלו שלי הן חשובות לא פחות ואפילו יותר. מכניסות עניין לבלוג ומאפשרות זוויות הסתכלות נוספות. אם יש לכן מה לומר תדאגו להגיב ולכתוב. אם יש נושאים/מוצרים/מותגים שמעניינים אתכן והייתן רוצות שיקבלו חשיפה רחבה יותר אתן תמיד מוזמנות לציין ואשתדל לקחת בחשבון במידת האפשר. ואל תשכחו, אין מה למהר ולרכוש מוצרים בצורה אימפולסיבית, עדיף להיות רוכשות חכמות, לתכנן מראש ולדעת אלו מוצרים חיוניים והכרחיים לנו, אלו מוצרים אנחנו רוצות מתוך פינוק/חשק ואלו מוצרים הם מתוך טרנד שיחלוף עוד לפני שתעבירו את כרטיס האשראי. אל תשכחו שהמוצרים צריכים לשרת אותנו ולא ההתמכרות/הגחמה שלנו אותם.

אם טרנדים, אז בטח לחגוג עם טרנד הקאפקייקס (מהבוטיק I Love Cupcakes ת"א)
יומולדת שנה: מודל לחיקוי....

אני לא יודעת אם הבלוג יגיע ליומולדת שנתיים, כמו שנאמר "הנבואה ניתנה לשוטים", אני מעריכה שזה יהיה מאוד תלוי בפידבקים שאקבל במהלך השנה הקרובה כמו גם הזמן והסבלנות שאני צריכה למצוא כל פעם מחדש, שהרי נושאים (ומוצרים...) יש לי בשפע. אבל אם כבר יומולדת אז אסכם את השנה האחרונה כמוצלחת ומהנה ביצירת בלוג בתחום החביב עלי. וביומולדת כמו ביומולדת יש מתנות. בגלל שאני לא רואה איך אני מקבלת מתנות לכבוד המאורע (ולמי שבכל זאת מתעקש לקנות לי מתנה, הפרארי הצהובה שלי כנראה מעוכבת במכס...), החלטתי שאני רוצה לפנק את קוראות הבלוג במתנה מדליקה. רציתי מתנה שהכי מייצגת את הבלוג. הסתכלתי ברשימת התוויות ובאופן לא מפתיע בכלל גיליתי שהתווית הפופולרית ביותר היא "לק". הרי ציינתי לא פעם שזה המוצר הנשי, הצבעוני והמגוון ביותר שיש שאינו מצריך חידוש יומיומי. אז יש כאלו ש'עונדות' לק, כאלו ש'לובשות' לק וכאלו כמוני שרק 'מורחות/שמות' לק.... אבל לא משנה איך נגדיר את הנחת הלק על הציפורניים, מדובר על מוצר מאסט לכל אחת ולא משנה באיזה תבחר. פלא שכמעט בכל פוסט אני מוצאת לנכון לשלב לקים?...

Splash of Grenadine, E-Nuff is E-Nuff, Pretty Edgy, Turquoise & Caicos

אז כשכבר היה ברור לי מה המתנה לא הייתה שאלה בכלל של איזה מותג היא תהיה. מי שעוקבת אחרי הבלוג בוודאי יודעת שהמותג המועדף עלי הוא essie. אני חושבת שכמו בכל תחום העדפה למותג נובעת מהרבה סיבות חלקן במודע וחלקן בתת מודע, חלקן רגשיות וחלקן רציונאליות. יש כמה סיבות שעולות לי למה אני מעדיפה את essie. אולי זה בכלל בגלל שזה היה המותג האיכותי הראשון שלי אז יש לי סנטימנטים, אם כי אין ספק שיש עוד מותגים לא פחות איכותיים בתחום הציפורניים שאני אוהבת.

Splash of Grenadine, E-Nuff is E-Nuff, Pretty Edgy, Turquoise & Caicos

התלבטתי רבות מהם הגוונים שיבחרו כמתנת יומולדת לבלוג, יש כל כך הרבה שאני אוהבת, זה כמו לבחור את הילד שאתה אוהב יותר, איך אפשר?... אבל ידעתי שאני לא רוצה גוונים שגרתיים אלא כאלו מיוחדים ובחרתי ארבעה שיהיו נהדרים במיוחד לקיץ הקרוב ובגימור הקרמי שאני הכי אוהבת:
Splash of Grenadine - ורוד/סגול עם תת גוון אדום. נבחר כי אם כבר ורוד/סגול שכולן אוהבות אז שיהיה משהו קצת מתוחכם.
E-Nuff is E-Nuff - אדום עם תת גוון ורוד מעט בוהק. נבחר כי בכל זאת אדום זה הגוון הפופולרי בארץ ואם כבר אדום שיהיה אחד מדליק ומרענן.
Pretty Edgy - ירוק דשא ייחודי שמקשה על הסביבה להישאר אדישה. נבחר לגמרי בגלל הגוון הנדיר שלו.
Turquoise & Caicos - טורקיז ירקרק בהיר יפהפה. נבחר כי קצת שיק עוד לא הרג אף אחת...

הטופ essie good to go: משובח!

בנוסף לארבעת הלקים בחרתי גם ב- Top Coat שצמוד אלי כבר שנים ה- good to go. אחד הטופים המייבשים המשובחים שיש. מריחת שכבה נדיבה של הטופ מעל הלק גם מייבשת אותו במהירות וגם מעניקה לו גימור גלוסי מבריק במיוחד. מי שהלקים לא שורדים עליה הרבה זמן ואחרי יום-יומיים כבר הלק דוהה, יכולה להוסיף שכבה מהטופ והוא ירענן את הלק ברגע.

נרתיק איפור שקוף של essie: עיצוב נקי ופרקטי

חמשת המוצרים הללו מגיעים בנרתיק איפור שקוף בעיצוב נקי ופרקטי של essie. אין ספק שבחרתי מתנה שהייתי שמחה לקבל בעצמי.

אז על מנת לחגוג עם הבלוג את היומולדת ולהשתתף בהגרלת המתנה השווה הזו של essie צריך:
1. להיות עוקבות של הבלוג כאן בטור מצד שמאל. פשוט ללחוץ על המילה "עקוב".
2. להצטרף כעוקבות של הבלוג בפייסבוק גם כאן בטור משמאל, מופיע תחת הכותרת NetworkedBlogs .
    פשוט ללחוץ על המילה Follow. חוץ מזה, מומלץ לשתף את הפוסט בפייסבוק לטובת חברות אחרות.
3. להגיב כאן ולספר אילו גווני לקים אתן הכי אוהבות.

מתנה שהייתי שמחה לקבל בעצמי!

שימו לב:
הפוסט (בדומה לבלוג) נכתב בלשון נקבה בעיקר אך מיועד לשני המינים.
תגובה אנונימית היא בעייתית כי לא ניתנת לאיתור במידה ותזכו ולכן גם לא תכנס להגרלה.
במקרה כזה אפשר לבחור באופציה של "הגב כ: שם/כתובת אתר". ניתן כמובן להכניס שם/כינוי בלבד.
לא חובה אך מומלץ להשאיר כתובת מייל אליה תשלח ההודעה במידה ותזכו.
הבחירה בזוכה תעשה בצורה אלקטרונית רנדומאלית בדומה להגרלות הקודמות של הבושםתמצית השמנים ופודרת הפנינים.
היום האחרון להשארת תגובות להשתתפות בהגרלה הינו ה- 20.6.11.
במידה והזוכה לא תצור קשר עד שבוע מיום פרסום תוצאות ההגרלה יעבור הפרס לזוכה הבאה בתור.

תודה אישית ענקית לכל הקוראות הקבועות הנאמנות של הבלוג. אין כמוכן!


ID

ESSIE
Splash of Grenadine, E-Nuff is E-Nuff, Pretty Edgy, Turquoise & Caicos
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח
good to go
the fastest drying top coat
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 95 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את הלקים קיבלתי מהחברה עבור הזוכה בפוסט זה.


Print Page

183 תגובות:

  1. יופי של פוסט יופי של מתנה.
    אהבתי.

    השבמחק
  2. ראשית, מזל טוב!! הרבה בלוגים קמים ונופלים, שנה זה לא צחוק.

    שנית, אני עוקבת אחרייך בגוגל ובפייסבוק. אני בד"כ לא מגיבה, אבל אני פה...
    אני אוהבת לקים, כמו רוב הקוראות, אבל אין לי גוונים מועדפים. זה ממש עניין של מצב רוח. בחורף האחרון ממש התחברתי לכל הלקים האפורים, יש לי גם כחול רויאל מט מהמם שנראה יפה גם על הרגליים (ומהווה שינוי מהפרנץ' הנצחי..).

    תודה :)

    השבמחק
  3. תודה מורן, שנה זה בהחלט לא צחוק אבל עבר מהר.
    או בלשון הדודות - לא להאמין אין הזמן טס....

    השבמחק
  4. מזל טוב לבלוג (ולך) :)
    את הטופ של ESSIE אני חושבת שאני אבחן מקרוב :) נשמע נחמד. כרגע אני משתמשת בטופ של חברה עלומת שם, לפחות לדעתי. אבל הוא עושה את העבודה כמו שצריך :):)

    השבמחק
  5. לימור1.6.2011, 11:56

    היי חמודית,קודם כל מזל טוב!
    הבלוג שלך הוא אחד הקבועים שאני עוקבת אחריהם ותמיד קוראת ומגיבה :)
    הזמן באמת טס ורציתי לאחל עוד שנים רבות של הבלוג המעניין הזה שגורם לי לבזבז כספים :)
    הצבעים האהובים עליי בלקים הם:חחח כולן כבר יודעות שזה ורוד כמובן!אחד אהוב במיוחד הוא FLOWER TO FLOWER של OPI..רשמתי עליו כאן בקיץ הקודם נראה לי..
    אשמח לזכות במתנה המגניבה הזאת,שיהיו לי עוד צבעים מעניינים,בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  6. כבר שנה חלפה! מי היה מאמין...
    מאחלת לך ולבלוג האהוב לחגוג עוד הרבה ימי הולדת יחד!

    השבמחק
  7. אירנה, לימור, וניטי - תודה רבה!
    כיף לקבל איחולים מהקוראות הקבועות :-)

    השבמחק
  8. מזל טוב!
    אני עוקבת ואוהבת ובהחלט יש לך בלוג כיפי ושונה (+שתי חשבוניות שאני צריכה לשלוח לך! :).
    גם עליי אסי אהובים במיוחד, הם היו ההזמנה הראשונה שלי מהאינטרנט מתישהו לפני שנה+, ומאז יוצא שבקביעות אני מזמינה מהם 2 לקים מכל קולקציה שיוצאת. אני מתחברת למותג ואוהבת אותו.
    הלק האהוב עליי כרגע הוא ה-topless & barefoot (של אסי כמובן). קופסת הלקים שלי מלאה בלקים צבעוניים ומיוחדים, ירוקים-סגולים-מנצנצים ומה לא, ועם זאת הניוד הזה, כביכול חסר צבע ויחודיות, מצליח לרגש אותי. הוא עדין ויפה, ונותן איזון כפדיקור עדין למניקור צסעוני.
    קיץ מהמם לכולנו! :)

    השבמחק
  9. נ.ב- הקאפקייק נראה יאמי :P

    השבמחק
  10. Sandy - תודה, לוקחת אחריות (אבל לא חשבוניות) על כל הרכישות ;-)
    ואם היה אפשר בהחלט הייתי מצרפת את הקאפקייק למתנה...LOL

    השבמחק
  11. לימור1.6.2011, 12:25

    אוהבת קאפקייקס :)))

    השבמחק
  12. יוהווווו מזל טוב! מתרגשת בשבילך....שנה לא באה ברגל..:)
    כרגיל, אני כאן, ומקווה לזכות שוב!!:)הגרלות שוות יש לך אין ספק...:)
    בעניין הגוונים, אני יותר בעד גוונים ורודים וקורליים..:)
    litalmar@walla.co.il

    השבמחק
  13. קודם כל - מזל טוב! הלקים נראים ממש מקסימים! אני בדרך כלל הכי אוהבת גוונים סגולים, בהכל, אז כמובן שגם בלקים!
    shiribt (@) hotmail.com

    השבמחק
  14. לימור - לגמרי!

    ליטל - אמן שתזכי שוב :-)
    נהנית מפודרת הפנינים של גרלן שזכית בה כאן בבלוג?

    שירי - תודה, מאוד אוהבת את הלקים האלה!

    השבמחק
  15. מזל טוב!! כיף לקרוא את הפוסטים שלך... אני בד"כ מגיבה לך בפורום (הכינוי שלי זה ספרפור)
    צבע הלק האהוב עליי... יש כ"כ הרבה! ורוד, סגול, קורלי, ירוקים למיניהם ולפעמים אני מסתפקת בפרנץ'..
    המייל המעודכן שלי sapirturjeman@walla.com

    השבמחק
  16. מירית1.6.2011, 12:57

    הגרלה שווה!
    אני עוקבת בשני הפורמטים :)
    הצבעים האהובים עלי הם וורודים חזקים. אני אוהבת ציפורניים זועקות! :)
    תודה ומזל טוב :)
    miriti_s@hotmail.com

    השבמחק
  17. ספיר - טוב לדעת שאת זו ספרפור. תודה על הברכות!
    מירית - תודה. לגמרי הגרלה שווה :-)

    השבמחק
  18. קודם כל- מזל טוב על הבלוג! :)
    עד עכשיו לא עקבתי כי אני נכנסת לפוסטים שאת מפרסמת בפורומים, אבל חייבת לציין שזה אחד הבלוגים האהובים עליי! כל פוסט מקיף ומתאר את המוצרים נהדר.
    הגוונים החביבים עליי כרגע הם של אורלי.
    RUBY- בורדו עמוק ויפה שמשום מה אין לו סווטצ'ים..
    וVIRIDIAN VINYL- טרקיז מט מקסים.
    המייל שלי: yaarln2@gmail.com

    השבמחק
  19. מזל טוב!

    איזו יופי של מתנה !
    היות ולאחרונה אני מנסה המון המון סוגים וגוונים של לאקים, אני פשוט לא יכולה לחשוב על צבע מסויים שאני אוהבת יותר מאחרים. אין כמעט צבע שאני לא ינסה :)
    והצבעים שבחרת, פשוט נהדרים!!

    השבמחק
  20. יער - תודה רבה, שמחה שאת אוהבת את הבלוג :-)

    הילה - תודה. צבעים כייפים לגמרי!

    השבמחק
  21. מזל טוב! אני קוראת בבלוג עוד מיום היווצרותו, וזה ממש מגניב לראות שעברה כבר שנה :) ח"ח על ההתמדה וההשקעה!

    אני הכי אוהבת לקים כהים, בעיקר סגולים, אפורים או שחורים. אבל בקיץ אני משנה כיוון והולכת על טורקיז, הכי כיף!

    adi.luXD@gmail.com

    השבמחק
  22. לאה גרוס1.6.2011, 13:44

    מזל טוב.
    אני בטוחה שהפוסט יחגוג יומהולת שנתיים.
    וגם הרבה מעבר לזה.

    אני אוהבת ירוק דשא. קייצי כ"כ.

    כמובן שעוקבת אחריך...

    leag@vmail.co.il

    השבמחק
  23. עדי - תודה רבה! כיף לשמוע פידבק חיובי ממי שליוותה את הבלוג כל השנה!

    לאה - תודה, אמן ואמן שיחגוג עוד הרבה שנים :-)

    השבמחק
  24. מאוהבת בבלוג שלך! בזכותך אמא שלי הפסיקה להוציא סכומים על המייקאפ של סיסלי ועברה לגרלן, שלא רק עובד בשבילה יותר טוב, הוא הרבה יותר נעים בכיס.
    מחכה כבר לפוסטים חדשים שלך!

    השבמחק
  25. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  26. יסמין - נכון, אני זוכרת שכתבת שהיא עברה ואני שמחה לשמוע שהיא מרוצה!
    תודה רבה, שתשארי מאוהבת לנצח :-)

    שלי - המון מזל טוב!!! חוגגות יחד!
    הלקים של ESSIE נהדרים, זו בהחלט מתנה נהדרת ליומולדת :-)

    השבמחק
  27. הבלוג הוא בין המשובחים שראיתי, מקסים מקסים מקסים!

    לגבי לקים, קורל הוא יותר הכיוון שלי, למרות שהלקים שראיתי פה מדהימים (בייחוד הטורקיז)

    השבמחק
  28. מזל טוב!!!!
    ולתהייתך..ברור שהצליח לך!!!
    תענוג לקרוא כל פעם מחדש..:)
    איזה כיף..מתנה ממש מפנקת:)
    עליי מועדפים כל הצבעוניים למינהם בד"כ של opi או של essie..כך שהצבעים שבחרת מתיאימים בול!!
    המון בהצלחה בציפייה לכל הפוסטים שעוד תפרסמי!!

    השבמחק
  29. נועה - וואו, איזה כיף לשמוע, תודה רבה!!!

    shul - חחח, תודה רבה, שמחה שהצליח לי ;-)
    מתנה לגמרי מפנקת, במיוחד הגוונים האלו לקראת הקיץ!

    השבמחק
  30. היי דנרה,

    מזל טוב ליומולדת שנה לבלוג! איך הזמן עובר מהר כשנהנים הא?:-) אני מאד אוהבת את הבלוג שלך דווקא בגלל שהוא שונה שהוא לא ביקורת מוצרים נטו אלא יש איזה סיפור, חוויה אישית וגם כי הוא לא רק על תחום הטיפוח אלא טרנדים שונים וצבעוניים שאני אוהבת! רואים שבכל פוסט הושקעה מחשבה בין אם זה הפוסט על הרוקח או הפוסט על המצלמה האדומה הכל מצולם יפה ומתואר בצורה מאד מעניינת! אז אחרי כל ההשתפכות הזאת נותר רק להגיד המשיכי את פועלך! אנשים תמיד יהיו צרי עין וביקורתיים אבל אל תתני להם לעצור אותך!

    ממש מתנה מפנקת בחרת לנו!:-) אני מאד אוהבת לקים בכל הצבעים והגוונים, נהנית לשים לקים כחולים או ירוקים למרות שתמיד הם גוררים הערות מי אמר שלק חייב להיות אדום?! למרות שגם אדומים אני מאד אוהבת:-) עכשיו מחפשת את הלק הקורלי המושלם!

    נראה לי שזה רושם פה מייל אבל ליתר ביטחון: talichen86@gmail.com

    המון הצלחה בהמשך דרכך בבלוגספירה:-)

    השבמחק
  31. דנרה יקרה,

    אני כאמור עוקבת באדיקות. התוודיתי ללא מעט מוצרים דרך הבלוג ואף רכשתי חלק מהם.
    בזכותך אגב, חזרתי לשתות נס-קפה של ג'ייקובס :-)
    שכחתי כמה שהוא מצויין.

    אני מאוד אוהבת לקים כמו ב- Merino Cool של Essie וגם כאלה באדום עמוק ובורדו.
    אני מאחלת לך, לי ולכל הקוראות שנגיע גם ליום הולדת שנתיים.
    המון המון תודה וכמובן, מזל טוב!

    sharon.azria at gmail dot com

    השבמחק
  32. דנרה יקירתי , מאחלת לך עוד המון פוסטים יפים וכיפיים ומאות תגובות נלהבות. מכיון שאין לי ממש צורך בלקים , לא אשתתף בהגרלה אבל כן באתי לומר שכבלוגרית לבלוגרית אני מאוד אוהבת לקרוא אותך .
    Happy 1st blogiversary!

    השבמחק
  33. מזל טוב !

    בהחלט בלוג שונה בנוף הבלוגים המקומי :)

    השבמחק
  34. עיתונאיות מתייעצות אתך כהשראה? אפשר בעצם לומר שאת המוזה של מוספי יום רביעי :P
    so cool.

    מזל טוב, אני שמחה שכתבת שיש לך עוד המון נושאים לסיקור - בכל פעם אני תוהה איך לא נגמרים לך הרעיונות ומופתעת מהזווית שאת מאירה, לרובן לא הקדשתי מחשבה מעולם.

    לתומי חשבתי שפוסט היומולדת יכלול איזו חשיפה דרמטית של זהותך, אבל התבדיתי.
    מאחר וכתבת מתישהו שאת עוסקת בפיננסים, על סמך המגוון המטורף של מוצרים יוקרתיים שברשותך אני מתחילה לחשוב שאת גליה מאור :P

    השבמחק
  35. אם אין לי פייסבוק אני יכולה עדיין להשתתף?
    אני עוקבת בבלוג ובהחלט אשמח לנסות לזכות בלקים המדהימים האלה!
    והגוון ללקים שאני הכי אוהבת הוא כחול, הצבע האהוב עליי... כל צבע כחול מתקבל אצלי, אני אף פעם לא יכולה לקבל מספיק ממנו P:

    למקרה שאני כן יכולה להכנס להגרלה:
    השם שלי בתור עוקבת הוא Lilach Zamir.
    אימייל - Cookie.Monster.X3.XD@gmail.com

    השבמחק
  36. tali - וואו, תודה! איזה כיף לקרוא מה שכתבת, שמחה שאת מבחינה בסגנון של הבלוג וסחתיין שאת זוכרת את קוסטה הרוקח :-))

    sharon - כרגיל כיף שאת פה, יופי שחזרת לג'ייקובס, זו הייתה המלצה מהלב, הקפה הזה לא עוזב אותי לרגע...
    וחוץ מזה שגילינו דרך הפייסבוק שאנחנו חולקות יומולדת אמיתי משותף בדיוק באותו התאריך, קטע!

    השבמחק
  37. הבולשת - תודה נשמה שלי, העיקר שבאת לשמוח עם החגיגות של הבלוג, מתה עליך!!

    מיכל - תודה רבה! כיף לקבל מחמאה כזו מבלוגרית כמוך.

    השבמחק
  38. מרג'ורי - אם הייתי המוזה שלהם הם בטוח היו משתפרים דרמטית...LOL
    הרעיונות הם מתוך דברים אמיתיים ולכן לא נגמרים :-)
    חשיפה אמיתית תהיה לי לא פשוטה, ובכל מקרה לא חושבת שאעשה את זה בדרמטיות כזו, אולי כשאהיה אייקון כמו מדונה תהיה לי סיבה טובה לזה...חחחח
    סחתיין על הזיכרון שלך, אני צריכה לשים לב יותר למה שאני כותבת :-)
    הלוואי הייתי גליה, אבל בהחלט אדאג שהיא תהיה מעודכנת במה שכתבת ;-)

    לילך - בהחלט תכנסי להגרלה, לגמרי מדהימים הלקים האלה :-)

    השבמחק
  39. שמתי לב שהמחירים בעיברית... מוכרים אסי בארץ?

    השבמחק
  40. נטע - בהחלט מוכרים בארץ, אצל קוסמטיקאיות ובמכוני יופי.
    שמתי קישור לאתר המקומי: essie.co.il
    המתנה כאן היא מהיבואנית המקומית לכן גם התוויות על הלקים בעברית.

    השבמחק
  41. מזל טוב דנרה!!
    אני עוקבת אחר הבלוג שלך, אליו הגעתי אחרי שקראתי אותך בפורום בתפוז. אני לא רשומה שם אלא רק 'קוראת סמויה' לבינתיים. בעיקר משום שאני מרגישה שאני לומדת המון אבל אין לי כל כך מה לכתוב בעצמי...
    הפעם הראשונה בחיי בה מרחתי לק הייתה שבוע לפני יומולדת 30 שלי ומאז הלק לא יורד לי מהציפורניים
    :-). הצבעים האהובים עליי הם סגולים כהים או ורודים בהירים (שמתאימים יותר לעבודה) וגם המותג האהוב עליי הוא Essie.
    ואחרי שחפרתי - מאוד אוהבת לקרוא אותך ובטוחה שהבלוג יגיע גם לשנתיים והלאה! ditzat@gmail.com

    השבמחק
  42. את מדהימה והבלוג אותי אישית, לימד המון!

    אז מזל טוב!
    מקווה שרק יגדל ויפרח, אני אישית חושבת שחשיפת פנים וצילום של מוצרים על העור כמעט ואף פעם לא מוצלח, ודווקא זה מה שאני אוהבת בבלוג שלך, את מצליחה להעביר בצורה ברורה ומוחלטת את חוות דעתך וניסיונך מבלי להוסיף תמונות בינוניות לפוסטים.
    תמישכי כך, עלי והצליחי!

    ESSIE גם החברה האהובה עלי והגוון שלי הוא geranium, כי הוא פשוט מושלם.

    אחלה יום :)
    נועה

    השבמחק
  43. דנה בנדנה - אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל למרוח לק. שמחה שהתחלת והתמכרת, סממן נשי מובהק שלא מצריך הרבה השקעה בזמן.
    ותודה, מקווה גם שעוד שנה נחגוג כאן יחד :-)

    נועה - תודה! שמחה שלימד אותך, גם אני כל יום לומדת משהו :-)
    כתבת בצורה מדויקת את מה שאני חושבת. הרבה פעמים התמונות להמחשה נותנות מושג אבל לא באמת ממחישות ואז כשאנחנו מתנסות בעצמנו מה רבה האכזבה... לכן חשוב לי להעביר את המסר בטקסט מדויק עד כמה שניתן.

    השבמחק
  44. טוב מעולם לא הגבתי פה אבל את במועדפים שלי כבר חודשים:)
    מזל טוב על השנה! וואו בטח טס
    קשה לי לחשוב על הצבע האהוב עלי בלקים כי לא נראה לי שיש צבע שאני לא אשים חח
    אבל הצבע שתמיד תהייה לי אליו משיכה בלתי מובנת הוא סגול על כל גווניו.:)
    כשאני חושבת על זה, אני אפילו עכשיו אני עם wonder violet של מייבלין

    שוב, המון מזל טוב:)

    השבמחק
  45. ואוו שנה לבלוג, המון מזל טוב :))
    בעבר לפני שהיה לי בלוג הייתי קוראת סמויה אבל אז שעשיתי בלוג אני מתעדכנת יותר חח
    אני עכשיו מאוד אוהבת גווני טורכיז וסגול וכמובן שורוד חחח
    אז אני מאחלת לך עוד הרבה שנים מאושרות עם הבלוג וכמובן הרבה הצלחה :)))
    המייל שלי הוא-mar1444@walla.com
    בהצלחה לכולם !!:)

    השבמחק
  46. דנרה כפי שכבר אמרתי לך מזל טוב! תמיד כיף לקרוא אצלך ולשמוע פרספקטיבה אחרת לדברים מוכרים
    אני מעדיפה לקים של קולור קלאב אבל המותג מבחינתי הוא שאנל. לק הכי אהוב עליי הוא שלהם

    השבמחק
  47. אנונימי1.6.2011, 16:43

    כבר עוקבת אחרי הבלוג, אך בפייסבוק כשאני לוחצת follow הוא נשאר שם ולא מתחלף ב-unfollow ולא ברור לי אם אני עוקבת או לא :(

    גווני הלקים האהובים עליי הם בעיקר אלה הקייציים, ורודים למיניהם, סגלגלים, טורקיזים וכדומה :))

    השבמחק
  48. ענת - לגמרי טסה השנה. טוב לשמוע שאת פתוחה לכל הצבעים כך לא תפספסי כלום. סגול כמו שכתבתי באחד הפוסטים הוא כנראה הצבע שהכי בקונצנזוס מכולם.

    ליאן - תודה רבה, שנשרוד יחד לפחות את השנה הקרובה :-)

    השבמחק
  49. קודם כל-מזל טוב!
    לקים שאני אוהבת...אני הכי אוהבת ורוד על כל גווניו, קורליים וגם כמה ירוקים.

    yulia.dk@gmail.com

    השבמחק
  50. קודם כל-מזל טוב!
    לקים שאני אוהבת...אני הכי אוהבת ורוד על כל גווניו, קורליים וגם כמה ירוקים.

    yulia.dk@gmail.com

    השבמחק
  51. מרינה - תודה רבה, משתדלת בהחלט לתת זוויות חדשות לדברים שכולנו מכירות :-)

    שיר - תנסי מאוחר יותר, בטוחה שזה יסתדר :)
    גוונים קייציים בלקים עושים ממש שמח בעיניים!

    יוליה - תודה! קורל בהחלט הצבע של הקיץ.

    השבמחק
  52. קודם כל מזל טוב (:
    אני נהנת מאוד לקרוא כאן ולעקוב אחריך (:

    אני הכי אוהבת גוונים אדג'ים ומוזרים (:

    rinat40@gmail.com

    (ואני מצטערת אבל אני לא יכולה לעקוב אחריך בפייסבוק, כי אין לי פייסבוק)

    השבמחק
  53. מזל טוב!
    עוקבת ממזמןןןן [פשוט הציפורניים שלך מעוררות קנאה..].

    אשמח להשתתף, בעיקר כי אני מריירת על Splash of Grenadine ו- Turquoise & Caicos כבר המון זמן.
    את פריטי אדג'י יש לי והוא אחד האהובים [אם לא ה- P:].

    המון תודה,
    זהר [zoharm89@gmail.com]

    השבמחק
  54. רינת - תודה רבה! מוזרים זה מדליק לגמרי, אני שמחה לברוח אליהם לפעמים.
    לא נורא, אם אין פייסבוק אז אין.

    זהר - חחח, תודה, מבינה שאת צופה בגלריית הלקים בפייסבוק :-)
    מהממים אלו שציינת, שניהם מקולקציית Resort 2010 הנהדרת!

    השבמחק
  55. דבר נוסף שמעצבן בבלוגים שמקבלים מוצרים לסקירה זה שהסקירות חוזרות על עצמן בכל הבלוגים וזה כבר כ"כ מאוס, לא מעניין ולא מועיל כלל.
    הבלוג שלך באמת שונה ומיוחד וכנראה שההעתקות שלו הן רק בגלל קנאה=] ד"א זו לא בושה להגיב במקרה כזה לפוסט המועתק שלך ולצרף קישור לבלוג שלך "כדי לראות את המקור".

    מאחלת לך עוד המון פוסטים צבעוניים ושמחים ושתמשיכי לבנות מהכתיבה כי זה הכי חשוב!!

    אני מאוד נמשכת לגוונים הסגולים והורודים, אבל יש לי לקים ב-כ-ל צבעי הקשת =] לקים של אסי מעולם לא ניסיתי....

    המייל שלי noash4@gmail.com

    ושוב, המון מזל טוב!

    השבמחק
  56. מזל טוב!
    אני בדרך כלל לא מגיבה (לא מזמן בכלל פתחתי משתמש פה) אבל אני חייבת לומר שהבלוג שלך אחד הנקראים אצלי-איכותי ומפורט כמו שאני אוהבת.
    אצלי בקיץ כמעט הכל הולך-בעיקר אדומים\כתומים\קורלים אבל פה ושם אזרוק איזה סגול, ירוק ואפילו לקים כהים (לערב בעיקר).
    עכשיו שאני בצבא אז בכלל אני משתדלת לגוון כל פעם כי רק בסופ"ש יוצא לי למרוח לק :)

    השבמחק
  57. דנרה, מזל טוב !!!
    מתנה מהממת ללא ספק !!! :-)
    אני אוהבת את E-nuff is E-nuff של Essie,
    וגם את geranium שהוא לק מנצח לדעתי !

    אהבתי מה שכתבת בפוסט, אני חושבת שחלק גדול מהצלחת הבלוג שלך הוא שהקוראות שלך סומכות על מה שאת כותבת, בגלל שאת כותבת מניסיון.
    אני רכשתי כמה מוצרים עליהם המלצת ולא התאכזבתי !
    פפפפפפ....זאת התגובה הכי ארוכה שלי בבלוג :-)

    וגם!!! אהבתי את השיר !!! :-)

    השבמחק
  58. נועה - זה אחד הדברים הכי מחרידים לטעמי. את מי זה מעניין לראות שכפול של אותו מוצר בתמונות והעתקה של הטקסט היח"צני?.... אין ייחוד ובדרך כלל הביקורת תהיה אוהדת בשביל להמשיך ולקבל מוצרים חינם... לכן כתבתי למעלה שלי אין שום בעיה לבקר בצורה קשה יבואנים/חברות על המהלכים שלהם. גם ככה נדיר שאני כותבת על מוצר שאני מקבלת.
    בנוגע להעתקות - לשים קישור כזה זה גם לריב עם אותה בלוגרית (וזה אף פעם לא נעים) וגם לשדרג אותה בכך שהיא הופכת לאיזו "מתחרה" למרות שהיא ממש לא באותה רמה.
    תודה רבה על האיחולים, אני בהחלט נהנית מהכתיבה לא פחות ממה שאני נהנית מהמוצרים ;-)

    דניאלה - תודה רבה! כיף לשמוע שיש מי שמעריך את הבלוג ככה, מזל שיש יומולדת וכל הסמויות באות להגיב ולברך :-)
    בצבא אין באמת מה לעשות בעניין, אז תמשיכי להתפנק עם הלקים בסופ"ש ותראי איך התקופה הזו עוברת מהר. בינתיים תהני ממנה.

    השבמחק
  59. רוקמת חלומות - תודה רבה יקירתי!
    אמרתי או לא אמרתי שאכתוב על ה- E-nuff is E-nuff?....;-))
    גרניום זו קלאסיקה לגמרי, לק מאסט באוסף של כל אחת.
    ובנוגע להמלצות - אין ספק שהמלצות מתוך ניסיון אישי (ולא כזה חד פעמי או אינטרס בקבלת מוצר חינם...) מהותי מאוד כי הוא מביא גם את החסרונות של כל מוצר. או יותר נכון, משהו שנראה לי כיתרון, נניח מייק אפ בגימור טבעי, לא בטוח ייתפש אצל אחרת כיתרון אלא חיסרון, למשל כי היא מעדיפה גימור מאט...
    שמחה שהמוצרים שקנית בעקבות ההמלצות התבררו כמוצלחים, אני מקווה שזה יהיה כך גם בעתיד :-)
    והשיר, חחח, בגלל ההשתפכות שלי בפוסט על מה מעצבן אותי ומה לא חשבתי שזה שיר מתאים ולא איזה שיר של happy birthday...

    השבמחק
  60. יקירתי, מזל טוב לבלוג המשובח.
    אני יודעת במה זה כרוך... כל הכבוד לך!

    השבמחק
  61. מורן (מסטיק)1.6.2011, 20:26

    איך כבר עברה שנה?! וואי הזמן ממש עובר מהר! אני אוהבת את הבלוג שלך וכמובן שקוראת ממהתחלה(; בהצלחה בהמשך!
    לגבי איזה גוונים אני אוהבת- סגול, ורוד ואדום. לאחרונה אני חוטאת עם רצון חלקים בגוונים אחרים כמו טורקיז וכתום.
    המייל שלי: must84@gmail.com

    השבמחק
  62. אורית - תודה מותק, את נהדרת!

    מורן - ראית מה זה? כל כך מהר עברה!
    ותודה רבה, מקווה לסגור עוד שנה מוצלחת.

    השבמחק
  63. מזל טוב!! השנה הזו עברה ממש מהר... אני אמנם בד"כ לא מגיבה, אבל עוקבת באדיקות ותמיד נהנית מהסקירות המושקעות =)
    מבחינת גווני לקים - אני הכי מתחברת לקשת הסגולים/כחולים/ירוקים, בקיץ מעדיפה גוונים בוהקים יותר ובחורף נוטה לכיוון הכהים יותר.

    shir_assa@walla.com

    השבמחק
  64. אתחיל עם מזל טוב! :) איזה כיף שעברה לה שנה!

    בעניין החשיפה גם לי היו בהתחלה לבטים. בהתחלה נורא רציתי להשאר אנונימית, ואז קלטתי שבגיגול פשוט של השם שלי, או השם של אחד הכלבים שלי, יש עלי כ"כ הרבה מידע, בגלל שאני לוקחת חלק בעולם הכלבים הגזעיים והיום אני גם מזכירה וגזברית בעמותה כלבנית, וכל זה שם אותי באור זרקורים אינטרנטי.
    ואז כשבחרתי לכתוב את הבלוג, אמרתי לעצמי יאללה, מה זה משנה, אני לא כותבת על דברים ברומו של עולם, להיפך!
    אני מודה שבגלל שאני מצלמת את עצמי וידוע כביכול מי אני אני נזהרת בכל זאת מדברים מסוימים ולא כותבת עליהם.
    אבל סה"כ הבלוג כמו שאמרת הוא בשביל הפאן וכל עוד הוא כזה הוא ימשיך, ברגע שזה לא יהיה פאן הוא יעלם..
    אני מקווה בשביל שתינו שנמשיך לעשות כיף מכתיבת הבלוג וקבלת הפידבקים (השליליים והחיוביים :)) עוד הרבה הרבה זמן!

    מתנה אכן מגניבה! שילוב יפה של גוונים. אהבתי!
    אילו צבעים אני הכי אוהבת קשה לי לומר, אני חושבת שכחול וסגול יקחו את הקופה, גם כמות הלקים שיש לי מהגוונים האלה די מצהירה על הצבעים האלה כמועדפים. אבל בסופו של דבר זה גם עניין של תקופות ותחושה שייכת לזמן מסוים. אני מאוד מושפעת ממזג האויר, ממצב הרוח שלי, ממה שעובר עלי באופן כללי באותו יום או נגיד יום לפני/אחרי מריחת הלק.

    כמובן שאני עוקבת כאן ועכשיו הוספתי את הקבוצה של הפייסבוק. :)

    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  65. שירלי - תודה! השנה עברה מהר מאוד, שמחה שאת עוקבת ונהנית :-)

    מיטלי - תודה רבה יקירה!
    את הרבה יותר זורמת ממני אין ספק.
    בגלל עניין השם ויכולת החיפוש בחרתי בשם אחר...
    מבינה אותך עם עניין "הזהירות" היחסית, בכל זאת זה יותר מחייב כשאנחנו כותבות תחת השם האמיתי, קצת פחות חופשיות.
    הבלוג בהחלט לפאן וכל עוד זה ימשך הוא ימשיך להתקיים.
    אמן ששתינו נזרום עם הפאן עוד הרבה זמן :-)
    בנוגע ללקים, ממש התלבטתי מה לבחור, השתגעתי מזה, חשבתי לקחת גוונים שיגרתיים פופולרים אבל אז הבנתי שזה ישעמם אותי ולא מתאים. שמחה שאהבת!

    השבמחק
  66. פריטי אדג'י הוא האסי היחיד שברשותי, אחרי שחברה העניקה לי אותו ליומולדת. בכל פעם שאני שמה אותו זה מרגיש לי שחיתותי.
    הגרלה מעולה!

    השבמחק
  67. yael - שחיתותי זה נהדר ;-)

    standing ovation - תודה!

    השבמחק
  68. l i r o n i t1.6.2011, 23:13

    דנרה יקרה!
    ראשית כל - מזל טוב!
    אני נהנת לקרוא את הבלוג שלך כבר מספר חודשים, והוא בהחלט כל מה שציינת - ובעיקר - מיוחד, איכותי וכתוב נפלא. באמת כמו סוג של מגזין.
    אני יכולה לומר שהוא בעיקר מעניק לי השראה. שזה הרבה יותר מ"סתם" רצון לרכוש מוצר כלשהו...


    באשר לעניין הלקים, אני כרגע בתקופה הטורכיזית שלי, ורגילה "לזעזע" את הסביבה עם הלקים המוזרים שלי... :)
    אני עוקבת כמובן גם דרך המייל וגם בפייסבוק, וזה המייל שלי - liron1002@waala.co.il

    השבמחק
  69. מזל טוב! שנה מקסימה ומהנה עברה עלינו ואני מאחלת לך לבלוג ולכל הקוראות עוד שנה לא פחות מהנה!
    בתור אחת שיודעת מה זה לערוך תמונות, לכתוב ולערוך את הפוסט הסופי, שלא נדבר על בחירת הנושא, המוצרים וההתנסות בהם - אני מורידה בפנייך את הקובע!

    אהבתי את בחירת הגוונים של הלקים ובתור מכורה אשמח להשתתף בהגרלה!

    השבמחק
  70. דנרה, מזל טוב והרבה ברכות ליום ההולדת של הבלוג שלך. אכן - בלוג משובח, שונה וייחודי ברמתו ובתכניו. אני עוקבת אחרי הבלוג שלך מיומו הראשון,לא מפספסת אף פוסט ומאוד אוהבת את הקונספט. לצערי, מגיבה רק לעתים רחוקות, מחוסר זמן. בזכותך רכשתי את פודרת הכדוריות של גרלן שחשקתי בה במשך זמן רב והפוסט שלך, שפורסם זמן קצר לפני יום ההולדת שלי, היווה קטליזטור מצוין. אני נהנית ממנה מאוד, תודה (-: מקווה שאכן תמצאי את הזמן והאנרגיה להמשיך לכתוב ושנחגוג יחד עוד הרבה ימי הולדת לבלוג שלך. תודה על ההשקעה הרבה בפוסטים, שבהחלט ניכרת ומורגשת.

    ולגבי לקים... אני אוהבת מאוד סגולים למיניהם (גם כאלה שנוטים לורוד; אדומים מעניינים והתחברתי מאוד גם לטרנד של החורף האחרון של הטואופים והחומים-סגולים דוגמת הפרדוקסל של שאנל וה-Merino Cool של ESSIE.

    השבמחק
  71. lironit - תודה רבה מתוקה, כיף לשמוע ממך!
    ההשראה זו בדיוק המטרה, הרכישה זניחה לגמרי, שמחה שציינת את זה.
    לזעזע זה טוב, שומר על עירנות של כולם ;-)

    edenable - תודה יקירה, אמן ואמן עוד שנה כזו יחד, היה כיף!
    בתור בלוגרית את בטח יודעת שאנחנו עושות הכל, זה לא פשוט, מאוד מתיש.
    המון תודה על הפרגון :-)

    השבמחק
  72. איפורית - תודה רבה על כל המחמאות, אני יודעת שאת קוראת קבועה וזה כיף גדול בשבילי :-)
    תתחדשי על הפודרה, שמחה שהבאתי זווית נוספת שלה, בהחלט מתנה מפנקת ארגנת לעצמך, היא פשוט נהדרת!
    התגובה שלך עושה לי רק טוב והרבה חשק להמשיך ולכתוב, מקווה שנחגוג יחד גם את השנתיים!

    השבמחק
  73. כל הכבוד על שנה לבלוג.

    אני גיליתי אותו בחודשים האחרונים, עוקבת אחריו במייל (פייסבוק לא ממש הקטע שלי) ומאוד נהנית ומושכלת ממנו, למרות שאני לא מהמגיבים :)

    המון ברכות, ובתקווה לעוד הרבה פוסטים מעולים ושנים מוצלחות.

    לגבי לקים, אני אוהבת את הצבעים הפחות סטנדרטיים, כחולים, ירוקים, לפעמים סגולים. נדיר מאוד לתפוס אותי עם אדום בידיים (ברגליים הולך אדום או שחור בעיקר). בחירת הלקים של ההגרלה מעולה (הירוק והטורקיז מפילים)

    השבמחק
  74. נ.ב.

    אני נמנעת מלהוסיף את המייל שלי במקומות שבו הוא יהיה חשוף לכל, אולי שווה להוסיף במנגנון התגובות אופציה להוספת מייל, כך שרק את תראי אותו.

    השבמחק
  75. danra - קודם כל, המון מזל טוב!
    אני אומנם לא מגיבה פה בדר"כ אבל אני בהחלט נהנית לעקוב אחרי הבלוג. זה המקום הראשון שאני בודקת בו לפני קניית מוצר קוסמטי חדש, רק בשביל חוות הדעת הלגמרי אובייקטיבית.

    וכמכורת לקים אין צבע שאני אגיד לו לא :)


    מאחלת ללך (ובעיקר לנו) עוד שנים רבות בבלוג.

    השבמחק
  76. אין כמוך!!
    מזל טוב לבלוג הכי הכי, אני עוקבת מהיום הראשון של הבלוג ולא מפספספת אף פוסט גם אם זה באיחור אופנתי ובהחלט ביצעתי גם כמה רכישות שוות בהמלצתך ויש גם דברים בוויש ליסט שלי.
    אני אוהבת כמעט את כל הגוונים הצבעוניים (פחות אוהבת ניודים ופרנץ') ואני גם אוהבת לגוון, אני ממש נוחה...

    השבמחק
  77. מירי - תודה, שמחה מאוד שאת נהנית מהבלוג!
    מקווה גם לעוד פוסטים יחד :)
    בנוגע למייל אין כזו אופציה בבלוגר.
    את יכולה לשלוח לי מסר בפייסבוק עם המייל, או אפילו מספיק שתציעי חברות וכך אוכל לאתר אותך במידה ותזכי.

    הדר - תודה רבה! טוב לדעת שהבלוג עוזר לך בהחלטה לפני רכישות.
    מצטרפת אליך לאיחולים שיהיו לנו עוד הרבה פוסטים יחד :-)

    טל - וואו, תודה רבה!
    אין איחורים בבלוג, כל אחת יכולה לקרוא מתי שבא לה, תמיד זה נשאר אקטואלי :-)
    שמחה שאת נהנית מהרכישות!

    השבמחק
  78. אני פשוט מכורה לבלוג שלך!! האיכות והאהבה שלך לעולם הביוטי ניכרת בכל מילה...
    נכון שדמותך האמיתית מסקרנת אבל הבחירה שלך לשמור על פרטיותיך היא אולי הסיבה שהבלוג מצליח כ"כ... התחלתי כקוראת סמויה, וכיום, למרות שאין לי שמץ מי את, אני מרגישה שאני מכירה אותך, לפחות במקצת...(:
    אני חייבת לציין שאכן הצלחת במשימתך, לגרום לנו (או לפחות לי) לחשוב ולא ללכת בצורה עיוורת לרכוש מוצר.... בהרבה פעמים נתת לי השראה ואני כ"כ אוהבת שכל פוסט מתרכז סביב נושא מסויים..
    אני רק מקווה שיהיה לך עוד המון כוח לכתוב עבורנו ...(:
    לגבי הלקים- עכשיו אני בתקופה של ורודים עדינים פסטליים וכתומים...צבעים מתוקים שבדר"כ לא מדברים אליי... קורה לי כל פעם כשהשמש יוצאת....(: אין לי צבע מועדף.. תלוי במזג האוויר ובמצב הרוח... מה שכן, אני שונאת לקים עם נצנצים...
    המייל שלי linnroytman@gmail.com

    מזל טוב יקירתי!!!! מחכה לעוד הרבה פוסטים!!!

    השבמחק
  79. לין - איזה כיף לקרוא את התגובה שלך!
    וואו, המון תודה, שמחה שדרך הטקסט אפשר להבין כמה אני אוהבת את עולם הביוטי.
    אני מבינה שעניין חוסר החשיפה מסקרן, פונים אלי הרבה בעניין, בינתיים זה הכי נכון לי, נראה מה יהיה בהמשך ;-)
    אם הצלחתי לחסוך שקל למישהי אז מעולה. אין צורך לרוץ לקנות כלום, אח"כ יש הרבה רכישות אימפולסיביות שאנחנו מתחרטות עליהן.
    עם תגובות כמו שלך בטוח יהיה לי עוד הרבה אנרגיה לכתוב פוסטים חדשים.
    זה מאוד משמח לקרוא תגובות כמו שלך, כי למרות שהסטטיסטיקה של הכניסות לבלוג מדהימה, עדיין זה אחרת כשממש קוראים בתגובות מה יש לכל אחת לומר.
    אז תודה רבה על האיחולים ושנראה אותך פה בתגובות גם בהמשך יקירה :-))

    השבמחק
  80. Adi Levy-Alalouf2.6.2011, 13:28

    המון מזל טוב לבלוג הנפלא שלך!
    מקווה שנחגוג לו גם שנתיים ושלוש (ומנהל הבנק שלי מקווה שלא :))
    הלקים החביבים עלי לאחרונה:
    Essie - Mink Muffs
    OPI - Steady as she rose
    Jade - Toscana

    וכתובת המייל שלי היא blue.vixen@gmail.com

    השבמחק
  81. ללא צל של ספק תראי פה הרבה תגובות שלי!!

    השבמחק
  82. עדי - תודה יקירתי!
    מתוכנן פוסט מוצרים לגברים בקרוב אז אני מעכשיו מקדישה אותו למנהל הבנק שלך ;-)

    לין - בכיף מותק :-)

    השבמחק
  83. ואגב, מאוד שמחה שהחלטת לבוא דין וחשבון עם כל המעתיקניות בביוטי-בלוספירה.
    נכון, זה הכי נשמע כיתה א', אבל אותי זה משגע לקרטא בלוג אחר בשביל לקבל עוד זווית התנסות ואז נדמה לי שאני קוראת שוב אותך.
    או לחלוםין שבלוגיות קוראות כאן תכתובתובות איכותיות ואח"כ הולכות להפליץ פוסט על משהו שהן בכלל לא ראו וניסו
    (זה קרה עם ההמלצה שלי למסקרה של מג'וליקה) וכשמעירים על אי-הקרדיט מתקבלת תגובה לקונית בסגנון של 'כבר ממש לא בא לי אתהמוצר כי קראתי עליו כך וכך' דברים שהם א'. לא נכונים ב' הבלוגרית לא ממש יכולה לחוות דיעה על סמך שמועה על המוצר.

    השבמחק
  84. נטע - יאללה! בדיוק כך הרגשתי, כמו לקרוא את עצמי שוב...
    אין ספק ש"ההשראה" הזו שהן מקבלות גורמת להן ליצירת תכנים, חבל שבלי שום קרדיט על הרעיון.
    ברור שאני זוכרת את הסיפור שלך על המסקרה!
    אבל מה את מצפה? אף בלוגרית לא אוהבת שמעמידים אותה ככה במקום.
    את יכולה בתור מישהי שסיפקה מידע בתגובות להרשות לעצמך להעיר על כך בלי בעיה.
    לי כבלוגרית זה פחות מתאים כי זה יוצר מתח וחוסר נעימות. אז הדרך שלי הייתה לשחרר כאן בפוסט...
    ואת יודעת, זה לא שאין "מלחמות" בין בלוגריות. לפעמים אני לא מאמינה למה שאני רואה שקורה ברשת כשאני רואה את האגו מתפרץ וחוסר יכולת השליטה ב"דעתנות יתר" של חלק מהבלוגריות שנכנסות אחת בשנייה, מי אמר שאין אקשן בתחום הביוטי/אופנה?...
    אני משתדלת להבליג, לא בטוחה אם תמיד זו הבחירה הנכונה אבל זה מה יש...

    השבמחק
  85. יום הולדת שמח יקירה!
    אני נהנת כל רגע לקרוא אותך, את נפלאה.
    הלקים משגעים, אני ממש אוהבת את הגוון הקורלי של Essie (ששכחתי את השם שלו), הוא בהחלט גוון מושלם לקיץ.
    אני מנויה עלייך כבר ממזמן :)

    חג שבועות שמח ומזל טוב!
    שרונה

    השבמחק
  86. המון המון מזל טוב!
    הבלוג שלך הוא אחד הבלוגים הישראלים שאני הכי אוהבת, הרי את בטוח יודעת כמה זה קשה למצוא בלוג שהכתיבה שלו היא מקצועית, שמעוצב בסגנון נקי ונעים לעין ושבאופן כללי מספק חווית קריאה נעימה.
    רציתי לשתף בחברת לקים שיצא לי להכיר בלונדון-
    החברה היא 17, שלמעשה זאת חברת טיפוח אנגלית עממית. הלקים שלהם פשוט מדהימים! המברשת שמנמנה וגמישה והמרקם של הלק הוא מימי בדיוק במינון הנכון (ניסיתי שלושה גוונים). יש מבחר של 20-25 גוונים בערך אבל הגוונים מיוחדים (אחד שאהבתי במיוחד הוא כתום מעט עכור עם ניצנוץ קל). הוא מתייבש מאד מהר והוא החזיק לי שישה ימים שלמים אפילו בלי קילוף קטן! זה לחלוטין השיא. הוא גם זול, 3 פאונד.
    הבעיה היחידה איתו היא שאין בו רשימת מרכיבים ולכן אני יוצאת מנקודת הנחה שכן יש בו חומרים רעילים. אבל בשביל פעם ב.. המריחה שלו מדיוקת, הצבעים מהממים והעמידות נהדרת.

    יש לי קצת בעיה להזין את המייל משום מה.
    הוא amit.miz90@gmail.com

    השבמחק
  87. שרונה - תודה רבה יקירה :-)
    את בטח מתכוונת ל- Tart Deco המושלם.
    חג שמח גם לך!

    עמית - שמחה שאת נהנית מהעיצוב ובמיוחד מהכתיבה, זה החלק הכי חשוב לדעתי, גם אם הוא ארוך לפעמים...;-)
    תודה רבה על ההמלצה. שמעתי על החברה אבל לא יצא לי להתנסות במוצרים.
    הלק החזיק לך ששה ימים בלי טופ מעל? וואו!
    בפעם הבאה שלי בלונדון אתן לה יחס מיוחד בבוטס :-)

    השבמחק
  88. התעוררתי קצת מאוחר, אבל לכבוד חגיגות השנה נראה לי לגיטימי לפצח סוף סוף את התעלומה סביב שם הבלוג.
    אז מה הפשר?

    השבמחק
  89. מרג'ורי, תאמיני לי, שיחקת אותה!
    חשבתי מתי מישהו ישאל את זה וכל השנה אף אחד לא שאל...
    אז כל הכבוד על השאלה.
    בגדול זה שם שמורכב מהאותיות של השם האמיתי שלי ;-)
    אבל אני שוקלת לאמץ את הדנרה, מוצא חן בעיני...LOL

    השבמחק
  90. איזו אנגרמה.. לקחת את הארי פוטר בסיבוב.

    השבמחק
  91. בהחלט יכולתי להשתלב שם כאטרקציה...LOL

    השבמחק
  92. מודה "התעלמתי" ממה שכתבת על העתקה כי לא היה לי מושג (ועדיין אין לי) על מה מדובר..
    אני לא קוראת בכ"כ הרבה בלוגים, ואילו שאני קוראת בהם נבחרו בקפידה!
    אבל זה באמת שערוריה, ואני כן הייתי שולחת מייל ל"גברת גנבת" ומודיעה לה חגיגית שברור לי שהיא מעתיקה ממני וכדאי שלא תבחר לעשות זאת שנית!

    השבמחק
  93. מיטל, הבעייה זה כמו מגיפה התחיל מאת ונדבקו עוד כמה וכמה.

    השבמחק
  94. מגפה? מה את אומרת!
    כמה בריא להיות מנותקת לחלוטין כמוני! בדיוק ככה לא נדבקים!

    ואני רוצה לראות את הדפוקה שתנסה לחקות אותי, מוזיקה מזעזעת ומרעידה עולמות, צילום לקים חולה (אצבעות מרוחות בחלמון של ביצה) וספרים מדכאים על גרמניה הנאצית..

    השבמחק
  95. אין ספק שהבלוג שלך שונה בנוף, בצורה הכי טובה שיש.

    השבמחק
  96. אנונימי3.6.2011, 2:12

    iefrat
    הי דנרה - צנועה את לא, אבל מכירה בערכך בכישורייך. על כך אני מצדיעה לך!
    בתור קוראת נאמנה של הבלוג שלך היממת אותי, רק שנה?
    אהבתי מאוד את שם הפוסט. שם הבלוג - היות ואני מנחשת אם שמך הפרטי אני בהחלט מבינה.
    את הבלוג הזה זרעת יצרת ובראת ואת גם קוצרת - יום הולדת ראשון אין כמוהו - אחד ויחיד. תרשי להשוות?
    יום ההולדת הראשון של בתי בכורתי לא ישוה לאף אירוע, השמחה, האושר, הברכות - חגגנו כל המשפחה המורחבת בערב מוזיקה חוויות ואוכל. גם בת המצוה המשפחתית החמה וגם בר המצווה של בני שהייתה חוויה של איחוד משפחות של שני הצדדים, לא תשווה ליום הולדת השנה של בני בו שרנו שירי ארץ ישראל לצליל הגיטרה והעברנו חוויות ילדות של כולם.

    הבלוג שלך יחודי ומיוחד וראיה לכך שאנו הקוראות מרבות לציין זאת בתגובות שלנו.
    אני אישית מפנה לי זמן במיוחד כדי לקרוא אותו בנחת, להנות מן הקונספט ולא מרפרפת כלאחר יד כמו בפוסטים דוגמת שלי: כמה שורות וכמה תמונות ולילה טוב!

    אני לוקחת הרבה מהפוסטים שלך, לא מילולית אלא רעיונית: דוגמא - הדגש שלך בפוסט על העפרון הסגול המוכר של רבלוןאשר ימרח על עניים "שומניות" חידד לי את הצורך בעפרון שאינו רך, הביא אותי לחזור ולשים עפרונות עיניים - מצאתי את שלי במייבלין.
    עוד רעיון ממך - מריחת צללית על העפרון לעמידות - טיפ מעלף, גם חזרתי לעפרונות עניים וגם לשימוש בסטוק הצלליות שלי. השלב הבא - מברשות.
    טיפ השנה מבחינתי הוא - פרימייר לעניים!!!
    צחוק השנה - תמונת הזבוב, התגלגלתי על הרצפה.

    הבלוג מאוד מעניין. לא פעם פוסט מצריך ממני קריאה שניה כדי להעמיק ולהבין את ההקשרים.

    העתקה - לא רק מקומם ולא לעניין - זו תעודת עניות וגניבת דעת. ובכל זאת...יורשת העצר מנבאה טרנדים. לפני 4 שנים קנתה בלונדון סניקרס פרחוני - רק לפני שנה הגיע ארצה. קישטה נעלי בד גבוהות באבני סברובסקי - שנה אחרי הגיעה המודה ארצה. ובבית הספר - כל תסרוקת, לק או גזרת חצאית שלבשה, שבוע אחרי חצי מהשכבה חיקתה אותה - ואני אמרתי לה : תזכרי תמיד שהיית שם קודם - את מובילת טרנדים - זה המשל, צריך לפרט את הנמשל?
    תרשי לי לחלוק עלייך בעניין הקניות - קניות לא תמיד עושים כשצריך וכלקוחה חכמה. קניות זה כיף, קניות זה מפצה ומנחם. לא רק צחוק יפה לבריאות. יש גם קניה ספונטנית שנובעת מצורך או מצב רגשי והיא מהנה לא פחות ואף יותר מקניה חכמה. ואומרת לך זאת בתור מי שנדיר שתשלם מחיר מלא על מוצר. הולכת לקניות עם רשימה (גם בסופר, לא רק בדיוטי)

    את הצבע באהוב עלי בלקים כולם מכירים, הרי דנו בזאת רבות - סגול וורוד מבהיר שמנת ועד פוקסיה וחציל
    בהחלט - זו אני ש"עונדת" לקים - בעיני הלק המיוחד והראוי יכול להוות תכשיט - יש לקים שיאפילו על כל תכשיט והם מיוחדים ובעלי עוצמה. לק, כמו תיק נאה לכל צבע, משקל, גיל וכל אחת יכולה למצוא את הסגנון שלה.

    אני חושבת שקיבלת מתנה נהדרת ליום הולדת הבלוג - התגובות של הקוראות הנאמנות והקבועות שלך שמלוות אותך, מתיעצות, מגיבות פה ובפייסבוק ותמיד מחכות לפוסט הבא!

    הייתי שמחה לזכות במתנה:
    ורוד/סגול - הכי אהוב עלי מבין הגוונים.
    אדום קלאסי - אלמותי, נשי, אלגנטי וקוקטי
    ירוק - בתור לא מתחברת לירוק - לא נשארתי אדישה - רואה עצמי "עונדת" אותו
    טורקיז - קרוב משפה של כחול - ה"כחול" היחיד שעולה על ציפרני.

    החוויה שלי עם אסי לא הייתה מוצלחת אולי תהייה זו חוויה מתקנת?

    אסיים בציפייה בבלוג ביום הולדת הבא?

    נ.ב, התגובה המקורית הייתה הרבה יותר קצרה LOL

    השבמחק
  97. מיטל - אני מודעת לעובדה שאת לא קוראת ומעורבבת בהרבה ביוטי בלוגס.
    עדיין, היתה איזו פעם שממש העליתי את הנושא לדיון, חשבתי שאני מתחרפנת!
    איך את זה את לא זוכרת??
    כמו שאמרה נטע, זה משהו שהוא לא נקודתי, אם כי אפשר לראות מקומות שזה בוטה במובהקות שלו.
    אין ספק שאת הופכת את מלאכת החיקוי שלך להרבה יותר קשה עם הביצים, חלמונים, ספרים ונאצים....LOL

    lewis - תודה רבה יקירת, זו בדיוק המטרה :-)

    השבמחק
  98. אפרת - לא הבנתי באיזה הקשר כתבת על צניעות, אבל כנראה שצניעות אף פעם לא הייתה הצד החזק שלי, ואני עוד מנסה לשלוט על זה ברשת...
    לשמחתי את הראשונה שמתייחסת לשם הפוסט, משום מה אני לא מופתעת, חשבתי שלא הרבה יבינו אותו, אבל זה לא שינה לי (אז מה חדש באמת?...).
    תודה על ההשוואה המדהימה, אכן אין כמו יום ההולדת הראשון ולכן החלטתי לציין אותו בפוסט "משחרר" ולא דביק מדי.

    אני מאוד מעריכה את זה שאת קוראת בעיון כל פוסט! הלוואי והייתי יודעת שכולן כך, אבל ברור לי שטקסטים ארוכים הם לא "נגישים" וזורמים כמו כמה שורות ולא משנה עד כמה הם כתובים מוצלח. אבל זה "המוצר" שבחרתי לייצר ועדיין יש "רייטינג" מדהים לכל אחד מהם וזה משמח.
    איזה כיף מה שרשמת עם הדוגמאות. זה בדיוק הרעיון של הבלוג, להשתמש במה שיש ולא לרוץ לקנות, ואם קונים אז לדעת מה הכי מתאים ונכון לנו.
    והזבוב היה חזק, אה?... הייתי מרוצה מעצמי אני זוכרת, נקרעתי מצחוק כשכתבתי את הפוסט...LOL
    מסכימה שכדאי לפעמים לקרוא פוסטים מסויימים פעמיים, לפעמים יש מסר בין השורות, לא סגורה על זה שהוא בהכרח עובר לכולן, לא נורא.

    העתקה או "השראת יתר" משגעת אותי, כתבתי על זה פה למעלה לנטע. חבל על כל מילה. זה מעצבן אותי. סחתיין על יורשת העצר, אולי היא צריכה לפתוח בלוג אופנה אחרי כל מה שאנחנו שומעים עליה, שגם אחרים ידעו מהטרנדים לפני ;-)

    מסכימה איתך בעניין הקניות לגמרי, לא מתכננים הכל, קניות זה גם פאן. אבל אם תקראי שוב את מה שכתבתי אני מדברת על מודעות, כשאת קונה שתדעי למה את קונה, אל תשכנעי את עצמך שאת חייבת משהו מסוים כשהוא בעצם פינוק. תהני מהפינוק. בהרבה מקרים אם נעצור לשנייה ונחשוב נחסוך הרבה כסף. ואם קנייה מסוימת היא פינוק, אולי עדיף להתפנק במשהו אחר? לא יודעת...
    לדעתי יש מן לחץ כזה ברשת מכל הבלוגים והקהילות/פורומים להפוך לצרכנית עם דם חם, להיות בלחץ לקנות כל הזמן, כל מה שחדש או מעוצב או לא יודעת מה. ואז אם מישהי מחליטה לחסוך כי אין לה כסף היא מתבאסת, למה?... הלחץ הזה מיותר. באמת שאין צורך באוסף גדול של איפור בשביל לספק 90% מהצרכים היומיומיים שלנו בתחום. עכשיו למשל יש מבצע של 50% הנחה על חברות יוקרתיות וממש בא לי לנצל אותו, אבל אין כלום שאני רוצה, אז בשביל מה זה טוב? שיהיה לי עוד מוצר בבית? לא. אם לא בא לי שום מוצר אז לא קונה כלום ולא משנה כמה הנחה יש.

    מודעת לעובדת שאת מ"עונדות" הלקים, מה שהכי חשוב זה שאת לא מוותרת עליהם.
    אין ספק שלק זה המינימום של המינימום שכל אישה חייבת לדעתי ולא משנה באילו אצבעות/ציפורניים בורכה.

    את צודקת - אין כמו הקוראות הנאמנות שלי שבלעדיהן לא יודעת כמה זמן הבלוג היה מחזיק, בטח לא היה סוגר את השנה הזו... בגלל זה היה חשוב לי לכתוב את התודה האישית בסוף הבלוג, כולן באמת מדהימות אחת אחת!

    מקווה מאוד שתהיה לך חוויה מתקנת עם ESSIE ואם לא אז לא.
    כמו שכתבתי - יש מספיק חלופות לכל דבר...

    חבל שנמחקה התגובה המקורית אבל שמחה שזכיתי לאחת עוד יותר מפורטת :-)
    מתה עליך, נשיקות!

    השבמחק
  99. כתבתי פוסט שהתייחס לפוסט אחר שמאשים בלוגריות בהעתקת קומוניקטים מקצועיים של חברות שקיבלו מהם מוצרים בחינם
    והמנטרה שלי היום כפי שהיתה אז באותו מועד הפרסום - שאני בוחרת את הבלוגים שלי בקפידה ולכן טרם נתקלתי בדברים האלה. ואני חושבת שבנות שקוראות בלוג כזה יצביעו ב"רגליים" ופשוט לא יגיעו אליו.
    הפתיע אותו שצריך לעשות "פוסט תוקפנות" בשביל להעביר את הנקודה הזו :/
    בדיוק כמו שאת ציינת את זה בקטנה ולא עשית מזה פוסט מיוחד שמדבר על זה שהעתיקו ממך ובלה בלה בלה..

    לגבי אפרת - היא זאת שמאמינה בצניעות :)
    מצד אחד אני מסכימה איתה שקניות ספונטניות ותלויות מצב רוח זה כיף, מצד שני, הרבה כאלה (ע"ע השנה האחרונה בחיי) יכולות להיות בעייתיות. היום, אני די יודעת מה אני הולכת לקנות כל חודש. לא אומר שאני לא רוכשת אלא שאני מסתכלת בדיוק מה אני רוצה ולא מזמינה דברים "מיותרים" וכמובן במחיר ריאלי מבחינתי..
    בתגובה שלך, אני לגמרי מסכימה שהבלוגיה ובעיקר ה"יו-טיוביה" ממש לוחצים על דם חם בקניית מוצרים חדשים, קולקציות חדשות או "מוצרי מאסט" למיניהן.
    וגם אם בוחרים לרכוש מוצרי יוקרה, לא כל מותג ולא כל מוצר של מותג באמת שווה את ההשקעה ובאמת יתאים לי כפי שהוא מתאים לבלוגרית/יוטיוברית אחרת..

    גם אני כמו אפרת מקדישה זמן לקריאת הבלוג שלך. פשוט אי אפשר לקרוא ולהגיב כשיש כזה פוסט ארוך עם כ"כ הרבה פרטים שיש לתת להם את היחס.
    אני תמיד פותחת את הבלוג בשני עמודים. אחד גוללת למטה לתגובות ובשני אני קוראת וקופצת לעמוד השני בכדי להגיב לקטע שקראתי.
    זאת אחת הסיבות שאני מופתעת אם אני מצליחה להיות בין הראשונות שמגיבות! גם אם ראיתי כשרק פרסמת את הפוסט, צריך את הזמן הבריא לקרוא ולהגיב :)

    השבמחק
  100. מזל טוב :) שנה לבלוג זו בהחלט סיבה למסיבה ואני מצטרפת. למרות שאני אוהבת להשתעשע עם גוונים שונים ומשונים, אני תמיד אעדיף את הבהירים והשמחים יותר.

    השבמחק
  101. מיטל - זה בכלל עניין זוועתי אחר להעתיק קומוניקטים.
    בלוגריות שלא יגידו לא לשום מוצר ויעשו קופי פייסט להודעה לעיתונות של היח"צ.
    בנוגע לקוראות, יצביעו ברגליים? ממש לא. יש כאלו שמציציות וזורמות, לא צריכות את כל הטקסט המתחכם ולא את החשיבה/הקריאה הביקורתית. לא תמיד הן מבחינות במה מועתק ומה לא, שלא לדבר להבין שהבלוגרית קיבלה מוצר חינם למרות שאין גילוי נאות בעניין.

    הלחץ הזה מהרשת בסדר כל עוד אפשר לסנן אותו, הרוב מאוד מושפעות וזה בא להן בהפוכה אח"כ עם קניות מאסיביות מיותרות שהוציאו מהן כסף שבטוח היו יכולות לעשות איתו משהו אחר.
    זה שהפכת לכזו מתוכננת מעיד על הצורך בשליטה, כמה איפולסיביות אנחנו יכולות להיות? לקנות מוצר מדי פעם זה פינוק. לקנות בשוטף מוצרים שהם לא מהמאסטים זה לא פינוק אלא לחץ שמופעל עלינו.

    שמחה שגם את מקדישה גם את הזמן לקרוא את הפוסטים, אני חושבת שבסוף זה שווה את זה (מחמאות עצמיות רצות פה...). להגיב אפשר ועדיף מתי שנוח. אין לחץ. הקטע שתמיד יש מישהי שמרוצה שהיא המגיבה הראשונה מעלה לי לחיוך כל פעם מחדש :-)

    השבמחק
  102. דנרה מקסימה ♥

    יום הולדת שמח לבלוג המרתק, המהמם, המושקע והצבעוני כל כך.

    אמרתי לך לא פעם, עד כמה שאני אוהבת לקרוא אותך ונהנת בכל פעם מחדש!

    את מדהימה, איכותית, מיוחדת ויחודית וכך בדיוק גם הבייבי שלך. =))

    ישר כוח יקירה!
    את עושה עבודה נפלאה וכולנו נהנים ממנה.
    סופ"ש מדהים ומאושר ♥♥♥♥

    השבמחק
  103. אנונימי3.6.2011, 10:25

    מותק, אני חייבת להגיד לך שאני לא חסידה של בלוגי טיפוח ואת כבר יודעת כמה שקשה לי עם חוסר החשיפה לרוב, אבל הבלוג שלך מושלם והרמה הגבוהה משפריצה לכל עבר ושלא תפסיקי לכתוב אותו לעולם!
    שמים לב מי משוחדת ומי כותבת היישר מהקומוניקטים ומי לא, ואת לא!
    יש בינינו חילוקי דעות לגבי מיליון ואחת דברים ואנחנו שונות בצורה מדהימה, וזה לא מונע ממני להעריך את הבלוג שלך ואת ההשקעה שלך ולא מפחית מההערכה שלי אליך אפילו בקצת!
    הרבה הרבה מזל טוב ובהצלחה למשתתפות!!

    זוהר, Little miss sunshine

    השבמחק
  104. Dush - תודה מותק, בהחלט סיבה למסיבה!

    מעייני - נשמה, בלי קשר למה שכתבת פה, אין בכלל מילים על הפרגון שלך לאורך כל השנה הזו,
    וכמה אופטימיות ואהבה בבנאדם אחד. אין דברים כאלה!
    את מדהימה! נשיקות! <3

    זוהר - אחרי מחמאות כאלו שלך אני שוקלת להפסיק לכתוב בבלוג. לפרוש בשיא...
    אם לא היו חילוקי דעות היה משעמם. כולן היו מאמינות לי... :-P
    ולידיעת הקוראות, אני מזכירה את הלק האהוב עליך של שיק מס' 262 בצבע אדום כתום, שגם אחרות יהנו ממנו ולא רק את...!
    תודה יקירתי ונשיקות!

    השבמחק
  105. הגוונים שאהבתי:
    Splash of Grenadine, E-Nuff is E-Nuff

    מזמן עקבתי אחריי הבלוג, אך כעת זה רשמי:)
    בלוג מצויין!

    efratkantor@gmail.com

    השבמחק
  106. נגיד שהייתי כזאת שקוראת מליון בלוגים, חלקם לא איכותיים בכלל ומכילים "ביקורות שוא" על מוצרים, את חושבת שזה היה גורם לי לקנות אותם? או שהייתי הולכת לפי על מה קראתי הרבה ביקורות טובות?
    את יודעת מה, רק לחשוב על זה מעייף אותי, מזל שיש לי משהו בקודקוד ואני גם משתמשת בו. למי שלא נוח להשתמש במה שיש לה בקודקוד - בעיה שלה! :)

    לגבי צורך בשליטה! היתה לי תקופה שהרגשתי בדיוק ככה, שאין לי שליטה על החיים שלי, שאני לא יודעת מה הולך לקרות! סוג של מצב שאת "אוגרת למצב מלחמה" שכזה חחח ועכשיו חזרתי לעצמי, ואני צריכה להחזיר לעצמי את כל המשאבים שטרפתי במהלך השנה החולפת (שאגב, בכל מקרה תוכננה לחסכון אז עכשיו הוא צריך להיות מאומץ יותר). אני די מרוצה מהתכנונים האלה. כי ככה כשאני מחליטה לפני את עצמי בדברים יש להם ערך יותר גבוה, כי בחרתי החודש לרכוש אותם ולא דברים אחרים.

    ברור ששווה את זה! וזה בדיוק מה שאני מחפשת, בלוגים עם תוכן, עם עניין שהכותבת חשבה והקדישה זמן לפני ששפכה מה שיש לה על ה"דף". וכנראה בגלל זה אני לא מוצאת את עצמי באותם בלוגים "מושמצים", אין להם מה להציע לי אז אני מדירה את "רגלי" משם..

    השבמחק
  107. efrat - תודה רבה!

    מיטל - את זו לא כל קוראת. הרבה נהנות מהרפרוף ומההתעסקות וזה בסדר. אבל הן לא באמת מתעמקות וקולטות את השטאנץ אז שיאכלו אותה.
    הנטיה הזו לאגירה קיימת כנראה אצל כולנו במידה כזו או אחרת. הופך את הרכישות לחסרות ערך ממשי והרבה פחות מרגשות. גם אני בשנים האחרונות גמרתי עם זה ולא בגלל שנגמר לי מקום האחסון...LOL
    לא כולן באות עם ציפיות כמו שלך לתוכן קצת יותר מושקע או שפשוט לא יודעות להעריך אותו ואת ההבדלים בין אחד איכותי לאחד כזה שלא.
    קיצור - איכות היא לא מילה גסה...

    השבמחק
  108. מזל טוב לבלוג!!!

    גם אני רוצה להשתתף בהגרלה!
    אז ככה: יש לי 2 פייבוריטים בנתיים (הקיץ רק התחיל והמבחר שקיים עוד גדול). הראשון זה לק של ג'ייד - paradise bird - הלק שסקרתי אותו בבלוג, לק בצבע ורוד בוהק. הלק השני זה לק של andrea שקניתי אותו ממש אתמול וכבר שמתי אותו. לאנדראה יש רק מספרים בלקים, אז המספר שלו זה 219. הוא בצבע ורוד-כתום-אפרסקי ניאוני במיוחד, ובכל תאורה הצבע שלו מתשנה בין הצבעים שרשמתי למעלה. מושלם לקיץ!

    המייל שלי הוא irenaro@walla.com

    השבמחק
  109. אנונימי3.6.2011, 20:19

    iefrat
    מיטל יקhרתי, צניעות עוד לא הרגה אף אחד. איש איש ואמונותיו.
    אינני cעד קניות קלות דעת או שבקניה. החזרה הביתה עם "שקית" - ולא, של הסופר או בית המרקחת לא נחשב!

    אני לא מתכננת את הקניות החודשיות שלי - אך בד"כ יודעת מה אני רוצה, אם בגזרת או טקסטורת בגד, אם בנעל ועל אחת כמה וכמה בטיפוח ואיפור. יש הנאה בקנייה שציפית לה ויש הנאה בקניה ספונטנית - יסורי מצפון על קניה זה דבר מיותר. מכסימום - נפילה בגוון שפתון או עפרון. נעביר הלאה. לקים גיליתי שאפשר אפילו למכור. מה שקשה לי מאוד כי את רוב הלקים שלי מחו"ל בחרתי בעזרתך האדיבה - בקפידה רבה.
    ואל תטעי לרגע. גם לפוסטים שלך אני נדרשת להקדיש זמן ומחשבה. הם מעניינים, נודעים לקשת של נושאים ומכירים לי אותך בעוד פן. היום למדתי ממך ובפעם הראשונה פתחתי שני חלונות. אחד לתגובהשל דנרה/שלך ואחד לזו שלי...

    השבמחק
  110. אירנה - תודה רבה!

    אפרת - חייבת להצטרף ולומר שהפוסטים של מיטל מחייבים אותי בריכוז. תקופה ארוכה זה היה בגלל הכתיבה האסוציאטיבית שם. בזמןו האחרון זה השתפר והקל על הקריאה ועכשיו רוב הריכוז הוא בגלל עודף הפרטים בטקסט. העיקר שבסוף אני מקווה שהבנתי מה מיטל רצתה להעביר.

    השבמחק
  111. יש לי את המשפט המשעשע שאני אוהבת להגיד -
    השטחיות נותנת לי עומק :)
    ואני חושבת שיש בזה משהו, אני מתעסקת בזוטות, אני מודה, אבל אני כן מתייחסת אליהם בצורה מספיק רצינית.
    אני לא קוראת פוסט עם תמונה ומילה מתחת ומספיק ודי
    אני רוצה מעבר, ואני רוצה להתחבר מספיק לכותבת (לאו דווקא להסכים כמובן) בכדי שיהיה ערך אמיתי בקריאה.
    פעם הייתי קוראת הרבה יותר בלוגים (הכוונה שנים אחורה ולא בתחום הטיפוח) וזה נהיה מעייף בשלב כולשהו כי זה היה כמות ולאו דווקא איכות, זה היה נחמד ברמה החברית אבל זה נמאס מתישהו, כנ"ל לגבי מעקב אחרי יו-טיוב שבשלב כולשהו כולם התחילו לחזור על עצמם ולשעמם אותי. ואפשר להבין למה זה קורה!

    בנתיים, בשנה האחרונה אני מרגישה שאני נאמנה לבלוגים קבועים, נהנית לקחת בהם חלק, נהנית לכתוב בעצמי נהנית מה"פאס" סביבם גם בפורום לקים וגם בפייסבוק. אז עם כל השטחיות של הנושא הזה אני רוצה להאמין שאני כן נותנת לו עומק.

    אצלי לא נגמר מקום האחסון ממש, אבל הרגשתי שהכמות גרמה לזה שהרבה דברים התפספסו. רק עכשיו גיליתי 3 צלליות מעלפות! ששכחתי מהם לגמרי. לא חבל? זה מה שקורה כשיש יותר מידי, מפספסים דברים שווים! ואז באופן לא מפתיע רוכשים אותם או דומים להם שוב.. והנה שוב נכנסים לאותו מעגל של יותר מידי פריטים לא מנוצלים..

    השבמחק
  112. ועכשיו אחרי שקראתי את התגובה שלך ושל אפרת!
    (אצלי הכל פרה-פרה או שיוצא בשר טחון..)

    אפרת - שמחה שלימדתי אותך משהו!
    קניה בסופר פארם במקרה ההוא היתה לגמרי נצרכת! מברשת שיניים ודאודורנט לא נחשבים אצלי כקניה של ממש! כמו ללכת לסופר לקנות חלב!

    דנרה - מזל שהאסוציאטיביות שלי ירדה, הא?
    למרות שאני מאוד אוהבת לכתוב ככה. זה זורם לי יותר.
    אני צריכה באמת לעשות נושאים יותר קצרים לכל פוסט, אבל איכשהו זה קשה לי כי זה נראה לי פוסט על כלום ואני לא אוהבת כאלה.
    אז כמובן שהם יוצאים חפרניים חחח
    ננסה לראות אם יש מקום לשיפור גם כאן ;)

    השבמחק
  113. מיטל - בדיוק, מרוב שיש לנו מוצרים הרבה מהם מתפספסים ואנחנו שוכחים מקיומם.
    בנוגע לכתיבה זו לא היתה ביקורת בקטע של צריך לשנות. זה סגנון הכתיבה שלך והקורא צריך להתאים את עצמו, או שלא...
    אין ספק שכשאת מרגיעה את האסוציאטיביות זה מקל עלינו וזורם יותר, כך גם ניתן לבנות נאמנות של קורא.

    השבמחק
  114. אני לא מנסה להקשות על אף אחד :)
    וברור שאני לא הולכת להשתנות מקצה לקצה
    אבל יכול להיות שאחלק נושאים לשני פוסטים במקום לדחוף אותם יחד (כמו לדוג' שעל הקרם הגנה יכולתי לכתוב בפוסט נפרד)

    השבמחק
  115. מזל טוב על השנה :)
    בלוג מקסים, אני מאוד אוהבת את העובדה שאתן נותנת הרבה יותר מידע ועומק מבלוגים אחרים ועם זאת כותבת בצורה שנונה וכייפית ולא 'עניינית' מדי, השילוב הזה נהדר!
    ותודה על ההגרלה, אני שמחה מאוד להשתתף בה
    המייל שלי - hilush.zt@gmail.com

    השבמחק
  116. מיטל - ברור, תעשי מה שטוב לך.
    אין ספק שלחלק את הפוסטים הארוכים יהיה יעיל יותר.

    הילה - תודה רבה, זו בדיוק המטרה :-)

    השבמחק
  117. אני באופן אישי ,לא מקובעת על ז'אנר גוונים מסויים. אני הולכת לפי מה שתופס לי את העין. בשל העבודה שלי שמעורבת במים וכפפות כל הזמן ,אני לרוב מעטרת את ציפורניי במנקד-צורת פרחים בצבעים שונים ומעליהן שכבת לק שקוף.זה בד"כ שורד את שבוע העבודה. אך בסופי השבוע אני נותנת דרור לציפורניי ומשתוללת בגוונים אחרים.
    אני עוקבת של הבלוג גם כאן וגם בפייסבוק ,כמובן שאני משתפת את הפוסט וכמו תמיד מקווה מאוד לזכות
    מיכל אנגלנדר Michal Englander
    mikey.e.26@gmail.com בהצלחה !!

    השבמחק
  118. אנונימי4.6.2011, 16:16

    iefrat
    מסתבר שהבלוגר שם אותי על הכוונת? אין לי אפשרות להגיב ב USER שלי, שולח לי כל הודעה על פוסט חדש כפליים ועכשיו גם התגובה שלי כאנונימית נעלמה? כתבתי אותה אצלך לפני שעניתי למיטל וראיתי אותה מופיעה!!! חבל שאין לי אפשרות להחרים אותו!!!
    שוב לשחזר? צריכה לפתוח תיקיית תגובות כגיבוי? NLOL
    ובכן: שם הפוסט הוא גורם העניין הראשון ואני תמיד מחפשת להבין את המשמעות אצלך. אצלי זה באנגלית מדוברת שם קליל שיגרום לעוד כמה גולשים להיכנס בטעות כך שבערבו של יום הקאונטר יעלה (LOL)

    יורשת העצר רבת כשרונות, חרדה לפרטיותה ולכן איני מזכירה את שמה. עמוד פייסבוק אינה מתחזקת ואף את חבריה בוחרת בקפידה :)

    קניות - בריא נהדר ומשמח. אל תטעי אני קונה מאוד מחושבת. גם לסופר אני הולכת עם רשימה. נסיעה לחו"ל תגרור רשימה מודפסת ומסודרת מה מהדיוטי פרי ומה ביעד הנסיעה. על הדרך...
    לפעמים כשאני עוברת בקניון לקפה עם חברה או קניית ספר ועל הדרך קונה משהו לבית, לבעל לבת או לבן ולו גם גרביים או לבנים, יש תחושה של כיף בקניה.

    50% על קוסמטיקה זה מבצע נהדר, לא אקנה מוצרים למגירה אך שפתון או צללית נוספת לא יעשו חור בכיס ותמיד יגרמו הנאה.

    הפספוס הוא של הבלוגריות עצמן - פוסט צריך להעביר רעיון, מסר או דעה אישית ולא תחושה של צורך אובססיבי לרכישה.
    מאז גיל 17 אני עונדת לקים בהנאה מרובה. אך מאז גיליתי בזכותה של מעיין את הבלוגים והפורום הקניות שלי השתפרו. פעם נבחרו בעיקר לפי גוון והיום הטיבו עם איכות ומרקם הלק.

    בפוסט שלך גיליתי את הפרימייר לעיניים וזה הפרויקט הבא. כמובן שהוא יבחר בקפידה

    יש לי מעט מאוד טעויות לבוש בארון שכן אני לקוחה קשה. יודעת בדיוק איזה טקסטורה של בד וגזרה מתאימה לי ואותה אני רוצה. אני שמרנית בלבוש היום יום כך שאיני מתקשה למצוא את שאני רוצה. ההתפרעות באה באביזרים תיקים ולקיםםם.

    <FONT co

    השבמחק
  119. mikey33 - תודה, הכי כיף לגוון ולא להיות מקובעים.

    אפרת - המממ, הבלוגר עושה סרטים לפעמים שמטריפים אותנו!
    מקווה שיפתר העניין הזה בהקדם.
    אני מנסה בהחלט לבחור שם הולם לכל פוסט, לא בטוחה שתמיד מבינים את המשמעות שלו, אבל כמו שאמרתי, לא נורא...
    בנוגע לקניות, אני לא מתכוונת תמיד להיות מחושבים, ברור שיש קניות לכיף. בנוסף, אני התייחסתי כאן בפוסט בעיקר למוצרי איפור ולקניות המוגזמות לעיתים של כל מיני צרכניות שמרגישות לחץ לקנות ולקנות עד שזה הופך לחסר טעם וחשיבות. הרבה מהן צעירות והיכולת הכלכלית שלהן מוגבלת, עדיף שהשיקולים שלהן יהיו שכלתנים יותר.
    הפספוס הזה שאת מדברת עליו גורם לי כל הזמן לחשוב איזה מסר בעצם הן רוצות להעביר בבלוג שלהן? זה בדרך כלל סקירת מוצרים נטו. אני לא רואה שם בדרך כלל משהו מהותי למעט התרומה למרדף הצרכני הזה.
    אין ספק שאם גם ככה יש לך מנהג כמו הלקים, שיטוט בפורומים ובבלוגים יכול לחדד תובנות והעדפות, להשכיל. הרבה פעמים גם חוסך כסף, לדוגמה הרכישות אונליין במקום בארץ שחוסכות עשרות אחוזים בכל פעם.
    פריימר לעיניים זה מאסט, כמו שכתבתי שם בפוסט, לצערי הרבה בארץ לא מודעות לקיומו, סביר שזה בגלל חוסר ההיצע שלו בארץ ומכאן חוסר האינטרס של המותגים להעלות למודעות.
    אם כך, אולי את צריכה לשקול לכתוב עבורנו פוסט טיפים בבחירת אאוטפיטס :-)

    השבמחק
  120. אנונימי4.6.2011, 18:33

    iefrat
    שכבתי לי וקראתי מגזין בהנאה (עולם אישה) וכפקחתי את העיניים עברו שעתיים.

    לפי מה שאת כותבת במידה מסויימת גם אני חוטאת בכך. סקירה אישית של מוצר שאהבתי/לא אהבתי. אני מביעה דעה אישית ואף מתייעצת. קשת האובייקטים רחבה מזול מאוד ועד יוקרתי. אך אני תקוה שאפילו במילה אחת איני מעבירה מסר צרכני, אלא מסר קליל כייפי ואישי. הנאה שבכתיבה ובתגובה ותו לא.

    רוצה הייתי לחשוב, שהקוראות שלנו והלו גם אני קוראת של חלק מהן. יודעות לברור את שמתאים להן. אולם בעולם צרכני חומרי כמו שלנו, אני ספק אם זה כך.

    בזכות הבלוגים אני רוכשת מוצרים, כרגע בעיקר לקים יחד עם מיטל ובזכות מיטל אף קולר יחודי לכלב במחצית ממחירו בארץ. אני שוקלת צעדי הראשונים ברכישת איפור. אך בגדול ההנאה שלי האישית היא לצאת עם שקית ביד. טרי טרי ישר מהחנות/ פארם/ קניון. ולא המתנה לדוור שיגיע....
    הכי נפלא, אני זוכה להכיר בלוגריות מעניינות ומקסימות וזה חתך שונה מעמיתים לעבודה/ שכנים/ חברים משכבר.

    שימי לבך, את מציע לי אתגרים לא פעם. לא משתפת פעולה. אצלך סגנון הכתיבה שלך עמוק, יסודי ומובנה (חולה על המילה הזאת, לא בצחוק! וגם על המילה טנטטיבי, עושה את החיים פחות מחייבים) אני כותבת בספונטניות יחסית .מה גם שהצילום מכביד עליי, לא מבחינת זמן או מאמץ אלא כי לא ממש מצליחה "ללכוד" את המראה מדויק שאני רוצה להעביר...וזה מאוד מתסכל. רוצה לקוות שאני משתפרת

    השבמחק
  121. נפתח במזל"ט :)
    אני עוקבת כבר כמעט חצי שנה בכל שבת בה אני לא בבסיס, (אגב מריחת לק), ואין ספק שהבלוג הפך למאסט בשיטוט השבועי שלי באינטרנט, למרות שאני גם נוטרת לו טינה על הוצאת כסף ממשכורת צהלית על לקים, גלוסים, סומק וכו'...
    לקים אהובים? בהתחשב בתקציב הדל, בעיקר שיק - ככל מה שחורג מהתקני והרגיל, כחול, ירוק, צהוב (רק על ציפורניים ארוכות!)... והרשימה עוד ממשיכה, אבל כרגע החביב הוא LOL של צ'יינה גלייז, אין לי אותו כאן אז כולי תקווה שאני לא מתבלבלת בשם, מקולקציית ההולוגרפיים.

    שוב מזל טוב ובהצלחה בהמשך!

    השבמחק
  122. אפרת - פינוק ככה עם מגזין, אני צריכה גם לקחת פסק זמן כזה לעיתים קרובות יותר.
    אני לא אומרת שלא צריך לסקור מוצרים. צריך. אבל אם זה הדבר היחיד שיש לבלוגרית להציע היא צריכה את הקהל המתאים לזה. את בעצמך אמרת שעוד לא גיבשת אופי סופי לבלוג. גם זה יגיע. בסופו של דבר זה באמת צריך להיות כייפי ומהנה, לנו גם ככותבות וגם כקוראות בלוגים.
    הבלוגים בגדול נותנים חוו"דים טובים ישירות מהמשתמשות, זאת בהנחה שיודעים לסנן את כל החומר היחצני פרסומי שנמצא בחלק מהטקסטים.
    לקנות באינטרנט זה סוג אחר של קניה, חוויה אחרת.
    אני מסכימה שאצלי הבלוג מאוד מובנה/יסודי/מחושב. אם אני עושה משהו אני רוצה שתהיה חוויה שלמה ומושלמת עד כמה שניתן. לצערי זה הופך את כל העניין עבורי לסיזיפי עם התעסקות יתר, אבל זה מה יש. אני חושבת שזה עניין של אופי, לא יודעת אם זה יותר או פחות טוב מכתיבה קלילה וזורמת. ימים יגידו.
    הצילום בהחלט חלק מאוד מאוד קשה. אני לא חושבת שיש מי שיכולה להעריך את זה יותר טוב מבלוגרית אחרת שמצלמת. אין ספק שאם החלק הזה היה נחסך ממני היה לי הרבה יותר קל.
    וכולנו משתפרות, עם הזמן בא הניסיון, לא?...:-)

    ella - תודה רבה! אני מניחה שזה פסק זמן כייפי, קליל וצבעוני מהיומיום הצבאי.
    כשאני הייתי בצבא היו לי מקסימום מגזינים מחו"ל לעיין בהם ;-)
    תהני מהקריאה בבלוג, לא חייבים לקנות כלום. מספיק להגיב לפוסטים. תחסכי את הכסף לדברים אחרים מאיפור, בטוחה שכמו כולנו יש לך מספיק ;-)

    השבמחק
  123. אנונימי4.6.2011, 20:48

    iefrat
    יקירתי, קריאה זו האהבה/תחביב צורך הכי גדול אצלי. טלביזיה ואני ממש לא. סרטים הרבה אבל זה לשיח אחר. אצלי בסביבה כולם נהנים. אנחנו משפחה של קוראים, אבי ז"ל היה כותב קורא ואף מפרסם בכתבי עת. אימי (לאחרונה הספרים מיטיבים אמא בשל הבדידות שהיא חשה) אחותי ואני כולנו ינשופיות כאלה (חברה קנתה לי שרשרת עם ינשוף ולשאלתי השיבה כי אני חכמה וינשוף הוא חיה חכמה (ואני דיברתי על צניעות). היורשת, קוראת וכותבת אף היא. זוכרת עצמי נתקלת בעמודים כשחזרתי מהספריה בעודי מדפדפת תוך כדי הליכה. שנים קראתי עם פנס מתחת לשמיכה כדי לא להפריע לאחיותי/חברותי לפנימיה/לחדר בצבא.

    מגזינים: לאשה, עולם האשה, מנטה, קוסמופוליטן, GO תקופה אפילו את BELLMODE . מחו"ל כולם יודעים מה מביאים לי, לא שוקולד ולא בושם. מגזינים: INSTYLE USA מארה"ב. אחריו VOGHE ו ELLE כי 4$ לעומת 40-60 ש"ח פה זה הבדל גדול מאוד! (GLAMOUR ו MARIE CLAIRE פחות חביבים עלי אך גם להם לא אסרב). גיסתי מלונדון יודעת תמיד כמה קל לרצות אותי, מגזין או שניים (INSTYLE UK פחות חביב עלי)ואני מרוצה. אני "בתמורה" מעניקה לה ספרים איכותיים בעברית שינעימו לה את זמנה שם.

    בתחילה רק מדפדפת, אח"כ גם קוראת וכך הם עוברים בין כל המשפחה ומשומשים היטב. על חלקם אנחנו מנויים ואחרים נרכשים על הדרך (קניה כיפית לא חייבת להיות יקרה).

    חשבתי פעם: אילו לא קנינו מגזינים, ויתרנו על כבלים וניידים יקרים - WOW

    השבמחק
  124. קודם כל מזל טוב!
    אני גם מורעלת לקים והחברה המועדפת עליי היא אסי.
    שראיתי את המתנה שאת מגרילה עיני ופי נפתחו -המתנה מקסימה והייתי כ"כ מאושרת לזכות בה!
    הצבעים המועדפים עליי הם ורודים , אפורים( ירוק-אפור, סגול- אפור) וצבעים נטרלים.

    השבמחק
  125. אפרת - תחביב נהדר, כל קריאה שהיא. אצלי זה גם חלק ניכר מהעבודה "האמיתית".
    גם לי תמיד מביאים מגזינים, אני מתה על זה!
    ה- GLAMOUR חביב עלי כמו גם ה- ELLE. אח"כ כל השאר. הכי אני אוהת את הגרסה המוקטנת הבריטית שלהם. מאוד נוח.
    המחירים בארץ פשוט ביזיון, אין מילה אחרת לזה!

    תמר - תודה רבה!
    שמחה שאהבת את המתנה, אין על אסי!

    השבמחק
  126. מזל טוב! אני בהחלטת מורעלת לקים, תמיד אהבתי את הורודים/אדומים סגולים אבל לאחרונה התאהבתי בכחולים וירוקים...ככה שההמבחר פה בול בשבילי. אני מעדיפה את OPI אבל אולי הלק הנכון של אסי ישנה את דעתי...
    שיתפתי גם בבלוג שלי http://all-my-loves.blogspot.com/
    מקווה לזכות...

    השבמחק
  127. אנונימי5.6.2011, 8:48

    iefrat
    הגרסא לנסיעות של UK נוחה לנשיאה בתיק. גודל הפונטים קטן מידי בעבורי.
    פניתי וביררתי למה יקר כאן? הובהר לי שהמגזינים מגיעים בטיסה=עלות יקרה. אין אפשרות לשולחם באוניה =עלות נמוכה כי צריך להביאם סמוך למועד הפרסום.
    אז אני ממשיכה לקבלם בטיסה ובעלות נמוכה LOL
    שבוע נהדר!

    השבמחק
  128. מה קורה פה?
    לפי הכמות יש מצב שאפרת כתבה את המגילות הגנוזות.

    השבמחק
  129. רותי - תודה.

    אפרת - הכל תירוצים מבחינתי.
    אחרי חודש למכור אותם בחצי מחיר זה כן רווחי?...

    נטע - המממ, האם מסתמנת תחרות למיטל?...

    השבמחק
  130. חחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  131. לפי הפןסט הזה...?

    השבמחק
  132. אנונימי5.6.2011, 12:08

    iefrat
    נטע קנאית אחת, עד שנהיה פה מעניין...
    לכי תפתחי לך בלוג משלך לפטפוטים, או שלא תתערבי :&

    השבמחק
  133. מאפרת5.6.2011, 14:41

    הי, איפה אפשר לקנות את נרתיק האיפור השקוף?
    מאוד פרקטי לעבודה.
    יש בכמה גדלים או גודל אחד?

    השבמחק
  134. שיהיה לבלוג שלך הרבה מזל טוב ועד 120 שנה D=
    אני עוקבת אחריך ^^

    השבמחק
  135. המון מזל טוב! הבלוג שלך הוא בהחלט בין האהובים עלי :)
    אני אוהבת בעיקר לקים ורודים, כתומים וסגולים.
    המייל שלי הוא irapoliak2438@gmail.com

    השבמחק
  136. מאפרת - אני חושבת שזה מתנה ברכישת מספר לקים של ESSIE.
    אבדוק את העניין ואם יש דרך לקנות אעדכן אותך.

    מיכל - תודה :-)

    אירה - תודה רבה!

    השבמחק
  137. איזה יופי של פוסט... אני בד"כ לא מגיבה אבל אני אוהבת מאד את הבלוג שלך.

    נרשמתי כעוקבת לפייסבוק, לבלוג אני מקבלת עדכונים מזמן.
    מבחינת גווני לקים- אני אוהבת גוונים מיוחדים. כל פעם מחפשת גוון חדש מיוחד כזה או אחר. יש לי הרבה גוונים [הרבה גוונים שהצגת כאן יש גם לי :)]

    המייל שלי: noaa.vegan@gmail.com

    השבמחק
  138. מאפרת - בדקתי ומתברר שאפשר לקנות את תיק האיפור בנקודות המכירה של ESSIE. במידה וחסר ניתן להזמין!

    Noaa - תודה רבה :-)

    השבמחק
  139. עובקת מנויה וקוראת קבועה!
    אני אוהבת שחור כסןף מטאלי, כחולים עם תת גוון ירוק, ורוד על כל סוגיו

    דנרה (זו סיוון ברלין) את מדהימה! הבלוג שלך הוא המרצדס של הבלוגים בארץ

    המייל שלי winger@walla.co.il

    השבמחק
  140. גם אני שמחה לעקוב אחרי הבלוג הנהדר הזה!

    השבמחק
  141. trix82 - וואו, סיוון, יקירתי, תודה רבה, איזה כיף לשמוע! איך עליך <3

    חדשנות עסקית - תודה רבה!

    השבמחק
  142. עד עכשיו רק קראתי, אחת לכמה זמן הייתי נכנסת וקוראת את כל הפוסטים האחרונים. הפעם נתת לי תירוץ וסיבה גם להרשם ולעשות LIKE
    אחלה פוסט! על אחד הדברים שאני אוהבת :-)

    ולגבי השאלה שלך אומנם לא של חברת ESSIE אלא של OPI אבל אחד הלקים שאני יותר אוהבת זה ON COLLINS AVE
    אחד הצבעים היותר יפים שראיתי
    היה לי מזל וקבלתי אותו במקרה מתנה מחברה ומאז אנימאוהבת, יש לי המון לקים המון צבעים וחברות ואת כולם אני אוהבת אבל תמיד תמיד תמיד חוזרת לאחד הזה :)
    וחוצמזה שיהיה חג שבועות שמח

    (ליתר בטחון הנה האימייל שלי שוב studeymeister@gmail.com או navnavi_t@yahoo.com)

    השבמחק
  143. נב הקאפקייק שמופיעה כמה פעמים כלכך מגרהההה ייייאאממממ

    השבמחק
  144. אני לא נוהגת לקרוא בלוגים וגם לא להגיב אבל הבלוג שלך כל כך אחר- מושקע, כתוב היטב ומעניק כל כך הרבה טיפים. שמתי לב שאני ממש מחכה למייל העדכון עליו.. אז הרבה מזל טוב ושתמשיכי ליהנות מהבלוג. בזכותך ובזכות רכישות שוות ממש על פי המלצותייך המדויקות- אני זוהרת מתמיד :). תודה. שגית

    השבמחק
  145. עינב - שמחה שמצאת סיבה, כך לפחות אני יודעת שאת כאן :-)
    תודה וחג שמח גם לך, הלוואי ויכולתי לשלוח לך את הקאפקייק הנפלאה ;-)

    שגית - אין כמו להיות זוהרת ואני שמחה אם יש לי חלק ואפילו קטן בזה.
    תודה רבה על הכל, כיף לשמוע תמיד שיש מי שמעריך!

    השבמחק
  146. יום הולדת שמח לך ולבלוג! מאחלת לך עוד הרבה פוסטים מעניינים שכיף לקרוא :)

    הגונים הכי אהוב עלי אלו הכתומים והורודים/סגולים, ה- Splash of Grenadine נראה מדהים :)

    merav999 @ gmail.com

    השבמחק
  147. הדס אשואל7.6.2011, 20:15

    היי דנרה המון מזל טוב לביוטי בלוג הכי שווה בעולםם אני עוקבת אחרי הפוסטים שלך וכמובן בפייסבוק

    הגוונים שאני הכי אוהבת זה: ורוד,כתום נאונים ואדום

    השבמחק
  148. מירב - תודה רבה, בהחלט מקווה לעוד הרבה פוסטים כאלה :-)

    הדס - הכי שווה בעולם גם לדעתי ;-)
    תודה!

    השבמחק
  149. @אנונימי

    גב' אפרת.
    כבר אמרתי לך בבלוג שלי אני שותקת.

    השבמחק
  150. תיקי מעודד7.6.2011, 20:29

    קודם כל יום הולדת שמח לבלוג, רציתי שתדעי שתמיד נהנתי לקרא לדעת על כל חקירותייך בכל הנושאים המעניינים נשים במיוחד.ועל זה תבורכי,
    לא לכל אחד יש ידע ויכולת כמו שלך כנראה שהתברכת ביותר מכולנו, יישר כח.
    למעשה גם יישמתי כמה מהמלצותייך ונראה שיש לך את זה כי הכל נכון, לאור כל המפרסמים למיניהם את הוכחת את בקיאותך.
    עכשו נדבר על טעמי בלקים,כמו כל אשה עסוקה שחשוב לה להיראות טוב במהלך כל היום אני משתדלת להיות תמיד מעודכנת בגוונים העדכניים כמו שאת בדרך כלל ממליצה בבלוג שלך. לרוב אני אוהבת את הצבע האדום הנועז כששמים אותו כולם חייבים לראות לא יתכן שזה יעלם מעיני מישהו.
    הגוונים השונים הם בדרך כלל לפי מצב רוחי רגועים לעיתים כמו קליפת בצל גוון מאוד מיוחד בולט וזוהר,(כמו חום פנינה).
    אשמח להמשיך לבדוק את כל חקירותייך .
    תיקי .

    השבמחק
  151. אנונימי8.6.2011, 10:59

    דבר ראשון המון מזל טוב!
    את מקסימה ורואים שאת משקיעה המון בבלוג ואני מאוד מקווה שתחגגי לו עוד שנה לפחות...(:
    אני לא יכולה להיות עוקבת של הבלוג כי אני לא מצליחה לפתוח חשבון GMAIL אבל אני רשומה לבלוג לקבלת עדכונים למייל אז מקווה שזה מספיק כדי להשתתפף בהגרלה(:

    המייל שלי- DANIELFIMA@WALLA.CO.IL

    השבמחק
  152. תיקי - איזו תגובה נפלאה ומעודדת. אם הצלחתי לתרום במשהו ובדרך מעניינת אז אני מאוד שמחה.
    אולי בגלל שאין לי אינטרס במוצרים כמו המפרסמים שהזכרת, אז נותר לי להתמקד באיכויות המוצר ולא "במכירה" שלו.
    לקרוא ללק בגוון "קליפת בצל" זו בהחלט הגדרה מעניינת מאוד ;-)
    תודה על הפרגון!

    אנונימי/דניאל - תודה רבה, חשוב לי בהחלט שיבינו את גודל ההשקעה על מנת להעריך את זה.
    בטח שתשתתפי בהגרלה, הבלוג חוגג עם כולם :-)

    השבמחק
  153. אני הכי אהבתי את הטורקיז. המתנה מדהימה ומאוד אשמח לזכות(: בלוג מעולה, שמחה לקרוא ולהתעדכן שיהיה במזל! הצטרפתי לעוקבים.

    השבמחק
  154. אייי לא פייר שאת מראה את הלקים האלה עכשיו.
    כמו שהראיתי לך בפייס.. הפסקתי לכסוס ציפורניים לא מזמן, אני הייתי מאלה שאין להם ציפורניים בכלל.
    הכסיסה הייתה עד לקו הבשר. ואז הגיע לידי בקבוק של לק כתום של "אורלי" ולא יכולתי לעמוד בפניו, מאז הפסקתי לכסוס ואני מקווה להחזיק מעמד.
    אני מאלו שאוהבות צבע והרבה. כחול, תורכיז, כתום וצהוב ( יש לשתינו את אותו אחד :) ) כל צבע שהוא אחר ולא שגרתי.

    הבאתי לא מזמן מאיטליה כמה בקבוקי לק בצבעים כאלה ומאז אני רק רוצה עוד ועוד ועוד.
    מסתמנת התמכרות חדשה בשטח שכן אוסף הלקים שלי רק עכשיו בהתהוות באיחור של שנים, גיל 30 הוא תמיד גיל טוב להתחיל , את לא חושבת ?

    השבמחק
  155. גילי - תודה רבה!

    Shahar - אני שמחה שהגיע הלק שגרם לך להפסיק לכסוס את הציפורניים.
    ראיתי בתמונות ואני יכולה לומר שהציפורניים שלך נראות נפלא!
    התמכרות (מתונה...) ללקים נפלאה בכל גיל שהוא, צבעונית ומהנה :-)

    השבמחק
  156. @danra

    דנרה..נראה לי שבהשראתך אני הולכת בבלוג שלי להקים פינה חדשה תחת השם "וידויה של כוססת"

    מנהל החשבון שלי לא יאהב את ההתמכרות החדשה, את זה לא ניתן להכניס להוצאות מוכרות במס :(

    השבמחק
  157. אנונימי9.6.2011, 20:47

    אחלה רעיון! :)
    עד לפני כשלושה חודשים כמעט ולא צבעתי ציפורניים, שלא לדבר על לסדר אותן. עד שיום אחד החלטתי שזה נראה זוועה ושחייבים לעשות משהו מאז אני תמיד עם לק - אדום/ ורוד/ בורדו (יש לי בערך 15 לקים מסקלת הצבעים הזו), מנסה לטפח. רובם של CHIC וג'ייד, כי אני סטודנטית חסכנית :) אשמח מאוד לקבל מתנה שכזו :)
    ומזל טוב! :)
    ואני לא מצילחה להבין מה הולך פה עם השארת הפרטים אז אשאיר אימייל פה: yanavrac@mail.tau.ac.il
    יאנה

    השבמחק
  158. Shahar - את מתכוונת "וידוייה של כוססת לשעבר ומכורה בהווה".
    ניתן גם ניתן להכניס להוצאות, אם כי טיפולי הגמילה בהמשך אני לא בטוחה שמוכרים להוצאות...;-)

    יאנה - אף פעם לא מאוחר מדי, טוב שהחלטת לעשות משהו עם זה.
    אין ספק שלק מעניק מראה מטופח ונשי, מוצר מאסט.
    ותודה רבה :-)

    השבמחק
  159. הי.
    אני נהנית לקרוא אותך (מאז שגיליתי אודותייך בפורום בתפוז)
    ומאז אני קוראת בדבקות את הפוסטים שלך.
    בעיקר אני אוהבת כי את כותבת עניינית על המוצר ובעיקר ממקדת למי הוא מתאים ולמי לא.

    הלק האהוב- זה מהמלצתך בפורום (-:
    van d'go.

    מזל טוב לבלוג ולעוד הרבה שנים כתובות בכשרון רב!!

    השבמחק
  160. ודרך אגב אני רשומה כחברה אצלך בבלוג. ומשום מה לא מקבלת עדכונים למייל.
    אמורים לקבל?!

    השבמחק
  161. הדס - תודה רבה!
    חשוב באמת להבין מה המוצר כי לא כל דבר מתאים לכל אחת.
    ה- van d'go הוא אחד הפייבוריטים שלי ב- ESSIE, פשוט הורס!

    על מנת לקבל עידכון בכל פעם שפוסט עולה צריך להירשם במייל, בתיבה שנמצאת בטור השמאלי למעלה "הרשמה לעידכונים במייל". אחרי שתכניסי את כתובת המייל שלך תאשרי את המייל האוטומטי שישלח אליך.

    השבמחק
  162. תודה קורינוש :-)

    השבמחק
  163. סיפור מקדים:
    בסופ"ש שעבר נסעתי לים. יום לפני זה עוד הספקתי לעשות מניקור עם coat azure החדש של essie. כשיצאתי מהמים חבר שלי אמר לי, לא בקטע מחמאתי בעליל: "וואי, שוב נדבק לך הים לציפורניים. שונא שזה קורה". "טל, אתה לא מבין כלום" אמרתי לו "זה בכלל לא אותו צבע. הים פה כחול כהה, ומה שיש לי על הציפורניים זה צבע של ים תכלת עדין, סגנון דרום צרפת, עם לגונות ורביירה". טל הסתכל עלי ברחמים מעורבים ברצון לזרוק אותי.
    אני הייתי גאה בעצמי כי מאז שנחשפתי לבלוג שלך איפור, טיפוח, לקים ואופנה תפסו מקום משמעותי בחיי והתנערו מבחינתי מכל תדמית שטחית שדבקה בהם. אחרי התיאורים מעוררי התיאבון שהדבקת למוצרים שסקרת, כל התחום הזה התחיל להראות לי כמו זרם נפלא באומנות. ועל אף שאני ירושלמית, המקום שבו רק העובדה שאת בכלל שמה לק מתייגת אותך בתור ה"בימבו" של המשרד, כיום אני כבר מאוד גאה באובססיה שלי, על אף המבטים השופטים מצד כל החברות עם ה"טבע נאות" שלי.
    ועל אף שהבלוג שלך הוא סוג של היי-סוסייטי, ולפחות 50% מהמוצרים שאת סוקרת לא ניתן למצוא בארץ (טסתי ללונדון בגלל האנשים והמוזיקה, אבל התת מודע שלי צרח שאני צריכה להשיג את Dusky Mauve של Barry m), עדיין הוא תמיד יפיפה, מעניין, איכותי ומהנה. אז המון מזל טוב.
    ולגבי הלקים: splash of grenadine הוא הלק האהוב עלי של אסי, כי הוא וורוד עם המון טוויסט, אבל חוץ ממנו אני אוהבת את lilacism, chinchilly, tart deco ו- bordeaux שהוא האדום המושלם ביקום.

    השבמחק
  164. חחח, איזה סיפור, רק אנחנו יכולות להבדיל בדקויות של הגוון, אה?....
    גם לי קורה ששואלים אותי למה אני צריכה לק מסוים אם כבר יש לי את הצבע ואני מסבירה שזה ממש לא אותו לק, אחד עם תת גוון כחול ושני עם נטייה לכתום ואיך זה לא ברור?...LOL
    תגידי לטל שבקרוב צפוי פוסט כביכול לגברים אז שיעקוב...
    אני חושבת שאחת הכוונות הראשוניות שלי בבלוג באמת ליצור משהו שיוצא קצת מהשטחיות או מהנטו פרקטיות. משהו גם לפאן ולמודעות העצמית שלנו.
    מכירה ברמה היומיומית כמעט את מה שקורה בירושלים ובהחלט רואים שיש שינוי לטובה אבל בטוח שלא מספיק. טוב שאת מהחלוצות!
    תודה רבה על המחמאות לבלוג! אולי ההיי-סוסייטי מבדל אותו גם מהבלוגים האחרים. אותי לא מעניין בהכרח מה חדש אלא מה נכון לנו עכשיו גם אם לא הושק בחודש האחרון. אין מרוץ לרכישה של כלום. הכל יחכה. שמחה שתת המודע שלך רק צרח Dusky Mauve ולא רשימה שלמה ;-)
    תבואי להגיב יותר השנה, תעדכני מה קורה בירושלים :-)

    השבמחק
  165. היי דנרה, זאת זיו מהפייסבוק! :)
    אין ספק שאני מאוד נהנת לקרוא את הבלוג שלך ולוקחת לתשומת ליבי חוות דעת שאת כותבת על מוצרים
    מזל טוב על שנה לבלוג ותמשיכי לעדכן בפוסטים מעניינים וכיפיים! :)

    אגב אין לי בעיה להצטרף להגרלה
    יש לך אותי בפייסבוק וזה המייל שלי :)
    linoybob@gmail.com

    השבמחק
  166. הי זיו!
    תודה רבה, כיף להתעדכן על הלקים שלך בפייס וכיף שאת מגיבה גם פה,
    תמשיכי לעקוב :-)

    השבמחק
  167. אני אוהבת את כ-----ל צבעי הלאקים. יש לי אוסף שבעלי טוען שהוא מטורף. לדעתי, הוא לא מספיק, וכל ביקור בסופרפארם אני נעצרת ליד הסטנד של הלאקים מהופנטת...
    אבל, עדיין אין לי לק של אסי. אני בתולת אסי.
    ואני ממממממממש אשמח לאיזו חבילה :)

    השבמחק
  168. מזל טוב!! (:
    הלוואי שהבלוג שלי יחזיק שנה. בינתיים הוא בן יומיים.

    הגוונים שאני הכי אוהבת הם טורקיזים. יש לי עור ממש בהיר, אז הם משתלבים מעולה איתו. וגם.. יש לי טבעת שעוברת בירושה עם אבן בצבע טורקיז שאני עונדת המון, אז זה בכלל עושה פופ לצבע!

    השבמחק
  169. עדן - הכי כיף לגוון אז כיף שיש מבחר גדול.
    בתולת אסי זה לא צחוק, בטוחה שתהני מהלקים כשתתנסי :-)

    Noa - תודה רבה!
    בהצלחה גם לך עם הבלוג, זו הרבה עבודה אבל כייפית :-)

    השבמחק
  170. אז, היי, הרבה זמן לא יצא לי להתחבר ולהתעדכן. אני מחפשת פריימר לעיניים, ואני רואה את הסקירות האחרונות הקולעות שלך. אני נהנית במיוחד מקטעי הוידאו שאת מעלה שמוסיפים פאנצ' נחמד. אפרופו, וואטס אפ וויט דוז טו שורטיס...
    אם בלקים עסקינן יש איזושהי דרך למרוח לק כדי לקבל את המראה הנקי היפה והבוהק הזה? מאיזושהי סיבה אני לא מצליחה להסתדר עם לקים בגוונים מסוימים ושל חברות מסוימות, נשארים לי סימני מריחה של המכחול ואני מתחרפנת מזה. ניסיתי לשים קודם בסיס ללק של רבלון ומעל לק (לאו דווקא של רבלון) וזה מתפקשש. אז אשמח לטיפ

    השבמחק
  171. היי דנרה,
    הפוסט מקסים...אהבתי את כל הלקים שיחולקו:)
    אבל הכי אהבתי את Turquoise & Caicos

    ואת E-Nuff is E-Nuff
    הטופ נראה בהחלט משכנע:-)אבל כמובן שאני גם בחורף וגם בקיץ אוהבת את chelsea
    girl של color club (חחח...).
    אני רוצה להשתתף בהגרלה,כמובן שאני עוקבת וגם פרסמתי בפייסבוק קישור של הפוסט...
    אם אין לך את האי-מייל שלי אז הוא כמו של אבא רק עם zoe בהתחלה במקום assaf .
    האמת היא שאני חושבת שהבלוג יעבור את יום-הולדת 3,נחכה ונראה:~)
    בכל מקרה כולם מחכים בקוצר רוח שתבואי עוד פעם לבקר,מתגעגעת<3

    השבמחק
  172. shangri-la - שמחה שמצליחה לעזור עם מה כן ובמיוחד עם מה לא מומלץ. הסרטונים בפוסטים לפעמים אינפורמטיבים לפעמים משעשעים, בדיוק כמו השתיים פה LOL
    בנוגע לגימור הנקי והמבריק - שום לק לא יעניק לך גימור מושלם בלי טופ איכותי. למשל כמו ה- good to go שמופיע פה וכמו אחרים שכתבתי עליהם. אני גם מאוד אוהבת את זה של Seche Vite שכתבתי עליו בבלוג. לא רק שהם מייבשים את הלק תוך שתי דקות, הם גם מעניקים לו גימור גלוסי הורס.

    זואי - תודה מתוקה :-)
    כרגיל יש לך טעם נהדר!
    ד"ש לצ'לסי ;-)
    אמן שנחגוג עוד הרבה ימי הולדת יחד!
    נשיקות בובה.

    השבמחק
  173. אחלה פוסט! אני הכי אהבתי את Turquoise & Caicos.
    אני אישית מתה על גווני תכלת, ירוק וטורקיז (שזה הצבע האהוב עליי).
    למעשה, רוב הלקים שלי הם בצבעים האלה :-)

    השבמחק
  174. אנונימי17.6.2011, 9:06

    מזל טוב ליומהולדת!

    אני הכי אוהבת גוונים של ורוד בהיר, אבל יש לי פיצפונת בת 3 חודשים, ושמתי לב שהיא ממממש מרותקת לציפורניים כשיש עליהן צבעים עזים יותר! אז בזמן האחרון אני משתדלת לשים צבעים יותר מעניינים בשבילה!!
    מאיה
    mayagodinger@yahoo.com

    השבמחק
  175. Almighty Efraty - תודה!
    אלו בהחלט צבעים שמחים, מרעננים וקייציים. כיף :-)

    מאיה - תודה רבה.
    מעניין לראות איך הקטנטנים מגיבים לכל מיני דברים.
    פעם היה עלי איזה לק כחול עז עם גליטרים והתינוקת של חברה שלי פשוט ניסתה לאכול לי את האצבעות...LOL

    השבמחק
  176. מזל טוב ליום ההולדת! נהנית מאד לקרוא את הבלוג (אם כי זו הפעם הראשונה שאני מגיבה... ההגרלה היתה פיתוי גדול מדי:) - גם אני ממכורות אסי...)
    לגבי לקים - בד"כ אני צפויה עד כדי שיעמום - בחורף מאד אוהבת את הבורדו-שחור (כמו vicious של אסי) ובקיץ נהנית מאדומים/ורודים (melon או turning heads red של אסי. לאחרונה גם מצאתי גוון מאד יפה של לה צ'אט - מס' G116)
    רעיון מגניב להגרלה!

    השבמחק
  177. היי והמון מזל טוב לכבוד יומהולדת השנה לבלוג!!!
    אחלה הגרלה :) אני מ-א-ו-ד אוהבת לקים, בכל הצבעים! אבל לא יכולה לעמוד בפני לקים בצבעי טורקיז, סגול ומאטים למניהם :)
    Count me in!

    השבמחק
  178. adi - תודה רבה!
    טוב שהיה פיתוי גדול אחרת לא הייתי מגלה שאת כאן ;-)

    leen - תודה מותק :-)

    השבמחק
  179. בלוג מקסים, כיף לקרוא ולקבל מידע!
    הלקים האהובים עליי, של אסי כמובן, הם big spender
    ו- berry hard
    תמשיכי במלאכה המקסימה

    השבמחק
  180. Ice Vanilla - תודה רבה!
    שיהיה לך ולכולן בהצלחה.
    ההרשמה להתגרלה הסתיימה ומחר אודיע על הזוכה :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails