11 באוגוסט 2010

מאט-אים לקיץ?!



מייק אפ זה אחד המוצרים שלא רק שקשה מאוד להתאים אותו (גוון, כיסוי, גימור וכו') גם כדאי שיותאם לעונה בה משתמשים בו. בקיץ באופן טבעי אשתמש במייק אפ קליל יותר ונושם, כהה מעט מהרגיל, נטול שומן ואולי גם מעט יותר עמיד. בגדול אני הכי אוהבת שלמייק אפ שלי יש גימור מבריק טבעי. לא ממש אוהבת את הגימור המאט שלרוב נראה מבחינתי לא משהו. אבל בקיץ אני יותר זורמת עם גימור המאט כי לא משנה איזה גימור נבחר, הפנים יבריקו לפחות במעט מהלחות הנדבקת.

הקיץ חזרתי להשתמש במייק אפ שנשאר לי מהשנה שעברה ה- Matt Touch Foundation של Yves Saint Laurent שזה מותג שאני מאוד אוהבת, במיוחד את השפתונים בסדרת Rouge Volupte. אני לא יכולה לומר שאני משתמשת במייק אפ הזה באופן יומיומי מסיבה אחת פשוטה – כיסוי. הוא בעל כיסוי קל פלוס בלבד ולא ניתן לבנות איתו כיסוי גבוה יותר. לכן ביומיום אני משתמשת במייק אפ אחר בעל כיסוי בינוני כמו שאני אוהבת שמצליח להתמודד בצורה מוצלחת עם הפיגמנטציה שלי. המייק אפ גם לא ממש עמיד ליום שלם ובתור מי שלא חובבת פריימרים לפנים אני משתמשת בו בעיקר בשעות הפנאי לסידורים, קפה, סיבוב בקניון וכו'.

מייק אפ YSL: אריזה פרקטית

המייק אפ כשמו כן הוא – בעל גימור מאט, אך זה אינו גימור מאט קלאסי, אלא יותר מאט קטיפתי. המייק אפ נטול שומן ובעל SPF10 מה שאומר שאני חייבת למרוח לפני כן מקדם הגנה גבוה יותר. מצד אחד הוא חי טוב מעל מקדם ההגנה הקבוע שלי Super City Block 40SPF של קליניק, אבל מצד שני הוא ממש לא חי טוב עם מקדמים אחרים לחותיים ושמנים מעט יותר שניסיתי, שפגעו מעט במריחה האחידה שלו וגם בעמידות. השוס הגדול שלו זה המרקם. מעולם לא נתקלתי בפורמולה נעימה ומפנקת יותר לעור מהפורמולה הזו. אין דברים כאלה. כמו מוס דחוס שנמרח על העור כמו חמאה על מחבת רותח. פשוט מדהים! הצורה האידיאלית להניח אותו על העור זה באמצעות האצבעות לדעתי ולא במברשת (שזו הצורה שאני מעדיפה להנחת מייק אפ) עקב הפורמולה הזו שלו.

המייק אפ מגיע בשפופרת דקה בצבע ניוד, לא איזו אריזה מהממת או יוקרתית כפי שהייתי מצפה ממותג כזה, אבל בהחלט פרקטית ונוחה. אני משתמשת בגוון מס' 6 שהוא מאוד כהה לעור הבהיר שקוף שלי. בגלל הכיסוי הקל הגוון מתמזג נהדר עם העור שלי שהוא מעט שזוף ולכן זה לא נראה חריג מדי. בגלל הגוון הכהה, אני בקושי רב משתדלת לא להפציץ מעליו בברונזר טרקוטה של גרלן שאני מאוד אוהבת ומשתמשת בו באופן יומיומי. אבל למרות זאת אני לא יכולה לוותר על ברונזר לגמרי ולכן השילוב הכי יפה עבורי זה עם הברונזר/היילייטר Sunspell היפהפה מהקולקציה שהוציא לפני כשנה ל- Victoria's Secret מעצב האופנה Christian Siriano (מי שזכה בזמנו ב- Project Runway עם היידי קלום). זהו ברונזר טריו שבעזרת פס ההיילייטר הבהיר מאפשר לי לשלוט בעוצמת הגון שיתקבל כך שזה לא יראה חריג, כתמי או מופרך מדי על העור.

ברונזר Christian Siriano: יפהפה עם שליטה בגוון

המייק אפ הזה יתאים בעיקר למי שאינה מחפשת כיסוי, שפני העור שלה חלק מפגמים כמו פצעים, חטטים ונקבוביות, עור צעיר יחסית. הוא חייב להימרח על עור נקי מאוד ועדיף כזה שמקפידים לעשות לו פילינג פעמיים בשבוע לפחות, על מנת שלא יבליט נקבוביות בלחיים. למרות שהכיסוי קליל הוא לא מרגיש הכי קליל על העור, אולי זה בגלל המרקם המאוד דחוס. לכן גם לוקח לו יותר זמן יחסית להתקבע על העור. אני לא יכולה להגיד שהמוצר מומלץ בכל פה, אולי כי הקהל שמתאים לו לדעתי הוא מאוד מצומצם: דורש עור נפלא והוא גם לא זול בכלל. לא בטוחה שבשביל מה שהוא מציע הוא שווה בכלל את ההשקעה. אין ספק שהוא היה יכול להיות יותר מרשים אם היה לו מעט יותר כיסוי וקיבוע מהיר יותר. מי שמחפשת מייק אפ כזה אני ממליצה לה כמובן לקחת קודם דוגמית ולנסות בבית, הוא בטוח לא דומה למייק אפ אחר שכבר יש.

ולסיום מקרה הזוי שקרה לי. לפני שאני כותבת פוסט על מוצר, אני בודקת מה המחיר העדכני שלו והאם שינו את הפורמולה. כמו כן, תמיד טוב להתעדכן בהבטחות החברה למוצר ופרטים שכתובים רק על האריזה שכבר אין לי ממזמן. ומקרה שקרה כך היה באחד מסניפי אפריל בחודש שעבר:
אני בוחנת את המייק אפ בסטנד של YSL ומגיעה דיילת (ברור, הרי אי אפשר לנשום בלי שתוך דקה יש פיקוח). פשוט נעמדה ובוהה בי... אז החלטתי לשתף פעולה בשביל שלא יהיה לי יותר מדי מביך...

אני: שלום, מה המחיר שלו?

דיילת: (מחפשת את המוצר במגירה) אה... 275 ש"ח.

אני: (מנסה להבין מה המוצר מבטיח) תודה. מה רמת הכיסוי שלו?

דיילת: (מחייכת) אוי, זה מייק אפ נהדר.

אני: כן, אבל מה רמת הכיסוי שלו.

דיילת: (עונה בשלווה) הוא מאט. מצוין.

אני: (מנסה לחשוב מה לא ברור בשאלה שלי) כן, כן, הבנתי, נהדר ומצוין, אבל מה הכיסוי שלו.

דיילת: (מסתכלת עלי במבט אטום) הוא כמו כל המייק אפים של YSL שנחשבים למעולים.

(לקוחה אחרת עומדת ליד נדהמת ועליה חצי חיוך שמגחך על הדיילת)

אני: (שנייה לפני הקריז מחפשת את המצלמה הנסתרת כי בטוח עובדים עלי... מתחילה לדבר בעצבנות) הבנתי! אבל אני שואלת על רמת הכיסוי, מה הוא מסתיר בדיוק או שהוא כיסוי קל בלבד.

מוכרת: (לא מבינה מה אני רוצה ממנה...) הוא מעולה לקיץ לא כבד.

אני: (פותחת עיניים בהלם לא יוצאות המילים...)

דיילת: (לוקחת את המייק אפ ומתחילה להקריא לי מהאריזה).

אני: תודה אני יכולה לקרוא לבד (עוזבת את המקום מזועזעת).

זו אני או מה קרה פה בדיוק? באמת שניסיתי להיות סובלנית, אבל יש גבול לכל תעלול. זו היתה פשוט סצנה הזויה, איך בכלל קרה שהייתי חלק ממנה ולמה אני מכניסה את עצמי למצבים כאלה? עדיף כבר שהיא תגיד שהיא לא יודעת ותשחרר אותי. אם הייתי מחפשת מייק אפ לקנייה באותו הרגע, לא היה שום סיכוי בעולם שהייתי רוכשת שם אחד, גם לא אם היה מבצע. אני עדיין לא בטוחה לגמרי שלא הייתה מצלמה נסתרת. אם מישהו נתקל בסצנה הזו באינטרנט שיעדכן אותי בבקשה...


ID
Matt Touch Foundation #6
גודל: 30 מ"ל
יצור: צרפת
מחיר: 275 ש"ח


Print Page

24 תגובות:

  1. איזה שם מגניב לפוסט :)
    אנ י יכולה להשבע שהברונזר הזה עשה לי עיניים...
    ידוע לך אם יש להשיג עדיין?

    השבמחק
  2. תודה קורין :-)
    גם לי הוא עשה עיניים לכן קניתי אותו... LOL
    לא ניתן להשיג ב- VS אבל אולי שווה לבדוק ב- eBay אם מישהו מוכר.

    השבמחק
  3. טלישקה11.8.2010, 13:59

    מאוד מאוד אוהבת את הבלוג שלך...
    ומעניין אותי מהו המייקאפ המועדף עליך ביומיום, ההוא שמצליח להתמודד בצורה מוצלחת עם הפיגמנטציה שלך?

    השבמחק
  4. תודה טלישקה :-)
    אני משתמשת במייק אפ PARURE הנוזלי של גרלן ביומיום. אין לי כרגע את השם המדויק, אם תרצי אכתוב לך אותו בערב.
    אולי אני צריכה בכלל לכתוב עליו פוסט... אני מאוד מרוצה ממנו.

    השבמחק
  5. אהבתי את הכותרת :)

    השבמחק
  6. LOL תודה מותק!

    השבמחק
  7. תשמעי... הדיילות בפארמים מפתיעות כל פעם מחדש.... אגב, יש את המייקאפ הזה בסטרוברי נט ב-181 ש"ח, ובלי דיילות מעצבנות
    http://oth.strawberrynet.com/makeup/yves-saint-laurent/?LineId=11557#11557

    השבמחק
  8. תודה מיכל. כמוך גם אני ממליצה תמיד לבדוק בסטרוברי. אין מה להפסיד. במיוחד במוצרים כל כך יקרים.

    השבמחק
  9. מאוד אהבתי את הסיפור עם הדיילת. אנקדוטה משעשעת לעילא!

    השבמחק
  10. בהחלט וניטי, מעניין איך את היית מגיבה... באמת שניסיתי לשמור על קור רוח אבל גם לי יש את קצה הסיבולת שלי...

    השבמחק
  11. למה שמים SPF10 במייק אפ אם ממלא ידוע שזה לא מספיק וצריכים לשים מקדם הגנה גבוה יותר מתחת?
    ועל הקטעים עם הדיילות אפשר לכתוב ספר שלם.

    השבמחק
  12. חח, הרגת אותי עם השיחה הזו :)
    גם אני משתמשת בגרלן, בזה שהוא על בסיס מים, לא האקסטרים, והוא מעולה. מכסה אדמומיות שיש לי וככה לא מצריך פריימר מתקן גוון, שלמרות שיש לי אני לא כ"כ מתה להשתמש בו, במיוחד ב100% לחות שיש פה בארץ

    השבמחק
  13. edenable - לגמרי ספר, אפילו סדרת מתח בהמשכים...
    בנוגע ל- SPF כל חברה שמה מה שמוצאת לנכון, גם היום נראה שמרבית הנשים לא מורחות באופן יומיומי קרם הגנה לפנים בכלל ויש כאילו אשליה שה- 10 SPF מספיק למשהו. אז למישהי אחת זה יותר ממה שהיתה שמה אם בכלל ועבורי זה כלום...

    השבמחק
  14. יעל - אם הרגתי אותך תדמייני איך היא הרגה אותי ולא בכיוון המשעשע... ;-)
    בדקתי עכשיו איזה מייק אפ גרלן PARURE ושלי זה דווקא האקסטרים הוא ממש מוצלח. מה שכן, אני משתמשת בו רק בקיץ. בהזדמנות אנסה את שלך גם. אין ספק שכל אחת צריכה למצוא משהו שיחיה טוב עם העור והלחות גם יחד...

    השבמחק
  15. אמנם באיחור..

    הרגת אותי עם הקטע של הדיילת. היה לי עוד קטע הזוי בסופר פארם עם דיילת אבל לומר את האמת כבר שכחתי מה קרה שם.. כל פעם יש קטעים אחרים, הן פשוט לא מחוברות למציאות! מילא היו יודעות מה עושות ואז מציקות ונדחפות, אבל כשהן לא יודעות בכלל מה העבודה שלהן.. הזוי!

    המייקאפ הזה לא בשבילי. גם בגלל שאני לא קונה את המותג וגם בגלל שאני אוהבת כיסוי מלא בכל עונות השנה. לא אוהבת שרואים שאני ורודה. אוהבת מייקאפ שנשאר עלי גם ב 12 בלילה משעות הבוקר..
    כרגע (ומקווה שבערך "לנצח") הקולורסטיי יעשה את העבודה..

    השבמחק
  16. מיטלי, בטוח שלכל אחת יש מגוון סיפורים הזויים עם הדיילות. אף אחת לא באמת מצליחה להתחמק לגמרי מזה...

    זו בדיוק הבעיה של המייק אפ הזה ורשמתי למעלה - מתאים לקהל מאוד מצומצם והשילוב עם המחיר היקר לא מאפשר לי להמלץ עליו. גם אני ביומיום הרי לא משתמשת בו בדיוק מהסיבות שציינת.

    השבמחק
  17. אוי! נזכרתי מה היה הקטע עם סופר פארם!
    טוב, זה מצריך התייחסות בפוסט כולשהו בגלל שיש שם מידע שחשוב לכולם..

    יש לי כבר 3 סווצ'ים שמחכים לפרסום.. אולי אני אגיע לאחד מהם היום..

    השבמחק
  18. יופי. מחכה בקוצר רוח!

    השבמחק
  19. ורדינה13.8.2010, 13:50

    danra יקרה,
    אני לא יודעת אם את מודעת, אבל תאגיד לוריאל (ש"אחראי" גם על המותגים הלנה רובינשטיין ולנקום) קנו את המותג המדהים איב סאן לורן. לכן, המותג בישראל חולק את אותן דיילות משובחות גם עם המותגים האחרים... באמת שאי אפשר להשוות לדיילות המקצועיות הקודמות של המותג הזה. מקווה בשבילם שלמרות וחרף הדיילות הם יצליחו למכור ....
    ודבר נוסף- תכתבי באמת פוסט על פארור של גרלן. שמעתי עליו המון דברים טובים אבל אני לא מכירה ואשמח לשמוע את דעתך המקצועית.

    השבמחק
  20. תודה ורידנה. שמעתי בהחלט שהם עברו אבל לא ידעתי שהדיילות "חולקות" מותגים... אם זה היה עובד אז מילא, אבל כנראה שזה לא ממש עובד. אגב לעדכונך, כבר אין הלנה רובינשטיין בארץ, לצערי נראה שלוריאל נכשלו עם ניהול המותג הנהדר הזה כאן.
    יש מצב שאכתוב על ה- PARURE, אני פשוט מעדיפה לעשות פוסט השוואתי במקרה שלו עם עוד מייק אפ שלהם. נראה מתי זה יהיה ;-)

    השבמחק
  21. ורדינה13.8.2010, 22:52

    צודקת לגבי הלנה רובינשטיין. מותג שמצליח מאד בעולם ונכשל טוטאלית בארץ.מעניין אם זה באמת הניהול הכושל של לוריאל-ישראל, שגם הפסיקה לייבא את ביותרם לארץ. חבל. מותגים טובים שאנחנו לא יכולים להנות מהם.
    לגבח ה- PARURE התכוונת להשוואה של 2 מייק אפים של גרלן?

    השבמחק
  22. לא סתם אומרים שצריך לסבול כדי להיות יפה
    יש מי שבאמת הפנימו את המשפט הזה.
    ליבי ליבי איתך :)
    תלוי איך מסתכלים על זה, כשזה לא מעצבן זה יכול להיות ממש אבל ממש מצחיק.
    אולי פשוט נשנה את הגישה לפני כל ביקור בפארם?

    השבמחק
  23. ורדינה - אכן התכוונתי לשניים של גרלן. כפי שאמרת ששמעת עליו הרבה דברים טובים, אני חושבת שאין סיבה שלא לעשות השוואה בשביל להבין מה בדיוק כל כך טוב בהם ולהבין גם את ההבדלים בין PARURE אחד לשני, הרי אנחנו לא סומכות על המידע מהדיילת או מההבטחות שעל התווית, נכון?...

    השבמחק
  24. אורית - זו בהחלט יכולה להיות סיטואציה מצחיקה כשזה לא קורה לך :-)
    מה הכוונה בלשנות את הגישה? אני לא חושבת שאצליח לסגל יותר סובלנות ממה שיש לי כבר..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails