25 בדצמבר 2016

הלוק קלאסי הגימור טרנדי



סיום שנה אזרחית, בדומה לשנה עברית, מאפשר לנו לחתום תקופה ולפתוח דף חלק ואופטימי בו נראה שהכל אפשרי. זו בהחלט סיבה למסיבה, או יותר נכון עוד תירוץ לחגיגה, לא שאנחנו צריכות כזה בשביל לחגוג. תקראו לזה סילבסטר, תקראו לזה נובי גוד (Noviy God), העיקר לחגוג. ובשביל דף נקי וחלק שווה להשקיע בלוק שישלים את האווירה החגיגית (כי גם לא שוכחים ברקע את חנוכה/כריסמס).
הלוק שבחרתי הפעם הוא לוק קלאסי של אייליינר שחור ושפתיים אדומות, עם מוצרים בגימורים לא מאוד קלאסים. במקום גימור מאט קלאסי מתבקש וצפוי, הגימורים השונים הם אלו שיוצרים את העניין. הסקין אטום מואר עם הברקות מטאליות, העיניים שימריות עם אייליינר מודגש והשפתיים אדומות נוטפות, כי האדום החושני היה ונותר המלך כשזה מגיע ללוק מנצח.

4 בדצמבר 2016

הנאה עונתית




מזג האוויר הסגרירי וההפכפך הוא הזדמנות טובה לנוח, להירגע ולהתפנק עם מוצרי הטיפוח המוצלחים שלנו. זו גם הזדמנות מבחינתי למצוא פנאי ולכתוב עליהם. אז הפעם החלטתי להתמקד במוצרים שאני נהנית מהם לאחרונה ומותאמים באופן ישיר לעונה ולצרכים הנובעים ממנה, אם במרקמים ואם בגוונים. זה לא סוד שבחילופי עונות, באופן בלתי מורגש כמעט, אנחנו עוברות בטיפוח למרקמים עשירים ולחותיים יותר ובאיפור לגוונים עמוקים וכהים יותר. שגרת הביוטי מתאימה את עצמה למזג האוויר באופן טבעי ולשמחתנו, יש מגוון מוצרים על המדף כדי לענות לנו באופן ממוקד על הצרכים האישיים, באם הם הכרחיים-פרקטיים או למטרת פינוק נטו, בעצם... גם פינוק הוא הכרחי בפני עצמו!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails