3 ביולי 2016

מינימום אולטימטיבי בקיץ מקסימלי



ככל שהימים מתארכים והטמפרטורות מתחילות לעלות בהתמדה, כך לאט לאט יורדים מוצרים שאינם חיוניים משגרת האיפור היומית שלנו. אבל כמו תמיד, עדיין יש את המינימום שילווה כל אחת, שבעיקר יתרכז באיפור הבסיס, בסקין, ופחות למשל בשילובי צלליות. חיוני שהמייק אפ יהיה איכותי ועמיד מספיק כדי לצלוח את כל היום ואם אוחז במקדם הגנה גבוה אז מה טוב. זה הזמן גם לאמץ פריימר ופודרה שיעזרו לו במשימה, ברונזר לחימום, סומק שירכך את המראה, מסקרה (אפשר עמידה) זה מאסט תמיד, וכמובן לשפתיים - כתם צבע עליז במרקם לחותי נעים שיקפיץ את הלוק. כי הבחירה המינימלית היא הדרך האולטימטיבית לשרוד בנינוחות את האווירה הקיצית.

גרלן: Dream Team?

בגרלן ממשיכים במגמת חידוש המייקאפים שלהם ואחרי ה- Tenue de Perfection וה- Parure de Lumiere, הגיע תורו של ה- Parure Gold שהיה נפלא ועכשיו אפילו קצת יותר. הוא נקרא גולד כי לדברי המותג הוא מועשר בפיגמנטים של זהב (!), מגיע ב- 6 גוונים (מתוך 12 במגוון) ובעל SPF 30. מסתמן שפיגמנט הצבע הפך לצפוף ואטום יותר מה שהופך את המייק אפ לבעל כיסוי גבוה יותר. המרקם עשיר מאוד, הגימור טבעי מואר והעמידות השתפרה. הוא ממש מעניק מראה Flawless לעור, אין ממש צורך לבנות את הכיסוי, שכבה אחת עושה את העבודה, לטעמי יותר מזה כבר יראה עמוס. אני חושבת שכמעט כל אחת יכולה להתחבר אליו, מעור יבש ועד מעורב, למעט אולי בעלות עור שמן. בנוסף, אידיאלי לעור בוגר. העיצוב מיישר קו עם תחליב הלחות מטאוריטים, ואגב - שניהם משתלבים נהדר יחד. מדובר על מוצר נפלא מבחינת הפורמולה אבל גם מבחינת המחיר, לחובבות הכיסוי שאינו מסכתי.

במותג חידשו גם את הפריימר Meteorites שקיבל את המבנה העיצוב החדש כמו של המייק אפ (תמונה השוואתית). הפריימר המאיר הזה בעיקר מפיח חיים במראה הסקין (anti-dull). הכדוריות קיבלו גוון קצת יותר ורדרד קורן, הפורמולה מעט יותר דלילה וקלילה, אבל בפועל על העור אני לא מוצאת שינוי מהותי. אפשר מצד אחד להשתמש בו לבד, מטשטש מעט נקבוביות/פגמים ומעניק באופן יחסי למצב העור גימור יפה ומואר. הוא אינו מבריק ואינו דביק, הייתי אומרת בזהירות מאט-קורן. אין לו הרגשה לחותית מדי וגם לא סיליקונית. אפשר להשתמש בו מתחת למייק אפ הוא מכין את העור נהדר ומפשט את נוחות המריחה מעליו. הוא נפלא גם כשהוא מעורבב עם מייקאפים כבדים או בגימור מאט, זה מעניק להם גימור טבעי-קורן ואף משדרג יחסית את עמידות ומראה המייק אפ לאורך היום. פינוק מהסוג שכיף לאמץ.

בנוסף, יצאה גם גרסה מחודשת לפריימר L'Or שהוא מהמם ביופיו. למעט התאמה למבנה העיצוב החדש, בפועל אני לא מוצאת הבדל בין הפורמולה הקודמת לנוכחית - פורמולת ג'ל שקופה עם פלייקים מוזהבים שנטמעים ונעלמים בעור. כשהוא מתחת למייק אפ אני לא מבחינה בשום אפקט שלו למעט שהוא משפר מעט את יציבות המייק אפ מעליו ומשפר את איכות המריחה שלו. במקרה שלו עדיף למרוח מעל המייק אפ לגימור רענן יותר. בתכלס הוא יותר יפה בבקבוק מאפקטיבי על העור.

דיור: ביצועיסטים

דיור אף הם ממשיכים במגמת חידוש סדרת המייקאפים שלהם, ואחרי חידוש ה- Nude, ה- Capture Totale וה- Airflash, הגיע תורו של ה- Forever שהוא אולי המייק אפ המרכזי ביותר של המותג, שכן אפשר להגדיר אותו כבסיסי שיתאים כמעט לכל אחת וכמעט לכל צורך. מגיע ב- 12 גוונים (מתוך 16 במגוון) ובעל SPF 35. אפשר לשחק עם הכיסוי שלו מכמעט בינוני ועד לגבוה, הוא עמיד לאורך היום והגימור שלו מאט-טבעי, אידיאלי לעור מעורב. זה מרגיש כאילו שלקחו את ה- Star והוסיפו לו פודרה ויצא ה- Forever. הוא משתלב נהדר עם כל פורמולה מעל ומתחת. מאוד ורסטילי ומאוד נוח לעיבוד. מסוג המייק אפים של ללכת על בטוח לשימוש יומיומי.

במקביל הושק פריימר חדש Forever & Ever Wear. נראה שיש לו מעט גוון אבל בפועל שקוף לגמרי ויתאים לכל סוגי העור. המרקם שלו דק ומעט סיליקוני, מרגישים שממש מחליק את העור ומכין אותו למריחת המייק אפ שנצמד אליו בלי לזוז, ללא ספק משפר את העמידות לאורך היום. מסתמן שזה ה- BFF שלי לתקופה הקרובה, סוג של מאסט לקיץ.

גימורים מנטרלים לסקין

אחרי שכבת המייק אפ הגיע הזמן לנטרל את המראה החד מימדי שנוצר כדי לא להיראות כמו מסכה. זה יכול להיות באמצעות הצללות (כמו כאן וכאן) ו/או באמצעות ברונזר שהוא הבחירה המועדפת עלי מאז ומתמיד, וכמובן נגיעת צבע של סומק אף פעם לא מזיקה.

לאחרונה השיקו בקליניק את ה- Chubby Stick שאנחנו כבר מכירות לשפתיים ולעיניים בגרסה לפנים בשם Chubby in the Nude. זהו מייק אפ שמגיע ב- 10 גוונים, לי יש את ה- 02 Abundant Alabaster (סווטצ'). בעל כיסוי קל פלוס, גימור טבעי ומעולה טו-גו לתיקונים, הוא נראה עלי סביר, אבל לא מרגישה שמחמיא ומשדרג את הסקין שלי כמו מייקאפים אחרים, מעדיפה אותם לחותיים/נוזליים. לכן אני מעדיפה לאמץ אותו כסטיק קונטור קרמי (אגב, יש למותג סטיקים לקונטור/היילייט אבל לא בארץ), לי יש את הגוון 24 Gargantuan Golden (סווטצ'). נמרח בקלות, נוח לטשטוש אפילו עם האצבעות, נטמע בעור ומשמש כבסיס טוב ויציב למוצר האבקתי מעליו, אם פודרה או ברונזר.

הפודרה Belle de Teint של לנקום היא פודרה מחממת (או אם תרצו - ברונזר שקוף), כזו שמעניקה ללוק שלנו מראה כולל הרמוני וחמים יותר, לקיץ אידיאלית ובחורף תנטרל את החיוורון, מאזנת את גוון העור / המייק אפ שמתחת. מזכירה בקונספט את ה-  Les Beiges של שאנל שיש גם בגרסת קרם, ואני תוהה למה לנקום עדיין לא הביאו את הברונזרים-טריו ההורסים או את גרסת ה- Elixir המפתה. הפודרה מגיעה בארץ ב- 4 גוונים (מתוך 8 קיימים), לי יש את מס' 3 Bell de Jour. חצי שקופה עם גוון חמים וגימור מאט קורן (הגוונים מס' 4 ומעלה מכילים פיגמנט מיקרו-שימרי). מעניקה מראה טבעי ומחמיא.
כשהיא נחתה אצלי בחורף חשבתי לעצמי 'מה זה קשור עכשיו, בחו"ל היא הושקה לקיץ' וניסיתי די בחוסר חשק, גם העיצוב לא ממש קרץ לי. עצם זה שפודרות בכלל והמראה המפודר בפרט זה לא הפייבוריט שלי, בטח לא הקל על העניין. אבל עם עובדות קשה להתווכח, הפודרה מאז היתה יחסית בשימוש יומיומי והיא כרגע בתהליכי גסיסה מתקדמים, זו שפה היא ה- Backup לרגע ששלי תיגמר, מצב די נדיר באופן כללי שאסיים מוצר איפור...

לקידמת שידת האיפור

קשה להתעלם מהיצירה Les Saisons של ג'יבנשי בקולקציית הקיץ, גרסה חדשה ל- Croisiére - Healthy Glow Powder, שליווה אותנו מספר עונות. ברונזר קורן שמגיע ב- 5 גוונים (את הבהיר מס' 00 אין בארץ), לי יש את הגוון Extréme Saison 04 (סווטצ') ברונז נהדר שאינו כתום, הגימור חי ומואר, מתמזג נפלא עם גוון העור. למרות הפיגמנט יש שקפקפות שהופכת אותו לטבעי יותר. המרקם דק ורך, נוח להנחה וטשטוש. פשוט לפזר איפה שרוצים, ממש לא קריטי להיות מדויקים, ולהמשיך הלאה. שוב אלמנט הכוכב שראינו כבר גם בצלליות שלהם בעבר, מופיע בהטבעה פנימית כשההדפסה החיצונית בגוון ברונז, אין ספק שהמותג יודע לנפק מוצרים מפתים ממש.

גרלן בקולקציית Spring Glow עם סומק הדואו המהמם Rose Aux Joues (למרות השם הזהה הוא אינו דומה לסומק הדואו הקבוע). מגיע באריזה אדומה מטאלית הורסת, איך שפותחים עולה ניחוח המטאוריטים האהוב ורואים את הטבעת ה- Smile, בהחלט מעלה חיוך על הפנים. מבחינת הגוונים (סווטצ'ים), הצד השמאלי הוא סומק פיגמנטי בגוון קורל חם עם שימר מעודן, הימני הבהיר הוא סוג של היילייטר ורדרד עם גימור שימרי קורן עם מרקם מעט גירי. אפשר להשתמש בכל אחד מהם לבד או לשלב יחד, איך שרוצים. אני פשוט מעבירה את המברשת על שניהם וזהו. צריך להיזהר לא לאסוף יותר מדי חומר כי יהיה קשה לטשטש. נגיעת צבע שבהחלט מקפיצה את הלוק.

שפתוני לחות: חגיגה קיצית

אין כמו שפתון כדי לעשות לנו שמח. לכבוד הקיץ השיקו שלל מותגים שפתונים לחותיים קלילים חדשים (הראשונים היו דיור עם ה- Dior Addict השווים) שמתאימים למראה הקיצי השזוף ומינימליסטי ולאווירה הנוכחית.

בחרתי להתחיל עם ה- Juicy Shaker של לנקום בגלל כל הרעש שהמותג עשה סביבו. ההשראה היתה מה- Juicy Tubes האייקונים שעשו מהפכה של ממש בעולם הביוטי (אפשר לקרוא על זה כאן), אבל לא מצאתי שום קו מחבר ביניהם, לצערי. מדובר על גלוס-סטייל שמעוצב כמו שייקר ובפנים שתי פורמולות, פיגמנט ושמן, שיש לשקשק היטב כדי לערבב אותן. אך למרות שמגיע ב- 14 גוונים (מתוך 20 במגוון), בפועל על השפתיים הם כולם שקפקפים ונראים יחסית דומה, וגם אם מוסיפים עוד שכבות הגוון לא מתחזק מהותית. השרידות שלהם נמוכה מאוד, האפליקטור מוזר, השקשוק מעצבן, הניחוחות הפירותיים חזקים מדי, ובגדול, למרות שהקונספט חמוד ממש, מדובר על גימיק ותו לא. אז אם כבר גימיק עדיף ללכת עד הסוף ולבחור בגוון Mint To Be בעל ניחוח מרענן יחסית, הוא רק נראה תכלת, בפועל שקוף עם מעט אולטרה (תמונה, סווטצ'). לטעמי אכזבה מבית היוצר של ליסה אלדרידג' המוכשרת, שהיא המנהלת הקריאטיבית של המותג, שקצת נסחפה עם החיבה שלה להיסטוריה של האיפור הפעם (השייקר הראשון של לנקום וזה, סרטון) בלי לחשוב על איכויות המוצר בתכלס.

ה- Rouge Coco Stylo של שאנל הם סטיקים מפנקים ונוחים לשימוש, שמגיעים ב- 8 גוונים (פוסט מומלץ עם כל הגוונים). המרקם מאוד נעים ולחותי, הניחוח פודרתי נהדר והעמידות אינה גבוהה. מכיל מיקרו שימר שאינו מובחן על השפתיים אבל מעצים את הגימור המבריק-רענן. לי יש את ה- Lettre #216 (תמונה, סווטצ'), מן גוון ורוד-עתיק מעט קורלי טבעי, מאוד יפה שמשתלב כמעט בכל לוק, סטייל My lips but better.

ה- Rouge Interdit Vinyl של ג'יבנשי היא סדרת שפתוני לחות חדשה שמגיעה ב- 12 גוונים (מתוך 16 במגוון), רק חבל שהגוון השחור המדובר ברשת 16 Noir Revelateur (תמונה, סווטצ') לא ביניהם. בכל מקרה, אריזת השפתון גדולה יחסית ומרשימה, שחורה שקפקפה ועם סרט בקצה השפתון לשליפה מהמיכל, פטנט המזוהה עם המותג. המריחה נוחה, המגע נעים, הניחוח של סוכריה מתקתקה והעמידות סבירה יחסית לשפתון לחות. לי יש את הגוון Rose Mutin #3, ורדרד-ניודי בהיר עם מיקרו-שימר שאינו מובחן (תמונה, סווטצ'), אידיאלי למראה יומיומי נקי, הכי ללכת על בטוח. סדרה כיפית.

ה-  Pop Glaze של קליניק זו סדרה לחותית חדשה במסגרת שפתוני ה- POP של המותג. העיצוב זהה רק שקפקף שמרמז על הפורמולה. קליניק שוב מצהירים שמכיל פריימר, אני מציעה לא לבנות על זה, העמידות אינה גבוהה בהתאם לכל שפתון לחותי אחר. 6 גוונים (תמונה, סווטצ'ים 1, 2) חצי שקופים בעלי פיגמנט צבע מובחן וגימור בוהק. לכאן בחרתי את Sugar Plum Pop 07 (תמונה וסווטצ'), גוון שזיפי טבעי עדין שתמיד בא לנו טוב, המגע מרגיש קצת כמו ג'ל, נעים ומרגיע. שפתון צעיר וחמוד.

ה- Joli Rouge של קלרינס (עליהם כתבתי כאן) הם שפתוני הלחות של המותג שחודשו ויצאו עכשיו ב- 10 גוונים חדשים (מתוך 16 במגוון, תמונות וסווטצ'ים). נראה שהפיגמנט התחזק ואף העמידות שופרה מעט. אני הכי אהבתי את ה- Bubble Gum Pink 749 (תמונה), ורוד מסטיק קר לביש שעושה שמח. ניחוח של ליקריץ פירות יער (או משהו בסגנון), המרקם קרמי רך ונעים, כמעט אטום, ברק מתון ובעל עמידות יפה יחסית לסוג הפורמולה. העיצוב אף הוא השתנה מאובלי כסוף לעגול מוזהב בהיר. סדרה איכותית ממש.

Save the Best for Last! סדרת ה- La Petite Robe Noir (השמלה השחורה הקטנה) של גרלן היא האטרקציה הגדולה לטעמי העונה. הושקה בהשראת הבושם באותו השם ובעל מגוון הניחוחות (הלקים בסדרה לצערי לא בארץ). השפתונים לחותיים שקפקפים מגיעים ב- 20 גוונים (תמונה, סווטצ'ים) בעלי ניחוח פירותי, הם מבריקים בגימורים שונים (נקי עד שימרי) שניתן לבנות מעט את עוצמת הגוון שלהם. כאן מופיע גוון מס' 001 My First Lipstick (תמונה וסווטצ'), שם מדליק ממש! נראה ורוד-קורל, בפועל שקוף-ורדרד מבריק בגימור 'אולטרה' מעודן. האריזה הגדולה והיוקרתית מהפנטת ויחד עם זאת צעירה ועליזה ממש. חגיגה קיצית.


ID

Guerlain
Parure Gold
Gold Radiance Foundation
Rejuvenating Effect SPF30
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 414 שקל
Meteorites Base
Perfecting Pearls
Anti-Dullness
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 338 שקל
L'Or
Radiance Concentrate With Pure Gold
Make-Up Base גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 338 שקל
La Petite Robe Noir
Deliciously Shiny Lip Colour
גודל: 2.8 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 161 שקל

Christian Dior
Diorskin Forever
Perfect Makeup Everlasting Wear
Pore-Refining Effect SPF35
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 240 שקל
Diorskin Forever & Ever Wear
Extreme Perfection & Hold Makeup Base
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 208 שקל
Chubby in the Nude
Foundation stick
גודל: 6 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 186 שקל
Pop Glaze
Sheer Lip Colour + Primer
גודל: 3.9 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 145 שקל

Lancome
Belle de Teint
Natural Healthy Glow
Sheer Blurring Powder
גודל: 8.8 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 278 שקל
Juicy Shaker
Pigment Infused, Bi-Phase Lip Oil
גודל: 6.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 150 שקל

Givenchy
Les Saisons
Healthy Glow Powder
Long Lasting Radiance
Totally Weightless
גודל: 10 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 315 שקל
Rouge Interdit Vinyl
Extreme Shine Illicit Color
גודל: 3.3 גרם
ייצור: צרפת
מחיר 210 שקל

Chanel
Rouge Coco Stylo
Complete Care Lipshine
גודל: 2 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 250 שקל

Clarins
Joli Rouge
Moisturizing Long-Wearing Lipstick
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 134 שקל



Print Page

9 תגובות:

  1. ווואו פשוט ריר, איזו שלמות! אבל חסרים לי קצת סווטצ'ים, במיוחד של השפתונים 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי לפתות אותנו!!
      יש לינקים לסווטצ'ים :)

      מחק
    2. מוצרים מדהימים הבאת לנו, את המיק אפ של גרלן יש לי והוא מדהים נותן כיסוי ולחות קצת חוששת לשים אותו בקיץ את בהחלט צודקת שבסיס הזהב של גרלן לא מחדש דבר,הסומק של גרלן נהדר ובפיגמנט טוב, ניסיתי בדוגמית גם את הבסיס פוראבר מאוד אהבתי, את המיק אפ פחות מייבש לי את העור, הקוקו סטיק לחותי וחמאתי מאוד אהבתי.

      מחק
    3. נכון, כמו שכתבתי, לעור שמן המייק אפ של גרלן פחות יתאים עכשיו, יותר ליבש ולבוגר. למרות שלי יש מעורב והוא נהדר עלי. הפריימר של דיור אכן נהדר, אני מאוד מרוצה ממנו!
      מסכימה על שפתון הסטיק של שאנל, הכי לחותי ואיכותי, פינוק :)

      מחק
  2. לידיעתך האודמים של גרלן עוד לא הגיעו

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני יודעת, יגיעו ממש בקרוב :)

      מחק
  3. אווווחחחחח כמה יוקרה! תענוג :)
    לאחרונה התחלתי להשתמש במייקאפ של גארלן (לאנז׳רי), פשוט תענוג, מרגיש ונראה יוקרה, גם הפריימר מטיאוריטים שלהם לא רע בכלל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, הכי עושה שמח :))
      אני מתה על המייק אפ Lingerie de Peau, כמו עור שני בוהק, רק הרבה יותר יפה.
      הפריימר מטאוריטים אידיאלי לעירבוב עם מייק אפים כבדים כדי שיתרככו ויתנו קצת לנז'רי אפקט ;)

      מחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails