30 באוגוסט 2015

שגרה לחותית



כבר מספר חודשים נראה שהעיסוק המרכזי זה לשרוד את הקיץ הכה לחותי שלנו, והסוף עוד לא נראה באופק. אחרי שהתאמתי את שגרת הטיפוח לעונה הלוהטת, חשבתי לכתוב גם על מספר מאסטים שמלווים אותי בתקופה הזו: ניקוי פנים עמוק, פריימר לפנים, מיסט לריענון, ובושם נעים שיקל על האווירה המתישה. הרי אין משהו יותר מעיק ממישהי שעוברת לידך ומבושמת בצורה כבדה שלא זורמת עם הקיץ. בסה"כ מאוד דומה לשגרה מהקיץ שעבר ושווה לבחון את המומלצים שם. בנוסף למקדם הגנה גבוהדאודורנט אפקטיבי וטיפוח הגוף והשיער, חשוב לזכור גם לשתות מים, המון מים צוננים, זה עוזר להרגשה, להתנהלות ולמראה הכללי. מזגן גם יהיה נחמד.

ניקוי עמוק: הכי מאסט שיש

התחושה התמידית של דביקות בפנים לא מותירה מקום לספק - ניקוי פנים עמוק בפוקוס על הנקבוביות הוא הכרחי. התחושה הזו לא פוסחת על אף אחת, ולמרות שהשניים פה אידיאליים לעור מעורב שמן, סביר שגם אחרות ייהנו מהם כי הם מנקים היטב בלי לגרום לתחושת ייבוש אגרסיבית בפנים לאחר השימוש.

את ה- Deep Pore Daily Cleanser של קיהל'ס ניסיתי בעקבות ההתנסות שלי עם מי הפנים המעולים בסדרת Rare Earth. הבנתי שאני חייבת לנסות עוד מוצרים מהסדרה שמסתמנת כנפלאה לקיץ. זהו קרם ניקוי עמוק לנקבוביות שמכיל חימר לבן ומריח בהתאם. החימר מגיע בצורה של מיקרו-גרגירים, סוג של מיקרו-פילינג שמתאים לשימוש יומיומי. אני משתמשת בו מדי ערב, אין את תחושת היובש שמוצרי ניקוי עמוק אחרים מותירים, והסקין נותר צח וחף ממשקעים שמנוניים. המחיר שווה לגמרי ומי שתקפיד על שימוש יומיומי ללא ספק גם תראה שיפור עם השחורים שמצטברים בנקבוביות.

מסכת חימר זה סוג של Must Have בקיץ. בקליניק השיקו ממש עכשיו את ה- Charcoal Mask מסדרת Pore Refining Solutions. כבר מהשם אפשר להבין שהגוון שלה כהה, כי בנוסף לחימר היא גם מכילה פחם, בניגוד למסכות חימר לבן כמו למשל אלו של לנקום ושיסיידו, הניחוח בהתאם. מרקם קרמי נעים ודק שלאחר המריחה מתייבש כך שיש אפקט מתיחה שיוצר אי-נוחות בהבעות הפנים, ממש כפי שהורגלנו ממסכות חימר בעבר. אחרי כעשר דקות היא מתייבשת לגמרי ואפשר לשטוף את הפנים, זה קצת מלכלך את הכיור אבל נשטף. בנוסף לניקוי, המסכה אמורה להותיר עור מאט. היא  אכן מותירה אותו נטול ברק, אך לא מיובש. לטעמי חשוב להקפיד על שימוש לפחות פעמיים בשבוע אחרת לא ממש תהיה אפקטיבית לאורך זמן, תתאים גם למי שמחפשת מסכת ניקוי שאינה אגרסיבית מדי.

פריימר לפנים: כשהמייק אפ צריך לשרוד לאורך כל היום

אני לא מהמכורות לפריימר לפנים (בניגוד לפריימר לעיניים), אני פשוט לא מרגישה שאני חייבת את זה לאורך כל השנה. אבל בשיא הקיץ אני מבינה שאם אני רוצה שהמייק-אפ או ה- BB/CC יחזיקו לי לאורך היום, אני חייבת להיעזר בפריימר ביצועיסט.

הפריימר Instant Smooth של קלרינס הוא מהידועים והפופולריים בקטגוריה. לא מזמן עבר גם ריענון עיצובי מה שאומר שזה הזמן להזכיר שהוא קיים ולתת לו צומי. אז העיצוב בגווני המותג הפך מגוש אדום מאסיבי לאלגנטי יותר עם פקק מוזהב, נראה יוקרתי ואסתטי מתמיד, אם כי אריזת צנצנת היא לטעמי פחות נוחה ולא מאוד היגיינית. המרקם סיליקוני-משחתי שנמרח בצורה נהדרת על הפנים. מה שאולי ירגיש בחורף קצת עיסתי, מרגיש עכשיו בקיץ הרמוני. הוא נמס לתוך הסקין וממש מחליק אותו, מצמצם את המראה הנקבובי שהמייק אפ אוהב לקרוס לתוכו ומותיר אותו בגימור מאט-מואר. אפשר להניח את הפריימר עם האצבעות או עם מברשת שטוחה כמו למשל המאק 191 האהובה עלי. אין ספק שהמייק אפ נראה אחיד יותר מעל הפריימר אבל חשוב לי לא פחות - עמיד יותר. ה- BFF שלי בקיץ.

אם יש מעצמת פריימרים הרי היא שייכת לסמאשבוקס, כולנו מכירות את סדרת Photo Finish עם הפריימרים הצבעוניים וכשהצטרף חבר חדש בשם Pore Minimizing שמבטיח להתמקד בנקבוביות הסוררות, מיהרתי לנסות. מבחינת עיצובית הפריימר קיבל גוון סגלגל חיוור עם נקודות לבנות חמודות עליו שאמורות לייצג את הנקבוביות הכעורות. המרקם Oil-Free סיליקוני דק בעל ניחוח נעים ועדין, מותיר את הסקין מאט ומרכך את המראה הנקבובי שלו. המריחה של המייק אפ מעל נוחה ואחידה והוא משפר את העמידות שלו. בגלל המרקם הדק אפשר להניח מעט גם מעל המייק אפ לטשטוש הנקבוביות ולגימור מאט. עם זאת, לא התרשמתי מביצוע יוצא דופן שמתעלה על הפריימר השקוף המקורי. אני חושבת שמי שרוצה פוטו פיניש ביצועי במיוחד כדאי לה לבחור בקלאסי השקוף בעדיפות ראשונה, אלא אם כן הוא הרגיש לה אינטנסיבי מדי.

מיסטים: מרעננים כששום דבר אחר כבר לא עוזר

מרענני הטיפוח הרשמיים של הקיץ הם המיסטים למיניהם שמבטיחים להיות לצדנו במהלך היום ולתת זריקת אנרגיה כשצריך אותה, גם בלחות של הקיץ וגם ביובש של החורף או של המזגן. כבר כתבתי על המיסטים של קיהל'ס, ל'אוקסיטןאוון ולה רוש פוזה. הם כולם קטנטנים ומתאימים לנשיאה To-Go בתיק. אבל ישנם תרסיסים שמבטיחים משהו מעבר לריענון ומי שרוצה מיסט עם בנפיט תמצא אותו שם.

סמאשבוקס החליטו לקחת את הפופולריות של הפריימרים שלהם צעד קדימה והשיקו את ה- Primer Water. הוא אמור לתת מענה לפני המייק אפ כפריימר שקוף, לאחר האיפור כמקבע ומייצב, וכמיסט ריענון לאורך היום. לטעמי הוא לא מצטיין בשני הייעודים הראשונים שלו. בלפני לא ממש הרגשתי שינוי, אולי יהיה אפקטיבי יותר בחורף. באחרי מעט רענן את הגימור אבל לא קיבע. וכמיסט היה לא רע בכלל אך לשימוש כזה הייתי מעדיפה גם ניחוח מרענן יותר ולא סתמי. הוא אויל-פרי, סיליקון-פרי, אלכוהול-פרי. עם כל הפרי הזה איך אפשר שהוא יחזיק משהו? נטול מדי לטעמי, טוב שהוא לא ווטר-פרי... באופן כללי אין לי ציפיות ממוצרים שמגדירים עצמם רב-תכליתיים. אני חושבת שזה גימיק משלים לחובבות הפריימרים של המותג שהיה זקוק למיסט כלשהו באוסף.

עם ההצלחה של ה- Fix+ של מאק קשה להתווכח. אני מתייחסת אליו בדיוק כמו שהוא מוגדר - מרענן איפור או מרענן במהלך היום, ואגב גם כשצריך מברשת בשימוש רטוב לאיפור. בכל מקרה, הקיץ הושקה סדרת ניחוחות שלו במהדורה מוגבלת, שמי שחובבת את המוצר כדאי לה לבחון אותה ויפה שעה אחת קודם. כל אחת תתחבר לניחוח אחר, לטעמי ניחוח ה- Cucumber הירקרק שלגמרי מריח כמו מלפפון, הוא המדליק והמרענן ביותר, גם ממש מרגישים את הקמומיל המרגיע שמכיל. ניחוחות אחרים כמו הוורדים והלבנדר הריחו לי סינתטיים מדי. מי שלא מתחברת לשום ניחוח שתישאר עם הקלאסי שנעים בפני עצמו. המלפפון הנוכחי מרענן את המראה וגם את ההרגשה, ואם היה מגיע בגודל To-Go, אז זה בכלל היה מושלם.

בשמי יוניסקס: קלילים ומושלמים לקיץ

אם יש משהו שאני רגישה אליו כל השנה זה ריחות, הם כל כך משפיעים על ההתנהלות וההרגשה שלנו. בקיץ, כשהכל מהביל בחוץ ויש תחושה שאנחנו צועדות בביצת לחות שלא נגמרת, חשוב לא לוותר על ניחוח שיעשה לנו טוב, אבל לבחור אחד כזה שלא יהיה כבד ויעיק עלינו ועל הסביבה. הבשמים האלו יכולים לחכות לזמן שיירגעו קצת הטמפרטורות או לפחות לערבי הקיץ נטולי השמש הקופחת. אני מאוד אוהבת בשמי קיץ, תמיד יש איתי אחד בתיק ואני מחדשת אותו במהלך היום, זה רק עושה לי טוב. החביבים עלי ביותר כרגע זה ההרמס Le Jardin והטום פורד Mandarino. חשוב להזכיר גם קולונים מופלאים כמו אלו של הרמס ואטלייה קולון. וכמובן תמיד יחכו לנו הבשמים של ל'אוקסיטן וקלין, קשה לפספס איתם. כתבתי עליהם בקיץ שעבר, והפעם עם גרסאות יוניסקס מוצלחות שתואמות כל כך את העיצוב הלא יומרני ומתאמץ, נקי-סגפני משהו.

סדרת ה- de Grasse של ל'אוקסיטן היא מהמוצלחות שיש לטעמי, אני מתחברת כמעט לכל ניחוח שיוצא, נדיר בהחלט. שקלתי להפעם לבחור את הניחוח הכי חדש שיצא Iris Bleu & Iris Blanc אבל פשוט לא יכולתי להתעלם מהניחוח שיצא קצת לפני כן ה- Mer & Mistral. כחובבת ניחוחות יוניסקס, הוא לטעמי לא רק מהחריגים בסדרה אלא גם מהמוצלחים והמתוחכמים שבה. מכיל בין היתר: לימון, מנדרינה, ברוש, אורן ורוזמרין. ניחוח ארומטי של ים, רוח וחופש, הכי קיץ ים-תיכוני שיש.

כשסדרת הבישום של Clean נחתה פה זו היתה חגיגה גדולה עבורנו. לאחרונה הושק ה- Air שמציע ניחוח של פריחה עצית חמצמצה מרעננת. הוא מכיל בין היתר: ברגמוט, פרסיה, אלדהיד, אדמונית, מאסק, קשמיר ואמבר לבן. במותג אומרים שזה מן בושם בסיס שאפשר לערבב אותו עם בשמי המותג האחרים ליצירת ניחוח אישי חדש ומפתיע. בדקתי - זה עובד, אבל אני נהנית ממנו בצורה הראשונית שלו. מרגיש ממש כמו מקלחת ניקיון לאורך היום.


ID

Rare Earth
Deep Pore Daily Cleanser
With Amazonian Clay
Exfoliates and Detoxifies
גודל: 150 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 95 שקל

Pore Refining Solutions
Charcoal Mask
גודל: 100 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 195 ש"ח

Instant Smooth
Perfecting Touch
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 212 ש"ח

Photo Finish
Pore Minimizing Foundation Primer
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 199 ש"ח
Primer Water
גודל: 116 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 165 ש"ח

Fix+
Prep+Prime 
Skin Refresher
Cucumber
גודל: 100 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 104 ש"ח

Mer & Mistral
Eau de Toilette
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 269 ש"ח

Air
Eau de Parfum
גודל: 60 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 279 ש"ח



Print Page

8 תגובות:

  1. טוב, לגמרי עשית לי חשק לתרחיץ של קיהלס! תוהה אם ישרת אותי גם עכשיו כשמזג האוויר מתייצב מעט.
    מבחינת מסכת חמר אני מכורה לזו של אהבה. היא הכי טובה שניסיתי אבר, מכל מותג!

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, כל הסדרה הזו של קיהל'ס פשוט תגלית מבחינתי. היתרון של התרחיץ ניקוי שהוא לא מייבש ולכן לדעתי יתאים לכל השנה. אבל הכי טוב זה לקחת מהם דוגמית ולנסות לבד, זה יתרון גדול שלהם שמביאים.
      אני צמודה שנים למסיכת חימר של לנקום, אבל תמיד טוב לנסות עוד, תודה על ההמלצה!

      מחק
  2. איך את מתרשמת מהפריימר של קרלינס לעומת הביוטי באלם שלהם? מתנסה איתו ביומיים האחרונים בשילוב עם הביבי לקבלת מראה קליל יותר…יש לו ריח מדהים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. לטעמי הם שונים לגמרי, הפריימר פה מאוד ביצועיסטי, כשבראש ובראשונה משפר עמידות. ה- Beauty Flash Balm אמור לשדרג את החזות הכללית, להאיר, לא משפר עמידות. אפשר להבין את זה גם מהמרקם השונה כל כך שלהם שמביא לביצוע שונה. שני מוצרים נהדרים לשימושים שונים.

      מחק
  3. אנונימי31.8.2015, 22:41

    איפה מזמינים RARE EARTH.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לקיל'ס חנויות בקניון רמת אביב ובדיזינגוף סנטר.
      אפשר להתנסות שם בכל המוצרים.

      מחק
  4. שומעת לא מעט לאחרונה המלצות טובות על הבשמים של clean. אלך לנסות בקרוב, בעיקר את זה שכתבת עליו. בכולופן, הבשמים שלי בקיץ הם קריסטל או ווארט של שאנל(אוטוטו מסיימת בקבוק שלישי ב4 שנים שמשתמשת בו) וgreen tea של אליזבת ארדן. אגב פריימר, בהמשך למה שהתכתבנו לפני כחודש ובהמלצתך, רכשתי את הפריימר של פופה ואני ממש מרוצה. רק שבחודש האחרון, הסחל׳ה והנוטף לחות הזה, היו ימים שחוץ ממקדם הגנה, לא הייתי מסוגלת לשים נאדא! אפילו לא מייקאפ ונתניהו:)))) תודה על עוד פוסט נפלא, יא פתיינית מוכשרת!

    השבמחק
    תשובות
    1. דנה, איזו חמודה! ;)
      נסי את הקלין מהפוסט הזה וגם מהפוסט הקודם שהמלצתי, הם מדהימים שניהם. האמת שכל הסדרה נהדרת. קלאסיים ביותר שני הבשמים שלך לקיץ! שמחה שאהבת את הפריימר, ואכן יש ימים שאין שום קסמים שיעזרו ללחות הזוועתית....
      תודה על הפרגון, נשיקות!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails