25 בנובמבר 2014

שינויי מזג האוויר



שינויי מזג האוויר התכופים משפיעים על ההתנהלות שלנו, מצב הרוח שלנו וגם על בחירות האיפור שלנו. בימים קרירים, גשומים וחשוכים מרגיש נכון יותר לבחור בלוק דרמטי כהה עם ניחוח מודגש בניגוד לימי סתיו חמימים ונעימים שאז קופץ לביקור הלוק החמים עם קצת צבע אותו מלווה ניחוח פרשי יותר. כך יוצא שאפילו בלי להרגיש, אנחנו מתאימות את הלוק למזג האוויר ומשחקות כל הזמן עם המוצרים והבחירות בין גווני הצלליות, השפתונים ואפילו הגימור הנכון למייק אפ, אם מאט או קורן. אבל לפני כל משחקי המיקס אנד מאטצ' הללו, חשוב לזכור שיש להתאים גם את שגרת הטיפוח שתהיה עשירה יותר לקראת מזג האוויר החורפי לפנינו. כי לטיפוח נכון ומושקע אין תחליף.

הזעפרן עובר מהמטבח למגה-יוקרה

כאמור, החורף היבש לפנינו מחייב היערכות טיפוחית ומעבר למוצרים לחותיים יותר. תזכורת טובה לכך היתה השקתה של סדרת הטיפוח החדשה של איב סן לורן Or Rouge (זהב אדום) בעלת ההבטחות הפומפוזיות לטיפול בסימני הזדקנות לא עלינו (חייבות לשמוע את הקריין אומר בסרטון אור רוז' בצרפתית, למות! הכי צמרמורת פריזאית). זוהי סדרה מגה-יוקרתית וכמו כל סידרת מגה שמכבדת את עצמה יש "סיפור" מאחוריה. הפעם אנחנו בפסגת הרי האטלס (תרגום למי שלא צופה בנשיונל ג'יאוגרפיק: מרוקו) שם פורח רק יום אחד בשנה (!) הזעפרן הנדיר (תרגום לנון-פלצנים: כורכום) ומסתבר שיש לו תכונות אנטי-אייג'ינג פנומנליות. לכן עם עלות השחר (לא שעה שמוכרת לנו, שנת היופי וזה) כשאגלי טל שזורים על עלי הזעפרן, הם נקטפים בעדינות (תרגום מהחברה להגנת הטבע: נדיר נדיר, אבל לא מוגן) ומתחיל תהליך מעבדתי מורכב שבסיומו הם מגיעים למדפי מחלקות הקוסמטיקה ובשאיפה אליכן הביתה. מי שרוצה המחשה מצולמת של הסיפור יכולה לצפות בו פה.

כן, סיפורים זה נחמד אבל לי בעיקר חשוב שהפינוקים יהיו ביצועיסטים (נקודה למחשבה - אולי שווה לנסות בבית כורכום על הפנים?!). אז לענייננו, קרם הלחות המרכזי מבטיח לחדש את מראה העור מבחינת גוון/כתמים/אדמומיות/נקבוביות, לטפל באובדן המיצוק ובגמישות ולהעניק מראה זוהר. וואו, אפילו לי אין כל כך הרבה משימות לעמוד בהן! הוא סמיך ועשיר מאוד (מאוד) ולכן יתאים לבעלות עור בוגר או יבש, לכל השאר אין מה לחפש פה. קרם העיניים לעומתו עשיר במידה ויתאים לפלח רחב יותר של משתמשות, ממנו אני מרוצה, גם לשימוש בלילה וגם ביום עובד נהדר מתחת לאיפור ושומר על האזור פרשי לאורך זמן. בנוסף, גם מבחינת המחיר הוא נגיש יותר, לאור כל ההנחות שהורגלנו אליהן בשוק. בסדרה מוצרים נוספים כמו תחליב ושמן, שנראה בהמשך גם בארץ, וסביר שהיא תרחב למוצרים נוספים בהמשך.

עיצוב הסדרה אקסטרווגנטי כמתבקש והספטולה המצורפת לקרם מהודרת כל כך ששקלתי לשים אותה בכספת במקום על שידת הטיפוח. עם זאת, נראה שקווי העיצוב הכלליים נשארו בגדול כמו של סדרת FOREVER, קיבלו גוון מוזהב ורק הצנצנות גדלו משמעותית (לא בכמות), כדי שנבין בכל שימוש את חשיבות ועוצמת המוצר לפנינו, Yes? הייתי מצפה לאיזה עיצוב ייחודי בסדרת מגה כזו, כמו שרואים במותגים אחרים, הרי מי ששמה אלפי שקלים על מוצר רוצה להרגיש את הבידול בצורה מובהקת.

השקת הסדרה זו אבולוציה די מתבקשת במותג ואני אסביר. הנה לפניכן סיפורו של מותג היוקרה שביום בהיר אחד הבין שהוא לא באמת שחקן בתחום הטיפוח וכי סדרה וחצי (החצי זה Top Secrets הנהדרת BTW) לא מצליחה להשאיר אותו עם ראש מעל המים. אז המותג השיק את ליין הטיפוח Forever שהלך והתרחב עם הזמן גם מבחינת מוצרי סדרת Youth Liberator (סרום, קרם ניקוימסיכה ואפילו מייק אפ), וגם מבחינת סדרות משנה, כמו ה- Light Creator החביבה עלי ביותר. ועכשיו במותג העבירו הילוך, כניסה לתחום הטיפוח המגה-יוקרתי. זהו צעד מתבקש ומחייב, שימים יגידו האם היה מהלך נכון ומוצלח להמר על ה- Or Rouge. כלומר, מגוון מותגים אוחזים בנוסף לסדרות השונות גם בסדרות מגה-יוקרתיות, כמו שאנל Sublimage, דיור Prestige, גרלן Orchidee Imperiale, סיסלי Sisleya, לנקום Absolue, אסתי לאודר Re-Nutriv וכו' (ואני אפילו לא מזכירה מותגים כמו לה פררי שהם מגה בהגדרה). המותגים הללו מתחזקים כבר שנים קהל לקוחות מחוזר, כך שאיב סן לורן נכנסים פה למים העמוקים וחייבים להשקיע משאבים ניכרים (שנראה כי לאמא לוריאל לא ממש חסר מהם) לבניית "נבחרת מעריצות" על מנת להיות שחקן בולט במגרש הכה תחרותי הזה עם הקהל הכה מפולח. הרבה עבודת שטח לפניהם, הזעפרן נדיר ככל שהיה, לא יעשה זאת לבד. בהצלחה.

מייקאפים היי-טק

כשהעור שלנו כבר רווי בלחות, זה הזמן לאיזה מייק אפ היסטרי שיאחד את הגוון במראה הכי מחמיא שניתן. שני המותגים הפתיינים הבלתי-נלאים, דיור ואיב סן לורן, ניפקו לנו שני מייקאפים שונים לגמרי אחד מהשני, שהמשותף להם זה בעיקר צורת ההנחה הלא-שגרתית, ועדיין כל אחד מהם פנומנלי בקטגוריה שלו. מכירות את ההצהרות של כל המותגים המובילים על הטכנולוגיה המושקעת בפיתוח המוצר במשך שנים רבות וכו' וכו'? אז מרגיש כאילו כל הטכנולוגיה יחד התנקזה לשני החמדמודים שכאן שבקרוב גם צפויים לנחות במחוזותינו.

נתחיל עם דיור שנמצאים במגמת ריענון המייקאפים שלהם, ראינו את זה עם ה- Nude, ה- Capture Totale ועכשיו גם עם ה- Airflash שהוא למעשה הדור החדש של המייק אפ ספריי של המותג. מדובר על מייק אפ שבעבר העניק כיסוי קל, התאים בעיקר למי שלא אוהבות מייק אפ. הפעם הכיסוי שלו יכול להיבנות לעד בינוני, הגימור חי וקורן וכל זאת עם פורמולה דקה! נראה שהוא יתאים לכל סוגי העור, אולי בעצם לבעלות עור שמן מאוד לא. האמת שהייתי קוראת לו מושלם אלמלא העובדה שהוא בעצם תרסיס. כלומר, ההנחה שלו מאוד מאתגרת ואפילו מרתיעה בהתחלה וצריך לרכוש את המיומנות בשימוש. אז לאחר ניעור טוב, האם עדיף להתיז ישירות על הפנים? על היד קודם ואז למרוח? או בכלל על המברשת? אז כל אחת, אחרי לא מעט ניסיונות ולפחות רבע מיכל שהלך עליהם, מוצאת את הדרך שלה. אני למשל מתיזה ישירות על הפנים בשלוש נקודות: מצח ולחיים. ואז בעזרת מברשת ה- Flat Top הזוויתית של דיור מפזרת את החומר ומעבדת אותו לתוך הסקין. התוצאה מושלמת. ממש. לא יכולה כבר לחכות לראות בארץ את כל שלושת מוצרי סדרת האיירפלאש, פרונטו!

ה- Fusion INK של איב סן לורן כבר נטחן בכל מקום ולמרות שהוא עוד לא על המדף אנחנו מרגישות שהוא כבר מזמן איתנו, נכון? אז לאחר המייק אפ הנפלא Touch Eclat למראה קורן והמייק אפ Youth Liberator לכיסוי גבוה, המותג יוצא במייק אפ דקיק בגימור מאט ובעצם נכנס לקטגוריה שבאה אנחנו מוצאים את ה- Maestro של ג'ורג'יו ארמאני, ה- Air de Teint של לנקום ואפילו אולי את ה- Perfection Lumiére Velvet של שאנל. רק שבניגוד אליהם הוא מגיע בכמות של 25 מ"ל ולא 30 מ"ל כמקובל, עניין מאוד חריג שנתקלנו בו לפני כשנה גם ב- Teint Couture של ג'יבנשי. בארץ מוצעים 11 גוונים מתוך 16 קיימים, לפי שלוש משפחות: B בז' נייטרלי, BR בז' עם תת גוון ורוד, BD בז' עם תת גוון צהוב. מדובר על פורמולה סיליקונית נוזלית שמכילה מספר שמנים יבשים שמורגשים במריחה, שנטמעת בסקין וממש הופכת לעור שני, קטיפתי כזה, בעלת SPF 18. הניחוח עדין חביב והכסוי קל שניתן לבניה לכמעט בינוני תוך שמירה על מראה טבעי. האמת שהוא מעניק סקין במראה מאוד אירופאי, צח כזה שבעלות עור רגיל עד שמן ייהנו ממנו מאוד. לבעלות עור יבש כדאי להתמקד יותר ב- Youth Liberator שכן ה- Fusion INK ידגיש אותם. למי שנמצאת על הגבול מבחינת סוג העור, כדאי לדאוג שיהיה רווי בלחות לפני השימוש בו, ובמידה ויש בעיית נקבוביות להיעזר בפריימר מתאים. אגב, שימוש מקדים ב- BB Cream של המותג יעניק תוצאה משופרת, השילוב מושלם. למרות שנראה שאין צורך בפידור כלל, כדאי להעביר מברשת על אזור ה- T שנוטה להבריק מהר. עם זאת העמידות פשוט נהדרת, מהטובות בקטגוריה הזו. למעשה הדאונר היחידי מבחינתי במוצר זה האפליקטור, שהידית שלו מוחבאת מתחת למכסה המוזהב. לא מפתיע שקיבל ביקורות צוננות מכל עבר, הוא הכי לא היגייני שיש ורחוק מלהיות נוח. נו, לפחות יש לו צורה חמודה של שפתיים כמו ה- Gloss Volupte שלהם (סרטון עם רות קרילי, הדוגמנית-בלוגרית שמדגימה מטעם YSL את אופן השימוש המומלץ). עיצוב המייק אפ בהשראת הטוקסידו הרדיקאלי של סן לורן Le Smoking, האריזה מלבנית, כביכול משעממת. אבל הקווים המובנים, "החלונות" ושילוב הצבעים בשחור-זהב, גורמים לה להיראות אלגנטית להפליא בעיני. אין ספק שכשבאיב סן לורן נכנסים לקטגוריה הם עושים את זה בסט.

מקרונים לעיניים

שינויי מצב-הרוח ומזג-האוויר המדוברים פה מביאים גם לבחירות שונות בגוונים לאיפור העיניים. כדי לפשט את העניינים בחרתי הפעם בצלליות קרם שהשימוש בהן פשוט ומהיר. מצד אחד גוונים טבעיים ניטרליים שיכולים להשתלב עם כל שפתון שנרצה ומצד שני גוונים דרמטיים יותר שמכניסים אותנו לאווירה החורפית שמורגשת כבר.

קלרינס עם סדרה חדשה בשם Ombre Matte של שש צלליות בודדות חדשות (בארץ רק ארבע), כולן בגוונים טבעיים שנחשבים לפופולריים. השמות שקיבלו אינם יצירתיים ופשוט מתארים את הגוון (תמונהסווטצ'ים). ולמרות ששם הסדרה מרמז על גימור המאט של הצלליות, קיימת אחת שימרית יותר בשם Sparkle Grey #05 שהיא המהממת והביצועיסטית לטעמי מכולן, מה שנקרא מ-ש-ג-ע-ת. מבין חמש צלליות המאט, השימושית ביותר בעיני היא ה- Taupe #03 ומי שמחפשת צללית מהירה ניטרלית לכל בוקר - זו הצללית בשבילה. מבחינת מרקם, למרות שהן מוגדרות Cream to Powder כמו בלא מעט צלליות קרם, הן מרגישות יותר כמו Powder to Powder בצורת אבקת פיגמנט דחוסה, לכן הן יקרסו מעט לקפל העפעף במידה ותדלגו על פריימר. כדי להעצים אותן ולקבל מראה מודגש וחד יותר, בקלרינס ממליצים להניח את הצלליות מעל פריימר העיניים Eye Perfecting Base שלהם עליו כתבתי פה. ללא ספק ההבדל מהותי (סווטצ'ים ממחישים), ומדובר על פריימר עיניים מוצלח בלי קשר לצלליות האלו. עם זאת, אפשר להשיג אפקט דומה לצלליות עם כל בסיס קרמי עמיד לעיניים.
ואי אפשר בלי מילה על המותג - קלרינס לאט אבל בטוח בוחנים גבולות גזרה ומגששים את דרכם ל- Zone של "מוצרי המאסט השווים לעונה", זאת למרות שזה לא ממש ב- DNA שלהם ואפילו הפעם בחרו בגוונים מתונים. אבל מסתמן שמותג הטיפוח שלא נחשב לשחקן דומיננטי באיפור, מתכנן גם בהמשך להפתיע אותנו במוצרים חדשים שלא ראינו במגוון שלו לפני כן, כמו למשל ה- Lip Comfort Oil המסקרן שצפוי בקולקציית האביב Garden Escape הקרובה. האם קלרינס לפני מהפך או לפחות ניעור אבק רציני?... ימים יגידו.

שיסיידו, שעל צלליות הקרם Shimmering Cream שלהן כבר חפרתי מספיק בפוסט הוותיק "יפות יפת שבא לבכות", השיקו 8 גוונים חדשים לסדרה (תמונהסווטצ'ים) כבר באביב האחרון, אבל אלינו הן הגיעו באיחור לא-אלגנטי-בעליל רק בסתיו. אחרי ההלם הראשוני (שבטח משרד הבריאות אשם בו וזה...), היה ברור לגמרי מי השתיים שיאומצו אצלי מידית. הראשונה היא ה- BR 623 Shoyu שבגוון חום כהה מאוד, כמעט שחור, ממש כמו רוטב הסויה עליו היא נקראת. אין  שום דבר שדומה לגוון הזה, שלמות! השניה היא ה- GR 619 Sudachi בגוון ירוק מתכתי (כי כידוע יש לי חולשה לאיפור ירוק) שנקראת על שם פרי יפני חמצמץ שמשמש לתיבול מאכלים במקום חומץ. המרקם שלהן קרמי דק נהדר שקל להנחה ולטשטוש. לבעלות עפעפיים שומניים כדאי להיעזר בפריימר עיניים. למי שרוצה להקפיץ את הלוק עם קצת דרמה או צבע, כדאי להתחיל כאן.

פיתויים צבעוניים

גם עם גווני השפתיים אנחנו ממשיכות לשחק עם שינויי מזג האוויר התכופים, וכמו תמיד נראה שיש אינסוף אופציות שעומדות לפנינו מבחינת מרקם, גימור, עוצמה וגוון. הנבחרים שלי הם גם נכונים לעונה וגם יכולים להתאים לשילובים שונים עם כל מראה עיניים שתבחרו.

ה- Brun Cuir #41 (עור חום) של איב סן לורן מקולקציית הסתיו Cuirs Fétiches ששייך לסדרת הגלוס-סטיין Vernis A Lévres, הוא גוון כהה קלאסי לעונה הקרה. המרקם הדק שמאפשר לבנות את עוצמת הגוון בשילוב הגימור המחמיא שאינו כבד, מעניק אופציה לבישה לגוון הכהה. כי אנחנו הכי אוהבות לשלוט בעניינים!

ה- Lili #558 של דיור יצא במסגרת הקולקצייה לסתיו Rouge Dior Baume של 14 גוונים (סווטצ'ים) והוא אחד מארבעת גווני הכוכב (סווטצ'ים) עם לק תואם באותו השם (תמונה). הוא גוון שקפקף מתון ומאופק, "הצבעוני של הסתיו" שנחשב ממש לגוון Safe Zone, כזה שכל אחת יכולה לחיות איתו עם כל לוק. מרקם באלמי שהרמוני לשפתיים במיוחד למקרה שיש תופעות מעבר. כי הכי טוב לנו לפשט את העניינים!

ה- VI 324 Indiscreet של שיסיידו מכניס קריצה קצת יותר מעניינת של צבע (סווטצ'). הסגול שכבש השנה את מרכז הבמה עם בחירתו של ה- Radiant Orchid לצבע השנה ע"י פנטון, מגיע אלינו הפעם בגרסה חדשה במסגרת שפתוני הגלוס Lacquer Rouge המשובחים של המותג. כי לרענן את העניינים זה תמיד מומלץ!

ה- La Vie En Rouge של מאק יצא במסגרת סדרת The Matte Lip. הוא בגוון אדום-קורל קורן וגימור מאט נהדר ולא מיובש (תמונהסווטצ') שזה הגימור הכי טרנדי לאחרונה (אפשר גם להיעזר בפריימר לשפתיים). הרי אי אפשר לדמיין סתיו בלי שפתון אדום כלשהו, נכון? זה מאסט. הוא פשוט עושה לי שמח. אדום עליז. כי עם שפתון אדום איכשהו תמיד העניינים מסתדרים טוב יותר!

ה- Geneva #48 של גרלן מסדרת ה- Rouge G הסופנית, הוא גוון כתום-קורל קורן אך לא ניאוני (תמונהסווטצ'), וכשמדובר על טרנד עונתי מתגלגל, והכתום איתנו שוב בסתיו, אז ז'נבה המושלגת בעלת השיק הצרפתי ביותר בשוויץ, זו האופציה הכי לוהטת ומפתיעה לאימוץ. כי אנחנו הכי בעניינים שיש!
BTW - אני לא חושבת שקיים עוד שפתון כל כך כבד וכל כך יקר שיש לגיטימציה לסחוב אותו בתיק למעט ה- G כי הוא באמת פשוט מושלם. אני מניחה שאנחנו יכולות לקטלג אותו תחת קטגוריית "משקולת" ולסמן V ב- To-Do-List על "פעילות גופנית". כי אנחנו חייבות לשמור על כושר!

ניחוחות משלימים

אחרי שסיימנו לשחק עם "לגו" האיפור בסקין-עיניים-שפתיים, השלב הסופי הוא להשלים הכל עם ניחוח הולם ללוק שלנו שיאפוף אותנו לאורך היום. תעשיית הבישום לא נחה לרגע ולמרות שלאחרונה ממש נחתו אצלנו בשמים שווים, כבר יש נציגים חדשים שרוצים לתפוס את מקומם בלב שלנו, או לפחות על שידת האיפור שלנו. אם ציפינו שכולם יהיו מודגשים/כבדים/דרמטיים לקראת החורף שבפתח, הכי שיש הפתעות ממש כמו מזג האוויר. בחרתי את הבולטים, כולם EDP, בהתאמה לעונה.

בפוסט האביב "ניחוחות והזיות" פתחתי בכך שממש מורגש חסרונו של ניחוח חדש לחג מבית הרמס. אז הניחוח הזה הושק מאוחר יותר ברשת אפריל ושמו בישראל (טוב, בפריז...) Jour d'Hermes Absolu - גרסה חדשה לבושם המקורי. הוא מורכב בין היתר מגרדנייה, יסמין, ומשמש ולמעשה הניחוח הפרחוני המדהים שהיה הפך לעמוק, מודגש ומסעיר יותר, וכך גם גוון הבושם שהפך מצהבהב קורן לכתמתם חם. באותו עיצוב של בקבוקון וויסקי מרשים וכבד. ניחוח ייחודי שפשוט לא נריח על כל אחת ברחוב, למות ממנו!

מה שיפה בטום פורד (כלומר במותג, כי לומר על פורד בעצמו שהוא רק 'יפה' זה אנדרסטייטמנט) והניחוחות הלא קונבנציונלים שהם מנפקים, זה שהם מצליחים לגרום למי שמתחברת אליהם להתמכר, כשהמכורות הבולטות ללא ספק נעות בין ה- Black Orchid (בבקשה בקיץ תתנו לו מנוחה, הרגתן אותי!) לקיצוניות השניה שהיא ה- Neroli Portofino בניחוח הדרים שנחשב ליוניסקס סלקטיבי אהוד במיוחד מרגע השקתו לפני כשלוש שנים. אז בפורד אוהבים מאוד לנפק לנו בשמי יוניסקס, אולי בכלל המטרה הגלובלית שלהם שכולנו נריח אותו הדבר ואז להשתלט על העולם, לכו תדעו, הכל ייתכן. וכך נולד לו ה- Mandarino di Amalfi היוניסקסי שמציע לנו שוב ניחוח הדרים קצת אחר, מאוד פרשי חמצמץ שמורכב בין היתר מטרגון, נענע, ברגמוט, אשכולית, פלפל, תפוז, יסמין, וטיבר וענבר. ניחוח של ניקיון אינסופי, שנראה שמתבקש יותר בקיץ אבל בעצם ניקיון זה נפלא בכל עונה.

ובמעבר חד מניחוחות סלקטיביים לניחוחות פופולריים שכולן אוהבות לאהוב, קלואי משיקים ניחוח חדש בשם Love Story. נכון, זה שם קיטשי ודביק, אבל כשזה מגיע מבית בישום נחשב כזה ולא תחת שם של איזו זמרת, הוא מקבל נופך נחשק באופן מידי שדורש מאיתנו לבחון אותו. אז הבושם נראה מבחינה עיצובית כמו הכלאה מסוימת בין שלל בשמי המותג, הקלאסי, ה- See וה- Love ולמי שלא שמה לב, זה האחרון נעלם מהמדפים כנראה לבלי שוב (WTF??). ו\אם ב- See ההשראה היתה כלוב ציפורים הרי שהפעם ההשראה היא מנעולי האהבה (קטע קיטשי של חו"ל), כך שאצלי מתגבשת התחושה שקלואי רוצים לסגור אותנו איפשהו, הממ... אז הניחוח החדש מורכב בין היתר מנרולי, הדרים, יסמין וארז. אפשר להבחין שזה ניחוח ששייך לבית קלואי ואני מאמינה שמי שאוהבת את ניחוחות המותג תאהב גם אותו, אם כי אין איזה תו ייחודי שמאפיין אותו, הוא מאוד יומיומי נעים וזורם. בחירה בטוחה ונעימה.

אני לא בטוחה למה מכל ההשקות דווקא הגרסה החדשה Paris - Rebel Collector של איב סן לורן תפסה אותי בהפתעה. הרי המותג מפמפם לבושם האייקוני משנת 1983 (מעל שלושים שנה!) גרסאות חדשות בקצב שקשה לעמוד בו במיוחד בשנים האחרונות, שלא תמיד עשו דרכן לישראל (די בצדק אני חייבת לציין). זו למשל כבר הגרסה השניה שיצאה השנה! הפעם ניחוח אנרגטי-מתקתק שמורכב בין היתר מברגמוט, פלפל, ליצ'י, ענבר ומושק. בגרסה הנוכחית בקבוק הבושם מגיע לראשונה בגוון כסוף-מראה ולא בצבע ורוד על הטיותיו השונות. מראה רטרו-פאנק כזה גורם לי לחשוב על שנות השמונים הצבעוניות, והשילוב עם הניחוח הכי גרם לי לתחושת D-I-S-C-O או אם תרצו מדונה אהובתי של אותה תקופה (סן לורן בטח מתהפך בקברו עכשיו). אבל מה שבאמת מדליק בו זו צורת הפתיחה של האריזה שגורמת להפנוט מידי, קשה להמחיש את זה בצילום אבל ניסיתי - כאן. וכשאופן פתיחת מוצר הוא כל כך מרשים, זה יוצר אהדה מידית אליו. לייק לאריזה, אבל ממש!

בשונה משאר הבשמים כאן, ה- Reveal החדש של קלווין קליין הוא לא גרסה חדשה של שום בושם וגם לא מזכיר משהו קודם במותג שהחליט לנפק לנו משהו חדש. ניחוח אוריינטלי מובהק על סף החושני, חם שנהדר לעונה הקרה. מורכב בין היתר ממלח ים, פלפל, אירוס, ענבר, אלגום, וטיבר, קשמיר ומאסק. העיצוב נראה פשוט אך מתוחכם, מן סימטריה מחודדת ומעוגלת בו זמנית. גם משחקי הצבע חם-קר בין שני המשולשים יוצר ניגודיות מעניינת. במותג תיארו את זה "בין גבולות גבריים לעיקולים נשיים" (בטח התכוונו קימורים, כי מה אנחנו כביש?...). נדמה שבמותג הפעם מכוונים קצת יותר גבוה מהבשמים "הנגישים", שהמוכרים מביניהם אלו ה- CK ה- Euphoria וה- Eternity שכל אחד מהם מחזיק בשובל גרסאות בלתי נלאה. אבל נראה שיש איזה ניגוד מסוים בין איך שהתעשייה חיבקה את הבושם (השתקפות של זה בכל המגזינים המובילים) לבין איך שהמשתמשות קיבלו את זה - באופן צונן משהו. רבות מתארות אותו כ"תואם" Womanity של טיירי מוגלר ובעצם רומזות לכך שאין לו ממש צידוק. והרי ידוע שלא חייב להיות קשר הדוק בין האהדה לניחוח לבין איך שמתקבל בשוק, יש גם כנראה קצת פער בין מיצוב הבושם למה שמצופה מהמותג. האמת שזה קצת, או קצת הרבה מאכזב אותי. זה קרה בעבר הרחוק במותג עם ה- Truth, בושם מדהים בעיני שמסיבות דומות יצא מהמגוון, ואני מקווה שזה לא הולך לקרות שוב. מה שבטוח זה שהוא גורר אינספור תגובות אמוציונליות. עכשיו מה שנשאר למותג לעשות זה למנף את כל ה"רעש" בצורה אפקטיבית כדי שנוכל לראות גרסה נוספת שלו בעתיד אחרת זה יהיה .Reveal R.I.P.


ID

Or Rouge
Soin Global d'Exception
Cream
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 1,900 ש"ח
Eye Cream
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 1,050 ש"ח
Fusion INK Foundation
All Day Perfection & Freedom
Featherlight Texture
SPF 18
גודל: 25 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 310 ש"ח
Rouge Pur Couture
Vernis A Lévres
Glossy Stain
Brun Cuir #41
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 197 ש"ח
Paris Rebel Collector
Eau de Parfum
גודל: 75 ש"ח
ייצור: צרפת
מחיר: 656 ש"ח

Airflash
Spray Foundation
גודל: 70 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 62 דולר
Rouge Dior Baume
Natural Lip Treatment
Couture Colour
Lili #558
גודל: 3.2 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 177 ש"ח

Ombre Matte
Crem-to-Powder Matte Eyeshadow
Smoothing & Long-Lasting
Sparkle Grey 05, Taupe 03
גודל: 7 גרם
ייצור איטליה
מחיר: 177 ש"ח

Shimmering Cream Eye Color
BR 623 Shoyu, GR 619 Sudachi
גודל: 6 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 230 ש"ח
Lacquer Rouge
VI 324 Indiscreet
גודל: 6 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 192 ש"ח

Matte Lipstick
La Vie En Rouge
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 90 ש"ח

Rouge G
Exceptional Complete Lip Colour
Geneva #48
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 315 ש"ח

Jour d'Hermes Absolu
Eau de Parfum
גודל: 85 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 670 ש"ח

Mandarino di Amalfi
Eau de Parfum
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 860 ש"ח

Love Story
Eau de Parfum
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 665 ש"ח

Reveal
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 620 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

28 תגובות:

  1. איזה פוסט מדויק לעכשיו! נהנתי מאוד.
    הדיור איר פלאש נשמע לא פחות ממושלם לשונאת מייקאפים שכמותי.
    בבושם של איב סאן לורן פחות או יותר התאהבתי, צעיר בועט והפתיחה - מרגשת.

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע יקירה,
      האיירפלאש מושלם מושלם מושלם! כל מי שתתרגל לספריי תתאהב בו :)
      נכון האריזה של הבושם פריז הורסת? ממש אהבתי את היצירתיות שלהם עם הקרטון הוורוד.

      מחק
  2. פוסט מהמם וצבעוני, מאוד אהבתי את התום פורד רכשתי אותו באילת, גם את את ההרמס יש לי דומיננטי ומדהים לחורף, היום רכשתי בגללך את האודם החדש של דיוור האריזה מפילה, המיק אפ בספריי טרם הגיע, סדרת האודמים הזו של שיסיידו מדהימה יש לי שלושה גוונים מהסדרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, להכניס קצת צבע לאפרוריות בחוץ ;)
      בשמים סופניים שניהם, ממש בחירות מעולות!
      השפתון של דיור מדהים וההטבעה של הלוגו על השפתון עצמו מלמעלה ממש מוסיפה. אני בודקת עוד גוונים, אם יש המלצות אז קדימה!
      נכון, האיירפלאש עוד לא כאן, אבל נקווה שיגיע במהרה.
      ללא ספק לשיסיידו יש סדרת שפתונים-גלוס מובילה בשוק, איכותית להפליא.

      מחק
    2. האודם שרכשתי 788 גוון אדמדם מהמם וכמובן שקפקף כמו כל הסדרה.

      מחק
    3. תתחדשי! הגוון הזה של דיור-באלם ייבדק בהקדם! :)

      מחק
  3. כמה חיכיתי לפוסט הזה!!!
    אוחחח האיירפלאש............ אני חושבת שאין לי מילים להוסיף עד כמה שאני מאוהבת בדבר המושלם הזה. בדיוק היום חברה בעבודה שהמלצתי לה עליו לפני כחודש באה לספר לי שרכשה אותו בדיוטי והיא ממש מודה לי על ההמלצה ושהיא מאוהבת בו. (איך לא???)
    תיארת אותו בצורה מושלמת, הוא דק, כיסוי עד בינוני וגימור פשוט מושלם!
    הייתי מאוד סקרנית לגבי המייקאפ של אסל ואף דגמתי אותו באיטליה, הוא נמרח כמו חמאה ומרגיש קטיפתי...
    אני עדיין מתחבטת עם עצמי אם הוא צריך להצטרף לאוסף או לא.
    בגזרת התופינים לעיניים, אני חייבת לומר לך שהקלרינס ממש מסקרנות אותי ואני כבר אורבת להן בסטרוברי... שיסיידו תמיד היו מוצלחות אבל בעיניי הפורמולה הישנה הייתה קצת יותר טובה.
    והריחות הו הריחות!!! כפי שאת יודעת ז'ור דה הרמס אבסולו אצלי כבר כמה חודשים טובים, בושם עם ריח עצי מתובל, אהוב עליי ביותר.
    אממה, הלאב סטורי של קלואה כבש את ליבי באיטליה ואני עדיין מצטערת שלא קניתי כי המחיר בארץ פשוט הזוי !!! אחכה למבצע טוב או לחול וארכוש, כי הריח בהחלט לא מהעולם הזה........... (הטעם שלי במלוא הדרו)
    ומה יהיה איתי ועם הבשמים של טום פורד?? אפילו אחד לא הרחתי, בושה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם לא את אז מי?? :))
      הוא באמת מושלם האיירפלאש, אני רוצה להאמין שיצליח בארץ ושמשתמשות שלא יחששו מההנחה בספריי.
      בנוגע לפיוז'ן של אס"ל, בגלל שאני זוכרת שיש לך עור יבש כדאי באמת שתעשי לו בדיקה קודם, שווה את זה!
      את יכולה לראות את הגוונים של קלרינס בדוכנים בארץ ולהתרשם, אני חושבת שהביאו לפה את ה- 1, 2, 3, 5.
      הצלליות הקודמות של שיסיידו גם היו מעולות אבל מה שפחות אהבתי שם זה את המבנה העגול הקטן של האריזה שחייב חפירה. זה נפתר בגרסאות החדשות בזכות העיצוב השטוח יותר.
      לא יעזור, ההרמס הוא א-ט-ר-ק-צ-י-ה!
      בנוגע לקלואי, מדי פעם יש איזה מבצע משהו בסט ואז זו הזדמנות, אבל באמת צריך לעקוב (ולא שחסרים לך בשמים!!)
      אני מתעלמת מהמשפט האחרון שכתבת על טומי החתיך, אני מסרבת להאמין שזה נכון. ספיצ'לס!

      מחק
  4. דנרה, הצחקת אותי! ההערה שלך לגבי הליפסטיקים ROUGE G של גרלן כל כך נכונה...... ועם זאת, מכיוון שהסדרה הזו כל כך מוצלחת לטעמי, אני ממשיכה להוסיף עוד ועוד גוונים לאוסף.... אני פשוט שמה פחות איפור בתיק איפור שלי כדי שהמשקל הזה יתאזן איכשהו... זה קצת לעבוד על עצמך, אבל כשזה גרלן, אי אפשר לטעות! :) כמו תמיד, פוסט מצוין!!!!!!
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. It takes one to know one :)
      ברגע שנופלים ל- G זו התמכרות קשה מאוד,
      אבל עדיף שאנחנו נעבוד על עצמנו מאשר שמישהו אחר יעבוד עלינו! LOL
      תעדכני מי השלישיה המאסט לדעתך שכולנו ניפול איתך...
      תודה רבה יקירה!

      מחק
  5. אנונימי29.11.2014, 16:39

    רק לתקן ש- הזעפרן מופק מפרח הכרכום (אבקני הפרח) הכורכום הוא שורש תבלין די נפוץ....
    וכתמיד- כיף לקרוא אותך

    השבמחק
    תשובות
    1. תיקון זה כשיש טעות, מה שציינת זה מיקרו בסיפור מאקרו, כי זעפרן הוא מין של כורכום. כולן יכולות לקרוא בוויקיפדיה ;) קצת קטנוני, לא?...
      בכל מקרה, תודה על המשוב, גם אם הוא אנונימי.

      מחק
  6. באמת פוסט כייפי, שריכז כמה מוצרים שמאוד התחשק לי לקרוא עליהם !.
    המייקאפ של YSL מסקרן, במיוחד שאני מאוד אוהבת את הארמאני והשאנל. מחכה שכבר יגיע, אבל מתארת לעצמי שזה יהיה רק אחרי השינוי במותג.
    ה-Sparkle Grey של קלרינס נראית סופר שימושית ליומיום.
    הבאלמים של דיור מריחים כמו להיט עבורי, מחכה שכבר יגיעו לסטרוברי. יש המון גוונים מהממים.
    הטעם שלך בבשמים יושב עלי בול, כבר קניתי את ה-Jour d'Hermes, וגם החדש כבר בתכנון.
    הבושם של טום פורד נראה לי הכי מתאים לקנייה בפסח לקראת הקיץ, החורף אצלנו די קצר ויש כמה בשמים חורפיים שישבו בשקט וחיכו....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק, ללא ספק היה כיף לבדוק אותם !
      הפיוז'ן נהדר ואני בטוחה שתאהבי אותו. הוא בעל עמידות מרשימה והכיסוי שלו קצת יותר מהארמאני וקצת פחות מהשאנל. הוא אמור להגיע ממש בקרוב. מה הכוונה אחרי השינוי במותג? את מתכוונת לרשתות?...
      הצללית של קלרינס אכן מהממת, זה מסוג מורי הבייסיק שכדאי שלכל אחת יהיה בבית.
      הבאלמים של דיור הכי בשבילך, יש כל מיני גוונים אבל תבדקי קודם איזה את הכי אוהבת, בגלל השקיפות חלקם עשויים להיות מאוד דומים בפועל על השפתיים.
      הז'ור דה הרמס היה סופני והפך לעוד יותר, ממש בזמן לחורף, טעם טוב יש לך ;)
      נכון, זה הזמן לנצל את הבשמים החורפיים המודגשים כי לפני שנשים לב השרב יחזור....

      מחק
    2. מתארת לעצמי ש-YSL יתארגנו באופן קצת יותר טוב לקראת המעבר לבלעדיות בסופר פארם, לא ?
      השרב נראה אטרקטיבי ממתחת לפוך :-)

      מחק
    3. לטענת המותג הפרסום הזה בכלכליסט לא היה נכון, לא ברור מה באמת צפוי להיות, אבל המייק אפ בכל מקרה ינחת פה בקרוב. ואני כבר רוצה לחפור בכל הגוונים שלו!
      ממתחת לפוך נראה לי ששוקו חם יותר אטרקטיבי ;)

      מחק
    4. ואני בטוב ליבי שייכתי את המחסור בסחורה בחנויות למעבר. אל תגידי שאני לא נחמדה.
      גם לי בא לחטט קצת בחנויות :-).

      מחק
    5. יקירתי, את לגמרי מפרגנת להם עכשיו!
      לצערי אפשר למצוא בכל רשת דוכני מותגים זנוחים ו/או מוזנחים, אני לעולם לא אבין את זה, איך בדיוק הם חושבים שזה מקדם אותם...

      מחק
  7. אני מטורפת על החורף (אפילו שלרוב מוצאת את עצמי רועדת מקור כי אני מהמעצבנים האלו שתמיד קר להם), אבל גם בגלל הגוונים (חובבת גוונים קודרים אנוכי).
    הצלליות קרמיות (מקרונים) מקסימיות! במיוחד השייסידו הירוקה...
    אם בשייסידו עסקינן, השפתון משגע!

    השבמחק
    תשובות
    1. אויש, גם לי כל הזמן קר, זה נורא! וגם אני מתה על הקודרים, חורף זה בהחלט תירוץ בשבילי לצאת בבוקר עם צלליות מושחרות (ולא שאני צריכה בכלל תירוץ)..
      המקרונים משו-משו, הירוקה נהדרת ממש (אבל כאמור אני משוחדת בעניין הצבע...).
      הגוון הסגול של השפתון-גלוס הזה כל כך מיוחד, ולפעמים קשה ממש לשים לב לגוונים כאלו בגלל ההיצע העצום, לפעמים מתפספסים.

      מחק
  8. כמו תמיד קורעת אותי עם הסיפורים והתיאורים שלך! אני לא הייתי מסתכנת במריחת תבלין כורכום על עור הפנים שלי.. יש סיכוי שאהפוך לצהובה! המייקאפ של א.ס.ל נשמע משהו משהו ויש סיכוי שבביקור הבא בדיוטי פרי (או בהנחה הבאה שתהיה לי לנצל..) הוא ימצא את דרכו אליי. פוסט מקיף ומצויין! ♡

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כן, סיפורים זה סבבה, שיהיה מעניין :)
      בהחלט משו-משו האס"ל, ההנחות מגיעות יותר מהר ממה שאנחנו מספיקות, את יודעת... ;)
      תודה רבה יקירה!

      מחק
  9. כרגע קניתי את דיור פוראבר, והוא מצויין עבורי
    אבל עוד חודש אני נוסעת לארהב אז לגמרי אדגום כבר שם את האס"ל שאני תמיד מרוצה מהמייקאפים שלהם...אס"ל גם היה המייקאפ הראשון שלי וטוש אקלה הקונסילר הראשון שלי.
    השפתון של שיסיידו נראה מהמם ביותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. רגע רגע, טלי, איזו אורחת ותיקה! איזה כיף שאת פה שוב :)
      תתחדשי, הפוראבר מצוין לפלח רחב של משתמשות, בחירה בטוחה ומוצלחת.
      איזה כיף לך ארה"ב!!! המייקאפים של אס"ל בהחלט מדהימים אחד אחד, וגם הפיוז'ן אינק לא מאכזב בקטגוריה שלו.
      הגוון של השיסיידו מיוחד ומדליק, ולגמרי מכניס צבע העונה, שווה בדיקה!

      מחק
    2. אני תמיד קוראת, רק שאין לי תמיד זמן להגיב :)
      נסיעת עבודה למישיגן בינואר - קריר משהו...לפחות פינקו בסופ"ש בשיקגו
      אני בדיוק מכינה רשימה לספורה - יש לך המלצות למוצרים שהם ממש מאסט?

      מחק
    3. אם ביעד של נסיעת העבודה יש ספורה אז הסתדרת!
      לטעמי עדיף להתמקד בעיקר במה שבא לך מהמותגים שאין פה, כמו אנסטסיה, בנפיט, אילמאסקה, נארס ושות'. יש שם גם את הליין של מארק ג'ייקובס ושווה לך לבדוק את המברשות שלו מקרוב, במיוחד את מברשת הברונזר המדוברת. אם את בענייני מחליקים אז GHD מחכה לך...
      בבתי הכל-בו מה שאין בספורה, זו הזדמנות לרכוש שאנל במחיר משתלם משמעותית, מותגים שאין פה כמו טום פורד וברברי וקולקציות מוגבלות אם יש משהו שבא לך ולא מגיע לארץ, כמו למשל החגים של דיור וגרלן.

      מחק
    4. כן אבל השאלה אם יש מוצרים שבעינייך / ששמעת עליהם דברים שהם לא בגדר "עוד צללית קרם" או משהו כזה, אלא מוצרים באמת טובים שאין להשיג פה.

      מחק
    5. אני בטח הייתי חוזרת עם עיפרון גבות של אנסטסיה, מברשת ברונזר של מארק ג'ייקובס, ופלטת Virtual Domination המוגבלת של נארס. יש מצב שלא הייתי חסה גם על המברשת קבוקי Ita שלהם... ובואי נאמר ששווה לך לבחון את פלטות ה- Ambient Lighting של Hourglass (פודרות/היילייטרים/סמקים) למקרה ש"דחוף" לך אחד המוצרים.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails